Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - m.z.
pestrý výběr
m.z.
| 26. 1. 2019 13:25
Hmm, to je super, takže stejné auto už zákazník pořídí u 5 značek, tomu říkám možnost výběru, aneb PSA 100x jinak...
Avatar - wakantanka
pestrý výběr
wakantanka
| 26. 1. 2019 14:39
A doteraz bola úžitková divizia Oplu čo? Preznačené vozy iných výrobcov.
Avatar - rohYpnol
Začátek konce Opelu
rohYpnol
| 26. 1. 2019 14:22
Je opravdu smutné, že když se Opel konečně dostal do stavu, kdy začal vyrábět skvělé vozy (Astra, Insignia II...), také přestává existovat...

Pouhé klony vozů PSA Opel totálně pohřbívají. Neněmecký původ, neněmecký charakter a k tomu francouzská nespolehlivost a výrobní laxnost bude pro Opel zkázou :-!
Avatar - xxc
Začátek konce Opelu
xxc
| 26. 1. 2019 15:40
Vraj sa to konecne predava dobre a Opel je v pluse.
Avatar - rohYpnol
Začátek konce Opelu
rohYpnol
| 26. 1. 2019 17:29
to že se něco dobře prodává ještě automaticky neznamená že to je dobré. A naopak.
Avatar - WinDiesel
Začátek konce Opelu
WinDiesel
| 26. 1. 2019 17:42
To jistě ne ale PSA to počítají jinak. Sdílením techniky uspoří obrovské peníze. A protože momentálně PSA jede, může se úspěch přenést i na Opel.
A co se týče, v Opelu jsou na sdílení techniky zvyklí.
Spolupracovali s Renaultem, Fiatem, Isuzu takže PSA je jen další v dlouhé řadě.
Avatar - rohYpnol
Začátek konce Opelu
rohYpnol
| 26. 1. 2019 17:46
Ano, uspoří. Ale budou používat cizí (a ne zrovna dobrou) techniku...
Avatar - WinDiesel
Začátek konce Opelu
WinDiesel
| 26. 1. 2019 18:28
takže ty motory:
Isuzu - 1,7 DT/DTI/CDTI
potom to GM koupilo a dnes to musí prát do amerických modelů GMC :-)
Fiat - 1,6
PSA - 1,6 a 1,5

… no tak nevím ale to mi motory PSA přijdou skoro nejlepší (paradoxně výborná je poslední generace Opláckých 1,6 CDTi, tento motor je ale majetkem GM takže se odebírá za oceán do USA a Austrálie, kde je Chevrolet velmi silný. Spousta těchto motorů se ještě stále montuje do osobních modelů, které pomalu končí a jsou nahrazovány novými generacemi používajícími komponenty PSA ...
Avatar - rohYpnol
Začátek konce Opelu
rohYpnol
| 26. 1. 2019 18:48
Motory Fiatu i Isuzu byly velmi dobré.

PSA 1.6 bylo fiasko :-!
Začátek konce Opelu
sachs800
| 26. 1. 2019 19:02
Motory Isuzu jsou prů*er, Fiat jak který, PSA je nejlepší. Prů*serý si dělali lidi sami svým přístupem k motoru.
Avatar - rohYpnol
Začátek konce Opelu
rohYpnol
| 26. 1. 2019 20:31
Ne. THP byl jeden velký průšvih. Žádné zanedbávání ze strany uživatelů...

Motory Isuzu co se dávaly do Opelů jsou na tom dobře se spolehlivostí.

Motory Fiat JTD bezproblémové. Řada fire taktéž.
Avatar - honzaHK
Začátek konce Opelu
honzaHK
| 26. 1. 2019 16:45
Takhle ne, takhle do diskuze přispívat nelze - tvoje konstatování je založené pouze na předsudcích (francouzská nespolehlivost a výrobní laxnost) a subjektivních dojmech (neněmecký charakter, Opel přestává existovat). Pokud řekneš jakési A, pak je nutné ve vší férovosti pokračovat i béčkem. Tím myslím předchozí a aktuální prodeje, potažmo statistiky spolehlivosti. Zkus to doplnit a pak dej vědět, jestli Opel přestává existovat či nikoliv.
Avatar - rohYpnol
Začátek konce Opelu
rohYpnol
| 26. 1. 2019 17:28
Není to předsudek.

Vidím jak jsou francouzská auta zpracovaná. To mi stačí k tomu, abych si mohl tvořit vlastní názor.

Jinak ano, je to subjektivní moje tvrzení a můj názor.
Avatar - WinDiesel
Začátek konce Opelu
WinDiesel
| 26. 1. 2019 18:23
Nebuď jako Áda s firmou Rendík & Spol. :-)
Trošku to předsudky jsou. FAKT !!! Je to Tvůj názor. FAKT !!!
Zdraví tě, komisař Cluseau. >:D
Avatar - rohYpnol
Začátek konce Opelu
rohYpnol
| 26. 1. 2019 18:47
Ano, je to můj názor. Ale ne předsudky.

Ten názor je na základě toho, že vidím jak jsou auta udělaná. Nemusím být konstrukční inženýr abych měl špatný pocit z odhalených tenkých drátů, nezakrytých částí nebo nesmyslně složitých uspořádání...

Tohle vše neznamená automaticky, že vůz bude nespolehlivý. Ale rozhodně to nedělá dobrý dojem.

BTW. čistě subjektivně je P308 SW mým kandidátem ke koupi. Ale ani to mě nezaslepí natolik, abych neviděl že auto není vyrobeno ideálně.
Avatar - traveldrive
Začátek konce Opelu
traveldrive
| 26. 1. 2019 23:50
Tvoje pocity ako neinžiniera nemusia mať reálny základ.
Odhalené tenké dráty, nezakryté části, nesmyslně složitá uspořádání - to všetko je laický pohľad, a tie veci mávajú obvykle reálny základ, ako napr. dostatočný štandard, programovaná životnosť, znižovanie nákladov (zbytočné kryty, ktoré sú len dizajnovou záležitosťou)...
Inak rád by som vedel, aká výroba auta je pre teba ideálna, keď P308 SW ideálne vyrobené nie je?
Avatar - rohYpnol
Začátek konce Opelu
rohYpnol
| 27. 1. 2019 10:00
Ne. Dostatečný standard a programovatelná životnost je něco, co je u VŠECH. a jestliže vidím, že jiné značky mají kabelové svazky krásně vyvázané, mají kryty na náchylných místech, a PSA má holé dráty, tak to není nějaký racionální základ :-!
Začátek konce Opelu
sachs800
| 26. 1. 2019 19:04
Opel se již pohřbil dávno. Sám.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku