Novinky
Tohle jsou nejprodávanější auta světa za rok 2018. Kompakt, pick-up i SUV. Kde je Škoda?
50 komentářů
Celý žebříček je vidět na odkazu... ani focus2move se zřejmě nevyvaruje chybky, takže z 33. na 43. místo nám klesl model A_OTHERS, což si překládám jako "Ostatní" 😄
viac zaujimavy. Tyka sa sice len Slovenska ale aj tak by som to necakal.
Hyundai i30N je najpredavanejsim hothachom na Slovensku so 46% podielom.
Z celkového počtu 129 áut predaných v tejto kategórii patrí modelu N až 59 kusov.
Len pre info GTiciek sa predalo 17 a Golfov R 6 kusov, Cupier 8.
Hyundai i30N je najpredavanejsim hothachom na Slovensku so 46% podielom.
Z celkového počtu 129 áut predaných v tejto kategórii patrí modelu N až 59 kusov.
Len pre info GTiciek sa predalo 17 a Golfov R 6 kusov, Cupier 8.
Mno ako celok v perfomance je to dobrý kauf za dobré peniaze. Promo Nku tiež spravili dobré a hlavne si u nás nepoštvali kupcov de.ilnou reklamou.
Prekvapuje me, ze jsou v zebricku rozdeleny Nissan Rogue a X-trail. V soucasne generaci je to jeden model, Rogue je nazev pouzivany v severni Americe. Pokud by se prodeje secetly, jednalo by se o treti nejprodavanejsi auto na svete pred RAV4.
Golf, Passat - totéž.
golf, passat totéž?
Golf -Jetta. Passat-Lavida.
No jelikoz znamy dela dealerstvi a servis VW v USA uz nekolikero let, tak Golf je Golf 😄 a Jetta je nase drivejsi Bora, ale dnes jiz Jetta 😄 U nas treba Bora vypadala jako Boraa u nich to byla stale Jetta, pak u nas zacala zase Jetta (ted uz zase neni) a u nich stale Jetta. A Passat je Passat stale 😄 Lavida je o trosku mensi nez Passat, je to jako Octavia 😄
presne ako som ocakaval..... dizle uz tak netiahnu ... a zatial co nova corolla ( s 3-ma typmi kasni a dvoma hybridnymi verziami ) ma sancu este cisla yvysit golf pada uz kazdym rokom dole... pamatam ked bol 3-ti ( a nebolo to davno )... teraz je 6-ty a ten 10 percentny pokles pri jeho cislach to je ozaj masivny upadok ( navyse novy G8 uz asi ani ako kombik nebude ) ... a este ked pride el. I.D. od vw tak sa ma golf na co tesit . .. no zda sa ze nas cakaju velke zmeny a niektore legendy to asi budu mat coraz tazsie a budu postupne opustat svoje pozicie ... kazdopadne tie vsemocne europske kusky su opat ako vidime celkovo ( v porovnani s najlepsimi ) coŕaz bezzubejsie
corolla RAV-4 CR-V :yes:
corolla RAV-4 CR-V :yes:
Škoda by na tom mohla být výrazně lépe, pokud by Kokodák neměl ten hnusný hmyzí ksicht se čtyřma očima. Dtto Octavia a další... No a zejména pokud by Cígo a Fabia měly diesel.
Kľúčové slovo Skoda použité.
Nabudúce, ak budete písať napr. o Bentley doporučoval by som titulok: "Test Bentley Continental. A kde je Škoda?"
😄
Nabudúce, ak budete písať napr. o Bentley doporučoval by som titulok: "Test Bentley Continental. A kde je Škoda?"
😄
tak ved to pozname.. ukol znel jasne 😉 .... a nebyt tej skody v nadpise nik by tu nebol ... takto je ale opat "zarobene" na "skvelu" debatu ved to sam vidis...
Áno uznávam: je to trochu maso, ale asi práve preto tento server milujem. A samozrejme tie diskusie >😁
Corolla za nejakych 14-15k nie je zla kupa vzhladom na vybavu a neopozeranost. A vyzera celkom obstojne.
Vzpomínám si když uvádějí na trh trojkovou Octávii tak velkohube prohlašovali že mají ambice být s tímto modelem v první desítce na světě.. No akosi...
Když si vezmeš klasické kapitoly hodnocení - dynamika, komfort, jízdní vlastnosti, výbava, design, prostornost - tak Corolla podle mě v ničem není lepší než průměr.
Ta nová aspoň bude mít osvědčený hybrid a bude vypadat trošku k světu.
Marketing (simply clever) je jedna vec a prodejni vysledky je vec druha. Nad temi realnymi cisly se sejde vedeni kazde firmy a vyhodnoti, jak moc se potkal pan Plan s pani Realitou.
Škodovka je Škodovka a Toyota je Toyota, obří koncern peroucí se už léta o světové prvenství.
Stejně jako není oktávka žádný zázrak, není žádným zázrakem ani nejprodávanější model světa Corolla, ani zřejmě nejprodávanější model světa Golf.
Škodovka je v úplně jiné situaci, pořád je to primárně malá evropská automobilka, které se podařilo z nuly vybudovat úspěšný druhý pilíř své existence v Číně a Indii. Až doteď jsou čísla pohádková, skoro každoroční růst prodejů i tržního podílu... to tak ale nemusí být navždycky.
Dostat se ve velkém třeba do Afriky a Ameriky, to je zatím hudba budoucnosti a je otázka, jestli v blízké budoucnu bude vůbec prostor na růstové investice, nebo jestli bude spíš potřeba utahovat opasky a bránit pozice.
Tady je teď vidět -5% Octavie a propad o 5 míst v žebříčku... to ale není zase tak špatný výsledek, pokud uvážíme okolnosti - náběh Karoqu, přechod na WLTP, náběh novějších konkurentů.
Za mě je to (kromě již řečené spolehlivosti) zcela průměrný auto, který samozřejmě může někomu přesně padnout do jeho potřeb, může se líbit. Ale tvrdit, že je nejlepší je nesmysl.
Edit: koukám, že mě předběhl emel.
Každopádne, ak si nahradíme Corollu čisto Toyotou, aj tak sa u nás predá relatívne málo týchto áut. Samozrejme ich dizajn nie je vždy perfektný. Nové Toyoty už ale začínajú byť celkom pekné. Mimochodom, že ľudia sa odklonili od rôznych značiek čítam pomerne často. Ale žeby sa niekto odklonil napr od Toyoty - to je zriedkavejšie. Na druhej strane ich tu toľko nejazdí.
Toyotě se v Evropě v poslední době celkem daří, Yaris, Auris, CHR i RAV se prodávají slušně. Corolla prostě není auto pro Evropu. Jediné auto, kde by si z mého pohledu zasloužila Toyota lepší čísla, je GT-86... u nás to ovšem pohřbívá cena při srovnání se sourozencem.
Žebříček je jasný, tím pádem podobné spekulace typu jetta-golf atd. jsou nesmyslné
Nová Corolla 2019 vyzerá veľmi pekne - o tej by som uvažoval.
Ešte by som spomenul príbuzného Corolly - bývalý Auris. Keď nejaký kolega ide kupovať jazdené auto, tak vždy spomeniem Auris 1. generácie. Celkom dobré auto, ale hrozne nudné - vlastne ho skoro nikto nechce, hlavne ak je to mladší muž 😊.
VW známý je (třeba v té Číně má přes 13% trhu) a i v žebříčku modelů by stačilo říkat Jettě "Golf Sedan" a rázem by byl Golf #1.
No, nic extra zajímavýho v tom nevidím.