Zatim to na prodejni trhak z ruznych duvodu samozrejme nevypada. Ale neco mi rika, aby jsme se za 20-30 let nedivili. Od Geely, Great Wall, Chery, Baw, Byd, Jac, Quoros ....az po tenhle Airways.
Koleje na Hedvábné stezce netřeba. Neboj, oni Číňani si časem zvládnou postavit montovnu, kde se bude dělat 20h denně pro změnu za trochu piva nedaleko od nás.
Ale jistě, že prodávají nebo aspoň prodávali. Už je to přes 10 let, co to zkoušeli s Brilliance (paradoxně jsem mu fandil, protože šlo asi o jedinou čínskou automobilku, jejíž design nebyl na zvracení ani kompletně obšlehnutý), pak takový ten CEO á la X5, Qoros, Lifan (ve starém mobilu bych našel i foto z našich ulic) a na jihu Evropy by se měly prodávat nějaké obšlehnuté šmejdy typu Cherry.
tak toto uz citame aspon 10 rokov ... blue sun ma v tomto pravdu ... ale na druhej strane je fakt ze raz to asi pride ... a tie cinske vozy sa raz uz presadia aj mimo ciny ... uz teraz sa mi moc paci ich elektro SUV nio ES8 aj najnovsie nio ES6 .... sem s nimi co najskor ;-)
el. SUV nio ES8 a jeho interier [odkaz] ... podla mna ze je to cinske auto ho prezradi len to logo znacky na volante.. takze pohoda... takuto kabinu by kludne znieslo uz kazde europske auto ... dokonca mi toto pride uz na pohlad proste lepsie ako nejake udajne premiove volvo a pod...
dovazet z ciny auta ve velkym nebude tak jednoduchy jako sem dovazet spodary
a to i kdyby se zemanoj podarilo sem dotahnout koleje
ale hlavne, prumysl 4.0 postavi vse na hlavu a cina muze rychle prijit o postaveni svetovyho zasobovace vseho moznyho
Pokud vim, tak tady zatim nic neprodavaji, ty cisla jsem tak nejak nastrelil podle toho jak to bylo v USA, ve smyslu od zacatku prodeju po ziskani trzniho podilu nad 10%