Novinky
Určitě článek bude číst nějaký sběratel, který tohle auto má a mohl by o něm vyprávět v reportáži ČT. Ozvěte se mi, prosím, do SZ. Děkuji i za tipy!
Já teda vidím že osy jsou umístěné souměrně od středu auta. A vzhledem k omezenému rozsahu kyvu stírátek je asi lepší tahle poloha, kdy je levé stírátko přímo před řidičem
To me nikdy ani nenapadlo, protoze jsem se spis vzdycky modlil, aby neprselo, protoze na ta tahla uprostred palubky moc spoleh nebyl. A kdyz byl, stejne bylo kulovy videt. Ale za krasnyho pocasi jsem byl po republice za stramaka. Ja mel krasne modreho, nadhera...
Vysvětlí mi někdo po 60-ti letech, proč měl Spartak i Octávie otočená ramínka stěračů jako pro levostranný provoz?
Jo, něco jsem se Spartakem po dědovi najezdil, to byla škola... A jelikož byl děda automechanik a koumák, měl jsem tam i tempomat na páčku. >😁 Slzička mi ukápla, když jsem ho musel dát za pár tisíc pryč. Dneska bych byl pomalu milionář... 😒
Spíš byl jiný přístup - aut byl relativní nedostatek a tak se udržovala v chodu déle, navíc se běžně dělali totální generálky čemuž napomáhala i rámová konstrukce - karoserie se vyráběla jako normální ND, motor se co 100tis zgenerálkoval a jelo se dál.