Jo ještě že v USA tohle příštích několik desetiletí nehrozí, když se bude Evropským automobilkám v hlavě prohánět eko vánek nechám si auto dovézt. Ještě že sem si koupil nového Mustanga s 5.0l V8, stojí to jak Golf v lepší výbavě jen bez toho tříválce s fénem a s více místem.
Nechápu, jak se někdo může podivovat nabídce tak skvělého přibližovadla, jakým je Twizzy! Jde o naprosté nepochopení vývoje: budoucí autonomní elektrické vozy nebudou mít formát Mercedesu E, nýbrž formát Twizzy!
Jde o geniální vynález, který skutečně šetří palivo, ale také mnoho materiálu a energie nutných pro výrobu. Kdo to nechápe, je zabedněnec.
Už se nemůžu dočkat té nové Cupry!!!
To, že většina aut většinu svého "života" stráví zaparkovaná, na tom není vůbec nic špatného. Naopak, pokud je zaparkované, tak mu neběží motor a tudíž neprodukuje žádné emise. A to se zeleným mozkům jistě líbí! Hlavně jim je ovšem úplně kulové do toho, kolik aut vlastním a kolik s nimi najezdím, to je jen a jen moje soukromá věc! 8-s
Sakra kdo pořád kupuje tyhle mikro auta? Vždyť je to naprosto k ničemu stejně jako auta velikosti i20, Fabie, Swifta atd. však se v tom člověk jen křiví nohy a mačká nádobíčko. Naprosto nechápu kdo si tohle z chlapů kupuje...
Skvělé je třeba i jízdní kolo - člověk se sveze a ještě něco udělá pro své zdraví. Ještě lepší je samozřejmě se proběhnout ;-) . Podle mého názoru, který jsem získal na základě dostupných informací, se do budoucna nepočítá s tím, že by všichni lidé měli vlastnit automobily (stejně jako šichni nemají vlastní letadla). Elektomobilita je jen přechodný stupeň k autonomně řízeným autům, které budou provozovány specializovanými firmami. Podle toho, co jsem četl, průměrné auto je v provozu pouze 5 % času a zbytek tráví na parkovišti. To je asi docela zásadní cesta k úsporách, prostě auta budou jezdit a ne stát ;-)