Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019

Autosalon Ženeva 2019

Informace

V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 7. - 17. 3. 2019

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Zpět na článek

Seat láká na příchod vozu pro městskou mobilitu. Bude to takové španělské Twizy

8 komentářů

Tueurix.
Sakra kdo pořád kupuje tyhle mikro auta? Vždyť je to naprosto k ničemu stejně jako auta velikosti i20, Fabie, Swifta atd. však se v tom člověk jen křiví nohy a mačká nádobíčko. Naprosto nechápu kdo si tohle z chlapů kupuje...
Arese
Mikroelektrovozítka, elektrokoloběžky a společné sdílení aut. Tak tomu říkám "pokrok"! 😒
Avatar - Bubáq
Bubáq
Nechápu, jak se někdo může podivovat nabídce tak skvělého přibližovadla, jakým je Twizzy! Jde o naprosté nepochopení vývoje: budoucí autonomní elektrické vozy nebudou mít formát Mercedesu E, nýbrž formát Twizzy!
Jde o geniální vynález, který skutečně šetří palivo, ale také mnoho materiálu a energie nutných pro výrobu. Kdo to nechápe, je zabedněnec.
Už se nemůžu dočkat té nové Cupry!!!
Arese
>😁 >😁 >😁 :yes:
Xylo
Skvělé je třeba i jízdní kolo - člověk se sveze a ještě něco udělá pro své zdraví. Ještě lepší je samozřejmě se proběhnout 😉 . Podle mého názoru, který jsem získal na základě dostupných informací, se do budoucna nepočítá s tím, že by všichni lidé měli vlastnit automobily (stejně jako šichni nemají vlastní letadla). Elektomobilita je jen přechodný stupeň k autonomně řízeným autům, které budou provozovány specializovanými firmami. Podle toho, co jsem četl, průměrné auto je v provozu pouze 5 % času a zbytek tráví na parkovišti. To je asi docela zásadní cesta k úsporách, prostě auta budou jezdit a ne stát 😉
Arese
To, že většina aut většinu svého "života" stráví zaparkovaná, na tom není vůbec nic špatného. Naopak, pokud je zaparkované, tak mu neběží motor a tudíž neprodukuje žádné emise. A to se zeleným mozkům jistě líbí! Hlavně jim je ovšem úplně kulové do toho, kolik aut vlastním a kolik s nimi najezdím, to je jen a jen moje soukromá věc! 8-s
Xylo
Já ti to neberu, jenom z hlediska ekonomického a i ekologického je asi vždy lépe, pokud vyrobená věc je využívá na ideálně 100 % 😉
Tueurix.
Jo ještě že v USA tohle příštích několik desetiletí nehrozí, když se bude Evropským automobilkám v hlavě prohánět eko vánek nechám si auto dovézt. Ještě že sem si koupil nového Mustanga s 5.0l V8, stojí to jak Golf v lepší výbavě jen bez toho tříválce s fénem a s více místem.