Podvozek klasický - to myslíš FWD s torzkou vzadu? To sice možná je klasika, ale asi ne úplně u auta za +-900t. A já osobně tohle vidím jako "hloupé ale".
No budiž, je to top výbava, takže nějaký Feel s látkovýma sedačkama a LED světlama... no, furt mi to za 800t přijde drahé.
PS: zajímalo by mě, proč jsou 18" 235 a 19" jen 205.
Teraz si nie som istý, má predokolkový Karoq vzadu multilink? Ak nemá, tak podvozkovo tie nevyniká nad C5. Jasné, Karoq môže mať aj 4x4 a tam multilink tuším je, ale pri predokolkách sú si kvit. A motoricky má C5 navrch, 188 k s 8st. Aisinom vs. 150k so 7° dvojspojkou, tam nie je o čom.
Osobne by som síce tiež o takéto auto - notabene za tú cenu - nezavadil, každopádne kto nemusí mať 4x4 (a že väčšina crossoverov/menších SUV ho nemá), tak C5 s týmto silným dízlom a automatom nevyzerá ako zlá voľba.
Ať je to auto jaké chce, sebelepší (Motor i převodovka), tak to je celé tak strašně ošklivé... Kdyby to bylo jen tak, tak to ještě nějak přežiju, ale ta stejná automobilka vyrábí také SUV DS, které je proti tomu krásné !
Je to jako když hezká holka na párty vezme jednu ošklivou obtloustlou kámošku, aby vedle ní ještě více zazářila !
Já vidím optimum v té prostřední výbavě +LED světla, vyhřívané sedačky a pár drobností k tomu. Obyč kůži nemusím a ani z fotek se mi tyhle kožený moc nezdaj, naopak v látce je na výběr vícero variant.
Vzhled ucházející, interier příjemný, motor, převodovka vynikající, podvozek klasický. To auto nemá žádné hloupé ale. Kdo nechce 4x4 si to může koupit a nebude za šašo. :yes:
Tak jestli to bude stejně kvalitní jako C3 Aircross, což velmi pravděpodobně bude, tak nikomu nezávidím. Citroen je jen parodie na automobilku a to samé platí o servisní síti, která neumí řešit problémy a pouze lže.
Cena tradičně nesmyslná, aby mohli dávat statisícové slevy. Korejec tyhle francouzské zoufalce už dávno předběhl v naprosto všech ohledech.
Neprémiová torzka za 0,9M ... No jako pánové a dámy, tomu říkám waterloo...
C5 AC byl pro mě jedním z největších zklamání. Na tom autě není správně snad nic.
Ano, vnější vzhled není špatný. Jenže tady jsme ve třídě, která je tím TOP, co Citroen chce nabízet. To co u C3 AC působí mile a funguje, tady prostě nesedí. V této třídě neočekávám hravost, ale především důstojnost, sebevědomí. A to tu zkrátka chybí.
Interiér je ale bída s nouzí. Materiály neodpovídají třídě, vše působí lacině. Žádný swarovski, ale plastové flitry. Přitom naoko se vše zdá být ok. Jenže po prvním dojmu přichází už je a jen zklamání. To co u C3 AC opět odpouštím, tady nejde minout bez povšimnutí.
A pak tu máme řekněme "filozofii" modelu. A ta je úplně mimo. Vůz nejen že nemá AWD, ale má navíc torzku. Tedy něco, co se stále ještě nenosí ani ve třídě kompaktů...
I když dokážu připustit, že určitá skupina zákazníků opravdu AWD nutně nepotřebuje, máme to kolizi se světlou výškou. 23 cm??? Opravdu? Proč? Víte kolik má světlou výšku Mercedes G? 205 mm... Ikona offroadů začíná na 205 mm. A tahle francouzská vyfouknutá kraslice má 230mm...
A můžeme pokračovat k hydraulickým dorazům, které evidentně fungují jen na křídovém papíru... Jestli konkurence má vcelku vychytané ACC, které se osvědčilo...
C5 AC je pro mě obrovským zklamáním. C5 AC nebojuje s konkurencí. Bojuje především samo se sebou :-!:-!:-!
Za tuhle cenu můžete mít cokoliv skvěle fungujícího od koncernu podle vlastního vkusu. Kodiaq, Karoq, Tiguan, Tiguan Allspace, Tarraco, Atecu... S ničím neuděláte chybu (když to vezmete v 2.0 TDI)... Nebo Nová RAV4 extrémně povedená...
Ale C5 AC? Kdyby byl alespoň průměrný, tak by lákadlem mohl být pro někoho vzhled. Jenže jen vzhled je v téhle třídě hodně málo.
No, ono je to tu tak trochu ztraceno v textu, ale pan Dusil píše, že byl komfort na 18" kolech výborný, jen mu chyběly nějaké sportovní vlastnosti. To mi připadá trochu podivné, protože čekat od SUV notabene značky Citroen sportování je předpoklad veskrze naivní a zbytečný.
Mate spravne udaje o sirke? Vonkajsia sirka je 196 a vnutorna 150/147? Pre porovnanie P5008: 184, 149/149.
EDIT: asi tych 196 je sirka so sklopenymi zrkadlami, takze si to opravte.
Mám práve z práce požičaný C5 Aircross a musím povedať, že som sa naň asi až priveľmi tešil. Interiér bez chyby, netreba hľadať vypínanie štart/stopu v menu ako pri C3 Aircross, miesta dosť, len stredový tunel by mohol byť trochu užší.
Mám v tom 180-koňový PureTech a automatom a nejak sa mi ale nepáči, ako ide motor pri každom rozbehu do otáčok a to ani nemusí byť zapnutý smiešny režim Sport. Podvozok síce nie je žiaden zázrak, ale v dnešnej dobe niečo komfortnejšie bez nutnosti priplácať za nejaké adaptívne nastavenie tlmičov v mainstreame len sotva nájdete. Kto však máva morskú nemoc, pre neho C5 AC nebude správnou voľbou.
A k tej prémiovosti, ktorú tu podaktorí nezmyselne riešia. Žiadna tam nie je, ale automobilka o takom niečom nikdy ani nehovorila, na to má DS predsa. Od C5 AC som čakal, že bude jazdiť ako 3008, ale nie je to tak, čo je dobré. Z môjho pohľadu má originálny dizajn, dobre riešený interiér a najmä zaujímavú cenu a prijateľnú sumu za príplatky, hoci teda tiež mi v najvyššej výbave chýba vyhrievanie sedadiel a ideálne aj volantu teraz v zime.
za 900 je nesmysl i ten Compass, i kdyz na efekt hraje mnohem lip. Je to proste malý, to si jako hlavní auto nekoupíš, podle me to vubec neni konkurent.
Naopak tam uz pohodlne lovis mezi SUV strední trídy, který nabídnou podobnej prostor, ale lepší techniku, než tento Citroen. Navíc, když už máš 900, asi máš i milion, a to už si i na výbave a s motorem a pohonem, kterej vyjede i zasnezenej kopec, ne jen patník na sídlišti.
Ok, ale pokud tedy ta auta cílí na lowendověji smýšlející zákazníky, potom výkřiky výše o tom, že jsou ve všem lepší, než PSA, jsou trochu mylné.
Osobně bych neměl problém K/H brát jako levnější alternativu k mainstreamu, ale zrovna Hyundai do světa hlásá, že je to rovnou prémie.
Vím, jak se podbízí cenou a zrovna Ceed/i30 s 1.4T se dá sehnat opravdu za dobré peníze a nevěřím, že se neprodávají, protože i30 ve statistikách figuruje celkem vysoko.
Pokud žádný silnější motor nemá nižší střední, to ještě chápu, ale Optima a I40, auta pro "management" by alespoň dvoulitr mít měla.
Řekl bych, že to korejci mají vymyslene a nastave správně. Zbytečne bychařit...vždyť by ty silné diesely nikdo nekupoval/nezaplatil. Firmy které se rozhodou pro H/K tak jedine z duvodu budgetu tzn když diesel tak levny a u soukromniku to same jen hraje cena ještě vetsi roli v rozhodovani.
Už to nedavné Vošického vyjadření, ve smyslu, že není zajem o hatch I30 1,4t něco naznacuje....tedy to ze H/K se prodava dobře, ale jako nizkorozpoctova alternativa ke konkurenci. Řekl bych ze Korejci nejsou uplne blbi a vi co delaji a vi kde je jejich místo na EU trhu. Nerikam to jako hejtr H/K ale jako realista.
Ani ne, ve spoustě věcí má pravdu. Design je minimálně rozporuplný, co funguje na C3A (ta se mi líbí) na větším vypadá prostě divně. 4kolka není "must", ale tomu musí odpovídat cena a ta je tady mimo atd.
Citroeny jdou už několik let těžce mimo mě a tenhle v tom víceméně pokračuje. Podprůměrná technika, podprůměrná ergonomie (gratuluji k vynalezení otáčkoměru, za 10 let možná bude i použitelný) a průměrný design (ok, zde zatím nejlepší) za průměrnou cenu.
Solventny si kupi DS 7 :-) Ale nechapem, co kazdy tolko riesi cenu, ved v pouzitelnej vybave to stoji cennikovo nejakych 32 000 €. Ostatne auta tam zacinaju.
A divíš sa? Citroen zovšednel, stratil svoje technické prednosti a vymenil ich za ozdoby, ktoré nie sú k ničomu. Namiesto výnimočných a pohodlných áut produkuje tuctovky s vizážou Harlekýna. Nová C5 je žiaľ voči tým minulým len naleštený prd.
Platí to pro hydractive, platí to pro 4x4, platí to pro motor a platí to i třeba pro víceprvkovou nápravu - jedna dobrá věc dobré auto nedělá. Auto je komplexní výrobek.
Tohle ale zase není důvod k tomu se na tohle všechno vykašlat a bouchat SUV za milion v předokolce s torzkou. Ne že by to nemohla být pro nějakou cílovku správná kombinace, ale prostě to je odrbávka, ne že ne.
4x4 vs. sofistikované řešení poplatné době a trhu v TĚŽKÉM terénu. ;-) OK, ty all-seasony to trochu zkreslujou, ale i tak se z toho dá usoudit mnohé.
[odkaz]
Tak hlavní funkce podsedáku je optimalizovat pozici těla dítěte vzhledem k pásu (aby pás vedl dítěti přes rameno a ne přes krk). Tuhle funkci splní i v případě, že by třeba pak vyletěl pryč...
Urcite zavisi od kombinacii sedaciek, ale dostat 3 sedacky (nebodaj vajicko) vedla seba potrebuje tak mensiu dodavku, nie auto so sirkou 180cm. 3 isofixy su zbytocne, ked tam nemas kde dat sedacky.
Z normalnych aut to ide snad jedine u velkych MPV ako S-max / Galaxy.
Ale FL se povedl. Před FL to byla katastrofa. Teď se mi líbí. Z fotek působí už i interiér slušně a já jen doufám, že kvalitativně bude na úrovni cca Eclips Cross. Pak by to bylo OK.
Každý má své priority, a je dle mého názoru třeba vidět, že neplatí , že SUV se kupuje pro zdolávání terénu... spíš je to alternativa třeba hatchbacku pro rodinu /s o něco více místa/ A nebo se prostě nekomu líbí, anebo chce vyšší posez a nastupování atd...
Naopak bych třeba chtěl auto, co nemá 4x4 a taky nemá vzadu tlustý a vysoký tunel.
Jinak koukám na prodeje 1/2019 SUV a 4:4 je celkem menšinová záležitost
Karoq: 534 celkem , z toho 4x4 178ks
Tiguan: 243 celkem, z toho 4x4 65ks
C5 Aircross rozhodně nevypadá levně, otázkou je jak to třeba vyjde v porovnání, když se postaví +- stejná výbava a motorizace třeba ten Karoq ?
Kolega ma i40 1.7crdi a dost ma to sklamalo... motor neskutocne rachta, za studena je to horsie ako v golfe 1.9tdi co maju rodicia a este k tomu taky hnusny CR klapot... 1-2 po meste to je stale velmi hlucne, vibruje a rezonuje palubka ked je to studene a este k tomu to drnca celkovo podvozok, tvrde zbytocne na kombik so slabym dieslom...
Stavim sa, ze v tej cene ani jeden konkurent tak pohdlny nebude. Cena je taka aka je, lebo maju vypredanu produkciu a predava sa to dobre (sam som nekupil 5008 kvoli vyssej cene). Ale uvidime, cas ukaze, ako sa to bude predavat.
Svatá pravda, nechápu kdo může za takovou kreaturu dá dobrovolně peníze a nekoupí třeba krásny a stylový sedan? ;-)
Třeba zrovna malou kočku. >:D
To je asi ode mě dost hloupý dotaz 8-s
Vím
No jasně, každej na to máme jiný názor. Mě se třeba líbí C3 Aircross víc než např. nový VW T-Cross a doma mám jak třetí auto do rodiny C3 druhé generace, div se světe s 3hrnkem a docela mě baví jeho francouzká "nedokonalost" ;-)
Vyfoukana kraslice me dostala >:D kazdopadne tech 23cm je masakr. Muzes si pod tim posilat volejbalovej balon napriklad. Jiny velky vyhody to mit nebude
To sis z toho vážně odnesl? Že ta dvoukolka nakonec přece jen ten pidi kopeček s velkými obtížemi tak tak vyjela?
Co kdyby měl ten kopec stovky metrů a z jedné strany byl sráz do lesa? Chtěl bys v tom autě vézt rodinu?
Ale sú to skôr výnimky. Koľko ľudí svojho času kúpilo C6? A že to bol výnimočný voz. Nakoniec pre nezáujem ukončili výrobu pre nástupcu. Koľko ľudí dnes investuje do lepšie vybaveného Citroena, ktorý nie je výnimočný vôbec ničím, teda okrem výzoru šaša?
Vyskúšal si ho vzadu? Za mňa jedno veľké sklamanie. Sedadlá sú rovné, ako robené na položenie detskej autosedačky. Pre dospelého úzke, extrémne nepohodlné a krajné miesta veľmi natlačené na dverách. Z miesta vodiča negatívne hodnotím výhľad, vysoká palubka, nízke čelné sklo a rovná predná kapota sú zárukou mizerného výhľadu z auta. Nech bola doterajšia C5 aká chcela, ale toto auto označenie C5 značne dehonestuje.
Přál bych ti, při tomto názoru na vůz, abys ho (v parafrázi na holdena) v práci nafasoval. A až se tak stane, aby jsi se tady třeba po třech měsících nebo půl roce užívání znovu vyjádřil.
Hele ono tech 13% VW v absolutních cislech poctu vozu bude stejne vic nez 53% u Mazdy.
A to zároveň vypovida o tom, proc jezdi Mazd tak malo a VW tak hodne :-)
Nejhorší auta jsou premie, ty maji prodeje soukromym osobam tak do 10 ti procent a Lamborghiny, Ferrari atd to uz je uplnej ksunt s 0% podilem prodeje soukromnikum.
Zato takova Dacia nebo H/K to je ta kvalita, za kterou clovek vyplazne vlastni penize.
Já si ale myslím, že cíl K/H je spíše konkurovat VW, prodávat masově, proto útočí na Škodovku, podbízí se fleetům a tam absence lepšího naftového motoru zatím znát je.
Mazda se takto nikdy nepodbízela a dost by mne zajímal, jaký je poměr do soukromých rukou oproti třeba VW a K/H.
to trochu prehanas, je talianske jedlo niecim zname ? je ceske pivo dobre ? keby si vsetko takto hodil za hlavu (aj v inych sferach, nielen v aute) tak dnes nevieme kde sme... k citroenu patrila avadgardna technika nie len dizajn, ale asi robi co moze to chapem, v dnesnej masovke nema na vyber, no zatial stale zalezi na tom co bolo... v tejto dobe kt zijeme, nemas pocit, ze prave dnes je to vyhrotene ? kto je kym, cim bol... narod, rasa, peniaze (ja sa na to nesnazim klast doraz)
jedneho dna sa nebude zit len z historie, ale tipujem ze to bude este tak par stovak rokov
Karoqů je s 4x4 cca. třetina, to odpovídá... Tiguanů o něco víc než třetina (koukni na čísla za celý rok).
Což sice je menšinová záležitost... ale kdybys to rozpitval podle ceny, tak to bude jiné. Karoqy v ceně do 600 jasně, FWD s torzkou. Ale Karoqy 800+ naopak povětšinou 4x4 s víceprvkem.
PS: zajímavý je vysoký podíl u Kodiaqu, přes 85% 4x4... ve srovnání s Tiguanem.
nj pokial vykon niekomu staci budis, no ten zvuk a prejav by som nezniesol, na predvadzacke by som po nastartovani vysadol to fakt nema vyznam si kupit auto velkosti a ceny i40 ´´v dnesnej dobe´´ ... 1.6tdi v rapide bezi tichsie >:D
Vyzera to tak nejak na marketing ten senzacny system pruzenia, viac testov kritizovalo komfort ako priemerny...
´´Posaz je ale i v nejnižší pozici výškově stavitelného sedadla dost vysoký, zřejmě aby ženy malého vzrůstu dobře viděly přes hradbu tvořenou palubní deskou.´´ - to jako, nemoznost nastavit sedadlo dostatocne dolu musi znamenat tento dovod ? Co keby sla sedacka nizsie a nizka slečna by si dala sedadlo jednoducho vyssie ? ... v preklade nedostatocny rozsah nastavenia sedacky
´´Pokud ale jedete pod plynem, stačí jej ubrat a podvozek stopu alespoň v náznaku utáhne, což je vítané. V tomto případě je jistě příčinou opět již zmíněná vyšší hmotnost motoru.´´ Co je za perlu pan Dusil ? od kedy vyssia hmotnost motora utahuje stopu po odstaveni plynu ?
Karoq nenabízí dvoulitr s automatem. Podivné, ale je to tak. Větší Kodiaq Style je už přes 900 bez příplatků. Nejblíže je asi Tiguan a ten je taky od 850 výše, ale výbavy jsem neměl sílu přesněji porovnávat.
Ale ved to bola umela situacia, vedla bola vysmykana normalna cesta, po ktorej chodili auta niekam do dediny a urcite vsetky neboli stvorkolky. A ano, presne to som si odniesol, ze staci ten software. Aspon na take prekonanie zamrznutej cesty.
No to nevím. Poslední Citroen, který by dejme tomu plnil tu filosofii, je C5. Pak je tu ale ostuda jménem C4...
Aby evropská značka takhle házela bobek na kompaktní třídu, to je neomluvitelné. Po šik Xsaře ve třech karosářských verzích je tu sešup 2-1-0... a hotovo, končíme. Je fakt, že po tom, co předvedli, to nikomu asi moc líto nebude...
Mě se nelíbí, jeho design na mě nefunguje. K tomu volantu si přihoď i vyhřívání standardních sedaček, což taky evidentně nejde ;-) Nemožnost 4x4 je fail stejně jako u Pugu 3008/5008, ale doba je prostě taková a většina SUV ho stejně nevyužije a jezdí jen po městě. BTW stejně jako blondýny v GLku >:D
Mrkni sa napríklad niekedy, jak také auto prejde cez retardér...takmer priamo, len sa koleso schová do podbehu. Väčšina áut sa cez to kymáca, ako keby ani nemali pruženie. Preženieš to v zákrute - kope áut zadok odstrelí, nakláňajú sa, krútia, Citroen sa obvykle pritlačí k zemi, s pozvoľnou a čitateľnou prácou podvozka, pripočítaj pohodlné mäkké sedadlá, veľký priestor, akustickú pohodu v aute - málokto to dokázal skĺbiť v jednom aute, a najmä nie za také peniaze.
Čo sa týka súčasných Citroenov, nie je to len o dizajne, je to zmene filozofie značky, o ústupe z ťažko vypracovaných pozícií, o zostupe k lacnejšej a jednoduchšej technike naprieč celým portfóliom.
Neviem, čo považuješ za lož, asi to, čo sa ti nepáči. Jak niekto napíše negatívum o tvojich obľúbených autách, hneď sa staviaš na zadné a prskáš okolo seba. Daj si to najprv v hlave trochu do poriadku aby si si nemusel vymýšľať obvinenia zo lži. Tvoj názor nie je jediný správny alebo jediný možný.
Ja som nijak zvlášť Hydractive nevypichol, aj keď áno, to bola najväčšia odlišnosť voči súdobej konkurencii. Ale aj C5 bez špeci pruženia mala čo povedať, aj keď už bola o niečo "civilnejšia". Hydractive som zažil kedysi v C6 a to bolo teda niečo. Ešte sa mi ohromne páčil Evasion, aj C8, aj keď tie autá jazdili pod viacerými značkami, vždy to boli niečím typické Citroeny. Ale tieto jednoduché SUV oblečené v strakatých kostýmoch, to je výsmech celej existencii a histórii značky. Keby som ich nepoznal a ukážeš mi ich s prekrytým logom, nikdy by som si Citroen ani len netipol. Ich existencia sa dá ospravedlniť snahou o zachovanie značky, ale úplne opustiť celú doterajšiu filozofiu, to je proste príliš.
Trochu opatrne, v minulom zamestnaní sa fasovali citroeny a absenciu hydractivu by som minulej C5 nevyčítal. Na našich rozbitých cestách bol istejší obyčajný podvozok, pričom na dobrej ceste nejako v tom komforte nezaostával za hydractivom...
Niekto 4x4 jednoducho nepotrebuje. Cenovo je to auto zaujimave az pri vyssej vybave, ak ho beries v zaklade, alebo tej druhej a priplacas, tak to velky zmysel nema. Mozno je to tak postavene zamerne. Kazdopadne ked som to porovnal s rovnako dovybavenou 5008, tak C5 bola lacnejsia o dobrych 2500. Auto sa mi paci, vyzera fajn a zvazil by som ho * malo 7 miest. Predajca sice tvrdil na autosalone, ze by malo byt 7miestne, ale zatial to tak nevyzera.
Protože všichni čekali, že to pojede jako Hydractive, což už z principu není možné. A ani Citroën to tak neprezentoval. Jenže pissálci prostě začali spekulovat a spekulovat... a pak jsou zklamaní.
vzhledem k tomu, že C5 je auto strední trídy, ale C5 Aircross vychází z 3008, coz je model nižší strední, považuju to za krásný pokus o zmatení neprítele a umelé posunutí auta o trídu výš. Co už, když C4 Aircross je už obsazeno.
JInak klasicky. tohle si nemuze koupit nikdo, kdo hleda SUV. Jako Crossover pro ženu v benzínu v základu... budiž. aspon to nikdo neotriska na parkovisti.
Kazdy ma ine priority, kto potrebuje AWD, tak nebude pozerat po Citroene a kto sa chce v klude a v tichu denne vozit, tak sa pozrie po com? Kludne dajte alternativy, co je lepsie. Aby to odnieslo 3 deti a aspon ako tak svietilo.
co tu tvrdí jak je C5 AC skvělá, jak má supr interiér... Vemte svých 0,8M a běžte je dát za tenhle vehikl... Garantuji vám, že pokud hodnotíte vůz nejen očima, ale i jinak, tak skončíte v jiném autosalonu :-!
Praveze najvyssia vybava je len o 1000 € drahsia a doplna full led svetla, bezklucovy vstup, elektricke otvaranie dveri, navigaciu a par drobnosti. Cize ta je optimalna :-)
mne sa aircross paci.. aj proporcne aj z profilu a dokonca aj interier... idealne posadene auto... len skutocne tym cenam sa clovek nestaci divit... k tomu chybajuca 4kolka ktora zrovna tu by davala zmysel .. ach jo... raz darmo.. ked SUV tak za mna japonec ;-) .. ci uz nieco od mitsu alebo toyoty alebo hondy mazdy subaru a pod .. tam nejde spravit chybu... ci uz kupis 4 kolkovu RAV-ku alebo 6 miestneho 4x4 SAWC outlandera alebo nejakeho outbacka vzdy dostavas serioznu SUV techniku do ruk :yes:
a otvorene priznavam ze auta ako crossland grandland a podobne modne sterilne kusky fakt nemusim... aj ked ich uspech ma neprekvapuje... a necudujem sa mu... ;-)
Za mě tak trošku rozporuplné auto. Prý SUV, ale možnost pohonu 4x4 nemá a to ani v kombinaci s elektromotory vzadu. Chce být jiné, ale 2 grily na předku tomu moc nepřidávají a celkově design z nižších řad na velkém autě prostě nefunguje. Chce být komfortní bez Hydractivu, ale nové tlumiče dle různých testů úplně ideálně nefungují. Cena také není zrovna lidová a dát 600tis za oturbený 3hrnek je naprostý úlet... Tak nevím, co tímhle vozem Citroen sledoval - svézt se na módní vlně a něco "vyrejžovat"?
To by museli udělat SUV, které evropana zaujme a tohle to nebude. Spíš to vidím na koncernového bratříčka 3008, který se prostě líbí...
Prodeje PSA tria:
C5 Aircross za 5-12/2018 - 2562ks
Opel Grandland za 2018 - 77859ks
P3008 za celý rok 2018 - 202389ks, průměrně 17tis ks měsíčně ;-)
Jo je to Fiat Panda natažená na skřipci. Citroen byl vždycky tak nějak jiný a některé kousky se mu vyloženě povedly, Xantia, XM. Ale jejich současný design vypadá jako od party zhulených teenagerů.
Upřímně za ty peníze bych u SUV 4kolku očekával, idkyž je potřeba jen párkrát ročně na horách nebo vysočině... Celkově se mi C5A moc nelíbí, traději bych sáhnul za ty peníze po Kie Sportage 2.0CRDI 4x4 a manuálem ;-):yes:
No nemá a nevyniká. A ten motor bude určitě fajn. Akorát...
Prostě mi to asi přijde blbě poskládané. Kůže, ale bez perforace a bez výhřevu. Silný motor, ale v předokolce s torzkou vzadu. Cena 900+, ve Feel se světlama 800+.
tak za 900 litrov iste su aj lepsie SUV.... napriklad za 825 litrov mas 1,4 multiair ( 125kw ) compass 4x4 s 9st automatom... za mna urcite skor taketo nieco.. a hoc to lacne auto uz tiez nie je tak voci tejto "megapande s mejkapom" je to aspon seriozne SUV v 4kolke ;-) .. a aj vizazou moc podarene [odkaz] :yes:
moderny look.... dokonale proporcie .... a samozrejme aj patricna praktickost [odkaz] ... a zrovna v tej cervenej nema chybu .. "citron" jak vysity :yes:
za mna ma mrzi len jedina vec... chybajuca 4kolka... jednoducho sportage, tigi, kaskaj, eclipse cross alebo ktokolvek iny v tomto segmente ju proste ma.... velka skoda :'-( .. ale aj tak cakam velky uspech tohto momentalne top citroenu ... :yes:
vzdy ked je nejaka recenzia na francuza, tak sa zbehnu "mudre" hlavy, a kecaju o tom ako je 4*4 extremne dolezite..
a zaroven stihnu do neba vychvalit ten ich stoceny germansko / šikmooky vehikel z bazaru.
1000x opakovany "vtip" je trapny, vazeni... 8-s:no:
keby 4*4 bola skutocne tak dolezita, tak subaru je najbohatsia firma, co sa doteraz nestalo.....
to iba kecalkovia maju plnu hubu reci o dolezitosti 4*4; ale sami take auto nemaju....maximalne tak hnilu stocenku pred barakom, s neznamou minulostou.
firmy nezanikli, lebo predavaju o co je zaujem. - teraz je to suv.
ziadna firma nezbohatla z reci , co ludia by chceli..
toto je pripad hydractive -- same diskusne kecy , ale len minimum ludi podporili technologiu tym ze kupili nove auto s touto technikou.
a teraz po zaniku, kazdy zase len keca naprazdno ze aka to bola fajn vec....
o 4*4 sa REALNE mozeme bavit v autach do terenu na to urcenych -- napr jimny s rebrinovym ramom, a tuhymi napravami...
a hlavne podvozkom urcenym do terenu. :up:
co ziadne suv nesplna, ruku na srdce ....
tym padom 4*4 je uplne zbytocne, lebo na travnatu cestu k chate vyleze aj zdvihnuty hatch....
To suhlasim, ze asi najskaredsi Citroen z tych novych :-) Aj podla hviezdiciek to vyzera na riadny prepadak. Este aj ASX ma 4 hviezdicky. Pozna niekto horsie auto od toho?
Přes pořizovací cenu k 1.000.000,-Kč tvrdé plasty v interiéru na dveřích, kameru, co fintí okolí vozu (nereálný obraz), nízko loketní přední opěru, nastavení předního sedadla na levném kloubu, absenci pohonu 4x4 a lákadlo v podobě adaptivních dorazů tlumičů pérování oproti bývalé tradici vzduchového pérování. No, peníze se dají vyhodit i horším způsobem, než se jen nechat nachytat na neelegantní SUV s cingrlátky a s barevnými rámečky bez motoriky s areodynamikou krabice. Lidem v Evropě však nezbývá moc k výběru,
Kludne si to na tom fejku na snehu, ci blate rozdam s lubovolnym offroadom (okrem specialit 6x6 so 40cm sv.vyskou) a hanba to nebude :-) Velka vyhoda je relativne nizka hmotnost oproti ramovym tazkotonaznikom.
Pokial nepojde o pomaly crawling po skalach, nevidim problem.
Podle mě se motáš v nějakých dogmatech. Že se nemůže SUV rovnat s offroadem v jeho teritoriu, tedy jízdě mimo silnici, ještě neznamená, že nemá smysl vůbec, nebo že by neměl smysl pohon 4x4. SUV (nebo i ten zvýšený kombík) s 4x4 je rozumný kompromis, který může v klidu jezdit 95% času po silinici a v 5% mimo, po sněhu, po blátě.
Haldex nebo viskospojka - za prvé, i ten haldex se dá udělat hodně dobře nebo... no, řekněme méně dobře. Jezdil jsem v jednom autě s haldexem, které fungovalo slušně... a slyšel jsem o jiných, které prý moc ne. Ze závěje ti ale pomůže asi jakákoli 4x4, tam jde pak spíš o to, jestli ti pomáhá i na suchu nebo ne.
Jasně, "pořádná" 4x4 je o něčem jiném... zase se s tím ale pak nedá jezdit po silnici.
Právě naopak. Je mi úplně jedno, že to předokolka nakonec vyjela....podstatné na té modelové situaci je, že nějaké softwarové nastavení nemůže skutečnou čtyřkolku nahradit a je to jenom ojebávka.
Aby ti to bylo úplně jasné, já tady neoroduji za čtyřkolky. Pro mě to priorita při výběru auta není. Pokud by ovšem byla, pak musí zákonitě podobné auto ze hry....utěšovat se nějakým Grip Controlem nebo X-Modem je naivní.
Neviezol som sa, takže jazdu posúdiť neviem. Staticky mi celé to auto prišlo aspoň o triedu chudobnejšie ako predchádzajúca C5, po ktorej zdedilo meno. Voči nemu vyzerá predchádzajúca C5 priam honosne. Každopádne aj po prehliadke vozu v roome som si istý, že by som nič také nechcel a aj ponúkanú skúšobnú jazdu som s poďakovaním odmietol. Kangoo má skoro 9 rokov a pomaly začínam uvažovať o výmene. Ale slúži nadmieru dobre, pokiaľ sa nezačne kaziť a žrať peniaze, možno ho aj doderiem a počkám si na novú generáciu. Nevieš, kedy nové Kangoo dorazí?
Mizerný výhľad je z každého SUV, to už ani neriešim. Tu mi však vadí, že sa k tomu pridáva obtiažne manévrovanie napr. pri parkovaní. Stačí len poštekliť pedál a už prehnane reaguje a k tomu to otravné húpanie dopredu dozadu. Fakt auto na morskú nemoc keď sa ráno posúvam v kolóne.
S tými zadnými sedadlami máš pravdu, ale to je tiež bežné, napr. pri Verse si ešte citeľnejšie nalepený na dverách. V každom prípade zlaté malé MPV, kde sa dalo stredné sedadlo vybrať a krajné posunúť do stredu.
Tak design je jedním z důvodů, proč je to tak slabý. Cena je ten druhý a pokud se někdo zajímá, tak technika ten třetí. Holt lidi nejsou zvyklý na “drahý” Citroen. Doby výkladní skříně techniky, designu a luxusu XM a C6 jsou nenávratně v prachu ...
Ty čísla určitě nejsou nějakou reakcí na techniku. Pokud ano, pak musí lhát čísla prodejů 3008. Prodeje budou spíš reakcí na design, který se - zdá se - ne každému líbí. Možná i reakcí na to, že je to úplně nový model.
A tak hele, třeba se to ještě rozjede. Vem si, že technicky obdobná 3008 je na hodně dobré #14 s 210t, na úrovni Focusu. Je fakt, že to budou asi vesměs levnější kousky... ale to jsou i u ostatních aut.
porovnal som asx, z pohladu spolujazdca.
napr manipulacia s dvermi- trasu sa jak papundekel, a pri zavreti hnusny zvuk.
vsade jeden hnusny,rovnaky plast... rovnaka bieda je aj korea. proste interier totalny vypredaj.. 8-s
pre niekoho kto zije v autach z 80-90 rokov, to mozno staci 8-s
a slavny stvorvalec, ten huci aj v nizkych otackach.... asi neostali peniaze na odhlucnenie... 8-s8-s
No dobře, ale interiér Dacie v třídě Dacie (lowend) působí adekvátně... chceš říct, že interiér Citroenu působí v třídě Citroenu (mainstream) taky adekvátně? ;-)
Jj evidentně chyba v článku >:D Zkusil jsem konfigurator a u konfigurace s 1.6THP AT s výbavou FEEL, normální sedačky, šlo vyhřívání přidat za 9k. Tj člověk už ani redaktorům nemůže věřit ... >:-[] Jen ta cena 790k je tak o 100k výš než by měla být, to bych za Citroena vážně nedal...
Kámoško 3 rad sedadiel ja občas dobrý aj na to keď máš nejakých ľudí v aute a potrebuješ previezť niečo dlhšie či objemnejšie a nie je po ruke vozík. Jedného človeka pošleš úplne dozadu a v strednom rade môžeš sklopiť krajnú/strednú sedačku.
Bolo by dobré keby si už aj do niečoho sadol a neporovnával podľa fotiek a tabuliek.
Cena ? Když koupíš Kodiaq s TDI, jako většina kupců, tak můžeš mít 4x4 i s MT a vyjde na stejné peníze jako FWD DSG (Ambition 835tis, Active dokonce 780tis)
No kedze tam bude aj ten 2l diesel ako novinka, tak zrejme v nom vidia este nejaky zmysel pre urcity segment ;)
Co sa hybridu tyka, neviem, ci sa im podari tak rychlo zmazat naskok Toyoty. Mam urcitu pochybnost...
´´Auto tak není ani sportovní, ale ani vyloženě komfortní.´´
Mne pride, ze keby bolo komfortne jak citrón ospevuje /hlavne s porovnanim s Hydroactive/ tak sa toto v testoch nepise... ak to je skutocne komfortne, tak ´´nesportovne´´ vlastnosti by nevycital pravdepodobne, vtedy sa to ocakava
Ale zase polovica ludi si pustila konfigurator, alebo aspon otvorila cennik a overila, ci je taka blbost mozna. To by mohla byt reklama, aj ked asi autorovi za to vela nezaplatili vzhladom na 3 hviezdicky :-)
Kvalitativně má Škoda interiéry na docela podobné úrovni. A je jedno, jestli to je Octavia, Superb, Kodiaq nebo Karoq. A dlužno dodat že na opravdu dobré úrovni. Prémie je jinde, ale v rámci mainstreamu jsou interiéry co do zpracování a kvality jedny z nejlepších. Rozhodně lepší než PSA.
No, on Rohypnol zároveň tvrdí, že třeba Karoq má interiér kvalitnější. Já beru, že každý má právo na názor, ale tvrdit, že Kongo má vyspělejší armádu než USA - to prostě není věc názoru.
Nezapominej, ze ony firmy nakupuji zasadne to nejhorší a nejmene spolehlive.
A Skoda a VW je i pro firmy nejlevnejsi. Ostatni znacky slevy pri odberu vice aut do fleetu neznaji. Navic zustatkova cena treba Mondea je vyssi po peti letech jako Superba. Proste pod cepici ma jen ten, kdo utraci za vlastní. Ten jde pro Dacii, Hyundai nebo Mazdu.
Čím byl C8 nebo Evasion typickým Citroënem? Značkou na přídi a zádi, ničím více.
Jo, chápu, prostě se ti současný designový směr nelíbí. To beru, ale proč kvůli tomu zbytečně lžeš?
Len hovorim co mi tvrdl chlap na autosalone. C5 AC je postaveny medzi 3008 a 5008. V 5008 este nejaky kusok kufra je, toto by bolo uplne bez, takze teoreticka sanca by tam bola. Principialne je to vsak jedno, zatial 7m nie je. Oproti tomu nevidim ziaden normalny dovod na kupu outlandera.
Jsi vedle. C3 AC se mi opravdu líbí a pokud zůstanu u vzhledu a nebudu řešit ostatní (jako kvalita zpracování atp.), tak by C3 AC byl můj horký kandidát.
Nebo C3, taky se mi líbí. To samé C4, i když Cactus byl lepší...
Takže jestli mi tu chceš vnucovat nějakou koncernovou podjatost, tak jsi úplně mimo :-!
suhlas.. v tejto velkostnej kategorii aj cene je 4kolka defakto nutnost... suhlas.... pritom uz mala vitara alebo aj CX-3 ci CH-R stvorkolky maju... za mna velka skoda... inak v tej cervenej mu to slusi .... aj palubka za mna super... ach jo...
karoq je klasika konzervativnejsie strihnuty ... aircross je proste viac extrovertne ponaty ale obe auta su samozrejme prakticke a svojim sposobom pekne ... u nas sice 4 kolky az tak nefrcia ale vo svajciarsku si pravdepodobne aircross ani nepipne... ani v rakusku.... raz darmo.. 4x4 je pre SUV stale akasi nepisana povinnost... a SUV ktore ho nema v ponuke by som popravde ani moc nechcel ... inak som celkom zvedavy aj na porovnanie karoqu tsi v 4x4 s automatom a ASX s 2.0 atmo 4x4 s cvt ... este to moze byt zaujimavy duel z pohladu realneho zakaznika nasich pomerov ( nie firmy ) :yes:
snad prekopu aj ten hybrid... aby to tam fungovalo uz aspon ako v camry alebo lexusoch.... lebo stejne doba dizlova uz je na konci... ked optimu tak potom uz bud len benzin alebo v dalsej generacii prave hybrid... len snad bude uz konecne podareny .. po vzore nira by to uz tenrokrat do tretice mohlo v optime s tym hybridom vyjst ;-)
Jedno velke "ale" tam je: cena! Nie len u testovanej verzie (to by snad len blazon dal za to vyse 900 tisic Kc), ale aj zakladna cena je mimoriadne sebavedoma...
poviem bez servitky, co si nikto z tychto odbornikov nevsimol..
bez rozmyslu tlacia "falosny 4*4" za kazdu cenu.
napr haldex ci viskospojka je len na oko, s poctivou 4*4 to nema nic spolocne.
vo vacsich stupaniach a klzkom povrchu, nedokaze preniest velky moment na zadok.
vypada to smiesne, kardan a polosi jak zo zapaliek.
subaru ma poctivy system, nema s takym terenom problem. >:D
o com sa bavime ?
suv ako koncept je fake.
s riadnym terenakom sa to nikdy nemoze porovnavat.
teoreticky, zdvihnuty sedan alebo hatch je technicky to iste, len to inak vypada.
tym padom opakujem, je uplne jedno ze NETERENNE VOZIDLO ma 4*4 alebo ne.
a to, ci predokolka ma problem vyjst do maleho kopca, je velky problem.
celkom mozne ze prave v obuti..
Zavisi od toho ako je vymyslene uchytenie pasom. Pre cast sedaciek plati co pises, pre dalsiu to vsak neplati a odtrhnut sa moze aj isofix uchytenie, to si uz nevyberies.
Ten podsedak je podla novych zakonov tiez kotveny isofixom a ma opierku chrbta. Pasom kotvena sedacka je nebezpecna, lebo v pripade nehody este aj pritlaci dieta. Je to detail, ale ked sa fakt nieco stane, ostanu len oci pre plac. Kvoli jednemu haciku.
Neviem ci uz je v platnosti nariadenie ohladom podsedakov, ale bud uz su, alebo coskoro budu zakazane ich predavat ak nemaju opierku chrbta. S tym suvisi dalsi bod. Pozri si akykolvek crash test s podsedakom. Je to prva vec, co vyleti decku z pod zadku akoby tam nebol a dosledky su predvidatelne. Takze pokial nema podsedak isofix, je to len hra s legislativou, nie bezpecnostou. Podsedaky s isofixom su, ale mas presne rovnaky priestorovy problem ako pri autosedackach. Ak sa chces hrat len na dodrzanie zakona, tak zakon (aspon u nas) pozna prave takuto vynimku pri 3 detoch a dieta starsie ako 3 roky mozes priputat len pasom a nepotrebuje nic viac - zakon sa dodrzal, kto to mieni riskovat je uz na kazdeho zvazeni. Ja napriklad potrebujem 3 plnohodnotne sedacky, kedze najstarsie stale nie je dost velke.
Par mesiacov dozadu sa u nas stala nehoda, kedy hajzel nabral rodinu, kde sedeli 3 decka vzadu. Najstarsi mal cca 10 rokov, sedel v strede medzi dvomi sedackami. Zomrel prakticky na mieste - mal len pas. Najmladsie dieta bez zraneni, cca 6 rocne dieta v starsej sedacke vazne zranenia - roztrhnuta pecen a odtrhnuta oblicka (jatra, ledvina). Sli sme tym miestom chvilu pred tym. Pri takejto skusenosti ma nikto nepresvedci o podsedaku.
Nemam problem so sedackou, ktora sa kotvi pasom, podmienka je, ze sa musi dat umiestnit v strede vzadu - ked uz nie na isofix, tak to "musi" byt plnohodnotne sedadlo aby malo na to spravne umiestnenu konzolu na pas. Preto aj v C5AC by som to ja osobne riesil jednou v predu (irelevantne ci isofix) a 2 vzadu. Jedna musi byt v strede aby krajne miesto bolo volne pre dospeleho. Takto su pod kontrolou vsetky deti, mame obaja na ne dosah a vsetci sedia ako maju. Ziaden kompromis medzi bezpecnostou a komfortom.
edit: blbe je, ze niektore krajiny nemaju povolene mat autosedacku v predu - napriklad HR a nie som si isty ako v AT. PL aj H plati rovnako ako v SR. Preto je pre mna prijatelne len auto, kde vojdu z tohto dovodu 3 vedla seba, ak je potrebne legislativne to tak mat.
Samozrejme hovorime o i-size a poslednych zakonoch (autosedacka povinne kotvena isofixom). Bez isofixu su niektore nebezpecne, hlavne pre vacsie deti. Scenic to ma tak, ze zena nastupi popri sedacke a potom nalozim posledne dieta a mozeme ist. Teda Grand Scenic, lebo do kratkeho ani i-size sedacka nevosla. Rodinne auto :-) Ale nic lepsie nebolo. Tak isto by to mal aj C5 Aircross.
Este Karoq by sa dal zvazit, len je o 1300 € drahsi ako Citroen, ale ma silnejsi motor a vybavu v niecom lepsiu, v niecom horsiu.
Tymto stylom ti vojdu sedacky do auta vzdy 3. Vpredu nepotrebujes isofix. Ide o to zadne stredne sedadlo. Pokial tam nevies umiestnit sedacku a vies ju dat len na kraj, tak zena nastupi do auta presne ako? A to este nehovorime o i-size samozrejme. Kazdopadne santafe je uz ozaj drahe auto.
SantaFe ma Úchyty na detskú sedačku (Isofix) – krajné sedadlá v 2. rade a sedadlo spolujazdca. Cize autosedacky vojdu, len zena musi byt chuda, resp. treba take zuzene autosedacky kupovat. Na rozdiel od Tucsona, kde na spolujazdcove sedadlo autosedacka nevojde.
A? To je aj vela inych SUV a 3 autosedacky tam jednoducho nedas. Zadne lavice nemaju v ziadnom aute isofix a aj keby mali, do kufra si dieta kym nemusim nedam. Okrem toho do santa fe 3 vedla seba nevojdu, skusal som.
Tucson je v porovnatelnej vybave o 1200 € lacnejsi, ale je mensi a nevojdu tam 3 autosedacky. Tak isto je otazny jazdny komfort ( vobec ci tam davaju vrstvene skla a pod.).
Uvidime, co s Citroenmi spravi Tavares (byvaly najlepsi kamarat Ghosna v Renaulte), ci neprekopu filozofiu. Lebo predtavaresove Citroeny su presne take, pohdlne a tiche (a rychle).
podla mna treti rad sedadiel v 4,5m SUV je neralne... outlander ma 4,7m a to ma tie zadne sedacky v tretom rade uz fakt len take nudzove... neviem si teda moc predstavit na 4,5m mat tri rady sedadiel... ani fyzicky to snad ani nejde .... proste 3 rady sedaciek to chce urcite aspon 4,6m a viac.. vid discovery sport, outlander a pod
PS: uz bocny profil vela napovie.. a aj ta samotna kasna a jej tvar aj ako je potiahnuta strecha kasne [odkaz] .. napriklad u outlandera jasne vidiet ze treti rad sedaciek tam v pohode este vojde... u C5 aircross ale pri pohlade zboku tam nie je ziadna sanca...
a ked uz fakt SUV za 900 tak potom jedine prave outlander ... v 4x4 SAWC s CVT a s tretim radom sedaciek ... a mas dokonaly rodinny kriznik jak sa patri navyse s dizajnom ktory bude vzdy pekny elegantny a dostojny :yes:
Mne emp2 drzi, zatial 2 roky, ale mam dost skusenosti s psa autami, ktore sa rozpadavaju (preto som zdrzanlivy v chvale). Ake skusenosti mate vy okrem urazok?
tak ASX je nezmar aj po mechanickej stranke ... a to "nove" po tom najnovsom facelifte este prekvapi .... tesim sa na dalsie info o nom zo zenevy... verim ze neostalo len pri vacsom displeji ale snad su aj komplet plasty v kabine nove... podobne ako tomu bolo aj po poslednom facelifte outlandera ;-) ... ASX s 2.0 110kw s cvt v 4kolke .. tak to je v podstate sen ... dokonala masinka ;-)
No nic... Vidím, že jsem se hezky trefil. Takže znovu se ptám, čím byl Evasion a C8 typickým Citroënem? Ani jedno z toho, co popisuješ, k nim nepatří. Designově, podvozkem i motory to byly unifikované alianční vozy.
To už jsou současné Citroëny více Citroën, než vše z té doby, to byly unifikované a nudné krabičky. Od doby, co opustili jména a přešli na číselná označení to nestálo za snahu, až na pár výjimek (C2, první třídveřová C4).
Ano, 4, na dlhsie cesty vsetky 3 deti vzadu a cez tyzden rozvoz deti manzelkou v konfiguracii 2 vzadu a 1 vpredu. Lahsie sa zapinaju a nastupuju. Mate iny nazor? Posledne podobne auto vraj bolo Peugeot 307 sw (aj to asi len na niektorych trhoch).
pritom to mohla byt trefa dat tam 4kolku a cenovku tak 750 litrov za nu.... ale tak tentokrat zauradovala moda a akasi povrchna krasa... skoda... lebo auto ako take iste bude fajn ale ta cenovka je proste mimo... rovnako chybajuca 4kolka na 4,5m SUV je fail jak kokosovy orech... velka skoda
no vidis... takze nielen ASX ma osvedcene diely a tazi zo skusenosti... tych ktori sa hraju na supermoderynch ale v podstate su technicky uz davno zabehnuti je na trhu stale dost... koniec koncov co je dobre a kvalitne to nie je nutne kazdych 5 rokov od piky nejak prerabat ze jo.... ale postacia len mensie upravy... ved nejedno auto v tomto dodnes tazi z rokov davno minulych.. ale aj to je ukazka serioznosti danej techniky... dobre veci vydrzia roky .... navyse compass aj velmi dobre vyzera.... co v pripade C5 aircross asi kazdy s tym uz suhlasit nemusi ... ono totiz len pekny dizaj uz pri cenovkach okolo 800 litrov fakt stacit nemusi... no ale aj tak verim v uspech C5 aircrossu ... sice nie u nas ale na domacom trhu urcite.... aj v zapadnej eu :yes:
je prakticke robustne a teraz uz bude aj stylove .... a stale toh aj o v terene dost zvladne ... koniec koncov predaje vravia jasne ... u nas ide stale o jedno z najpredavanejsich SUV bez ohladu na velkost a cenu :yes:
Karoq by som s tym neporovnaval, ma o 10 cm mensi razvor. Toto je ina koncepcia, take rodinnejsie auto. Komfortne, vacsie, tichsie. A ASX uz vobec :-) Len nechapem, preco nedali 3x isofix dozadu + 1 dopredu.
suhlas.. nova RAVka vyzera moc "pouzitelne".... paci sa mi viac ako povedzme nove CR-V ktore mi dava zmysel uz len v hybride .. ktory zase ale predsa len bude kusok drahy
za mna C5 aircross iste uspech mat v eu bude... jeho predaje sa totiz v eu este len rozbiehaju. najprv bolo uvedene minuly rok v cine tusim... takze bude zaujimave sledovat kam sa C5 aircross ku koncu roka v eu predajmi dostane... ak by to bolo aspon niekde kde je RAV-ka tak by to bolo uz urcite fajn :yes:
mne na C5 aircross vadi snad "len" chybajuca 4kolka a akesi sebavedome ceny... ale solventni zakaznici ktori na to maju a 4kolku nepotrebuju ti to v pohode kupia.... cakam uspech aj ked osobne by som v podobnej ( vlastne este nizsej ) cenovke urcite radsej nieco ako eclipse cross v 4x4 alebo jeep compass 4x4 pripadne snad aj toho karoqa este :yes:
teda popravde vyse 900 litrov by som za takuto dvojkolku nedal aj keby ze som bol milionar .. to je teda fakt... ked za melon je uz velke 4x4 sorento ... za mna teda hodne odvazna cena za 4,5m dlhe SUV v dvojkolke ... ved za 719 litrov moze mat clovek uz 4kolkovy eclipse cross so 120kw .... tu vyse 900 litrov za takyto v podstate zdvihnuty akoby kombi-voz v beznej dvojkolke mne nedava zmysel ( to radsej potom nejaku optimu kombi s 1,6 tgdi v podobnej cene ak uz dvojkolku pre rodinu za taketo prachy atakujuce milion ) ... ale v nejakej zakladnejsej kombinacii verim ze C5 aircross ma velke sance ( hlavne zakladnejsie benziny ) .. auto ako take pekne ... :yes:
s elektromobily můžete zdarma parkovat na modrých zónách. S tímhle můžete zdarma parkovat vedle každé popelnice. Nikdo nepozná rozdíl mezi popelnicí a C5 AC 8-s ...