Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8 – Svět se mění a Citroën s ním!

S modelem C5 Aircross přepisuje Citroën svoji historii. Namísto sedanu či kombi s plynokapalinovým odpružením je tady crossover s vinutými pružinami.
Zpět na článek
13. 2. 2019 12:59
13. 2. 2019 14:03
13. 2. 2019 17:03
13. 2. 2019 19:19
13. 2. 2019 19:27
13. 2. 2019 21:49
14. 2. 2019 13:39
14. 2. 2019 13:45
14. 2. 2019 14:52
14. 2. 2019 15:01
14. 2. 2019 15:07
14. 2. 2019 15:12
13. 2. 2019 17:44
13. 2. 2019 17:51
15. 2. 2019 09:13
13. 2. 2019 18:57
13. 2. 2019 19:15
13. 2. 2019 19:17
13. 2. 2019 19:22
13. 2. 2019 19:30
13. 2. 2019 20:18
13. 2. 2019 20:22
13. 2. 2019 21:43
14. 2. 2019 14:23
14. 2. 2019 19:23
14. 2. 2019 19:37
14. 2. 2019 20:07
14. 2. 2019 21:17
14. 2. 2019 22:41
15. 2. 2019 09:03
15. 2. 2019 10:32
15. 2. 2019 14:26
15. 2. 2019 15:27
16. 2. 2019 09:34
16. 2. 2019 09:53
15. 2. 2019 11:59
15. 2. 2019 15:26
15. 2. 2019 15:39
15. 2. 2019 15:42
15. 2. 2019 16:07
15. 2. 2019 15:49
15. 2. 2019 16:06
14. 2. 2019 08:16
13. 2. 2019 20:18
13. 2. 2019 21:45
14. 2. 2019 19:10
13. 2. 2019 21:16
13. 2. 2019 21:19
13. 2. 2019 22:02
13. 2. 2019 21:12
14. 2. 2019 05:54
14. 2. 2019 19:19
15. 2. 2019 09:22
15. 2. 2019 09:19
24. 2. 2019 17:53
15. 2. 2019 12:07
15. 2. 2019 12:55
15. 2. 2019 13:09
15. 2. 2019 14:28
15. 2. 2019 15:37
15. 2. 2019 16:04
15. 2. 2019 16:10
15. 2. 2019 16:17
15. 2. 2019 16:22
15. 2. 2019 16:30
15. 2. 2019 16:38
15. 2. 2019 19:25
15. 2. 2019 19:53
15. 2. 2019 19:31
15. 2. 2019 20:04
15. 2. 2019 21:10
15. 2. 2019 21:24
15. 2. 2019 21:39
15. 2. 2019 21:56
15. 2. 2019 22:59
16. 2. 2019 00:05
16. 2. 2019 13:02
16. 2. 2019 07:31
16. 2. 2019 08:09
4. 10. 2019 07:51
13. 2. 2019 12:59
sirka
Mate spravne udaje o sirke? Vonkajsia sirka je 196 a vnutorna 150/147? Pre porovnanie P5008: 184, 149/149.
EDIT: asi tych 196 je sirka so sklopenymi zrkadlami, takze si to opravte.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
13. 2. 2019 13:03
Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
Ať je to auto jaké chce, sebelepší (Motor i převodovka), tak to je celé tak strašně ošklivé... Kdyby to bylo jen tak, tak to ještě nějak přežiju, ale ta stejná automobilka vyrábí také SUV DS, které je proti tomu krásné !

Je to jako když hezká holka na párty vezme jednu ošklivou obtloustlou kámošku, aby vedle ní ještě více zazářila !

RIP C5 kombi.... :no:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - ZZ
13. 2. 2019 14:32
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
SUV DS je krásné >:D >:D >:D
14. 2. 2019 04:14
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
ZZ? Původní ZZ?
Avatar - ZZ
14. 2. 2019 08:01
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
Jo ;-)
14. 2. 2019 10:58
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
Fajn! :yes:
15. 2. 2019 16:50
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
koncept vypadal agresivvnejsi a lepsi.
ale to je asi bezna prax :-(
Avatar - xxc
13. 2. 2019 15:24
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
To suhlasim, ze asi najskaredsi Citroen z tych novych :-) Aj podla hviezdiciek to vyzera na riadny prepadak. Este aj ASX ma 4 hviezdicky. Pozna niekto horsie auto od toho?
Avatar - Verny_2013
13. 2. 2019 18:49
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
Jo je to Fiat Panda natažená na skřipci. Citroen byl vždycky tak nějak jiný a některé kousky se mu vyloženě povedly, Xantia, XM. Ale jejich současný design vypadá jako od party zhulených teenagerů.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2019 18:51
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
tak ASX je nezmar aj po mechanickej stranke ... a to "nove" po tom najnovsom facelifte este prekvapi .... tesim sa na dalsie info o nom zo zenevy... verim ze neostalo len pri vacsom displeji ale snad su aj komplet plasty v kabine nove... podobne ako tomu bolo aj po poslednom facelifte outlandera ;-) ... ASX s 2.0 110kw s cvt v 4kolke .. tak to je v podstate sen ... dokonala masinka ;-)
Avatar - xxc
13. 2. 2019 19:05
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
Praveze nie, ASX je jazdny odpad :-)
Avatar - Verny_2013
13. 2. 2019 19:15
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
To je ale jedno, že to je jízdně jedno z nejhorších prodávaných aut, H/K_svwet má na ASX asi nějakou úchylku. Tomu to nevysvětlíš.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2019 21:33
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
precitaj si testy.. aj jazdne vyborne auto :yes: ;-) .. odpad je mozno nejaky ten este trabant alebo 105L-ka... ale nie dnesne vozy ... uz davno nie
15. 2. 2019 16:55
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
porovnal som asx, z pohladu spolujazdca.
napr manipulacia s dvermi- trasu sa jak papundekel, a pri zavreti hnusny zvuk.
vsade jeden hnusny,rovnaky plast... rovnaka bieda je aj korea. proste interier totalny vypredaj.. 8-s

pre niekoho kto zije v autach z 80-90 rokov, to mozno staci 8-s

a slavny stvorvalec, ten huci aj v nizkych otackach.... asi neostali peniaze na odhlucnenie... 8-s 8-s
Avatar - rohYpnol
13. 2. 2019 19:21
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
ASX je levné. Tím jeho klady končí.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2019 19:34
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
je prakticke robustne a teraz uz bude aj stylove .... a stale toh aj o v terene dost zvladne ... koniec koncov predaje vravia jasne ... u nas ide stale o jedno z najpredavanejsich SUV bez ohladu na velkost a cenu :yes:
Avatar - wakantanka
13. 2. 2019 19:37
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
Predáva sa len a kvôli nízkej cene. Pár plastov vnútri z toho nové auto neurobí.
Avatar - rohYpnol
13. 2. 2019 21:51
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
Ne, ASX je vše jen ne robustní.

Ale FL se povedl. Před FL to byla katastrofa. Teď se mi líbí. Z fotek působí už i interiér slušně a já jen doufám, že kvalitativně bude na úrovni cca Eclips Cross. Pak by to bylo OK.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2019 09:58
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
Přání otcem myšlenky...
13. 2. 2019 20:46
Re: Rozkaz zněl jasně, DS musí přežít!
Svatá pravda, nechápu kdo může za takovou kreaturu dá dobrovolně peníze a nekoupí třeba krásny a stylový sedan? ;-)
Třeba zrovna malou kočku. >:D
To je asi ode mě dost hloupý dotaz 8-s
Vím
Avatar - Ada je zase tady
13. 2. 2019 13:16
Jsem spokojen
že to konečně neoznačují jako SUV ;-)
Rozbalit vlákno
3
13. 2. 2019 13:31
Re: Jsem spokojen
Priznaj sa, ze si ty spokojny len preto, lebo to ma ten "spravny" motor ;)
Avatar - Ozzman
13. 2. 2019 14:11
Re: Jsem spokojen
Motor je na tom autě to nejlepší a i optikou mainstreamu je to dobrý diesel :-)
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2019 15:21
Re: Jsem spokojen
Jj a sedan 4x4 je taky už crossover
Avatar - kaa
13. 2. 2019 14:03
Super
Tak toto se moc povedlo. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ZZ
13. 2. 2019 14:31
Parodie na automobilku
Tak jestli to bude stejně kvalitní jako C3 Aircross, což velmi pravděpodobně bude, tak nikomu nezávidím. Citroen je jen parodie na automobilku a to samé platí o servisní síti, která neumí řešit problémy a pouze lže.

Cena tradičně nesmyslná, aby mohli dávat statisícové slevy. Korejec tyhle francouzské zoufalce už dávno předběhl v naprosto všech ohledech.
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Ozzman
13. 2. 2019 14:33
Re: Parodie na automobilku
Jedna věc ne... korejci nemají pořádné naftové motorizace, leda až velké 2.2 ve velkých SUV, jinak se potácí jen s 1.6/1.7 CRD
Avatar - ZZ
13. 2. 2019 14:36
Re: Parodie na automobilku
No a to je dobře. Nebo bys chtěl malej hatchback v naftě snad? 8-s
Avatar - Ozzman
13. 2. 2019 14:53
Re: Parodie na automobilku
No, já bych samozřejmě bral i malej hatchback v naftě ;)

Ale třeba taková Optima/i40 končí na 100kw naftě a to rozhodně malej hatchback není, popřípadě Ceed a i30.. kombiky by si zasloužily něco silnějšího.
13. 2. 2019 15:35
Re: Parodie na automobilku
Řekl bych, že to korejci mají vymyslene a nastave správně. Zbytečne bychařit...vždyť by ty silné diesely nikdo nekupoval/nezaplatil. Firmy které se rozhodou pro H/K tak jedine z duvodu budgetu tzn když diesel tak levny a u soukromniku to same jen hraje cena ještě vetsi roli v rozhodovani.
Už to nedavné Vošického vyjadření, ve smyslu, že není zajem o hatch I30 1,4t něco naznacuje....tedy to ze H/K se prodava dobře, ale jako nizkorozpoctova alternativa ke konkurenci. Řekl bych ze Korejci nejsou uplne blbi a vi co delaji a vi kde je jejich místo na EU trhu. Nerikam to jako hejtr H/K ale jako realista.
Avatar - Ozzman
13. 2. 2019 15:44
Re: Parodie na automobilku
Ok, ale pokud tedy ta auta cílí na lowendověji smýšlející zákazníky, potom výkřiky výše o tom, že jsou ve všem lepší, než PSA, jsou trochu mylné.

Osobně bych neměl problém K/H brát jako levnější alternativu k mainstreamu, ale zrovna Hyundai do světa hlásá, že je to rovnou prémie.

Vím, jak se podbízí cenou a zrovna Ceed/i30 s 1.4T se dá sehnat opravdu za dobré peníze a nevěřím, že se neprodávají, protože i30 ve statistikách figuruje celkem vysoko.

Pokud žádný silnější motor nemá nižší střední, to ještě chápu, ale Optima a I40, auta pro "management" by alespoň dvoulitr mít měla.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2019 17:15
Re: Parodie na automobilku
optima silnejsie motory ma.. len proste to nie su dizle ... ma 1,6tgdi 130kw aj 2.0tgdi 180kw :-|
Avatar - Ozzman
13. 2. 2019 20:05
Re: Parodie na automobilku
Ano, ale když kupuješ takové auto, tak i celkem většinou něco najezdíš a proto je nafta lepším společníkem :-)
13. 2. 2019 20:30
Re: Parodie na automobilku
A ako je to potom s takou mazdou6? Myslim ze tam ide viac benzin.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2019 10:00
Re: Parodie na automobilku
Mazda je dost specifická, hraje celkově na jiné kupce, sportovně vypadá, jezdí... a má i silný turbodiesel, když už jsem u toho ;)
Avatar - Emel
14. 2. 2019 10:02
Re: Parodie na automobilku
Má... a třeba u CX-5 je někde na 12% prodejů, u CX-3 okolo 5 promile.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2019 10:16
Re: Parodie na automobilku
Já si ale myslím, že cíl K/H je spíše konkurovat VW, prodávat masově, proto útočí na Škodovku, podbízí se fleetům a tam absence lepšího naftového motoru zatím znát je.

Mazda se takto nikdy nepodbízela a dost by mne zajímal, jaký je poměr do soukromých rukou oproti třeba VW a K/H.
Avatar - Emel
14. 2. 2019 10:38
Re: Parodie na automobilku
Podíl soukromých:
Mazda 53%
Kia 37%
Hyundai 43%
VW 13%

...ale v době reexportů a leasingů, které jsou obecně evidované pod "firemní", bych řekl, že to číslo není úplně vypovídající.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2019 10:40
Re: Parodie na automobilku
Tak je to jasné, parafrázoval bych Holdena:

koncern se fasuje, je to hnůj pro dobytek.... >:D Ne, to přeháním, ale Mazda se kupuje domů, což chápu a tak nějak jsem to čekal :-)
14. 2. 2019 12:51
Re: Parodie na automobilku
Hele ono tech 13% VW v absolutních cislech poctu vozu bude stejne vic nez 53% u Mazdy.

A to zároveň vypovida o tom, proc jezdi Mazd tak malo a VW tak hodne :-)

Nejhorší auta jsou premie, ty maji prodeje soukromym osobam tak do 10 ti procent a Lamborghiny, Ferrari atd to uz je uplnej ksunt s 0% podilem prodeje soukromnikum.

Zato takova Dacia nebo H/K to je ta kvalita, za kterou clovek vyplazne vlastni penize.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2019 13:25
Re: Parodie na automobilku
Aha, ty si nepochopil, co znamená parafrázovat... no, třeba příště...
14. 2. 2019 12:53
Re: Parodie na automobilku
Nezapominej, ze ony firmy nakupuji zasadne to nejhorší a nejmene spolehlive.

A Skoda a VW je i pro firmy nejlevnejsi. Ostatni znacky slevy pri odberu vice aut do fleetu neznaji. Navic zustatkova cena treba Mondea je vyssi po peti letech jako Superba. Proste pod cepici ma jen ten, kdo utraci za vlastní. Ten jde pro Dacii, Hyundai nebo Mazdu.
13. 2. 2019 16:31
Re: Parodie na automobilku
Dockas sa. Nova Optima 2020 bude mat podla informacii aj 2,0 diesel s vykonmi 150 a 184 k.
Avatar - Ozzman
13. 2. 2019 16:37
Re: Parodie na automobilku
Optimě bych ho přál, není to zlé auto.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2019 17:32
Re: Parodie na automobilku
snad prekopu aj ten hybrid... aby to tam fungovalo uz aspon ako v camry alebo lexusoch.... lebo stejne doba dizlova uz je na konci... ked optimu tak potom uz bud len benzin alebo v dalsej generacii prave hybrid... len snad bude uz konecne podareny .. po vzore nira by to uz tenrokrat do tretice mohlo v optime s tym hybridom vyjst ;-)
13. 2. 2019 17:47
Re: Parodie na automobilku
Optima 2020 bude nova generacia. Takze ten 2.0 diesel bude pouzity prave v nej.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2019 18:48
Re: Parodie na automobilku
ja o voze ty o koze ;-)
13. 2. 2019 19:10
Re: Parodie na automobilku
No kedze tam bude aj ten 2l diesel ako novinka, tak zrejme v nom vidia este nejaky zmysel pre urcity segment ;)
Co sa hybridu tyka, neviem, ci sa im podari tak rychlo zmazat naskok Toyoty. Mam urcitu pochybnost...
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2019 19:28
Re: Parodie na automobilku
verim verim... niro uz funguje ;-)
13. 2. 2019 20:20
Re: Parodie na automobilku
Nehovorim, ze nie, ale HSD je este stale benchmark.
14. 2. 2019 11:21
Re: Parodie na automobilku
O tom, jak funguje nový Lex ES aka Camry jsem si včera vyposlech od Dinara a není to hezká vizitka.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2019 11:51
Re: Parodie na automobilku
ES300h by měl být na srazu, jsem na to dost zvědavej >:D
Avatar - speedfred
14. 2. 2019 15:44
Re: Parodie na automobilku
Mám prislubenú Camry hybrid,tak to som zvedavý.
Avatar - lamal
13. 2. 2019 16:34
Re: Parodie na automobilku
Kolega ma i40 1.7crdi a dost ma to sklamalo... motor neskutocne rachta, za studena je to horsie ako v golfe 1.9tdi co maju rodicia a este k tomu taky hnusny CR klapot... 1-2 po meste to je stale velmi hlucne, vibruje a rezonuje palubka ked je to studene a este k tomu to drnca celkovo podvozok, tvrde zbytocne na kombik so slabym dieslom...
Avatar - Ozzman
13. 2. 2019 16:38
Re: Parodie na automobilku
Já tím jezdil ve Sportage a ten výkon bych mu netipoval. Byla to taková zakladni motorizace výkonnostně
Avatar - lamal
13. 2. 2019 16:43
Re: Parodie na automobilku
nj pokial vykon niekomu staci budis, no ten zvuk a prejav by som nezniesol, na predvadzacke by som po nastartovani vysadol to fakt nema vyznam si kupit auto velkosti a ceny i40 ´´v dnesnej dobe´´ ... 1.6tdi v rapide bezi tichsie >:D
Avatar - Beefcake
14. 2. 2019 19:06
Re: Parodie na automobilku
Ja tiez. Velmi zvlastny motor - mas moment, ale nie vykon. K tomu prapodivna DCT.
14. 2. 2019 11:20
Re: Parodie na automobilku
Ty motory dávají i do střední třídy, tedy managerských vozů.
Avatar - xxc
13. 2. 2019 15:19
Re: Parodie na automobilku
C3 Aircross je stara platforma, toto by malo byt uplne ine auto. Co nevylucuje, ze bude rovnako nekvalitne :-)
13. 2. 2019 19:40
Re: Parodie na automobilku
Za to ty si prvá kvalita.
Avatar - xxc
13. 2. 2019 20:34
Re: Parodie na automobilku
Mne emp2 drzi, zatial 2 roky, ale mam dost skusenosti s psa autami, ktore sa rozpadavaju (preto som zdrzanlivy v chvale). Ake skusenosti mate vy okrem urazok?
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2019 14:47
Jako velký kritik PSA vidím toto
Vzhled ucházející, interier příjemný, motor, převodovka vynikající, podvozek klasický. To auto nemá žádné hloupé ale. Kdo nechce 4x4 si to může koupit a nebude za šašo. :yes:
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Emel
13. 2. 2019 15:07
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Podvozek klasický - to myslíš FWD s torzkou vzadu? To sice možná je klasika, ale asi ne úplně u auta za +-900t. A já osobně tohle vidím jako "hloupé ale".

No budiž, je to top výbava, takže nějaký Feel s látkovýma sedačkama a LED světlama... no, furt mi to za 800t přijde drahé.

PS: zajímalo by mě, proč jsou 18" 235 a 19" jen 205.
Avatar - iudex
13. 2. 2019 15:43
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Teraz si nie som istý, má predokolkový Karoq vzadu multilink? Ak nemá, tak podvozkovo tie nevyniká nad C5. Jasné, Karoq môže mať aj 4x4 a tam multilink tuším je, ale pri predokolkách sú si kvit. A motoricky má C5 navrch, 188 k s 8st. Aisinom vs. 150k so 7° dvojspojkou, tam nie je o čom.
Osobne by som síce tiež o takéto auto - notabene za tú cenu - nezavadil, každopádne kto nemusí mať 4x4 (a že väčšina crossoverov/menších SUV ho nemá), tak C5 s týmto silným dízlom a automatom nevyzerá ako zlá voľba.
Avatar - Emel
13. 2. 2019 16:52
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
No nemá a nevyniká. A ten motor bude určitě fajn. Akorát...

Prostě mi to asi přijde blbě poskládané. Kůže, ale bez perforace a bez výhřevu. Silný motor, ale v předokolce s torzkou vzadu. Cena 900+, ve Feel se světlama 800+.
Avatar - wakantanka
13. 2. 2019 19:41
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
To je fakt, ale koncernoveho technika nepustí. Nemá viacprvok Peugeot, nedostane ho ani Citroen.
13. 2. 2019 15:30
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Jedno velke "ale" tam je: cena! Nie len u testovanej verzie (to by snad len blazon dal za to vyse 900 tisic Kc), ale aj zakladna cena je mimoriadne sebavedoma...
13. 2. 2019 15:38
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Po xtý krát sa čudujem, ako sa niekto môže pozastavovať nad cenou novinárskeho auta. :-! 8-s
Avatar - iudex
13. 2. 2019 15:47
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Tu testovaný Karoq 2,0TDi mal cenu 954t Kč.
13. 2. 2019 16:07
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Karoq nenabízí dvoulitr s automatem. Podivné, ale je to tak. Větší Kodiaq Style je už přes 900 bez příplatků. Nejblíže je asi Tiguan a ten je taky od 850 výše, ale výbavy jsem neměl sílu přesněji porovnávat.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2019 17:22
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
teda popravde vyse 900 litrov by som za takuto dvojkolku nedal aj keby ze som bol milionar .. to je teda fakt... ked za melon je uz velke 4x4 sorento ... za mna teda hodne odvazna cena za 4,5m dlhe SUV v dvojkolke ... ved za 719 litrov moze mat clovek uz 4kolkovy eclipse cross so 120kw .... tu vyse 900 litrov za takyto v podstate zdvihnuty akoby kombi-voz v beznej dvojkolke mne nedava zmysel ( to radsej potom nejaku optimu kombi s 1,6 tgdi v podobnej cene ak uz dvojkolku pre rodinu za taketo prachy atakujuce milion ) ... ale v nejakej zakladnejsej kombinacii verim ze C5 aircross ma velke sance ( hlavne zakladnejsie benziny ) .. auto ako take pekne ... :yes:
13. 2. 2019 18:28
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Každý má své priority, a je dle mého názoru třeba vidět, že neplatí , že SUV se kupuje pro zdolávání terénu... spíš je to alternativa třeba hatchbacku pro rodinu /s o něco více místa/ A nebo se prostě nekomu líbí, anebo chce vyšší posez a nastupování atd...

Naopak bych třeba chtěl auto, co nemá 4x4 a taky nemá vzadu tlustý a vysoký tunel.

Jinak koukám na prodeje 1/2019 SUV a 4:4 je celkem menšinová záležitost

Karoq: 534 celkem , z toho 4x4 178ks
Tiguan: 243 celkem, z toho 4x4 65ks

C5 Aircross rozhodně nevypadá levně, otázkou je jak to třeba vyjde v porovnání, když se postaví +- stejná výbava a motorizace třeba ten Karoq ?
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2019 19:01
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
karoq je klasika konzervativnejsie strihnuty ... aircross je proste viac extrovertne ponaty ale obe auta su samozrejme prakticke a svojim sposobom pekne ... u nas sice 4 kolky az tak nefrcia ale vo svajciarsku si pravdepodobne aircross ani nepipne... ani v rakusku.... raz darmo.. 4x4 je pre SUV stale akasi nepisana povinnost... a SUV ktore ho nema v ponuke by som popravde ani moc nechcel ... inak som celkom zvedavy aj na porovnanie karoqu tsi v 4x4 s automatom a ASX s 2.0 atmo 4x4 s cvt ... este to moze byt zaujimavy duel z pohladu realneho zakaznika nasich pomerov ( nie firmy ) :yes:
Avatar - xxc
13. 2. 2019 19:13
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Karoq by som s tym neporovnaval, ma o 10 cm mensi razvor. Toto je ina koncepcia, take rodinnejsie auto. Komfortne, vacsie, tichsie. A ASX uz vobec :-) Len nechapem, preco nedali 3x isofix dozadu + 1 dopredu.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2019 19:40
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
karoq razvor 2638mm
ASX razvor 2670mm

ja myslim ze razvor je vcelku porovnatelny ... ze jo

ale este viac mi tu pasuje porovnanie [odkaz] .. eclipse vs karoq... a to nielen motoricky :yes:
13. 2. 2019 19:47
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Hneď štyri Isofixy? No vidíš to... Ja sa divím, že si ešte vôbec niekto dovolí vyvíjať autá bez toho, aby sa ťa spýtali na tvoj odborný názor...
Avatar - xxc
13. 2. 2019 20:37
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Ano, 4, na dlhsie cesty vsetky 3 deti vzadu a cez tyzden rozvoz deti manzelkou v konfiguracii 2 vzadu a 1 vpredu. Lahsie sa zapinaju a nastupuju. Mate iny nazor? Posledne podobne auto vraj bolo Peugeot 307 sw (aj to asi len na niektorych trhoch).
14. 2. 2019 08:35
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Urcite zavisi od kombinacii sedaciek, ale dostat 3 sedacky (nebodaj vajicko) vedla seba potrebuje tak mensiu dodavku, nie auto so sirkou 180cm. 3 isofixy su zbytocne, ked tam nemas kde dat sedacky.
Z normalnych aut to ide snad jedine u velkych MPV ako S-max / Galaxy.
Avatar - xxc
14. 2. 2019 08:37
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Existuju aj uzsie sedacky, ktore su prisposobene presne na to, aby vosli 3 vedla seba. To neospravedlnuje nedat tam jeden hacik za par €.
14. 2. 2019 11:55
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
3 sedacky vojdu aj do C4 ST aj 5008. Touran by ich mal tiez zvladnut, ale neskusal som. V C5 by teoreticky mali vojst tiez.
13. 2. 2019 20:59
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Si predstav, že teraz som menil jedno 6 miestne auto a isofix tam nebol žiaden >:D ;-)
14. 2. 2019 08:50
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Takže deti boli priviazané na špagátiku a bežali za autom...? ;-)
Avatar - xxc
14. 2. 2019 10:14
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Ved nie kazdy ma male deti a potrebuje, ale sa tam spomina rodina, tak by malo auto disponovat isofixmi.
14. 2. 2019 15:50
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Však disponuje, 3x. Málo?
14. 2. 2019 15:48
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Ani nie, sedačky na trojbodový pás to istia ;-)
Avatar - xxc
14. 2. 2019 16:40
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Dnes uz sedacky na trojbodovy pas nic neistia, dokonca na trh uz bez isofixu sedacky neprichadzaju. A ano, vyssie som pisal, ze 3x isofix je malo.
14. 2. 2019 21:25
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Preboha, snáď neplánuješ viac detí...
Avatar - xxc
14. 2. 2019 21:59
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Mozno neskor.
Avatar - Emel
14. 2. 2019 09:58
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Karoqů je s 4x4 cca. třetina, to odpovídá... Tiguanů o něco víc než třetina (koukni na čísla za celý rok).

Což sice je menšinová záležitost... ale kdybys to rozpitval podle ceny, tak to bude jiné. Karoqy v ceně do 600 jasně, FWD s torzkou. Ale Karoqy 800+ naopak povětšinou 4x4 s víceprvkem.

PS: zajímavý je vysoký podíl u Kodiaqu, přes 85% 4x4... ve srovnání s Tiguanem.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2019 10:07
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Cena ? Když koupíš Kodiaq s TDI, jako většina kupců, tak můžeš mít 4x4 i s MT a vyjde na stejné peníze jako FWD DSG (Ambition 835tis, Active dokonce 780tis)

Tiguan je jen 4x4 DSG a s cenou nad 900 tisíc
13. 2. 2019 20:30
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Niekto 4x4 jednoducho nepotrebuje. Cenovo je to auto zaujimave az pri vyssej vybave, ak ho beries v zaklade, alebo tej druhej a priplacas, tak to velky zmysel nema. Mozno je to tak postavene zamerne. Kazdopadne ked som to porovnal s rovnako dovybavenou 5008, tak C5 bola lacnejsia o dobrych 2500. Auto sa mi paci, vyzera fajn a zvazil by som ho * malo 7 miest. Predajca sice tvrdil na autosalone, ze by malo byt 7miestne, ale zatial to tak nevyzera.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2019 20:47
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
podla mna treti rad sedadiel v 4,5m SUV je neralne... outlander ma 4,7m a to ma tie zadne sedacky v tretom rade uz fakt len take nudzove... neviem si teda moc predstavit na 4,5m mat tri rady sedadiel... ani fyzicky to snad ani nejde .... proste 3 rady sedaciek to chce urcite aspon 4,6m a viac.. vid discovery sport, outlander a pod

PS: uz bocny profil vela napovie.. a aj ta samotna kasna a jej tvar aj ako je potiahnuta strecha kasne [odkaz] .. napriklad u outlandera jasne vidiet ze treti rad sedaciek tam v pohode este vojde... u C5 aircross ale pri pohlade zboku tam nie je ziadna sanca...

a ked uz fakt SUV za 900 tak potom jedine prave outlander ... v 4x4 SAWC s CVT a s tretim radom sedaciek ... a mas dokonaly rodinny kriznik jak sa patri navyse s dizajnom ktory bude vzdy pekny elegantny a dostojny :yes:
13. 2. 2019 22:51
Re: Jako velký kritik PSA vidím toto
Len hovorim co mi tvrdl chlap na autosalone. C5 AC je postaveny medzi 3008 a 5008. V 5008 este nejaky kusok kufra je, toto by bolo uplne bez, takze teoreticka sanca by tam bola. Principialne je to vsak jedno, zatial 7m nie je. Oproti tomu nevidim ziaden normalny dovod na kupu outlandera.