nerastu vecne... renault ale aspon slape a vyraba a vyvija na rozdiel od nejakej alfy ci fiatu kde ziju stale viacmenej len z nostalgie .... takze do buducna to ma renault slusne nasliapnute :yes: a este ked sa rozbehne nove clio v druhom polroku ... ajajaj.. s 1,3tce to bude lider segmentu ... :yes:
Presadnutie z turba do atmosfery byva zvecsa to vytriezvenie. Ale co sa tyka povrchovej hrdze na podvozku, s tym neurobis nic pokial jazdis v miestach, kde sa vela v zime soli. A je uplne jedno cim jazdis. Mne chytila po prvej zime na viditelnom mieste ako su osi kolies. Na jednej strane to vidiet moc, na druhej strane auta vobec. Proste trafil som nejaku mlaku alebo co. Zacal som si to potom vsimat aj u ostatnych aut, ktore som vedel, ze su nove. Do jedneho rovnako. Bezohladu na znacku, nemci, francuzi, japonci. A to su vsetko auta max rok stare.
Znížil sa zisk samotného Renaultu, alebo aliancie Renault-Nissan? Chcelo by to presnejšie vyjadrenie už v názve, Renault japonskú automobilku predsa nevlastní.
A čo Samsung, alebo Dacia, neboli ani len spomenuté.
Portfolio dobré, ale má problém s prodejem větších aut - čím větší, tím se hůře prodávají.
Clio, Captur - super. Megane - nic moc. Espace, Talisman, Koleos = bída.
Mám Renault Megane4 kombi 1.6sce doma a nic moc. Model 2018 a už mám zrezlou nápravu, poloosy, ramena, těhlice, všude už je za půl roku rez. Jsem zklamán. Při jízdě odskakuje zadek, nic moc to nedrží, na silnici, auto je hlučné, motor slabý a žere 7,2, a to je dost. Měl jsem Golf 6 kombi 1.2tsi, lituji, že jsem ho prodal. Je ale pravda, že nový Golf byl o 200tis.dražší než můj Megane, dostal jsem na něj výprodejovou cenu.
Mám Clio z roku 2001, není nikde zrezlé.... opravdu nikde, o víkendu jsem prolezl i podběhy a spodek vozidla.
Že ty nás tu trochu lakuješ, žejo >:D Povrchovou rez zvládne i koncern, to se neboj, naše Jetta i Cordoba (auta koupena nová) to měla i po roce, ale nic zvláštního, vydrželo to pak 8 let a nikam se to nešířilo.
Zadek odskakuje, protože Mégane 4 má vlečnou nápravu, kdežto Golf 6 měl myslím ještě multilink. Pokud by si dnes koupil adekvátní Golf (1.0TSI) má taktéž vlečku, jako ten Mégane.
Srovnání 1.2 TSI a 1.6SCe je nesmysl, je jasné, že turbo o stejném výkonu bude ve většině jízdních vlastnostech příjemější, proč jste nevzal 1.2TCe ?
Koupil jste nejlevnějšího Mégana s nejhorším a nejslabším motorem, obstarožním atmosferickým motorem. Měl jste se před jízdou projet, nebo jste si měl připlatit, aby jste pak mohl srovnávat s Golfem.
Ano, zacal by som tym, ci nemas v kufri vodu. Ked som na wapke a striekam si podvozok, tak cez vypustove kanaly mi to pretlaci do kufra - potom to musim pracne handrou odtial dostat. Nerozumiem preco ich nedali este o 2 cm nizsie, takyto problem by nebol. A kedze 3ti rad sedadiel mas zvycajne niekde pod podlahou v kufri, tymto to v pohode byt moze.
Ne, jsou stejně zlí, jako ten Renault, když nenechal svézt Jaroslavii v 1.6SCE >:D
Mimochodem, nemít svojí Ford úchylku a shánět teď auto, tak zrovna Mégan 4 kombi se dá v nějaké prostřední výbavě skladovka za 400 tisíc s 1.33 TCE 140, což je dle mne hodně dobrá nabídka.
Dneska jsem si koupil v masně 10 deka juniora... když jsem ho jedl, zjistil jsem, že v něm není moc masa, chutná jako piliny a ani mi nesedl moc na žaludek, ta italská sušená šunka, co jsem měl předtím, byla o dost lepší, musím si jít postěžovat někam na diskuzní fórum masokombinátu, ale zase sem dal za ten junior jen 1/10 ceny.... 8-s >:-[]
To určitě je. Nicméně u těch inzercí už zase vidím poznámky o financování a bonusu za protiúčet, čili reálná cena může být o něco výš. Ale i tak by se ti ta úchylka na Fordy pořádně prodražila. ;-)