Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CHerokee
Zvláštní
CHerokee
| 25. 2. 2019 16:06
Čili německou prémii sedany už si pro sebe skoro nikdo nekupuje, ty se prakticky jen fasují...
Avatar - Blue Sun
Zvláštní
Blue Sun
| 25. 2. 2019 17:02
Že on ten holden má nakonec pravdu! >:D
Zvláštní
abc
| 25. 2. 2019 21:00
Avatar - 3_diamanty
Zvláštní
3_diamanty
| 25. 2. 2019 17:22
predpokladam ze sukromnici dnes z D3 premie kupuju skor SUV.... proste nejake tie X3 Q5 X2 Q3 a pod... o D3 limuziny fakt uz dnes nie je moc zaujem u sukromnikov... ale je to logicke... mat 2 melony a chciet D3 premianta tak si nekupim tiez ziadny sedan... to da logiku predsa :yes:
Zvláštní
Anndy008
| 27. 2. 2019 13:35
Logikou by som sa neoháňal. Ja mám súkromne kúpené bmw (nové) a je to sedan a najbližšie uvažujem o kupé (ale možno aj sedan). SUV a spol. ma nikdy nenzaujímali. Kombi som mal raz a stačilo.
Avatar - Emel
Zvláštní
Emel
| 25. 2. 2019 17:27
Kupuje, ale je schopen to napsat na firmu. Ten žebříček je ale divný, jsou i auta s vyšším podílem...

Podíl firemních aut je spíš otázka legislativy než čeho jiného.
Zvláštní
Ernesto01
| 25. 2. 2019 17:42
Prémiová je na takovém BMW už dneska jen cena. Audi prémie u jmenovaných modelů nebyla nikdy.
Zvláštní
Anndy008
| 27. 2. 2019 13:41
Nesúhlasím (i keď s tým audi trocha aj áno >:D ). I keď možno by nebolo zlé vedieť, čo považuješ za prémové :).
V rodine sme mali viaceré autá (všetko nové), seat, skodovky, opel, ale aj mercedesy a bmw, a ten rozdiel je stále obróvsky. Nielen, že sme mali asi aj šťastie, ale prémiovky nepotrebovali ani raz servis navyše okrem garančiek a spotrebných vecí - pneu, brzdy, palivo, olej, filtre, (čo sa o iných autách nedalo povedať), ale napr. po 160tkm prémiovky vyzerali úplne inak(= zachovalý interiér, spoľahlivosť, vlastnosti) ako bežné auto. Inak to jazdí a jazdilo a celkovo ich použitie bolo a je úplne inde.
Jediné, čo je na diskusiu je rozdiel v cene - to asi ale každý musí zvážiť sám, či mu príplatok stojí za to.
Avatar - Ham.
Zvláštní
Ham.
| 25. 2. 2019 20:25
Fasuje se leda v armádě, firma musí na auto vydělat stejně jako soukromník.
Německá produkce
Ernesto01
| 25. 2. 2019 17:42
Říkám to už dlouho - nikdo jiný než firmy tu německou produkci nekupuje. Kvalita oproti ostatním nění vyšší, selektivně s některými modely dokonce dost hrozná. Taktéž většina lidí, co se do krve bijí za Němce to většinou mají jako firemní.

Vzít vlastní peněženku a koupit si auto pak znamená totální obrat.

Měli bychom zrušit daňové zvýhodnění pro firmy, aby nedávali auta zaměstnancům místo části platu. Kazí to trh a navíc se to dá považovat za daňový únik.
Německá produkce
vondry87
| 25. 2. 2019 18:13
No jasně. To, že zaměstnanec v konečném důsledku státu odevzdává minimálně 2/3 výdělku, je málo, ještě ho nechte zaplatit si občasné používání služebního auta..
Avatar - holden2
Německá produkce
holden2
| 25. 2. 2019 18:52
proste je to nepenezni prijem a z toho musi minimalne odvest dan soc a zdravotni. v kazdem pripade ale plati ze skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje. trefil by mne slak kdyz vidim firemni auto a vzadu napr*cany dve autosedacky. s tim by mi zamestnanec prijel jen jednou a letely by do kontejneru.
Německá produkce
vondry87
| 25. 2. 2019 19:02
Z čeho se musí odvést daň a v jaké výši jasně stanovuje legislativa. Používání firemního vozidla k soukromým účelům se samozřejmě daní. Je to pro zaměstnance výhodné, to ano, ale nějak mě kromě závisti nenapadá jediný důvod, proč by si normální člověk měl přát, aby se ostatním zhoršily podmínky. Ale pak si vzpomenu, že žiju v Čechách :-( :-( :-(
Avatar - holden2
Německá produkce
holden2
| 25. 2. 2019 19:38
problem je ze kdejaka krava dostane tento benefit a silnice jsou precpany. nejde o zadnou zavist ani zhorseni podminek. clovek ma v prvni rade dostat za praci penize a s temi nalozit jak uzna za vhodne. vsechny ty multipasy, stravenky, auta a dotace jsou nesmysly.
Německá produkce
vondry87
| 25. 2. 2019 22:21
A jak přesně přecpaným silnicím pomůže to, že zaměstnanec, který nemůže použít firemní auto k soukromým účelům, si bude muset koupit vlastní tzn. další auto, přestože firemní auto stojí zbytečně nevyužité v garáži? Z pohledu firmy jistě nejde o to, že zaměstnanci místo výplaty půjčuje auto. Firma to auto musela koupit stejně, takže to, že si ho zaměstnanec odveze domů, jí vlastně skoro nic nestojí. Navíc si nemusí pronajímat parkovací místa, takže nula od nuly pojde. Takže firmu to nic nestojí, zaměstnance to potěší a je to ekologičtější. V čem je problém?
Avatar - holden2
Německá produkce
holden2
| 26. 2. 2019 06:57
dneska fasujou auta i pozice ktere to nepotrebuji. stacilo by jedno auto klidne i na pet lidi a proste si ho budou pujcovat. nemusi pronajimat parkovaci mista protoze si ho odveze domu? a kde ty auta asi tak parkujou pres den? a ekologictejsi? nez MHD?
Německá produkce
Ernesto01
| 26. 2. 2019 14:48
A my jako zbytek mzdy nedaníme nebo co ? Většinou je auto místo části mzdy, tedy daňový únik.
Německá produkce
Anndy008
| 27. 2. 2019 13:31
Tak pozor, podľa legislatívy je auto na súkromné účely nefinančný pôžitok a je normálne danené zamestnancovi! Je tam nejaka sadzba z obstarávacej ceny auta ako mesačná forma dane. Rovnako ak je všetko správne, tak zamestnanec si buď platí sám náklady na palivo na súkromé účely, alebo toto palivo má zdanené. Takže netrep prosím.
A že firme (aj zamestnancovi) sa to niekedy oplatí z hľadiska daní, resp. odvodov je vec normálna, každý má právo so svojími peniazmi robiť, čo uzná za vhodné. Ale hlavne je to legálne a normálne.
Německá produkce
jirik_kirij
| 25. 2. 2019 21:19
To, co tvrdíte, je kravina na entou. Firmy si dovedou dobře spočítat, co je pro ně ekonomicky výhodné. Kdyby byla u aut, které se kupují jako firemní kvalita horší, tak je prostě nekoupí.

Občas by to chtělo použít i hlavu, než něco takového vyplodíte. :no:

Stejně tak pitomé je jinde používané časté tvrzení Octavia se nekupuje, ta se fasuje. Stejný důvod.
Německá produkce
99matthew99
| 25. 2. 2019 23:53
Zaruka min 3 roky je na kazde auto(cest vinimkam vw). Viac ich nezaujima.
Německá produkce
Petrko
| 26. 2. 2019 05:28
Buď jsi hodně mladý a nebo hodně naivní.
Německá produkce
Ernesto01
| 26. 2. 2019 14:49
Naprostá naivita a neznalost nejhrubšího zrna.
Avatar - white label
Německá produkce
white label
| 26. 2. 2019 16:36
Tomu se říká zdravá sebereflexe! :yes: ;-)
Německá produkce
Anndy008
| 27. 2. 2019 13:47
Je to blbosť - zober si napr. leasingovky - konkrétne operatívny leasing. Ak chceš niečo na veľký nájazd (60tkm ročne a viac), tak bežné auto ti leasingovka obmedzí na 2r a max 120-140tkm. Prémiovku Ti zafinancuje do 200tkm a 3r. Takže asi majú dôvod a zjavne to bude kvalita.
zavadzajuce cisla
Vauban
| 26. 2. 2019 07:51
Ak to chapem spravne tak toto je rebricek ukazujuci, ze ak sa daného auta, dajme tomu Sandero, preda napr. 100 000 kusov tak z toho 86 000 kusov islo sukromnej klientele.

Cize to nie su rebricky najpredavanejsich aut pre firmy ci sukromnikov.

Je to taky problem pre redakciu prepocitat tieto pomery na realne predajne cisla? To by nam povedalo viac.
---
Celkovo ale su tieto cisla smutne, v podstate kto nema moznost kupit si auto cez firmu tak je viac menej odkazany na lacnejsie auto. Rovnost pred zakonom nula bodov.
zavadzajuce cisla
Gvick2
| 26. 2. 2019 14:23
No když někdo nemá dostatečné schopnosti aby samostatně podnikal a musí se nechat zaměstnávat, tak nemůže počítat s nějakými super příjmy a musí počítat s tím, že Sandero nebo jiná levná auta jsou maximem na které dosáhne. Co je na tom špatně? Podnikat nikdo nikomu nebrání, stejně jako nikdo nikomu nebrání nechat se zaměstnat.
zavadzajuce cisla
Vauban
| 26. 2. 2019 14:40
A ako suvisi moznost kupit auto na firmu s podnikanim? Ved tie vyhody vo forme odpoctu DPH, znizenia nakladov atd nijako s podnikanim nesuvisia, to si len tak nastavili politici pre svoje firmicky, do ktorých im nikdy nepride danova kontrola.

Uz aby tu bola parkovacia politika pre rezidentov.
zavadzajuce cisla
Gvick2
| 26. 2. 2019 15:37
A proč by nemohl podnikatel kupovat auto bez dph? Auto je výrobní prostředek stejně jako soustruh, bagr nebo vrtačka a podnikatel má zdaněný výsledek svého podnikání. Takže uvalit ještě dph na výrobní prostředky je jaksi na hlavu, to se nedělá nikde na světě. A že to někde zneužívají nějací politici je problém těch politiků a nastavení kontrol, nikoliv daní jako takových.
zavadzajuce cisla
Anndy008
| 27. 2. 2019 13:49
Pozor - na tú DPH si musíš zarobiť. Že ťa to nákladovo vyjde bez nej je vec druhá. Ale ak zle podnikáš a nevychádza ti to, je to to prd platné. A okrem toho auto vie a je aj nástroj na podnikanie. V podstate aj bežný zamestnanec a človek má auto viac ako nástroj. I keď možno nie nevyhnutný. Ale povedzme si, kto dnes žije len s tým, že má iba nevyhnutné veci okolo seba? Väčšina ľudí to nebude.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku