Novinky
Čistej vzduch na vesnicích je chiméra, bo lokální topeniště.
Jinak souhlasím, že elektromobily budou pro velký města dost spásou. A Praha by navíc mohla vytáhnout hlavu ze zadku a dělat něco s těma autobusama, nechápu jak je možný, že když drtivá většina českejch MHD jezdí aspoň na to CNG (když už ne na elektriku), tak Praha furt na naftu.
Jinak souhlasím, že elektromobily budou pro velký města dost spásou. A Praha by navíc mohla vytáhnout hlavu ze zadku a dělat něco s těma autobusama, nechápu jak je možný, že když drtivá většina českejch MHD jezdí aspoň na to CNG (když už ne na elektriku), tak Praha furt na naftu.
To by musel Electrodad na nějakou vesnici dorazit a vidět. Jenže vlakem se mu nechce a jeho elektromobil nemá takový dojezd >😒]
Ten pohled od Pražského Hradu na střechy Malé Strany... pokryté fotovoltaikou >😁 Malé obce bez kouřících komínů. Asi každý žijeme na jiné planetě.
Ačkoliv jsem léty dieselům přišel na chuť, nepřišel jsem na chuť šetření za každou cenu a hlavně dopady takového šetření na ostatní, třeba na mne. Takže správně! MHD zdarma je politický blábol, dostavte okruh a hned bude v Praze volněji a čistěji.
Kouřící elektrárnu jsem v centru moc nepotkal a na vesnicích to taky nemusí být nic extra, když skrz ně vede silnice, nebo si sousedi topí čímkoli co hoří a ještě zavřou přívod vzduchu, aby to vydrželo přes noc. Zlatá Praha.
Takové dobytky nehledej v Praze, tam jich moc není. V Praze, v 7. nejbohatším regionu v EU, není třeba udržovat při životě staré herky. Kouřící diesel je v Praze velkou vzácností, většinou má venkovské registrační číslo.
To bude nádhera !!!!!!!
Ono projíždět Německem 2 hodiny v kuse (kolem Kaiserslauternu) všude samé větrníky - děsivý pohled. Opravdu děsivý pohled a německé obce už se brání (znehodnocení dané lokality). Nedá se tam žít a na turistický ruch můžete zapomenout.
Ono projíždět Německem 2 hodiny v kuse (kolem Kaiserslauternu) všude samé větrníky - děsivý pohled. Opravdu děsivý pohled a německé obce už se brání (znehodnocení dané lokality). Nedá se tam žít a na turistický ruch můžete zapomenout.
A co uděláš s benzínovými přímovstřiky které emitují 10x menší 100x nebezpečnější jemné částice ale GPF mít nemusely?
Začni myslet a zaměř se na skutečné hrozby. Praha má docela kvalitní vozový park a kouřících dieselů je tu málo v porovnání se zbytkem republiky.
Zato TSI a ekoboostů je tu dostatek. A teprve od roku 2019 musí mít povinně GPF, všechno starší si klidně emituje pevné částice a všem je to fuk, stejně tak fakt že 40% všech emisí pevných částic pochází z domácího vytápění.
Začni myslet a zaměř se na skutečné hrozby. Praha má docela kvalitní vozový park a kouřících dieselů je tu málo v porovnání se zbytkem republiky.
Zato TSI a ekoboostů je tu dostatek. A teprve od roku 2019 musí mít povinně GPF, všechno starší si klidně emituje pevné částice a všem je to fuk, stejně tak fakt že 40% všech emisí pevných částic pochází z domácího vytápění.
U každého měřícího místa partu zakuklených ekošílenců provádějících "vylepšování" výsledků měření. (Děje se v Německu, na internetu se šíří návody "jak to zajistit").
Jo už aby to bylo, majiteli vozu co si sám nebo od někoho nechá vymontovat filtr napařit takovou pokutu, že bude do večera počítat nuly, na ME kde to auto prošlo udělat pořádnou šťáru a pokud se zjistí podplacení okamžitě odebrat licenci, zavřít a na náklady majitele zbourat. Pro dobytky co vytváří clonu černýho dýmu a smradu nemám žádné pochopení a ani slitování jsem pro drakonické pokuty.
Nějak nechápu ten problém s vybavením měřící technikou. Stačí strčit prst do výfuku a je jasno. Stejně pro důkaz pojedou na STK.
Diesely bez DPF opravdu nejsou stejně čisté jako staré Diesely, např. 1.9 TDI. Jsou mnohem, mnohem špinavější. Vypouštějí tolik skutečně škodlivých látek (na rozdíl od CO2), až by jeden brečel.