Děcka pozorte!
Napětím praskly už tři žížaly! Ukrtrutnej nervák, jakej to čímdáltím stejnější vyjede plecháč od souseda z Boleslavi... Takrka lidi ani nespěj, páč jim ty fábije už nejsou dost dobrý, a nutně půjdou do půlmega šrotu hnetkazejtra....
Nemusí ji mít ještě ani připravenou. Prostě tam šoupnou Scalu a dají trochu vyšší tlumiče. Nebo on snad někdo pozná rozdíl ? Svého času nešel poznat Rapid od Octavie. Dneska nejde poznat nic od ničeho. Nová grafika světel vzadu je pravda (tvarem světel) odlišná dost, takže v noci je to hračka, ale ve dne z dálky ? Pořád stejné.
Neříkám, že to je špatné. Jen to připomíná otevření Apple store. Mnoho humbuku pro nic. Neshledávám na tom nic zajímavého, nového, lepšího.... toť vše. A tak trochu lituji ty, kteří shledávají. Škoda je v ČR takový nový Apple, marketingovou komunikací je dost připomíná a mě to dost děsí. Jsou auta, kde je za málo peněz hodně muziky, tj. jejich poměr cena-výkon je super. Škoda se stává dost opačným příběhem. Za hodně peněz málo muziky.