Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "Alex1"
5. 4. 2001 14:01
Re: Začátek
Jo tu lonskou Brazilii mam nahranou :-)))) Musim si to zas nekdy pustit :-)
neregistrovaný "dizzy1"
3. 4. 2001 13:15
Re: Začátek
Na druhou stranu muzeme byt radi, ze vubec davali primy prenos, loni to byla fraska a letos davali na Markize az zaznam nekdy od 22 hodin
neregistrovaný "Alex1"
3. 4. 2001 10:54
Re: Začátek
Dizzy, Mister Nikodym je sefem sportovni redakce TV Prima takze se tam posadil sam protoze nikoho lepsiho nesehnali :-))) Ale oproti Mr. Rihovi ktery komentoval F1 na Prime ze zacatku je jeste dobrej. Rihovy Skaliste hory v Rakousku jsou dnes takrka legendarni :-)))))))))
neregistrovaný "Fucida"
2. 4. 2001 15:38
Re: Brazílie
Fakt to byla krasa.


"A vypada to, ze DC nabul mokre pneumatiky ...bla,bla,bla ... a MS asi bude mit na mokrych vyhodu proti Coulthardovi, ktery ma intermediate",


nebo jak to tam slintal, a pritom kdyz oba prezouvali, bylo videt, za maj stejny.
neregistrovaný "dizzy1"
2. 4. 2001 12:35
Re: Začátek
Jo, splest si MS s DC je hodne zabavne, pamatuju si, ze si jednou (tusim Pouva) spletl Ferrari s McLarenem :-)))))
neregistrovaný "dizzy1"
2. 4. 2001 12:32
Re: Začátek
Alexi, tenhle zavod si MOC dobre pamatuju (jakozto priznivec Prostu), mam to jeste pred ocima, jak Trulli odolaval naporu Barrichella :-)). Oba placaj nesmysly, ale Nikodym mnohem vetsi, me pripada, ze je to clovek, ktery v zivote o F1 nic necetl a oni ho tam pak posadili, zajima ho spis kdo s kym chodi. Ale myslim, ze vcera rekl nejhorsi vec Poulicek (viz efjednickujem s...)
neregistrovaný "Misil"
2. 4. 2001 12:25
Brazílie
Tak jsem měl letos poprvé tu čest s komentářem na Primě. O Dio, o Dio, poslechni svého pána, střílej, střílej.....
neregistrovaný "Alex1"
2. 4. 2001 12:11
Re: Začátek
Dizzy, podivej, kdyby byl mister Dufek co k cemu, tak opravi Nikodymuv blud o tom ze posledni bodik Prostu privezl Trulli v roce 98 (Nikodym snad ani neuvedl VC Belgie). Pan Dufek urcite psal clanek o GP Belgie 98 a o GP Evropy 99 do Sveta motoru, takze by si to mel pamatovat!!! Pokud je tak sklerotickej a blbej tak co se s odpustenim sere vubec do motoristicky novinariny???? Navic kdyz si plete Schumaka s Davidem, tak tam fakt nema co delat.... POSLEDNI BODY PRO PROST VYBOJOVAL JARNO TRULLI V GP EVROPY 1999 NA NURBURGRINGU, PANOVE DUFKU A NIKODYME. A BYLO JICH SEST, DOJEL DRUHY ZA HERBERTEM!
neregistrovaný "dizzy1"
2. 4. 2001 09:42
Re: Začátek
Ja bych zas na Dufka tolik nenadaval, je sice hroznej ale Nikodym je jeste mnohem horsi. A o Pouvovi radsi nebudu ani mluvit :-)
neregistrovaný "ForzaFerrari"
1. 4. 2001 16:29
Re: Začátek
Máš sakra pravdu a taky by měli odstranit toho * Dufka, kterej to tam všechno kazí a hlavně by prima neměla každou sezónu střídat komentatory.
neregistrovaný "Hortt"
20. 3. 2001 00:00
Re: Malajsie 2001
Ty komentare jsou opravdu tak pro zasmani. Jedete nekdo taky do Brna na GTcka ?
neregistrovaný "Alex1"
19. 3. 2001 11:24
Re: Malajsie 2001
VIP: F1 nekomentoval s Dufkem Pouva ale Nikodym. To jen tak pro info, ono je to stejne jedno :-))))

At uz tam drepeli (ve studiu nebo primo v dejisti) panove, Riha, Pechacek, Minarik, Dufek, Pouva nebo Nikodym, byla, je a bude to vzdycky tragedie......
neregistrovaný "Orpheus"
18. 3. 2001 23:08
Re: Malajsie 2001
Přesně -to sem se mohl potrhat smíchy. No nic. Napsal jsem svuj nazor do halvni F1 rubriky, tak uz ho sem nebuku kopirovat. Proste jsou to hovada a vazne by me zajimalo, proc byli na miste, kdyz se to pak vysila s 6ti hodinovym spozdenim. Asi ma TV prima moc penez.
neregistrovaný "VIP"
18. 3. 2001 21:10
Malajsie 2001
Dnes ten komentář také nestál za moc. Měli tam (Dufek s Pouvou) pěkné přehmaty. Nejlepší bylo, že se jim vypařil R.Schumacher, pořád opakovali, že musí zjistit co se mu stalo a přitom každý viděl, že je v boxech a mění gumy.
neregistrovaný "dizzy1"
13. 3. 2001 13:59
Re: To Jordan:
A co se tyce Pouvy, tak jsem si zatim zadneho stylu nevsiml, lepe nez on by to komentoval kdokoli z tohoto fora. Ono splest si Ferrari a McLaren, to uz potrebuje slusnou davku demence.
neregistrovaný "dizzy1"
13. 3. 2001 13:53
Re: To Jordan:
Teda nechapu, jak nekdo muze obhajovat Primu. Uz jen za to, ze po konci nerekli, ze byl Panis penalizovan, pritom to bylo uz 8 hodin po konci zavodu. To je prece hruba chyba. Vlastne vsechny ceske televize placali nesmysly. V pondeli rano jeste ve zpravach rikali, ze Panis skoncil 4., nemluve o teletextech, kde to svitilo jeste nekolik dnu po zavode, na Nove je to snad jeste ted. Nerad to rikam, ale Ceska Republika si nezaslouzi pilota v F1 :-(
neregistrovaný "Alex1"
13. 3. 2001 12:35
Re: To Jordan:
Dufek je pablb ktery nevi o F1 zhola nic a nacpal se do studia jen diky tomu ze je sefredaktorem SM a sefem Automedie (mimochodem: mel jet Dakar 2001 jako jeden z clenu Tatra Marathon Teamu. CO BY TAM PROBOHA DELAL?) a Mister Pechacek kecal kraviny uz kdyz jsem zacal sledovat F1 v polovine osmdesatych let.
neregistrovaný "Q007"
11. 3. 2001 04:22
Re: To Jordan:
Dvě věci: 1/ Myslím si, že Dufek a Pecháček jsou profesionálové na svém místě, Pouva se mě zdá takový vyplašený, jeho styl je takový nahoru a dolů. 2/ Ve slově neslyšel se píše ypsilon to bys mohl vědět !!!
neregistrovaný "oskarko"
6. 3. 2001 10:29
Re: a jedem znovu
caute, komentar na Prime bol "sila", ale pani, ak vas niekedy tento TV program omrzi,skuste si naladit slovensku Markizu. To co tam predvadza byvaly rozhl.redaktor,ktory neviem preco robi teraz sport, a vedlasediaci Jirko Malcharek (jazdec PorscheSuper Cup a sucasne poslanec NRSR)tak to je zazitok az do dalsej VC. Ti dvaja su tak absolutne neschopni, fakt, ze doslo k nejakej havarii, si vsimli az ked auta kruzili za SfC, dovtedy rozoberali problem, ako Schumiho a Miku "pribrzdia" deti a rodina.
neregistrovaný "Alex1"
5. 3. 2001 15:16
Re: a jedem znovu
Nebo zacnou probirat soukromi pilotu, kdo, s kym, kde a kolikrat :-))) I kdyz, kdyby Prima vysilala F1 uz v roce 97, mohli by boyz klidne probirat celej zavod Gerharda Bergera, nebot byl jak znamo zvire a nenechal na pokoji zadnou sukni :-))) A mozna by jim to vystacilo tak do pulky sezony :-)))
neregistrovaný "Misil"
5. 3. 2001 13:31
Re: a jedem znovu
Já jsem sledoval přímý přenos na RTL a po havárii Villeneauva bych dal cokoli za českej komentář. Po celej závod jsem byl hodně nejistej. Nevím ale co o té havárii říkaly Prima boys.
neregistrovaný "Hortt"
4. 3. 2001 23:48
Re: a jedem znovu
Kvalita jako vždy... Všichni komentátoři tvrdí že je to nejtěžší komentovat F1, jak musej pořád něco povídat. A to je právě to. Já jsem pro sdělení nějakejch novinek ze zákulisí v úvodu přenosu a jinak radši co nejmenší komentář. Časy si přečteš sám a co se děje na trati vidíš taky. Oni si stejně předjíždění všimnou po ujetí dalšího kola, protože zrovna přemejšlej nakoho to ten Schumacher mává ap.
neregistrovaný "mrazik11"
4. 3. 2001 20:48
a jedem znovu
Myslím, že nám Prima boys dokázali, že je hodně důvodů pro oživení tohoto tématu. tak co jste říkali těm jejich ,,komentářům" v Melbourne ?
neregistrovaný "Hortt"
4. 10. 2000 22:56
Re: Alex:
S hodnocenim zvuku Koxovi Hondy s tebou naprosto souhlasim. Jinak v druhy jizde byl osmej. Urcite v dusledku technickejch problemu. V ty prvni mel ohromnej naskok pred druhym v poradi.
neregistrovaný "Villeneuve"
4. 10. 2000 20:53
Re: Alex:
Karticku mi chvalabohu sehnala redakce pro kterou jsem psal, ale kde zajistit pravidelny prisun karticek vazne nevim. Pro mne to bohuzel byla jednorazova akce.


Jinak Kox jel skvele v prvnim zavode, ktery s naprostym prehledem vyhral. Bohuzel se mu pravdepodobne na jeho Accu neco ***o a tak se ve druhem zavode propadal a propadal, akorat si uz nepamatuju kam. Ale maji nekde web, takze to tam bude (odkaz byl ze stranky okruhu). Jinak ale musim uznat, ze Koxova Honda mela nejfamoznejsi zvuk, ze vseho co tam o vikendu jezdilo. Ne prilis silny, ale krasne kultivovany, hluboky a hladky. Omlouvam se za vylev, ale takhle dopada fanda Hondy, ktery je zaroven muzikant.
neregistrovaný "King Of The Road"
3. 10. 2000 22:25
Re: Alex:
Kdyz uz tu je rec o Koxovi - jak vubec dopadl?
neregistrovaný "Hortt"
3. 10. 2000 21:55
Re: Alex:
Jo tyhle zazracny karticky melo dost lidi, kde se daj sehnat, nejlepe zadarmo ?:-)
neregistrovaný "Villeneuve"
3. 10. 2000 12:40
Re: Alex:
U zabradli jsem nestal. Sedeli jsme (byli jsme tri) uplne v horni rade. Ja jsem mel sice paddock pass, tak jsem se mohl jit divat do press centra, ale to by nebylo ono. V kazdem pripade ale bylo z tehle tribuny videt vice nez z te hlavni.
neregistrovaný "Hortt"
26. 9. 2000 02:50
Re: Alex:
Je Villeneuve ja byl taky na tý tribuně úplně na konci vlevo naproti Listerům a Koxově Hondě. Nadával jsem chvilku, pak jsem se musel jen smát. Poplet ovšem opravdu co se dalo. Lepší než takovej komentář, tak to radši žádnej. Stejně jsi se nedozvěděl co se děje na zbytku trati a to mě samozřejmě zajímalo nejvíc. Nestál jsi u zábradlí ?
neregistrovaný "Jordan"
25. 9. 2000 19:23
Neděle
Jo, tak jsme si zase něco poslechli... Když už si ten * plete auto Schumachera a Barrichela, tak nevim co se sere komentovat F1. Dále mu uteklo opět několik předjetí, ale co se dá dělat, když někoho lepšího nemaji a toho chytráka Dufka a Pecháčka už jsem dlouho (ZAPLAŤ PÁNBŮ ) neslišel...
neregistrovaný "fija"
25. 9. 2000 16:27
Re: Re:
panove, ten Jarda, co odpovidal, byl trubka, protoze jsem teda hned vedel (az na posledni otazku) vsechno na 100%. K prilnavosti - kdyz si to vezmes "extremne" - tj. skoro nulovy tlak, je ti jasne, ze a) bylo spravne. K tem svetlum - ptali se "kde neni povinne sviceni ve dne" - a to neni v Italii, v Polsko "jen nekdy - v zimni obdobi" a Norsko jakbysmet. Takze jasne Italii - a on na to potreboval 2 zoliky! A u posledni otazky - kdyz chci MB, tak to strelim - Jordani jsou stari, a o Buttonovi se psalo jako o nejmladsim a vim, ze Ralf je proti brachovi mladoch. Takze bych zkusil a) - u Geneho s Mazzacanem si nejsem jist, ale vzhledem k tomu, ze Mazzacane jezdi za prachy sponzoru, tak asi nemuze byt moc mlady.
neregistrovaný "maxipes"
25. 9. 2000 14:53
Re: Re:
to mfilip - s tim tlakem to máš nějak popletený - otázka je správně až na poslední slovo - má tam být "menší". A proto samozřejmě nemůže být správně c)opotřebení. A odpovědi a) a b) si přece vzájemně odporujou - buď je větší (správně teda menší) přilnavost nebo brzdná dráha. Kdybych tam seděl. odpověděl bych a), protože bylo jasný, že to chtěj slyšet, ale přesvědčenej o tom nejsem. Podle mě by podhuštěný gumy měly přilnavost zvýšit - alespoň v podélném směru (příčně resp. v zatáčce asi ne), jelikož mají přece větší styčnou plochu.
neregistrovaný "Villeneuve"
25. 9. 2000 13:55
Re: Alex:
Hlasatel na okruhu se vyznamenal take tim, ze asi polovinu zavodu tvrdil, ze Lister #14 ma tri jezdce: Julian Bailey, Jamie Campbell a Walter.
Pokud jste nekdo byli na tribune T2 naproti Listerovskym boxum, tak ten clovek v hnede plastence, ktery pri kazdem slove komentatora vykrikoval sprosta slova jsem byl ja.
neregistrovaný "mfilip"
25. 9. 2000 09:33
Bez nadpisu
Jak byste odpovedeli na otazku: "Nizsi tlak v pneumatikach, nez predepsany, zpusobuje vetsi: a) prilnavost b) brzdnou drahu c) opotrebeni. Spravne udajne bylo za a), ale ja jsem tipoval c). Pokud ja za a) spravne, melo by spravne byt i za b), tudiz podle mne vsechny odpovedi, ale spravnou byla oznacena pouze a). Avsak nejpitomnejsi formulace byla u otazky typu ( presnou formulaci si uz nevzpominam ): "Povinne sviceni potkavacimi svetly neni povinne: a) Polsko b) Norsko c) Italie. ( c je spravne ).V Polsku je povinne svicemni v zimnich mesicich, v Norsku po cely rok. Ta formulace otazky je tak spatna, ze podle mne bylo spravne i za a) ( v otazce nebylo specifikovano obdobi ) a kdyby v Italii, alespon motorky musely svitit po cely rok ( nevim, mozna musi ), tak ani spravnost odpovedi c) neni ( pokud je Polsko oznaceno za spatnou odpoved ) spravna.
neregistrovaný "MiG-211"
19. 9. 2000 22:15
Re: Alex:
Kdyz pri startu Pouva rval, ze vedou oba Vipery, ktery predjizdi treti Viper..., co to, nejni tech Chrysleru nejak moc? Jo vlastne vedou Listery... A prvnich 5 jezdcu ma plnej pocet bodu, ale Porsche v zaberech ma o kolo navic(!)... tak to sem vypnul zvuk a pustil si k tomu audio CD. Pouva je nesvepravnej magor!
neregistrovaný "Hortt"
19. 9. 2000 03:31
Re: Alex:
Musim vam rict, ze mistri komentatori s Primy by si mohli podat s hlasatelem primo na okruhu ruce.

Pokud zrovna nekomolil mena a auta a podarilo se mu urcit aktualni poradi, tak placal nesmysly kolem. Hlavne se porad podivoval, co ze ten Belmondo jezdi na cilovy rovince tesne u bariery a ze dava urcite znameni tymu, ze zajede do boxu. Nejhorsi to bylo pri komentovani Euro-STC, kdy jsme se vubec nedozvedeli, kdo koho predjizdi, popripade odpadl. Hlavne ze pustil italsky komentar a pak ho "vtipne" opakoval. Cely jeho komentar byl bomba, pronasen stylem obsluhy poutoveho kolotoce. Ani u Primy jsem se tak jeste nezasmal.
neregistrovaný "Alex1"
18. 9. 2000 13:11
Re: Alex:
To uz je dyl, MiGu, tak rok. Tusim ze to byl dokument o historii Ferrari ve F1, ale tim si jistej nejsem. Ad prenos z GTcek: Videl jsem a nahral jsem! To hned tak nesmazu (stejne jako prenos z GP Brazilie F1 2000). Pan Pouva znovu dokazal ze je opravdu mistr sveho oboru! Hezemans se skutecne jmenuje Mike a nikoli David.... Navic byla chyba primo na titulkovacim zarizeni na okruhu, Mike Hezemans se nepise Hazemans. To se ted ale netyka Primy ani pana Pouvy. Ovsem: pan Pouva se vyznamenal, spravne podotkl ze Dieter Quester (Rakusak :-))) byl ctyrnasobnym mistrem Evropy cestaku. A ted k prenosu samotnemu: je opravdu fajn ze jsme videli pet kol krouzeni za safety carem, par kol zavodu a strih! a najednou jsme se ocitli v zaveru zavodu.... To ze Hezemans predjel Baileyho Lister je sice hezke, ale ja bych to chtel taky videt a ne se to pouze dozvedet ustne.

A ten zmateny zasver zavodu: pan Pouva by mel vedet ze zavod konci projetim vedouciho jezdce cilem!
neregistrovaný "tomy1"
18. 9. 2000 09:27
Bez nadpisu
Koukali jste na ten přenos z GTéček v Brně? Já jsem se dodela dobře pobavil. Pouva mě přesvědčil že je ještě větší idiot než sem myslel.
neregistrovaný "MiG-211"
16. 9. 2000 15:59
Re: Alex:
Kdy davali tu Monzu 61' na DSF? Bohuzel sem to nevidel :(
neregistrovaný "Misil"
15. 9. 2000 08:13
Re: Prima rána
Velice Ti děkuji za odpověď. Tvá inteligence je vskutku udivující.
neregistrovaný "pepek1979"
14. 9. 2000 23:22
Re: Prima rána
Ty magore, kdyby penize nehybaly svetem, tak bys tu tiskovku mel.
neregistrovaný "Alex1"
14. 9. 2000 14:46
Re: Re:
DSF je fajn se svymi dokumentarnimi porady o historii F1 a zavodu Grand Prix vubec. Diky tehle TV jsem poprve (a zatim naposledy) videl smrtak von Tripse z Monzy 1961. Divaci stali za lehkym dratenym plotem ktery Tripsovo ferrari samozrejme bez problemu protrhlo. Co se stalo potom snad vsichni vite.... Jinak: Monzu 2000 jsem nevidel, byl jsem v Tachlovicich, ale mam ji nahranou, takze skouknu o vikendu.
neregistrovaný "RMS"
12. 9. 2000 13:16
mamlas
Slyšeli jste jako já na vlastní uši komentátorskou hlášku před koncen VC "Schumacher snad není takový mamlas, ...." To je k nevíře!!!!
neregistrovaný "Misil"
12. 9. 2000 12:44
Prima rána
Nejradši bych utrhal koule všem, co organizujou Prima ránu. Já chci tiskovku ne nejakou dedilní soutěž!!!!!!!!!!
neregistrovaný "dizzy1"
5. 9. 2000 19:43
Prima
No přenosy motorek jsou taky dost na zvracení. Hlavně u 250 bych je nejradši zabil. "Opět smůla pro vedoucího muže šampionátu" - přitom Jacques neskutečně vydělal na kolizi japonců.
neregistrovaný "Villeneuve"
5. 9. 2000 13:36
Re: Re:
Ja urcite na GT jedu
neregistrovaný "sssssss"
3. 9. 2000 14:18
hnus
Přenos z VC Belgie byl opravdu povedený,ale

jedine co celý ten přenos totálně znemožnilo byl komentátor!

Každý komentátor má být objektivní a hlavně neutrální!Komentátor na TV Prima stále nadržuje McLarenu!Dám příklad:Při přenosu VC Belgie řekl :Hakkinen vyhrál i po smůle na začátku závodu.To ale nebyla smůla,nýbrž HRUBA CHYBA!!!!
neregistrovaný "Hortt"
31. 8. 2000 02:43
Re: Re:
Sledujete taky BTCC a Euro-STC ? Jedete do Brna na GT ?
neregistrovaný "Misil"
30. 8. 2000 12:54
Bez nadpisu
Ono sledovat DSF se nekdy vyplati. Jsou tam zajimave prady.
neregistrovaný "MiG-211"
29. 8. 2000 23:24
Re: A jeste poznamecka...
Alex: S tim Uljanovskem je to fakt dobry :))) Na DSF se koukam na DTM a docela to ujde, aspon ze nemeckej motorsport a monster trucky na tom DSF maj! :-)
neregistrovaný "Ricci1"
29. 8. 2000 08:37
zprávy z první ruky?
Na to že jezdí Horák komentovat závody přímo do centra dění má neuvěřitelně málo informací. Docela jsem se pousmál, když hovořil o nejisté budoucnosti Buttona v F1 v příštím roce. Oficiálně bylo podepsání dvouleté smlouvy mezi Benettonem a Buttonem oznámeno už 17. srpna! Bohužel, je to jen jeden případ z mnoha...
neregistrovaný "Alex1"
28. 8. 2000 11:15
A jeste poznamecka...
... ke stupidni Prima rane: vzdycky jsem si myslel ze Uljanovsk, sidlo UAZu, lezi na Ukrajine a nikoli v Rusku. Asi jsem blbej :-)))))
neregistrovaný "Alex1"
28. 8. 2000 11:09
Re: To: Alex
MIGu, Ty rejpale jeden, samozrejme ze jde o preklep!!!! Resp zamenu dvou cisel v letopoctu, nejedna se o rok 1896 ale 1986. Omlouvam se. Ackoli clanky o F1 z MS a SM jsem zhruba v roce 1992 odlozil do sberu, tenhle mam dodnes. Jo, mimochodem: p. Horak ve Spa exceloval, zjistit v cili prvniho kola ze zavod jiz byl odstartovan to je fakt parada :-))))) Pricemz se na obrazovce jasne objevila zluta vlajka a napis Safety Car, coz jasne znamenalo ze zavod bude ostartovan za SC. Jo, mimochodem: vite co pouzivaji jako SC v nemecke F Ford? Xsaru Picasso! Koukal jsem o vikendu na DSF. Ani nemecti komentatori ovsem nejsou nic moc, tomu hovadu co to komentoval asi uslo ze Ceskoslovensko uz vice jak sedm let neexistuje ("Jaroslav Janis aus Tschechoslowakei")
neregistrovaný "Misil"
28. 8. 2000 07:14
To MiG21
Jako odpovědný pracovník Národní knihovny ČR mohu dosvědčit, že ano. ;-))))))))
neregistrovaný "MiG-211"
26. 8. 2000 11:42
Re: To: Alex
Kdyz uz sme u tech detailu, ona v roce 1896 vychazela nejaka motoristicka soucasnost??? :))))))
neregistrovaný "Alex1"
24. 8. 2000 10:15
Re: To: Alex
No samozrejme, nechtelo se Ti, protoze je to moc dlouhe, ze? Jenze Williams-BMW a BMW je obrovsky rozdil. Neco jako kdybys napsal ze ctvrty v Monaku dojel Irvine na Cosworthu, ze De la Rosa na Supertecu nedokoncil letos nejvice zavodu a tak podobne. Jeee pardon, ono je v tehle pripadech lepsi napsat Jaguar a Arrows, je to kratsi....... Tohle preferovani motoru pred podvozky mi pripomina jednu blbost z jedne z priloh Motoristicke soucasnosti z roku 1896. Vysel tam clanek Automobilove znacky F1. Kdyz pominu to ze jich tam spousta nebylo a znacky z Indy byly jak jinak ignorovany, objevila se v seznamu znacka Jaguar. Jeden start v roce 1950, Biondetti odpadl na Monze. Pekna kravina, auto melo Jaguar pouze motor. Co to bylo za podvozek? Ferrari. Jeste poznamecka: Cosworth taky postavil auto pro F1 v roce 1968, nikdy ale zadnou GP nejelo, jen zavody do vrchu.
neregistrovaný "jano10"
23. 8. 2000 12:06
To: Alex
Naramne dovtipny prispevok! Kto chcel tak pochopil a kto nie tak musel zamudrovat pravda? Jednoducho sa mi nechcelo vypisovat wiliams-bmw a tak som napisal iba bmw. O.K.? Spokojny? Ale to nic mozno si sa len zle vyspal...
neregistrovaný "Alex1"
22. 8. 2000 17:41
Re: Markiza....!...?
Jano10: monoposty BMW? To asi sledujes nejakou jinou motoristickou disciplinu. BMW postavil naposledy monopost na konci 60. let a to jeste ef-dvojku.
neregistrovaný "MiG-211"
19. 8. 2000 20:23
Re: ITV
Skoda ze ITV v cechach nechytim ani na moji Tamara-antenu :()
neregistrovaný "tomy1"
17. 8. 2000 10:40
Bez nadpisu
Po tom posledním závodě je to tady nějaký chcíplý.
neregistrovaný "Villeneuve"
15. 8. 2000 00:00
ITV
Naskytla se mi opet moznost sledovat F1 na ITV (Velka Britanie) a je to skutecne neco naprosto vyjimecneho. Akci sprostredkovavaji Murray Walker, ktery komentoval F1 v dobe kdy jeste zadnou F1 nebyla a Martin Brundle (jiste vsichni pamatuji). Pred a po zavode skvele analyzy Tonyho Jardina, rozhovory Jamese Allena a Louise Goodmanove i behem zavodu. Proste senzace, vzdycky spravne a kompetentni informace. Skoda, ze je to opet na delsi dobu naposledy.
neregistrovaný "jano10"
14. 8. 2000 09:49
Re: Markiza....!...?
ja som to uz niekde pisal ze Markiza je to najhorsie co moze existovat na komentovanie F1. Pokial chce niekto urychlene prist k nervovemu kolapsu tak len nech to dalej pozera. Preto som zvolil mensie zlo a pozeram Primu (tiez nic moc) a ORF. Komentator Rasto Dutka na markize je absolutna brzda. Rozoznat prilby jazdcov to je pre neho Sazka, Sportka a mates dohromady. A uplne neriesitelny problem rozoznat monoposty BMW a BAR. No a Malcharek Vam zase povie o svojom zivotnom 13 mieste v porschesupercupe a v kazdom kole na aky stupen sa radi.... fuj,fuj,fuj je mi z nich zle..
neregistrovaný "tomy1"
14. 8. 2000 09:12
Bez nadpisu
Ten závod byl taková nuda že nebylo moc co komentovat tudíž nebylo co zkurvit. I když to se nestane aby ze sebe Horák nějakou hovadinu nevypustil. Situaci na 1. až 3. místě při druhejch zastávkách v boxech absolutně nechápal.
neregistrovaný "Misil"
13. 8. 2000 23:01
Eurosport
Nevím jestli to ještě funguje, ale Eurosport kdysi přenášel F1 po Internetu. Ta Markýza byla skutečně žertovná.
neregistrovaný "MiG-211"
13. 8. 2000 21:42
Re: Markiza....!...?
Tak nevim. Nekolikrat sem cet, ze Markiza je na tom lip nez Prima, tak sem skoro celou VC Madarska sledoval ve slovenstine. A musim rict, ze se mi chtelo blit jako u Primy. Tradicni plteni jezdcu, naprosta neorientace na trati a jako dorazka byly reci o tom, ze Franchitti nepujde do F1 protoze je to jeste mlady nezkuseny zavodnik narozdil od Burtiho...???!!! Paneboze ja chci zpatky Watsona a Edwardse na Eurosportu!!!! Jo akorat s tema reklamama se Markiza vytahla, zadny ustrihly souboje astupne vitezu...
neregistrovaný "squalo"
11. 8. 2000 13:34
Re: Názor TV Prima
to Alex : správně, pan Pecháček. S tou první vysílanou GP, myslím, že to byla GP Monaka týž rok. V té Francii se to jelo na okruhu Paul Ricard a vyhrál snad J. Scheckter, ale tím si úplně jistý nejsem.
neregistrovaný "Misil"
9. 8. 2000 07:41
Prima
Jó to byly časy, když Horák byl na eurosportu. Mám pocit, že to bylo lepší.
neregistrovaný "MK44"
8. 8. 2000 21:58
Re: male plus
Oni stejně neuměj číst. (a jelikoš seděj hned vdle francouzský televize, tak poznali, že to byl Alesi, když se votamtaď vozval hukot) :o)
neregistrovaný "Aznoch"
8. 8. 2000 12:38
male plus
nahodou, kdyz vyletel Alesi z trate, tak to okamzite spravne rozpoznali navzdory titulku Heidfeld !!!! No, mozna, ze se strefili, protoze titulky asi nectou.
neregistrovaný "Misil"
8. 8. 2000 12:17
Prima
Myslím, že nejlepší bude brát komentování s humorem. F1 je poslední dobou trochu nudná a tak se člověk alespoň zasměje. Ale někdy to je už skutečně k pláči.
neregistrovaný "MK44"
3. 8. 2000 18:53
PRIMA
Komentář stojí za *. Radši (ačkoliv německy moc neumim) si pustim RTL...anebo ORF (Markízu bohužel nechytám...)
neregistrovaný "Canonball"
27. 7. 2000 23:05
Proč TV Markíza Rulezzz
Treba proto ze R.Dutka z TV Markiza se neustale snazi

vyplnovat mrtve a nezazivne /a je jich posledni dobou dost/

pasaze presnymy statistikami, nebo si snad myslite ze se

od pana Horaka ci Dufka dozvite kolik napr spotrebovala

staj Jordan tun potravin za minuly rok, kolik prumerne

zere, toci, jaky ma kroutivy moment vuz f1, financni a

statisticka pozadi jednotlivych staji. Ja vim jsou to takove

malickosti, ale komentar to ozvlastni a divaka zabavi.

Od Horaka a Dufka se akorat dozvite dohadovani, jestli

Hakka zajede do boxu za 5 kol ci za 7. Potom tam

prijde ten idiot Turek a rekne ze za deset. A oni jsou

z toho na vetvi atd....

Take se mi libi ze TV markiza ma reklamu tesne pred a

tesne po zavodu a pred zavodem maji 15 minutovy

primy prenos ze staji, detaily na jednotlive vozy

a jednotlive jezdce /kdo se diva na ORF vi o cem mluvim/

a jsou prospikovany detailnimy informacemi od

pana Dutka. Nemohu proste jinak nez rici ze Tv

Markiza RULEZZZZ!!!! Je to skoda ze se nam z letosnich

komentatoru TV Primy stavaji McLaren vlez***kove !!!

Nejsem Slovak a Slovákům toho krome komentatoru

Tv Markiza moc nezavidim :))))))
neregistrovaný "Alex1"
27. 7. 2000 16:02
Re: Názor TV Prima
Aaaa pan Pechacek, ten si pletl jezdce uz davno (ale je pravda ze neco rikal kdysi dobre a loni a predloni placal kraviny). Ja osobne sleduji formuli 1 od roku 85 obcasne, od podzimu 92 pravidelne (vynechal jsem mozna 5, 6 GP). Tak me napadlo, nebyla GP Francie 73 nahodou prvni zavod F1 ktery se u nas kdy vysilal?
neregistrovaný "squalo"
27. 7. 2000 15:50
Re: Názor TV Prima
Komentář je velmi neodborný a diletantský. Ti lidi se snad na ten závod ani nedívají, pokaždé se těším co zase vypotí a oni nezklamou nikdy. Nemohu si vzpomenout na jméno toho starého pána co to komentoval ještě loni, měl jsem k tomu takový nostalgický vztah, protože on komentoval první GP kterou jsem viděl, pokud si dobře vzpomínám GP Francie na okruhu Paul Ricard v roce 1973. I on loni komentoval otřesným způsobem. Vadí mi že protěžují McLaren, kecy toho Turka jsou taky o ničem, ještě nikdy neřekl nic zajímavého.
neregistrovaný "MiG-211"
23. 7. 2000 22:39
Re: TV Markíza Rulezzz
TV Prima pry chce prenos F1 prejmenovat podle dalsiho uspesneho poradu: Nikdo neni dokonaly (nasi komentatori obzvlast)! :)
neregistrovaný "Canonball"
23. 7. 2000 12:49
TV Markíza Rulezzz
Promiňte mi ale sleduji oba přenosy TV Prima na živo a TV Markíza si nahrávám na video. Musím říci že Tv Markíza má daleko kvalitnější komentář, zvláště teď při komentování dění na A1 Ringu. Tv Prima mě začíná znechucovat neustálým protěžováním stáje MC Laren. Prostě ja nestojím o kecy pana Turka i toho nýmanda z formule3000 - T.Engeho /po skončení přenosu/ Škoda pan Horák i pan Dufek mají asi na čele vytetováno McLaren.

I když na jejich obhajobu jsou daleko lepší než duo z minulého roku - Pouva a Kdovíjaksejmenovaltendruhej. To byla vážně katastrofa...
neregistrovaný "jano10"
17. 7. 2000 12:59
Komentovanie GP Rakuska
Jezismaria to su ale blbci. Tak tito pani zacinaju uspesne konkurovat p.Dutkovi z TV Markiza. Ti ktori vedia o com hovorim mi daju urcite za pravdu.

1. V momente tej osudnej havarie niektory z tych dvoch blbov povie ze do Schumiho st. narazil jeho mladsu brat?!?!?!? (z 19 startovej pozicie by to bol uspech).

2. Ked dostali penalizaciu Zonta a Diniz tak p.Horak skonstatuje ze asi spolu mali nejaku potycku alebo co za mudrost to bola. Proste od veci. (ani nahodou tito dvaja neboli zapleteny v uvodnej buracke?!?!; tam bol predsa Ralf...)

3. p.Horak "polemizoval" nad tym ci bude Hakkinenovi stacit 17sekund na navrat na prvu poziciu pri zastavke v boxoch. Co to sledoval prvy raz?!?

P.S. Nech uz fandite komu chcete pocas pretekov je to tak ze jedny fandovia sa na konci pretekov tesia a ini smutia, ale preco to VZDY musia TITO EXPERTI NA VSETKO skazit.
neregistrovaný "Alex1"
10. 7. 2000 10:33
Re: Názor TV Prima
MIGu, ten clovek se jmenuje Martin Stefl. Vcera jsem koukal na prenos z GP Britanie nejdrive na Eurosportu (s ceskym komentarem) a pote na Prime. Opravdu uchvatne! Pan Ondrej Novotny ktery se zhostil Eurosportiho komentare, sypal z rukavu doslouva science fiction. Dozvedel jsem se napriklad ze Aoki se jmenuje Norifumi, ze Jarda Hules jede svoji prvni kompletni sezonu v MS (!!!!!) a pan Novotny nevi proc se meri jezdcum kolo i kdyz uplyne casovy limit. Protoze cilovou pasku protli jeste v limitu, tak se jim pocita i nasledujici kolo, pane Novotny!!!! Proc se do kometovani serou takovyhle hovada, sakra prace? Fakt me to uz leze na nervy!
neregistrovaný "MiG-211"
27. 6. 2000 09:31
Re: Názor TV Prima
Cau Alex, ja sem na motorky prepnul pozdeji a tak jmeno nevim, ale naprosto souhlasim s tim co si napsal. Vzpominam si jeste na Petrovice z prvnich prenosu VC na Prime pred dvema roky. Kdy jeste s Rihou pred kazdym zavodem meli radoby komentar o trenincich a kvalifikaci. Horsky mi kdyz komentuje motorky nevadi, vic me stval kdyz psal kdysi komentare k Formuli 1 ve Svete Motoru, jeste stary sloupky. Ale prenosy 500 se mi libej na Prime vic nez Formule 1. A ten clovek mi hlasove pripominal cloveka co komentuje motorky na cesky mutaci Eurosportu, tak fakt nevim :)
neregistrovaný "Jordan"
26. 6. 2000 20:25
Prima
No chlapi nedivte se , kdo by zveřejnil ostrou kritiku, i když pravdivou. Ale o tom přístupu máte pravde, přeci jen by měli alespoň odpovědět a ne vytvářet mrtvýho brouka. Je to ostuda!!! Měli bychom se domluvit a společně je zavalit dávkou dopisů, pozdravů, e-mailů, atd. Protože takováto (např. petice) od velkého počtu lidí by hnla i Vláďou Železnejch na Noově a ten taly kritiku nemiluje (i když ji alespoň zveřejní).
neregistrovaný "Alex1"
26. 6. 2000 16:13
Re: Názor TV Prima
MIGu diky to s tim prestavenym ceckem jsem asi neslysel. Jo a se SM mam podobne zkusenosti, psal jsem jim dvakrat v posledni dobe a ani odpoved (to ze moji velmi ostrou kritiku neotiskli se ani nedivim). V sobotu jsem koukal na Dutch TT a ve studiu TV Prima sedel p. Horsky (opet) a misto p. Petrovice tam sedel jiny mlady pan (jmeno si nepamatuju, napovezte prosim!). Musim uznat ze p. Horsky rozumi motocyklum z technicke stranky, coz nedavno nekde sebevedome prohlasoval. Jeho znalosti z historie MS jsou vsak nulove (a proto se jim radsi vyhyba) a ve SM obcas nevi co pise. Nicmene, prichodem toho druheho cloveka jsme se dockali ponekud vice emotivniho komentare a to je dobre. A jen jednoho kixu, kdy tvrdil ze Garry McCoy startoval ze ctyriadvacateho mista. Coz je samozrejme blud, McCoy byl tusim sestnacty a v kvalifikaci jelo pouze dvacet lidi :-)))) Trochu se mu to popletlo, protoze Garyho Yamaha nese startovni cislo 24.... Ale proti vykonu pana Petrovice je to hodne velky skok kupredu.

Jinak: nechapu vydavatelstvi Automedia a jeho "radobymotoristicke novinare". Pripada mi ze vetsina pise clanky ve stadiu tezke opilosti. Kdyz napriklad napise p. Minarik ze v serialu uslechtilych vozu GP smeji startovat vozy z let 1966-1978 a v Moste startovala Osella FA1 z roku 82, nelze to prejit s usmevem. Nehlede k tomu ze v roce 82 byl tento monopost uz muzealnim kouskem, Eddie Cheever na nem jezdil v roce 1980 a to jeste ne celou sezonu, behem ni bylo auto vylepseno na FA1B....
neregistrovaný "Berkut"
25. 6. 2000 00:00
Tréninky a kvalifikace F1 na Primě
Hoši, možná jsem s tím už otravnej, ale pořád nechápu, proč Prima neodvysílá alespoň záznam tréninků, anebo kvalifikace. O diváky by rozhodně neměli nouzi!
neregistrovaný "MiG-211"
24. 6. 2000 16:35
Re: Názor TV Prima
Co se tyka kritiky, stejne sem pochodil kdysi ve Svete Motoru. Pritom nikdo nechce aby si "kazili" kritikou stranky casopisu nebo vysilani, jen by bylo slusnosti odpovedet.


Alex: On Vrba napred zminil, ze slo o prestaveny "Cecko" Dauer, ale pak se v tech poctech do toho pekne zamotal.
neregistrovaný "Jordan"
24. 6. 2000 13:13
Re: Názor TV Prima
Čau! Neboj se já už jsem jim dvakrát psal a nejsou schopni ani jednou odpovědět! Jsou to *, alespoň jednou je slušnost odpovědět....
neregistrovaný "Berkut"
23. 6. 2000 21:47
Názor TV Prima
Jak si tak čtu zdejší příspěvky, chtělo by to znát názory i druhé strany (TV Prima). Nemáte někdo nápad, jak je do toho zapojit?
neregistrovaný "Alex1"
21. 6. 2000 13:28
Re: Priamy zaznamoprenos na Tv Prima
Jeste k Le Mans: nechapu proc nejen pan Vrba nebo jaxe jmenoval ale i ostatni motoristicti novinari a komentatori pocitaji jako vitexstvi Porsche v Le Mans i rocniky 1994, 96 a 97. V roce 1994 zvitezil Dauer 962 Le Mans, coz bylo Porsche 962 predelane pro tridu GT a v obou dalsich letech zvitezily spidery TWR s motorem Porsche. Podle me je to kravina, to je jako kdyby rikali ze v GP Tramtarie zvitezil David Coulthard na Mercedesu nebo Ralf Schumacher na BMW (ano, i toto jsem uz slysel od nemeckych namyslencu a panu Pouvy a Dufka juniora, samozrejme bez te Tramtarie :-)
neregistrovaný "MiG-211"
20. 6. 2000 12:36
Re: Fisichella na suchych gumach???
Ja bych rek, ze si vylet do Kanady nenechali ujit, ale misto zavodu asi hrali F1 na Playstationu nebo co!
neregistrovaný "Boda1"
20. 6. 2000 12:09
Re: Fisichella na suchych gumach???
To, ze jede Beneton (nejen Fisi) na suchej zduraznovali furt. Jsou to blazni.
neregistrovaný "oak"
20. 6. 2000 09:48
Fisichella na suchych gumach???
Primaboys se povedla jedna skvělá perla, , když na konci závodu silně pršelo, tak prohlásili, že Fisichella jede na gumách na sucho. Přitom jel na mokrých gumách. A ještě k tomu přidali šílený rozbor, proč může jet na gumách na sucho v dešti tak rychle. Že oni se dívali na jiný závod a v Kanadě vůbec nebyli???
neregistrovaný "Jordan"
19. 6. 2000 17:15
Superpřenos
Fakt nevim, co si mam o Primě myslet... Ty * si nás dovolí přivítat na přímém přenose o půl hodiny dýl. Mezitim na RTL běží neofašistickej komentář oslavující každou sekundu Schumachera, ale má to výhodu: vypnu zvuk a mam skutečně přímí přenos, který mi nezvedá adrenalin a tlak k předsmrtným hodnotám. Teď jdu psát těm kriplům na Primu, protože to je vrchol, co se tam děje!!!!!!!!!!!! PS: K perličkám ožrali Pouvy (nebo jak se jmenuje ten čůrá...) se radši vyjadřovat nebudu.
neregistrovaný "MiG-211"
19. 6. 2000 15:59
Re: Priamy zaznamoprenos na Tv Prima
Ja sem na 24h koukal. No motal to tam slusne (nemenoval se Vrba?), nevim, obcas mi pripadalo, ze lovi v nejakejch papirech a pak najednou zacal hazet rozumy. Taky bylo dobry kdyz pocital kolik triumfu nasbirali v LeMans nemecky znacky a kolik francouzsky. No, ale diky moji novy karticce si muzu vybirat jakejkoliv komentar a ten ceskej mi byl milejsi nez ty tradicny nacionalisticky nemecky kecy na Eurosportu i RTL...
neregistrovaný "Alex1"
19. 6. 2000 12:19
Re: Priamy zaznamoprenos na Tv Prima
"Vazeni divaci, loucim se s Vami a za ctrnact dni pri Velke cene Kanady... ehm... pardon, Francie nashledanou!" Pane Pouvo, asi moc pijete nebo jste si presprilis slehnul :-)))) Lidi, trochu odbocim, divali jste se nekdo na primy prenos ze ctyriadvacitky z Le Mans? Bohuzel.... jelikoz jsem byl u pritelkyne, byl jsem nucen poslouchat cesky komentar. Jmeno toho trotla jsem sice zapomnel, ale pan Pouva je proti nemu hvezda! Znalosti tohoto pana jsou opravdu uchvatne, tvrdit ze VW Brouku se vyrobilo 17 milionu a Fordu T 10 milionu kusu je teda perla vsech perel. O komoleni jmen jezdcu ani nemluve..... Opravdu, pobavil jsem se vic nez vcera v kine u South Parku......
neregistrovaný "jano10"
19. 6. 2000 08:50
Priamy zaznamoprenos na Tv Prima
To bol des!!!!! Nakolko som to predpokladal tak som si doslova "pocihal" na to ked TV Prima prepla do Kanady a P.Horak vsetkych privital pri priamom prenose. Takno dusevne uspokojeny som to opat prepol na RTL. Ale to som uz mal tlak 300 na 200.

Pozeral som TV Prima vcelku rad, pretoze mi stacili 2 roky na Markize, kto to uz mal moznost "prezit" tak vie aky neskonaly blbecek to komentuje tam. Ale to co som zazil vcera beriem ako urazku fanusikov F1. V podstate sa to da charakterizovat tak ze "priamy zaznamoprenos" bol len doplnkova "akcia" k tej stupidnej sutazi!!!
neregistrovaný "medvidekpu"
18. 6. 2000 18:46
Re: Primy prenos 19:20
no to mas pravdu aspon mame zlato v hokeji a na velkou cenu Kanady se jdu dívat na sat už slyším ten hroznej komentář na Primě a ještě to zpoždění !!! to hrůza tak sem na to zvědavej.Říkam si zlatý lonský rok s dejdarem to ten komentář byl zlatej proti letošku.
neregistrovaný "Jordan"
18. 6. 2000 15:43
Re: Primy prenos 19:20
No ty jsi ďábel!!! Tys odhalil "genialitu" Primy. Gratuluju! No už se těšim na GP, ale hořkost po fotbale to nezacelí, ani když Michal Šumachrojc vyletí z trati a Jordan bude mít double...
neregistrovaný "Berkut"
18. 6. 2000 12:36
Bylo nebylo...
Bylo nebylo, televize netelevize, která přenášela nepřenášela, obraz neobraz, zvuk nezvuk (někdy i pazvuk), komentář nekomentář. Když tomu chceš rozumět - tak se snaž!
neregistrovaný "tomy1"
16. 6. 2000 12:53
PRIMA je opravdu príma
Urověň komentáře na Primě je fakt tak hrozná

že radši koukám na RTL i když německy moc neumím.

Vrchol byl když Pouva komentoval záběr na Schumi

ho s prasklým závěsem kola slovy: to vypadá na

problémy s motorem a zřejmě také s brzdami.

Ať si ten jejich záznamopřenos strčí do....
neregistrovaný "Baraka"
15. 6. 2000 13:21
Primy prenos 19:20
Treba spolehaji na nejakou bouracku pri prvnim startu, po ktere by byl zavod o pul hodiny odlozen, cimz by se pripojili prave vcas. Jestli oni nemaji nejake tajne informace. :o))
neregistrovaný "mrazik11"
15. 6. 2000 09:52
a je to tu zas
Tak i v dnešní příloe Mladý Fronty, kde je program píšou, že v neděli je to přímý přenost od 19:20. To jsem zvědavej na ten komentář.
neregistrovaný "Jordan"
14. 6. 2000 17:50
SCHUMI
No musíš počítat s tim, že ho mají rádi a třeba se z něj pos... ale pořád někdy lepší než zprávy o počasí při přenosu F1 na primě. Fakt zlatý Eurosport. Další věc je přímy přenos na primě.... to už je po několikáty, že jsou šouplí o 1/2 hod. Já nevim, co ty * z toho maji( tedy vim: míň platí za záznam, než přímej přenos), ale je to fakt ujetina.

No snad nás "nepřekvapí" v neděli...
neregistrovaný "Alex1"
14. 6. 2000 11:36
Re: reklama
Ja bohuzel Markizou ani ITV nedisponuji a preosy na RTL poslouchat nevydrzim (protoze Schumi sem, Schumi tam..... fakt objektivni), takze sleduju Primu a nahravam si to. Abych se pobavil a abych mel obrazovy zaznam do budoucna. Trochu s nostalgii vzpominam na casy kdy F1 prenasel Eurosport.... K silnicnim motorkam: pokud muzu, divam se na Eurosport. Emotivni komentar Tobyho Moodyho je naprosta spica. Zatimco v TV Prima sedi panove Popovic a Horsky.... Pan Popovic je totalne mimo a pan Horsky sice motorkam rozumi hlavne z technickeho pohledu, ale ke komentovani se dostal snad proto "ze by to chtel delat". Nema zadne znalosti z historie (Capirossi byl nekolikanasobnym mistrem sveta.... kolikanasobnym, v kterych letech, na jakych strojich, v jakych tymech a v jakych tridach, pane Horsky? To byste mel vedet!) a jeho komentar je suchy.... Keca o kravinach a nesleduje deni na trati, hlasi napr. ze ctvrty jede Biaggi a paty McCoy pritom Gary predjel Maxe pred pul kolem....... no des....
neregistrovaný "medvidekpu"
13. 6. 2000 22:32
Re: Reklama
to nic pořídím si sat. Ale naštvali mě, že to budou opět dávat s půlhodinovým spožděním od reálu. A to si dovolí napsat PŘÍMÍ PŘENOS!! Měli by se stydět !!!
neregistrovaný "Jordan"
12. 6. 2000 20:39
Re: Reklama
Upřímě tě lituju. Naštěstí umim celkem německy, tak žíju s DSF a live přenos. Komu vůbec fandíte? Já bych si přál, kdyby se chyt Jordan. Jinakj se psychicky musim připravit na šílený komentář.....
neregistrovaný "medvidekpu"
11. 6. 2000 18:46
Re: Reklama
to je teda pravda a jeste k tomu dost dlouha. meli by se polepsit, nebo si tim jedine ublizi. I kdyz je fakt, ze my co sledujeme F jednicky na Prime a nemame moznost je sledovat na jine televizi nebo sat., tak to musime prekousnout a spokojit se s tou hruzou !!!
neregistrovaný "medvidekpu"
11. 6. 2000 18:42
souhlas aještě něco !
Co rikate tomu, ze opet bude velka cena Kanady o PUL HODINY posunuta. Asi by je ta pulhodina zabyla co ? Na satelitu startujou jiz ve 18:50 a na prime 19:25 hod! A komentar k Monaku... No hruza des !!!!
neregistrovaný "Jordan"
11. 6. 2000 14:55
reklama
Já sice nechytam Markýzu, ale používam DSF nebo něco na satelitu. Jinak na tej Primě je to na***. Teď sleduju mašiny a komentář ubohej a bez šťávy...
neregistrovaný "mrazik11"
10. 6. 2000 21:21
reklama
S tou reklamou máte pravdu. Je neskutečně dlouhá a pak neví co se stalo. Já to řeším jednoduše. Vysledoval jsem, že formule 1 jde i na Markíze, takže v okamžiku, kdy startuje reklama na primě promptně přepínám na Markízu a veselůe sleduji dál.
neregistrovaný "Jordan"
10. 6. 2000 19:48
Reklama
Říkají reklamní přestávka a po ní ani sami neví, co se během ní stalo a kecaji o nesmyslech jako před rekl. přestávkou a ten zvuk z Monte Carla, to už mam lepší po slouchat souseda s vysílačkou hrnečkem přes zeď.... a vim toho 2x víc.
neregistrovaný "kralik.vojtech"
10. 6. 2000 15:18
Reklama
A reklamu dávaj když je to nejzajímavější
neregistrovaný "HB"
9. 6. 2000 10:49
neděle 14.00
Máš recht.To co si dovolili teď v Monaku ,byla prasárna.Prej porucha se zvukem.Pletou si jezdce,týmy.Formule show s Engem a tim druhym blbem je *!
neregistrovaný "Jordan"
8. 6. 2000 19:28
Začátek
Čau lidi! Chtěl bych se vás v tomhle tématu ptát, jak hodnotíte "perfekktní" komentář k F1 na Primě. Podle mě by to měl komentovat někdo úplně jiný. Někdo, kdo by nebyl zabržděnej a věděl, co se na trati (a v zákulisí) děje. Tak čekam na vaše ohlasy....