Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
9. 9. 2001 16:37
neregistrovaný "dizzy1"
9. 9. 2001 17:20
neregistrovaný "break"
10. 9. 2001 12:12
neregistrovaný "bob_1"
10. 9. 2001 12:56
neregistrovaný "555"
10. 9. 2001 12:07
neregistrovaný "Elis"
10. 9. 2001 16:29
neregistrovaný "Aznoch"
10. 9. 2001 16:43
neregistrovaný "break"
10. 9. 2001 19:23
neregistrovaný "Elis"
11. 9. 2001 08:48
neregistrovaný "eric_singer"
11. 9. 2001 21:00
neregistrovaný "break"
12. 9. 2001 12:14
neregistrovaný "dizzy1"
12. 9. 2001 12:28
neregistrovaný "fija"
12. 9. 2001 19:49
neregistrovaný "dizzy1"
12. 9. 2001 17:01
neregistrovaný "break"
13. 9. 2001 14:39
neregistrovaný "kači"
15. 9. 2001 18:52
neregistrovaný "break"
15. 9. 2001 21:21
neregistrovaný "mirek.g"
16. 9. 2001 15:56
neregistrovaný "mirek.g"
16. 9. 2001 16:11
neregistrovaný "mracek"
17. 9. 2001 10:09
neregistrovaný "555"
16. 9. 2001 18:34
neregistrovaný "break"
16. 9. 2001 19:00
neregistrovaný "koly1"
16. 9. 2001 20:53
neregistrovaný "j.r.1"
17. 9. 2001 15:37
neregistrovaný "break"
12. 11. 2001 14:38
neregistrovaný "schumis"
20. 9. 2001 23:21
neregistrovaný "break"
21. 9. 2001 07:42
neregistrovaný "mracek"
30. 9. 2001 22:48
neregistrovaný "Elis"
1. 10. 2001 11:19
neregistrovaný "dizzy1"
2. 10. 2001 20:17
neregistrovaný "Elis"
7. 10. 2001 15:10
neregistrovaný "dizzy1"
12. 10. 2001 13:34
neregistrovaný "campagnolo"
14. 10. 2001 15:30
neregistrovaný "dizzy1"
15. 10. 2001 22:17
neregistrovaný "Elis"
16. 10. 2001 11:33
neregistrovaný "dizzy1"
16. 10. 2001 19:09
neregistrovaný "verstappen1"
16. 10. 2001 19:24
neregistrovaný "mracek"
22. 1. 2002 13:52
neregistrovaný "tr"
16. 10. 2001 17:42
neregistrovaný "forward"
31. 10. 2001 15:11
neregistrovaný "killroy"
31. 10. 2001 15:45
neregistrovaný "break"
2. 11. 2001 09:23
neregistrovaný "forward"
2. 11. 2001 17:24
neregistrovaný "break"
28. 11. 2001 15:47
neregistrovaný "Mattka"
2. 11. 2001 17:46
3. 11. 2001 01:01
neregistrovaný "break"
23. 11. 2001 20:04
neregistrovaný "break"
23. 11. 2001 21:46
neregistrovaný "dizzy1"
28. 11. 2001 15:48
neregistrovaný "Mattka"
8. 12. 2001 22:25
neregistrovaný "break"
16. 12. 2001 11:11
neregistrovaný "break"
22. 12. 2001 23:42
neregistrovaný "break"
25. 12. 2001 18:50
neregistrovaný "Elis"
3. 1. 2002 23:45
neregistrovaný "break"
7. 1. 2002 21:37
neregistrovaný "Elis"
12. 1. 2002 15:43
neregistrovaný "break"
12. 1. 2002 15:49
neregistrovaný "RV11"
23. 1. 2002 09:23
neregistrovaný "R.Barrichello"
23. 1. 2002 09:31
neregistrovaný "Iadao"
23. 1. 2002 09:55
neregistrovaný "R.Barrichello"
23. 1. 2002 10:18
neregistrovaný "Iadao"
23. 1. 2002 10:39
neregistrovaný "fija"
23. 1. 2002 14:30
neregistrovaný "R.Barrichello"
23. 1. 2002 15:35
neregistrovaný "fija"
24. 1. 2002 09:44
neregistrovaný "R.Barrichello"
25. 1. 2002 07:14
neregistrovaný "fija"
24. 1. 2002 10:18
neregistrovaný "Iadao"
24. 1. 2002 12:22
neregistrovaný "R.Barrichello"
25. 1. 2002 07:34
neregistrovaný "Iadao"
25. 1. 2002 09:15
neregistrovaný "fija"
30. 1. 2002 12:14
neregistrovaný "Pavelpu"
9. 2. 2002 11:20
neregistrovaný "break"
25. 1. 2002 07:16
neregistrovaný "fija"
24. 1. 2002 19:34
neregistrovaný "dizzy1"
neregistrovaný "dizzy1"
9. 9. 2001 16:37
Bez nadpisu
:o)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "break"
9. 9. 2001 17:20
Ahoj
Myslím že od pondělka bude tato diskuze aktualnější.Tome držíme palce !!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "bob_1"
10. 9. 2001 12:12
Re: Ahoj
Pondeli tady a nic... :-)

Drzim Engemu palce, at si zajezdi a vydela prachy. Sice necekam, ze by Schummiho hned prohanel, ale bude (doufam) vetsi zabava na F1 koukat.
neregistrovaný "555"
10. 9. 2001 12:56
Re: Ahoj
Konecne by bolo vidiet, ze aj ludia na vychod od Berlina vedia F1!!!
neregistrovaný "Elis"
10. 9. 2001 12:07
Bez nadpisu
Jasne - uz se nemuzu dockat tiskofky......
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Aznoch"
10. 9. 2001 16:29
Tak uz je to tady
Prave na iDnes sdelili vysledek tiskovky
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "break"
10. 9. 2001 16:43
Re: Tak uz je to tady
9 let neoiju teď se snat pujdu "vožrat"
neregistrovaný "Elis"
10. 9. 2001 19:23
Skvely!!!
Fantasticky-to ani nepotrebuje komentar......Tomas je skvelej!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "eric_singer"
11. 9. 2001 08:48
DRZIM PALCE!!!!
At mu to vyjde a vyhrava :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "break"
11. 9. 2001 21:00
připomínka
Pátek 12,45 ORF 1,ZDF
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dizzy1"
12. 9. 2001 12:14
Re: připomínka
Fakt na ZDF ? To by bylo super, RTL nechytam. Na ZDF jsem to uz videl nekolikrat, ale nedavaj to vzdy.
neregistrovaný "fija"
12. 9. 2001 12:28
Re: připomínka
na ORF je to pokazde ? Od listopadu ji budu mit, tak se snad muzu tesit na pristi sezonu :-0))))
neregistrovaný "dizzy1"
12. 9. 2001 19:49
Re: připomínka
Hlavne ze je to na ZDF, ORF mi je docela ukradeny :-)
neregistrovaný "break"
12. 9. 2001 17:01
Sázky
Kamarád mi četl nějaké sázkové tabulky - Tomáš vz Fisi 1:2,5 vz Eddie I. 2,3
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kači"
13. 9. 2001 14:39
HURA´
MOC MU TO PŘEJU! Je to skvělý, držíme všechny palce!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "break"
15. 9. 2001 18:52
Tomáš
Nemůžu se ubránit dojmu že 2 poruchy motoru jsou trochu moc na jenom motor ... Myslím že Tomáš bude muset zítra ukázat víc než jen dojet aby bylo příště...To není můj názor ale souhlasím. 2,1 na HHF je trochu moc.Hrozně nerad to píšu a strašně rád bych se spletl a styděl se za to.Tome držím palce.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mirek.g"
15. 9. 2001 21:21
Re: Tomáš
Tomáše my je trochu líto,jeho premiéra měla být trochu jiná,ale víc my je líto Alexe Zanardiho,jeho havárie byla opravdu hrůzostrašná-škoda,že už ho nikdy na závodní trati neuvidíme.Ale jinak si nemyslím,že ty dva motory byla jeho chyba-to se prostě stává takový je motorismus.
neregistrovaný "mirek.g"
16. 9. 2001 15:56
Čech v F1
Je to SUPER Tomáš dojel do cíle-co na tom,že byl 12tý,ale dokázal to a to se počítá.Po problémech s motorem už moc naděje nebylo-no snad nezůstane jen u jediného startu.Jen houšt a větší kapky....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mracek"
16. 9. 2001 16:11
Re: Čech v F1
I ten jeho cas byl dobrej, rozdil cca 2 s na kolo neni uz tak velky a urcite ho bude Tomas stahovat!
neregistrovaný "555"
17. 9. 2001 10:09
Re: Čech v F1
Enge isiel velmi dobre. Na prvy start nespanikaril, nenechal sa strhnut, ale isiel na istotu a zzival sa z vozom. Nemal totiz na rozdiel od inych novacikov moznost celu zimu sa pripravovat a tak je lepsie odjazdit solidnym tempom co najviac kol, nez 10minut bojovat "na kamery" a potom rozhasit voz. Vdaka tomu skoncil na vynikajucom mieste. Ked si vezmeme ucinkovanie Prost teamu, je to naozaj super vysledok. Ak ho Prost nenecha ist aj dalsiu cenu, je blazon!
neregistrovaný "break"
16. 9. 2001 18:34
Omluva za př. Tomáš
Bylo to super!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "koly1"
16. 9. 2001 19:00
Super
Jsem rád, že Ti to vyšlo, prtože mně taky. Nikdy jsem netipoval, tak je tohle moje první stovka v hospodě. Děkuji
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "j.r.1"
16. 9. 2001 20:53
Záběry z Monzy...
Pokud má někdo zájem, můžu nabídnout kompletní program z Monzy na Videokazetách 240 min. Jsou to nahrávky ze speciálních italských kanálů F1 a je tam úplně vše, co se odehrálo v Monze od pátku do neděle, tedy obě volné jízdy, kvalifikace, Warm UP

i samotný závod, téměř 8 hodin super podívané včetně exkluzivních záběrů z boxů jednotlivých stájí samozřejmě i se záběry T.Engeho. Bližší info na e-mailu: jirar@atlas.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "break"
17. 9. 2001 15:37
muj teď až druhý oblibenec ve F1 řekl
David Coulthard, jezdec McLarenu: "Nesmíte od Engeho čekat nesplnitelné. Nezapomínejte, že naskočil do týmu na konci sezony a závodil s neznámým autem na poměrně neznámém okruhu. Dojel do cíle. Co chcete víc?"
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "schumis"
12. 11. 2001 14:38
Re: muj teď až druhý oblibenec ve F1 řekl
Souhlasím všichni od něho čekají výkon na úrovni MichaelaSchumachera a to není fér.
neregistrovaný "break"
20. 9. 2001 23:21
A teď se ukáže
Držím palce!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mracek"
21. 9. 2001 07:42
Re: A teď se ukáže
Ted ma Tomas sanci, hlavne aby vzdycky dojel!
neregistrovaný "Elis"
30. 9. 2001 22:48
Bez nadpisu
Joooooooo!!!!!!!!! Supeeeeeeeeeeeer!!!!!!! Tom jel sqjele, kolikrat lepsi casy nez 3 * jezdcu pred nim!!!!! 100pro pojede pristi rok F1 a v Suzuce jim teprve ukaze!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dizzy1"
1. 10. 2001 11:19
Re: Re:
No, nic moc. 100pro pristi sezona neni, u Prostu je az na 3. miste.
neregistrovaný "Elis"
2. 10. 2001 20:17
Re: Re:
Ale podle mne pude Frentzen pryc...........:-)))
neregistrovaný "dizzy1"
7. 10. 2001 15:10
Re: Re:
Nejde jen o Frentzena, mozny je i Badoer.
neregistrovaný "campagnolo"
12. 10. 2001 13:34
karambol
Enge roztriskal v Suzuce monopost.

To asi pana Prosta nepotesil!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dizzy1"
14. 10. 2001 15:30
Bez nadpisu
mam dojem, ze tohle tema pujde brzy do archivu
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Elis"
15. 10. 2001 22:17
Re: Re:
Ja ti dam archiv pockej na pristi sezonu!!!Pres zimu mozna do archivu pude ale pak tady bude tak narvano ze to ten net ani nebude stihat!!!
neregistrovaný "dizzy1"
16. 10. 2001 11:33
Re: Re:
Nojo, ale kde bude jezdit ? Jedina sance je u Prosta, ale tam je az na 3. miste za HHF a Burtim (a mozna i Badoerem). HHF mozna pujde k Arrowsu, Burti do Ameriky, ale to neni jiste.
neregistrovaný "verstappen1"
16. 10. 2001 19:09
Re: Re:
Elis, ty jsi ale optimista :-)))) myslim si, že Tomáš bude nanejvýš testovat, v těch třech závodech nikoho vlastně nepředjel, a ty keci okolo toho, že na nejrychlejší kola v závodě byl lepší než tři jezdci, to je mi k smíchu, to dokážou jen Prima boys. Upřímně řečeno, on Tomáš ani ve F3000 zas tak skvělý nebyl, jezdil v nejlepší formuli.
neregistrovaný "mracek"
16. 10. 2001 19:24
Re: Re:
Kdyby jezdil sezonu, tak by se videlo, co umi! Ale ve 3 zavodech by nikdo moc nepredvedl!
neregistrovaný "tr"
22. 1. 2002 13:52
Re: Re:
nemyslím si protože jiní nováčci předvedli lepší výkony než on
neregistrovaný "forward"
16. 10. 2001 17:42
Břéťa
Co to tady plácáte, co ten magor dokázal??? Jednou dojel posledn9, jednou p5edposledn9 a jednou nedojel! To je teda vysledek hodny obdivu. Musim rict ze teda Tomas za to nemuze, von chudak jel do boxu a ty zatraceny idioti mechnici ho tam necekali! Tak mu zkazili zavod ze bych z toho brecel! No jestli si myslite ze je to uspech tak ja bych to videl spis jako ostudu. Tady vubec nejde o nejakyho Cecha v F1, ale o to aby te gauner Charouz zase ziskal nejaky prachy na svoje "podnikani"
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "killroy"
31. 10. 2001 15:11
Re: Břéťa
Souhlasím s Forwardem, že jde hlavně o obchodní tah toho tuneláře Charouze a "prví Čech ve formuli 1" je jen dobře vymyšlený obchodní trik, takže teď nám media budou hustit, jak jel Enge dobře a s jistotou, hlavně když bude dost reklam, do kterých ho vyfotí.
neregistrovaný "break"
31. 10. 2001 15:45
Re: Břéťa
Magor? ty ho znáš osobně že ho můžeš takhle hodnotit.Možná nedokázal to co jsme čekali, ale určitě dokázal víc než většina vás,hulvátů kdy dokáže.Byl bys posranej až za ušima kdyby tě svezl a určitě bys mu lezl do *.S nadšením.
neregistrovaný "forward"
2. 11. 2001 09:23
Re: Břéťa
Tak teda. Osobně ho bohužel znám a že je to magor za tím si stojím. Do p..... mu podle tvýho příspěvku lezeš ty a hulvát - No nevím výraz "do *" je opravdu podle Jarkovského, to se ve společnosti hodně používá a je žádoucí. Jinak magor je i podle toho, že nikdo jinej by Charouzovi nebyl ochotnej kejvnout na jeho obchody. "AAAAuto Praha - team odborníků" apod. to opravdu může říci pouze slušnej, chytrej a poctivej člověk. No nic no je vidět že "PRVNÍ ČECH V F1" neudělal ostudu. JE TO FRAJER. Pánové, já nevím ale tam vůbec nejde o sport, s tím už nemá dávno nic společnýho.
neregistrovaný "break"
2. 11. 2001 17:24
Re: Břéťa
Blahopřeji ti k takovému vyjímečnému charakteru. Netvrdím že se mi aaa a enge moc líbí.Ale mě kdyby někdo umožnil cestu mezi TOP TEN v oboru tak bych asi taky udělal pár věcí se kterými bych ani vnitřně nemusel souhlasit.Nejedná se o žádný trestný čin.Firma dál podniká a podle zákonů ,tím pádem je to OK.Slovník jsem použil takový proto ,abych se dostal na tvou úroveň.
neregistrovaný "Mattka"
28. 11. 2001 15:47
Re: Břéťa
furt nechápu, co proti tomu charouzovi máte. Kdyby ho nebylo, nebylo by Engeho, když to přeženu. a charouz je podle mě dost dobrej chlap, když se vypracoval tam kde je teď. Taky bych chtěla dosáhnout toho co on!
2. 11. 2001 17:46
Zklamani
Priznam se, ze jsem se hodne tesil a ze jsem byl z vykonu Engeho zklamany. Jezdit na jistotu, dobre, ale porad? Nikoho vicemene nepredjet, krome "jistoty" nic neukazat? To bych radeji videl veliky talent, ktery neco ukaze a pak treba chybou vyleti (coz by vsichni pochopili). Umirnit se da naucit, ale jezdit opravdu rychle a s citem, to musi byt v cloveku - a tohle prave podle me neukazal, takze pristi sezonu vidim cerne :(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "break"
3. 11. 2001 01:01
Re: Zklamani
Už podruhé musím napsat že ač jsem Tomův fanda,tak asi nemám dost víry v jeho výkony.Musím s Howardem souhlasit.Alespoň v japonsku bych čekal větší boj protože nebylo co ztratit.Jestli se pletu a dopadne to dobře tak jsem jen rád
neregistrovaný "break"
23. 11. 2001 20:04
Spekulace
CHarouz jedna s minardi(sport 23.11.)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dizzy1"
23. 11. 2001 21:46
Re: Spekulace
Jo, a taky jedna s tymem z F3000 :-OOO
neregistrovaný "Mattka"
28. 11. 2001 15:48
Re: Spekulace
a jak to víš, že jedná s minardi??
neregistrovaný "break"
8. 12. 2001 22:25
Re: Spekulace
uvedl to jako spekulaci deník sport
neregistrovaný "break"
16. 12. 2001 11:11
Lidi je tu nějak mrtvo !? :- (
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "break"
22. 12. 2001 23:42
:- (
:-(
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Elis"
25. 12. 2001 18:50
Re: :- (
No koukam ze je tady veselo...
neregistrovaný "break"
3. 1. 2002 23:45
Re: :- (
Ahoj Elis,jak se vede?
neregistrovaný "Elis"
7. 1. 2002 21:37
Re: :- (
Mohlo by to bejt lepsi.........
neregistrovaný "break"
12. 1. 2002 15:43
Re: :- (
To bych řekl.A Charouz z nás dělá blbce.
neregistrovaný "RV11"
12. 1. 2002 15:49
A má po F1
Jsem taky příznivec TE ,ale zpátky do F3000 to bude jeho konec!!Pokud se nedostal do F1 tak měl jít do CART nebo jinam,ale proč proboha zpátky?Musí šampionát vyhrát jinak má po kariéře.Navíc letos jiný auta ,tým bez peněz...Nikdy nevstoupíš do téže řeky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
23. 1. 2002 09:23
Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
Tam to pan Charouz velice jasně osvětluje, prý stála celá závodní kariéra Engeho od Fiesta cupu až do F1 250 milionů Kč, a Arden Engemu dobře zaplatí, kdežto pokud by jel za Minardi apod. musel by cvakat a hledat sponzory, což pan Charouz neumí a ze svého nic dát nechce..
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Iadao"
23. 1. 2002 09:31
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
Rubiňo, myslím si, že se trochu pleteš, celou tuto cestu od Fiesty financoval a sponzory sháněl Charouz. Přesto, že toho chlapa nemám rád od dob, kdy ještě závodil, tak jedno se mu musí nechat. Tomaše dostal až tam kam ho dostal ON. Dokonce i zaplatil za testování u Prosta, za což se mu dostalo v obci F1 velkého uznání, protože tohle každý nedělá. Sám Charouz má teď velké finanční problémy a tak by asi další sponzoring ve F1 sám neutáhnul. Tak to vidím já.
neregistrovaný "R.Barrichello"
23. 1. 2002 09:55
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
Ale jo, dyť to říkám, jasně že to cvakal Charouz, ovšem určitě ne všechno sám....Enge pár sponzorů přeci jen měl...A to že dostal Toma do F1 mu nikdo neupírá, ovšem právě že má finanční problémy, chce se na jeho angažmá v F3000 zahojit, přitom jasně musí vědět, že to pro Engeho znamená konec a do F1 se už asi nedostane. Teda pokud nesežen někde 20 milonů USD, že....
neregistrovaný "Iadao"
23. 1. 2002 10:18
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
A vlastně co se divíme. Charouz slíbil, že dostane Toma do F1 a to udělal. Možná to nedělal asi tak ani pro něj, ale pro sebe, aby si ukojil své EGO, že on se neprosdil více ve světě a ukázal se jako sqělý managér. Takže teďkom uvidíme co bude dál. Co víš, třeba se v průběhu zase naskytne příležitost jako u Prosta a Tom pojede. Můj osobní názor je, že se měl na F 3000 vykašlat a jít do CART nebo spíše do ALMS, tam by mě více pasoval, ale o tom nerozhoduje ani tak on, ale jeho managér.
neregistrovaný "fija"
23. 1. 2002 10:39
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
no co si budeme povidat, tihle "hoch" panove, byt v pripadnych financnich problemech, na korunu nehledi. Takze o nejake (ne)sponzorovani Engeho jde az v uplne posledni rade ...
neregistrovaný "R.Barrichello"
23. 1. 2002 14:30
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
Jasně, podle mě měl jít taky do CART, Indy, DTM či do něčeho podobného....
neregistrovaný "fija"
23. 1. 2002 15:35
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
Rubinho, ty ses uplne *** ??? Co by ENGE delav v DTMkach ???
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 1. 2002 09:44
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
Jezdil.....když tam může jezdit Alesi....a nepovídej mi tu o zkušenostech....pokud umí jezdit s F1, tak umí jezdit se vším....a ne*** jsem se, fijo!!!!
neregistrovaný "fija"
25. 1. 2002 07:14
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
vis Rubinho, ja se na to posrani ptal, protoze obcas placas jak dvoulety dite, u kteryho to nebezpeci jeste realne hrozi :-)))

A JE to o zkusenostech, ale nejen o nich. Mnoho renomovanych formulovych pilotu v DTMkach nic svetoborneho nedokazala, takze Enge by se velmi lehce mohl stat dalsim takovym ...
24. 1. 2002 09:49
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
fija> Sory za otazku neznaleho, ale co je to DTM?
neregistrovaný "Iadao"
24. 1. 2002 10:18
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
Howarde DTM je německé mistrovství cestovních automobilů (Deutsche Touring Misterchaft-pokud jsem to napsal správně). Jsou to v podstatě speciály vycházející z německých seriových aut
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 1. 2002 12:22
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
Přesně tak, a když se mohl v Mostě prohánět s Panozem, tak se může v Němceku prohánět s Oplem VW, Audi či co tam všechno jezdí...Sice je to trošku jiná kategorie, ale časem by si zvyknul...
neregistrovaný "Iadao"
25. 1. 2002 07:34
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
Fijo, dík za opravu a proč by se nemohl prosadit i v cestovkách. V loni s poršákem zajel sqěle a ukázal že umí nejen s formulí a proto by se mí líbíl v té ALMS-odkud nabídky měl. Jenže jeho sen je jezdit F1. Možná že když se do ní nedostane, nebo neprosadí, tak přehodnotí svý postoje a možnosti a zakotví někde jinde.
neregistrovaný "fija"
25. 1. 2002 09:15
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
ja nerikam, ze by se NEMOHL prosadit. To bych mozna MOHL i ja :-))) Ale u sebe to vidim jako zcela vyloucene, u Engeho jako malo pravdepodobne. Ono DTM mistrovstvi nejezdi zadny orezavatka, je to celkem vybrana spolecnost a Enge s vozy toho typu, co jezdi DTM, nema zatim moc zkusenosti. Takze me zatim nepresvedcil, ze by na to mel. Samozrejme nevylucuju, ze muze prekvapit, ale zatim jeho perspektivu vidim spis ve formulovych vozech ....
neregistrovaný "Pavelpu"
30. 1. 2002 12:14
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
Panove, kdo trosku vidi do automobilovych zavodu vi, ze jizda ve formulovem voze je uplne o necem jinem, nez v plechovce. At uz je to DTM, GT, prototypy. I byvala F3 je lepsi, nez tohle. Znam jezdce, kteri presli z F1 na plechace, ale zadneho, kdo by to dokazal zpatky. Pro TE je F3000 jedinou slusnou sanci. Jak ji vyuzije, je otazka
neregistrovaný "break"
9. 2. 2002 11:20
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
Slušnou šancí bych nazval i Carty a jim podobné.A vazby na F1 tam taky jsou.
neregistrovaný "fija"
25. 1. 2002 07:16
Re: Vy jste nečetli Hospodářské noviny z 22.1.???
napsals to spravne, az na ten Misterchaft - spravne by melo byti "Meisterschaft".
neregistrovaný "dizzy1"
24. 1. 2002 19:34
Bez nadpisu
tezko muze byt neco horsi, nez F3000....
Rozbalit vlákno
0