Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
15. 6. 2005 11:05
neregistrovaný "gag2"
15. 6. 2005 19:21
16. 6. 2005 08:53
neregistrovaný "gag2"
23. 6. 2005 23:52
neregistrovaný "kampatka"
24. 6. 2005 08:32
neregistrovaný "gag2"
24. 6. 2005 22:47
neregistrovaný "kampatka"
27. 6. 2005 10:12
neregistrovaný "gag2"
27. 6. 2005 16:29
neregistrovaný "kampatka"
neregistrovaný "gag2"
15. 6. 2005 11:05
audi 80
zdravím,

mám problem s AUDI 80 1.9 tdi rv.93. Je po GO motoru a objevil se problem se startovanim. Puvodne se myslelo, ze je spatny jedno cidlo, ale bohuzel po jeho vymene je vse pri starem :-( . Jednotka neukazuje uz zadnou chybu, ale kdyz je motor zcela studenej nemuzu zkratka nastartovat, protoze vubec nezhavim - prestoze jsou novy svicky atd.

Nemate nekdo typa cim by to mohlo jeste byt? Vsichni mechanici i elektrikari uz krouti jen hlavou :'-(

diky
Rozbalit vlákno
6
15. 6. 2005 19:21
Re: audi 80
Na žhavení je trocho teplo, ne? Audi 80 Tdi žhaví až od +5stupňů a níž(některá Tdi od+10, ale přesně si nevybavuju která).

Důležité je probliknutí žhavení po zapnutí klíčku!

Pokud nežhavíš ani po odpojení teplotního čidla, tak je problém v el. instalaci.

Pokud po odpojení čidla žhavíš a motor i chytne, pak je problém ve vstřikování: buď máš špatně nastavený počátek vstřiku (motor má "měký" chod) nebo je problém v samotném čerpadle.

Ale jsou to obecné rady na dálku, osobní prohlídku nic nenahradí.Možností je mnoho: např. vadné vstřiky, motor nemá tlaky(generálka"neklapla") atd.
neregistrovaný "gag2"
16. 6. 2005 08:53
Re: audi 80
diky, mam taky takovy dojem.. jediny co z generalky zatim neni udelany jsou prave ty vstriky, takze doufam, ze to bude tim. Po odpojeni cidla normalne zhavim a taky normalne nastartuju. Bohuzel ale bez odpojeni zhaveni ani neproblikne.. v kazdym pripade dik za reakci - uz jsem myslel, ze mam zaklety auto :roll:
neregistrovaný "kampatka"
23. 6. 2005 23:52
Re: audi 80
Měl jsem naprosto stejny problem s TDI v passatu. Pokud odpojiš čidlo teploty, jednotka přejde do nouzového režimu a žhaví za každých okolností, tedy i teď , kdy je 30 nad nulou - např. Bohužel problém je jinde, na 99% bych vsadil na startovací dávku nafty. Tím teplem motor líp nastartuje lidově řečeno na ten teplej smrad, ale pokud to nezažhaví, tak to kouří do modra a chytne až po několikerým otočením motoru - mám pravdu? Taky jsem byl zoufalej, ale Bosch servis v Brně mi to za pul dne a 2000,- vyléčil.
neregistrovaný "gag2"
24. 6. 2005 08:32
Re: audi 80
Díky - jsem vděčnej za každou radu. Takže tuhle variantu nechám zkontrolovat :-)

Ještě jeden dotaz když už máme stejný motory. Má probliknout kontolka žhavení (pokud je vše v pořádku) i za současnýho počasí?

díky
neregistrovaný "kampatka"
24. 6. 2005 22:47
Re: audi 80
Jo, krátce problikne při každém startu a to znamená jak kontrolu samotné kontrolky, tak v uvozovkách vše OK. Pokud ještě nemáš (jako že asi ne) palubní počítač, tak právě kontrolka žhavení má několik funkčních typů blikání při různých poruchách. Zkus např vyndat žárovky z brzd. světel a měla by to hlásit... Pokud jsi v Brně a okolí, poradil bych kam zajet - je to tutovka - umí to.
neregistrovaný "gag2"
27. 6. 2005 10:12
Re: audi 80
Fíha, to jsou mi noviny :shock:

Bohužel jsem až z Jablonce, takže to je "krapek" z ruky. Takže to vypadá na nějakej problém o kterým jsem zatim neměl ani páru.

Ach ty auta...
neregistrovaný "kampatka"
27. 6. 2005 16:29
Bez nadpisu
Prubni nějakej servis, kde dělají Bosch - měli by to znát. Držím palce.
Rozbalit vlákno
0