Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
10. 11. 2005 12:30
neregistrovaný "Queeek"
10. 11. 2005 14:56
neregistrovaný "andree_cz"
11. 11. 2005 15:03
neregistrovaný "Majk66"
10. 11. 2005 15:01
neregistrovaný "hardy"
10. 11. 2005 16:01
neregistrovaný "af"
10. 11. 2005 16:19
neregistrovaný "hardy"
10. 11. 2005 17:33
neregistrovaný "Peto Fiat"
10. 11. 2005 18:06
neregistrovaný "af"
10. 11. 2005 19:00
neregistrovaný "Peto Fiat"
10. 11. 2005 21:03
10. 11. 2005 15:12
neregistrovaný "Beaumont"
10. 11. 2005 16:04
10. 11. 2005 16:10
neregistrovaný "Beaver2000"
10. 11. 2005 17:27
11. 11. 2005 09:20
neregistrovaný "magic1"
11. 11. 2005 09:54
neregistrovaný "af"
11. 11. 2005 12:00
neregistrovaný "oddie"
11. 11. 2005 12:07
neregistrovaný "oddie"
11. 11. 2005 13:02
neregistrovaný "af"
11. 11. 2005 11:06
neregistrovaný "chemic_ali"
11. 11. 2005 13:37
neregistrovaný "hardy"
11. 11. 2005 13:51
neregistrovaný "af"
11. 11. 2005 18:09
neregistrovaný "chemic_ali"
11. 11. 2005 18:56
11. 11. 2005 19:28
12. 11. 2005 07:49
neregistrovaný "af"
12. 11. 2005 19:34
neregistrovaný "Queeek"
10. 11. 2005 12:30
????????Fiat Uno?????????
Jaké jsou kvality a zápory Fiatu Uno? Kolik stojí? Co stojí servis a ND? Spotřeba, výbava,...Díky všem
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "andree_cz"
10. 11. 2005 14:56
Re: ????????Fiat Uno?????????
Kamarad mel Logo 1.0 a byl s nim velmi spokojeny (nepamatuji se, ze by mel nejakou zavadu - auto mel rok/. Prijemne se to ridi, motory jsou oproti favoritum a skodivkam o rad vys, co se dynamiky a spotreby tyce. Cenu pocitej tak 20k+ za 1.0l
neregistrovaný "Majk66"
11. 11. 2005 15:03
Re: ????????Fiat Uno?????????
Mezek: tak si říkám, že je dobře, že nejsme příbuzní nebo známí. Vypadá to, že každý v tvém okolí má problémy s autem ;-) .

Ale jinak je to jako u každého výrobku. Je to i o štěstí/smůle jaký kus člověk koupí. A když si člověk uvědomí jaké množství subdodávek je na každém modelu, a i když je snad všechno 100% kontrolováno, pravděpodobnost nějaké závady se prostě vyloučit nedá.

Nevím jakou kdo o tom máte představu, ale v ČR jsou stovky závodů, které vyrábí komponenty pro auta, a na obdobné lince se stejným způsobem se stejnými kontrolami vyrábí věci pro Fiat, Ford nebo třeba Lamborghini. Ale to se týká už nových aut, asi ne Una.
neregistrovaný "hardy"
10. 11. 2005 15:01
Bez nadpisu
Fiat Uno - nikdy v zivote Fiata, stacilo raz skusit Tipo: za 3 mwesiace som bool rad ze som sa ho zbavil...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "af"
10. 11. 2005 16:01
Re: Re:
Zvláštní, takové provokativní fórum a trvá 2.5 hodiny, než se objeví nějaký idiot ( hardy ) holt už ani prudiči nejsou co bývali... :roll: :roll:
neregistrovaný "hardy"
10. 11. 2005 16:19
Re: Re:
Nemyslim si ze som idiot len kvoli tomu, ze som mal zlu skusenost s touto znackou, a tento nazor som na tomto fore (mtyka sa ho) vyslovil...

Ucastou na auto.cz neriesim to, komu by som niekoho z.ebal, k comu viem, sa vyjadrim...
neregistrovaný "Peto Fiat"
10. 11. 2005 17:33
Re: Re:
Tipo netvorí celú znacku fiat,takže bacha na reči.Poznám viac majiteľov fiatu Tipo,okrem bežných závad super auto.Uno pohoda,trochu korózia,ale v norme.Preč ruky od škodovky lebo Š 105 a 120 sa srali-sranda. >:D

Ale si tipický slovák tak ťa chápem,že ti vtíkli do hlavy Fiat je *

Uno-najpredávanejší Fiat
neregistrovaný "af"
10. 11. 2005 18:06
Re: Re:
Hardy, je mi líto, ale idiot jsi, protože se jako idiot vyjadřuješ, pokud někdo napíše nikdy víc Fiata, protože má tří-měsiční zkušenost s nějakou odjetou ***u, tak idiot prostě je. Pokud by nebyl, na položený dotaz by odpověděl: s Unem nemám zkušenost, ale měl jsem jeté Tipo a s tím byly problémy. Natohle by ti někdo maximálně odpověděl, že ty problémy zřejmě nebyly způsobeny autem jako takovým, ale zanedbanou údržbou a mohli jsme se všichni bavit na úrovni. Díky tobě to bohužel neklaplo...
neregistrovaný "Peto Fiat"
10. 11. 2005 19:00
Re: Re:
A ake auto vôbec máš???

Pises ze si mal zlu skusenost so znackou (FIAT),tipo ....?

Ako som hovoril ze jedno auto netvorí znacku!

P.S každý ma právo na svoj názor.
Avatar - petrumr
10. 11. 2005 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Beaumont"
10. 11. 2005 15:12
Uno
Mám Uno už sedmý rok. Poznatky: na svou kategorii prostorné, dobré jízdní vlastnosti.

Občas se samozřejmě něco pokazí (je to staré auto), ale díly jsou neuvěřitelně levné (v průměru asi jako na Favorita) a většinu oprav zvládne každý servis na roku.
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2005 16:04
Bez nadpisu
hardy: Mám kamaráda, co má Felicii 1,3 MPI a sere se mu. Mám proto říkat ruce pryč od Škody? Táta má Yarise a hned po koupi /nové/ měl problémy a auto stálo často v servisu. Mám snad říct ruce pryč od Toyoty? Sestřenice má Formana, věčně pod tím její manžel leží. Což je případ 1. Soused měl Citroena BX. Pořád něco na něm dělal. Ruce pryč od Citroenu?

Blbost. Prostě jsi narazil na "sedřenou" ojetinu. Kdo si koupí staré auto, musí počítat s problémy. Já mám Fiata a do servisu jedu jednou ročně na prohlídku. Nemám s ním žádný problém. Felicii jsem za tři roky nemusel ani jednou "proklínat". Jezdila bez poruchy. A to neberu v potaz, že jsem najezdilněco přes 800000km. s asi dvaceti, třiceti auty.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beaver2000"
10. 11. 2005 16:10
Bez nadpisu
Měl jsem ojeté UNO 1,2 r.v. 1988 (110tis. km najel jsem cca 50tis za 2,5roku) a měl jsem pouze tři problémy. 1) koroze - s tím se nedalo moc dělat jen flikovat 2) vlastní blbostí vyražená pravá poloosa (na šroťáku za 100, oprava za 500, přev. olej grátis 3) rozdělovač - regulátor předstihu, opraveno doma. Jinak skvělé auto, spotřeba město/mimo 80/20% kolem 7litrů Super96 (to ještě byl) :D
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2005 17:27
Bez nadpisu
hardy: Tvůj problém je v tom, že jsi koupil zhuntovaný auto za pár švestek a potom se rozčiluješ, když se ti na tom něco vysere. Ale tohle je problém většiny čechů. Ruce pryč od Fiatu. Tohle vzniklo po revoluci, když si sem začali vozit ze západu tyhle levné ojetiny, které měly svoje za sebou. A potom se diví, že je pořád na autě co dělat. Zeptej se lidí, co mají koupené v bazaru auta tak 5-7 let staré. Kolik s nimi mají problémů. A kolik problémů mají majitelé nových Fiatů.

Takže stačilo napsat "...měl jsem Tipo, ale měl jsem smůlu, špatný kus...". A ne hned "ruce pryč od Fiatu". A platí to o všech značkách. Tedy, o 99% značek...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "magic1"
11. 11. 2005 09:20
Bez nadpisu
No, moje zkušenost je taková, že právě Uno patřilo do té "špatné" historie Fiatu. Věčné závady na elektroinstalaci, praskání spojkových lanek, odcházely osičky diferáků, benzinové pumpy, věčné netěsnosti motoru, chladicí soustavy, převodovek, u přeplňovyných verzí i sklony k občasnému podpálení, všudypřítomná koroze ruského plechu...je pravda, že opravy stojí pár korun, ale kolik stojí lidské nervy?

Uno bych opravdu nedoporučoval. Je rozhodně lepší si připlatit za Punto. To je zcela opačná kategorie - do r. 98 se sice občas vyskytují drobnosti, od r. 98 je to auto ale zřejmá snaha zničit prodejce ND. Ještě štěstí, že s tím často jezdí ženy, které to občas někam opřou :-)

Zkrátka u Fiatu generace Uno, Ritmo, Regata, Croma, potom dost i Tipo, Tempra, Croma představovala sázku do loterie, a i když znám pár šťastných majitelů, raději bych se těmto autům vyhnul. Pozdější modely jako Punto, Bravo/Brava, Marea, Stilo... jsou z hlediska spolehlivosti pravý opak. Jen Češi si toho ještě nestihli všinmnout, takže největší mínus je v tom, že se to prakticky nedá prodat...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "af"
11. 11. 2005 09:54
Re: Re:
Logo na tom s tou korozí už tak špatně nebylo a s motorem 999 Fire je to výborné auto za skutečně pár korun, jak provozem, tak pořízením. Samozdřejmě jako u každého jetého auta spíš než na nějakých globálních radách záleží na tom konkrétním kusu. Mě prošli rukama dvě Una a můžu říct, že jsem s nimi byl spokojen hlavně prostorově a pak se spotřebou. Ja píše magic, jsou to ale většinou olejničky. Zase nadruhou stranu je servis enormě levný.
neregistrovaný "oddie"
11. 11. 2005 12:00
Re: Bez nadpisu
Uno v dnešní době už dávno patří do té nejspodnější kategorie aut pro kutily se zůstatkovou cenou limitně se blížící ceně sběru, takže podle toho je třeba to taky posuzovat, a adekvátně tomu od toho nečekat řádově víc... Problémem (nejen) Una byla vždy především koroze (i u Loga), takže najít v dnešní době nezrezlé bude praticky nadlidský výkon. Pokud se to ovšem podaří, ty ostatní věci jsou pro kutila domácího prkotiny - auto je sice i jinak dost poruchové, ale velmi jednoduché a s extrémně levnými díly. Nikomu jinému než kutilu domácímu nelze nákup auta podobné kategorie (obecně nejen Una) doporučit, na druhou stranu je podle mě auto téhle koncepce na opravy jednodušší a příjemnější než š105-120 (rozhodně se mi opravují 100x lépe). Pro provoz je třeba mít stále na paměti prakticky nulovou pasivní bezpečnost. Jinak co se motorů týče, pozornosti doporučím hlavně 1,0Fire, pokud někdo chce jezdit rychleji tak 1,5i. Pokud chcete diesel, bude rozumnější podívat se po jiné značce...
neregistrovaný "oddie"
11. 11. 2005 12:07
Re: Re:
A jinak k Fiatům a podobných fórech zcela obecně: je nutné si uvědomit, že sem přispívají především uživatelé, nikoliv servismani. No a jako v jiných oblastech, i v této se každý cítí děsným "odborníkem" na auta, a i když v reálu i blbej šroubovák zná jenom z fotky, dokázal by postavit fabriku na auta lépe a navrhnout lepší auto než větina automobilek. Jo, internet, to je věc, pak se holt zde zjevují "odborníci", co po 3 měsíčním vlastnictví kdovíjaké ojetiny mají "jasno" o celé automobilce a její produkci, a bezpečně "ví", že to už nikdy - a to, že šlo evidnetně o jejich blbost a neznalost a že koupili namaskovaný vrak, nikdy neuznají (vždy je přeci třeba chybu na někoho svést a na fiaty, francouze, japonce, rumuny a jánevímco ještě stejně nadává každej tak co :/ Takže, doporučím jednu věc: pokud chcete vědět o některém autě něc víc, obraťte se především na servis té které značky, a zkuste se skamarádit s mechanikem - jedině názor někoho, komu těch aut prošly rukama desítky nebo stovky, je tak nějak relevantní. Názory teoretiků z netu doporučuju brát hodně s rezervou - a ne že co je na netu, je "pravda" ;)
neregistrovaný "af"
11. 11. 2005 13:02
Re: Re:
Snad jen k tomu motoru 1.5 i.e. ten bych osobně nedoporučil, jede sice jak oheň, ale jedná se mechanickou stříkačku kterou nikdo moc neumí opravit a diagnostikovat u FIATu to taky nejde.
neregistrovaný "chemic_ali"
11. 11. 2005 11:06
gut poměr cena/užitná hodnota
měl jsem UNO 1,5 i.e.. 4 roky a můžu říct že jsem byl celkem spokojenej. spotřeba ve městě až 9 litrů ,mimo město jsem jezdil rychlým tempem do 7 litrů >:D

Za těch ca 60 000 km co jsme s unem najezdily jsem neměl jedinou větší poruchu

Měnil jsem jenom olej, 1 x výfuk, tlumič, brzdové obložení a ložiska a čepy na předku. Nic extra na ato který má 180 000 km.

Neštěstí byly drobné chronicky opakující se závady s elektrikou a různý prkotiny. Koroze žádná tragédie, mě rezly je spodky dveří.

Motor táhnul pěkně a s papírovou kastlí umí pěkně cvičit.

Jízdní vlastnosti nic extra a pasivní bezpečnost žádná.

Uno jsem prodal v podstatě jenom protože 1,5 jako druhý auto v rodině je pro mě momentálně trochu luxus.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hardy"
11. 11. 2005 13:37
To: af
Odpovedam druhy a poslednykrat: nazyvat niekoho idiotom za vyjadrenie nazoru moze asi iba ten, kto nim naozaj je, neviem o co ti ide. Mal som zlu skusenost, a preto tento nazor mam - vela ludi = vela nazorov. Uz si asi nekupim Fiata a hotovo. (aj ked JTD motory ma fakt dobre) HAWK
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "af"
11. 11. 2005 13:51
Re: To: af
Jenže ty jsi nevyjádřil názor, ale měl jsi jen ubohou poznámku bez jakékoli myšlenky, nebo rady. Navíc píšeš nesmysly o Tipu do fóra o UNU a vztahuješ to hned na všechny FIATy, takže radši kolem sebe zbytečně nekopej, stáhni ocas mezi nohy a doufej, že se na to rychle zapomene... :roll: :roll: :roll:
neregistrovaný "chemic_ali"
11. 11. 2005 18:09
Bez nadpisu
Taky mechápu jak může někdo vynášet takovéto soudy na automobilku, obvzlášť v dnešní době globalizace....

takže Hardy, Ferrari se vyhni obloukem to jsou šmejdy, např. plynový pedály mají z Punta, Oply taky neber, JTD se začíná rozmáhat a na Fordy zapomeň, ty už s Fiatem spolupracují taky. PSA zase vyrábí s Fiatem v jedný fabrice vozy MPV.

Takže si připlať si pár set tisíc, kup si nějakej TDI chrochtomotor namontovanej na žebřiňák VW a budeš spokojenej. Co na tom že budeš jak blázen dokola měnit váhu vzduchu a každou chvíl pojedeš povinně do servisu protože se provalí že to zase někdo ve výrobě *** ( viz. ABS atd.)

A už nepruď
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2005 18:56
Bez nadpisu
Majk66: Asi moje prokletí... ;-) >:D

Ale vážně - že někdo leží pod Formanem nebo Felicií beru normálně. Šlo jen o příklad ojetiny ala Uno. A že měl otec problémy s Yarisem bylo věcí smůly. Museli mu nakonec poslat do Japonska /tehdy se v EU ještě nevyráběla/ pro novou řídící jednotku a display. A to už má měněny prahy, střechu a další prkotiny. Jenže to je už věcí provozu. Blbě najel na přejezd, v zimě kus ledu ze střechy a pod. Já s vlastníma autama problémy neměl a nemám. Tedy když nebudu počítat Š 110. Ale pod tou jsem "ležel" každý víkend dobrovolně. To víš, manželka a děti...

Je pravdou, že Uno nebylo zrovna moc kvalitní, ale nemůže někdo podle krátké zkušenosti nebo nedej bože podle "jeden známý povídal" odsuzovat celou značku. Mercedes měl problémy s A class. Říká někdo, že je Mercedes *? Fabia měla ze začátku problémy, říká někdo, že "ruce pryč" od Škody? Ne, je nejprodávanější... A dalo by se pokračovat. Když si vemu názory a zkušenosti majitelů moderních Fiatů, tak zjišťuju, že s nimi mají minimum problémů. Jsou prkotiny, jako u všech, ale něco moc vážného je minimum.

Jinak motor řady Fire /dodnes používaný a montovaný dokonce i do Grande Punta/ řadím mezi nejlepší ve své kategorii. Na malý objem velice živý a "tahoun", úsporný.
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2005 19:28
AF
Měl jsem za to, že do Una se dávali dvě verze motoru 1.5. Jedna starší s vícebodovým vstřikem(dost poruchová) a potom s SPI(systém jako na Tipu 1.4 - 1.6 OHC), který mi stále spolehlivě slouží v Regatě. Myslel jsi to MPI, nebo existuje další modifikace? Jinak po zkušenostech s mnoha Fiaty můžu zodpovědně říct, že pokud byl nějaký problém vždy se jednalo o škrtící klapku(Uno Logo 1.0, Tempra 1.6), popřípadě krokový motorek Bosch(Tipo 1.6, Tempra 1.6, Brava 1.2).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "af"
12. 11. 2005 07:49
Re: AF
Abych se přiznal, tak o dvou typech nevím, mluvil jsem o motoru 75ie obsah 1498 kde bylo vstřikování Bosch. Krokový motorek, to je stálice >:D co si vzpomínám, tak na Dedře 1.8 jsem tehdy rezignoval a odpojil ho a na Tipo 1.6 jsem ho sháněl po vrakáčích... U Brav 1.2 občas odejde taky, ale už ne tak často a většinou až při větším proběhu km, u některých osmdesátkových Brav bylo potřeba ještě přehrávat sw v řídící jednotce.
12. 11. 2005 19:34
Bez nadpisu
Jo ten obsah sedi. Všiml jsem si toho před lety, kdy ho kamarád měl v Unu a další v Ritmu(MPI). V mojí Regatě, je to poslední model 89´ je právě SPI. má to stejný např. zapalování Digiplex2 jako Tipo, krokáč, atd.
Rozbalit vlákno
0