Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Superb
neregistrovaný "Vašíček"
| 12. 1. 2006 00:46
Dobrý den všem,

chtěl bych vás poprosit o pár názorů ohledně níže uvedeného. Podnikám a denně najedu až 300km- jezdím z jedné své provozovny na Moravě až na Severní čechy téměř každý den. Do nynějška jsem na toto cestování měl vynikajícího pomocníka v podobě BMW 525ix 141kw, E34 r.v. 94... s vozem jsem opravdu spokojený, ale má už najeto 420 000km a tak nechci čekat jestli přežije 500 000km nebo nikoliv, i když se tváří že ano. Problém je, že bych rád koupil mírně jetý vůz který bude schopen mě pohodlně a v klidu+tichu přepravit velmi rychle na druhý konec republiky. BMW mělo velmi slušnou výbavu,vynikající podvozek i motor a nevadila mu jízda trvale převyšující 200km/h-a v tom je ten problém,zalíbila se mi škoda superb,přemýšlím o dieselu 1,9 96kw jelikož je o mnoho úspornější ( bmw jezdilo kolem 10l slušně a velmi rychle i za 14l/100km), ale otázka je zda mi bude stačit podvozek a hlavně zda motor bude schopen trvale snášet, že u brna nasadím 200km/h a u liberce sundám nohu z plynu. myslíte že je tedy superb dobrou volbou nebo raději mám zůstat věrný značce a přejít například na 530d e39 nebo e60? Předem děkuji za názory.
Škoda Superb
neregistrovaný "Lance1"
| 12. 1. 2006 07:08
Ze by komplex??? Neni nahodou max.rychlost 130 km/h?
Přestěhovat do RAICHU
neregistrovaný "sterys"
| 12. 1. 2006 13:22
Vašíček-nechci aby to vyznělo jako nějaké kázání, ačkoli. Nemám jediný důvod vám pomáhat ve vašem neustálém páchání min. přestupku. Netvrdím, taky občas poruším předpisy, ale co je moc to je moc,jezdit den co den nad 200, a ještě se tím snad chlubit, to je síla, to jsou ti troubové s kterých mám strach,že jednou mně moji rodinu, moje děti, sestřelí zezadu jak špejli na kolotočích. Původně jsem chtěl napsat poznatky, protože bratranec vlastní služební superb s tímto motorem, jenže po přečtení celé vaší stupidní žadosti, to neudělám ani náhodou, nežeby to něčemu prospělo, ale budu mít alespon trošičku čistčí svědomí. Takovým, jako vy, bych neprodal ani schnilou 105, natož BMW. >:-[]
Přestěhovat do RAICHU
neregistrovaný "SHIN"
| 13. 1. 2006 21:35
Dobrý den,

chci připojit svou zkušenost. Nějaký čas jezdím s Volvo S80, 2.4T v "plné palbě" a NEDOPORUČUJI ani omylem. S jiným volvem nemám osobní zkušenost, ale volvo bych nebral. Jezdil jsem několik let s BMW 3,5,7 a nepřirostlo mi k srdci. Jedno, tuším anglické, přísloví říká: "Neměň co funguje." takže pokud vám sloužilo BMW 5 dobře tak bych koukal po novějším ekvivalentu. Jinak se škodou SUPERB jsem také nějaký kilometr ujel a nic moc (2.8 a 1.9TDi). Já bych to nechtěl a navíc si nejsem jistý jestli TDi motor nebude nadávat když s ním pojedete 2hod. 200km/h.

Co mi přijde, ale zajímavá úvaha je Audi. Mám s ním také pár let zkušenosti a můžu doporučit. Jen pro vaše využití bych si nechal dát S brzdové kotouče. Ty standartní jsou nevím na co (u A8 mi vydržely cca 15000km - kotouče!!!), možná za to může ESP a samozřejmě styl jízdy... :*)

Pokud uvažujete o 4x4 tak v úvahu přichází i subaru. To ale není pro šetřílky co se týká spotřeby. Jinak ale paráda svezení.

P.S. nesnažte se vysvětlit lidem co nemají zkušenost s podnikáním a s prací s lidmi proč musíte být na některých místech osobně. Nemá to smysl.
Bez nadpisu
neregistrovaný "picaso1"
| 12. 1. 2006 07:08
Tak ja si myslím, že superb to vydrží, ale asi bych volil radši 2,5 TDI, hlavně kultura chodu je úplně někde jinde. Já mám superba už tři roky, nalítáno 150 000 km, bez jediného problému, ale možná vás trochu sklame interiér, není tak sportovní jako v BMW, ale jde o zvik, každopádně spokojen budete určitě.
Bez nadpisu
| 12. 1. 2006 08:09
No,mně se Superb moc líbí jako jediná Škoda,je fakt elegantní,hlavně v černý.Jinak na takovýhle jízdy bych bral asi opravdu tu 2,5TDI,to aspoň nebude takový rozdíl v dynamice oproti BMW a taky víc podle mě vydrží takovéto zacházení.

Pozor od 1.července :D
Bez nadpisu
neregistrovaný "Majk66"
| 12. 1. 2006 08:34
Ten Superb 2,5 TDi není špatná volba.

Ale já to nějak nechápu: Brno-Praha cca 200 km, Praha-Liberec 100 km, to je dohromady těch "300 km každý den". A jak se vracíte zpátky do toho Brna? ;-)

A jak bylo naznačil RRAAFF: při tomto způsobu cestování vás tak v srpnu začnou spíš zajímat jízdní řády autobusů než jaké si pořídit auto...
Re:
neregistrovaný "viados1"
| 12. 1. 2006 09:36
Anebo získat v červnu mandát do Posranecké sněmovny, to pak budete mít na háku skoro všechny zákonu, nejen bodový systém, a možná by se našla i nějaká ta erární helikoptéra ...

Vláďa Železnej ale třeba i Žák Širák to takhle praktikujou už nějakou dobu. 8)
jednoznacne NE
neregistrovaný "oink"
| 12. 1. 2006 09:39
Superb 1.9 TDI Vám stačit na takové cestování nebude. Mám zkusenosti s Passatem 1.9 TDI 81kW a 96kW , BMW 320i a BMW 530i jako sluzebními vozy.

Rozdil mezi BMW a Passatem a Superbem je rozdil v mentalite ridice - ta auta maji odlisne jizdni vlastnosti. BMW si i ve vysokych rychlostech zachovava vynikajici stabilitu a ovladatelnost. Za uvedene vlastnosti se u BMW plati vyssi spotrebou a nekomfortem v nizsich rychlostech. Passat a Superb jsou tanky pro klidnou jízdu - zadne akce se stabilni rychlosti kolem 200 km/h.

Odhadem bych si troufal tvrdit, ze zakladatel diskuze by v dieslovem superbu silne trpel. Doporucuji nejake rozumne ojete BMW 520d nebo 525d.
jednoznacne NE
neregistrovaný "viados1"
| 12. 1. 2006 13:02
v čem spočívá "nekomfort v nižších rychlostech" u BMW?
Možnáby bylo lepší
neregistrovaný "simca1301"
| 12. 1. 2006 13:51
Nechci Vám mluvit do vašeho podnikání, ale nebylo by lepší zaměstnat loyalního pracovníka v druhé provozovně a jezdit tam jen 1x týdně na kontrolu? Ušetřil by jste tím spoustu peněz za poh. hmoty o životním prostředí nemluvě a hlavně svoje zdraví.

Jinak Superb je určitě dobrá volba, ve vašem případě bych aale volil 2.5TDI.
Možnáby bylo lepší
neregistrovaný "Ultiman"
| 12. 1. 2006 14:11
Vasicek- o tom zastupci na druhe provozovne by jsi mel popremyslet a nebo kdyz tam jezdis kazdy den tak je to asi tve jedine pusobiste...tak proc sakra bydlis v brne???...myslim ze je spousta reseni schudnejsich a levnejsich nez jezdit tri sta kilometru denne(to je mesicne zhruba 26 000 projetych na benzinu pri spotrebe 10l/100km coz ti pri rychlosti okolo 200km/h veme jen maloktere rekl bych ze skoro zadne auto...a to je jen benzin napriklad to ze to auto straci hodnotu zavratnou rychlosti pri takovem zachazeni a opotrebovani je taky pomerne padny argument...s tim jsou spojene castejsi opravy atd.)...skoda superb je dobra volba ale lepsi variantou se mi zda zmena bydliste nebo zamestnani veouciho provozu 8)
Bez nadpisu
neregistrovaný "ICASK"
| 12. 1. 2006 15:00
1.No ked tak citam tak ma napada, ze ten veduci provozu mu spapa tych 26 000 Kc a este bude chodit na kontroli tak ho to bude stat viac.

2. Ak ho bavy jazdit 300km denne tak sa nemame o com bavit, iba ak tak o tom aute.

Superb s 1,9 TDI je malo. Passat potrebuje ten najvykonejsi aby jazdil dostatocne rezko porovnatelne s benzinom. Mne sa zda, ze superb je este vacsi tak by som bral vacsi motor do neho. Aj ked mne sa Superb nepaci. Je to taky hybryd passata a oktavky a to co ma s passata tak to ma sprasene. No ale proti gustu ziaden disputat.
Re:
neregistrovaný "centsm"
| 13. 1. 2006 08:53
Pan Vašíček je první podnikatel, o kterém vím, že si dovolil luxus, ztratit denně asi 5 neproduktivních hodin drahoceného času ježděním. To je asi 150 hodin za měsíc. A nebo je to všechno jinak?
Bez nadpisu
neregistrovaný "Vašíček"
| 13. 1. 2006 09:08
Zdravím.

některým z vás děkuji za rady. Chytré řeči o ježdění si prosím vy "chytří" nechte-na to jsem se neptal. To, že cestuji rychle je z důvodu nutnosti nikoli rozmaru, a to že cestuji vlastně taktéž. Bohužel není možné pověřit jen tak někoho správou záležitostí které řeším a i kdyby, ano tak mi to za 30000 měsíčně nikdo dělat nebude, nepočítaje výdaje a problémy související. Pro rýpaly uvedu že jsem za posledních 300 000km neměl nehodu. Jezdit rychle jaksi neznamená být dementnía ohrožovat ostatní. Bodový systém mě tolik netrápí, jistě se najde nějaké řešení. Včera jsem absolvoval zkušební jízdu superbem 1,9TDI a nebylo to rozhodně špatné, jelo se mi dobře, ale 1,9 skutečně nestačí na rychlé cestování. Popřemýšlím ještě o jiných řešeních.Do motoru 2,5TDI se mi moc nechce,jelikož známý, co má tento v passatu, mě informoval že pokud bych s tím motorem jezdil rychle, bude mi žrát stejně ne li více než staré bmw.Kultura chodu je otřesná,trávím v aute poměrně dost času a tak tam musí být ticho.
Re:
neregistrovaný "Lance1"
| 13. 1. 2006 09:18
to Vasicek:Ty jsi fakt pablb!
Re:
neregistrovaný "wallot"
| 13. 1. 2006 23:35
Jezdit rychle neznamena ohrozovat ostatni? Ano ale to rozhodne neplati pro jizdu po D1 rychlosti 200km/h to je ohrozovani ostatnich. Dementni je zacinat diskuzi chci auto pro jezdeni 200km/h. To cislo pusobi jako drazdidlo na hady >:-[] Jsou veci se kteryma je lepsi se nechlubit.
To Vasicek
neregistrovaný "campagnolo"
| 13. 1. 2006 09:35
Mel jsem BMW 525i bez x r.v. 04 a najel jsem s nim cca. 180tis.

Moc tezko se bude hledat auto s takovymi kvalitami ale predevsim spotrebou. Suberb 2.5 TDI to rozhodne neni. A to jiz kalkuluji predem i stupen vysokeho opotrebeni tveho BMW. Pokud se neco vzdalene priblizi s "regalu" skoda, pak Superb 2.8. Vez ze 2.5 TDI se ti bude po case jevit ze mas zatazenou rucku. S tim 1.9 TDI to beru spis jako vtip. Navic koncepe Superbu i jeho soucasna motorova nabidka az na 2.0TDI patri spis do motoristicke historie. Ovsem nepopiram ze ma sve kvality i dnes.

Predevsim CENA.
To Vasicek
neregistrovaný "campagnolo"
| 13. 1. 2006 09:47
pardon, ne 04 ale 94
Bez nadpisu
neregistrovaný "oink"
| 13. 1. 2006 11:23
viados: Muj subjektivni dojem na zaklade naladeni podvozku. V nizsich a malych rychlostech je auto na muj vkus prilis tvrde. V soucinnosti s kvalitou nasich silnic jsem byl po projeti Brnem v trojce "naklepanej jak rizek". Neberu to ale jako negativum, proste neco za neco...

Vasicek: To, ze jste nemel nehodu 300 000 km nehaje zadnou roli. Mozna to vypovida o tom, ze nejste zajic, ale nikde jsem neslysel, ze by fyzikalni zakony braly ohled na pocet ujetych kilometru. Proste stat se muze cokoliv - viz Labuda...
Bez nadpisu
neregistrovaný "Vašíček"
| 13. 1. 2006 12:00
Samozřejmě máte pravdu, že stát se může cokoliv a nejednou je na člověka připraveno něco nemilého. Jde o to že jet rychle neznamená být automaticky nebezpečný, je to vše o rozumu a zralé úvaze.

Pravda je že bmw je tuhé, nicméně na oplátku je stabilní. Údržbu potřebuje každé auto a výměny oleje, 2 krát ročně destičky,1krát části podvozku,3 sady pneu atd...zkrátka u mého auta nic tragického. Jezdit rychle nemusím vždy ale většinou ano, protože jednou se děje něco tam,podruhé tam, nebo jsem unavený a chci být brzo doma. Svěřit někomu něco je těžké,zaměstnance nějaké mám, ale jako vždy je třeba je hlídat... Situace je složitá, zabývám se dodávkami farmak a vymáháním pohledávek-zvláště pak je složité hlídat zajištěné pohledávky,zástavy, směnečná řízení, dlužníky při převodech apod...je toho na mě moc a proto pospíchám. S tím autem si tak trochu zatím nevím rady, doufám že na něco přijdu i díky vašim připomínkám. Objevil jsem i několik E60tek 3,0d za slušné peníze, takže popřemýšlím i o tom, ale na jednu stranu bych rád 4x4, v zimě se hodí.Zatim díky všem
Re:
neregistrovaný "Lance1"
| 13. 1. 2006 12:09
Nezlob se,ale ty asi fakt nejsi normalni a potkat bych Te nechtel, ano stat se neco muze kazdemu,taky prekrocim rychlost,ale to co jsi vyprlodil je teda dilo:

......cestuji rychle z duvodu nutnosti...........,

.....jsem unaveny a chci byt brzo doma............,

.......je toho na me moc,a proto pospicham.......

- nejlepsi duvody na pruser
Bez nadpisu
neregistrovaný "MikiBoy"
| 13. 1. 2006 12:10
Ferda Mravenec, práce všeho druhu, spěchá protože je unavený >:-[] Pořiďte si ultralight, hned se budu na D1 cítit o něco bezpečněji...
Bez nadpisu
neregistrovaný "Majk66"
| 13. 1. 2006 12:27
Vašíček: 2x ročně destičky?? Vždyť na té trase Brno-Praha-Liberec po dálnici nejsou zas tak moc v akci.... Pokud tedy nejste ten typ co se přiřítí tou 200km/hod k autu před sebou a začne brzdit 10 m za ním.

A pořád nevím jak se vracíte. Těch 300 km je jen tam. A jestli počítáte, že 2x300 km= 300 km, tak to pak jo ;-) .

Ale ty důvody proč jezdíte rychle, to je fakt síla. To jsou snad přesně ty stavy, kdy by člověk skoro ani za volant sedat neměl. A nejvíc mě děsí, že tyto trasy také hodně často jezdím a že se můžeme potkat.
Bez nadpisu
neregistrovaný "oink"
| 13. 1. 2006 13:25
Co kdybychom zanechali moralizovani a navratili se k tematu diskuze?

Vasicek: A co nejaka rozumna A6? Mozna by to stalo za optani.
Re:
neregistrovaný "Lance1"
| 13. 1. 2006 14:01
tak jo no? a co nejake volvo? Napadl me i Peugeot 607,ale francouze asi radeji ne ze? :)
Bez nadpisu
neregistrovaný "Dinar1"
| 13. 1. 2006 15:00
Nikde není informace, za kolik by to auto mělo být. Ojetá 525i E60 se bude dát v D pořídit pod milion, se superbem, byť novým nesrovnatelné. Přechod z 12 let starého BMW do nového suberbu může vypadat i logicky, ale BMW nespalo a současné modely jsou zase někde jinde.
Vašíček
neregistrovaný "Jirka156"
| 13. 1. 2006 19:57
Já pracuji v továrně, kde se Superby vyrábějí a byl jsem od jeho zrodu až do teď. Nyní se už zabývám jen Roomstrem, ale pokud bych mohl z řady motorů doporučit je to právě 1.9TDI 96kW (pružnost, spotřeba,pojistka), 2.0TDI 103kW(nyní) nebo 2.5TDI ??? (váha). A pokud Vám nestačí klasický podvozek, tak pak se dá připlatit a pořidit si k této řadě motorů sportovní podvozek, který je 2cm nižší a tužší. Do kterých motorů bych nešel je 100% 2.0 85kW (lenochod), 1.8T 110kW (spotřeba), 2.8V6 142kW (spotřeba, pojistka, váha), 1.9TDI 66, 74kW (lenochod). Avšak nechci tu Superba nějak hodnotit z důvodu, že na tomto voze pracuji na tovární zkušebně vozů a můj názor by někomu mohl připadat zaujatě a v BMW 5 řady jsem nikdy nejel každopádně na jízdní vlastnosti bude lepší BMW, nevím jak náklady na provoz s tím spojené, ale myslím, že návštěva ve značkovém servisu BMW by se Vám v porovnání se Škodou asi moc nelíbila. Známý má ono BMW 5 řady v provedení 4.4 V8 s dodělaným M-packetem a řeknu Vám dle jeho zkušeností svezení super, ale spotřeba?!........ jak náklaďák. Můj příbuzný má tento motor v X5 navíc automat, ještě větší průtokáč. Takže je to na Vás, každopádně bych neodrazoval jako reprezentační, rychlý a spolehlivý vůz zmiňované Volvo a Audi.
Bez nadpisu
neregistrovaný "jan.zowada"
| 13. 1. 2006 23:26
To nemyslíte s tím SUPERBEM snad vážně, pokud nechcete být po pěti letech roztřesený dědek, příp. se denně strachovat a opravdu tolik najedete, tak neseďte tolik na penězích a kupte třeba MB 320cdi 4matic-docela ve slušný výbavě to pořídíte za 1,5. Nikdy jsem to nechtěl, totiž automat, volil jsem mezi BMV,Audi A6 atd., myslím, že jsem neprohloupil a to najedu ročně cca 60-70tis. Pokud ovšem nemáte 25 a tudíž mimo práci je nutný další adrenalin. Hav.pojstku jde taky uzavřít rozumně...za slušný peníz...
Bez nadpisu
neregistrovaný "Vašíček"
| 14. 1. 2006 16:53
Tak dnes jsem se trochu poohlédl po starších 5 kách 525d a 530d r.v. 2001 a 2002...pěkná auta, ale projel jsem si v liberci E60ku 530dx a to auto mě opravdu překvapilo, po silnici se to * s pevností a stabilitou železného zekonu, uvnitř naprostý klid ... zkrátka téma k přemýšlení

Cenu auta vztahuji k jeho hodnotě,tzn... slušný superb koupím stejně až kolem 700-800 000Kč, starší e39 kolem 400-600 000Kč,auta jsou to zcela odlišná a superb který se mi tak líbil pomalu ale jistě začínám zavrhovat, zvlášť kvůli otázce bezpečnosti, která je prý dosti tragická. Novější e60 seženu kolem 1000 000kč, zkrátka nechci utratit moc ani málo a jsem schopen jít i něco přes milion s vědomím že jsem koupil dobře. Nehodlám investovat např 500 000kč a za měsíc si nadávat. V autě potřebuju mít opravdového služebníka a dříče s maximálním pohodlím a schopností mastit co to jde v rámci těch zmiňovaných rozumných limitů se spotřebou do 15l/100km při opravdu rychlé jízdě. K tomu potřebuji aby mi auto ujelo alespoň 300 000km. Překvapilo mě že právě superb 1,9 tdi který jsem pokládal za hodně úsporný prý spotřebuje 14l/100km při rychlé jízdě také, takže volba jde jinam. O Audi A6 jsem silně přemýšlel také-je opravdu moc pěkné, ale dynamicky je lepší bmw, menší provozní náklady a má znatelně levnější servis.

to majk66: inteligentnímu jedinci dojde že mohu zůstat tam kde jsem nebo také ne,zvlášt když to vyžaduje situace,zkrátka jak kdy...

ono při ročním nájezdu kolem 85-90 000km to je tak tak s těmi destičkami, jinak nejsem ten typ co ostatní svou jízdou obtěžuje

to jirka 156: v X5 je to s tou spotřebou možné, ale bratr má 540i e39 a tam má průměr kolem 13l a šetřílek to není,samozřejmě to asi umí sežrat 20l ale to byste musel jet jak blázen

Francouzské auto nechci v žádném případě, nejsou to vozy dlouhodobě schopné rychle cestovat, navíc podle mých zkušeností nejsou ani moc spolehlivé a nedisponují žádným potenciálem k rychlé jízdě( u 99% vozů neodpovídá podvozek,brzdy ani řízení vyšším rychlostem),vyjma určitých typů. Kolega má C5 a nedělá nic jiného než to již 3. rokem vozí do servisu,nejčastěji s elektrikou... je to už jeho 4. francouzské auto.

Otázkou je zda vůz pořídit v ČR nebo dovézt...co myslíte vy?

Prozatím opět všem děkuji.
Re:
| 14. 1. 2006 18:48
kolegu s C5 pozdrav a povedz mu ze ak ju ma havarijne poistenu, nech ju hodi do priepasti. je to najekonomickejsie riesenie.
Bez nadpisu
neregistrovaný "dart"
| 14. 1. 2006 21:10
Promin Vasicku,ale debata o tom jake auto si poridit pro trhani rekordu na nasi uz beztak vyborne D1 je silenost. Nepreju Ti nic zleho,ale uplne si te dovedu predstavit...machyrek co neustale na nekoho blika v levym pruhu. A pokud problikas treba Felicii v levym pruhu, co s vypetim vsech sil predjizdi nekoho, tak uz vidim jak ve vyjetejch kolejich ti okamzite uhyba...ty ses v pohode,ale on ma stazenou * a modli se aby to prezil...staci opravdu jen tak malo...hlavne si kup neco poradne velikyho a bezpecnyho, aby ses mohl po praci (sezeni v aute)vecer chlubit jakej ses frajer, koho si predjel a jak si v pohode vyvaznul z totalky a nic se ti nestalo...radsi nemluve o tech ktery si sestrelil...fakt se nad sebou zamysli...troubo...a uber plyn
Bez nadpisu
neregistrovaný "dart"
| 14. 1. 2006 21:36
Jen jeste malickost:

"Jde o to že jet rychle neznamená být automaticky nebezpečný, je to vše o rozumu a zralé úvaze"

To jako ze i pri 200 a víc máš vše plně pod kontrolou ??? Nenech se vysmát, proste ses sebejistej jouda, kterej si nepripousti vlastni chybu, mozna male varovani by te poucilo...
Bez nadpisu
neregistrovaný "Audi fan"
| 14. 1. 2006 23:44
Na Vaši otázku zda vůz koupit v ČR či dovézt není až tak jednoznačná odpověď.Záleží o co Vám jde nejvíc. Já si auto dovezla úplně nové z Francie (starosti jsou minimální, dokonce se většina formalit může řešit už dneska přes internet) a dá se na tom ušetřit až 1/4 z ceny vozu v ČR. Většinou ještě dostanete lepší výbavu... Horší už ale je přístup autorizovaných servisů v ČR. Nejen,že se jim nelíbí,že na tom neměli zisk oni, ale nedivila bych se s jejich přístupem,kdyby se Vám o něj podle toho i náležitě starali.. Záleží asi od značky,ale záruka by měla být uznatelná mezinárodně,takže víc by hrozit nemělo.Tam koupite auto bez DPH,které pak zaplatíte tady na fin.úřadě a auto Vám přihlásí aniž by ho viděli.. Buď ho přihlásíte už dřív (na to potřebujete mít dopředu COC list od výrobce,který zařídí ten,kdo ho prodává) a pak si pro něj odjedete se značkou a povinným ručením.Nebo ho přivezete na odtahovce a pak jen přihlásíte tady a nebo dostanete převozní značky na 15 pracovních dní a přijedete si s ním po vlastní ose. Tady ho už jen přihlásíte a to je vše. Maximálně levný prodejce po internetu je stockauto.fr Jsou to všechno nová auta,která jsou už vyrobená,ale lze je i objednat na zakázku. Ceny jsou SUPER!!!
Bez nadpisu
neregistrovaný "Vašíček"
| 15. 1. 2006 00:11
Zdravím a velmi děkuji, uvedený odkaz vyzkouším a dovozem případně pověřím nějakou firmu, sám se o to starat bohužel nemám čas. Poplatek firmě prý není tak vysoký..?! Nemáte zkušenost s nějakou zavedenou firmou v této oblasti??? Děkuji.

to dart: Netvrdím že se nemůže nic stát, samozřejmě může, ale jako s prominutím idiot nejezdím. Kdybyste si přečetl předchozí příspěvek, věděl byste, že jsem toto vaše tvrzení(které jste si vycucal z prstu) popřel právě už tam. Bohužel díky uživatelům jako vy dochází ke znehodnocování těchto dobrých stránek, připadá mi že jste trochu nezkušený řidič kombinovaný z povalečem, který nic nedělá a tím pádem nemusí nikam spěchat, popřípadě zakomplexovaný "trouba" který právě zdržuje a ohrožuje provoz tím, že nepouští rychlejší vozy do levého...to jsem si podobně jako vy vycucal z prstu,tak se nerozčilujte. Já holt nemám čas a proto jezdím jak jezdím, ono když vám utíká zakázka na druhém konci republiky a musíte vydělávat sám (neživí vás rodiče,popřípadě nejste zaseklý v kanclu za 15 000 hrubého) tak se musíte snažit. Víte v rychlých vozech nejezdí jen blbci, ale i lidé s iq, kteří si na daný vůz museli vydělat a často jsou si dobře vědomi, že felicie ve 150km/h prostě nezrychlí a většinou ani nemají potřebu si nějak dokazovat že jsou lepší. Krom toho například ty vozy jsou i ve 200km/h zcela určitě stejně ovladatelné (né li lépe) jako felicie ve 100km/h nemluvě o brzdných schopnostech. Kdybyste byl zkušený a vybalancovaný řidič, věděl byste že nutně nemusíte nikoho vytlačovat nebo jinak omezovat v provozu i když jedete rychle-můžete jet totiž ohleduplně. To právě z vás spíš mluví to, že kdyby se vám do ruky dostal silný vůz tak byste asi jel jako blbec, normálního sečtělého řidiče tohle totiž ani nenapadne. Normální vyrovnaný řidič počká...Ale co vám budu vysvětlovat. Poprosím vás spíš o příspěvek a názor k věci, toto bylo dětinské.
Re:
| 15. 1. 2006 10:15
že felicie ve 150km/h prostě nezrychlí a většinou ani nemají potřebu si nějak dokazovat že jsou lepší. Krom toho například ty vozy jsou i ve 200km/h zcela určitě stejně ovladatelné (né li lépe) jako felicie ve 100km/h nemluvě o brzdných schopnostech

uz by si sa pomaly mohol zacat brzdit, lebo strasne blbosti tu rozpravas
Nějaká další kritéria pro výběr
neregistrovaný "Majk66"
| 15. 1. 2006 10:31
Vašíček: s tím počtem km je to jasné, jen jsem se prostě neudržel a musel si rýpnout ;-)

Co a jak vybrat: pokud se oprostím od hledání problému ve vaší standardní rychlosti (zcela souhlasím, že bezpečná jízda není funkcí rychlosti a rychle neznamená automaticky nebezpečně), tak bych asi při výběru zvolil i další kritéria:

automat (uvolní vám trochu ruce a usnadní vám vyřizování hovorů) a 4x4 (určitě musíte firmu obhospodařovat celoročně a vzhledem k problémům, když napadne 1 cm sněhu se určitě užije. Zvlášť, když za Turnovem už většinou opravdu začíná ZIMA).

Co třeba ten allroad od Audi nebo Touareg (v tom jsem ale neseděl a ani neznám nikoho kdo ho má, takže to je jen takové plácnutí), jestli by nebyl problém ve spotřebě (tipl bych klidně 15 l nafty na 100 km).
Bez nadpisu
neregistrovaný "Vašíček"
| 15. 1. 2006 11:52
Zdravím, automat budu chtít určitě, ne sice kvůli vyřizování hovorů-to za jízdy nejraději nedělám, ale kvůli tomu, že právě bratr automat má a nevěřil jsem jak dobře to funguje už ve starší e39. 4x4 taktéž- ne že by to se zadokolkou nešlo, ale právě že já cestuju hodně v noci a silničáři nejen na liberecku prostě spí. je fakt že za turnovem začíná zima a např. jablonec bývá zasypaný slušně. Allroad se mi velice líbí, ale na moje cestování se příliš nehodí-prostě bych ho nevyužil, navíc má slabší brzdy a v zatáčkách ta dynamika je taktéž povadlá. Touareg bych nechtěl ani náhodou, má ho příbuzný (V10) a je z toho auta nešťastný. Je to sice pěkné,velké auto a i pěkně zpracované, ale servis a údržba=servisovat tahač, údržba je opravdu strašně nákladná(už jen výměny oleje a filtrů jsou děsivé,pneumatiky atd...), navíc to prý není spolehlivé auto, ten příbuzný s tím je v servisu také často a kdovíjaký nájezd nemá. Stabilita pak není nijak zázračná a po krátkém svezení bych jako řidič řekl, že to auto má dost mrtvý podvozek a řízení. Je to tank, ale na rychlou jízdu se moc nehodí. Spotřeba u V10ky je od 13,5l nahoru klidně i přes 20l/100km. To se mi na auto, které svůj výkon nemůže využít kvůli stabilitě zdá dost (je to prostě vysoké suv) . Uvažoval jsem i o X5, ale je drahá a také je to charakterem jízdních vlastností suv, byť na takový autobus sedí opravdu hodně. Nakonec to asi vyřeším nějakou E60 nebo E39 2002. Začal jsem hledat. Superba který mě tak lákal už nechci, v testech bezpečnosti to byla prý ostuda a toho se bojím.

to matus: k tématu prosím, navíc jste zcela evidentně nejel v nějakém slušnějším voze, tak se zdržte dětinských připomínek, já jsem felicií také pár set km najel víme?

opět díky.
Re:
| 15. 1. 2006 17:25
aha, prepac, zabudol som ze nejazdim 2kila po dialnici na 10 rocnom aute s vyse 400tis km, ale na trojkolke...
Bez nadpisu
neregistrovaný "Audi fan"
| 15. 1. 2006 18:13
I když od ženy můžete brát rady s rezervou, tak těžko říct, co by Vám mohlo vyhovovat. Při vašem užívání mě napadá že nejpohodlnější by byl 4x4. To ale není většinou levné auto ani na pořízení ani na provoz... Jelikož jste zvyklý na BMW, radila bych Vám u něho zůstat, nová 5 je nejen krásná,ale i pohodlná. Párkrát jsem v ní jela a fakt to nepřipomíná tvrdý typický bmw podvozek. Ve stejné kategorii je pak i Audi A6, což můžete mít i ve 4x4. V pohodlnosti si myslím,že je to takový střed mezi BMW a pak MB E. To je také slušné a vše v podobné cenové relaci. Dívala jsem se kolik by vycházela BMW 535d ve Francii a v plné opravdu luxusní výbavě je to kolem 1.550.000,-,tam už máte 272 koní,což na Vaše ježdění stačí. Audi A6 je v 3TDI quattro v relacích od 1.200.000 až 1.500.000,- dle výbavy a MB E 320cdi je taky kolem 1.500.000,- To myslím nikde neuvádíte,kolik by jste byl ochotný do toho investovat,což mi přijde jako základní údaj.
Re:
neregistrovaný "campagnolo"
| 16. 1. 2006 14:21
To Audi Fan: cituji " Dívala jsem se kolik by vycházela BMW 535d ve Francii a v plné opravdu luxusní výbavě je to kolem 1.550.000,-,tam už máte 272 koní," - toto je velmi odvazne tvrzeni. Vite co je to luxusni vybava v teto kategorii vozu? (Navigace s TV Tunerem, HiFi, aktivni vetrani sedadel, kuze Exclusive, bezpecnostni skla, el. sibr, atd. Predpokladam ze Vy hovorite o voze co ma navic ke standartu priplaceny vyhrivany sedacky a mozna nejlevnejsi kuzi. Nebo ze by ve franci po tech nepokojich tolik stoupla zivotni uroven :-)

To Vasicek: za kolik chcete koupit ten novej bourak. Jsem totiz z toho co pisete zmaten. Pripada mi to jako ze chcete auto v hodnote 2mega za 3sta koliku.
Bez nadpisu
neregistrovaný "IT"
| 15. 1. 2006 18:13
Před 2,5 lety jsem si asi půl dne testoval Superba,byl ve výběru,různé rychlosti,okresky,dálnice.Ten den docela foukal boční vítr. Auto řádově od 130 výš začínalo být lehce neklidné,říká se tomu aerodynamicky nestabilní,což značí,že dost citlivě na vítr reagovalo.Oproti Octávce za stejných podmínek to bylo horší.O dost.To jenom k těm 200km/h a kvalitám Superba. To auto je nepodařené jako celek, kilometr místa na zadních sedadlech je naprosto zbytečné a jízdní vlastnosti-no,auta této ceny a kategorie(třídy)je mají lepší. Zase o dost. Takový malý škodovácký omyl.Konečně,nástupce už bude mít rozvor trochu menší a vyváženější proporce.
Bez nadpisu
| 15. 1. 2006 18:26
Vašíček:No bezpečnosti moc nepobrala-celkově to jde,ale třeba čelní náraz je na poměrně nový auto docela špatný.Má 56%,což na chlup stejně má moje 8let stará Vectra ;-)
Re:
neregistrovaný "IT"
| 15. 1. 2006 19:45
RRAAFF: Musím souhlasit.Jak aktivní,tak pasivní bezpečnost není právě s ohledem na třídu vozu žádná sláva.
Bez nadpisu
neregistrovaný "Vašíček"
| 18. 1. 2006 08:08
Zdravím, auto v hodnotě 2 mil.kč za 300 000kč by bylo samozřejmě ideální, ne vážně-nevím jestli najdu pěkné BMW e39 kolem 400-600 000Kč nebo mě svoji dobrou cenou přesvědčí E60 např. kolem 1 mil.kč. včera jsem ještě měl nabídku na Superb 2,0TDI za 500 000Kč v rámci výkonu rozhodnutí...jenže oproti Bmw ať už staršímu nebo nové E60 mě superb nepřesvědčil. Komunikuji už s více firmami ohledně dovozu 530d E60. ceny jsou relativně přijatelné.
Bez nadpisu
neregistrovaný "campagnolo"
| 18. 1. 2006 09:49
To vasicek: Hodne stesti pri vyberu ;-) Ja osobne jiz od roku 1993 sedlam vyhradne sluzebni auta. K tomu mam doma ale vzdy 1 nekdy i 2 auta soukroma. Naposled (letos v cervnu) jsem poridil 1 rok stare audi A4 1.8T Quattro s 12000km za 628.000,- Kc. Jezdilo jen 8 mesicu a zbyle 4 stalo uz na bazaru. Nove dle ceniku a dovybavy stalo 1.284.487,-Kc. Je to auto primo z Importu Audi CZ. Mam na nej jeste 1 rok plnou zaruku. Jezdim do Spindlu a 4x4 je alfa omega. Prece nebudu manzelce kupovat nove auto za mega a pul, aby melo po roce hodnotu ani ne 50%. Kupoval jsem pres Auto Plus a puvodni cena byla

860.000,-Kc. Proc takova sleva - jednoduche. Importer sva sluzebni auta "nadeluje" dylerum a ti je musi vykoupit, chca nechca. Pokud se jich chteji rychle zbavit, nezbyva nez sesroubovat cenu. Coz byl i muj pripad.

Kazdopadne sleva 51% neni k zahozeni, byt za mirne ojety vuz. Musim ale priznat ze jsem onoho dylera pekne trapil.
Re:
| 18. 1. 2006 09:52
ta cena bola dobra aj preto, lebo je to benzin a to dnes obycajny clovek nechce.

ludia horia laskou po tdi :)
Bez nadpisu
neregistrovaný "dabel"
| 18. 1. 2006 10:07
matuS: pravdu mas. Ked som teraz auto kupoval, rovnake vozy v rovnakej vybave (Accord sedan vo vybave executive) s rovnako kilometrami - a diesel 2.2 minimalne o 3000EUR drahsi ako benzin 2.4...
Bez nadpisu
neregistrovaný "campagnolo"
| 18. 1. 2006 15:51
To je nepopiratelny fakt, ale i tak na quattro to nebyla zla cena. Navic ja najedu soukromym vozem teda zena tak 15tis.km za rok. Takze jezdit za 8 litru benzinu nebo 6litru nafty je sumak. Horsi to ale bude pri jeho prodeji. :-) No alespon mi ho jako benzin nikdo neukradne :-) Proti frontere 3.2 V6 co jsem mel zere nula nula nic :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku