0
To Diablo 6.0. je fakt dobrý auto. Jo mimochodem co říkáte tomu novému Diablu. Ty otvory na zádi jsou zvláštní. Uvidíme jak bude vypadat ve skutečnosti. Z8 už jsem viděl na výstavě je to super auto. Co tomu říkáte?
0
Ty otvory nejsou nicim zvlastni, podivej se na Ferrari 360 Modena.....
0
alexi a o z8 se nezminis? tohle auto ma i na CLko
0
Kotiku nesrovnavej jabka s hruskama, CLko je luxusni kupe kdezto z8 je sportak....
0
Přesně tak. Z8 je pěknej sporták a Mercedes je luxus. U BMW je srovnatelná tak 850.
0
a BMW neni luxusni?
0
Kotiku, srovnavat luxusni velke sportovni kupe s cistokrevnym (byt taky luxusnim) roadsterem je opravdu blbost. To poznas az je uvidis vedle sebe. Ono srovnavat Z8 s Dialbem je taky trochu divny, prece jen je kazdy auto uplne jiny.
0
Ty otvory má i Modena ale u Diabla mají být hrozně velký.
Lepší než Z8. On už Countach byl bomaba. V době vzniku neměl konkurenci!
U Lamba už ani nejde o to, jak jede. Jak říká Barik, Countach je bezkonkurenční a Ferari z tý doby vypadá vedle LP 500 jak z minulýho století. Diablo je následovník, ale na Countach designem nemá. Ve svý době udělalo BMW něco velmi podobného (M1 ? už si to nepamatuju), ovšem bylo to v rámci zamýšlené spolupráce s Lambem, takže se není co divit, že to spopčáci radši obkreslili. Pak z toho sešlo, protože se asi německý a italský mentality od sebe opravdu hodně lišej. Lambo prostě nejde srovnávat vůbec s ničím.
jak muzete porovnava Lamboghini s BMW? BMW, nejvetsi skopek tohoto stoleti... Vic bych pochopil Lambor. vs Trabant.... O BMW vite pouze, jak vypada...
ale jde s McLaren F1 v12 6,0 powered by BMW, nej auto na svete se sedackama 1+2, max 370km-h
BMW nelze opravdu s Lambem srovnávat. Každý má v jiných oblastech něco lepšího než ten druhý. Napr. Lambo je čistokrevnej sporťák a v bmw je radost z jízdy a pohodovější jízda.
Nějaké ty technické údaje, aby se dalo porovnávat😒br />
Z8
hmotnost: 1550kg, motor 4941cm3 V8 294kW (400hp), 0-100km/h: 4,9s, cena 220000 DM
Diablo
hmotnost: 1530kg, motor 5707cm3 V12 390kW (530hp), 0-100km/h: 3,9s, max. rychlost: 335 km/h, cena 342956 DM
Popřípadě bych ještě přidal: Ferrari F360 Modena
hmotnost: 1390kg, motor 3586cm3 V8 295kW (400hp), 0-100km/h: 5,2s, max. rychlost: 295km/h, cena 222000 DM
McLaren
hmotnost: 1140 kg, motor BMW V12 ??cm3 627 hp, 0-100km/h: 3,5s, max. rychlost: 370 km/h, cena cca 1,6 mil. USD
Tak nevím, co bych si vybral 😄))
Z8
hmotnost: 1550kg, motor 4941cm3 V8 294kW (400hp), 0-100km/h: 4,9s, cena 220000 DM
Diablo
hmotnost: 1530kg, motor 5707cm3 V12 390kW (530hp), 0-100km/h: 3,9s, max. rychlost: 335 km/h, cena 342956 DM
Popřípadě bych ještě přidal: Ferrari F360 Modena
hmotnost: 1390kg, motor 3586cm3 V8 295kW (400hp), 0-100km/h: 5,2s, max. rychlost: 295km/h, cena 222000 DM
McLaren
hmotnost: 1140 kg, motor BMW V12 ??cm3 627 hp, 0-100km/h: 3,5s, max. rychlost: 370 km/h, cena cca 1,6 mil. USD
Tak nevím, co bych si vybral 😄))
ten V12 BMW ma 6101 cm3.. tusim... nebo tak nejak. ale McLaren je auto z trosku jine dimenze nez Z8 a Diablo. I modena je proti tomu nula. Protoze s timhle autem se toho da hodne vyhrat. Nema ani posilovace... niceho ! Vybral bych si McLarena, ale pokud bych se mel rozhodovat mezi Z8 nebo Diablo, tak nevim... jedine... oba
a co Z9, to je nadhera, ted je uz i cabrio, ale to kupe nema chyb, ale tezko to porovnavat, jelikoz to coupe pohani V8 4,0 commonrail Diesel.
Z9 convertibile se dela s 4,4 V8... (540i, 210kW/440n.m -1) Ale myslim, ze pokud tohle coupe nebo convertibile prijde do vyroby, dvanactivalec se tam vleze jako ulity a bude Z9tce moc sluset.
Co říkáte na BMW X coupe představené nedávno v Detroitu a dokonce na podvozku X5. Taky zajímavé co?
Ať si kdo chce co chce říká...stejně každý ví,že Lamborghini Diablo je prostě GOD mezi autama.
Vždyť takový bourák musí býti snem každého chlapa.
Vždyť takový bourák musí býti snem každého chlapa.
Diablo je oproti jakémukoliv Ferrari pouze obyčejné auto. Ferrari je legenda, Ferrari je nejlepší. Forza Ferrari. Asi jako nejvydařenější bych viděl Ferrari F40 (1987).
Ovšem zajímavé na automobilce Lamborghini je to, že nejdříve vyráběla traktory (doslova). Její majitel si jednoho dne koupil od svého souseda (automobilka Ferrari) jeden z jeho posledních modelů. Avšak když u něj byl během krátké doby již na několikáté opravě, tak se naštval, nechal mu to auto tam a řek, že takový nespolehlivý krám, jako je Ferrari si už nikdy nekoupí a že si radši udělá vlastní sporťák - a tím vznikly sportovní Lamborghini.
to MK44: Vždyť Ferrucio Lamborghini předvedl Enzu Ferrarimu naprosto s klidem, že na výrobě nějakých obyčejných supersportovních vozech Ferrari vlastně nic není. Vyrobil takový auta, že se měl Enzo co smekat, aby na ně nečučel jen zezadu. Nejlépe vynikl rozdíl technické úrovně obou těchto výrobců v roce 1970, kdy vyjel Brtoneho pomník Countach LP 400, jenž naprosto všechny šokoval a dlouho nikdo nevěděl, co si o něm má vlastně myslet. Jak říkáš, bylo to jen úplně obyčejný auto!
Srovnávat Diablo a Z8 je hloupost, ale srovnávat Diablo a např Ferrari F50 to je těžší. Kdybych měl tolik peněz asi bych se nedokázal rozhodnout.
Pro srovnání bych uvedl pár technických údajů o Lamborghini Diablo (modelový rok1994), Ferrari F50 (modelový rok 1994) a Ferrari F40 (modelový rok 1989)😒br />
/Diabl👋 F50 / F40 /
//////////////////////////////////////
Objem / 5,7 / 4,6 / 2,9 /
Výkon (hp) / 478 / 520 / 492 /
při ot/min / 7000 / 8500 / 7000 /
zrychl0-100 / 4,5 / 3,87 / 4,6 /sekund
max.speed / 325 / 325 / 321 /
Litrový výkon/ 84 / 113 / 170 * /
F40 má turbodmychadlo
----------------------------
Dá se říci, že Diablo je proti F50 sice ne o mnoho, ale horší.
/Diabl👋 F50 / F40 /
//////////////////////////////////////
Objem / 5,7 / 4,6 / 2,9 /
Výkon (hp) / 478 / 520 / 492 /
při ot/min / 7000 / 8500 / 7000 /
zrychl0-100 / 4,5 / 3,87 / 4,6 /sekund
max.speed / 325 / 325 / 321 /
Litrový výkon/ 84 / 113 / 170 * /
F40 má turbodmychadlo
----------------------------
Dá se říci, že Diablo je proti F50 sice ne o mnoho, ale horší.
Souhlasim s tebou ze F50 je super, ale znam lepsi : motor4,6l, 390km/h. Kdo chce vedet co je to za stroj at je tady dnes ve 13h.
Když čtu ty řeči o Ferrari mám husí kůži.Jak můžete srovnávat konfekci s uměleckým dílem.Diablo to je nádherná socha na kolech a to velmi rychlých.Nevím co ostatní,ale mě Lambo uchvátilo z celého srdce.Tato automobilka ví jak na to.BMW proti Lambu vypadá jako nějaká futuristická hračka z obchoďáku. Jo a mimochodem,jak jsou všichni vyřízený z toho americkýho Hummera tak pozor,daleko dřív tu bylo Lambo LM snad nejrychlejší a velmi zajímavý teréňák ,který Lamborgini vyvíjelo na zakázku armády,která však poté projekt zavrhla,protože to bylo extrémně drahý.Ale jestli se vám někdy v životě podaří tohoto mastodonta uvidět na vlastní oči tak pozor,ať si z toho necinknete do gatí.
Ferrari je narozdíl od Diabla spolehlivé. Když Auto Motor und Sport testoval Diablo, v půlce testu odešel diferenciál.
To: Techlak - Až uvidíš Ferrari, pozor necikni si do gatí. Na autosalónu v Brně budeš mít příležitost.
jhferrari>to si teda necikne. V loni jsem se šel podívat, proč tam stojí taková fůra čumilů, a oni tam čuměli na obyčejný Ferrari! 😄
Diablo je super, videl jsem i BMW Z9, ale Ferrari je neprekonatelny. Je to legenda a perla mezi autakama ktera nikdy nezemre, a kdo si mysli ze ne, tak je to {sorry} BLB !
Co mě mrzí - zapomněl jsem na Stealth B6. Karbec a převodovka bez synchronu to je ten správný nářez.
Čteš dobře, SURKI: .."jejich nudné rudé stroje"To je i můj názor. Legenda? No a co? Mám snad do smrti tvrdit že VW brouk nebo Austin Mini jsou nejlepší auto na světě? Z legend si sednou na zadek většinou lidi, kteří jsou bez fantazie a moc tomu nerozumí. Někde slyšeli, že Ferrari je nejlepší, tak to prostě papouškujou. Pak jim spadnou brady, když jejich legenda přijede někde na ocase za pro ně úplně neznámýma značkama... Ale nic si z toho nedělej, podobný je to s fanatikama Mercedesů, Porsche a dalších.
Je legenda a legenda. Porovnávat Ferrari s VW Beetle nebo Austinem Mini není fér. Z toho co jsi napsal je vidět, že jsi to ty, kdo když vydí nějakou "legendu" padne na zadek. Mimochodem už jsi viděl Ferrari. Já už jo a potvrdil jsem si, že na té legendě něco je, viděl jsem i Diablo a byl jsem také okouzlen. Zdá se mi bereš auta jenom jako krabice s volantem a koly!
Z Diabla jsem určitě více urvanej než ze Z8. To se ale stejně nedá srovnávat. No a k Ferrari? Již několik let jezdim na autosalon do Frankfurtu, ale ke stánku Ferrari se moc nehrnu. Abych se koukal na jejich nudné rudé stroje - jo jedině tak upravené od Koenig Specials z Mnichova. Snad jedině vozu F1 ta červená sluší. Teď to vypadá, že mi záleží jen na barvě. To není tak docela pravda, auta mého srdce jsou McLaren F1 nebo AC Cobra nebo Ford GT-40. Sporťák musí ode mne něco chtít, ne že si do něj jen sednu a pojedu s ním na nákup jako z předopohonovkou. Legendárním se stane jen model.
Já neříkám, že Diablo není super, ale Ferrari je Ferrari - legenda. Mám sbírku modelů a 1. model bylo Diablo, až pak jsem začal sbírat výhradně Ferrari.
MYslíte, že udělalo BMW dobře, že vytvořilo Z8.
Byl jsem na autosalonu v Zeneve. Z8 je ze predu pseudo BMW 507 z roku tusim 1954, super. Ze zadu nic moc, pristojova deska a volant, katastrofa. Diabolo je zastarale podivne konstukce Na ktere se od roku1973 (Countach) zmnenilo malo.Vedle Bugatti vypada dost neladne.
Nesrovnávej nesrovnatelný: Diablo / Bugatti
Ja nesrovnavam, vyjadruji se prece jenom k tematu.
OK, ale Diablo nebůže vypadat neladně, ať stojí vedle čehokoliv. Pokud stojí vedle Bugatti, je třeba je posuzovat individuálně a ne je porovnávat spolu. Jsou to dva šperky, který si zasloužej jedině obdiv a uznání.
Bugatti bude stát nejmíň 2 x tolik co stojí diablo a zas tak super nevypadá.
Bugatii bude stat 5 krat vic. Myslim ze je celkem hodne moderni konstrukce coz se o Lamborghini ric neda.Hlavne to jmeno Bugatti je synonymum pro super auto. Stare Bugatti jsou nejhledanejsi a nejdrezsi veterani vubec.
Bugatti = naleštěnej Volkswagen
A Lamborghini jako slavné jméno není????? Je smůla, že ho koupil VW, zase ale na druhou stranu by neměly prachy.
Zaujímavá debata. Čítate niekdo aj Speed? Auto nemusí mať tisíce koní, aby bolo fajn. Stačí aj 190 hp, ale hlavne musí mať PODVOZOK a nesmie byť ťažké ako krava, pardon ako býk. Výkon je fajn, ale 250 km/h po rovinke vie ísť každý pako. Za zlomok ceny Lamba, Z9, alebo Modeny sa dá kúpiť Westfield, ktorý ich všetky sfúkne ako nič( pravda, nie na diaľnici). A ak už platiť nehorázne peniaze za auto, tak nech to stojí zato, napr. replika Porsche 962 od Koeniga, alebo niečo podobné od Loteca.
Westfield, Caterham, Donkervoort = Lotus Super 7 jsou nádherná auta. Jsem rád, že se líbí i někomu jinému.
Taky se mi líbí Westfield, Caterham nebo Donkervoort, ale je to pořád jen oberhaná modifikace Lotusu!
Ad Lotus 7: mily jhferrari, opet se v tom placas jako v historii Lamba, Caterham neni modifikace Lotusu aje jeho jediny pravoplatny pokracovatel, protoze Chapman tehle firme prodal ve triasedmdesatem licenci a vyrobni linku. Je to vlastne Lotus 7 Series III se stale modernejsimi motory. Ostatni (Mohr, Kaipan, Mitsuoka, Westfield atd) jsou jen repliky. Mimochodem posledni sedmicka od Lotusu, Series 4, byla peknej paskvil. A pokud jste nekdy videli nazivo Caterhama, urcite jste byli zarazeni jako ja, protoze nese emblem Lotusu! Ptal jsem se na to kdysi v Praze na Autoshow panu u jejich stanku a ani oni mi nebyli schopni dat uspokojivou odpoved....
Nejdříve poděkování za odpověď. Také se omlouvám za "urážku" Caterhamu.
Co říkáte na nové Bugatti od Piecha
Jaký sportovní vůy je podle vás nejlepší?
Chevrolet Corvette Z06, LS6 motor, 0-100km/h za 4.0s, skipad 1.0 (!). A hlavně cena v USA kolem 50.000 USD, hromada elektroniky v autě (výbava o 2 třídy lepší než Viper či libovolné Ferrari), a hlavně -- dá se s tím bežně jezdit, i na dlouhé trasy.
Corvetta je super, proto jede taky v USa na dračku......narozdíl od Viperu apod.
tak se podívejte na //zpravy.idnes.cz jsou tam fotky vybourané Corvette a co z toho zbylo. A co třeba auto jménem Koenigseg(nebo jak se to píše) s top speed over 400 km/ h? to je už pořádnej záhul.
Ono záleží, v jaké to bylo rychlosti, ve 250 to nevydrží aní Diablo ani Z8 ani nic dalšího....
Myslím, že v Diablu by stačilo 100 km/h do zdi a byls dobrej Píďo. Astala vista baby. Plechovej futrál a za tejden muzika a kytky.
V cem by jste radeji jeli v BMW nebo v Lambu?
V BMW tady snad už jel každý. O tom, že by tomu tak bylo i v případě toho druhýho auta, teda nevím. Je tu vůbec někdo, kdo měl možnost projet se v čistokrevným Lambu? Já bych se k tomu klidně nechal přemluvit. (Ale svolil bych, jen kdyby mě pěkně poprosili😃)
Poznam chlapika, ktory ma 911 a viezol sa na okruhu aj v Diable. Ta 911 je cabrio 89,alebo 91 a Diablo bolo tusim 95, alebo 96. Inac vravel nieco v tomto style: ...za vela penazi malo muziky. Ak ho stretnem, tak s nim urobim kratky pokec a napisem o tom. Alebo ho dotiahnem ku computeru a napise Vam svoje dojmy sam.
V Auto Motor a Sportu 06/01 jsou špionážní fotky nového Diabla. Vypadá jako staré Diablo říznuté Ferrari 360 Modena.