Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

63 komentářů

Podle me neni nad cim uvazovat, jasnej favorit je 206!!
Avatar - pallas
pallas
pripajam sa k bojlerovi, ani ja by som nezvolil inak. Fabiu urcite nie (ak chces vediet preco, to som uz pisal do fora Skoda Fabia) a ten novy Seat Ibiza ma kamoska, a nijakym dojmom na mna nezaposobil... neviem aku vybavu ma Signo, mozno by som uvazoval o nom jedine vtedy, ak by za rovnaku cenu mal Seat omnoho lepsiu vybavu nez P206.
A než bych tu 206ku koupil, prohrabal bych se v rubrikách o Peugeotech, abych se jich do budoucna nemusel účastnit s tím, že mám ten a ten problém, se kterým mě ve všech servisech vyhodili a to je auto ještě v záruce!!!
Avatar - pallas
pallas
prof, to si este asi nemal fabiu. Tam ta s problemom nevyhodia, ale ti slusne povedia, ze to je normalne, resp. ze to skodovky robia.
Já vim, ono z těchto 3 aut se moc vybrat nedá, leda ten Pežot, protože alespoň dobře vypadá. To ostatní už je prostě loterie.
prof - neviem, ake mas skusenosti s 206kou, ale napriklad v anglicku ju vychvaluju ako velmi spolahlive auto.
luf: Já nemám zkušenosti s 206kou vůbec žádný. Vím jen, jak vypadá. Dokonce ani nevím, jak vypadá ten Seat, co chce Borgio kupovat. No a na Anglány bych moc nedal, víš že mají volanty na druhý straně 😄
Tak jsem se trochu rozhlíd po ostatních fórech a tohle mě zaujalo...

Všim jsem si taky, že je tu zarytej antiškodista Pallas, který se ztrapnil v konferenci Fabia 😃

Já se zkusím, na věc podívat nezaujatějším pohledem 😃


Když bych si měl vybrat mezi zmiňovanejma😒br />
- pokud bych nemusel brát ohled na peníze - beru jednoznačně P206 a vybavím si ho... Určitě bych nezapoměl na spoilery, protože s nima vypadá jako nadupaná kára i když máte 1,1 44KW.

- pokud beru poměr výkon/cena a je mi jedno, že budu součástí masy (sppolu s větším rizikem krádeže) - beru fabii

- jestliže nesnáším oba dva předchozí kandidáty, beru seat (lepší důvod mě nenapad) seat má horší kvalitu a míň výbavy...

(seat jsem řídit nezkusil, takže jízdně nevím 😒

Sám mám fabku 1,4 44kW Comfort a jsem docela spokojenej - podotýkám, že za volantem jsem povahy klidnější, takže mi motor stačí 😄.

PeeKaa
Peekaa: Nevím co máš na mysli tím větším rizikem odcizení u Fábie. Pro tvou orientaci koukni na [odkaz]

Kolecko: Tobě připadá průměrka kolem 6l/100km u benzínové 44kW Fábie přehnaná? (je pravda, že má psáno 7l/100km, ale to nevím, kde to vzali) A to jezdím v naprosté většině nepovolenou rychlostí! Ta 206ka (neřkuli "odpad" jménem SEAT) na tom není o mnoho líp a to i když jsou lehčí.
Riziko krádeže😒br />
Ehm, tenhle článek byl uváděnej v konf. Fabia už několikrát, takže jsem ho četl...

Zatím jsou F. relativně bezpečný a v kombinaci se zámkem řadící páky a pákou na volantu bych se tolik nebál, ale... Krást Fabii je zatím riziko, protože jejich množství je zatím menší a jsou "dost na očích". Schválně si na mě vzpomeň tak za půl roku a uvidíš jak půjde množství odcizených F. nahoru {ne že bych je krad ja 😃

Zatím taky zloději nemaj připravený nářadíčko. Ale on se někdo najde, kdo přijde na rychlejší způsob otevření. Smiř se holt s tím, že Škodovky se kradly, kradou a budou krást víc. Je to pochopitelný, protože v těch kvantech co jich jezdí se hůř dohledávaj a daj snadno rozprodat na ND. Mimochodem neber to jako strašení - spíš jako smutnou prognózu.

A😜 spotřeba 6l

Tak chtěl bych vidět toho člověka co jezdí s tímhle autem za 6l. Já se dostanu na 6,5 jen když jedu daleko mimo město a jezdím se svatozáří.. 😄

Když jsem ve městě nebo na to šlapu, dostanu se na 7-8 l (pokud je to kombinace obého, tak až 9l)

To mě přijde na malý auto moc..

Předtím jsem měl Mazdu323 1,5(6-7l)a Feldu 1,9D (5-6l) - to jsou spotřeby při razantní jízdě. S fabkou jsem o 3 litry vejš. Já vím, že srovnávat to s dýzlem je hloupý, ale někdy skoro lituju (i dynamiku měl ten dýzl lepší 😒(

Pééékáá
Peekaa: Ve městě 7-8l. To je v pořádku a mám to taky. Ale mimo město 5 - 5,5l. A dohromady to těch cca 6l dělá. 😉 Takže pokud jseš pošťák a máš to jenom na objíždění schránek po městě tak to těch 8l žrát bude. Pokud patříš k řidičům s průměrným poměrem jízd měst👋mimo města (a já se k takovým řadím) tak do těch 6l se to dá zvládnout i se svyžnější jízdou. Pro informaci: spočítal jsem si, že od té doby co jsem tu Fábku koupil jsem každý týden průměrně ujel cca 185km. Po dálnicích to švihám 140-150, mimo dálnice 100-120 (podle situace), po městě rychlosti v podstatě dodržuju. Zdá se ti, že jezdím líně? Na 44kW motor myslím, že přiměřeně. (Kdyžtak mě oprav 😉 ). Ale hlavně se i při těchto rychlostech snažím dodržovat pravidla pro zmenšení spotřeby. (V kterési rubrice se o detailech kdosi rozepsal a zjistil jsem, že jezdím přesně podle nich 😉)
ad spotreba: Pri jazde ako uvadzas maju ine auta spotrebu okolo 5l/100km. So spotrebou 6l mozem jazdit dialnice okolo 160 a okresky 140, s podielom mesta asi 30%. A nemusim sa bat, ze ak zacnem predbiehat, tak nestihnem, lebo mam tazke auto s vykonom vhodnym skorej do Matiza.
ad vykon: 44kW dostanu ine automobilky z objemu 1.0-1.2l pri ktorych je papierova spotreba udavana okolo 5.5l. Nemaju sice ten tocak, co Fabia, ale povacsine su lahsie sprevodovane, takze pruzne zrychlenie je aj tak lepsie.
ad kradnutost: Casom Fabia dopadne urcite tak, ako teraz Felicia. Aj v tom teste, ktory tu stale spominate je to jasne napisane - zatial nie su nastroje na dobytie Fabie, lebo je nova.
ad Almera: Ze nema PP by som az tak tragicky nevidel, zbytocne to cloveka obmedzuje pri jazde. Elektricke okna, to uz problem je. Ale myslim, ze je nejaka akcia na klimu, takze okna nakoniec budu zbytocne 😄

PreFabiu donedavna hovoril dobry pomer cena/hodnota, ale stale sa zhorsuje a presviedcat niekoho, aby si kupil auto s takym archaickym a uskrtenym motorom je podla mna neeticke. Radsej trochu priplatit a kupit 1.4 16V alebo pockat na novy 1.2 16V. Ak nechces cakat, radim tie auta vsetky vyskusat a rozhodnut sa srdcom
luf: Ukaž mě auto s objemem 1.4 (výkonem 44kW a točákem cca 120Nm ale to není tak podstatný) které má kombinovanou spotřebu 5l/100km. Rád se nechám poučit. Pokud jde o ty auta, která mají objem 1.0-1.2 (jesli se nepletu, tak u zmiňované 206ky není točivý moment ani 100Nm), tak pokud by měli zpřevodování takové, aby mi při rozjezdu ujeli tak je za moment dohoním protože z takovým zpřevodováním ztrácí na rychlosti (zvětším-li "sílu", zmenším rychlost) a to myslím nebude tak žhavý. Co se týče zlodějů, tak každý auto je samozřejmě ukradnutelný, ale že Fábku v této kategorii odbornící srovnávají s audinou za minimálně dvojnásobnou cenu je celkem potěšující. Nebo je to podle tebe na škodu? 😉
Spocitaj si to. Pokial sa nemylim, 44kW Fabia odumiera kdesi pri 4500ot. Mensi motor s tym istym vykonom bezne toci do 6-6500. Pri dobrom sprevodovani bude tocak na kolesach o dost vyssi na kazdy stupen a hmotnost vacsiny aut tejto triedy je nizsia ako Fabie. Takze vysledne pruzne zrychlenie bude vyssie. Ja nehanim Fabiu, ale tento motor je zastaraly, uskrteny a nenazrany. Budes iste argumentovat tvojou spotrebou, ale ak budem rovnakym stylom jazdit s inym autom, budem mat zarucene nizsiu spotrebu. Zda sa mi proste nemoralne vobec taketo auto predavat. To auto ma svoje klady, ale motor to urcite nie je.
luf> Proč používáš slovo "nemorální"? To, že je MPI po technologické stránce krám, ví každý. Nemorální to ale není. Třeba Suzuki Baleno 1.9TD 55kW s motorem z peugeotu z 60tých let je podle mně horší propadák. Navíc u MPI je alespoň lecos modifikováno, u Balena nikoliv...


BTW, nechci se dotknout majitelů MPI, určitě jsou v drtivé většině případů spokojeni. Holt někdo nepotřebuje tu výkonovou rezervu.
Este som zabudol - take auto ti ukazat nemozem, lebo napr. Renault Megane motor 1.4e s vykonom 55kW a tocakom 114Nm ma priemernu spotrebu necelych 6l (jazdi sa na nom denne 7km rano, 7km vecer), takze bez problemov s nim za tych 5l kombinovanej zajazdim. A vedz, ze s dynamikou je niekde uplne inde.
luf: A já zase netvrdím, že 44kW motor MPI je výkvět nejmodernější techniky. To ani náhodou. Ale na celkem snadné dojetí na určené místo (NE ZÁVODĚNÍ!!!!) za cca 6l/100km je plně dostačující a ve spojení s komfortní Fábkou (oproti různým Punťům, Cliům, Corsům, atd.) i pohodlné, bezpečné s výbavou za celkem rozumnou cenu. Kdybych chtě závodit (a měl na to prachy 😉 ), tak si rozhodně koupím auto s jiným motorem.
O kolik je fabie oproti puntu, cliu, corse pohodlna, bezpecna, s vybavou za rozumnou cenu ?
mfilip: Ach jo. Takže jsem si dal tu práci a porovnal tyto auta s přibližně stejně výkonným motorem, 5-dveřovou karoserií a pokud možno stejnou výbavou. Takže porovnání s Fábkou komfort za 313000,- : 1) Punťa 1,2l za 323100,- není PP, dělené zadní sedadlo a nárazníky v barvě karoserie a jiné drobnosti. 2) Opel Corsa Comfort 1.0 12V za 339000,- má navíc dálkový centrál a chybí opět PP a drobnosti. 3) Renault Clio 1.4 RT za 343300,- má navíc dálkový centrál a chybí opět PP a drobnosti. Co se týče (teoretické) bezpečnosti podle NCAP: tam je na tom nejhůř Corsa, ostatní auta jsou ve stejné kategorii. A nakonec pohodlí - vzhledem k tomu, že nejsou k dispozici údaje o prostoru uvnitř, dá se ORIENTAČNĚ odhadnout vnitřní prostor podle venkovních rozměrů, které jsou určitě jistým faktorem ovlivňující prostor uvnitř (a možná i bezpečnost): Délka/šířka/výška: Fabie - 3960/1646/1451, Corsa - 3816/1642/1443, Clio - 3773/1639/1417. Na Punťu už dneska nemám čas ale typuju že bude asi nejmenší. Je to rozhodování jasnější ? 😉
Na zaciatku si tvrdil, ze porovnavas auta priblizne rovnakeho vykonu a vybavy. Ale Clio 1.4 malo 55kW. Nove Clio s motorom 1.2 ma 43kW, dobru vybavu a ak pojde do EuroNCAP, zrejme vyhra svoju triedu. A navyse stoji iba 305tis KC, za co dostanes 4xairbag, ABS, elektricke okna, vyskovo nastavitelne sedadlo a volant, central s dialkovym a "nafarbene narazniky". Mozem potvrdit, ze je mensie vzadu ako Fabia, ale to mi neprekaza. Ze ma horsi podvozok sa mi nezda a v pohode som ochotny si to aj skusit (ked ale vyzujem tie blbe Continentalky). A ze je uspornejsie ako Fabia mi dokazuje kazdodenne, mam spotrebu cca. 6l (mam 1.4 16V 72kW) pri ziadnom setreni a obcasnom vyuzivani plneho vykonu.

Zase som sa nechal uniest a presviedcam ludi na Clio. Pardon! Uz som si slubil, ze to nebudem robit, ale zase som sa nechal strhnut. Aby som isiel s pravdou von, Fabia bola tiez moj kandidat pri kupe auta, ale nakoniec som sa rozhodol pre Clio.
Podivej, ja se mezi nicim nerozhoduju a nejsem tady prvni patek. Jen nemam rad, kdyz nekdo rekne, ze auto A je oproti autm B,C,D,E pohodlnejsi, vybavenejsi, a bezpecnejsi. Proc to vzdy zrovna a pouze pisi majitele Skody ? O bezpecnosti sam pozdeji pises, ze krome Corsy jsou vsechny auta ve stejne kategorii. Pritom nevim, jestli uz nova Corsa delala crash testy, protoze k dispozici jsou zatim pouze testy stare Corsy. Neni to trosku nefer porovnavat starou Corsu z roku 94 z Fabii z roku 99 ? Nevadi. Pohodli: V cem je auto pohodlnejsi ? Jako v tom, ze ma o 1 cm vice mista vepredu a 2 cm vice mista vzadu pro kolena ? Neni pohodli auta taky v necem jinem ? Co to s prominutim meles o Puntu za 323 100 bez narazniku v barve, bez delenych sedadel, bez PP a jinych drobnosti ? Nez zase neco takoveho placnes, podivej se na web, kde uvidis 5D Punto II ELX s delenymi sedadly, s PP, s narazniky v barve a s dalsimi drobnostmi, jako napriklad airbag spolujezdce k airbagu ridice, el. stahovani oken vpredu,dalkovym centralem, celkem za nejakych 315 000 Kc.
Ve zmínce o NCAP je na tom nejhůře Corsa, ale starý model!
vzdyt jsem to mispulovi rikal, ale presel to lehce svym:"Racte se uklidnit panove"
to mispul😒br />
tak to jezdíme zhruba stejne. Ale spotrebu mam vyssi. Mozna je to tim, ze asi nedodrzuju ty pravidla 😃)

Nevis kde byly? rad bych si je precet...

peekaaa
Peekaa: Bylo to v tématu "Spotřeba paliva" viz např.: Jméno: fija

Datum: 16-07-2001 v 18:57:02

Příspěvek číslo: 908. Ale detailněji to tam bylo napsaný ještě kdysi dřív, ale mě se to nechce hledat. 😉 Jinak ve zkratce: přibržďovat zásadně motorem, při konstantní rychlosti zlehka ubrat plyn (výrazná úspora!), nedojíždět auto před sebou na "kufr" ale nechat si odstup a udržovat tak "svoji plynulou jízdu" až do jeho předjetí (podle situace), z kopce nechávat zařazenou rychlost, atd... (víc mě momentálně nenapadá 😉 )
to mispul: DÍK


Tak já to teda zkusím...

I když se přiznám, že někdy mám holt předjížděcí náladu a to jdou starosti o spotřebu stranou...

peekaa
mispul> Ale kdo to má sakra vydržet ??? 😄
Původně jsem si chtěl koupit 206ku. Je to opravdu jedno z nejlepších aut v téhle kategorii a měl jsem k ní i dost blízko z toho důvodu, že švagr pracoval na Slovensku v autosalonu Peugeot a tak jsem se párkrát svezl. Jízdní vlastnosti vyloženě dobrý, design interiéru i exteriéru (subjektivně) výborný! ALE - jakmile šlo tenký do tlustýho a já šel auto kupovat, tak jsem si ještě jenom tak pro jistotu skočil do Škodovky optat se na Fabiu ( tehdá můj druhej kandidát) a nestačil jsem se divit. S o mnoho lepší výbavou a motorem stála o cca 100.000,- míň (započten leasing, pojištění atd.)! Takže jsem rychle vystřízlivěl a nakonec koupil fábku a jsem úplně spokojenej. Jízdní vlastnosti se mě zdají srovnatelný, motor je i papírově silnější, vybavení je o mnoho komfortnější, a na design jsem si už zvykl. Dokonce se mě začal líbit! Toť příběh mého nákupu auta (srpen minulej rok). Přeju šťastnou ruku v rozhodování a pamatuj: jde jen o plechovou mašinu která tě má co nejbezpečněji a nejpohodlněji a nejspolehlivěji dopravit z místa na místo. 😉
Mam dilemu.Chcem si v dohladnej dobe kupit nove auto.Rozhodujem sa medzi

tymito autami😒br />
Skoda Fabia Comfort,Peugeot 206 XR Presence,alebo Seat Ibiza Signo.

Vsetky tieto modely idu v cene okolo 400.000.-Sk.Neviete mi niekto aspon

troska fundovane poradit a porovnat,ktore z tychto modelov sa najviac

oplati?(Cena/vybava/kvalita/vyhoda leasingov na konkretne znacky/cena

nahradnych dielov+servis.) Po pripade majitelia tychto aut svoje skusenosti

za a proti.
Seat Ibizu som vyradil.Velmi som sa venoval studovaniu Fabie a toho Peugeotu,dokonca som v oboch sedel a na Fabke aj soferoval.Peugeot 206,je sice pekne auto a jeho tvary obdivuju hlavne zenske ocka,ale po prve ma to kufor o mnoho mensi ako Fabia.Po roku ju chcem dat prerobit na plyn(schovany na mieste rezervy).Dalsia vec,Peugeot uz zakladny vychadza drahsie a nema palubny pocitac a mnoho doplnkov,ktore sa uz vo Fabii Comfort nachadzaju.Dost sa po tychto obhliadkach a studovaniach priklanam ktej Fabii.Chlapi,ale moc vam dakujem za vase nazory a uvitam aj nove a dalsie nazory a skusenosti.Pri Fabii ma este trapi rozhodovanie,ze ci kupit s motorom 1.4MPI/44kW,alebo sa oplati vysolit o 20.000Sk viac a kupit 1.4MPI/50kW???Navyse,aky je rozdiel medzi motorom AZE a AZF pri motore 44kW??Vdaka,vdaka.
Ja som asi 1 rok uvazoval nad tym ake auto kupim. Mal som podobny vyber ale miesto Ibizy to bol Fiat Punto ELX. No a ked som si zrovnal vsetky ceny tak Fabia vysla o dost lacnejsie. Takze odporucam Fabiu 50 kW Comfort. Vybav si Skoda Kartu a budes mat zlavu 2%.
vřele doporučuji, jestli tvé rozhodování stále trvá, tak si dojdi na předváděčku. a při pohledu do ceníku to auto nemá konkurenci! a to doslova. já se kvůli ceně s tím autem šel svézt a do teď nevycházím z údivu, nakolik je to auto příjemné a na první dojem neodfláknuté. působí velmi dobře. ahoj a dobrý výběr.
Alespon kdyby nam sem mr. Borgio laskave napsal co od auta chce a jake jsou kriteria vyberu (tezko budeme nejakemu zamestnanci horske sluzby cpat predohrab, kdyz by potreboval AWD, nebo zenske cpat Fiat Punto HGT, kdyz s tim bude jezdit pouze po meste (max 50 km/h) pro deti do skolky a na nakup a nebude se s Manou od vedle dohadovat ci milacek (auto) zvladne tu stovku rychlejc a jak ji rajcuje ta uzasna akcelerace (jak o tom vcera mluvili na NOOVE v televizi, koukala jsi Mano, ne?)...
Ak si chces obcas rychlejsie zajazdit, tak s Fabiou to bude mozne jedine pri jazde z kopca. Podvozok ma sice vynikajuci, ale je velmi tazka (1050 - 1100 kg podla vybavy)a zakladne motory s nou maju problem. Sviznejsia nez Fabia 44kW je uz aj Felicia 40kW a to uz nehovorim o Punte, ktore ma 860 kg a 44kW, pripadne 940 kg a 59kW. Od toho sa samozrejme odvija aj spotreba - slaby motor+tazke auto+tazsia noha na plyne=vysoka spotreba. Punto som uviedol iba ako nazorny priklad. Podobne je to aj u inych aut tejto kategorie.
To: Kolecko. Varianta s motorem 44 kW je nejprodávanější Fabií. Co s ní ti chudáci asi dělají, když ji do kopce tlačí, a svezou se jen z kopce. Zkusil jsi se v tom autě alespoň svezt? Maximálka okolo 160 je na rychlé svezení málo? Docela mě baví, když si někdo takhle teoretizuje a neví o čem. S tímto motorem jezdili donedávna i Oktávky. Zkus si alespoň předváděčku, ať víš o čem je řeč.
To: Kolecko. Varianta s motorem 44 kW je nejprodávanější Fabií. Co s ní ti chudáci asi dělají, když ji do kopce tlačí, a svezou se jen z kopce. Zkusil jsi se v tom autě alespoň svezt? Maximálka okolo 160 je na rychlé svezení málo? Docela mě baví, když si někdo takhle teoretizuje a neví o čem. S tímto motorem jezdily donedávna i Oktávky. Zkus si alespoň předváděčku, ať víš o čem je řeč.
To:Joed

Viem o com hovorim. Kamos ma od minulej jesene Fabiu 44kW, druhy kamos ma dvojrocnu Feliciu 50kW, treti kamos ma nove Punto 44kW a ja jazdim na rocnej Octavii combi TDi 81kW a na 10 rocnom BMW 730i E32 a vyskusal som Punto Sporting. Jazdili sme vsetci na vsetkych autach. Skusali sme ich naraz na velikanskom parkovisku, jazdili sme na cas trasu 3.5 km do kopca a tu istu trasu z kopca. Kazdy s kazdym autom 3x a vysledky sa spriemerovali. Fabia bola najrychlejsia z kopca a najpomalsia do kopca a pri zrychleni a pruznosti. Octavka, ani BMW sa nerata, to je ina kategoria vykonovo, aj financne. To je len o tom, ze sme si skusili aj rychlejsie auta.
TO: Kolecko. Otázka stála tak, že Fabia 44 kW nemá výkon, aby vůbec jezdila do kopce. Proto jsem se ptal, jestli ji její vlastníci musí tlačit, či co. Tvé srovnání pokulhává v tom, že jste zkoušeli feldu 50 s fabkou 44 kW. Ten rozdíl výkonu musí být znát. Kdybys srovnal s feldou 40 kW, zjistil bys, že jsou minimálně rovnocenné, jestli není ta fabka lepší. Měl jsem feldu MPI,50 kW a nyní jezdím s Fabií Combi 50 kW a řekl bych, že průběh výkonu, zejména v otáčkách kolem 3800 až 4500 je i přes uškrcení lepší, než byl u feldy. Jeto prostě auto na dojetí z místa A do místa B. Na silnici dovoluje plynulou jízdu v oblasti rychlostních limitů, aniž by kohokoliv zdržovala. Kdo chce lepší parametry, určitě do těchto motorů nemusí jít. Jenom vím, že se jich prodává zdaleka nejvíc.
Ano, přátelé je to tady!!!!

Je to potupné, ale donutili jste mě k tomu...

Přiznávám!!!

Pokaždé když s Fabií dojedu pod kopec, musím zastavit a auto vytlačit ručně. Tu ostudu, když mě předjíždějí nablýskané Peugoty, Fiaty a Seaty -to si určitě dokážete představit...

A přitom jsem chtěl být jen vlastenec :-!

PeeKaa
peekaa: 😃)))))))

mfilip: ad "Jméno: mfilip

Datum: 26-07-2001 v 12:15:58

Příspěvek číslo: 47

Předmět: Re: spotřeba a riziko..., kasik " - Doufám, že ti vysvětlení a omluva v auditoriu Fabia postačuje.
asi jo, i kdyz jsem to jeste necet. Chapej to, udelal bys to same.
Vyzera to tak, ze ak sa v MC zacnu porovnavat Clio, Fabia, Punto, 206, Ibizy, Corsy tak sa diskusia obrati na diskusiu o Fabii 😄 Asi je nas, majitelov fabky fakt vela 😄

Inak ja som s mojou 44kW/Comfort spokojny, vyhovuje mi pohodlie interieru a motor mi staci ked vacsinou jazdim sam a zavodim len zriedkavo. Spotrebu mam 6,4l (70%mesto 20%okresky 10%dialnice). Aku spotrebu ste mali napr. na ceste do chorvatska? Ja 5,9. Na spotrebu vobec nepozeral, chcel som byt co najskor doma.
A este by som zabudol: Do tej Fabie si daj aj klimu. Ja som nedal a teraz lutujem. To je tak, ze prachy zase budu a auto uz mas kupene tak potom mozes len nadavat ze preco si do toho nedal viacej ked si ho kupoval. Na com by som mozno setril by bola farba. Biela je bez priplatku a celkom dobre vyzera (ja mam ale priplatkovu...).
A co takhle Almera 1,5,5dv.Cena něco přes 350tis.,auto vyšši třídy,dobrý motor,spolehlivost,3roky záruka,výhodný leasing.Je pravda,že základ má slabší výbavu.
koukal jsem na to

5dv nejlevnější 354t

chybí mu 2 "základní věci"😒br />

palubní počítač


el. okna


co dodat?

Nissan je dobrej, ale dražší...

peekaa
Rozdiel medzi motormi AZE a AZF je v emisnej triede kým motor AZE má emisnú

hodnotu podľa EU - 2

a AZF má podľa EU - 4.
za ty prachy cca. 350 t se spis poohlidni po odebranem leasingu nejakeho auta nizsi stredni nebo stredni tridy rv. 99-2000-2001 ...

Ja koupil rok a pul stary Ford Mondeo . Viz stranky OB leasingu, corfiny, skofinu. Tech 44kw , tlacenice na zadnich sedadlech - jses masochista 😃) ?
Mib>moje řeč. Ale někdo ty nový auta kupovat musí, abychom my měli dostatek ojetin na výběr 😊)))
za 250t. Lada 2111 kombík + 5t převodník 12V- 220V a palubní počítač za 50t Athlona 1.4Ghz a 15 LCD-čko 😃)

... Jen chci říct, že palubní počítač je drahá srandička, protože tam budeš mít nastavenej v létě čas a v zimě teploměr.
Ta diskuse mela zacit tim, k cemu to auto ma slouzit. Co se centimetru tyce, zjistil jsem ze rozhoduji docela dramaticky. Do Primery 3 detske sedacky dam, do Octavie ne. Jedna se o 3cm na sirku. Dalsi pozoruhodna vec je geometrie sedadel. Po 9 hodinach cesty to dela docela rozdil (v poradi uspesnosti Primera, Vectra, Octavie). Pokud ale budu jezdit jednou za vikend k babicce 50km, tak me to nebude zajimat. Pokud mam auto pro jednoho s prilezitosnym spolujezdcem, take me prostor vzadu nezajima. Maximalni vykon motoru je podle me zkusenosti jen pomocna informace. Prubeh krouticiho momentu je podtstatne zajimavejsi, zejmena ve vztahu ke stylu jizdy. Primera 1.8 je hodne lina, ale pokud jedu v klidu (treba i 180), odmeni se dobrym komfortem. Neni problem jezdit vsechno do 3000 rpm (coz je asi 120 na V). S ohledem na dobry podvozek jsem se odnaucil spomalovat v zatackach (po presednuti do Vectry se mi to skoro vymstilo 😃. Co se mne tyce, nepotrebuji pocitac (mam jej v Primere i Octavii a pokud vidim okamzitych 30l/100, tak to zbytecne znervoznuje), ozelel bych i elektriku, ale bez klimatizace ani ranu - takhle jsem mel tu Vectru a bylo to dobre. Mozna jen pro kratke popojizdeni po venkove bych ji ozelel. Pamatuji si jizdy ze Slovenska pri 32 bez klima. Take stat v takovem pocasi v Praze v zacpe muze byt super zazitek.
Pánové, račte se uklidnit. Ty ceny (s možnou výbavou) jsou ze včerejšího dne z oficiálních serverů jednotlivých automobilek (www.renault.cz,www.opel.cz,www.fiat.cz). Tak nevím, jestli dealeři dávají ceny menší. Pochybuju.
Blbe nekecej: na www.fiat.cz je cena 314 900,- za Punto s vybavou, o ktere jsem psal od 1. ledna. Chodim tam pomerne casto, vzdy kdyz nekdo vytasi podobnou dezinformaci, aby obhajil ze jeho auto nejmenovaneho konkretni znacky je lepsi i v cene a ve vybave. Ale aby se nekdo obhajoval, ze tu cenu vycetl prave na www.fiat.cz... to jsem nezazil. Neber to osobne, je vas vic.
Proboha, Seat ne, za par mesicu prijde nova generace, cena stavajicich modelu razem klesne na polovinu a je to auto uz celekem prekonany... Fabia je prakticka, 206ka originalnejsi, hezci, individualnejsi. co se tyce desingnu, jasne 206, jizdni schopnosti o trochu fabia, interier/pohodli zase 206, motory.... to je otazka. 206: 1.1 je dost malo, 1.4 je starej, nijak zajimavej motor, 1.6 16V v XSu taky nic extra... a HDI dost drahy. Fabia: 1.4 MPI brrrr, 1.4 16V, to uz je jina, mozna radsi ne cerveny, 2.0 je az dost, SDI je prima, TDI taky, ale desne drahy. Hmmm, tak si vyber😄

Jeste zauvazuj nad Cliem, sice je tam o trochu min mista nez ve Fabii, ale tak stejne co v 206, ale za 350 t. budes mit auto v elektrice, se 4ma arbagama, ABS a s motorem 1.4 16V, kterej mam ve svym Cliu taky a super (100HP, prumer spotreba okolo 6.5).... Znam tyhle dilema😄
a co takhle zařadit do výběru ještě litrového Yarise: v porovnání s 206 má větší kufr, nižší pov.ručení, spotřebu, je živější, má nižší maximálku (156 oproti 170), navíc toyoty vynikají ve spolehlivosti - možná to yarise taky potká. Je to blbá úvaha???-co dodat kromě rčení, že "japonec až nakonec" a obdobných citových nematematických průvanů...?
Yo, Yaris je moc prima. Jen ridic nesmi mit vic nez 185cm, pak nevidi na display (vyzkouseno😄 Ale je to dost drahy auto... za stejnou cenu mas treba u Clia ABS, elektriku a 4 airbagy. Tot dilema😄
Co treba novou Corsu. Vetsi rozvor, kufr na tom bude stejne, velice usporne motory (1.0, 1.2) -> povinne ruceni, cena stejna, taky pozink, design subektivne pekny. Bezpecnost nevim, novy model jeste nebyl testovan. No proste proti Fabii same klady 😄
ten motor v cliu 1.4 16V je fakt super, aj vybava, ale nepaci sa mi dizajn... s mojou fabkou som velmi spokojny, az na ten motor (1.4MPI), nabuduce si kupim urcite nieco silnejsie 😄
A co takhle SUZUKI SWIFT 1,3 GLX sedan výkon 62,5kW vnitřní prostor velice solidní,kufr 420 litrů,spotřeba okolo 5litrů a spolehlivost?Ve statistikách uvedeno hned za Toyotou,ale cenou je úplně jinde.
Swift je bezva koupě (cena+výkon+spotřeba+servis...), dokud ho o něco neopřeš; přece jenom je to asi tucet let stará koncepce, je lehký a měkký. Yaris je v crasch testech lepší než vychvalovaná fabka; pravda - yaris je dobře o třetinu dražší než swift,jezdí podsatně úsporněji než fabka a v litru má směšně nízké povinné ručení (zatím, než to do 3-4 let předělají na pov.ručení podle výkonu motoru).
S tou měkostí máš možná pravdu,ale už se dá z plechařiny sehnat dost dílů z druhovýroby za rozumné peníze.3515,- Kč na 95 a výš a 1377,- Kč na starší ročníky.
l/p přední blatník
Nez tohle pojistovny udelaj, tak ...
doufam, ze se podle vykonu platit nebude. Pojistovat by se meli ridici individualne, stejne tak jako chodci a cykliste, ne auta. To je ale diskuse do jine rubriky