k tomu zabezpeceniu-uz je to nejaku chvilku co ponukaju zamok na volant, taky ten co ma nejaky duty kluc a uzamykanie pod volantom-dokonca to vyraduje aj startovanie-a zlodeji s tym nedokazu pohnut nejaku tu hodinu, lebo kym vytrhnu air-bag a dostanu sa k tyci riadenia, ktoru ten zamok zamyka a potom spat namontuju... A tvrdia, ze to odola aj tekutemu dusiku.
k tym constructom- taky ten, co iba donho strcite klucik a otocite a je zamknute, tak tie su zevraj pre zlodejov lahko prekonatelne, ale este tie starsie, kde sa strkala ta tycka do stredoveho tunela pod prevodovku, tak s tymi mali zlodeji vacsiu pracu.
k.o.k.s.: no nevim byt zlodejem tak to asi radsi odtahnu protoze vysilac muze byt od kostry izolovan a je ti to na ho...jj na nahradni dily to je jasny ale kdyz na to prijde majitel treba po pul hodine tak to asi jeste nebude rozebrany ;-)
a proc bys to auto tahal slozite nekam mimo signal ?? staci do kostry pustit 220V a cokoliv elektronickyho je minulosti... takovy auta dou stejne na nahradni dily...
este me napadlo...mohli to proste nalozit na nejaky odtahovac...nebo jednoduse odtahnout...a uzavrit nekam kde by ten signal nebyl...to je celkem rychle a spici sluzba si toho nemusi vsimnout :?
no...nemam slov...ale je divny ze si nekdo s kvuli takovemu autu dal tolik prace...ze by tam byl s milenkou a o auto se postarala zarliva manzelka?...to bych se totiz nedivil temer nicemu >:D
:mrgreen: Pánové, mám příklad ze života. Před týdnem parkoval před hotelem několik noci VW Passat poslední generace v 2.5 šestiválci TDI. Měl elektronický zámek zpátečky, alarm, vyhledávání pomocí GPS. V půl šesté ráno tam ještě stal (noční hlídací služba ho zaevidovala v 05:25 hod.) a ve třičtvrtě na sedm, tam již parkoval jiný vůz. Někdo ho totiž, i při takovém zabezpečení, ukradnul! Majitel Rakušan ihned volal do Rakouska vyhledávací GPS firmu a ta ho neindentifikovala!?!? Ten VW Passat prostě zmizel!!!! :roll: :!: :?: :!: :?: :idea: :shock: Tož, kdyby byl býval měl Construct, tak se mu to nestalo ................ :!: :!: :!:
je nutný ještě zámek zpátečky Construct či je to jen požadavek "leasingovek a pojišťoven?
Neni to nutny pozadavek. Pokud vim tak pojistovny zadne zabezpeceni nevyzaduji, co je to za famu?
Jde o to ze na zamykani radici paky dostanes od pojistovny slevu, takze se ti to treba za 3-4 roky vrati, takze proc si to nekoupit, kdyz je to vlastne zadarmo a zvysi to cenu auta pri prodeji?
Icek: jestli ma auto tebou popsanou vybavu je zamek zpatecky u nas prakticky zbytecny...tem zlodejum co by ti to auto mohli u nas ukrast bude stacit i ten uzamykatelny volant...jinak kdyby jsi mel nejake auto z kategorie kde se krade na zakazku dalo by se o jistem ucelu mluvit...ikdyz tam uz se zase pohybuji lide s tzv. tekutymi klici...takze kdyz uz by sis nejake takove auto kupoval tak by byla hloupost nenainstalovat nejaky vyhl. system pracujici pomoci site GPS apod...takze dle meho nazoru je to jen jeden z (opakuji v tebou popsanem aute) nesmyslnych pozadavku pojistoven >:-[]
:? Vojín Kotas, mám dotaz: Má-li auto imobilizér v klíčku zapalování, a startuje-li se tlačítkem a má uzamykatelný volant (např. Civic nebo Yaris), je nutný ještě zámek zpátečky Construct či je to jen požadavek "leasingovek a pojišťoven?". Zabrání ten zámek zpátečky krádeží nebo jsou to vyhozené peníze :?: :roll:
Myslím, že v této době musí mít kvalitní auta každá automobilka. Nikdy jsem nevěřil, že Fiat má dobrá auta, ale po prohlídce Grande Punta musím změnit názor :*) Jo a zpátky k tomu Seatu, nikdy jsem ho neměl, ale protože patří do Volkswagenu Group, tak asi na kvalitu dohlídnou. Ale na špatný kus narazíš všude 8)
Pokud je to do mesta, tak nejaky slabsi, protoze ve meste nemas moc prilezitosti predjizdet ani ukazovat kolik ti to jede, takze pokud opravdu jenom do mesta tak nejaky 1.2, nebo tak. Stastny kup
Fiat Uno, to je z tech cos jmenoval asi nejlepsi, jestli o nem chces vedet víc, tak si zajdi na tema neco mensiho a sviznejsiho do 50000kc, na tomhle foru, tam o nem mas nekolik prispevku.
chcem si kupit nieake auticko do tych 35 000 sk cize 27 000 cz skuste nieco poradit naj. nieco ako Fiat Uno,Peugeot 205 ale aj starsie napr Fiat 128 Cupe alebo 127
no a ten kolickovy diferencial nikdo nevite co je?...jasne ze diferencial ale jak funguje udajne je to nejake starsi reseni a tedka ho vytahly u suzuki a namontovali do vitary tak by me zajimalo jak to funguje :?
Ultiman:Já jsem v těch autech jen seděl a celkově mi to rozdílný nepřišlo(vpředu) co se týká velikosti,takže volím Opel >:D .Taky z důvodů toho,že určitě ti dají větší slevu kvůli dalšímu modelu(někdo tady dokonce psal,že státním zaměstnancům dávajá 14%),za další Corsa byla ve spolehlivosti mnohem lepší.
Ale jak jsem již psal,nejsem nadšenec těchto malých aut,takže pro mě jasná volba Astra classic 2 Family.
BILL: jinak jestli postavis to auto jen z tech nahr. dilu a z toho co najdes na srotaku vyfotis jak v celku jede tak ses u me vazne pan BILL s velkym P :-O na druhou stranu je to vazne vyzva a myslim ze krome toho ze ti to veme spoustu casu a mozna i trochu penez tak ti to hodne da(at uz skvely pocit z tvoreni a pokud se to povede tak nemeritelnou radost a v neposledni rade spoustu zkusenosti) let's try it ;-)
RRAAFF: musim se priznat ze zde je ma mezera ve vzdelani- s corsou jsem nejel :*) ale jel jsem s polem a kdybych musel neco rict tak asi jen to ze polo nedoporucuji...jednoduse receno si nedokazu predstavit cilovou skupinu pro kterou bylo vytvorene...uplne nakupni tazka to neni...pro mlade lidi je spis lupo...pro duchodce fox...corsa ma alespon v modelove nabidce opelu smysl ale jak jezdi ti nereknu...jelikoz je to ale vychozi model bude mit jeste byvale chyby opelu jako vysoky aerodynamicky hluk...ale to je pouha teorie ;-)
BILL : no máš pravdu musím to uznat ač nerada.Ale je to celková trend zařazovat nás do té druhé poloviny těch co neumí moc dobře řídit. Mezi ty já se neřadím. Za to se nestydím :-! a nebojím se to říci. :D
Skoda byla zadni naraznik...a trosku odrela zadni kridlo, coz me nastvalo nejvic:)Taky sem ji proklinal, ze nema lizt do tak velkyho auta, kdyz neumi ridit...co nadelame...
A jak jsi přišel na životnost 4 roky? Je pravda, že některé automobilky doporučují měnit pneu po 6 letech, např. VW, ale nevím o nikom, kdo by je zbytečně měnil, samozdřejmě je tam rezerva.
To musíš vědět sám. Kde jezdíš, co máš za auto atd. Jasně že ideální je mít další obuté disky a přehazovat celá kola. Ale než bych si rozbil auto, tak je cena dalších kol poměrně zanedbatelná. Nejde ani tak o to, že někam nevyjedeš, ale že nedobrzdíš nebo dostaneš boční smyk, a tam ti nepomůže ani ABS. Celoroční kola je kompromis, téměř nikdy úplně ideální, někteří výrobci je ani nevyrábí, ale pořád lepší než letní v zimě, taky nejsou někdy nejlevnější. Skus sehnat třeba i jeté dobré disky a obout je, ale na to máš času do příští zimy dost. Stačí 3 ks, můžeš využít rezervu, jestli nemáš dojezdovku.
Jaký je váš názor na celoroční pneu? I značkový výrobci je mají v nabídkách. Mají smysl? Nebo je to jen marketingový tah? Co by ste doporučily řidiči který najede za rok max. 10 000 km (v zimně cca 2000 km) - dle mého pro něho dvě sady pneu nemají smysl. (předpoklad životnosti směsy 4 roky). Tak a ukažte se :D