0
Koupit Nubiru combi 1,5 nebo ne. Proč?
0
To asi nepude. Nubira je jen 1.6 16v a nebo 2.0 16v. Projed se a uvidis. Za tu cenu to neni spatna koupe. Zvlast business edition je v plne vybave s dvoulitrem za velice zajimavou cenu
0
Díky. Asi tam zajdu a uvidím.
Kdo umite anglicky, kouknete se treba sem😒br />
http😐/ www.bsmotoring.com /2003/jul12_1.htm
Je tam indicka recenze 😉 Zajimave je srovnavani se Skodou Octavia a Toyotou Corolla 😊
Jinak pro hledace recenzi v zahranicnim tisku😒br />
Evropa: Daewoo Nubira
USA: Suzuki Verona
Asie: Chevrolet Optra
To je globalizace pod hlavickou GM.
http😐/ www.bsmotoring.com /2003/jul12_1.htm
Je tam indicka recenze 😉 Zajimave je srovnavani se Skodou Octavia a Toyotou Corolla 😊
Jinak pro hledace recenzi v zahranicnim tisku😒br />
Evropa: Daewoo Nubira
USA: Suzuki Verona
Asie: Chevrolet Optra
To je globalizace pod hlavickou GM.
Nubira... to zní jako nějaká ošklivá nevyléčitelná nemoc ze Severní Afriky.
rbaron: Moje řeč. Jsou to dobrá auta, ale jen po dobu záruky nebo do 100 tkm. Pak jdou rychle do kytek. Vím o čem mluvím. Švagr má Nibiru 1,6 po 100 tkm už po nastartování se potkali ventily, odešly kabely ke svíčkám, ložiska kol. Začíná se to po čtyřech letech čím dál víc *. A to jsem mu dobře radil, kup si za stejný prachy novou Octávku. Nechal se zlákat výhodným leasingem. Naštěstí se dá za míň jak poloviční ceny u nás sehnat vše ve skladu Daewoo v Trenčíně.
Kdyby se za stejny prachy dala koupit Oktavka, tak nevaham ani minutu. Podivej se prosimte do ceniku, at vis o cem mluvis. Pri stejne vybave je Octavia minimalne o 120 000 Kc drazsi. Nova Nubira je komplet v elektrice s ABS, klimou a airbagy pod 400 kKc. Za tu cenu nekoupis ani stejne vybavenou Fabii (cca 425 kKc) natoz Octavii.
To píšeš o současném ceníku. Já myslel ten z roku cca 98-99 a Nubiře Sedan 1,6. Sice byla levnější, ale teď by byl rád, kdyby jí za těch 120 tis. prodal narozdíl od Oktávky 1,6, za kterou by dostal dvakrát tolik. A ještě by si ušetřil spoustu starostí. Jinak jízdní vlastni hrůza děs. Kolíbe se to jak kačena. To moje stará sirka sedí líp. A design - žádný taky žádná krasavice. Pokud si Nubiru koupíš a jsi kutil (díly jsou levné), tak proč ne. Ale jezdit s tím po servisech bych ohrál.
Jeste jednou - a p o m a l u - bavime se o novem ceniku (2003) a nove Nubire (2003) - design by Pininfarina, podvozek evropske verze vyladen v UK (verze pro asijske a americke trhy ma tradicni mekci podvozek - vhodny na dlouhe cesty po dalnici, evropska verze ho ma naladen sportovneji). V CR je v prodeji od cervence 2003, proto jsem se ptal, jestli s ni ma uz nekdo zkusenosti. Srovnavat Nubiru 2003 se starou Nubirou, je jako srovnavat Skoda Fabia se Skodou Favorit.
co je lepsi? Spolehlivejsi bude asi Suzuki Baleno... jinak sou to dost stejna auta - vybavou i cenou - uvazuju o koupi 98/99 - 120kkc
Rozhodně Baleno!
Já sem si to myslel...Japonec je japonec...
Pokud se nepletu, tak Suzuki Baleno vyráběli pro Evropu v Maďarsku...
PS: Problém Nubiry je v jejím základu - jedná se o nepovedenou kopii ještě nepovedenějšího vozu nejmenované německé značky (dnes ovládané nejmenovaným americkým koncernem) někdy z 1. pol. 70 let!
PS: Problém Nubiry je v jejím základu - jedná se o nepovedenou kopii ještě nepovedenějšího vozu nejmenované německé značky (dnes ovládané nejmenovaným americkým koncernem) někdy z 1. pol. 70 let!
takze se opravdu asi budu divat jen po Suzuki Baleno, pac co jinyho za tyle prachy (120 000) sehnat v kombiku a docela v dobre vybave...
kup baleno kombi ale ne bouracku. Ja mam taky baleno combi po crashi (ne mym) a nejaky veci tam taky nefungujou . nejaky jsem uvital - nefunkcni ABS (uz me to zachranilo asi o 50 cm), toho za mnou ne (ten udelal dirku do koule). Brzdy jsou bez ABS opravdu bezkonkurencni - suepr citlivy (ne zbrkly) apod. Pak me nefunguje nastavovani svetlometu, (ale je tam rucni). Motor 1,6 (73kW) a spotreba a zivost opravdu dobra - 6,5 l pri cest. rychl. 100-150 (pres noc), v provozu a na dalnici 7l (do ca 190). Vse pri plnem obsazeni auta- 5 lidi + plnej kufr. Na trojku te to opravdu vyveze jak chces.