Ekonomika
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ronault.
0
A co tím chtěl Matelko říct?
Klaudius
0
Neurážaj Matelka, ten vedel myslieť. 😉
No je na čase. Doufám, že jim to tam ta evropská unie pěkně zatrhne a já si je tam pak všecky za uspořené peníze kúpim v tom Wolfsburgu. Budou tam pak vyrábět leda kolečkové brusle a skateboardy, na nic lepšího nemajú nárok >😒]
Som neznalý a lenivý hľadať správne čísla. Máte to niekto v malíčku a viete, aká je hodnota Porsche bez podielu vo VW?
Mne z tej správy vyplýva, že je za tým politika a Nemci schválne prijali opatrenia, ktorými len odďaľujú zosúladenie s EU legislatívou. A keď bude mať Porsche všetky potrebné náležitosti ku kúpe zvyšného balíka vo vrecku, tak jednoducho kúpi potrebný počet akcií a je vymaľované.
Len tak sa pýtam, či to nááááhodou nie je cesta, ako VW udržať v správnych rukách a spôsob, ako 50%-ným podielom aj naďalej blokovať kontrolný balík akcií VW...
Mne z tej správy vyplýva, že je za tým politika a Nemci schválne prijali opatrenia, ktorými len odďaľujú zosúladenie s EU legislatívou. A keď bude mať Porsche všetky potrebné náležitosti ku kúpe zvyšného balíka vo vrecku, tak jednoducho kúpi potrebný počet akcií a je vymaľované.
Len tak sa pýtam, či to nááááhodou nie je cesta, ako VW udržať v správnych rukách a spôsob, ako 50%-ným podielom aj naďalej blokovať kontrolný balík akcií VW...
Nechapu, ceho se boji? S Porschem to zacalo, s Porschem to muze klidne i skoncit. Jeste nedavno vedl VW vnuk Ferdinanda Porscheho a VW muze prevzetim ziskat prestiz, kterou nikdy doopravdy nemel uz treba jen diky nazvu, ktery je dnes cernym humorem vic nez cim jinym...
Ja jsem velkym fanouskem prevzeti😄 skoda je urcite ziskovejsi nez VW.. to znamena ze genialni obchodnici v Porsche udelaji ze skody to co je dnes audi.. (Superb III. s osmivalcem biturbo- Superb Turbo S) a vw bude muset prebirat motory a techniku od nas..jen skoda ze to odnese Lambo... Pochybuju ze by si Porsche dovolilo pestovat konkurenci ve vlastnich radach 😃) Dobrej scenar ne? A urcite se bude lip rikat lidem ze tvoje skodovka patri do koncernu Porsche nez do VW 😃)
Lambo je spíše konkurencí pro Ferrari než-li pro Porsche. Nebo ne? :😉
Obecne jo, ale treba gallardo je primej konkurent 911 turbo a Carrera GT byla proti murcielagu( i kdyz ne cenove)
takže se dotýkají spíše okrajově a mohou se vhodně doplňovat 😉
Takový nástupce 928. hmmm to by bylo
Takový nástupce 928. hmmm to by bylo
podle mych informaci bude... ale asi az jako doplnek panamery
to by byla mňamka.. zas nebudu moct spát 😉
po netu uz nekolikrat proletely i "fotky" se zarucenejma info ze gtcko s motorem vepredu se planuje, nb podle jinych info uz i pripravuje, jasne ze tyhle zpravy nejsou nic nez jedna pani povidala, na druhou stranu by to do sebe zapadalo, v podstate cely to postavis na sasi panamery , s kratsim rozvorem a jinou karoserii, navic driv nb pozdeji s rozsirujici se vyrobou astonu bude chtit i porsche urvat kus DB9. podle me to auto uz minimalne na prknech existuje jen se ceka na panameru..
[odkaz]
[odkaz]
ty jsi delas srandu, skoda z 600tisic prodanymi kusy hraje podobne jak seat jen okrajovou ulohu. Jak muzou od nas neco prebirat kdyz vsechny vymysli delaji nemecti ing ve vw. Unas se jen montuje, nase posledni technika byla v 120 a felicii.
Pred 5lety chtel VW prebrat americky fondovy investor (v nemecku zvany kobylky) tenkrat jeho manageri ve financial times otevrene prohlasovali ze skodovku by prodali do Ciny, VW melo jit jinemu americkemu investoru a audi si chteli ponechat
Pred 5lety chtel VW prebrat americky fondovy investor (v nemecku zvany kobylky) tenkrat jeho manageri ve financial times otevrene prohlasovali ze skodovku by prodali do Ciny, VW melo jit jinemu americkemu investoru a audi si chteli ponechat
tak pochopitelne jsem si delal vice mene srandu 😄 na druhou stranu i kdyz neznam zadny cisla tak bych se vsadil ze skoda auto je profitabilnejsi nez VW. (Naklady/zisk) a s vyvojem to nema nic spolecnyho..pocitacum a lidem je fuk jestli sedi v Nemecku nb V Mlade Boleslavi. U porsche ale jde asi o neco jinyho..
Panove, jsem prekvapenej, ze nevidim ani jeden nazor, kterej vystihuje proc se tohle vsechno deje... Asi velci prispevovatele nejsou zaujati timto megakoncernem, ktery se tu pred nami rysuje. Nicmene v "top tri" (pokud ne TOP TOP) duvodech na Porsche-priority-listu je😒br />
ANO, emise CO2!!! (respektive recept na preziti..)
Podivejte se na rocni prodeje Porsche v Evrope, podivejte se na jejich prumerne emise.. Hned vedle si dejte hodnotu, jez musi automobilky prodavajici v Evrope dosahnout prumerem emisi svych prodanych aut a tam vam to dojde. Aby Porsche v tomhle boji neprohralo a neskoncilo v propadlisti dejin, musi se spojit s vyrobcem vozu, ktery ma sanci dosahnout prumernych 140g CO2 na kilometr. To je prvni krok. Druhy je pak ten, ze musi mit takovy vliv, aby mohlo ovlivnit prodejni plany jednotlivych modelu tak, aby mohlo zakomponovat svoje modely s vysokym CO2 do celkoveho vyrobniho planu koncernu..
Az Porsche proleze VW skrz na skrz a najde jednotlivy diry, uvidime, jaky modely budou bez nastupce. Phaetona bych tipoval na kandidata cislo jedna..
BRAVO Porsche! :yes: Jen se ale drzte od VW dal a nezacnete si davat jejich kolebkovy prepinac svetel na palubni desku.. :yes:
ANO, emise CO2!!! (respektive recept na preziti..)
Podivejte se na rocni prodeje Porsche v Evrope, podivejte se na jejich prumerne emise.. Hned vedle si dejte hodnotu, jez musi automobilky prodavajici v Evrope dosahnout prumerem emisi svych prodanych aut a tam vam to dojde. Aby Porsche v tomhle boji neprohralo a neskoncilo v propadlisti dejin, musi se spojit s vyrobcem vozu, ktery ma sanci dosahnout prumernych 140g CO2 na kilometr. To je prvni krok. Druhy je pak ten, ze musi mit takovy vliv, aby mohlo ovlivnit prodejni plany jednotlivych modelu tak, aby mohlo zakomponovat svoje modely s vysokym CO2 do celkoveho vyrobniho planu koncernu..
Az Porsche proleze VW skrz na skrz a najde jednotlivy diry, uvidime, jaky modely budou bez nastupce. Phaetona bych tipoval na kandidata cislo jedna..
BRAVO Porsche! :yes: Jen se ale drzte od VW dal a nezacnete si davat jejich kolebkovy prepinac svetel na palubni desku.. :yes:
v USA jsou velke a strategicke firmy taky chranene proti prevzeti, nevim proc to nemuze v EU fungovat.
Uz v marci dalo vedenie Porsche pomerne jasne najavo, ze VW dostane stop hlavne pri vyletoch do top tried. Piech bol megaloman, o tom potom, ale aky vyznam ma kupit Lamborghini a potom k nemu postavit konkurenta od Audi. Aky vyznam ma kupit Bentley a hodit na trh Phaeton, ktory je navyse mechanicky s Bentley dost pribuzny.
Porsche pri kormidle koncernu pomoze, ocakavam konsolidaciu a presnejsie vymedzenie koncernovych znaciek aby nedochadzalo ku kanibalizacii. Superb Carrera ale nebude.
Porsche pri kormidle koncernu pomoze, ocakavam konsolidaciu a presnejsie vymedzenie koncernovych znaciek aby nedochadzalo ku kanibalizacii. Superb Carrera ale nebude.
To ve mě jen tak evokuje vzpomínky na minulost, co třeba název: Volkswagen, národní podnik, Vlkohrad 😄
Automobilku založil stát, pořád v ni má většinový podíl. To je klasický příklad státního podniku.
Klobouk dolů před tím jak i státní podnik dokáže být úspěšný. U nás snad poslední národní podnik je Budějovický Budvar a myslím, že je velmi úspěšný.
Automobilku založil stát, pořád v ni má většinový podíl. To je klasický příklad státního podniku.
Klobouk dolů před tím jak i státní podnik dokáže být úspěšný. U nás snad poslední národní podnik je Budějovický Budvar a myslím, že je velmi úspěšný.