Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
9. 2. 2006 20:25
neregistrovaný "DaBoX"
10. 2. 2006 09:24
10. 2. 2006 13:56
neregistrovaný "Weslake"
neregistrovaný "DaBoX"
9. 2. 2006 20:25
Problém se spalováním
Dobrý den. Již řadu let vlastním Fiat UNO 45 i.e. Auto jezdilo bezvadně až do nedávna kdy se oběvil problém. Auto jede tak polovičním výkonem jako dřív, akcelerace skoro žádná, zhasínání motoru na křižovatkách a při jízdě je cítit cukání. Do toho ještě rány z výfuku. Chtěl bych vás poprosit zda někdo nevíte čím to je? Vyměnil jsem čerpadlo, kabely od rozdělovače a svíčky ale stále to samé Surprised( Díky moc.
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2006 09:24
Bez nadpisu
problemu muze byt vice. V zasade se jedna bud o spatne pripravenou smes (neschopnou zapalu) nebo ji zapalovani neni schopne zapalit. Na slozeni smesi ma vliv palivova soustava a ridici jednotka. Podle hodnoty lambda se da usuzovat na chudou nebo prilis bohatou smes (pozor na zkresleni prisavanim vzduchu nebo nezapalenou smesi). Jeste lepsi indikator je mereni emisi.

Zapalovaci soustava a jeji stav se da proverit jedine merakem k tomu urcenym nebo osciloskopem. je take mozne, ze elektronika zapalovani nema signal o poloze klikove hridele a "neda jiskru".

Asi bych zacal zapalovanim. Podle barvy svicek se da usoudit, jaky problem motor trapi, pripadne jeli to otazka jednoho valce. pokud existuje tak diagnostiku pripadne kontrola cidla.

Informace o chovani pri akceleraci je take zajimava. Pokud motor vynechava vice pri akceleraci, volnobehu - je s velkou pravdepodobnosti prilis "bohata" smes.....

Dalo by se pokracovat, zasadni jsem snad napsal. Mechanicke zavady (ventily, pisty, rozvod...) nerozebiram.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Weslake"
10. 2. 2006 13:56
Bez nadpisu
Zkontrolujte kostru motoru a řídící jednotky. Může být vadná lambda sonda nebo špatný tlak benzínu (kolik má "najeto" palivový filtr?).
Rozbalit vlákno
0