Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

32 komentářů

Tak jsem teď změřil místo mezi podběhy - 115 cm

Peugeot 206SW
mezek
A jenom pro zajímavost: GP 1,4/16V 95k Sport😒br />
Grande Punto 3dv. 1,4 16v PDA 95 k Sport

Základní cena: 382.900,00 Kč

Konečná cena: 411.400,00 Kč

Barva Cena

Barva karosérie: Červená Exotica (PŘÍPLATKOVÁ PASTELOVÁ BARVA) 8.000,00

Interiér: TEXTIL, INOX ŠEDÁ/ČERNÁ 0,00

Kola: KOLA Z LEHKÝCH SLITIN 17 Z LEŠTĚNÉHO HLINÍKU S 15 PAPRSKY + PNEU 205 / 45 0,00

Volitelná výbava Cena

OKENNÍ AIRBAGY 9.000,00

BOČNÍ AIRBAGY VPŘEDU 9.000,00

TŘETÍ OPĚRKA HLAVY VZADU 2.500,00

Sériová výbava

Bezpečnost

ABS + EBD (ELEKTRONICKÝ ROZDĚLOVAČ BRZDNÉ SÍLY)

AIRBAG ŘIDIČE

AIRBAG SPOLUJEZDCE

DVĚ OPĚRKY HLAVY VZADU

ESP + ASR / MSR, HBA A HILL HOLDER

TŘI TŘÍBODOVÉ BEZPEČNOSTNÍ PÁSY VZADU

PŘEDNÍ MLHOVÁ SVĚTLA

Komfort

ELEKTRICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ DUALDRIVE(TM)

ELEKTRICKY OVLÁDANÁ PŘEDNÍ OKNA + CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ

ELEKTRICKY OVLÁDANÁ A VYHŘÍVANÁ VNĚJŠÍ ZPĚTNÁ ZRCÁTKA

DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ CENTRÁLNÍHO ZAMYKÁNÍ

AUTOMATICKÁ DVOUZÓNOVÁ KLIMATIZACE

VÝŠKOVĚ A OSOVĚ NASTAVITELNÝ VOLANT

VÝŠKOVĚ NASTAVITELNÉ SEDADLO ŘIDIČE

DĚLENÉ ZADNÍ SEDADLO 40 / 60

UZAMYKATELNÉ VÍČKO NÁDRŽE

Linie a Styl

BOČNÍ PRAHOVÉ LIŠTY

ZADNÍ SPOILER

VOLANT A RUKOJEŤ ŘADICÍ PÁKY POTAŽENÉ KŮŽÍ

Audio a Telematika

AUTORÁDIO S CD PŘEHRÁVAČEM, OVLÁDÁNÍ RÁDIA NA VOLANTU SE 6 TLAČÍTKY, HI-FI AUDIOSOUSTAVA O VÝKONU 40 W, 6 REPRO

Je to sice o 60000,- dražší, ale plně srovnatelné s Meganem.
mezek
Fiat Grande Punto 1,4/77k, 5dv.

377.900,00 Kč

Volitelná výbava Cena

ELEKTRICKY OVLÁDANÁ ZADNÍ OKNA 5.000,00

Sériová výbava

Bezpečnost

ABS + EBD (ELEKTRONICKÝ ROZDĚLOVAČ BRZDNÉ SÍLY)

AIRBAG ŘIDIČE

AIRBAG SPOLUJEZDCE

DVĚ OPĚRKY HLAVY VZADU

BOČNÍ AIRBAGY VPŘEDU

OKENNÍ AIRBAGY

TŘETÍ OPĚRKA HLAVY VZADU

TŘI TŘÍBODOVÉ BEZPEČNOSTNÍ PÁSY VZADU

PŘEDNÍ MLHOVÁ SVĚTLA

Komfort

ELEKTRICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ DUALDRIVE(TM)

ELEKTRICKY OVLÁDANÁ PŘEDNÍ OKNA + CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ

ELEKTRICKY OVLÁDANÁ A VYHŘÍVANÁ VNĚJŠÍ ZPĚTNÁ ZRCÁTKA

DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ CENTRÁLNÍHO ZAMYKÁNÍ

MANUÁLNÍ KLIMATIZACE S PROTIPYLOVÝM FILTREM

VÝŠKOVĚ A OSOVĚ NASTAVITELNÝ VOLANT

VÝŠKOVĚ NASTAVITELNÉ SEDADLO ŘIDIČE

DĚLENÉ ZADNÍ SEDADLO 40 / 60

UZAMYKATELNÉ VÍČKO NÁDRŽE

PLNOHODNOTNÉ REZERVNÍ KOLO

Linie a Styl

VOLANT A RUKOJEŤ ŘADICÍ PÁKY POTAŽENÉ KŮŽÍ

KOLA Z LEHKÝCH SLITIN 15 S 10 PAPRSKY

Audio a Telematika

AUTORÁDIO S CD PŘEHRÁVAČEM, OVLÁDÁNÍ RÁDIA NA VOLANTU SE 6 TLAČÍTKY, HI-FI AUDIOSOUSTAVA O VÝKONU 40 W, 6 REPRO
4xbag, ABS+EBD, vyhřívaná zrcátka, kompletně v elektrice, klima, kotoučové brzdy na všech kolech, mlhovky, předpínače pásů s omezovači tahu, palubní počítač, centrál+alarm, imobilizér, dělená + 2xsklopná zadní sedadla...
mezek
Jo a teď vyjmenuj kompletní výbavu "prdítek" za 350000 a toho tvého Meganu....
Sice je o 15t drahsi ako tvoj strop, ale neporovnatelne vacsi ako prditka Jazz/C3/Punt👋Fabia :-! O bezpecnosi snad ani nema cenu hovorit.
Tak za 350, /380 s klimou/ - určitě Nissan Note - je to sice pro někoho kat. malé auto, pro někoho minivan, nebo malé MPV - to pro mě - užitnými vlastnostmi - ovšem design je supr - něco z Murana, něco z mikry - to pro příbuznost k rodině, ovšem žádný prostitut :-! výkon 1.4 benzín cca 90 koní - svižné, pravda trošku se to naklání /ale v této kategorii se nakloní i Golf plus, je to vyšší stavbou/, dle testů ovšem citlivost na boční vítr velmi dobrá, trošku by ty bubny mohly více brzdit a ta řadička víc klapat - ale za ty peníze, nemyslím, jak se někde psalo - že to je dražší auto - za to co poskytne, prostoru je především pro cestující habaděj, kufr - pravda střední, žádný obr, ale pro rodinu tuším bohatě stačí, hluk motoru - přijatelný, ve vyšších rychlostech - to nevím - na předváděčce jsem jel městem - každopádně opravdu zdařilé auto - hlavně ovšem designově zcela nové - nástupce Almery, A. tino - tedy dnes již trochu výběhových modelů - a na designu Almery je to dost vidět - že už má pár křížků... Note je fakt pěkný auto. :!: Nejlépe 1.5 dCi od Renaulta - ovšem tam už je to za víc...nebo 1.6 benzín z téže dílny - ovšem 1.4 myslím bohatě stačí a char. auta snad i nejlépe odpovídá, takže cena do 350 zaručena - spotřeba 6.3 - prima údaj.
nevím jistě, myslím, že ne, ale určitě je tam ten schod menší než ve fabii
Marcelino
tak tady jsou ty rozměry - Punto Classic - hloubka 73 cm, v nejužším místě mezi podběhy 108 cm. Swift - 60 cm a 102 cm uf, 108 cm to je slusne :-! , da sa aj u Punta sklopit okrem opúeradla aj sedak, aby si z toho spravil "mini kombi" s rovnou podlahou na prevoz vacsich predmetov, podobne ako u Swiftu ci SX4 -ky ?
A co Peugeot 206SW? Schválně změřim šířku kufru, ale typuju více než metr.

Po 2.5 letech používání kufr jenom chválim 😒br />
- nízká nakládací hrana

- po sklopení zadních sedaček skoro letiště

- vysoký strop kufru (oproti fábii combi se dají stěhovat skříňky apod.)

Tomáš
NiceOne> ty mluvíš o modelu z roku 2000, já o verzi 2003 která je v prodeji. Updatuj si databázi >😁
DoktorKubina
Říkáš něco s menší spotřebou a větším kufrem, tak rozhodně doporučuju Hondu Jazz. Mám velmi dobrou osobní zkušenost. Cestovali jsme v ČR cca 600 km dálnice, 400 km okresky ve dvou autech - jedno fabia 1,2 HTP 40kw, druhé Honda Jazz 1,2 obě auta plně naložená - fabii se do kufru vše nevešlo, v Jazzu víc místa i uvnitř auta pro cestující. Spotřeba dopadla následovně - fabia 8 - 8,5 litru, Jazz 6 litrů. Fabii docházel v kopcích dech, Jazz se drží, je znát silnější motor, maximum někde přes 180km/h, ale když už dosáhne nějaké vyšší rychlosti, tak ji v nejbližším kopci hned tak neztratí.

Jinak mi Jazz přišel o něco hlučnější než Fabia zejm. ve vyšších otáčkách. Se silnější 1,2 u Fabie je to samozřejmě už lepší (také vyzkoušeno), ale malý kufr, ta se prostě nic nevejde.

Tak a teď už jenom k Jazzu - perfektní variabilita - zadní sedáky se daj zvenut a pak se tam v pohodě vejde kolo aniž bys ho musel rozložit. Sedačky pohodlné, výhled šikmo vpřed je trochu horší - poměrně široké sloupky, ale to má dneska každý auto. Motor na normální ježdění stačí a u předjíždění je třeba si uvědomit, že to neni žihadlo. Jinak najeto má asi 25 000 km bez jakýchkoliv problémů či pazvuků.

A jestli ji máš jako favorita, tak bych nic neřešil a šel pro ni 😉
[odkaz] Musím to říkat dvakrát? Laughing

Nemusis.

" Elantra v testech nepředvedla dobrý výkon. Airbag a bezpečnostní pás řidiče nezajistili přiměřenou ochranu řidiče. Navíc byla špatně zabezpečena oblast klínu, následkem čehož hrozilo zranění kolen a nohou. Zatímco karoserie Elantry byla tuhá a zabezpečila ochranu kolem cestujících, tak u podlahy došlo při čelním nárazu k deformaci, což dovolilo pohnutí řidičova sedadla směrem dopředu a ven. Toto testování bylo uzavřeno po prohlídce automobilu z důvodu bezpečnostního pásu, který připustil náraz řidičovy hlavy a hrudníku do volantu. Také došlo k otevření dveří během bočního nárazu, čímž se rizika zranění ještě zvýšila."

www.auto.cz
tak tady jsou ty rozměry - Punto Classic - hloubka 73 cm, v nejužším místě mezi podběhy 108 cm. Swift - 60 cm a 102 cm
Mám na mysli starý punto. Grande má ten kufr menší. Ty rozměry z hlavy nevim, ale dodám :-! Ale zhruba je to mezi podběhy asi 107cm a hloubka přes 70 cm. Swift ale z hlavy opravdu nedám...
[odkaz] Musím to říkat dvakrát? >😁
Avatar - I_J_K
I_J_K
Přihoď pár tisíc a máš Octavii Tour. Kufr jako kráva ...

O1 má kufr jako kráva, protože je celá velká jako kráva, vždyť je o 10 cm delší než Zafira, do které se vejde 7 lidí, parkovalo se s ní ještě daleko hůř kvůli nic moc rejdu. Přitom na zadních sedačkách je míň místa na nohy než v o dost kratší Astře. Navíc se O1 extrémně kradou - zámky a zabezpečení je jedno z vůbec nejhorších na trhu, navíc nejlíp zdokumentované a známé, zloději přesně ví kam šáhnout, díly se dobře rozprodávají po vrakáčích anžto jsou často dražší než díly na zahraniční vozy... nepřipadá mi to jako moc dobrá volba.
mezek
Do Punta II se vejdou "golfové hole" /kočárek/ na šířku, mezi podběhy.

Je to sice velice dobré auto, vlastním 1,2/8V 5dv., ale doporučoval bych GP. Pořádně jsem se s ním seznámil /s motorem 1,3 Multijet/ a v této kategorii to je nejlepší auto. Respektive "nejvyváženější".
Marcelino
mozes sem postnut tie rozmery co si nameral ? Hovoris o GP, alebo Punto II (to si viem zmerat u kamosa)?
věř mi, v nejužším místě mezi podběhy má swift míň než punto. A všechny další rozměry má menší taky....
Marcelino
ale my si nerozumieme - ja hovorim(pisem), ze Swift ma najsirsi :!: , a nie s najvacsou plochou, to je rozdiel - proste sirka dna v najuzsom mieste medzi podbehmi je viac ako 1 meter . Drviva vacsina aut ma 9xx mm a preto sa do nich neda vlozit po sirke napr. kočík, prip. vacsie predmety ako pracka, umyvacka, sporak a pod. ...
věř mi, nemá, mám to změřený, teď teda z hlavy nevím, ale v ten obdélník dna spočítaný rozměry - rozměr mezi podběhy a od opěradel k hraně kufru má jednoznačně největší Punto. Dokonce i Jazz, který má litrově o dost víc to nahání spíš výškou
Marcelino
Na litry je sice největší kufr u C3, ale to díky výšce, jinak hloubku a šířku má největší Punto Classic - 297 litrů

hmm, myslim, ze najsirsi kufor ma Suzuki Swift, aj ked celkovy objem po kryt batozinoveho priestoru ma najmensi.
Hyundai Elantra 1.6 On-Air, v liftbacku. 4xairbag, klima, rádio, kompletně v elektrice, 3 roky záruka atd. Větší rozvor než oktávka. A abych citoval milic "kufr jako kráva" 😊
Ted jsem resil stejny problem. Predvybral jsem Fabia Combi 1.9 TDI - 1,5 roku stary referentsky vuz primo z Auto Jarov se 40tis. km za 359 tis. Kc, Ford Fusion novy za 371 tis. nebo referentsky za 355tis. Kc - moznost dokoupit zaruku na 4 roky za 5 tis. Kc, Ford Fiesta nova za 323 tis. Kc se zarukou take 4 roky, Honda Jazz v akci za 359 tis. Kc - skvele auto ale slaby motor a Civic totez jako Jazz, Ignis - moc spatne crashtesty, Colt - moc maly, Toyota Yaris - skvele ale moc male, Toyota Corolla - skvele ale moc drahe. Fabia vypadla jako prvni (kvuli poruchovosti po nekolika letech provozu - znate nekoho se Skodovkou kdo by nemel problemy?), Fiesta - je znat, ze je to levne auto, Fusion = nafouknuta Fiesta i kdyz je to pekny prostorny autak, Hyundai Getz - malo referenci (2 auta cca. 2 roky stara), Kia - pouze jedna refernce cca. pul roku v provozu. Nissan Note - skvele auto, ale silnejsi verze by stala 419tis. Kc. Nakonec mam Nissan Almera a jsem nadsen. Docela silne auto (mam verzi 1.5, 72KW), ovsem pri vyssich rychlostech jiz trochu lina (predjizdeni na dalnici) ale ve meste tahne jak das. Hatchback ma kufr 355 l, delene zadni sedacky se snadno sklopi. Nakonec jsem ji koupil u www.autozrucky.cz za 339 tis. Kc. Je to v nejnizsi vybave + klima + okna a zrcatka v elektrice. Na www.summitauto.cz stoji se slevou (pouze pri leasingu) jen o dva tisice vic ale davaji tam 5 let zaruku. Znam 4 lidi, kteri maji Almeru 6-8 let s najetymi 120-140 tis. km a pouze jedina zavada: po sedmi letech vytekl zadni tlumic (opraveno za 1500 Kc i s praci). Jinak nektere nahradni dily muzou byt dost drahe. V diskusi myslim na www.nissanclub.cz jsem cetl, ze plastova nadrzka na kapalinu do ostrikovace stoji 4000 Kc. Nakonec ji svarila jedna firma za 500 Kc. Rocni prohlidky v autorizovanem servisu cca. 4 tis. Kc. Predtim jsem mel Felicii a po cca. 70tis. km zacala vymena nejruznejsich dilu (alternator, chladic, silentblok s cerpadlem atd...). Koupil jsem ji triletou a prodal sestiletou. Do oprav jsem investoval 45 tis. Kc i kdyz treba tlumice jsem v 80 tis. menit nutne nemusel. Dalsi zavady jiz byly na ceste: prevodovka, predni kotouce a zadni bubny, vibrace rizeni (cepy?), zacaly reznout zadni blatniky a pate dvere. Jiz nikdy vice! Asi kazde auto se jednou unavi, zalezi ale na tom kdy. Toyota a Nissan a draha auta podle mych referenci se unavi pozdeji. Co treba koupit nejake ojete drahe auto napr. Ford Mondeo (to ma kolega). Toyota Corolla je asi spicka ve spolehlivosti, maji ji znami, najeto 140tis km, stari 12 let a prvni zavada byla nyni - tekl olej z klikovky. Opraveno za 1500 Kc.

Hodne stesti

Lubos
Jestli máš 350 tis. tak bych koukal po kompaktech, které jsou dost často v akcích 😉
Přihoď pár tisíc a máš Octavii Tour. Kufr jako kráva ...
Ja by som jednoznačne bral Grande Punto alebo Suzuki SX4. /Kufor 275 a 270 l/, ale rozdiel nejakých 20 - 30 l oproti napr. Puntu II by som vôbec neriešil je to pomerne zanedbateľný rozdiel.
Na litry je sice největší kufr u C3, ale to díky výšce, jinak hloubku a šířku má největší Punto Classic - 297 litrů
Ahoj, řešil jsem podobný problém. Taky mám starou feldu, které se chci zbavit a taky chci něco většího. Ale v mém případě je to ještě o chlup větší než jazz, chci tři roky staré mondeo hatch nebo combi, v ceně taky okolo těch 300-350 tisíc. zároveň už se chci totiž také trochu lépe svézt, což v těch prckách podle mě moc nejde. taky na dálnici je to o držku, takže tak. tož ať dobře vybereš.

jJinak, mě se třeba líbil swift, ale ten je v kufru hodně malej. Jízda s ním by ale mohla být zábavná. Jazz taky není špatný, ale jak bylo řečeno, raděj si to sám obšlápni, to uděláš nejlíp.
...doporučuji nespokojit se s diskusí na netu a hezky si to všechno obejít od Mitsubishi Colt, přes Ignis, Peugeot 206, Citroen C3 a já nevím co a uvidíš - jde nejen o kufr - variabilitou kraluje Jazz, ovšem v základu největší C3, jde o naposilování volantu - zvl. u těchto malých aut je někdy "zvláštně" volant přeposilovaný /u Jazzu mi moc nevyhovoval/, dynamika...prostě tohle se zjistí jen vlastní zkouškou, to ti nikdo nesdělí /Jazz je moc pěkný, cenově pořád docela vysoko, nevím, jak s tou jarní akcí?/
Mám starou feldu a uvažuji o její náhradě za nové auto. Chtěl bych něco s menší spotřebou a slušným kufrem. Zatím je favoritem Honda Jazz, ale nejsem ještě rozhodnutý