Jaky je to rok vyroby? Chtelo by to videt na obrazku. Osobne bych tomu moc neveril uz jenom kvuli tomu, ze 118kW zadne benzinove Mondeo nema. Razitka do servisky ti nasazi kazdy vratny. Rozhodujici je stav.
Pardon úplně jsem zapomněl, je to 2002/5.
Jinak ještě jedna věc, ve Francii každé auto, prodávané v bazaru, musí mít za sebou novou čerstvou STK.
Jinak ještě jedna věc, ve Francii každé auto, prodávané v bazaru, musí mít za sebou novou čerstvou STK.
Motor řešit nemusíš, ale v 1.8 118kW v mondeu je pitomost (takový výkon nemá ani dvoulitr), ford ty motory neseká jako Baťa cvičky. Nemůžou dát do auta motor, který nikdy nevyráběli. [odkaz]
nebo [odkaz]
Když někdo prodává auto a udávává něm naprosto nesmylný typ motoru, byl bych lehce nedůvěřivý, i co se týká pravdivosti ostatních údajů.
Za podobné peníze je reálné si nechat auto dovézt - resp koupit auto od některého z dovozců ojetin.
nebo [odkaz]
Když někdo prodává auto a udávává něm naprosto nesmylný typ motoru, byl bych lehce nedůvěřivý, i co se týká pravdivosti ostatních údajů.
Za podobné peníze je reálné si nechat auto dovézt - resp koupit auto od některého z dovozců ojetin.
Ono na tom výkonu mi po pravdě až tak nezáleží, spíš posouzení ročníku, najetých km a stavu versus cena.
Abych třeba nezjistil, že za stejnou cenu bych koupil v ČR totéž.
Mám však obavy (možná neoprávněné!) že příliš nemůžu věřit najetým km na tachometru, v našich bazarech...
Abych třeba nezjistil, že za stejnou cenu bych koupil v ČR totéž.
Mám však obavy (možná neoprávněné!) že příliš nemůžu věřit najetým km na tachometru, v našich bazarech...
jestli si to neprivezes sam a bude v tom nejakej prostrednik tak je to riziko ze stav na tacho neodpovida realu samozrejme vetsi. jak jiz bylo receno razitka do servisky ti da kdekdo. dovozce spoleha na to ze kdyz je v servisce razitko ze zahranicniho servisu tak se po tom nikdo pidit nebude. tim samozrejme nechci rict ze to dela kazdej dovozce. ale 4 roky stary auto s najezdem 49tkm?? to je divny. neni nad to kdyz si to prohlidnes osobne.
Co se týče toho výkonu, nejspíš jsem se spletl, budou to koně a ne kw.
Přesný výkon uvádě je 125.
Ve Francii jsem žil a mám na místě kamaráda, který by mi to auto převzal, takže žádnej prostředník.
Výhoda je snad ta, že ve Francii když mám potíž s autem, jdu do značkového servisu, ten jen tak leda k jakémukoli garážistovi. Tam by se měly zapisovat i ty ujeté km do servisky.
Přesný výkon uvádě je 125.
Ve Francii jsem žil a mám na místě kamaráda, který by mi to auto převzal, takže žádnej prostředník.
Výhoda je snad ta, že ve Francii když mám potíž s autem, jdu do značkového servisu, ten jen tak leda k jakémukoli garážistovi. Tam by se měly zapisovat i ty ujeté km do servisky.
Morska sul ve vzduchu taky dokaze divy- koroze strechy, sloupku, kapoty.
Ale zespodu vetsinou nic. I kdyz 2002 Mondeo tam stopro mit narezlou spodni hranu dveri😊
Byt tebou tak se poohlidnu po jinem aute.Tady je tech neznamych celkem dost na to aby se ti vyplatilo tam jet. 7000 euronu za 2002 je sice OK, ale musel bys presne vedet co stim bylo.Svetla vetsinou nepraskaji jen tak😊
Tem 49tkm bych neveril.
Ale zespodu vetsinou nic. I kdyz 2002 Mondeo tam stopro mit narezlou spodni hranu dveri😊
Byt tebou tak se poohlidnu po jinem aute.Tady je tech neznamych celkem dost na to aby se ti vyplatilo tam jet. 7000 euronu za 2002 je sice OK, ale musel bys presne vedet co stim bylo.Svetla vetsinou nepraskaji jen tak😊
Tem 49tkm bych neveril.
Ty zadní naprasklé světla mají být dílem nárazu při couvání. Auto prý patřilo důchodci či důchodkyni. Servisováno bylo každým rokem ve Ford Nice, na které mi prodejce nabídl že mi pošle číslo. Dále jsem si od něj vyžádal mailem velký TP a naskenovanou servisku.
Pokud by skutečně kecal a to auto by bylo bourané, dokáže to laik poznat? Vysílám tam kamaráda, který bydlí poblíž, ten by to příp. převzal.
Pokud by skutečně kecal a to auto by bylo bourané, dokáže to laik poznat? Vysílám tam kamaráda, který bydlí poblíž, ten by to příp. převzal.
Jestli mas moznost si zavolat do servisu kde to auto pry servisovali, udelej to! Pokud ti potvrdi majitele, peci, stav a kilometry. Hlavne se nezeptej jak se ten stary pan jmenoval, ale se zeptej jak asi vypadal puvodni majitel... Pak co se tyce techniky neni co resit! Tedy jestli se ti do toho chce...
Jasne. Na duchodce se proste veri vsude..
Mel to takovej dedula, snad tam v zivote ani nezaradil petku. Ted na stary kolena mu 1.8 v plne vybave prijde slaba, tak si kupuje trilitr.Babka mu to onehda oprela pri couvani, jak na svinu obema svetly, takze praskly. No jo, radosti francouzskeho podzimu zivota.
Auto muze mit najeto klidne 150tis ale jak se dostane do rukou Vladanovi,Husajnovi nebo Karolovi, tak je to jako vsude jinde-kilometry dolu, 1.majitel, servisni knizka, lehoulince havarovane. Na par takovych inzeratu jeli mi znami do Nemecka a vzdycky to dopadlo stejne.
Ale taky to treba muze byt jinak😊
Na to jak poznas bourany auto je spoustu rad-staci hledat.Jestli s tim nema zkusenosti a ty taky ne, tak to nech plavat.Za stejny penize sezenes bouracku kdekoli jinde
Mel to takovej dedula, snad tam v zivote ani nezaradil petku. Ted na stary kolena mu 1.8 v plne vybave prijde slaba, tak si kupuje trilitr.Babka mu to onehda oprela pri couvani, jak na svinu obema svetly, takze praskly. No jo, radosti francouzskeho podzimu zivota.
Auto muze mit najeto klidne 150tis ale jak se dostane do rukou Vladanovi,Husajnovi nebo Karolovi, tak je to jako vsude jinde-kilometry dolu, 1.majitel, servisni knizka, lehoulince havarovane. Na par takovych inzeratu jeli mi znami do Nemecka a vzdycky to dopadlo stejne.
Ale taky to treba muze byt jinak😊
Na to jak poznas bourany auto je spoustu rad-staci hledat.Jestli s tim nema zkusenosti a ty taky ne, tak to nech plavat.Za stejny penize sezenes bouracku kdekoli jinde
at mi nikdo netvrdi ze starej dedek pri najezdu max 10tkm rocne si koupi mondeo v plny polni.
prece kdyz vim ze najedu malo koupim si neco mensiho. nebo kdyz uz i to mondeo tak si ho necham na do smrti a ne po ctyrech letech kdyz na tom tratil pul mega to dat pryc. mozna ze ne ale me se to zda divny
prece kdyz vim ze najedu malo koupim si neco mensiho. nebo kdyz uz i to mondeo tak si ho necham na do smrti a ne po ctyrech letech kdyz na tom tratil pul mega to dat pryc. mozna ze ne ale me se to zda divny
Vo Francii je trestny cin ak stacas kilometry je to zakazane, tie sa stacaju az v Polsku,Cechach a na Slovensku 8-s .Mozes mi verit byvam tu 15 rokov a poznam tu ludi ktory tu predavaju auta a o stacani km tu nie je ani reci.Tu vo Francii sa parkuje naraznik na naraznik takze nejake prasknute svetlo tu je normalne.Ak je z juhu tak to auto v zivote nepoznalo zimu >😁
Kilometry se staci vsude kde auto prodavaji kseftari. Mam zkusenosti s Nemeckem a Rakouskem i kdyz vsichni tvrdi ze tam je to trestny cin a ze se to nedela. Dela. Balkanci, Rumuni, Turci ve Francii zrejme Marokanci- vsichni to umi a delaji to stejne jako nasi "dovozci"
Pokud pri parkovani praskla obe svetla, tak to zrejme odnesl i naraznik, potazmo zadni dvere.Samozrejme se da zaparkovat tak blbe aby to odneslo jen svetlo,ale proc by to pak prodaval o nejakych 3000EUR levneji nez je bezna prodejni cena?
Pokud pri parkovani praskla obe svetla, tak to zrejme odnesl i naraznik, potazmo zadni dvere.Samozrejme se da zaparkovat tak blbe aby to odneslo jen svetlo,ale proc by to pak prodaval o nejakych 3000EUR levneji nez je bezna prodejni cena?
nemyslim ze by ta cena byla o 100tis dole. pred necelym rokem jsem prodaval mondeo II 2,0 tddi v plny palbe 01 rok 150 najeto po obrovskym servisu a nemohl jsem to za 220 prodat
Mě to přijde uplně fpohodě,dědků co si chtěj na starý kolena užít pěkný a velký(takže pro ně už zbytečný) auto je spousta.U našich to taky začíná tak vypadat 😉
Je sice fakt,že lumpTurci jsou všude,ale pokud to je se serviskou a přímo z jejich značkovýho baziku....
Nějaký světla může vysklít i bába s plně naloženym košíkem u Tesca 😢
Je sice fakt,že lumpTurci jsou všude,ale pokud to je se serviskou a přímo z jejich značkovýho baziku....
Nějaký světla může vysklít i bába s plně naloženym košíkem u Tesca 😢
Rene Valnoha: Nesmíš soudit podle ČR. Ve Francii (a obecně na západě) je důchodců prohánějících se v limuzíně v plné polní hafo. A rozhodně si je nepořizují na 10 let. Já nevím co tu řešíte. Ste z toho českýho prostředí úplně zmagoření! Myslím, že slovo do pranice může říct akorát ten, kdo se na to auto mrkne odborným okem.
PS: Ve Francii sem rok a půl žil, běžně sleduju jejich správy, ale o přetáčení tacháčů sem tam fakt v životě neslyšel. Na tohle sou tam docela háklivý. Řeší tam trochu jiný problémy. Jako zapalování aut na problémových předměstích na Silvestra, krádeže věcí z auta ze skůtrů a carjacking. Ovšem tam to policie narozdíl od naší řeší. S jakýmas takýmas výsledkama.
PS: Ve Francii sem rok a půl žil, běžně sleduju jejich správy, ale o přetáčení tacháčů sem tam fakt v životě neslyšel. Na tohle sou tam docela háklivý. Řeší tam trochu jiný problémy. Jako zapalování aut na problémových předměstích na Silvestra, krádeže věcí z auta ze skůtrů a carjacking. Ovšem tam to policie narozdíl od naší řeší. S jakýmas takýmas výsledkama.
Ferine, k těm vypáleným autům - mohu ti říct, že můj taťka ve Francii zůstal (sám jsem tam žil 9 let proto se tam i koukám po autě.), žije ve Strasbourgu kde byl právě (možná ještě je...) nejvyšší počet vypálených aut na silvestra.
Jak nebydlíš v rodinném domě s garáží, bojíš se v noci o auto.
Blbá zábava, co?
Co se týče toho Vinka, děkuji za tip, už jsem ho dal ověřit jednomu známému, a taky si zavolám do toho servisu Ford.
Poslední doplnění: na tom autě je na některých částech nový lak. Prodejce mě ujišťuje že to není bouračkou ale protože auto přece neprodá poškrábané. Zdá se že je to ve Fr běžný zvyk, nevím jak u nás?
Jak nebydlíš v rodinném domě s garáží, bojíš se v noci o auto.
Blbá zábava, co?
Co se týče toho Vinka, děkuji za tip, už jsem ho dal ověřit jednomu známému, a taky si zavolám do toho servisu Ford.
Poslední doplnění: na tom autě je na některých částech nový lak. Prodejce mě ujišťuje že to není bouračkou ale protože auto přece neprodá poškrábané. Zdá se že je to ve Fr běžný zvyk, nevím jak u nás?
To nevím, ale určitě hodnota toho auta stoupne víc, než kolik utratí za spravení laku. Takže logika v tom je.
Jinak, určitě by se z toho mělo dát poznat, jak je ten lak starej, ne? Akorát je trošku divný, že lak spraví a nechá tam rozbitý světlo.
Jinak Štrasburk je tím proslulej, na každýho Silvestra tam padlo aspoň 200 aut. V posledních letech to za Sarkozyho o dost kleslo, vloni myslím nebylo skoro nic. Ale to asi vypotřebovali všechen benzín v listopadu. >😁
Pokud ale člověk nebydlí přímo na arabským předměstí, tak se toho nemusí bát. To je právě na tom ten největší paradox, že si podpalujou sobě navzájem levný kraksny a jaguárků ve vedlejší čtvrti se ani netknou. 😉
Jinak, určitě by se z toho mělo dát poznat, jak je ten lak starej, ne? Akorát je trošku divný, že lak spraví a nechá tam rozbitý světlo.
Jinak Štrasburk je tím proslulej, na každýho Silvestra tam padlo aspoň 200 aut. V posledních letech to za Sarkozyho o dost kleslo, vloni myslím nebylo skoro nic. Ale to asi vypotřebovali všechen benzín v listopadu. >😁
Pokud ale člověk nebydlí přímo na arabským předměstí, tak se toho nemusí bát. To je právě na tom ten největší paradox, že si podpalujou sobě navzájem levný kraksny a jaguárků ve vedlejší čtvrti se ani netknou. 😉
Máš pravdu, samozřejmě, týká se to hlavně arabských čtvrtí.
No, na okraji jedné jsem kdysi bydlel...
No, na okraji jedné jsem kdysi bydlel...
to lakovanie predajcom sa mi moc nezda, Kvalitne lakovanie je pomerne drahe, pochybujem ze by do toho investoval obchodnik a ak klame ma asi na to dovod.
aj ked aj ja mam lakovaneho pol auta (manzelkina Almera) a az na tuknuty predok to bolo kvoli tukancom z parkoviska od vedlajsich dveri, od kamienkov... Riziko ze to bolo poriadne naburane alebo poskladene z corky je vacsie a vyzaduje viac preverovat.
aj ked aj ja mam lakovaneho pol auta (manzelkina Almera) a az na tuknuty predok to bolo kvoli tukancom z parkoviska od vedlajsich dveri, od kamienkov... Riziko ze to bolo poriadne naburane alebo poskladene z corky je vacsie a vyzaduje viac preverovat.
Tak jsem právě domluvil s Fordem Nice.
Mluvil jsem s paní, která toho bývalého majitele prý dobře znala, říká že to opravdu byl důchodce, že měl auto servisované velmi poctivě (dívala se do počítače), 1.rok 17000, 2. rok 29000 a 3.rok 40000 najeto.
Nikdy žádný problém kromě opravené spojky. Kdyby bylo bourané, prý by to viděla.
Nedivila se, že byly blatníky a dveře přelakovány, prý se to dělá kvůli zkrášlení před prodejem.
Takže si teď opravdu myslím, že té servisce mohu věřit.
Majitel to byl první.
Nyní to má najeto 49000 takže prodejce asi nekecá. Za tu cenu, je to tedy málo jeté?
ps. paní byla velmi ochotna a nedivila se, že volám 2000 km od ní někde z východu a mluvím plynně francouzsky.
Ono ve Francii je celkově dobrý přístup k zákazníkům.
Mluvil jsem s paní, která toho bývalého majitele prý dobře znala, říká že to opravdu byl důchodce, že měl auto servisované velmi poctivě (dívala se do počítače), 1.rok 17000, 2. rok 29000 a 3.rok 40000 najeto.
Nikdy žádný problém kromě opravené spojky. Kdyby bylo bourané, prý by to viděla.
Nedivila se, že byly blatníky a dveře přelakovány, prý se to dělá kvůli zkrášlení před prodejem.
Takže si teď opravdu myslím, že té servisce mohu věřit.
Majitel to byl první.
Nyní to má najeto 49000 takže prodejce asi nekecá. Za tu cenu, je to tedy málo jeté?
ps. paní byla velmi ochotna a nedivila se, že volám 2000 km od ní někde z východu a mluvím plynně francouzsky.
Ono ve Francii je celkově dobrý přístup k zákazníkům.
jojo, 1.rok 17000, 2. rok 29000 a 3.rok 40000km= celkem 86000km. Teď to má najeto 49000. Kam se podělo 37000? No hlavně že té servisce věříš.
Lakování jednoho dílu stojí 4-5tisíc Kč v ČR, v zahraničí si troufám tvrdit, že to bude víc. Opravdu věříte, že se vyplatí lakovat poškrábané auto, aby se dráž prodalo?
Sevis. S novým autem se jezdí kvůli záruce do značkového servsisu, u nás i v zahraníčí. A když už tam je člověk zvyklý jezdit, tak toho po uplynutí záruky obvykle nenechá. Netvrdil bych, že 3 roky staré auto koupené u nás (takže asi od prvního majitele) bude servisované hůř, než stejně staré dovezené z ciziny.
Na 3 roky staré skoro nejeté auto po západním důchodci nevěřím, rozhodně jich nejsou plné bazary - ale pokud se nějaké vyskytne, tak samozřejmě o ně nikdo nemá zájem a zánovní nejeté auto s pravidelným servisem za skvělou cenu čeká pod nánosem prachu, až si ho koupí nějaký mazaný čech. Vím jak to chodí u nás, když se nějaká podobná výhodná koupě naskytne, první v pořadí jsou mechanici v servisu a jejich známí.
Lakování jednoho dílu stojí 4-5tisíc Kč v ČR, v zahraničí si troufám tvrdit, že to bude víc. Opravdu věříte, že se vyplatí lakovat poškrábané auto, aby se dráž prodalo?
Sevis. S novým autem se jezdí kvůli záruce do značkového servsisu, u nás i v zahraníčí. A když už tam je člověk zvyklý jezdit, tak toho po uplynutí záruky obvykle nenechá. Netvrdil bych, že 3 roky staré auto koupené u nás (takže asi od prvního majitele) bude servisované hůř, než stejně staré dovezené z ciziny.
Na 3 roky staré skoro nejeté auto po západním důchodci nevěřím, rozhodně jich nejsou plné bazary - ale pokud se nějaké vyskytne, tak samozřejmě o ně nikdo nemá zájem a zánovní nejeté auto s pravidelným servisem za skvělou cenu čeká pod nánosem prachu, až si ho koupí nějaký mazaný čech. Vím jak to chodí u nás, když se nějaká podobná výhodná koupě naskytne, první v pořadí jsou mechanici v servisu a jejich známí.
Hele, nejřív čti, potom piš. Po každým roce se jako to počítadlo vynuluje, nebo co?? >😁
Určitě se lakování za pět tisíc vyplatí. Udržovaný auto prodáš dráž určitě o dost pár tisíc , něž když by prodával auto s doškrábaným blatníkem nebo dveřma.
Určitě se lakování za pět tisíc vyplatí. Udržovaný auto prodáš dráž určitě o dost pár tisíc , něž když by prodával auto s doškrábaným blatníkem nebo dveřma.
A furt sem netahej český poměry. Z vlastní zkušenosti vím, že kdo tam má jen trochu nějakej peníz, jezdí z autem rok, dva, než klesne rapidně jeho hodnota, prodá ho a kupuje nový. Tolik automechaniků tam zase nemají. 😜
S těmi km sorry, nějak jsem z toho nepochopil že to není roční nájezd, ale stav tachmetru v daném roce.
Nelakoval se jeden díl, ale několik, takže do toho někdo vrazil cca 500 euro (možná i o dost víc), aby to pak nabídl za 7000, ale už mu nestálo za to vyměnit prasklé zadní světlo. Třeba to platila pojišťovna.
Rapidně klesá hodnota auta právě v prvních pár letech. Nebo máš pocit, že prodat 4 roky staré auto za třetinu pořizovací ceny je výhodné? Zvlášť pokud má najeto 50000km a mohlo by bez jakékoliv údržby (jenom olej a brzdové destičky) ještě minimálně 100000km tomu člověku sloužit. Řekněme další 4 roky a pak by ho za 2000 euro prodal. Všimni si toho rozdílu. První 4 roky - pokles ceny z 20000 euro na 7000 (13000), další 4 roky ze 7000 na 2000.
edit.
takže po tom důchodci s tím autem ještě rok někdo jezdil, zřejmě taky důchodce, 9000km za 13měsíců, navíc dobrák od kosti, nechal to přelakovat, ani si to neužil a hned to strčil do bazaru.
Nelakoval se jeden díl, ale několik, takže do toho někdo vrazil cca 500 euro (možná i o dost víc), aby to pak nabídl za 7000, ale už mu nestálo za to vyměnit prasklé zadní světlo. Třeba to platila pojišťovna.
Rapidně klesá hodnota auta právě v prvních pár letech. Nebo máš pocit, že prodat 4 roky staré auto za třetinu pořizovací ceny je výhodné? Zvlášť pokud má najeto 50000km a mohlo by bez jakékoliv údržby (jenom olej a brzdové destičky) ještě minimálně 100000km tomu člověku sloužit. Řekněme další 4 roky a pak by ho za 2000 euro prodal. Všimni si toho rozdílu. První 4 roky - pokles ceny z 20000 euro na 7000 (13000), další 4 roky ze 7000 na 2000.
edit.
takže po tom důchodci s tím autem ještě rok někdo jezdil, zřejmě taky důchodce, 9000km za 13měsíců, navíc dobrák od kosti, nechal to přelakovat, ani si to neužil a hned to strčil do bazaru.
Já bych to myslím nechal na tom majiteli, kdy se auto rozhodne prodat. 😉
Jinak ale je cenovej vývoj ve Francii (a obecně asi na celým západě) trochu jinej, než v ČR. Aspoň, co sem vypozoroval. Do 1 roku si auto drží +/- původní cenu. Před jeho uplynutím auto prodává první skupina majitelů a s mírným doplatkem kupuje nový. Po 1 roce je skok, další 2 roky zhruba cena stabilní, s mírným snižováním. Pak prodává druhá skupina. A pak už cena klesá velice rychle. Starší auta byly většinou fšecky za 1000 - 1500.
Jinak ale je cenovej vývoj ve Francii (a obecně asi na celým západě) trochu jinej, než v ČR. Aspoň, co sem vypozoroval. Do 1 roku si auto drží +/- původní cenu. Před jeho uplynutím auto prodává první skupina majitelů a s mírným doplatkem kupuje nový. Po 1 roce je skok, další 2 roky zhruba cena stabilní, s mírným snižováním. Pak prodává druhá skupina. A pak už cena klesá velice rychle. Starší auta byly většinou fšecky za 1000 - 1500.
To mi tedy vysvětli, kdo si koupí rok staré auto za +- stejnou cenu, jako stojí nové? To bych věřil tak před 20ti roky v NDR, tam byla ojetá auta i dražší, než nová.
Asi začnu prodávat rok stará auta na západ, tady levně koupím, tam draze prodám.
Asi začnu prodávat rok stará auta na západ, tady levně koupím, tam draze prodám.
Aby bylo jasno, to auto neprodává přímo Ford, ale bazar.
Té paní na Fordu, které jsem se dovolal, je myslím úplně ukradený nějaký bazarista a řekla mi stav auta, jaký je. Ve Francii je samozřejmostí informovat, nejen zákazníka.
Ty km za jednotlivá léta se samozřejmě nesčítají, hlásila mi zjišťované roční stavy!!
A taky říkala, že kdyby to auto, za dobu co bylo u nich servisované (což je od r.2002 až do 9.8.2005, tj. celou dobu kdy patřilo tomu pánovi), mělou bouračku, určitě by to v počítači viděla.
Takže nemám důvod ji nevěřit a myslím si v tom případě, že by to mohl být rozumný kup, když se podívám na ty ujeté km.
Navíc, auto které jde na prodej do bazaru ve Fr musí mít co vím zhotovenu dodatečnou čerstvou STK.
Pokud bych do toho šel, stále ještě špekuluju jak s POV pro převoz, pokud vím ve Fr nic takového neměli...
Té paní na Fordu, které jsem se dovolal, je myslím úplně ukradený nějaký bazarista a řekla mi stav auta, jaký je. Ve Francii je samozřejmostí informovat, nejen zákazníka.
Ty km za jednotlivá léta se samozřejmě nesčítají, hlásila mi zjišťované roční stavy!!
A taky říkala, že kdyby to auto, za dobu co bylo u nich servisované (což je od r.2002 až do 9.8.2005, tj. celou dobu kdy patřilo tomu pánovi), mělou bouračku, určitě by to v počítači viděla.
Takže nemám důvod ji nevěřit a myslím si v tom případě, že by to mohl být rozumný kup, když se podívám na ty ujeté km.
Navíc, auto které jde na prodej do bazaru ve Fr musí mít co vím zhotovenu dodatečnou čerstvou STK.
Pokud bych do toho šel, stále ještě špekuluju jak s POV pro převoz, pokud vím ve Fr nic takového neměli...
Riziko je tedy myslim minimalizovane. Dnes odjizdime s kamaradem taky pro auto do Francie, ale on si jede pro klasiku ze 70-tych let... 😄
Zel panove, v zahranici je to tak, mam-li na to (patrim li do te spravne tridy) koupim si odpovidajici auto. I kdyz se jedu projet o vikendu na ryby a pres tyden jednou na nakup...
Taky zel plati, ze obcas nekdo rika pravdu a nesidi, je to tam takovej dobrej mrav, obcas to tam nejaky privandrovalec z vychodu nezna a chova se jinak, ostatne nemusime chodit daleko... coz je smutne, ale jak rika prislovi podle sebe soudim tebe. Tak se tady ozvalo dost nazoru vychazejicich ze znalosti mistniho folkloru. Bohuzel to obcas plati i v Nemecku ci Francii, Belgii...
Myslim si, ale jako pesimista bych s tim nepocital, ze si dojedes pro nadprumerne pekne Mondeo za sice beznou cenu ale nedostanes zadny manazersky e😜res s podvozkem na konci zivotnosti a strhanym motorem. Drzim palce! Jinak ze skusenosti "tahacu" z meho okoli, vzdy se vytipuje i auto B a kdyz to jde i C pro minimalizaci rizika navratu s prazdnou (=X nakladu a vysledek=0), ale pokud tam mas znameho kteremu muzes duverovat...
Zel panove, v zahranici je to tak, mam-li na to (patrim li do te spravne tridy) koupim si odpovidajici auto. I kdyz se jedu projet o vikendu na ryby a pres tyden jednou na nakup...
Taky zel plati, ze obcas nekdo rika pravdu a nesidi, je to tam takovej dobrej mrav, obcas to tam nejaky privandrovalec z vychodu nezna a chova se jinak, ostatne nemusime chodit daleko... coz je smutne, ale jak rika prislovi podle sebe soudim tebe. Tak se tady ozvalo dost nazoru vychazejicich ze znalosti mistniho folkloru. Bohuzel to obcas plati i v Nemecku ci Francii, Belgii...
Myslim si, ale jako pesimista bych s tim nepocital, ze si dojedes pro nadprumerne pekne Mondeo za sice beznou cenu ale nedostanes zadny manazersky e😜res s podvozkem na konci zivotnosti a strhanym motorem. Drzim palce! Jinak ze skusenosti "tahacu" z meho okoli, vzdy se vytipuje i auto B a kdyz to jde i C pro minimalizaci rizika navratu s prazdnou (=X nakladu a vysledek=0), ale pokud tam mas znameho kteremu muzes duverovat...
Díky moc přátelé, za vaše rady.
Ještě dotaz, zejména na mariov8 a Ferina😒br />
existujou už ve Francii nějaké převozní značky? Když jsem si před 2 lety vezl z Francie své auto, měl jsem s tím dost problém a musel to vyřešit po svém.
Pokud ne, jak to zařídit? Pojistit ve Fr na kamaráda a sem přivézt?
Krátkodobé pojiště ve Francii dělají neradi a je drahé.
Ještě dotaz, zejména na mariov8 a Ferina😒br />
existujou už ve Francii nějaké převozní značky? Když jsem si před 2 lety vezl z Francie své auto, měl jsem s tím dost problém a musel to vyřešit po svém.
Pokud ne, jak to zařídit? Pojistit ve Fr na kamaráda a sem přivézt?
Krátkodobé pojiště ve Francii dělají neradi a je drahé.
No, taky sem na to myslel, ale fakt nevím. Žádný sem nikdy neviděl a ani nevím, estli to mají nějak formalizovaný. Několikrát sem viděl jenom nějakej doma dělanej papír za zadním oknem. Ani nevím, co fšecko je potřeba k odhlášení. Značky asi ne, vzhledem k tomu, že si vlastně můžeš nechat udělat sám. Navíc teď tam myslím minulej rok zavedli doživotní značky na jméno...
Prevozne znacky vo Francii neexistuju aspon zatial.Dozivotne znacky budu az od roku 2008-2009.Normalne potrebujes kupno predajnu zmluvu ktoru ti daju na Police Municipale ktoru vyplnis s majitelom resp.bazarom.Bolo by dobre ist na Prefecture a vyhladat podla cisla karoserie NON GAGE to je masina (je na kazdej prefecture je to zadarmo a trva to 2 min) ktora ti vyhlada vsetky zadlzenia automobilu napr.parkingy a ver mi niekedy to moze byt vysoka suma.Ale netreba sa bat dedovia ich normalne platia.A nad poistkou auta rozmyslas sa mi zda ze je povinna ,ja som poiteny u MATMUT a tam ju davaju na 3 dni .Maj sa.
Jestli je tam novej lak, pro4 teda sakra nevyměnili i ty světla? Takový kecy mi připadaj fakt divný. A řeči o důchodci, to je už dost obehraná písnička. Kontakt na známýho servisáka taky nebude problém, pokud je to člověk, kterej se zabývá prodejem aut.
Ste se tady ňák sešli samí paranoici. >😁
Pochybuju, že značkovej prodejce/servis pude do rizika, že si trhne pořádnou ostudu lživýma informacema. Navíc asi nikdo nemohl tušit, že tam bude kolega volat, ne? A furt ňák nevím, co se vám nezdá na tom důchodci. Ve Francii prohání tak třetinu vozovýho parku! To světlo mně přišlo sice taky divný, ale kdyby to bylo bouraný, tak to tam nenechají tuplem! Vyměnili by to asi sakum prdum, ne?? Majitel by byl jen rád a pojišťovna, zvlášť u takle novýho auta, to natuty veme.
Pochybuju, že značkovej prodejce/servis pude do rizika, že si trhne pořádnou ostudu lživýma informacema. Navíc asi nikdo nemohl tušit, že tam bude kolega volat, ne? A furt ňák nevím, co se vám nezdá na tom důchodci. Ve Francii prohání tak třetinu vozovýho parku! To světlo mně přišlo sice taky divný, ale kdyby to bylo bouraný, tak to tam nenechají tuplem! Vyměnili by to asi sakum prdum, ne?? Majitel by byl jen rád a pojišťovna, zvlášť u takle novýho auta, to natuty veme.
jsem nový na tomto fóru a velice bych uvítal radu.
Zvažuji obměnit své auto za novější, a mám vyhlédnutý ve Francii Ford Mondeo x-trend 1,8 benzín, 118kw, 16V, 5-dveř, plná výbava, najeto 49000, servisní knížka. Pouze zadní světla jsou naťuklá, jinak stav má být bezvadný.
Části auta vyšly z karosárny - prý běžný postup prodejců ve Francii, pokud je auto podřené tak udělaji novou karoserii.
Cena 7 000 Euro (200 táců cca).
1.Zajímal by mě názor kolegů motoristů, na cenu tohoto auto, když k tomu přičtu dopravu do ČR a přihlášení.
2.Dále zda má někdo zkušenosti s dovozem auta z FR a nakolik se dá věřit uváděným km v servnisní knížce.
3. Zda můžu být výhodou, že toto auto, tím že pochází z Azurového pobřeží, téměř nezná sníh ani sůl.
Své dosavadní Mondeo jsem si taky před 2 lety dovezl z Francie a byl jsem spokojený, záležitosti kolem POV pro převoz jsem však tehdy vyřešil dost...šalamounsky a už bych do toho takhle nešel.
Děkuji moc předem za Vaše rady, pomůže mi to!