Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

65 komentářů

kapitán
Řešil jsem totéž ale v jinší cenové relaci a protože vlastním citroena BX 14RE (benzín,karburátor)tak jsem hledal toto auto ale mladší a v naftě.Pravda musí dostat co mu patří a pak je to ideální vozidlo.Další vůz který preferuji je P-4O5,který jsem nakonec koupil-1,8GRD-66kW,spotřeba do 6l na sto.Záleží však na vkusu každého z nas,osobně bych fávo nebo feldu nebral,to spíš stodvácu po nějakém důchodci.To je ale jen můj názor.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Obdobný "problém" řeším i já 😉 ale do feldy bych se teda ukecat nenechal.
Richie11
Felda za 50 000Kč musí být v dost solidnim stavu a jak si koupis Mpi tak ti to docela i fici.... nas ve felde jeszdilo pet do chorvatska uplne nalozene auto a po rovince to jelo klidne i 140... a na feldu jsou i levne díly a dost si toho dokážes urcite udelat sam..... a pokud ti nejde jen o vzhled ale o technický stav tak to kup s poradne vyplnenou servisni knizkou. :yes: :yes: my jsme nasi loni prodali za 40 000Kč byla sice rezava (i pres prestrikani a vybrouseni tech rezavych mist) ale technicky byla na tom skvele- mela nove tlumice, vyfuk a tak. kazdopadne si to radeji kup treba pres www.avizo.cz nebo pres www.annonce.cz od soukrome osoby nebo tak VYKASLI se na AAA Auto delal tam nas znamy a ten co rikal tak jsme se nestacili divit.... ;-\
Pánové a co třeba Mazda 626 r.v kolem 94 vypada robustne slusna vybava a pry i velka spolehlivost na netu je jich kolem 50tis docela hodne
marthass
kup si fiata punto...a nebud pitomej a vyhledej si to sam ty osle
a na to potřebuje titul,trouba
zmulin
Já vim a mam stejnej názor.Jenom vtip 😉
myslel jsem to tak ze ty golfy co jezdej v nemecku jsou v prevazne lepsim stavu nez fava co jezdej u nas. fava tady v klidu za par set dostavaj technickou ale zachovalyho golfa stejnej rocnik neprihlasis. to mi prijde padly na hlavu
zmulin
Mě se Golf II nikdy moc nelíbil,tak jsem si ani nevšim >😁

Každopádně na STK bych to určitě zpřísnil.Bohužel u nás se rozdávaj pokuty a ne,že by se rušilo oprávnění .

Pochybuju,že by v německu přežil nějakej pumpař např. aféru s pančováním benzínu apod.
kdyz se v nemecku rozhlidnu po II golfech v jakym jsou stavu a pak u nas po favoritech..............................…
zmulin
To je fakt,kolikrát je to na těch opravenkách do vrtule vidět i pouhym okem a na sněhu to nechává 4 stopy.Každopádně by to stejně byla hodně světlá výjimka,aby takovýhle starší auto z dovozu bylo úplně fcajku.
Avatar - JOB
JOB
Nevím na co novela. Jelikož jsme členem EU tak nevidím důvod přihlašovat něco co je přihlášený. Náš stát tímto porušuje jednu s podmínek přijetí a hrozí mu tím sankce.Kdyby se radši zaměřili na dohled nad STK aby od tamtud nejezdily vrakys platnou TK >😒]
nevim to presne ale slysel jsem ze je nejaka dira v zakone pres kterou to lze obejit. druha moznost ze se chysta novela zakona ktera poupravi to ze se bude moct prihlasit napr vsechno co bylo prihlaseny v jinych zemich eu.
Ted
dovezes si bawo? a jak se tak stary auto bez evropsky homologace prihlasuje???
Jakmile získám vysokoškolskej titul (na konci příštího semestru), tak jdu koupit auto, mám na něj 50 tisíc (plus 10 na další výdaje). A přesně vím, co to bude. BMW 318 Touring E30. Proč BMW, proč 1,8 a proč touring? BMW proto, že je to skvělý auto, ať už jde o kvalitu zpracování, jízdní vlastnosti (ve srovnání většinou aut v této cenové kategorii), navíc starý BMW prostě miluju 😉 Motor 1,8 (M40) proto, že je to poslední čtyřválec, 115 koní, solidní točák 166nm, spotřeba 8 litrů. Třeba 2,5 šestiválec je absolutní bomba, jednou jsem s ním jel a byl to neuvěřitelnej zážitek, ale spotřeba pod 10 nejde a povinný ručení je taky úplně jinde. Prostě na to nemám. A proč kombík? Za prvé se mi opravdu líbí, za druhé se mi kufr hodí. Ale důležitější je to, že kombík se na rozdíl od kupé a sedanu vyráběl až do roku 94, takže se dá sehnat auto starý "jen" 13 let. A vůbec nejpodstatnější je fakt, že majitelé kombíků s nima s největší pravděpodobností o víkendech nedriftujou na srazech. Starší BMW jsou bohužel dost často terčem právě takových blbečků, kteří ty auta ničí smykováním, pálením pneumatik a podobnýma zvěrstvama. Kombíky jsou často používaný jako rodinný auta. V Německu jich je pořád hodně a moc pěkných, většina bez tuningu, v původním stavu. Často je k dispozici výčet nedávno měněných dílů včetně dokumentace, někdy i servisní knížka. Občas se objeví dokonce i garážovaný. Cena opravdu pěkných kousků se pohybuje mezi 1200-1800 ojro, s dovozem si nebudu muset dělat starosti, mám na to lidi 😉 Takže já mám jasno. Dovezu si pěknýho, zachovanýho bavoráčka z Německa 😊
zidne
jen pro upřesnění - třída 1400 ccm je asi v ČR ta nejnešťastnější, protože je těsně nad hranicí 1350 ccm, která je rozhodující pro výši povinného ručení. Pak už je jedno, jestli je to 1400, 1600 nebo 1850 (což je poslední další hranice). Například Fiaty podle zkušeností žerou v 1.4 prakticky stejně jako v 1.6 a téměř stejně jako v 1.8 (při obdobném stylu jízdy), rozdíl je hlavně v tom, že 1.4 nepředjede ani kolo, kdežto 1.8 poskytuje dost dynamiky i na předjíždění, což je z hlediska bezpečnosi ne právě zanedbatelný aspekt (k čemuž je dobré přičíst i třeba lepší brzdy, atd.).

Samozřejmě si kupte, co chcete, ale ještě bych se nad tím raději zamyslel.
No Palia by som sa az tak nebal, ak by ste trosku prihodili tak sa da zohnat 1998 Peugeot 306 1,4i, s dvomi airbagmi, abs, posilovacom riadenia atd... Par je ich na stranke autobazar.eu, stoji za pozretie.
Auto Vám neporadím, jen upozorním, že dovozní náklady jsou v Čechách cca 10 000kč, je potřeba s tím počítat... hodně zdaru
Zdravim, s manzelom by sme chceli kupit auto, malo by to byt kombi, 1.4, rocnik 1998, max. 130.000km, benzin. Kvoli mne by mal mat posilovac a ostatne veci, ktore mame my zeny radi-ABS, ...a pozinkovanu karoseriu.

Nevieme si vybrat, ktora znacka je spolahliva, a co sa da za 80., doviezt. Nevyzname sa do aut, pacilo sa nam Palio, ale vsetci nas od fiatu odradili, potom ford escort, ale povedali nam, ze nema pozinkovanu karos. Takze teraz nam neostalo nic. Poradte, prosim, nech uz manzel moze pokojne dychat a dam mu konecne pokoj.
Za ty peníze bych se možná poohlídnul po Golfu II. nebo III. generace. Ideální motorizace asi 1,6 L, je to klasická konstrukce a držák. Nebo pokud chceš šetřit, tak 1,9 D nebo TDI, ale bacha na stav motoru, jak se začne *, lítají desetitisíce. Jinak malých aut do 50t. je fakt dost, možná bych uvažoval o Puntu (vetší uvnitř než navenek), taková 1,2 l 16V je pěkný dělo. Feldu možná v dobrým stavu, Favála a starší určitě ne, to jsou žrouti peněz. Hodně štěstí s výběrem!
Tommy100
No tak ten objem 1351cmm naštve.Ale jsou i pojišťovny které mají lépe oddělené skupiny,třeba do 1450cmm,asi dělané na 1.4 fabie >😁
kapitán
Nejen studenti maji malo lovačů.při příjmu v rodině cca kolem 16000mesíčně obracíš každou kačku.Navíc jsou auta a auta,některé za 50000 je dost drahý špás a některé i za 20000 může být dobrej kup.Pro názornost za 4litry jsem koupil stopětku jezdila do deseti na sto,ale odtahala toho hodně,nejtěžší náklad (to jsem tenkrát přehnal)vážil i se mnou bezmála 8metráku připovolenym zatížení 400kg.koupil jsem do ní jen hadičku k topení a přezul gumy.za dva roky mi vydělala dost,a když ji manželka zbořila bo nedala přednost,tak jsem za ni ve šrotu utržil 3 slovy tři tisíce.Teď jezdím ve starým citroënu BX 14RE a jsem dost spokojeny,auto za 15000,je prostorny ale má jednu chybu má čistej obsah 1351ccm a skrz ten jeden kubík je PR jako za 1.8.
I já věřím tomu, že se dá do 50tis. koupit dost dobré auto. Kupoval jsem takhle M. Galanta, r.v. 1990, 1.8, 66 kw, liftback (minulý rok za 39 tis.), to auto je absolutně bez rzi ! Vše v elektrice a vše šlape, dovoz ze Švícarska, přede mnou to měl jen jeden pražák. Potom mám H. Civica v LPG, 1.5, 16 V, 66 kw, sedan...ten stál přes 50...přesněji 58.000,-Kč kvůli plynu, také v pohodě, pouze drobná rez, výbava v elektrice, vše šlape...příjemné, svižné jezdítko ! Svá auta rozhodně za vraky nepovažuji. Švára má o hodně mladší Felicii, ale s mnou uvedenými japončíky se to nedá srovnat. Jízdní vlastnosti i výbava jsou u Filcky oproti Micáku či Civicu katastrofa ! Pro díly si zajedu na vrakáč a auta mi opravuje kamarád, takže mne servisy netrápí, navíc spolehlivost japonských autíček je pověstná . Takže asi tak 😉
Mno, nechci se nikoho dotknout, ale Feldu a podobne klumpry bych nekoupil. Jeden tukec a je vymalovano. Jezdil jsem v tom par let, bylo to nove a tehda se mi to libilo, to je pravda, bylo to nove a vcelku spolehlive, ale ceny ojetych Felicii jsou nehorazne. Souhlasim s Omegou, 2 litry bohate staci, ostatni je zrout, to je pravda. Ale s nakladem na delsi cestu se dostanu s dvoulitrem na nizssi spotrebu, nez s 1.3 motorem. Po meste ne, je treba pocitat tak s 10 litry, nikdy jsem nemel vic jak 11 po Praze.
Mohu jen doporucit. Pro kutila je mozne koupit tak cca za 20 a drobnosti opravit, nebo vonavku za 30 az 35 a jen jezdit. Servis levny (samo ne u Forda), velke poctive auto a spotreba kolem 8 litru bez problemu, po meste do 10,5.

Od roku 89 by 2litrovy DOHC motor mene zravy, do roku 92 zase kvuli dilum, neb jsou vesmes stejne se scorpiem od roku 85, je jich mraky po vrakacich a za par korun. tedy napr😒br />
predni svetlo 300

zadni 200

motor 4000 az 6000 (vetsinou neni duvod menit)

prevodovka 3500 az 5000 (stejne jako motor)

palubka 500

dvere vetsinou za odvoz ci basu

RJ to same

sedadla komplet 800

a podobne.

Zalezi na stavu, ale nemusite se bat ani 300 000km najeto, neb vydrzi opravdu mnoho. Navic je zapotrebi koukat opravdu na stav a ne na km, neb km vetsinou neodpovidaj.

Od roku 94 moc nebrat, dost se kazi elektrika, jinak vcelku dobry.

Osobni zkusenost mam dve v rodine a naprosta spokojenost. Obe jsem si dal dohromady a km se jen tocej 😄
Taky přihodím svoji zkušenost - koupil jsem Mitsubishi Carisma z Rakouska - 175 000 najeto (hodně), cena 1 800e (měl jsem nachystáno 2 a půl), dovoz byl celkem drahej - pojistka 260e, benzín cca 50e, opravy+technická+servis tady 9 500 (šaltpáka, dobitý okýnka, brzdy, 2x lepší pneumatika), čistopis techničáku + přihlášení 3 200

Cena vozu tu: lehce pod 100 tyček (srovnával jsem vozy stejné výbavy a nájezdu při prodeji tady)

Nakoupil jsem na e-bayi, (www.e-bay.at) docela v poho, akorát ta pojistka byla pěkně drahá...
JardaB+ModraVelryba: V tom pripade vam nejde nic nez gratulovat jakou lehkou nohu mate. Nam se u modelu 2.6 16V posledni vyrabena maska koupeno rok cca 2003 nikdy nepodarilo dostat pod uvadene hodnoty. U predchozich motorizaci u starsich verzi to bylo +- podobne. Ale o tom ze to je drzak, o tom neni pochyb. I jedno male drcnuti na predek jsme s tim zazili a krom vymen jakychsi vzper v motoru a masce tomu nic nebylo (naraz asi v 30 km-tezko odhadnout). Takze at vam slouzi
Jarda-taky nevím co budu dělat,manželka nic menšího nechce >😁 Jestli můžu poradit,vyprdni se na opravovaní a kup jinou v německu,až na tu rez,která je podstatně menší než na našich silnicích,tam bývá vče ok,teda v rámci stáří >😁 >😁 >😁
Tak je to stylové, a za 50 tis. ti to udělá ještě hodně parády, ale jeď to koupit za hranice, tady jsou tahle auta trošku předražená. 😁
Trosku prehnane, mam Omegu 3.0 MV6 a ve meste se da pri lidne jizde za 13, pri drsnejsi pak tech 16, vic snad ani ne. okresky pod 10, dalnice kousek nad (pri 130 asi pod 😉 ). Uz se mi sice po 2 letech sype, zrovna premyslim, jestli vse opravit, nebo najare koupit novejsi :?: Kazdopadne, po tom, co jsem si zvyknul si uz tezko poridim auto nizsi tridy, sam nevim co budu delat, az Omegy dojdou 😜
Tak to dost přeháníš,nevím co máš za motor,ale náš druhý vůz je omega z 91,obsah 2.0 i,8 V,auto má najeto plus minus autobus 210 000 km a kromě situace kdy bylo přicpané sítko v nádrži-oprava cca 1 hodina-jezdíme do 8,po Praze za 9.Měnili jsme ji před dvěma lety za tu samou co byla v dost zuboženém stavu s 320 000 km a ta jezdila taky za 8-9.Koupili jsme ji před těma 2 lety na mobile.de za 200 eur se zánovníma zimníma a letníma na jednu sezonu a tlumičema monroe sensatrack rok a půl starýma, po pánovi narozeném 1942 a teprve ted po dvou letech musím kupovat věci na podvozek-mimochodem,kotouče,destičky,čep… řízení a všechny podstatné gumy dospodu mě stáli do 10 000 kč-nekupoval jsem starline ale pochopitelně ani ne ATE.Manželka s ním jezdí cca 1km do a ze školky,na nákupy 3 km a do prácecca 15 km,párkrát jsme s ní byli na horách a auto je v pohodě,zvenku jak nové,zespoda bohužel hnije,ale zas na druhou stranu se o něj nestarám,rozvody jsem neměnil a olej měním až ted,protože je už dost jetý.Podle mě je takový a jemu podobný-jak někdo napsal jednoduchý-auto ideální koupě.

Aprop😲mega hranatá nikdy nebyla >😁 >😁 >😁
Za 50 klaciku bych byl opatrny s vyberem. Sice mit auto zn. Forda, Opel muze imponovat vice nez naka Skoda, nicmene rizik je tam take vice. Napriklad zminovana omega. Kocar do ktereho naskladas celou rodinu, kamarady na chatu a jeste odvezes kuchyn babicce s Ikeay. Jenze spotreba. To je ten hlavni problem. Meli jsme v rodine vsechny typove verze od uplne hranate az po tu nejnovejsi s motory 2.0, 2.2 a naposledy 2.6 . Pokud s tim chces jezdit mimo mesto-dalnice a neslapat tomu absolutne na krk pocitej 9.5-10.5 litru. Ve meste to stoupne na 13-16. Stale se ale bavime o klidnem stylu jizdy. A automat,bych nebral v zadnem pripade-dalsi vec na rozbiti, a spotreba stoupa citelne.

Pokud mas 50 klaciku a potrebujes auticko na jezdeni, tak bych bral tu skodu Feldu. Hlavne prolest aby nebyla bourana - jakmile se naboura tak zacne kvest. Dily jsou levny, opravu ti udela kazdy neautorizovany servis. A hlavne se s ni nekam odvezes- coz asi potrebujes. Spotreba je u toho vyhodou 7 litru a hne se tak max o 0.5 litru at je zatizena ci nikoli. Samozrejme pohodlicko krapet trpi, ale to asi nepotrebujes. Pokud jses na VS

Pokud chces auto jen na "frajirkovani"-neber to doslova- pro pocit ze mam auto a misto toho abychom jeli kamosovym pojedem mojim at se vi ze take nake mam (prirozeny pocit), tak jeste pockej a nakou dobu setri.
Magicu, nepřeháněj... není pravidlem, že za 50 000 seženeš jen olítanej vrak nebo přímo šrot.... Za pade se dá pořídit fajn auto, na který 2-3 roky nesáhneš. Pokud umíš hledat.
Bezkomůrkový diesel do 50.000 Kč považuju za málo příjemný způsob sebevraždy, nebo možná jen bankrotu. To mi těch 50 litrů pošli raději na můj účet a ušetříš si alespoň spoustu nervů. Uvědom si, že jeden vstřikovač na to stojí víc než 50 % ceny celýho auta...

Pokud se bavíme o starým a olítaným autě v podstatě za cenu šrotu, doporučuju jednoduchá a robustní řešení. Čím složitější auto je, tím víc věcí se může pokazit. A co se může pokazit, to se pokazí...
autoscout.it nebo ebay.it...oba mohu doporucit 😉
Takze se toho bat nemusim???? Nepotrebuju zadnyho krasavce :-! ani mladika :roll: hlavne ze bude frcet motor a neco do toho narvu. Motor passat, jeste stara nemecka kvalita?/ nebo je to blbost? Taky jsem premejslel o peugeotu. Jooo a kde bych tak mel hledat: mobile.de Co italsky stranky je neco podob.??
krejca: ano predstavujes si to moc snadne...zaprve jak se tam dostat skoro zadarmo nevim...ale pokud mas tu moznost budiz...zpet po vlastni ose samozrejme jde...ale k tomu si musis vyridit dovozove znacky=urady 😉 a pak peknej passat 1,9 TDi do 50 tis. nevim nevim...spis bude mit najeto dost pres 200 000 a ani tak to nebude rokem vyroby zadnej mladik...IT ani DE neni raj s auty zadarmo ale od ceny aut tady muzes odecist smele 15%...kdyz budes chvili hledat 😉
Co treba vokswagen passat 19tdi do 50 litru, da se sehnat neco peknyho??? :-! Nemecko nebo Italie? Dostanu se tam soro zadarmo a domu muzu po ose, nebo si to predstavuju moc snadne?? >😁
Pod aktuální cenou je uvedeno😒br />
"Prezzo di riserva non raggiunto "

což znamená, že prodejcem vymíněná minimální cena nebyla zatím dosažena. Musíš najít aukci bez toho (označuje se např. No Riseva nebo tam ten řádek vůbec není). Kupé bude dražší, bylo jich málo. Lacinější bude určitě sedan - viz. např.😒br />
[odkaz]

U aukcí ale pozor na to, že cena se za poslední hodinu může klidně zdesetinásobit.
to magic😒br />
zbezne som pozrel ceny tych Kapp 😄

tuto je jedno coupe za 1000 euro...205 koni...no ale nechce sa mi verit ze tak lacno...ved ma najazdene len malo cez 100 tis. km...Nie je v tom nejaky hacik? :?:

[odkaz]
Dodávka dílů na Lancii Deltu není žádný problém, protože funguje báze ND Fiatu, takže většina běžných "spotřebních" dílů je v ČR skladem (ramena, ložiska, řemeny + kladky, brzdové komponenty, atd.). Co není skladem, dá se objednat a většina dílů bývá do týdne. Ceny spotřebních dílů jsou velmi příznivé, ceny některých vybraných dílů už tak super nejsou, ale pořád jsou to ceny hluboko pod současnou cenovou politikou ND na Škodovky. Dá se říci, že co je společné s Fiaty je laciné, takže dražší bývají díly odlišné (bývají u Lancie kvalitnější). Výhodou modelů 1.6 a 1.8 je absence elektroniky Bosch a tím pádem málo elektronických potíží (1.6 Weber, 1.8 Hitachi). Verze 1.8 jsou 2: s pevným časováním sání 113 k a s variabilním 130 k. Drtivá většina vozů v I je vybavena automatickou digitální klimatizací, díky HF modelu byly k dispozici za příplatek i super sedadla Recaro v jelenicové kůži i pro slabší modely.

Kappa 3.0 je trochu problematičtější v otázce vysokého povinného ručení a některé díly jsou marketingově drahé s tím, že V6 kupují bohatí lidé. Navíc ten motor AR není top v nabídce - vůz podstatně lépe jede s motory 2.0 turbo - ať už 16v nebo 20v, přičemž povinné ručení je nižší a spotřeba paliva srovnatelná. Jen je potřeba se k turbomotorům chovat poněkud slušněji, hlavně za studena. Kappa 2.0/155 koní se dá v I koupit kolem 1000-1500 Euro, turboverze kolem 2.000 Euro, takže s cestou a přihlášením se to dá zvládnout kolem 70.000 Kč.
2 modravelryba: S tou korozí u Sierry máš pravdu. Rezne to a nezabráníš tomu. Mě třeba vyhnil zadní nosník a nijak jsem se tomu neubránil. Stejně tak lemy blatníků a dveře. Prostě to není pozink.

Jinak pokud jde o ty Fiaty a Lancie, tak si myslím, že tam bude kvanta dílů shodný. Snad s výjimkou podvozku a kastle 😁
magic: a jak je to s nahradnimi dily na Lancii?...je vsechno sdilene s Fiatem nebo je neco zvlast tzn. pekelne drahe?...protoze jinak je lancia zajimava volba...napr. ze silnejsich Lancia kappa 3,0 V6 se da pry sehnat v pomerne slusnem stavu do 100 tis. kc coz nezni vubec spatne 😊
Do 50.000 Kč znamená nákup auta v I za cca 1.000 Euro. Za ty peníze v dobrým stavu tak např. ta Brava (vyhnout se veri 1.4 12v), Lancii Deltu (sestřička, trochu líp udělaná s lepší výbavou). Pár aut v této ceně jsem tam kupoval a byly O.K. Auta koupený jinde v této ceně jsou většinou vraky.

např. pěkně vypadá tahle😒br />
[odkaz]
Tak to ti třeba v případě omegy budu oponovat-do 5O seženaš jenom Ačkovou a tam žádné postaraní nepomůže,to auto je prostě svou konstrukcí špatné a zadní nosníky hnijou zevnitř a pochybuji,že se našel nadšenec,který je navrtával a stříkal zevnitř nějakou super hmotou,protože reznou ve špatných svárech!!!! Delta to samé,pokud je to stará-to auto prostě rezne na zadních podbězích a pokud někdo pravidelně neloupal všechno dolu,tak je to rezavé.To by musela být integrala-tam ta údržba je pravděpodobná,ale zase jí koupíš okolo 200 000.Tolik o autech která znám.A mám pocit,že siera je na tom obdobně-ony auta od GM z té doby jsou nic moc,protože automobilka zrovna prováděla drastická úsporná opatření >😁 >😁
Zdravim nesnášim ty kecy tady na fóru že auto do 50tKč nemá cenu. Když je o auto dobře postaráno a chvíli se vybírá tak jde vybrat i docela slušný vozítko(teda taky podle toho co očekáváš). Já osobně jsem šetřil prachy na Fiata Bravo nebo Lancii Deltu, ale nakonec jsem se na to vys*** čekat další rok než budu moc jezdit. Koupil jsem starýho escorta MKIV po nějakým dědkovi, co na něm nechal dělat GO motoru u Fordu(mam účtenky) a po pul roce ho prodal, já s nim jezdim přes půlroku a nemůžu si na něj stěžovat a auto za 25000kč by tady na fóru odsoudilo 95% lidí! Jinak bych se nebál ani Omegy, Punta, R19... ani japonců když se pořádně prohlídnou!

Jo ale každopádně pokud do staršího auta tak s láskou :😉 , jelikož pečovat o to musíš, ne jen se vozit! Ale to asi o každý auto pokud nejsi jen spotřebitel...
To je přesně ono. Sám jsem se tak vyléčil. Před víc jak 12 lety nechtěl novou Škodovku a nechal dovézt Sierru 1,8 TD a když spočítám kolik jsem do ní nacpal, tak jsem mohl mít novou Fábku, kdybych pár let počkal. Pokud někdo nemá štěstí na kup zachovalé ojetiny, dostatek času na shánění dílů po vrakáčích, prohazování motorů, převodovek, turba, čerpadel atd. a nemá pořádné vybavení dílny, tak si to musí dopředu zvážit. Součástku třeba koupíš levně na vrakáči nebo inzerát, ale sám si jí tam často nevyměníš.

Jinak rozdíl v ceně součástek není jen o spotřebních dílech jako destičky atd., tam se díky dílům z druhovýroby dá nakoupit levně, ale takové turbo, čerpadlo, hlava atd. tam moc levných alternativ není a koupit na vrakáči je risk.
Tak to jo,omlouvám se. Koktávku nesrovnávám,jen mě momentálně napadla >😁 >😁 Pokud takový auto by chtěl udržovat v super stavu do budoucna tak to bude určitě drahé.Pokud to veme jako auto na ježdění do rozpadu než bude mít na pořádné-ideál.A taky se tam v poho vejdou dva naležato >😁 >😁 >😁 >😁 Pokud chce spották,tak za 50 sežene i Porsche 924 ve slušném stavu,auto je to dost kvalitní a spoustu dílů vyrábí VW,takže cenově také jde.Výběr je,když nad tím přemýšlím,obrovský >😒] >😒]
Avatar - JOB
JOB
Já to myslel spíš obecně,že si ty auta koupí každej protože je to levná luxusní kára ale už do ní nechce nic investovat protože se káci z cenovek ND.
Avatar - JOB
JOB
A jsme u toho,zase srovnáváš nesrovnatelný. Koktávka je úplně jiná třída.
Ježkovi voči,kde nakupuješ???Většina věcí je stejná jak na koktávku.Takové spotřební zboží >😁 ----------

Omega A-do r.94---přední destičky ATE ---1166 Kč

čep řízení--------------390 Kč

Omega B-od 94-----přední destičky ATE 2369 Kč--uznávám,jsou dražší

čep řízení----------------356

Škoda octavia okolo 94--Přední destičky ATE 1600 Kč

čep řízení-------------334 Kč

Tak nevím co je dražší,přijde mi to nastejno >😁 >😁 Jedině že máš nepovedený kus,kde se furt něco se... ,což uznávám,má omega asi větší procento,než je zdrávo >😁 >😁 >😁
Avatar - JOB
JOB
Pánové když má někdo 50 tis a koupí si Omegu tak při první poruše nebo drobný nehodě dojezdil.Tohle je problém vozů této třídy.Jsou relativně levné ale případný opravy jsou trošku dražší než u fáčka.Jestli máš 50 tis tak scháněj auto do 40 tis. Do každýho ojetýho auta v této cenové kategorii musíš investovat.JinakOmegu mám a nedám na ní dopustit,ale štve mě když si jí někdo koupí a pak se strašně diví že jsou na ní díly drahý.Oni nejsou drahý,protože ve své třídě má Opel jedny z nejlevnějších ND,ale na to se zapomíná a běžne slíchávám porovnání jako "omega je na ho*no,zlatá škodovka" 😉
Jo a s omegou 2.0 i-nesmrtelný motor-uděláš hodně parády,ono to totiž hnije zevnitř a nenápadně >😁 >😁
Ted
v teto cenove kategorii neni dulezite co chces, ale co sezenes v dobrem stavu... a hledani je to dlouhe, to mi ver... jednou jsem nekomu vybral clio za 60 s mensi promacklinou blatniku, ktera je tam dodnes, ale mechanicky super... kdykoli das prednost necemu, co se ti libi, zahucis do toho...
Omega je vubec asi jedna z nejlepsich co muzes dovest...uz od vice lidi sem slysel ze i stare kusy jsou naprosto spolehlive...a 250 000 s nim nalitas bez problemu...u omegy byc taky zauvazoval nad automatem...ale to jen tak bokem 😊
No do 50 000 určitě jde koupit dobrý auto ,my máme už rok opla omegu z 90 za 600 eur-takový auto na dodělání na nákupy a pro cigára,jednou nás popostrčila dodávka na kruháku,pojištovna zaplatila 39 000 za totální škodu,ale autu stačilo pár ran do blatníku a jezdí dál,leju jenom benzín,nic jiného a auto je bez problémů >😁 >😁 >😁
ta cenova vyhoda je kus od kusu jina...jinak osobni zkusenost nemam ale uz znam tri lidi co si tam pro ne sami jeli...a nikdo z nich nerekl zadnou vetsi nevyhodu...ale musis mit dost casu a k porizovaci cene pripocist ruzne poplatky za dovozove znacky a obcas je potreba nekomu vylepsit plat...ale da se to i bez toho...a pak pozor na unavu...v nemecku to jde ale jeden z nich mel problemy s ospalosti pred brnem...vyresil to zrychlenim ale i tak...mozna lepsi mit vic casu a po ceste nekde na dve tri hodky zalomit...jako priklad nedavno dovezl jeden z nich Ford Mondeo kombi 1,8i najeto 150 000 a celkove i se znackama, benzinem a dalsim ho to vyslo na 35 000...takze za padesat uz dovezes nejspis pomerne slusny auto 😉
Jo a ještě něco. Netušíte někdo, čím by ta spotřeba mohla být? Jako že bych jezdil pomalu se říct nedá, ale ne na 15L na 100... Ten Lanos je ročník 2000 a je na něm komplet nový výfuk... A má najeto cca 60 000Km. Taky mě napadlo, že by to mohlo být třeba vzduchovým filtrem... HM? :roll:
Jojo, ta možnost dovozu třeba z Německa me taky napadla... Nemáš s tím nějaké zkušenosti? Nebo třeba nějakého známého, který to takhle udělal? I pokud bych do toho časem dal víc než těch 50tis., tak bych to chtěl asi dotáhnout od někud... Jaký cenový rozdíl to tak může být? Tak o 25% levněji? Asi bych řekl, že možná i víc... >😒] >😁
muj nazor je ze auto do padesati nema cenu...stejne do nej brzo nacpes dalsich dvacet a jezdi to asi polovinu dni v roce (ta druha sou opravy) takze jak uz nekdo dole psal jeste chvili to vydrz a zacni setrit...treba spravenim te diry v nadrzi >😁 neni to ze bych se nejak vysmival aby ses nepletl...asi polovina ceskych studentu resi to same a jen malo z nich to vyresi alespon trochu rozume...konecne vidina vlastniho auta byva vetsinou silnejsi...ted me vlastne jeste napadlo...jak maji v nemecku arabaci takovy ty bazary...tak i s dovozem apod. se da privezt za 50 000 pojizdne auto za ktere se nebudes muset stydet...to je taky jedna z cest... a dnes uz mnohymi vyzkousena 😉
Když takový auto koupíš, tak těžko bude bez nějakejch dalších investic. Takže když chceš něco levnýho, jednoduchýho, s dostupnejma dílama, tak zbejvá asi jenom škodovka.

A musíš jezdit jako prase, když máš takovou spotřebu na 1.5, tolik mi nežrala ani 2.8 quattro (spíš se to blíží spotřebě 4.7 co mám v Jeepu).
SOLIDNÍ a ještě ke všemu AUTO do 50k nekoupíš. Šetři dál a jezdi MHD.
no, tak na Fiat Coupé zapoměň >😁 Nebál bych se jít do Fiat Bravo 1.6, ale netušim, jestli se vejdeš do 5O klacků.
Ahoj všichni, moc bych chtěl znát Váš názor, nebo radu, jaké auto by podle Vás bylo solidní tak do 50ti tisíc korun. Když to bude méně, jenom dobře. Zatím se mi líbil Opel Calibra (myslím, že cena/design je v docela dobrém kurzu, jenže spotřeba benzínku) dále Opel Vectra (rok 96 a výše, tam je asi 50 000 málo), Ford Escord (říká se o něm, že je to studentské auto ;-D ), Škoda Felicia (no nevím nevím, možná raději to MHDéčko... 😡 ), Honda Civic (nemusí být marná "Hondička" akorát cena dílú je asi velké mínus), Fiat Bravo (je to starý FIAT a to asi mluví za vše), Fiat Coupé (hm, Italský sporťák, ale moc žere)... Určitě bych do auta nechtěl v průběhu provozu moc investovat (vzhledem k mému studiu na VŠ). Takže povinné ručení (čím menší tím lepší), cena náhr. dílů, cena auta samotného, SPOTŘEBA, atd... Taky bych asi nechtěl jít do Francouze! Momentálně jezdím s DAEWOO LANOS 1.5 a jako auto do města super, jenže papá i 15L na 100Km a pod 8,5L prostě nejde! Velikost i vzhled auta mi moc vyhovuje, ale na 12L na 100 prostě nemám. Pak taky jezdím VW Passat B6 1.9TDI (96kW) a ten je bobovní! Proč to říkám? Protože dieslu se nebráním, jenže se trošku bojím starého dieslaku... Optimálně bych viděl obsah motoru tak mezi 1,5-1,8 (1,2 az 1,4 bych taky asi přežil). No a teď babo raď!!! Resp. chlapi raďte!!! Jasně i ženské... 😁 Tak, díky moc každému za radu nebo návr! ČAUES... BOBes alias Vláďa