To ma 200 CDI / 220 CDI alebo nejake ine ? :?: 😊
mercedes tridy e mel a ma obrovske problemy s elektronikou. elektronikou je auto prolezle a opravy jsou astronomicky drahe, protoze se jednotlive moduly neopravuji, ale meni. nejde jen o to, ze vam prestane fungovat nejaka vychytavka, ale casto se kvuli tomu auto proste zastavi...a dal nejede. takze to resit musite. tento problem je zcela verejne znam (sam jsem uvazoval o 270CDI). Mercedes sam problem priznal a prave proto komunikuje soucasne s uvedenim faceliftovane verze pocet vylepseni jednotlivych dilu, ktere ma Ecko zbavit techto neduhu. Jednou ze zmen je treba zruseni elektronicky ovladanych brzd. zalozni hydraulicky system byl totiz slaby a pri vypadku doslo k nekolika zavaznym havariim. na internetu se da najit i forum majitelu, kde popisuji sve zkusenosti (v anglictine) a je to dosta tragikomicky cteni... koupil jsem BMW....
ecko malo problemy zo zaciatku vyroby, dnes to maju vychytane o com svedci 3 rocna zaruka, ktora je poskytovana k Ecku ako k jedinemu modelu mercedesu. Dokonca dnes je v SR akcia so 4 rocnou zarukou.
Doma mame jedno ecko, a 2 znami maju tiez a obaja ziadne problemy. Samozrejme je to dost mala vzorka, ale povazujem za potrebne to spomenut. Ace2 mal 320cdi tiez uplne bezproblematicke, akurat s E500 mal dost problemov, ale pokial viem, tak ani jeden problem nebol taky, ze by sa auto stalo nepojazdnym.
opravy jsou astronomicky drahe, protoze se jednotlive moduly neopravuji, ale meni.
aby si bol v obraze, tak takto dneska funguju vsetky automobilku od dacie po rolls-royce. Dnes sa ziadna elektronika neopravuje, ale rovno meni. A zrovna mercedes nema nahradne diely extremne predrazene, na rozdiel napr od talianov alebo francuzov.
co sa tyka brzdoveho systemu - vyrobca upozornuje v manuale, ze v pripade pokazenia brzd sa ma auto odstavit. Ked niekto s tym autom havaroval kvoli brzdam, tak som si isty, ze soferoval napriek tejto vystrahe, lebo pochybujem, ze vypadok brzd nastal zrovna v nejakej rizikovej situacii.
huml, ty si rozmyslal o E-klasse a potom si si kupil trojkoveho bavoraka?
Doma mame jedno ecko, a 2 znami maju tiez a obaja ziadne problemy. Samozrejme je to dost mala vzorka, ale povazujem za potrebne to spomenut. Ace2 mal 320cdi tiez uplne bezproblematicke, akurat s E500 mal dost problemov, ale pokial viem, tak ani jeden problem nebol taky, ze by sa auto stalo nepojazdnym.
opravy jsou astronomicky drahe, protoze se jednotlive moduly neopravuji, ale meni.
aby si bol v obraze, tak takto dneska funguju vsetky automobilku od dacie po rolls-royce. Dnes sa ziadna elektronika neopravuje, ale rovno meni. A zrovna mercedes nema nahradne diely extremne predrazene, na rozdiel napr od talianov alebo francuzov.
co sa tyka brzdoveho systemu - vyrobca upozornuje v manuale, ze v pripade pokazenia brzd sa ma auto odstavit. Ked niekto s tym autom havaroval kvoli brzdam, tak som si isty, ze soferoval napriek tejto vystrahe, lebo pochybujem, ze vypadok brzd nastal zrovna v nejakej rizikovej situacii.
huml, ty si rozmyslal o E-klasse a potom si si kupil trojkoveho bavoraka?
mercedes nemel tyto problemy jen ze zacatku vyroby. prvni zmeny probehly az v roce 2004 a zasadni zmeny az po faceliftu. je mi celkem jedno, co meli doma tvi znami. je to vec, kterou nepopira ani MB!!! ten clovek zada o radu. myslim, ze tohle by mel vedet. komplexnost elektroniky v dacii a Ecku je ponekud jinde. dacii taky nezastavi palubni elektronika motor... ty brzdy po faceliftu vyhodili, ze jo??😊 opravdu si nemyslim, ze majitele noveho MB jezdi pres hlasky palubniho pocitace aby okamzite zastavili dal. zejmena s 30letou zarukou mobility.takze ano, asi k tomu doslo prave pri brzdeni... ale o tom ten problem neni. tady je hodnoceni spolehlivosti MB E😞max je 5😉
139 Mercedes E-Class (DOWN)
Engine/Gearbox Reliability **
Electrical Reliability*
Brakes/Suspension/Steering*
139. misto ze 159 aut....
jo, jednim z aut o kterym jsem uvazoval bylo E270CDI (i IS220d bylo na seznamu)a koupil 330CD.
hledal jsem totiz auto s vybornou naftou pod kapotou a 330cd puvodne nebylo ve vyberu. ale tomu ty nemuzes rozumet, kdyz jsi koupil IS220d.
nejhorsi nafta, se kterou jsem mel tu cest. 😉
139 Mercedes E-Class (DOWN)
Engine/Gearbox Reliability **
Electrical Reliability*
Brakes/Suspension/Steering*
139. misto ze 159 aut....
jo, jednim z aut o kterym jsem uvazoval bylo E270CDI (i IS220d bylo na seznamu)a koupil 330CD.
hledal jsem totiz auto s vybornou naftou pod kapotou a 330cd puvodne nebylo ve vyberu. ale tomu ty nemuzes rozumet, kdyz jsi koupil IS220d.
nejhorsi nafta, se kterou jsem mel tu cest. 😉
O tom ze mercedes a hlvne trieda E ma problemy s elektronikou som sa uz tiez docital.Je to dovod na porozmyslanie o kupe takehoto auta.Ale zase ked si zoberete pohodlie cestovania a pruzne motory s dobrou spotrebou tak sa zase priklanate ku kladnemu nazoru.Neviem jak je na tom s poruchovostou BMW 5.Pozeral som nejake tie rebricky ci uz JD alebo TUV.Ano Mercedes E nemal zrovna lichotive cisla.Vyber Mercedesu E bude asi dost problematicky.
Z toho my vyplyva otazka :-! : Co bi ste volili vy : nejaky ten mercedes E alebo by ste sa radsej pozreli po nejakom bavoraku alebo inej znacke ??
A nieco k servisu 😲 tom ze v mecedese zacvakate tazke prachy niet pochyb ale ze by ostatne automobilky mali lacny servis tiez sa neda povedat .Ono tam ide hlavne asi o ten interval navstevovania servisu 8-s a o tom je aj mercedes E :roll:
Z toho my vyplyva otazka :-! : Co bi ste volili vy : nejaky ten mercedes E alebo by ste sa radsej pozreli po nejakom bavoraku alebo inej znacke ??
A nieco k servisu 😲 tom ze v mecedese zacvakate tazke prachy niet pochyb ale ze by ostatne automobilky mali lacny servis tiez sa neda povedat .Ono tam ide hlavne asi o ten interval navstevovania servisu 8-s a o tom je aj mercedes E :roll:
38. ze 159 BMW 3-Series
Engine/Gearbox Reliability ***
Electrical Reliability ***
Brakes/Suspension/Steering
49. ze BMW 5-Series (June '03 on)
Engine/Gearbox Reliability
Electrical Reliability **
Brakes/Suspension/Steering
lexus je ve spolehlivosti jina liga, ale IS mne osobne prislo stisneny a je treba ho bezprostredne srovnat s osatnimi. a hlavne vyhnout se nafte 220d.
myslim, ze dneska uz neni problem si auto od prodejce pujcit na vikend. myslim, ze rychle prijdes na to, co se ti libi.
Engine/Gearbox Reliability ***
Electrical Reliability ***
Brakes/Suspension/Steering
49. ze BMW 5-Series (June '03 on)
Engine/Gearbox Reliability
Electrical Reliability **
Brakes/Suspension/Steering
lexus je ve spolehlivosti jina liga, ale IS mne osobne prislo stisneny a je treba ho bezprostredne srovnat s osatnimi. a hlavne vyhnout se nafte 220d.
myslim, ze dneska uz neni problem si auto od prodejce pujcit na vikend. myslim, ze rychle prijdes na to, co se ti libi.
tiez mi neda pokoja, naposledy som ich pozeral pri norimberku,
2003 diesle idu priblizne po 24 tisic.
lenze tie najlacnejsie su ex - mietwagen cize z pozicovni
problem je s poistou rataju ju z ceny noveho auta a servis stoji hodina 1950 bez dane.
Znami ho kupil pred dvomi tyzdnami 2,8 diesel elegance a povedal ze by neveril ze jedno auto moze tak dobre jazdit. A to on uz v hocicom sedel -nemec
2003 diesle idu priblizne po 24 tisic.
lenze tie najlacnejsie su ex - mietwagen cize z pozicovni
problem je s poistou rataju ju z ceny noveho auta a servis stoji hodina 1950 bez dane.
Znami ho kupil pred dvomi tyzdnami 2,8 diesel elegance a povedal ze by neveril ze jedno auto moze tak dobre jazdit. A to on uz v hocicom sedel -nemec
Jedna sa o modely od roku 2002 cize relativne nove mercedesy . :roll:
Dakujem vsetkym za odpovede 😄
Podla mna je to velmi ekonomicke vozidlo, ale pritom komfortne a tiche.