Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

7 komentářů

netesnost piestnych kruzkoch u noveho motora s malo km moze byt, ak ten motor bol zle navrhnuty/poskladany/zabehnuty...

prejavuje sa to spotrebou oleja, dymivostou pod plynom, tlakovanim do klukovej skrine...

na tej honde by malo byt odvetranie riesene urcite inak, ako cez sitko a viecko... na starsich motorch to bolo cez taky speci ventil (PCV) vzadu na bloku motora a ventilacia pod vikom ventilov vyvodom do sania.
Docela by ma zaujimalo ako sa netesnost pistnich krouzku preajvuje okrem tychto priznakov ..

cim to moze byt sposobene? byva to problem aj u novych motorov s malo kilometrami?

Kolko by mohla vyjst zhruba oprava?
Avatar - JOB
JOB
Podívej se jestli na víku ventilů je průchozí odvod par.Neznám tvůj motor ale bývá tam sítko a to může být zacpané a pak se to může taky tlakovat ale to se mi moc nezdá.
tak, len som to nechcel hned na plnu hubu napisat 😞
Avatar - JOB
JOB
To vypadá že se ti tlakuje kliková skříň a to je spůsobeno netěsností pístních kroužků.
neviem ake vicko je na CR-V, ale aj ked ho za behu motoru otvoris, nemal by tadial vobec olej vyhadzovat. skus tesnenie, ale tu bude problem niekde inde 😞
Ahoj, asi je to úplně jasný problém, ale jsem motorista amatér, tak se mi neposmívejte! Dík..

Uniká mi na Hondě CR-V, 2000rv, motor 1973ccm, 108kw, olej pod víčkem plnění oleje..

Připadá mi to, že to tama při jízdě stříká ven.. Vždy očistím, po půl hod vše zaolejované..

Spotřeba oleje cca 1l/500km... Děs..

Dává se pod to víčko nějaké těsnění, nebo co to je??

Motor má najeto 280tis km, servis v Hondě, tam k tomu vždy řeknou nějaký blábol...

Dříve jsem měl Pajero, najeto 550tis km, problémy nedělalo žádné..

Díky za rady!!!