Docela by ma zaujimalo ako sa netesnost pistnich krouzku preajvuje okrem tychto priznakov ..
cim to moze byt sposobene? byva to problem aj u novych motorov s malo kilometrami?
Kolko by mohla vyjst zhruba oprava?
cim to moze byt sposobene? byva to problem aj u novych motorov s malo kilometrami?
Kolko by mohla vyjst zhruba oprava?
Podívej se jestli na víku ventilů je průchozí odvod par.Neznám tvůj motor ale bývá tam sítko a to může být zacpané a pak se to může taky tlakovat ale to se mi moc nezdá.
neviem ake vicko je na CR-V, ale aj ked ho za behu motoru otvoris, nemal by tadial vobec olej vyhadzovat. skus tesnenie, ale tu bude problem niekde inde 😞
Ahoj, asi je to úplně jasný problém, ale jsem motorista amatér, tak se mi neposmívejte! Dík..
Uniká mi na Hondě CR-V, 2000rv, motor 1973ccm, 108kw, olej pod víčkem plnění oleje..
Připadá mi to, že to tama při jízdě stříká ven.. Vždy očistím, po půl hod vše zaolejované..
Spotřeba oleje cca 1l/500km... Děs..
Dává se pod to víčko nějaké těsnění, nebo co to je??
Motor má najeto 280tis km, servis v Hondě, tam k tomu vždy řeknou nějaký blábol...
Dříve jsem měl Pajero, najeto 550tis km, problémy nedělalo žádné..
Díky za rady!!!
Uniká mi na Hondě CR-V, 2000rv, motor 1973ccm, 108kw, olej pod víčkem plnění oleje..
Připadá mi to, že to tama při jízdě stříká ven.. Vždy očistím, po půl hod vše zaolejované..
Spotřeba oleje cca 1l/500km... Děs..
Dává se pod to víčko nějaké těsnění, nebo co to je??
Motor má najeto 280tis km, servis v Hondě, tam k tomu vždy řeknou nějaký blábol...
Dříve jsem měl Pajero, najeto 550tis km, problémy nedělalo žádné..
Díky za rady!!!
prejavuje sa to spotrebou oleja, dymivostou pod plynom, tlakovanim do klukovej skrine...
na tej honde by malo byt odvetranie riesene urcite inak, ako cez sitko a viecko... na starsich motorch to bolo cez taky speci ventil (PCV) vzadu na bloku motora a ventilacia pod vikom ventilov vyvodom do sania.