Tady ve Skotsku to taky docela foukalo, ale jak to tak ctu co se u Vas deje, tak se nestiham divit... :shock:
My jsme zatím stihli chytit na dálnici šutr do předního skla, tak nezbývá než doufat, že se k tomu ten dotyčný bude znát... 😢
Já jel navečer z Poděbrad, po dálnici to byl docela zážitek :shock: , ale jak to tu čtu, měl jsem v nose, že jsem nejel okrskama jako to s oblibou dělám 😉
+ retaz pre ten nakladak na odtiahnutie stromov
A ti majetnejsi dostanu k Monedu aj maly navijacik gratis 😄
A ti majetnejsi dostanu k Monedu aj maly navijacik gratis 😄
Ano, je možné, že se motorová pila stane nepovinnou, ale velice vítanou součástí výbavy vozidla. 😊
Hmm, tak to je ako scenar z americkeho filmu. Ku nam ten vietor este len prave teraz dochadza, idem nachystat do kufra motorovu pilu...
Včera 19.1.07 jsem jel ve večerních hodinách ze servisního zásahu z elektrárny Chvaletice domů do Tábora. Vichřice jako jako hrom, Felície se při 60 km/h chovala jako při 200 km/h – lítala za strany na stranu. Na silnici mezi Kutnou horou a Zručí spousta spadaných větvý, místy se jelo po vrstvě jehličí. Později i popadané stromy přes část silnice.
Cca 5 km před Zručí, 100 merů od konce lesa, přede mnou světla – v mém směru jiná felica, u ní čtyři chlapíci, 10 metrů před nimy leží přes silnici smrk jako. V protisměru za smrkem několik kamionu. Dozvídám se, že hasiči už jsou na cestě a tak pokojně čekám. Po 30 minutách situace stále stejná. Když na jednou rána a metr před první felicii padne další strom. S chlapíkama se dohadujem, že auta otočíme a sjedeme cca 500 metrů zpátky, kde je menší planinka a kde není riziko, že na nás něco spadne. (Mezitím člověk řeší dilema zda je lepší sedět v autě, které člověka ochrání před pádem menšího stromu, ale větší strom může člověka zabít, nebo stát venku a být připravem uskočit – i když člověk slyší praskání, stejnak pozná houby z jaké strany….). Prví felicia se otáčí ujede cca 15 metrů a čeká až otočím i já. Opět rána a další smrk padá 5 metrů před ní a odřezává nám cestu zpátky, jsme dokonale uvězněni Je slyšet jak v okolí padají stromy. Není čas na hrdinství – necháváme auta na pospas osudu a utíkáme z lesa ven.
Po několika minutách se vítr uklidnil a řidič jednoho z kamiónu za námi přichází z nabídkou, že zkusí řetězem odtáhnout/ulomit oba stromy které blokují cestu z lesa ven. Sohlasíme, a za 15 minut nám řidič ve starém náklaďáku mercedes uvolňuje cestu.
Tímto bych mu chtěl VELICE PODĚKOVAT.
Zbytek cesty (ideálně 100 km, reálně s objížďkami 180 km) jsem zvládl za 4 hodiny.
Cca 5 km před Zručí, 100 merů od konce lesa, přede mnou světla – v mém směru jiná felica, u ní čtyři chlapíci, 10 metrů před nimy leží přes silnici smrk jako. V protisměru za smrkem několik kamionu. Dozvídám se, že hasiči už jsou na cestě a tak pokojně čekám. Po 30 minutách situace stále stejná. Když na jednou rána a metr před první felicii padne další strom. S chlapíkama se dohadujem, že auta otočíme a sjedeme cca 500 metrů zpátky, kde je menší planinka a kde není riziko, že na nás něco spadne. (Mezitím člověk řeší dilema zda je lepší sedět v autě, které člověka ochrání před pádem menšího stromu, ale větší strom může člověka zabít, nebo stát venku a být připravem uskočit – i když člověk slyší praskání, stejnak pozná houby z jaké strany….). Prví felicia se otáčí ujede cca 15 metrů a čeká až otočím i já. Opět rána a další smrk padá 5 metrů před ní a odřezává nám cestu zpátky, jsme dokonale uvězněni Je slyšet jak v okolí padají stromy. Není čas na hrdinství – necháváme auta na pospas osudu a utíkáme z lesa ven.
Po několika minutách se vítr uklidnil a řidič jednoho z kamiónu za námi přichází z nabídkou, že zkusí řetězem odtáhnout/ulomit oba stromy které blokují cestu z lesa ven. Sohlasíme, a za 15 minut nám řidič ve starém náklaďáku mercedes uvolňuje cestu.
Tímto bych mu chtěl VELICE PODĚKOVAT.
Zbytek cesty (ideálně 100 km, reálně s objížďkami 180 km) jsem zvládl za 4 hodiny.
Pilu sem k fordu nedostal....ale pilu uz mam, tak ji prihodim do kufru :-! 😄