Escorta, Bravu a Astru v?bec, sou nespolehlivý. Ber bu? Golfa nebo Megana. S 306 nemám moc zkušeností. Zvláš? Megane se mi líbil hodn?, má p?knej design palubky a celkov? vypadá jako auto na úrovni.
Ber Astru - rok alespon 98 1.6 55kW nebo Forda v benzinu.!
Golf je zbytecne drahy a to ostatni nejsou auta!
Golf je zbytecne drahy a to ostatni nejsou auta!
Rekl bych ze Golf je z nich rozhodne nejkvalitnejsi i nejspolehlivejsi. Jen je potreba dat pozor, na km, casto byvaji stocene. Je jich v bazarech dost, takze na dobry kus by snad nemel byt problem narazit. Sel bych kazdopadne do nej...
Ta astra ale dost rezne! Co jsem koukal a nebude 55kw málo? je to socela váha jezdime do práce 1,7td a ten je taky dost linej!
to S8: no tak za rozumný peníze a v dobrým stavu je tech golfů pár, všechno zkurv*li tuningáři, ale ta 1,8 se mi zdá taky dost slabá...
VW 1,8 66kw
Ford 1,8 85kw
to S8: no tak za rozumný peníze a v dobrým stavu je tech golfů pár, všechno zkurv*li tuningáři, ale ta 1,8 se mi zdá taky dost slabá...
VW 1,8 66kw
Ford 1,8 85kw
wert: za normalnych okolnosti sa kazdemu najviac paci to, co ma v garazi, nie?
Ak budes kupovat nieco z tohto vyberu a s motorom 1.8+, tak si davaj pozor, ze to budu vacsinou vybehane auta. Ja som mal dlhodobejsie pozicanu 306-ku 1.8 benzin a auto sice tahalo ako blazon, avsak podla zvuku a stavu sa dalo vycitit, ze cosik vo svojom zivote uz zazilo...
K ostatnym autam z vyberu neviem vela povedat, ale na tej 306-ke by som si dal pozor najma na dverne konektory. Ak nefunguju alebo funguju nepravidelne skla, central alebo reproduktory. Opravit to je relativne babracka. Taktiez zadna naprava moze byt dost draha oprava, pokial stoja zadne kolesa velmi do "A".
Ak budes kupovat nieco z tohto vyberu a s motorom 1.8+, tak si davaj pozor, ze to budu vacsinou vybehane auta. Ja som mal dlhodobejsie pozicanu 306-ku 1.8 benzin a auto sice tahalo ako blazon, avsak podla zvuku a stavu sa dalo vycitit, ze cosik vo svojom zivote uz zazilo...
K ostatnym autam z vyberu neviem vela povedat, ale na tej 306-ke by som si dal pozor najma na dverne konektory. Ak nefunguju alebo funguju nepravidelne skla, central alebo reproduktory. Opravit to je relativne babracka. Taktiez zadna naprava moze byt dost draha oprava, pokial stoja zadne kolesa velmi do "A".
Je úplně jedno jakou značku z výše uvedených aut si vybereš. Nejdůležitější je aktuální technický stav konkrétního auta, na které narazíš.
Ten kdo říká, že jedno je držák a druhý propadák je nějaký rádoby chytrák. Když už něco pomlouvám podložím to alespoň pádnými argumenty.
Konkrétně by jsem se např. vyhnul Golfu, protože je předražený. Megána 97 1.6 benzín má kamarád již několik let, ročně najezdí 60 000km a nestěžuje si. Golfa TD má taky jeden známý co dost lítá a taky je spokojený. To samý Escort a Astra. Takže záleží opravdu pouze na tom vybrat dobrý kousek.
Ten kdo říká, že jedno je držák a druhý propadák je nějaký rádoby chytrák. Když už něco pomlouvám podložím to alespoň pádnými argumenty.
Konkrétně by jsem se např. vyhnul Golfu, protože je předražený. Megána 97 1.6 benzín má kamarád již několik let, ročně najezdí 60 000km a nestěžuje si. Golfa TD má taky jeden známý co dost lítá a taky je spokojený. To samý Escort a Astra. Takže záleží opravdu pouze na tom vybrat dobrý kousek.
Tak 306 bych se vyhnul velkou obklikou,je to asi neporuchovější auto jaký sem kdy měl možnost vidět a svézt se v ňom a hlavně ho opravovat,vlastnil ho sice můj brácha ale opravy sem dělal většinou já,i přesto že to byl jeden z posledních ročníků 2000 obsah 1.6(72kW) k autu byla serviska a mělo poctivejch 78tkm,po koupi ihned výměna ramen (docela porod),v zimě většinou nefunkční stahování oken,několikrát opravováno,vypadylo to na nějakej blbej kontakt ale nakonec byl vadnej spínač stahování,novej cca 5tkč,pak začalo občas auto jet na tři válce,opraveno v servisu -vadná cívka cca 6tkč,auto mělo boční airbagy a ten u spolujezdce neustále hlásil poruchu-vyřešeno odpojením a vražením odporu,protože novej airbag by byla rána,po cestě z krkonoš do prahy za deště odešel motorek stěračů-z vrakárny za 2,5tkč a šílená montáž,největší rána byla spojka a to ještě auto nemělo ani 100tkm najeto-cca 8tkč s montáží v servisu,na více závad už si ani nevzpomínám nebo o nich brácha ani nepromluvil jelikož pořád tvrdil jaký je to super auto ale až do doby kdy mu na zadnim kole praskla pružina a on měl co dělat aby neskončil v pangejtu,pak už šlo auto po necelejch dvou letech pryč.Jinak auto jezdilo tak za 8 litrů ,což neni moc málo a hluk při vyšších rychlostech byl šílenej,nemluvim ani o vrzajících plastech v interiéru ale to je u francouzů běžný.
Elektrika, presnejsie konektory a ich prevedenie boli vzdy trochu slabostou Peugeotov a Citroenov, a to hlavne tie, ktore su vystavene vplyvu vody. Vyzera, ze ste mali fakt "stastie" na nepodareny kus. Napada ma vsak, ci to auto nebolo tak trochu poloutopene este predtym, ako ste ho kupili...
Inak ja som si tiez celkom dost zamakal na tej 306-ke, ale vacsina veci, ktore som na tom musel opravovat (mimo dverne konektory, ktore su naozaj zle navrhnute), boli dosledky zasahov predchadzajucich "servismanov" a minimalne jednej celkom vaznej havarie. Takychto veci by som sa pri kupe ojazdeneho auta obaval ovela viac, ako konkretnej znacky a modelu auta.
PS: ten spinac ste si mohli radsej kupit na vrakovisku za par susnov alebo ten nefuncny skusit otvorit a pozriet co s nim je. Vacsinou su vnutri iba pruzinky a kontakty a tie kontakty by mohli byt zaoxidovane. Nech uz PSA robilo auta akymkolvek sposobom, tak v 80 a 90-ych rokoch sa vacsina veci okolo elektriky dala pri troche snahy nedestrukcne rozobrat a casto aj opravit. Dnes automobilky bezne veci zaleju do plastu a uz to nikdy nikto neotvori.
Inak ja som si tiez celkom dost zamakal na tej 306-ke, ale vacsina veci, ktore som na tom musel opravovat (mimo dverne konektory, ktore su naozaj zle navrhnute), boli dosledky zasahov predchadzajucich "servismanov" a minimalne jednej celkom vaznej havarie. Takychto veci by som sa pri kupe ojazdeneho auta obaval ovela viac, ako konkretnej znacky a modelu auta.
PS: ten spinac ste si mohli radsej kupit na vrakovisku za par susnov alebo ten nefuncny skusit otvorit a pozriet co s nim je. Vacsinou su vnutri iba pruzinky a kontakty a tie kontakty by mohli byt zaoxidovane. Nech uz PSA robilo auta akymkolvek sposobom, tak v 80 a 90-ych rokoch sa vacsina veci okolo elektriky dala pri troche snahy nedestrukcne rozobrat a casto aj opravit. Dnes automobilky bezne veci zaleju do plastu a uz to nikdy nikto neotvori.
čaues,
tak s tou 306tkou nejsi asi jedinej,dost podobný problémy jsem měl i já (r.v.97) a jsem rád že je pryč,před tím jsem měl Xantii Break 2,1TD,u tý se ze mě stal automechanik ale u francouzů sem chtěl zůstat ale peugeot mě nepotěšil,tak mám Astru a jsem spokojenej.Jinak si myslim ,že ta Xantie r.v.98 byla o něco míň poruchovější i přesto,že byla našlapaná eletrikou a hydraulikou ale zase v zimě vůbec netopila,děti jezdily vzadu s čepicema.Z francouzů jedině citroen a to do 150tkm,pak je to trochu o údržbě.Ta 306tka měla fakt děsně vrzavej a chatrnej interiér.
tak s tou 306tkou nejsi asi jedinej,dost podobný problémy jsem měl i já (r.v.97) a jsem rád že je pryč,před tím jsem měl Xantii Break 2,1TD,u tý se ze mě stal automechanik ale u francouzů sem chtěl zůstat ale peugeot mě nepotěšil,tak mám Astru a jsem spokojenej.Jinak si myslim ,že ta Xantie r.v.98 byla o něco míň poruchovější i přesto,že byla našlapaná eletrikou a hydraulikou ale zase v zimě vůbec netopila,děti jezdily vzadu s čepicema.Z francouzů jedině citroen a to do 150tkm,pak je to trochu o údržbě.Ta 306tka měla fakt děsně vrzavej a chatrnej interiér.
jirkal: u mna sa s tou 306-kou spaja trochu sentimentu, takze asi nie som prilis objektivny. Avsak chuda zlate ked som ju dostal do ruk, nic na nej nefungovalo 😢 , jedine motor siel ako ziletka... Po polroku ked som ju z ruky daval prec, na nej fungovalo vsetko ako malo, vsetok spotrebak + pneu nove. Jedine s cim som si uz nemohol pomoct bola (pravdepodobne) skrizena karoseria po havarii, co sposobovalo rozvor na jednej strane o 2 cm mensi ako na druhej a auto slo bokom ako psik...
Ale tolko sa da autu dat iba vtedy, ked ho clovek ako hobby a nie na denne jazdenie 😄 Teraz uz trosicku chapem, co vedie majitelov veteranov k ich konicku.
Dufam, ze terajsiemu majitelovi funguje dobre.
PS: aj ked mam niektore znacky aut vyslovene neoblubene, kazde jedno auto povazujem za kus prace ked nie uz umenia, ktore mu jeho tvorcovia museli venovat kym ho priniesli na svet, pardon na kolesa 😄
Ale tolko sa da autu dat iba vtedy, ked ho clovek ako hobby a nie na denne jazdenie 😄 Teraz uz trosicku chapem, co vedie majitelov veteranov k ich konicku.
Dufam, ze terajsiemu majitelovi funguje dobre.
PS: aj ked mam niektore znacky aut vyslovene neoblubene, kazde jedno auto povazujem za kus prace ked nie uz umenia, ktore mu jeho tvorcovia museli venovat kym ho priniesli na svet, pardon na kolesa 😄
rozhodně golfa nebo megana, jinak to jsou (ten zbytek) poruchový auta. co třeba golf 2,0 85 nebo 16v 110kw?? ta 1,8 je na hov-o, jedna velká olejnička a nejede. anebo naftu co?
Hm, tak mégane a spolehlivost podle mě moc dohromady nejde, teda pokud není to, že se známým na mégane 2000, co měli od novoty, podělaly rozvody při necelých 40 tkm... Auto jezdí poměrně sporadicky trasu 30 km tam a 30 zpět, teď má najetých takových 60 tkm a vevnitř "pěkně" vrže, přitom relativně "sváteční auto", co v něm jede krom řidiče max. jeden člověk. Možná špatný kus.
Rodiče současné manželky mého otce měli scénic ze stejného roku, to byl střep bez hranic, motor tekl a v autorizáku ani po několik desetitisícových opravách to nedali do cajku - nevěděli, co s tím. Proto se divím, že ho nahradili loganem, ale po půlroku oprav a skoro žádném ježdění jim došla se scénicem trpělivost a kupodivu logan je zatím vzorný. Ale o renaultech si myslím své, mi stačil kdysi můj Renault 15 GTL '78, možná to někomu z vás něco řekně, pro mě první a (navždy) poslední renault.
Astru '98 s 1.6 benzínem jsem měl možnost chvíli řídit, není to kdovíjak super auto, ale dalo se. Dá se sehnat v dobrém stavu bez koroze, ale cenu bych u ní viděl v tom případě spíš ke stovce.
Osobně bych volil z nabídky to bravo nebo bravu, protože říkejte si co chcete, ale v naší rodině sloužily a slouží fiaty k plné spokojenosti. Konkrétně bravu s motorem 1.6 má však známá, a to auto je nesmrtelné - nalítané nějakých 450 tkm a motor výborný, slabinou jsou plasty v interiéru, co se okamžitě poškrábou (ovšem kupodivu nevydávají šílené zvuky jako ten 5x méně jetý mégane) a vnější kliky. A taky jsou ty fiaty bez koroze, pokud teda nebyly bourané a fušersky polepené.
Rodiče současné manželky mého otce měli scénic ze stejného roku, to byl střep bez hranic, motor tekl a v autorizáku ani po několik desetitisícových opravách to nedali do cajku - nevěděli, co s tím. Proto se divím, že ho nahradili loganem, ale po půlroku oprav a skoro žádném ježdění jim došla se scénicem trpělivost a kupodivu logan je zatím vzorný. Ale o renaultech si myslím své, mi stačil kdysi můj Renault 15 GTL '78, možná to někomu z vás něco řekně, pro mě první a (navždy) poslední renault.
Astru '98 s 1.6 benzínem jsem měl možnost chvíli řídit, není to kdovíjak super auto, ale dalo se. Dá se sehnat v dobrém stavu bez koroze, ale cenu bych u ní viděl v tom případě spíš ke stovce.
Osobně bych volil z nabídky to bravo nebo bravu, protože říkejte si co chcete, ale v naší rodině sloužily a slouží fiaty k plné spokojenosti. Konkrétně bravu s motorem 1.6 má však známá, a to auto je nesmrtelné - nalítané nějakých 450 tkm a motor výborný, slabinou jsou plasty v interiéru, co se okamžitě poškrábou (ovšem kupodivu nevydávají šílené zvuky jako ten 5x méně jetý mégane) a vnější kliky. A taky jsou ty fiaty bez koroze, pokud teda nebyly bourané a fušersky polepené.
Hm, to jsou zase perly ke čtení, jen co je pravda. Výměna ramen na 306 je prý porod - no, pokud je někdo totálně levej, a neví ani za který konec se drží šroubovák, tak asi ano, jinak ale pro byť jen průměrného kutila je výměna předních ramen primitivní. Pokud zcela pominu fakt, že po poctivých 78tis km není sebemenší důvod ty ramena měnit. A pokud by náhodou měl autor na mysli zadní ramena, tak ty už vůbec ne.
Spínač stahování oken stojí nový pár stovek, na vrakovišti tak dvě stovky. Gratuluji někomu, kdo za něco takového dal 5tis 😊
Motorek stěračů z vrakáče za 2,5tis - ano, takové kavky bych chtěl taky mít, na jeden prodaný za 800,-Kč se jich dalších 10 vyhodilo do sběru, neb to je věc, která se prakticky neprodává. Výměna toho motorku je opět snadná, není na tom vůbec nic složitého...
Spojka - aha, auto mělo "servisku" a "poctivých" 78tis km, a musela se měnit spojka, protože je to šmejd. Jinak tedy u těhle typů měníme spojky tak po 150-200tis km...
Na zadním kole praskla pružina - no, to by mě vskutku zajímalo která, když má 306 vzadu torzní tyče.
Suma sumárum - dobrá snůška slintů...
Spínač stahování oken stojí nový pár stovek, na vrakovišti tak dvě stovky. Gratuluji někomu, kdo za něco takového dal 5tis 😊
Motorek stěračů z vrakáče za 2,5tis - ano, takové kavky bych chtěl taky mít, na jeden prodaný za 800,-Kč se jich dalších 10 vyhodilo do sběru, neb to je věc, která se prakticky neprodává. Výměna toho motorku je opět snadná, není na tom vůbec nic složitého...
Spojka - aha, auto mělo "servisku" a "poctivých" 78tis km, a musela se měnit spojka, protože je to šmejd. Jinak tedy u těhle typů měníme spojky tak po 150-200tis km...
Na zadním kole praskla pružina - no, to by mě vskutku zajímalo která, když má 306 vzadu torzní tyče.
Suma sumárum - dobrá snůška slintů...
Tak tej 306 se opravdu radši vyhněte ,po ročním trápení po servisech sem se jí zbavil.Neni to auto pro normální ježdění ale pro automechaniky ostatně francouzský auta jsou známí svou velkou poruchovostí.Doporučoval bych radši nějakýho japonce.
Nazor jiste fundovaneho odbornika.. Ostatne, pokud nekomu z vas praskla pruzina na zadnim kole, neni se cemu divit 😄
Mimochodem, STAFORDe, coz takhle gramatika? :😉
Mimochodem, STAFORDe, coz takhle gramatika? :😉
Já vlastním Fiata Bravu 1.6 16V a maximální spokojenost. Naši mají megana, do čehož bych nešel ani za ho*no. Nejde ani tak poruchovost, ale o jízdní vlastnosti. Je sice pravda, že jízda s měkkým podvozkem je jaksi více komfortní, ale trochu ostřejší jízada a mám strach, abych neskončil v příkopě. Brava je zas dost tvrdá, ale zato sedí jak přybitá.
Jinak bych asi doporučoval nějakého toho Fiátka nebo Astru, tu mají 2 kamoši a taky jsou velice spokojeni. Golfa bych nebral jednak kvůli ceně a taky proto (majitelé prominou 😃 že je hnusný! Kór starší řady. Brava má oboustraný pozink a má taky automatické zhasínání a rožínán světel při otočení klíčkem v zapalování (jako všechny I auta) O ceně se ani nebavím za slušné prachy dostaneč celkem dost slušnou výbavu! Ten ford taky není špatný. To je těžko, kyždý vždycky vyzdvihuje to svoje a nakonec se stejně dozvíš kulové
Jinak bych asi doporučoval nějakého toho Fiátka nebo Astru, tu mají 2 kamoši a taky jsou velice spokojeni. Golfa bych nebral jednak kvůli ceně a taky proto (majitelé prominou 😃 že je hnusný! Kór starší řady. Brava má oboustraný pozink a má taky automatické zhasínání a rožínán světel při otočení klíčkem v zapalování (jako všechny I auta) O ceně se ani nebavím za slušné prachy dostaneč celkem dost slušnou výbavu! Ten ford taky není špatný. To je těžko, kyždý vždycky vyzdvihuje to svoje a nakonec se stejně dozvíš kulové
Neměli jste někdo Golfa III GTi ?? Co jsem slyšel tak všichni říkaj že už to neni ono, ale... V NDR jsou pěkný za 2500 Eur. Co si o tom myslíte??
Díky za odpov?di