0
Slevy jsou hodně diskutovaný, ale vztahujou se často jen ke skladovejm vozům nebo k leasingu. To je v podstatě sleva koupená, přeplácim to pak na horší pojistce + úrocích. Navíc skladový auta vždycky něco nemaj, fabie je často bez rádia nebo jen s předním repro, předníma oknama atd. Verze elegance má zas některý blbosti navíc, a přitom horší některý detail než verze Sport atd. Grande Punto je rovněž fajn auto, ale taky tam je pár prvků, který bych tam rád viděl. V časopisech se zdůrazňuje sleva na skladový vozy a že je to i rychlejší než čekat na objednávku, ale co je to skladovej vůz ? Normální auto, který prodejce objednal sám na základě smlouvy s výrobcem, za to auto musel zaplatit stejně jako za to, který si nakonfiguruje člověk sám. Kupovali jste někdo auto v podobný katerogrii na objednávku v Praze nebo středních čechách a za cash ? Jak se na to tvářil prodejce ? Jaký jste použili argumenty ? ..Ono to může bejt zajímavý, na dvoře bude mít auto za 270, řekne vemte si ho za 250. Já mu dám vytištěnou sjetinu z konfigurátoru, kde bude cena třeba 290, a začnu prodejce přesvědčovat, ať mi na to taky dá slevu 20tis ?
JOB
0
No co vím tak prodejci mají celkem vopruz při platbě za hotové a tak to nijak nezvýhodňujou. Co říkal kamarád co dělá prodejce u Srby tak při platbě v hotovosti musejí vzít zákazníka a jet sním do banky kde to složí na jejich účet,navíc při tolika penězích už je vklad zpoplatněn. 😉
0
Ono za hotový je jen vyjádřeno, že to nebude na leasing.Jestli pošlu fakturu převodem, jako to prodejci pošle leasingovka tak to už musí bejt jedno. Jde o to jaká cena bude na tý faktuře..
JOB
0
Aha tak to je jiná, to pak asi bude záležet na jednotlivých obchodech kolik uhádáš