Asi kolem 245km/h, lepsi auto nebylo, nebylo to ani na dalnici. pocity super, moje jedina spatna stranka je ze kolem 200 jezdim dosti casto a skoro vsude. Je to asi droga a neda se ji zbavit 😞
A co potom, ked to rekapitulujes? Nic? Kolko vodicov si pri tom prekvapil? Vies si predstavit, ze by oproti siel niekto tiaz tak rychlo? Ty kokso! Minut sa 490km/h rychlostou.... Aku by si mal asi brzdnu drahu? Napada ma este vselico...
Ale hlavne: Nechcel som moralizovat. Zaujimalo by ma, ako pevne drzis pri tom volant a ako si uvedomujes, ze je to o zivot. Teraz myslem Tvoj, lebo fakt nechcem moralizovat. Proste ide mi o Tvoje pocity. Ja mam za volantom max 155km/h (nechcel som tocit cez 3000min-1) a ako jeden zo spolujazdcov 195. To bolo na dialnici, a do kopca, mozno preto (aj vzhladom na auto) to nebolo take strasne. A bolo to len z 80 na 195 a naspat na 80km/h.
Ale hlavne: Nechcel som moralizovat. Zaujimalo by ma, ako pevne drzis pri tom volant a ako si uvedomujes, ze je to o zivot. Teraz myslem Tvoj, lebo fakt nechcem moralizovat. Proste ide mi o Tvoje pocity. Ja mam za volantom max 155km/h (nechcel som tocit cez 3000min-1) a ako jeden zo spolujazdcov 195. To bolo na dialnici, a do kopca, mozno preto (aj vzhladom na auto) to nebolo take strasne. A bolo to len z 80 na 195 a naspat na 80km/h.
Za volantom 180 asi kilometer na dialnici...inac max 160. Ako spolujazdec 200. A volant som najpevnejsie drzal pred silvestrom na D1 medzi BA a TT (rychlost do 40km/h).
Jednou se mi podařilo udělat PRŮMĚR 171 km/h na trase bezmála 1000 km (!!!), z toho většina byla samozřejmě v noci přes Německo. Zkuste si to někdy někdo, byť třeba na podstatně kratším úseku, abyste pochopili, že pod 200 prostě vůbec nemůžete jít! A cením si toho o dost víc, než že jsem jel s BMW M3 265 tacho...
PS: Ale je tomu už dost přes 10 let zpátky. Dnes takový průměr na tak dlouhé trase při nynějším provozu a nejrůznějších omezeních (a to i na německé dálnici) považuji za naprosto neopakovatelný výkon z říše snů.
PS: Ale je tomu už dost přes 10 let zpátky. Dnes takový průměr na tak dlouhé trase při nynějším provozu a nejrůznějších omezeních (a to i na německé dálnici) považuji za naprosto neopakovatelný výkon z říše snů.
249 podla GPS, ziadne krcovite drzanie volantu, to auto je na take rychlosti stavane. najvacsi problem je zabrzdit, z takej rychlosti to brzdi fakt neuveritelne dlho
Mitsi: behem poslednich par let jsem jel pres noc usek Rostock - Drazdany a tvuj prumer je nedostizny. Relativne poklidne je to prumer 120 - 130 podle pocitace. Kdyz jsem to jel s V 70 2.5T tak jsem skoncil na prumeru 145 km/h, ale o moc vic rychleji to uz vazne neslo.
273 km/h na Yamaha YZF-R6. V aute netusim, 240 jako ridic, 260 jako spolujezdec? (Mondeo ST200 / BMW M3)
To s tym volantom som myslel, nie ze by to bolo tazke, ale s vacsou rychlostou sa clovek musi viac sustredit na co najmensie vychylenia volantu (chapete co myslim). Rychlost, ktorou sa dostanete mimo cestu bude niekolkonasobne vyssia. Vyhnut sa jame je tazsie (prip. nemozne), atd.....
Obcas to na volne dalnici rozjedu na 220km/h, pak uz citim ze bych auto mohl trapit. Obavu mam ze zvirat, proto v noci jezdim hodne pomalu, a z defektu kola. Je to po te, co jsem mel na dalnici pri 150km/h defekt zadniho kola, nastesti naprosto bez problemu. Na tech nasich hrbolatych cestach totiz pada z rezatych vraku hodne zelezneho odpadu. Jinak mam stejny pocit, jak tady nekdo zminoval, clovek si na rychlost zvykne a ma pak nutkani jezdit rychleji vsude. Nemslim tim obce, tam to mam pod kontrolou a 50 je limit i kdyz mam metr za autem kamion, ale mimo obec, kdyz je volno, tak se obcas pristihnu, ze jedu i 160km/h. Ale je to o maximalnim soustredeni, predvidani, brzdeni pred horizonty, krizovatkami, zatackami, atd.
Vyše 220 km/h Tatra 613. Ďalej už nešiel tachometer >😁
to Mitsi: kolikrát si byl tankovat za těch 1000km?
No 3x... Benzín tam a na záchodě pak jinou tekutinu ven. >😁
Mitsi: To se není čemu divit...organismus na takovou rychlost musí nějak reagovat >😁
jinak k tématu: v š120(ten starší typ) sem jel 145tacho...a byl to mnohonásobně větší adrenalin než při 190km/h v O1
jinak jezdim klidně, ale tohle se prostě musí zkusit 😉
jinak k tématu: v š120(ten starší typ) sem jel 145tacho...a byl to mnohonásobně větší adrenalin než při 190km/h v O1
jinak jezdim klidně, ale tohle se prostě musí zkusit 😉
dnsr: Když ono to strašně záleží na autě. Rozhodně větší adrenalin člověk prožíval ve tchánově Š120, kde byl motor skládaný z vybíraných dílů (jinak kromě upravého karbecu naprostá sériovka) s pětikvaltem, která uměla s kopce tacho téměř těch 180, na které byl ten tachometr cejchován. Předjíždění řidiči "nomálních aut", kteří mne pak zase předjeli ve stoupání, jen nevěřícně kroutili hlavou. Pravda, ten motor byl tak vyhoněný, že pod 4000 ot./min. moc nespolupracoval, zato mezi 5000-5500 mu bylo nejlíp. podotýkám, že tímto stylem jsem s ním najezdil cca 60 tis. km. Bylo to ale také poslední auto, které mi bralo ve městě víc, než mimo město (10,5 oproti 8,5). U všech následujících to už bylo výrazně naopak, a to třeba i dvojnásobně...
tachometr na Buse mám do 300 a to tam mám na pětku, pak řadím šestku a hurá... 😉 ale je fakt, že to jsou čísla z tachometru, takže odchylka je oproti GPS pravděpodobná 😉
Suzuki RF600 240km/h...jako spolujezdec 240km/h BMW 325i a jako ridic 200km/h Alfa 156 2.4 JTD a 185km/h Lancia Dedra 1.6 ie a 140 km/h skoda 120 😊
V aute jako ridic i spolejezdec 200. Docela pohoda, vic jsem jako ridic nechtel zkouset. Na stare Kawasaki GPZ1000 jako spolujezdec asi 230. To uz bylo neco. Rad bych letos vyuzkousel kolik ta moje holka jede, ale jedine, kdyz se naskytne nejaka vhodna situace.
nedavno ma na dialnici pri 110 predbiehala uplne hrdzava, znicena Skoda MB 1000, kazde kolo islo inym smerom...dobrych 130-140 isiel...to volam odvaha >😁
inak ja som zatial skusil tych 190 tachometrovych na prazdnej dialnici ale uz bolo citit, ze ta oktavka bola na ceste nejako nervozna...a viacej to uz ani nedalo... >😁
inak ja som zatial skusil tych 190 tachometrovych na prazdnej dialnici ale uz bolo citit, ze ta oktavka bola na ceste nejako nervozna...a viacej to uz ani nedalo... >😁
kvak - mna vcera cestou do prace predbehla taka ta stara mala komunisticka fiatka co sa vyrabala v polsku par desatroci dozadu...a to som mal na tacho 110 :shock:
Nedavno som prevetral Subaru Impreza WRX na nemeckej dialnici. Tachometer ukazoval 250km/h.... Zistil som ze to je uplny nezmysel, hnat sa tak rychlo, adrenalin tam sice bol, ale to riziko za to nestoji. Ovela zabavnejsie bolo prehanat sa na tom po okreskach. Staly pohon 4x4 a vinikajuce brzdy vam dodaju istotu. To auto sa snad ani neda dostat do smyku, skusal som to na sotoline, rozbeh s vytocenym volantom na plny plyn..mal som pocit ze to auto ide po kolajniciach. Ale kazda zabava nieco stoji...spotrebu som vyhnal na 30l/100km 98 octan.
Sice nejezdím Subaru, ale Váš názor se mi hodně líbí. Taky jsem se dřív vyblbnul. Zkoušel jsem 230 na dálnici a připadal jsem si jako king. Teď už jezdím tak 130-150 na dálnici, ale spíš si to užiju právě v těch zatáčkách na okreskách. Teď mám služební mondeo a jeho podvozek je dost povedený, takže je to zábava. Borce, co to drtí za každou cenu aniž by domýšleli, že se to musí i ubrzdit, spíš už trošku lituju. Netýká se těch, co mají skutečně vyježděno a občas to tam kopnou, ale ti spíš vědí, že platí pospíchej pomalu...
Na německé dálnici dala Octávie 1,8T Combi ( ! ) z kopce asi 250 km/h. Říkám asi, protože tam už na tachometru nebyla čísla. Současné Mondeo 2,2 TDci už víc než 230 nedá.
V každém případě v Octávii kolem 200 už to je hodně o soustředění, včasném brždění a pod., protože se podvodzek už nebezpečně kolíbal při každém náznaku nějaké změny. Naproti tomu Mondeo Combi je neuvěřitelně stabilní a " nad věcí", na volné dálnici se člověk klidně přistihl, že poslouchám muziku, řídím jednou rukou, na půl plynu......a jedu přes 200. Tím se nechlubím, skoro se mi chce říct, že není co chválit, ale moc a moc záleží na autě . S Octávií to byl zážitek, a třeba s tím Mondeem to žádné vzrůšo není ...........
V každém případě v Octávii kolem 200 už to je hodně o soustředění, včasném brždění a pod., protože se podvodzek už nebezpečně kolíbal při každém náznaku nějaké změny. Naproti tomu Mondeo Combi je neuvěřitelně stabilní a " nad věcí", na volné dálnici se člověk klidně přistihl, že poslouchám muziku, řídím jednou rukou, na půl plynu......a jedu přes 200. Tím se nechlubím, skoro se mi chce říct, že není co chválit, ale moc a moc záleží na autě . S Octávií to byl zážitek, a třeba s tím Mondeem to žádné vzrůšo není ...........
To ale mluvíš o klidné jízdě na dálnici. Zkus to mondeo protáhnout po okreskách nebo zatáčkách někde v lese. Pokud to srovnám s jinými auty, s kterými jsem měl možnost jezdit - octavie, superb, A4, A6, opel atd., tak sedí nejlíp. Jen je škoda, že není 4x4. Na dálnici při rychlé jízdě to není ono.... :?
Asi to sem nepatří, ale nejpevněji jsem držel volant tuto zimu při cca 40km rychlosti a s vytřeštěnýma očima jsem se sunul po ledě do křižovatky... Klobouk dolů před tou ženskou co si mě všimla a dala mi na hlavní přednost. Chtěl jsem ji zlíbat.
Se svym mozna jednou 155 >😁 .. Kdyz chci jezdit rychle, zapnu PC a jezdim Grand Prix 4 nebo nejakou tu Rally 😄, jinak nemam potrebu v realu dokazovat, ze umim drzet nohu na plynu. Kdyz uz, tak zatacky a uzivat si dobrou najezdovou stopu a vodit auto, hrat si s nim, ale to uz neni primarne o max.rychlosti, ale o umu.
Jo a s otcem co by spolujezdec kdysi za davne totality se Skodou 105 GL v tahlem stoupani u Krusovic 145 pri soupereni s jinou Skodou 120 LS >😒]
Jo a s otcem co by spolujezdec kdysi za davne totality se Skodou 105 GL v tahlem stoupani u Krusovic 145 pri soupereni s jinou Skodou 120 LS >😒]
No ja v Embrear 145 okolo 850kmh ako cestujuci, v L-13 Blanik 230kmh ako pilot a 215kmh tacho v mojom Avensise ako sofer... Nemozem povedat, ze by som patril do skupiny ludi dodrziavajucich rychlostne predpisy, trasu Trnava - Bratislava - Brno - Praha - Drazdany - Berlin - Szczecin robim za 7 hodin (900km), 200kmh na dialnici povazujem za nevyhnutnost... jazdit dlhe trasy 130kou (dlha trasa nie je 50km z dediny do mesta ako si mnohi myslia) je utrpenie, tak nech mi vsetci prepacia... aj ti ktori si myslia na D1 ze sa chcem nahanat... ked prosim vas uvidite nabuduce hnedy Avensis s polskou znackou, radsej ho nechajte ist, on sa fakt len ponahla domov...
Atlis: jak se ti podarilo letet s Blanikem 230 km/h? to bych se opravdu moc rad dozvedel. A kdyz uz jsi zminil to letadlo, tak pred nekolika lety nad Atlantikem byl takovy vitr do zad, ze rychlost vuci zemi byla 1150 km/h. Ale knipl jsem nedrzel >😁
Max. rychlost co jsem zkusil byl 1 mach. A malem jsem se z toho po.... . 😊
Jinak samozrejme na okruhu jako spolujezdec neco malo pres 300 a jako ridic asi tak 250.
Na beznych silnicich v CR mam rekord v pomale jizde. Krasna zima, kalamita, cesta z Podebrad do Pardubic. Polsti ridici, tiraci a aviatici to vse v kombinaci s tmou udelalo rychlostni prumer 16km/h.
Jinak samozrejme na okruhu jako spolujezdec neco malo pres 300 a jako ridic asi tak 250.
Na beznych silnicich v CR mam rekord v pomale jizde. Krasna zima, kalamita, cesta z Podebrad do Pardubic. Polsti ridici, tiraci a aviatici to vse v kombinaci s tmou udelalo rychlostni prumer 16km/h.
já si na rychlou jízdu nijak nepotrpím,na něměckých dálnicích nastavuji tempomat ve služebním superbu na 160km/h.Ale zkusil jsem s ním už i 250km/h.Tachometrových,ve skutečnosti tak 235km/h. :-!
Ale není to nijak příjemné,hlavně se musí dávat strašný pozor :shock:
Protože v této rychlosti mít havárku,tak teda nevím.......
Ale není to nijak příjemné,hlavně se musí dávat strašný pozor :shock:
Protože v této rychlosti mít havárku,tak teda nevím.......
Nekde jsem cetl ze clovek fyzicky vydrzi naraz az max. do sta kilometru v hodine. Pak uz se az prilis trhaj vnitrnosti. Takze 160 jako 230. 😊
Jak ale pisu, bylo to nekde psano.
Jak ale pisu, bylo to nekde psano.
Kontik: To je pravda, proč skončit jako invalida...?!
To je bomba!!! >😁 Od maximálních rychlostí sme dospěli k pěší chůzi jakožto jistotě. >😁 Ale má to co do sebe! Ani ty čelní nárazy by nebyly tak nebezpečné... >😁
slezina,srdce, jatra,ledviny....no zacina to vypadat jako solidni zabijackovej gulacek 😊
Nezabíjí rychlost, ale zrychlení (zpomalení). Pak se trhají orgány, nebo poškozuje mozek nárazem na lebeční stěnu a pod. Umřít se dá i při 40 km/h, stačí "vhodně" narazit hlavou.
nejnizzsi rychlost pro zabiti je 11 km/h ...kdyz spadnete treba z kola v rychlosti 11 km/h tak je to smrtelne...
Na kole mam rekord 74km/h..byl to sjezd z Černý hory..a jelo by to i víc. Jenomže u mě zafungoval pud sebezáchovy 😄 Měl sem celkem obyč. kolo a navíc tam sou přes cestu každých cca 200m odtokový kanály, který taky na jistotě nepřidaj..Znám ale lidi co tam dávali i těch 90
Na horalovi mám změřený rekord 82 km/h a nebyl to problém. Kamarádi udělali 85 km/h na šotolině. V alpách jsem na horalovi dosáhl stavu, že díky nevyváženosti kol horal začal na krásném asfaltu skákat jako splašená koza. Tacho jsem na něm neměl, ale myslím, že dvojmístný tachometr do 99 km/h by nemusel stačit ... Brzdil jsem pak asi 200 metrů.
V autě nejvíc 160...ale největší adrenalin byl minulou zimu, když na D1 u Velkýho Meziříčí se najednou vyskytla naprosto šílená vánice déšť se sněhem...každej srabácky brzdil na 90 a uhýbal do pravýho pruhu a já jsem si udržel těch 130...no ale voda na dálnici stála, hektolitry vody od kol kamionů na čelní sklo, stěrače naplno...jó to byl nářez >😒]
Normalne sa robia preskoky na 180? to na com ? Discuse
A v termike na Blaniku 180? Ste sa tu ludia zblaznili?maximalku na blaniku maximalne tak v oleji vecer[najlepsie nalet na hangar alebo Tcko,ze?!]
Nie ze by sa to nedalo ale z ucty k tomuto stroju by som ho zbytocne nepretazoval v turbulentnom dni. jeden mame z roku vyroby 61 takze ma cosi za sebou.140-160 tak akurat na preskoku, 180 tak na premet alebo spatne vybratu vyvrtku
A v termike na Blaniku 180? Ste sa tu ludia zblaznili?maximalku na blaniku maximalne tak v oleji vecer[najlepsie nalet na hangar alebo Tcko,ze?!]
Nie ze by sa to nedalo ale z ucty k tomuto stroju by som ho zbytocne nepretazoval v turbulentnom dni. jeden mame z roku vyroby 61 takze ma cosi za sebou.140-160 tak akurat na preskoku, 180 tak na premet alebo spatne vybratu vyvrtku
Co to je ten preskok?
pajosh: kdyz preletas z jednoho termickeho proudu do druheho
Něco přes 260 na Piperu
[odkaz]
jinak jeden na větroni omylem 350 km/h >😁 tak přežil on i kluzák. Občas to nevyjde no. Taky se mi jednou povedlo omylem s Cessnou kolem 250, naštěstí to ještě nebylo za Vne.
Jinak v autě několikrát s různým typem aut a v podstatě denně 260 vic to nikdy nejelo kvůli omezovači. Nejzábavnější to bylo v MB SL 260 s otevřenou střechou.
[odkaz]
jinak jeden na větroni omylem 350 km/h >😁 tak přežil on i kluzák. Občas to nevyjde no. Taky se mi jednou povedlo omylem s Cessnou kolem 250, naštěstí to ještě nebylo za Vne.
Jinak v autě několikrát s různým typem aut a v podstatě denně 260 vic to nikdy nejelo kvůli omezovači. Nejzábavnější to bylo v MB SL 260 s otevřenou střechou.
No sice nie sme na fore o bezmotorovom lietani, ale 180kmh na blatniku uplne v pohode... aj ked netvrdim, ze by to bolo pravidlom... hovorime o maximaloch...a on uz fakt potom velmi huci a pri vyberani praska 😉
Jel sem 230 jako spolujezdec a jako řidič 200km/h (to mi bylo 17 a byla akce kryštof 😊) ale doufám že to brzo změnim...a když už ste u kol tak sem jel maximálně 64,9km/h a pořát to nemůžu překonat...asi proto že bydlim v HK a sou tady malý kopce... 😞
Jo a nevíte někdo, kolik jede tachometrově O2 2.0 FSI ?
Jo a nevíte někdo, kolik jede tachometrově O2 2.0 FSI ?
ono psát, př jaké rychlosti se co urve je trošku morbidní a zcestné, protože málokdy to naboříte ve 100 km/h kolmo do nehybné stěny. Ve většině nehod záleží asi nejvíc na štěstí, protože byly smrťáky při 60 a nebo lidi přežili při nehodě přes 200 (většinou ale v kvalitním autě).
PS: jak tak koukám, tak je tady hafo plachtařů, kolegů! nazdar kluci! 😉 . K tomu blaníkovi...těch 180 je opravdu rychlost lehce dosažitelná, leč třeba u mě (když je stroj někdy skoro 2x starší než já) nedosahovaná...přeci jen, když se urve křídlo, tak se strašně špatně skáče ven... :shock:
PS: jak tak koukám, tak je tady hafo plachtařů, kolegů! nazdar kluci! 😉 . K tomu blaníkovi...těch 180 je opravdu rychlost lehce dosažitelná, leč třeba u mě (když je stroj někdy skoro 2x starší než já) nedosahovaná...přeci jen, když se urve křídlo, tak se strašně špatně skáče ven... :shock:
Alessio: ono o to tu jde nejvic...s plachtakem co sakra pamatuje prichod Ivana do Cech se mi moc i na tech lehce dosaziotelnych 180 nechce....A navic je v tom pak uz hroznej ramus a prdalcku pohoda
PS: a vlek na vetron za Outback pasuje narame dobre >😁
PS: a vlek na vetron za Outback pasuje narame dobre >😁
Viem ze je to forum o autach ale :
Tak zasa mi neda, 180 na Blaniku je vstupna rychlost na solidny gulaty premet. Da sa urobit aj zo 160 ale s padom na chrbte, to je super :shock:
Sam mam niekolko prieletov nad hangarom 250km/h, nevyhoda je ze blanas ma kovove kridla, na ose je to ovela prijemnejsie, ta ich ma drevene!!! lepsii zazitok ale mam z kokpitu Boeing 777, ked som v 12km vyske znizil tah motorov na volnobeh a verte ci nie, 777cka plachtila dalej asi 10sekund[lietadlo krasne stichlo], no a potom do toho hrabol autopilot a paky plynu sa same pridali[a takmer vacsina cestujucich sa zobudila]. Bolo to v roku 2000, odvtedy maju vsetci panicky strach pustit niekoho do kokpitu. Vtedy to bol Malaysian Airlines a piloti sa strasne nudili na linke Vieden Kuala Lumpur [12hodin]
Tak zasa mi neda, 180 na Blaniku je vstupna rychlost na solidny gulaty premet. Da sa urobit aj zo 160 ale s padom na chrbte, to je super :shock:
Sam mam niekolko prieletov nad hangarom 250km/h, nevyhoda je ze blanas ma kovove kridla, na ose je to ovela prijemnejsie, ta ich ma drevene!!! lepsii zazitok ale mam z kokpitu Boeing 777, ked som v 12km vyske znizil tah motorov na volnobeh a verte ci nie, 777cka plachtila dalej asi 10sekund[lietadlo krasne stichlo], no a potom do toho hrabol autopilot a paky plynu sa same pridali[a takmer vacsina cestujucich sa zobudila]. Bolo to v roku 2000, odvtedy maju vsetci panicky strach pustit niekoho do kokpitu. Vtedy to bol Malaysian Airlines a piloti sa strasne nudili na linke Vieden Kuala Lumpur [12hodin]
citat :
odvtedy maju vsetci panicky strach pustit niekoho do kokpitu
vysvetlenie😒br />
vsetci mam na mysli po utoku sialencov na dvojicky, potom sa skoncili moznosti navstev v kokpite, ale verim ze sa to z casu na cas niekomu este podari......
odvtedy maju vsetci panicky strach pustit niekoho do kokpitu
vysvetlenie😒br />
vsetci mam na mysli po utoku sialencov na dvojicky, potom sa skoncili moznosti navstev v kokpite, ale verim ze sa to z casu na cas niekomu este podari......
to ti tam dovolili sahat na packy ako cestujucemu??? :shock: :shock: :shock: no to ma potes s takou leteckou spolocnostou, s malaysian arl uz nikdy!!!
ked uz som v tomto threade, tak dam aj ja nejaku rychlost, takze vlastna skusenost na prazdnej dialnici tacho 240 na BMW 525, ale chvilocku, nemal som dobry pocit, v Nemecku som skusil tak hodinu 180 vkuse a nejak ma to nelaka. Ako spolujazdec mam zial kamarata, ktory snad pod 2xx neklesne, kedze ma digi tacho v strede tak sedim vzdy v aute ako na ihlach...tak samozrejme jazdi na dialnici, nie na beznych cestach, to by som s nim ani nesadol do auta.
No dovolili mi sahnut na plyn, a skusit citlivost joysticku. Piloti boli mili a ked sme sa zacali bavit ze aj ja sportovo lietam tak zmenili pristup. Malaysian su jedna z naj spolocnosti na svete a 777 cka je na spici sucasnej techniky s A340. Nemysli si ze ked letis s Austrian je to nejaka vyhra. Hned po starte sa pilot ucen vymeni s jednym pilotom a uci sa za plnej prevadzky s cestujucimi!!!V ramci znizovania nakladov by ste hadam necakali ze letecke spolocnosti budu s Airbusom buchat okruhy ako my navijaky na Blaniku......
Toto bolo v kokpite na linke Vieden Pariz s Austrian.
Mimochodom ta 777cka isla podla GPS[teda voci zemi 1050km/h]
PS: pozrite sa s cim sa lieta na dovolenky napr do Egypta, mna smiech presiel ked som nastupoval do A320 Spirit of Egypt.....
Toto bolo v kokpite na linke Vieden Pariz s Austrian.
Mimochodom ta 777cka isla podla GPS[teda voci zemi 1050km/h]
PS: pozrite sa s cim sa lieta na dovolenky napr do Egypta, mna smiech presiel ked som nastupoval do A320 Spirit of Egypt.....
tak pokud se učí za letu, tak v tom není žádný problém. Jako druhý pilot je držitel ATPL licence a je jedno jestli podle JAA nebo FAA. Takže létat s letadlem umí, stejně tak má za sebou teorii na type ratings pro daný stroj, takže za účasti kapitána se jen ověří své znalosti v reálným provozu. Ideální záležitost, nevidím na tom nic divnýho ani špatnýho. Až dokončí type ratings a bude lítat jako F/O tak toho nebude a ani nemůže vědět o stroji více.
Robo 1.2: mam takovy pocit ze pekne kecas. nedokazusi predstavit ze by ti dovolili na civilni lince na cokoli sahat. Vsechno se zapisuje do pocitace a hned po pristani vyhodnocuje a piloti by meli sakra co vusvetlovat proc delali tak nestandartni a rizikove kroky. Neketere spolecnosti (treba Lufthansa) maji prenos dat o letu on-line, tak, ze kdyby se vyskytly jakekoli nestandartni situace ci problemy., muzou poslat techniky ci nahradni dily na cilove letiste jeste ve chvili kdy je letadlo ve vzduchu
Lamborghini Gallardo-298km/h >😁 V Německu na severní smyčce >😁 Jo jinak má strejda ještě Ferrari F430-spider-v tom sme valili 312KM/H * jak sviňa >😒]
No pri prvej ceste po dialnici na mojej novej alficke (2.0 V6 TB) 210 km/h ale bolo to nechtiac pri obiehani (nezvyk na taku silu motora - pokial som sa spametal ako to zrychlilo bolo tam zrazu 210) inak sa bojim jazdit rychlo. Na bike 79 dole z Dubravy
Můj rekord je 330Km/h v BMW M5 asi před měsícem.
Pocity - pohoda 😉
Pocity - pohoda 😉
294 km/h Carrera r.v.1998, pohodka, sedi to ako pribite. ked si zoberete ze sedite na zemi a idete skoro 300km/h, tak to je iny brutal. Jedine co som stihal vnimat bolo diane pol kilometra predo mnou, inak nic. Z prerusovanej strednej ciary bola plna 😜
ACE2 Vcelku suhlasim, chcel som iba dat najavo ze ked sa niekto dostane do kokpitu a trocha sa mu piloti venuju, nie je na tom nic zle. Inac 350 na vetroni?To bol snad Lunak >😁
Alessio : kludne pusti vo vacsej vyske blanika do spiraly, budes sa divit ako lahko sa dosahuje 230, bez tlacenia klipla oboma rukami??
Len si daj bacha aby ti nevyskocili vo vacsej rychlost brzdy
Uz koncim lebo nas plachtarov vypiskaju....
Alessio : kludne pusti vo vacsej vyske blanika do spiraly, budes sa divit ako lahko sa dosahuje 230, bez tlacenia klipla oboma rukami??
Len si daj bacha aby ti nevyskocili vo vacsej rychlost brzdy
Uz koncim lebo nas plachtarov vypiskaju....
když jsem měl lesson jak vybírat Cessnu z nestandardních letových pozic, tak mi dal instruktor k dobru veselou historku o tom jak na závodech omylem rozlítnul kluzák na 350 km/h. Snad po nějakém nevydařeném pádu když chtěl rychle zklesat. Čímž mi chtěl říci, že i za maximální manevrovací rychlostí se může s letadlem manévrovat aniž by tomu upadla křídla a že i za Vne se letadlo nerozpadne, tedy by se nemělo >😁
ta ace2 : já na modernějších strojích taky rychlejí lítám, ale na některých exemplářích blaníků se prostě bojím a lítam jako baba, protože to letadlo to už má dávno za sebou (v dobrém).
jinak, co se týče školení pilotů za letu, tak to je dost normální jev. několik okruhů (je-li to možné) v reálu a pak šupky dupky s cesťákama. Apropos, nejnovější simulátory jsou rovnocenné letu, čili můžete nalétat hodiny jen na nich a až zkoušku udělat v reálu, čímžto ti mladíci asi měli za s sebou pěkných pár propocených triček ze simulátoru...
A ještě si nedovolím...b777 je jeden z nejmodernějších letounů...bohužel už dlouho :roll: . všechny airbusy ho strkají do kapsy, embraery nových generací taky, Antonov má taky modernější letadlo... Ale pozor! jako také virtuální pilot ho mám strašně rád, protože je takový ještě "oldschool", vše je tam, kde to čekám a HLAVNĚ! je přemotorovaný, takže se s ním třeba go-around dělá bez větších potíží, stejně jako průlet silnými termikami (nedávno to psal ten pán v Čechovinách z praxe)
jinak, co se týče školení pilotů za letu, tak to je dost normální jev. několik okruhů (je-li to možné) v reálu a pak šupky dupky s cesťákama. Apropos, nejnovější simulátory jsou rovnocenné letu, čili můžete nalétat hodiny jen na nich a až zkoušku udělat v reálu, čímžto ti mladíci asi měli za s sebou pěkných pár propocených triček ze simulátoru...
A ještě si nedovolím...b777 je jeden z nejmodernějších letounů...bohužel už dlouho :roll: . všechny airbusy ho strkají do kapsy, embraery nových generací taky, Antonov má taky modernější letadlo... Ale pozor! jako také virtuální pilot ho mám strašně rád, protože je takový ještě "oldschool", vše je tam, kde to čekám a HLAVNĚ! je přemotorovaný, takže se s ním třeba go-around dělá bez větších potíží, stejně jako průlet silnými termikami (nedávno to psal ten pán v Čechovinách z praxe)
no, ve 106ce mam tacho do 180, a jednou z kopecka s vetrem zadech jsem rucicku prehoup pres, a auto se tvarilo ze mu to nevadi, ze SuperBa jsem vytahnul 220 (tacho) a asi nejvic jsem jel s Otinou RS asi 240 (Tacho) ale hned se mi rozsvitila rezerva, takze jsem mel peska.... ale docela jsem se v zatackach na ty dalnici bal, abych nesel ven
chlapi, ja obdivuju vasi odvahu. Sednou do plachtaku ktery lital jeste kdyz jsem tahal kacera po dvorku a dobrovolne ho honit.....to uz pro me neni o pohode. :shock:
No skodovka 120L bola schopna dole kopcom dat tacho 150, to mozem potvrdit. mal som sice pocit, ze sa rozpadne, ale slo to.
.
Inak ako vodic mam max. 180 tacho, viac to neslo 😞(. Ako spolujazdec 220 na BMW 325i na okreske v USA, keby nas zmerali, tak nas snad rovno zavru 😊).
.
A na biku (cestak) mam max. 94, potom prisla zakruta a musel som to pribrzdit. Do dediny som vletel este kusok cez 80 a po cca 200 metroch bola krizovatka, mal som tam STOPku a z hlavnej isla V3S, tak som sa trochu spotil. S bikom sa da inak jazdit dole kopcami cez 80 v pohode, len to chce trosku skusenosti a dobry kopec. Na rovine sa da vcelku v klude dat 60, to je potom super ked v dedine kde je 40 predbiehate auta, ktore naozaj idu 40. Ti ludia vacsinou strasne zazeraju a nik to nezvladne, kazdy prida 😉))
.
Inak ako vodic mam max. 180 tacho, viac to neslo 😞(. Ako spolujazdec 220 na BMW 325i na okreske v USA, keby nas zmerali, tak nas snad rovno zavru 😊).
.
A na biku (cestak) mam max. 94, potom prisla zakruta a musel som to pribrzdit. Do dediny som vletel este kusok cez 80 a po cca 200 metroch bola krizovatka, mal som tam STOPku a z hlavnej isla V3S, tak som sa trochu spotil. S bikom sa da inak jazdit dole kopcami cez 80 v pohode, len to chce trosku skusenosti a dobry kopec. Na rovine sa da vcelku v klude dat 60, to je potom super ked v dedine kde je 40 predbiehate auta, ktore naozaj idu 40. Ti ludia vacsinou strasne zazeraju a nik to nezvladne, kazdy prida 😉))
Slušná Š120 se čtyřkvaltem uměla s kopce tacho 165... Pokud jen 150, tak nebyla moc povedená, nebo měla příliš přesný tachometr... >😁
Když jsem padal ze schodů do sklepa s přepravkou plnou čerstvě zavařenejch třešňovejch kompotů, tak to byl fofr jak sviňa, ještě rychlej to ovšem bylo, když jsem se probral a utíkal po zahradě před mámou, která ty kompoty zavařovala celý den. A to mi prosím tehdy bylo 25. To byl větší adrenalin než 350km/h na rozbitý úzký okresce s T148 v protisměru... >😁
kusok cez 210 km/hod (tacho) na Fabii 1,9TDi.
68 km/h na horskom bicykli. V-brake brzdy v tej rychlosti nebrzdili ako som bol zvyknuty, takze uz mam vacsi respekt a ratam s tym.
68 km/h na horskom bicykli. V-brake brzdy v tej rychlosti nebrzdili ako som bol zvyknuty, takze uz mam vacsi respekt a ratam s tym.
JarinoRS_ v žádném, to byla nadsázka, s ohledem na "hrůzný zážitek s běsnící maminkou" 😄 jinak to bylo cca 230km/h v mém tiburonu, jako spolujezdec 260km/h ve vyladěném scorpiu cosworth mého "šíleného" kamaráda. Osobně raději létám a využívám taxislužbu, ne že bych řídil nerad, to vůbec ne, naopak, ale na nějaké rychlostní běsnění mě neužije...
Na upraveném favoritovi jako spolujezdec něco nad 180 km/h (ručička zmizela z tachometru) 😄
Ale můžu říci jedno "never more" (pro neznalé "nikdy více")
Tak hroznej pocit se snad nedá zažít ani na horský dráze tj.řev, praskání, poskakovaní po silnici. Docela jsem byl rád když jsem celej vystoupil 😊
Ale můžu říci jedno "never more" (pro neznalé "nikdy více")
Tak hroznej pocit se snad nedá zažít ani na horský dráze tj.řev, praskání, poskakovaní po silnici. Docela jsem byl rád když jsem celej vystoupil 😊
Jasan odpojit omezovač byl chned první úkol po koupi 😉
Možná by dalo i víc,ale tachometr je jen do 330 :?
Možná by dalo i víc,ale tachometr je jen do 330 :?
Pucmeloud : Robo 1.2: mam takovy pocit ze pekne kecas
Ako myslis, vyvracat a zahlcovat tuto debatu nebudem.
Mam papierovu fotku z kokpitu s pilotmi, vobec sa ale nemienim skenovat a niekde ju vesat. Okrem Malajskych pilotov s ktorymi som na fotke by to aj tak nic nedosvedcovalo.
Dosvedcit zo moze asi 5 kolegov z firmy ktory sedeli ako pasazieri a to kratkodobe blbnutie s motormi zaregistrovali.
Ak si niekedy letel, ak ano urcite si si vsimol pri prielete turbulencie ze piloti uberu plyn a zvacsia uhol nabehu, proste vytracaju rychlost. Ak si cestujuci rychlo ppochopis preco.
Takze je smiesne ze piloti z Lufthansy na vezi vysvetluju ze ubrali plyn lebo leteli cez turbulenciu pri vyhodnocovani data recorderu......
Ako uz totiz spomenul Alessio, 777cka je uzasne premotorovana, ma totiz GE90, co su najsilnejsie motory v civilnom letectve. Kto ma zaujem [odkaz]
minochodom, malayci ale mali Rolls-Royce motory
kto s tym letel, dosvedci tu neuveritelnu akceleraciu na runwayi a naslednu stupavost.
Na druhej strane chapem ze to mozno vyznelo ako tazko uveritelne....
Ako myslis, vyvracat a zahlcovat tuto debatu nebudem.
Mam papierovu fotku z kokpitu s pilotmi, vobec sa ale nemienim skenovat a niekde ju vesat. Okrem Malajskych pilotov s ktorymi som na fotke by to aj tak nic nedosvedcovalo.
Dosvedcit zo moze asi 5 kolegov z firmy ktory sedeli ako pasazieri a to kratkodobe blbnutie s motormi zaregistrovali.
Ak si niekedy letel, ak ano urcite si si vsimol pri prielete turbulencie ze piloti uberu plyn a zvacsia uhol nabehu, proste vytracaju rychlost. Ak si cestujuci rychlo ppochopis preco.
Takze je smiesne ze piloti z Lufthansy na vezi vysvetluju ze ubrali plyn lebo leteli cez turbulenciu pri vyhodnocovani data recorderu......
Ako uz totiz spomenul Alessio, 777cka je uzasne premotorovana, ma totiz GE90, co su najsilnejsie motory v civilnom letectve. Kto ma zaujem [odkaz]
minochodom, malayci ale mali Rolls-Royce motory
kto s tym letel, dosvedci tu neuveritelnu akceleraciu na runwayi a naslednu stupavost.
Na druhej strane chapem ze to mozno vyznelo ako tazko uveritelne....
Hosi kaslime na era. 😜 Na trenazeri (nie simulatore...) MiG-29 som to tiez svihal cez M=1 a som letecke eso (viac ako 5 zostrelov)... tak sa daleko nedopracujeme...
Tak kto zatial drzi rekord... tusim 330kmh v M5?
Tak kto zatial drzi rekord... tusim 330kmh v M5?
235 tacho, octavia 1,8 T, neupravena, na dialnici
uz som myslel, ze mi odleti tacho (do 240)
rucicka palivomera klesala tak, ze to bolo vidiet volnym okom :shock:
uz som myslel, ze mi odleti tacho (do 240)
rucicka palivomera klesala tak, ze to bolo vidiet volnym okom :shock:
Ok, nechme éra. Mě taky příjde ta historka dost fantastická, ale v malajsii je možné všechno. Já na návštěve v kokpitu jsem se ani neodvážil na něco takového pomyslet....a asi by mě pěkně hnali 😄
Ale k autům: jako řidič jsem jel nejvíc 210 se Subaru, když jsem zkoušel, jaké to je chvíli nechat pedál plynu tam, kde chodí nejvíc do půlky - na dálnici. Šla by určitě ještě rychleji, ale to u nás na moc úsecích nejde. pak stačí jedna díra , kterou silničáři "přehlédli" a je to v háji. A...taky se mam docela ráth...pardon...rád
Ale k autům: jako řidič jsem jel nejvíc 210 se Subaru, když jsem zkoušel, jaké to je chvíli nechat pedál plynu tam, kde chodí nejvíc do půlky - na dálnici. Šla by určitě ještě rychleji, ale to u nás na moc úsecích nejde. pak stačí jedna díra , kterou silničáři "přehlédli" a je to v háji. A...taky se mam docela ráth...pardon...rád
hmm zalezi na pocite z rychlosti, ja som isiel najrychlejsie asi 5km/h na parkovisku pri hypermarkete... omylom som narazil do zabradlia, ktore som nevidel a tak ma hodilo dopredu, ze mi skoro vypadli oci... tak vtedy som mal pocit ze idem fakt rychlo !! :!: 8-s vsetka cest a pokora pred skutocnymi havarkami !!!
inac som soferoval M3, ale dialnica bola plna, takze maximum je tusim "beznych" 190 na C4 😉
inac som soferoval M3, ale dialnica bola plna, takze maximum je tusim "beznych" 190 na C4 😉
A co tak prepocitat max. speed na vykon auta ?
V aute, ktore ma seriovo 55kW (Honda Civic 1.4 '97) som siel skutocnych 192kmh (tacho vyse 200).
V aute, ktore ma seriovo 55kW (Honda Civic 1.4 '97) som siel skutocnych 192kmh (tacho vyse 200).
Na kole 70 km/h, je mi čerstvých 15..... 😉
To musí být pořádně dlouhej a příkrej kopec! 😉
No mi se povedlo přesně taky 78km/h a fakt to nešlo rychleji a to jsem jel z šíleného kopce a s větrem v zádech. Teda ten vítr se v té rychlosti moc neprojevoval, ale nejtěžší převod jaksi nestačil. Pak následovala zatáčka, kterou jsem málém nevybral kvůli slzám. To jsem měl úplně nové kolo.
Favorit Formula 21 speed 😁
Favorit Formula 21 speed 😁
Mercedes 126/560SEL nebo 500SEC: maximálka dosažena s oběma neco kolem 230-240. To je takovy normalni.
Ale specialitka moje z dob mládí a na to vzpomínám fakt se staženou *... 180km/hod s osobákem s přepravníkem a na auta a na něm druhý auto, to si vzpomínám velice živě, vezl jsem za sebou tehda BMW324D za sebou z Německa... >😁 Proste HOVADO!!!😊
Ale specialitka moje z dob mládí a na to vzpomínám fakt se staženou *... 180km/hod s osobákem s přepravníkem a na auta a na něm druhý auto, to si vzpomínám velice živě, vezl jsem za sebou tehda BMW324D za sebou z Německa... >😁 Proste HOVADO!!!😊
Já mám srdce v dutině hrudní😄 Jinak máš v zásadě pravdu, decelerační poranění postihuje srdce a aortu (I. Hlinka) i jiné orgány. Ve např. 200km/h už je to tak nějak jedno...
na D1 před Prahou s calibrou 8v 200 km/h,měl jsem trochu víc smetený gumy,tak jsem měl pocit že už to ani neřídim já,víc jsem jí nezkoušel nepřišlo mi to už bezpečný >😁
Na letiskovej drahe som behom 30sekund prekonal 300kmh, potom to pokracovalo az do 1100kmh, ale to uz som bol vo vzduchu.
Boeing777, ale nesoferoval som.
Boeing777, ale nesoferoval som.
Máš pravdu na 6tku-270-zhruba 7400 otáček
Ale mám i sedmičku a ta jede 330-7500 otáček za minutu 😉
Ale mám i sedmičku a ta jede 330-7500 otáček za minutu 😉
Tak přidám taky trošku vody do mlejna. V Audi A8 4.0 TDI ... 250 km/h (tacho). Ale jela by dál, jenom ta dálnice se začala víc kroutit a taky bylo třeba odbočit >😁 Jinak docela zajímavá je otázka "přeměřování" tacha v autě, teď mám v OctII 1.9 TDI (15" kola série) GPS navigaci od Garminu, kde to ukazuje okamžitou rychlost, a teda musím říct, že při tachometrových 160 je dle GPS rychlost cca 156, což podle mě není velký rozdíl a to škodovácký tacho měří docela přesně.
fakt?...vzdycky jsem mel za to ze ty skodovacky premerujou skoro nejvic...domenka jednoho znameho byla dokonce o 10km/h v rychlostech okolo 190-200km/h >😒]
Ultiman: OctaviaII to ma mozno presnejsie (ale aj tak sa mi zda ta mala odchylka podozriva), no predosla Oktavka mala real speed v pohode o 20kmh menej pri 200kmh tacho. Pri autach z 90-tch rokov tych 10% nie je ziadna vynimka..
To není o "autech z 90. let", ale o normě, podle které nesmí tachometr ukazovat méně, než jakou rychlostí se auto reálně pohybuje, ale plusová odchylka může být až 10% plus další 4 km/h navíc (tedy např. 224 tacho při 200 reál je stále ještě "v normě").
A je pouze věcí výrobce, do jaké míry tuto povolenou odchylku (či spíše rozptyl) využije. Ano, rychloměry u Oct.02 už proměřují mnohem méně, než u Oct.01, ale rozhodně to není tím, že by to dříve (v 90. letech) nebylo možno udělat lépe...
A je pouze věcí výrobce, do jaké míry tuto povolenou odchylku (či spíše rozptyl) využije. Ano, rychloměry u Oct.02 už proměřují mnohem méně, než u Oct.01, ale rozhodně to není tím, že by to dříve (v 90. letech) nebylo možno udělat lépe...
2Pucmelou😜 Nepodměřuje, GPS dává 156, tacho 160... tacho přeměřuje, jak někdo zmínil, nesmí podměřovat.
Najviac som isiel niekedy davno na Nemeckej dialnici okolo 200kmh, to bol Peugeot 605.
Tacho na Fabii takmer spolahlivo premeriava o 10% viac.
Tacho na mojom Berlingu meria 1-3% viac podla typu pneu a poctu zakrut na ceste. Meral som to 4-ma nezavislymi sposobmi.
Ovela lepsi pocit vsak bolo tesne pod 180kmh na tachu so spomenutou presnostou max. 3% v Berlingu (podla papierov je max. rychlost 159kmh). To by Fabia ukazovala tesne pod 200 😄. Je to HDi 66kW a rozbehol som to na dialnici dole kopcom a potom asi 3-4km este udrziaval na rovinke, potom trochu kopcek hore a potom koniec dialnice pri Vazci, takmer ziadna premavka, obehol som len 2 auta. Na tych cca 10-ich kilometroch to cuclo snad aj 2 litre nafty... Na moje pocudovanie to sedelo na ceste dost dobre, vo Fabii som dva-tri krat vyskusal 180 tachometrovych na 165-kach pneu to plavalo o dost viac.
Tacho na Fabii takmer spolahlivo premeriava o 10% viac.
Tacho na mojom Berlingu meria 1-3% viac podla typu pneu a poctu zakrut na ceste. Meral som to 4-ma nezavislymi sposobmi.
Ovela lepsi pocit vsak bolo tesne pod 180kmh na tachu so spomenutou presnostou max. 3% v Berlingu (podla papierov je max. rychlost 159kmh). To by Fabia ukazovala tesne pod 200 😄. Je to HDi 66kW a rozbehol som to na dialnici dole kopcom a potom asi 3-4km este udrziaval na rovinke, potom trochu kopcek hore a potom koniec dialnice pri Vazci, takmer ziadna premavka, obehol som len 2 auta. Na tych cca 10-ich kilometroch to cuclo snad aj 2 litre nafty... Na moje pocudovanie to sedelo na ceste dost dobre, vo Fabii som dva-tri krat vyskusal 180 tachometrovych na 165-kach pneu to plavalo o dost viac.
Najviac to bolo tachometrovych 230kmh na superbe 1,8T...celkom adrenalinovy pocit...prsty sa zaryvaju do koze na volante....😊
ja som siel na 120tke tachometrovych 165 a kazdu chvilu som cakal co mi odpadne a brzdil som radsej motorom-ked by bubon v tej rychlosti zacal brzdit urcite by som uz toto nepisal 😃 a to bola 4 rychlostna a dole kopec a este aj vietor inak nehrozi...a zacalo mi varit vodu tak som zastal vedla cesty na zastavke a tam merali policajti rychlost 😃 keby ma namerali (ak by mi nezacalo vriat vodu) tak do teraz by som sa s nimi hadal ze to nieje mozne taka rychlost na 120tke...
Něco přes 300 km/h. Po dálnici. A byla to celkem nuda.
Zato u Apricale bylo na radaru "jen" 156 km/h, ale z takovýho fofru se mi klepou kolena ještě po letech. Navigátora bych dělat fakt nemoh.
Někdy a hlavně někde je 150 km/h tisíckrát větší rychlost než jindy a jinde 300...
Ad rozdíly - na brzdě jsme měřívali přesnost rychloměru. Třeba Felicia jede necelých 103 km/h, když rychloměr ukazuje 110. Je to standardní v této třídě. Nesouvisí to ani s výrobcem - např. do Punta 1.2 dodává rychloměry Borletti a ukazují při 105 km/h celých 110. Ale do Maserati Quattroporte dodává rychloměry ta samá firma, jenže tentokrát ukazuje 110 a jede na chlup 110. Podobně přesný rychloměr jsem zažil u M5. U Delty Integrale a Lancera Evo VI dokonce skutečná rychlost byla vyšší než ukazoval rychloměr, ale jen o fous. Vždycky hodně závisí na kolech a pneumatikách, tam často vznikají velké rozdíly.
Zato u Apricale bylo na radaru "jen" 156 km/h, ale z takovýho fofru se mi klepou kolena ještě po letech. Navigátora bych dělat fakt nemoh.
Někdy a hlavně někde je 150 km/h tisíckrát větší rychlost než jindy a jinde 300...
Ad rozdíly - na brzdě jsme měřívali přesnost rychloměru. Třeba Felicia jede necelých 103 km/h, když rychloměr ukazuje 110. Je to standardní v této třídě. Nesouvisí to ani s výrobcem - např. do Punta 1.2 dodává rychloměry Borletti a ukazují při 105 km/h celých 110. Ale do Maserati Quattroporte dodává rychloměry ta samá firma, jenže tentokrát ukazuje 110 a jede na chlup 110. Podobně přesný rychloměr jsem zažil u M5. U Delty Integrale a Lancera Evo VI dokonce skutečná rychlost byla vyšší než ukazoval rychloměr, ale jen o fous. Vždycky hodně závisí na kolech a pneumatikách, tam často vznikají velké rozdíly.
nejvic myslim cca 160km/h, Fabia 5dv., r.v. 2000, 1.4 MPI 50kW, nase prvni auticko, bylo fajn, ale na lepsi se rychle zvyka (Focus II) 😉
vařil sem 180km/h ale na tunigový akci jsem valil na místě spolujezdce asi 292km/h ve Ferrari F430
měřili to tam fízláckým radarem ale podle mně jsme jeli víc
toť vše zdraví Joseph
😉
měřili to tam fízláckým radarem ale podle mně jsme jeli víc
toť vše zdraví Joseph
😉
chtěl bych se někdy projet v Camaru ale zatím sem měl příležitost jen si sednou do Dodga Challengera kdyba někdo věděl o ňákým levným Camaru tak ať mi dá vědět na mejl
u stránčic ve středu dopol v audi RS6 tacháčovejch 230,šla by v poho i víc ale provoz nedovolil.ps:má o 50 koní víc než Ferrari modena! na dvd mám tacho 340 v Diablu a 299 na mašině.
Ach, jo, už mě to s těma koněma nebaví:
koně motor nedělají a motor nedělá auto!!!
Můžu ti říct, že 500koňový E55 AMG bylo jedno z nejmizernějších aut, se kterým jsem kdy jel.
koně motor nedělají a motor nedělá auto!!!
Můžu ti říct, že 500koňový E55 AMG bylo jedno z nejmizernějších aut, se kterým jsem kdy jel.
Na dálnici s Hyundai Getz 1.3 tachometrových 205 km/h, ale bylo to už docela o strach, jak je to malý, do toho motor řve, jako by chtěl ven, takže jenom po rovině a před panely které tvoří druhou polovinu D1, jinak to nejde. Jo, a bylo to smozřejmě trochu z kopce.
A v Mitsubishi Eclipse 2.0 po prázdné okresce 200 km/h tachometrových, šlo by víc, ale nejsem sebevrah 😉. Ale to už jsem se tolik nebál, přece jen ten Eclipse sedí.
A vůbec nejmíň jsem se bál v Hondě Legend, 220 km/h, jel jsem coby spolujezdec a to opravdu nebylo poznat.
Jo a na kole 75 km/h, ani jsem nemusel šlapat, ze Železných "hor" vede dolu kopec, může to mít tak 400 m, ale sklon to má jak Zugspitze, stačí se na to kole udržet. A po městě jsem jednou dal zhruba 70 km/h, z kopce, předjíždět auta na kole je super.
A v Mitsubishi Eclipse 2.0 po prázdné okresce 200 km/h tachometrových, šlo by víc, ale nejsem sebevrah 😉. Ale to už jsem se tolik nebál, přece jen ten Eclipse sedí.
A vůbec nejmíň jsem se bál v Hondě Legend, 220 km/h, jel jsem coby spolujezdec a to opravdu nebylo poznat.
Jo a na kole 75 km/h, ani jsem nemusel šlapat, ze Železných "hor" vede dolu kopec, může to mít tak 400 m, ale sklon to má jak Zugspitze, stačí se na to kole udržet. A po městě jsem jednou dal zhruba 70 km/h, z kopce, předjíždět auta na kole je super.
...se divím, že ten Getz nejel 280 km/h? Dyť to v pohodě zvládne! Jestli ty jsi neměl přepólovaný repráky 😁
205 km/h s Getzem?....tam mas jinej motor ne?....to snad enni mozny ne?....to snad jedine z kopce a s uraganem v zadech....ti asi dost promeruje tachometr... 😄
dobrej vtip s tím Getzem, to musí být výborně zpřevodovaný když výrobce udává Vmax 164km/h,tos musel na 5. mít tak 11000 ot/min, seru na Ferrari,kdyť Getz to umí stejně 😜
Pro me to byl nejvetsi hard core kdyz prijel kamos ze si nechal ''potunit'' rapida. Vytahli jsme z toho 160, jel jsem jako spolujezdec, smrt v ocich, auto vubec neposlouchalo a litalo si po silnici samo ze strany na stranu, nikdy vic >😁
máte někdo něco zajímavýho?vyměňte....mám foto 185 ve fabii,něco z bugatti eb110 a tak.rád bych rozšířil sbírku.
no takze skoda 120 140 km/h ale f peti takze celkem slusne sedela (uz slysimty komentare: ty vrahu)
opel omega 2.5 td 190 kh/h jako ridic 200 km/h jako spolujezdec, tezky auto uplne f poho zadna nejistota
a na kole mam dojem 75 km/h jak na asfaltu tak na sotoline..., jo a na oboji na mtb
opel omega 2.5 td 190 kh/h jako ridic 200 km/h jako spolujezdec, tezky auto uplne f poho zadna nejistota
a na kole mam dojem 75 km/h jak na asfaltu tak na sotoline..., jo a na oboji na mtb
Škoda Fabia 1,2HTP(40kw) na dálnici 180Km/h, při okamžité spotřebě 10l/100km 😄
Vy si ze mě děláte srandu, já se na to můžu vykašlat 😄. Fotky jsem nenašel, já snad na tu dálnici budu muset vyjet znova, najít ten úsek a vzít magica sebou, ať jede vedle mě...
Btw: mám na to svědka, předjíždeli jsme se se Superbem! 😉.
Btw: mám na to svědka, předjíždeli jsme se se Superbem! 😉.
sice nevěřím 180 v kombinaci se 40 kw ale se silnější 1,4 jako nic. kámoš má služební 47 kw kombi a tvrdí že z kopce prej tacho 187.takže opravdovejch kolem 165 jak tvrdí výrobce.
kamos s Fabii 1.4 73 kw v 5ti lidech 210 dle tacho
Co to je za motor 1.4 73 kw :?: , já mám 74 kw a nevim o tom, že by dělali nějakou slabší variantu, teda kromě 55 kw.
myslim ze vetsina ridicu po 1/7/2006 si tak maximalne zkusi 130 :roll:
Normal aut😒br />
Honda Civic 1.6 220km/h z kopce (D5 za Plzni),jinak jezdil normal 200
Accord 2.0 Tourer 210-220 (😱 sesup u Kralup).
no a bez strechy!!!
Nissan 350Z 160km/h - navic mi to ani moc neprislo (=sem se nebal 😉
Jinak jednou se mi s Civicem na D1 stalo,ze se vznesl na nerovnosti a kdyz dosedl,tak asi pri 6500ot/min a zarazeny 5tce,pedal na podlaze, pri dosedani prohrabnul kola 😉))
Honda Civic 1.6 220km/h z kopce (D5 za Plzni),jinak jezdil normal 200
Accord 2.0 Tourer 210-220 (😱 sesup u Kralup).
no a bez strechy!!!
Nissan 350Z 160km/h - navic mi to ani moc neprislo (=sem se nebal 😉
Jinak jednou se mi s Civicem na D1 stalo,ze se vznesl na nerovnosti a kdyz dosedl,tak asi pri 6500ot/min a zarazeny 5tce,pedal na podlaze, pri dosedani prohrabnul kola 😉))
najviac s175 a švagor s polom s 1.2 12v 47kw mal na tachometri 187 no v skutočnosti som mu nameral 165 išiel som tesne za nim
309kmh :-! 1.7. 2006 :😉
C6 Z06
C6 Z06
Petrius: neni nahodou cerny s brnenskou znackou?...nebo jeste znam jedno cerveny a to sem videl naposledy pred rokem na okruhu(Masna) pri DTM...kazdopadne at je jakykoliv gratuluju k nejrychlejsimu autu na svete(co se okresek tyce)...toyove co se podivaj na vykon a prehlidnou ho delaji chybu protoze se nikde neuvadi vyuzitelnost vykonu a ta je u Turba hodne velka. Preji hodne stastnych km stravenych nad hranici 250km/h >😒]
kolík: tobě asi hodně přeměřuje tacho že?...protože 200km/h v 1,4...leda na Doverskych utesech 😉
kolík: tobě asi hodně přeměřuje tacho že?...protože 200km/h v 1,4...leda na Doverskych utesech 😉
Chcem napisat nieco tym, co sa smeju z Fabie pri 180km/h. Moja SDI ma udavanych nejakych 154. Vsetci vieme, ze dolu kopcom sa da rychlejsie vzdy a ze tachometrova rychlost nie je skutocna. Ale dolu kopcom je auto byva auto aj mnej ovladatelne, ako na rovine, ci nebodaj do kopca...
Pred cca 2 tyzdnami som to dolu kopcom rozbehol na 180 km/h tachometrovych. Sla by aj viac, ale tam kdesi v dialke predomnou sa z praveho do laveho pruhu presunul Favorit, predbiehajuci pomalsie vozidlo a ja sa radim k dobrym a rozumnym vodicom (tu si lepsi a rozumnejsi povedia, ze som blazon, ak sa tak zeniem a kedze ja som rozumny a inteligentny, skromne prikivnem, pretoze to je fakt) a nepotreboval som skusat aj ABS. V aute sme boli styria, s do polovice, co do objemu, nalozenym kufrom. Auto bolo fakt stabilne, no spolucestujuci, tak ako ja necitila sa najlepsie, ak ich zivoty, mal v rukach niekto iny a ani pre mna takato situacia nie je nestresova, uvedomujuc si popri tom nasledky takej prkotiny, akou by bol defekt predneho kolesa. Fabia je pri 180km/h stabilna a skor prestanu byt stabilne vodicove ruky, nez Fabia sama. ceste pre motorove vozidla v lavotocivej zakrute v lavom jazdnom pruhu, pri predbiehani kamionu, za husteho lejaku, lavymi kolesami do hlbokej mlaky. To co nasledovalo, nebolo vobec napinave. Este nez som vbehol do mlaky, jemne som pustil plyn a mozno aj stihol este predtym jemne stisnut na chvilinku pedal brzdy. Auto citelne spomalilo a to bolo vsetko. Svoje urobila predvidavost, urcite aj jemna korekcia volantom. Ale Fabia bola krasne stabilne. Krasne! OK, mam novucicke gumy. Inak nic extra. Dalej som pokracoval rovnakym tempom (Som z tych, ktory, ked pravia nejaky kiks, spomalia, lebo to moc prezivaju). Ja nepotrebujem jazdit 180, obcas to vytiahnem na 140. Len na usekoch, kde to nie je nebezpecnejsia, ako tam, kde je 90-ka. Bezne tachometrovych tak 90 - 100 - 110 (skutocnych 80-90-100), trochu menej aj 120 (pri predbiehani, po klesani, ak nasleduje stupanie...). V obci rychlost dodrzujem s vynimkou stvorprudovky hore kopcom, kde idem tak, ako to 4-ke neprekaza - max 80. 50-ke v obci sa nebranim. V tych stupaniach by som jazdil na 3-ku. Urcite si niekedy este raz vyskusam, co to da. A este cosi: Podla palubneho pocitaca, mi to dolu kopcom s nohou na plyne, pri 180-ke, zralo len 7,5 l/100km!
Pred cca 2 tyzdnami som to dolu kopcom rozbehol na 180 km/h tachometrovych. Sla by aj viac, ale tam kdesi v dialke predomnou sa z praveho do laveho pruhu presunul Favorit, predbiehajuci pomalsie vozidlo a ja sa radim k dobrym a rozumnym vodicom (tu si lepsi a rozumnejsi povedia, ze som blazon, ak sa tak zeniem a kedze ja som rozumny a inteligentny, skromne prikivnem, pretoze to je fakt) a nepotreboval som skusat aj ABS. V aute sme boli styria, s do polovice, co do objemu, nalozenym kufrom. Auto bolo fakt stabilne, no spolucestujuci, tak ako ja necitila sa najlepsie, ak ich zivoty, mal v rukach niekto iny a ani pre mna takato situacia nie je nestresova, uvedomujuc si popri tom nasledky takej prkotiny, akou by bol defekt predneho kolesa. Fabia je pri 180km/h stabilna a skor prestanu byt stabilne vodicove ruky, nez Fabia sama. ceste pre motorove vozidla v lavotocivej zakrute v lavom jazdnom pruhu, pri predbiehani kamionu, za husteho lejaku, lavymi kolesami do hlbokej mlaky. To co nasledovalo, nebolo vobec napinave. Este nez som vbehol do mlaky, jemne som pustil plyn a mozno aj stihol este predtym jemne stisnut na chvilinku pedal brzdy. Auto citelne spomalilo a to bolo vsetko. Svoje urobila predvidavost, urcite aj jemna korekcia volantom. Ale Fabia bola krasne stabilne. Krasne! OK, mam novucicke gumy. Inak nic extra. Dalej som pokracoval rovnakym tempom (Som z tych, ktory, ked pravia nejaky kiks, spomalia, lebo to moc prezivaju). Ja nepotrebujem jazdit 180, obcas to vytiahnem na 140. Len na usekoch, kde to nie je nebezpecnejsia, ako tam, kde je 90-ka. Bezne tachometrovych tak 90 - 100 - 110 (skutocnych 80-90-100), trochu menej aj 120 (pri predbiehani, po klesani, ak nasleduje stupanie...). V obci rychlost dodrzujem s vynimkou stvorprudovky hore kopcom, kde idem tak, ako to 4-ke neprekaza - max 80. 50-ke v obci sa nebranim. V tych stupaniach by som jazdil na 3-ku. Urcite si niekedy este raz vyskusam, co to da. A este cosi: Podla palubneho pocitaca, mi to dolu kopcom s nohou na plyne, pri 180-ke, zralo len 7,5 l/100km!
Zdar.
S fabiou 1.4MPI (jinak nejlinejsi motor co znam) sem jel nejvic s kopce tachometrovejch 196. celkem stabilni to je, ale nesmi byt v ceste vetsi pricny zhup. To potom v mistech, kde se auto s rozvorem kolem 2.7m fakt lehce zhoupne, sem sel s fabkou tlumicama nadoraz, div ze sem taznym neskrtl o asfalt. spotreba teda pri tomto stylu jizdy kolem 12ti na sto. pocitac ukazuje sice prumer 9,5, ale skutecnost je fakt tech 12.
S fabiou 1.4MPI (jinak nejlinejsi motor co znam) sem jel nejvic s kopce tachometrovejch 196. celkem stabilni to je, ale nesmi byt v ceste vetsi pricny zhup. To potom v mistech, kde se auto s rozvorem kolem 2.7m fakt lehce zhoupne, sem sel s fabkou tlumicama nadoraz, div ze sem taznym neskrtl o asfalt. spotreba teda pri tomto stylu jizdy kolem 12ti na sto. pocitac ukazuje sice prumer 9,5, ale skutecnost je fakt tech 12.
Saxo? 200km/h?
Ze 1.4?
Kámošova matka má Saxo 1.0 a byl z toho problém vytáhnout 100km/h.
No, možná to bylo tim, že spolujezdec musel držet dveře, jelikož 5 let staré Saxo je už pomalu vrak.
Jinak já jel max 180km/h v svém GTi, víc už jsem nechtěl. Jinak ve Škodě 105L 130km/h, ale to mi připadalo zběsilejší než v tom GTi😄
Ze 1.4?
Kámošova matka má Saxo 1.0 a byl z toho problém vytáhnout 100km/h.
No, možná to bylo tim, že spolujezdec musel držet dveře, jelikož 5 let staré Saxo je už pomalu vrak.
Jinak já jel max 180km/h v svém GTi, víc už jsem nechtěl. Jinak ve Škodě 105L 130km/h, ale to mi připadalo zběsilejší než v tom GTi😄
Já si myslim,že s tim Saxem to není nemožný jestli to teda byla 1.4 VTS(16v)... 😉 ta má max.myslim 198Km/H
Clio 1.4 16V 72kW tachometrových 210kmh - pak už končila rovinka
Octávia 1.8 92kW tacho 210kmh
BMW 328i 142kW tacho 240kmh ta samá rovinka
Peugeot 406 3.0V6 tacho 240kmh ta samá rovinka
všechny auta (teda asi kromě toho Clia) by ještě jeli, ale bylo to na silnici a ta rovinka tak dlouhá není....
Octávia 1.8 92kW tacho 210kmh
BMW 328i 142kW tacho 240kmh ta samá rovinka
Peugeot 406 3.0V6 tacho 240kmh ta samá rovinka
všechny auta (teda asi kromě toho Clia) by ještě jeli, ale bylo to na silnici a ta rovinka tak dlouhá není....
231 km/h volným pádem >😁
BMW X5 E-53 4.4iA SportPaket, tacho. pres 220km/h, rovina, jeste by sel vic... Fakt parada, takovahle masina budi na dalnici patricny respekt, ale samozrejme - nic se nema prehanet!!!
Mne predchodca Saxa - Citroen AX 14 s karburatorom a katalyzatorom, vykon 44kW urobil bez problemov tachometrovych 170kmh (tacho bolo velmi presne, az neprijemne presne - premerane dvakrat radarom za "poplatok"). Na otackomeri nieco cez 5000. Urcite by isiel aj viac az kdesi ku 6000 otackam, ale auto malo 620kg a motor slabo odhlucneny, pocit z jazdy nic moc, tak som to vzdal. Myslim teda, ze Saxo s trochu vykonnejsim 4-bodovym vstrekom a mozno trochu menej presnym tachom by 200kmh tachometrovych malo zvladnut. VTS urcite aj viac.
Ktosi tu spominal litrove Saxo. Neviem ako Saxo, ale litrova AX mala iba 4-stupnovu prevodovku a dokazala po dostatocnom rozbehu udrzat nejakych cca 130 na rovine, dole kopcom aj vyse 140. Presvedcoval som sa o tom denne pocas cca 3 tyzdnov - vodic (moj kamarat original francuz) bol trochu kaskader a ja som siel za nim s mojou 1.4kou, pricom som mu ledva stacil, lebo ja kaskader nie som, ale akonahle doslo na kopce, tak mu to samozrejme netahalo. A este dodam, ze v oboch autach bolo po 5 ludi.
Ktosi tu spominal litrove Saxo. Neviem ako Saxo, ale litrova AX mala iba 4-stupnovu prevodovku a dokazala po dostatocnom rozbehu udrzat nejakych cca 130 na rovine, dole kopcom aj vyse 140. Presvedcoval som sa o tom denne pocas cca 3 tyzdnov - vodic (moj kamarat original francuz) bol trochu kaskader a ja som siel za nim s mojou 1.4kou, pricom som mu ledva stacil, lebo ja kaskader nie som, ale akonahle doslo na kopce, tak mu to samozrejme netahalo. A este dodam, ze v oboch autach bolo po 5 ludi.
osobne jsem skusil max. 140, este toho najazdeneho moc nemam a dost sa aj bojim o peniaze v penazenke.....
dovod, preco som sa do fora zaregistroval a preco tu aj pisem je, ze niektori tu este zrejme nepochopili, ze tachometre maju obrovske nepresnosti. Chcem vam povedat pripad z vlastnej skusenosti: kamarati maju Fabku 1.2 /47kw/, VW passat 2.0 FSI a daewoo nexia 1,3i, isli za sebou po dialnici, rovnaka rychlost a stale rovnake odstupy: vo fabke ukazovalo priblizne 178, v nexii 175 a v passate 165kmh na tachometri a 164kmh na GPS.........
dovod, preco som sa do fora zaregistroval a preco tu aj pisem je, ze niektori tu este zrejme nepochopili, ze tachometre maju obrovske nepresnosti. Chcem vam povedat pripad z vlastnej skusenosti: kamarati maju Fabku 1.2 /47kw/, VW passat 2.0 FSI a daewoo nexia 1,3i, isli za sebou po dialnici, rovnaka rychlost a stale rovnake odstupy: vo fabke ukazovalo priblizne 178, v nexii 175 a v passate 165kmh na tachometri a 164kmh na GPS.........
ivanthehroch: neni pravda ze by si to tu lidi neuvedomovali...kdyby sis toto tema precetl cele zjistil bys ze se to tu rozebiralo a nejak se dohodlo na tom ze se budou uvadet tachometrove hodnoty a odchylku si kazdy domysli zhruba podle automobilky...jinak preji spoustu stastnych kilometru na ceskych i jinych silnicich 😉
ivanthehroch: ta Fabka HTP Tvojho kamarata sa sprava presne tak, ako jej to tvorcovia prisudili a ako aj vsetky jej sestry: presne 10% nad skutocnost. To uz len malokto, kto cita toto forum a ma Fabku nevie...
A este Ti prezradim, aby si to nemusel prilis hladat, ze je taky predpis, podla ktoreho tacho ukazuje minimalne tolko, kolko je skutocnost (menej nikdy nie!) a maximalne +10% skutocnej hodnoty +4 kmh naviac. Takze keby ste v tej skupinke mali este stvrte auto, ktore by ukazovalo 182kmh na tachu, stale by to bolo v norme 😄
PS: mozes si do zoznamu napisat, ze Citroeny maju presnost vacsinou do 3%.
A este Ti prezradim, aby si to nemusel prilis hladat, ze je taky predpis, podla ktoreho tacho ukazuje minimalne tolko, kolko je skutocnost (menej nikdy nie!) a maximalne +10% skutocnej hodnoty +4 kmh naviac. Takze keby ste v tej skupinke mali este stvrte auto, ktore by ukazovalo 182kmh na tachu, stale by to bolo v norme 😄
PS: mozes si do zoznamu napisat, ze Citroeny maju presnost vacsinou do 3%.
Chlapy neznám Saxo 1.4ku které by neudělalo 200. Neříkam, že se na takovu rychlost dostane hned, ale dostane se tam. Svoje nemám vyfocené, ale kámošovo jo. Je to 1.4ka [odkaz]
Z tohoto threadu jde nádherně vidět jak moc jsme potřebovali bodový systém. Protože bez něj všichni na jakékoliv rychlostní limity z vysoka kašlali. Tady létají čísla jako 220 a přitom limit je 130. A pochybuju že všichni mluvíte o Německu.
Opravdu takové řidiče, co si prostě musí vyzkoušet kolik jim to dá, aniž by měli s takovými rychlostmi zkušenosti, bych zbavil řidičáku. Auto není hračka, auto je v určitém smyslu zbraň.
Opravdu takové řidiče, co si prostě musí vyzkoušet kolik jim to dá, aniž by měli s takovými rychlostmi zkušenosti, bych zbavil řidičáku. Auto není hračka, auto je v určitém smyslu zbraň.
to TomKQT: ohánět se limitem mi přijde jako alibismus a nebo ty opravdu jezdíš všude předpisových 50/90/130.Okreska,avie 70-80 a předjíždíš jí přesně 90 a než se kolem ní přešineš,tak ti to trvá věčnost.
Abych jen nekritizoval,tak se klidně přiznám.Před 1.7.2006 240km/h v Celice a po 1.7.2006 180km/h na silnici 1.třídy (vše tachometrově)
Pro všechny mravokárce: ano,bylo to nezodpovědné a ano jsem hovado :😉 😁
Abych jen nekritizoval,tak se klidně přiznám.Před 1.7.2006 240km/h v Celice a po 1.7.2006 180km/h na silnici 1.třídy (vše tachometrově)
Pro všechny mravokárce: ano,bylo to nezodpovědné a ano jsem hovado :😉 😁
Pucmeloud - nikdo nemluvil kontrétně o tobě, mluvil jsem o celém threadu a taky jsem řekl že pochybuju že VŠICHNI mluvíte o Německu. Takže neurážej ostatní když víš prdlačku (resp. když si to pořádně nepřečteš). A nebuď tak vztahovačný.
kacer donald - proboha co to má s tím společného? Copak tady jde o dodržování limitů ve smyslu 130, maximálně 135 a víc ani ň? Přečti si znovu jaké čísla tady v tom tématu padala.
A jinak - jo, dodržuju limity, vadí ti to snad? Samozřejmě na 90 mi to někdy k té 100 ujelo, to přiznám, a hlavně před bodovým systémem, ale například na dálnici nevidím důvod proč jet více než 130, spíš jezdím tak kolem 120. A tam žádné zrychlování přes limit kvůli předjíždění nepotřebuješ, protože když někdo jede 130 tak proč bych musel předjíždet 150kou? Prostě jedu za ním ne?
Znovu ale opakuju, to s tím o co mi šlo vůbec nesouvisí. Mi šlo o ty blbce (sorry ale tak to cítím) co zkouší kolik vytáhnou ze starého Favorita a tím ohrožují sebe (jejich chyba) ale hlavně ostatní.
A jinak - jo, dodržuju limity, vadí ti to snad? Samozřejmě na 90 mi to někdy k té 100 ujelo, to přiznám, a hlavně před bodovým systémem, ale například na dálnici nevidím důvod proč jet více než 130, spíš jezdím tak kolem 120. A tam žádné zrychlování přes limit kvůli předjíždění nepotřebuješ, protože když někdo jede 130 tak proč bych musel předjíždet 150kou? Prostě jedu za ním ne?
Znovu ale opakuju, to s tím o co mi šlo vůbec nesouvisí. Mi šlo o ty blbce (sorry ale tak to cítím) co zkouší kolik vytáhnou ze starého Favorita a tím ohrožují sebe (jejich chyba) ale hlavně ostatní.
to TomKQT: Naprostej souhlas s blbcema zkoušejícíma starý herky na limitu.Já mám na tohle obecně takovej pohled,že bejt policajt a chytit v neděli v 6 ráno na prázdný dálnici chlapíka s 911 jak jí pálí 200km/h,tak s nim dám maximálně řeč a at moc neblázní a naopak bych nejradši na místě zastřelil blba,kterej na dálnici která jede ve všech pruzích 100km/h kličkuje a pomáhá si odstavnym pruhem.Neboj nevadí mi jak jezdíš a sám musim přiznat,že od 1.7. jsem taky znatelně zpomalil a myslim,že novej silniční zákon opravdu má smysl. 😉
No tak to telefonování/lejstra rozhodně, to souhlasím. Méně nebezpečný je člověk jedoucí v plné koncentraci 110 na úseku kde je 90 než člověk jedoucí ve městě 40 na úseku kde je 50 ale přitom mající v jedné ruce mobil a ve druhé cigaretu (ano, viděl jsem takové).
Se Š 125 sem jel kolem 140...nevim to presne protoze sem mel dost prace s tim aby se to aout vubec udrzelo na silnici....to byl adrenalin za vsecky prachy >😁
2TomKQT: Nezlob se, ale tvoje reakce tady podle mne vůbec nepatří. Založme nové téma a povídejme si, jak kdo jezdí bezpečně nebo nebezpečně, ale tady to je o MAXIMÁLCE!
Každé fórum sklouzne někam, kam původně vůbec nemělo zajít - bez znalostí souvislostí se nedá hodnotit, jestli ten který člověk při svém "rekordním" pokusu jel relativně bezpečně nebo to pálil v plném provozu atd. Tady si prostě řekněme, kolik kdo jel max a s čím.
Mimochodem, chystám se na F1 - řídit! Takže vám pak řeknu...
Každé fórum sklouzne někam, kam původně vůbec nemělo zajít - bez znalostí souvislostí se nedá hodnotit, jestli ten který člověk při svém "rekordním" pokusu jel relativně bezpečně nebo to pálil v plném provozu atd. Tady si prostě řekněme, kolik kdo jel max a s čím.
Mimochodem, chystám se na F1 - řídit! Takže vám pak řeknu...
kde se si to má těch pár lidí co je to baví vyzkoušet?? tady není žádná jiná možnost než dálnice!!!!!!! na okruhu nejsou dost dlouhý rovinky a soukromé rychlostní dráhy jako v usa tu nejsou. a co mám dělat když mě to baví??? a neohrnujte nos nad starejma kárama,každej nějak začínal. já teda rozhodně jako prvou káru neměl nic extra. pak nechápu lidi co sem jdou když za A:nemaj co nabídnout do diskuze a za B:jim to téma nic neříká.
nejde o prachy co by stála taková cesta,no ikdyž vlastně taky,ale hlavně o čas.prostě není kdy bych měl takovej celodenní vejlet podniknout kvůli jednomu projetí. taky bych se mohl ptát proč dělají výrobci aut tak zbytečně přemotorovaná monstra která umí jezdit tak zbytečně rychle a proč není ve všech autech limiter rychlosti podle gps.ve městě na 50.co byste řekli max objemu u benzínu do 699cm3 a disel litr bez turba?vše ostatní svádí k porušování předpisů a je to tudíž nelegální. jo a proč nemůžu jezdit jako policejní prezident (190) a být také trestán stejně?tj.aby mi to šéf v práci jen vytkl?co vy na to?a co na to jan tleskač?
petrious:
- Myslím že s tématem to souvisí, nemluvím přece o potopení Titanicu, ale o zkoušení maximálních rychlostí
- Hodnotit jestli někdo jel při zkoušce max. rychlosti na české cestě bezpečně nebo ne se hodnotit dá, protože pro bezpečnost jsou u nás rychlostní limity které překonal velmi výrazně a tudíž jel nebezpečně. Navíc se tu často jedná o rychlosti kolem či přes maximální konstrukční rychlost vozidla a tam už to je opravdu jednoznačné. Viz. například aktuální zmínka o 140 ve Š120 s vozíkem.
GTR😒br />
- že není místo kde si to vyzkoušet? No bohužel no, tak si to nevyzkouším. Zpoustu věcí bych dělal rád, ale nemám kde, tak si musím nechat zajít chutě.
- dálnice není vhodné místo pro riskování, protože tam jezdí i jiní lidé. Opravdu ti nepřeju dostat se do situace kdy někoho cizího zabiješ, ty přežiješ a pak s tím budeš muset žít. Možná by ti to ale otevřelo oči.
- že tě to baví? Tak to máš smůlu. A nebo se drž co nejdál aspoň ode mě, dík!
- kdo ohrnuje nos nad starými auty? Já teda rozhodně ne. Nemůžeš ale popřít že řítit se po dálnici šílenou rychlostí s 30 let starým autem je mnohem nebezpečnější než v novém.
- jak víš že mi téma nic neříká? Já myslím že většině chlapů se líbí jezdit rychle, tohle téma mi říká hodně. Jenže mnohem silnější je u mě pud sebezáchovy a zodpovědnosti. Jo a moje maximálka je 130, to jen abych se taky zúčastnil diskuze a uklidnil tvou dušičku :roll:
- Myslím že s tématem to souvisí, nemluvím přece o potopení Titanicu, ale o zkoušení maximálních rychlostí
- Hodnotit jestli někdo jel při zkoušce max. rychlosti na české cestě bezpečně nebo ne se hodnotit dá, protože pro bezpečnost jsou u nás rychlostní limity které překonal velmi výrazně a tudíž jel nebezpečně. Navíc se tu často jedná o rychlosti kolem či přes maximální konstrukční rychlost vozidla a tam už to je opravdu jednoznačné. Viz. například aktuální zmínka o 140 ve Š120 s vozíkem.
GTR😒br />
- že není místo kde si to vyzkoušet? No bohužel no, tak si to nevyzkouším. Zpoustu věcí bych dělal rád, ale nemám kde, tak si musím nechat zajít chutě.
- dálnice není vhodné místo pro riskování, protože tam jezdí i jiní lidé. Opravdu ti nepřeju dostat se do situace kdy někoho cizího zabiješ, ty přežiješ a pak s tím budeš muset žít. Možná by ti to ale otevřelo oči.
- že tě to baví? Tak to máš smůlu. A nebo se drž co nejdál aspoň ode mě, dík!
- kdo ohrnuje nos nad starými auty? Já teda rozhodně ne. Nemůžeš ale popřít že řítit se po dálnici šílenou rychlostí s 30 let starým autem je mnohem nebezpečnější než v novém.
- jak víš že mi téma nic neříká? Já myslím že většině chlapů se líbí jezdit rychle, tohle téma mi říká hodně. Jenže mnohem silnější je u mě pud sebezáchovy a zodpovědnosti. Jo a moje maximálka je 130, to jen abych se taky zúčastnil diskuze a uklidnil tvou dušičku :roll:
to TomKQT: Jestli jsem tě dobře pochopil,tak cokoliv co je nad limit je nebezpečné,ale s tím se bohužel nemohu ztotožnit.
Když se chceš projet rychle a najdeš si silnici a dobu téměř bez provozu a máš na to auto,tak to bude nejen pro tebe bezpečnější než za plného provozu v německu na dálnici 200km/h.
Ono je hrozně jednoduché říct,že někdo jel nad limit a zároven nebezpečně,ale ne vždy to musí být pravda.
sorry všem,tohle už je trochu OT a na jinou diskuzi
Když se chceš projet rychle a najdeš si silnici a dobu téměř bez provozu a máš na to auto,tak to bude nejen pro tebe bezpečnější než za plného provozu v německu na dálnici 200km/h.
Ono je hrozně jednoduché říct,že někdo jel nad limit a zároven nebezpečně,ale ne vždy to musí být pravda.
sorry všem,tohle už je trochu OT a na jinou diskuzi
Je to na jinou diskusi, ale musím se TomKQTa trochu zastat - jezdit po ceske dalnici 200 v Saxu 1.4 a fotit se u toho mi prijde jako cire blaznovstvi. Jeden mensi hup a to auto mu uleti pod zadkem. Ja jsem v Cechach jel nejvic asi 150 se soucasnym autem a asi 140 s Ladou 1200 😉 V Nemecku 215 tacho, 207 gps.
Taky překračuju rychlost na dálnici ale uznávám že je to nebezpečný a to v tom že když pojedu 220km/h a víc tak budu míjet jedno auto za druhým ale zároveň tím nabourám odhad řidičů přede mnou.To znamená že když pojede přede mnou řídič který vychází z toho že je max. povolená rychlost 130km/h a uvidí mě cca 1/2km za sebou tak klidně začne předjíždět protože ho nenapadne že jsem u něj za pár vteřin.
Ja jsem zkousel maximalne 130, nikdy jsem nebyl v Nemecku autem, takze ani jinou moznost nemam >😁 >😁 😁
možná lze přiznat že na dálnici v sobotu v šest ráno není téměř žádný provoz.takže míra nebezpečí je zanedbatelná ve vztahu k okolí. možná kdyby bylo legální pásmo od šesti do sedmi tak by spousta lidí byla vyblázněná a norm pak jezdila předpisově. ale to se nestane....
Jiří Mudra: Překračování povolené rychlosti kdekoliv, nesmí být zdrojem nebezpečí. Pokud jej realizuješ, jak tady někteří píší, pak je to nebezpečné i v Německu. Když před tebou není 3 km nikdo, klidně jeď 200. Ale jakmile dojedeš mého 84 letého tátu v Ladě, musíš už z dálky zvolnit a pozorovat, zda o tobě ví a jestli ti nevyvede hovadinu. Pak teprve plným plynem předjet. Bohužel, velmi mnoho řidičů mluví o plynulosti, ale mají na mysli téměř stejnou rychlost na dálnici i v obci podél mateřské školky. To je daleko větší nebezpečí. Holt rychlost je jako silná droga.
PS. o tátovi píši jen proto, abych někoho neurazil. Naštěstí má tolik rozumu, že na dálnici neřídí.
PS. o tátovi píši jen proto, abych někoho neurazil. Naštěstí má tolik rozumu, že na dálnici neřídí.
centsm: Jenže to je to očem mluvím.V německu jsou na tu rychlost zvyklí a počítaj s ní.Navíc jejich dálnice jsou na tom trochu jinak než to co tu máme my.
dole kopcom od Zeleného dvoru ku KE😒br />
Škoda Favorit 136L 1989: tacho cca 140km/h, 3 ludia - nie prijemne
Škoda Fabia Hatchback 1.9 SDI: tacho cca 180km/h, 4 ludia + poloplny kufor - prijemnejsie
mierne stupanie, medzi Olomoucom a Mohelnici😒br />
Opel Vivaro Combi 2700 1.9 CDTI (100k): tacho 160km/h, 7 ludi + batozina na 5 dni - tu vadil len rychlostny limit, inak prijemne a dalo by to viac
Škoda Favorit 136L 1989: tacho cca 140km/h, 3 ludia - nie prijemne
Škoda Fabia Hatchback 1.9 SDI: tacho cca 180km/h, 4 ludia + poloplny kufor - prijemnejsie
mierne stupanie, medzi Olomoucom a Mohelnici😒br />
Opel Vivaro Combi 2700 1.9 CDTI (100k): tacho 160km/h, 7 ludi + batozina na 5 dni - tu vadil len rychlostny limit, inak prijemne a dalo by to viac
na německé dálnici,nyní když jsem byl na služební cestě tak superbem 250km/h 8-s
ale to řídil kolega z technického úseku,já bych takovou rychlostí nejel :roll:
ale to řídil kolega z technického úseku,já bych takovou rychlostí nejel :roll:
Škoda Favorit 136L 1989: tacho cca 140km/h, 3 ludia - nie prijemne
Iba? Presne ten isty model a rok a tiez s troma ludmi na palube mi okolo Lemesian 140 vytiahol celkom schopne, a to je mierne do kopca. Na 150-ku to chcelo najprv rozfofrovat 4-ku na aspon 130-ku, inac by som cakal az do Presova. Co uz, staly prevod rozvodovky 3,9 u tychto modelov tomu motoru dal zabrat viac ako by bolo slusne...
Iba? Presne ten isty model a rok a tiez s troma ludmi na palube mi okolo Lemesian 140 vytiahol celkom schopne, a to je mierne do kopca. Na 150-ku to chcelo najprv rozfofrovat 4-ku na aspon 130-ku, inac by som cakal az do Presova. Co uz, staly prevod rozvodovky 3,9 u tychto modelov tomu motoru dal zabrat viac ako by bolo slusne...
Mne neslo o maximalku, slo by to samozrejme aj viac. Tu rychlost som proste dosiahol. Cestou na kopec (od Budimira) som mal plyn skoro na podlahe, aby som vysiel a ked som tak nohu nechal, zrazu po vrchole stupania, to bolo tych 140km/h. Predbehol som auto a ked som sa vracal do pruhu, vysiel som radsej trochu az na krajnicu, lebo som sa bal tak prudkovyrovnat volant. Strasne to plavalo.
Severna SK Dialnica Ružomberok-Važec rychlost
tacho: 240 km/hod Honda Civic Type-R dvaja pasazieri
v aute.
Pociti z toho boli asi take, ze na to auto to uz je pekna
rychlost a chcel som ho trosku prevetrat, ale dost casto
jazdim pomerne rychlo samozrejme aj bezpecne.
tacho: 240 km/hod Honda Civic Type-R dvaja pasazieri
v aute.
Pociti z toho boli asi take, ze na to auto to uz je pekna
rychlost a chcel som ho trosku prevetrat, ale dost casto
jazdim pomerne rychlo samozrejme aj bezpecne.
Hm tak teď už jen chybí aby se někdo pochlubil že už se pohyboval i 580 km/s :roll: :roll:
(Jako ostatně my všichni)
(Jako ostatně my všichni)
V Německu na dálnici se Škodou Octavia II RS tacho 255 km/h,real tak 230-240,byla to testovaci jizda(prodejce je muj kamarad ak me pustil za hranice,auto sem měl na víkend).V týhle rychlosti už je to jak Trabant při 120,stabilita skoro žádná(oproti BMW M5,ale to je nesrovnatelné).NIKDY VÍCE
Ja som šiel najviac 200 km/h na dodge neon. Na upravenej tigre bez problémov 180, viac mi strach nedovolí, pretože mám zvlnené kotúče a neviem ako by som to ubrzdil v kritickej situácii. :😉 . Na škodovke 145 tacho stabilita v pohode. Hoši, čo tak sa starať o nápravu aj na škodovke há? >😁 . Ja som ju mal komplet vymenenú 😄
hennesey
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na tak sám sem se zatím dostal jenom na tachometrovejch 180 ve fabii..takze tak 165...a jinak se znamym v jeho passatu 230...
maximálku jsem zkoušel ještě za dob kdy nebyl bodový systém s Favoritem z mírného klesání 162- tacho a s Fabií 1,4 MPI tacho na 190km/h ale to už na ní je moc otáčky vylítli na skoro 6000. No ale od té doby co platí bodový systém už jsem přišel o 7 bodů(ani jednou kvuli rychlosti) takže si musim dávat bacha a jezdim podle tacho 55,95,135.
Saxo VTS 220 km/h pri 7000 ot/min. (tachometricky) dalo by aj viac ale pud sebazachovy nepovolil >😁
Akou max. rychlostou ste soferovali?
Pocity?
Strach?
Sebavedomie?