Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
26. 2. 2007 11:07
neregistrovaný "martinle"
26. 2. 2007 21:05
neregistrovaný "Felotron"
27. 2. 2007 00:42
neregistrovaný "martinle"
27. 2. 2007 07:28
neregistrovaný "hlobilp1"
27. 2. 2007 07:47
neregistrovaný "Felotron"
27. 2. 2007 09:57
neregistrovaný "R.Barrichello"
27. 2. 2007 12:08
neregistrovaný "michal78"
27. 2. 2007 12:14
neregistrovaný "R.Barrichello"
27. 2. 2007 17:05
neregistrovaný "Felotron"
27. 2. 2007 17:48
neregistrovaný "michal78"
27. 2. 2007 19:10
neregistrovaný "Rozy"
27. 2. 2007 19:53
neregistrovaný "rex1"
27. 2. 2007 20:23
neregistrovaný "Felotron"
27. 2. 2007 21:04
neregistrovaný "hlobilp1"
28. 2. 2007 11:59
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 12:20
neregistrovaný "nico"
28. 2. 2007 12:32
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 12:49
neregistrovaný "michal78"
28. 2. 2007 12:59
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 13:18
neregistrovaný "michal78"
28. 2. 2007 13:39
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 13:32
neregistrovaný "nico"
28. 2. 2007 13:47
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 13:35
neregistrovaný "michal78"
28. 2. 2007 13:51
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 15:31
neregistrovaný "hlobilp1"
28. 2. 2007 12:41
28. 2. 2007 12:50
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 12:51
28. 2. 2007 13:25
neregistrovaný "martinle"
26. 2. 2007 11:07
Hyundai Coupe 2.7 2006, mate niekto?
Mate niekto toto auticko? rozmyslam nad nim, posledny kusok je na predaj v cz v cervenej farbe.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Felotron"
26. 2. 2007 21:05
Bez nadpisu
Otazka je, co od toho auta cekas. Na sprintu 2.7 a 2.0 vyjdou skoro na stejno, protoze ta 2.7 je cca o 150 kilo tezsi. 2.0 ma ponekud ekonomictejsi spotrebu. Ale sestivalec je sestivalec a o tom zadna :)

Neni to ani moc casty kousek - vetsina jich u nas jezdi s 2.0
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "martinle"
27. 2. 2007 00:42
Re: Re:
no ved dynamika je podobna zrejme, spotreba vadsia,ale ten zvuk sestvalca :-) zostanem asi pri 2.0. Plus mozno v buducnosti nejaky turbo kit ak by mi to nestacilo . :)
neregistrovaný "hlobilp1"
27. 2. 2007 07:28
Re: Re:
Nezapomen, ze V6 ma sestistupnovou prevodovku. A 0,9s je docela velky rozdil, stejne tak maximalka 220, rozdil 12km/h je znat. Jestli mas na V6 jdi do toho, i kdyz provozni naklady jsou o dost vyssi. Ale V6 je uplne o necem jinem!!!!
neregistrovaný "Felotron"
27. 2. 2007 07:47
Bez nadpisu
Tak pokud si to zrovna nemeris, tak tech 0.9 sekundy ani nepoznas... Ale hlobilp vi, jaky to je mit 6 valcu pod kapotou ;)

Pokud se nepletu, tak ta 2.7 ma i ESP a ten 6 kvalt taky nebude na skodu
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "R.Barrichello"
27. 2. 2007 09:57
Re: Re:
Prozajímavost kolik má ta 2,7 kobyl? Sem línej to hledat. Jo tak V6 je oproti R4 vždy rozdíl, hlavně v hlučnosti, zvuku, tahu v kopcích.....

Jinak nevím jak to má Hyundai,ale kupé proti sedanům jiných značek s 2,7 zas nebude rozhodně těžší, takže mimo město by mělo být 8,5 - 9. Město tak 12-13.
neregistrovaný "michal78"
27. 2. 2007 12:08
Re: Re:
Hyundai Coupé 2.7 V6 GLS

Zvyhový objem 2656 - V/6

Maximální výkon 123 kW (167 PS) / 6.000/min

Maximální točivý moment 245 Nm při 4.000/min

Převod/rychl. Manuální/6

Nejrychleji 220

Zrychlení na 100 km 8,2

Spotřeba 14,6/7,9/10,4 l/100

Obsah nádrže 55

Rozměry/l/s/v 4395/1760/1330

Kufr 312/-

Celková hmotnost 1740

Pohotovostní hmotnost 1408
neregistrovaný "R.Barrichello"
27. 2. 2007 12:14
Re: Re:
167 HP? :roll:

To je slabota. Chryslerácká 2,7 V6 dává 203 HP....

To korejský hoši nic moc tedy. A spotřeba stejná.....

A to je to lehčí, jak sem správně předpokládal. Hm.

Možná bych se pohlídl po něčem jinym. Třeba mírně jetý Mustang, Camaro či Celica nebo něco dalšího japonského....to by za ty prachy bylo možná lepší
neregistrovaný "Felotron"
27. 2. 2007 17:05
Bez nadpisu
tech 123 kW je malo, to se musi nechat...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "michal78"
27. 2. 2007 17:48
Re: Re:
Proboha kde s temi 123kW/167konmi chcete (v Cechach – na dalnici je dovoleno 130km/h, ne (??)) jezdit ??? Je to fakt tak malo ??? To auto jede 220km/h – coz si myslim jak na zabiti, tak I na slusny rychlostni prumer bohate staci. Mimo to jsou cesty, dnes uz snad vsude v Evrope totalne zacpane. A na bezpecne predjizdeni v kopcich atd. by to taky melo byt dost.

Nechci se nikoho osobne dotknout, ale ruku na srdce, kdo z vas jezdi tak rychle. Kdyz jedu domu pres celou CR (pripoustim, ze jezdim kvuli detem vyhradne v noci) a jedu si svych 160-180km/h, tak me od Rozvadova az do Ostravy predjedou 2-3 auta, ten zbytek jede 130-140….. Kdyz se ale pak bavim s prateli apod. tak vsichni jezdi stale a porad minimale 200 a vice…. ha ha ha

Omlouvam se, nechal jsem se strhnout, ale proste me jen trochu rozesmalo / nastvalo diskutovani o tom, ze auto co ma 167 koni z 6-ti valcu je vlastne slabe, o nicem a “sabota”…….. co jsou potom vsechny Fabie / Thalie / Logany / Punta / Chevrolet(k)y a co. ?
neregistrovaný "Rozy"
27. 2. 2007 19:10
Bez nadpisu
Přesně tak michal78 hahaha. Myslím že kára bohatě stačí je to dost nadprůměr 80-90 procent vsech predjedeš hravě. Vždycky se musí najít nákej hňup co řekne šunt aj kdybys řekl 250 tak by někdo pleskal 320koní haha. Na to se kašle uplně, takový názory mají takoví ti fousci myslí si kolik mají koní ale auto 10let starý za pár šupů a najedou za rok málo km a všechno ještě do práce a nemají pomalu na benzín hahah keep in real bitches
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rex1"
27. 2. 2007 19:53
Bez nadpisu
výkonová rezerva se vždycky hodí (aktivní bezpečnost) taky jizdní pohoda při rychlosti 160 v autě, které má max. 180 bude mnohem horší než u auta které má max. 220. pokud je to auto pro radost tak bych šel do V6, pokud se s ním bude hodně jezdit a rodinný rozpočet je napnutý tak bych uvažoval o něčem úspornějším.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Felotron"
27. 2. 2007 20:23
Bez nadpisu
michal+spol: Nejde o to, ze by toho vykonu bylo potreba vic, ale o to, ze temer stejny vykon ma 2 litrova verze = uspora financi jako hrom!

I s autem s litrovym motorem muzu jezdit jako prase...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hlobilp1"
27. 2. 2007 21:04
Re: Re:
V6 ma o dost lepsi prubeh vykonu, motoru nevadi ani otacky hluboko pod 2000, zvlada to v pohode. A takhne vis a vic prakticky az do omezovace. Auto je o dost pruznejsi. Vykon nic moc, nevim proc, v Sonate mela vykon 127 a ted v Kii Magentis je vykon myslim kolem 135????

Reci o tom, ze vykonu je dost, muze rict jen ten, kdo takova auta nezna a je zvykly jezdit s malovykonnymi auty, kdy se o dynamickou jizdu ani nepokousi. Jinak tuto vetu nemuze vypustit... kdyz chci jet svizneji a vyrazne zrychlovat treba do kopce, dost casto na narazim na nedostatek vykonu (118kW).

Ale V6 je fakt o necem jinem nez radovy 4valec... opravdu to stoji za to si to aspon vyzkouset.
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 11:59
Re:
Sorry chlapci, ale nevíte co plácáte. Totiž ten výkon 2,7 roku 2006 je značně chabý, moje 2,5 , která se dělala už v 95 má 160 HP. Pozdější verze této 2,5 z roku 1997 má dokonce 168 HP - tedy víc než 2,7 o 9 let mladší...

Kydy o přísnejších emisních normách si nechte, neb jak říkám, ta 2,7 Chrysleru, která se ještě v roce 2006 používala má 203 HP a musela tedy v roce 2006 plnit stejné normy jak ten Hyundai. Pak že američnani motor neumí no >:D A žere naprosto stejně.

Imho výkon se nikdy neztratí. 220, hm to je dneska teda číslo co. No Fabie HTP to nejede, to je fakt. Jinak tato hodnota už dnes nikoho nehohromí....A v kopci se výkon hodí vždy.

Imho z vás dvou v šestiválci nikdo zřejmě neseděl že......

A dávat za příklad nákupní tašky s motorem ze sekačky co sou dobrý akorát do města není zrovna moc dobrej příklad k sportovnímu kupé.....

cituji "co jsou potom vsechny Fabie / Thalie / Logany / Punta / Chevrolet(k)y(korejský daewoo přesněji) a co. ?"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nico"
28. 2. 2007 12:20
R. Bar.. nebo jak se to jmenuje .. a spol ..
Zaloz si kluku konecne svoje nekonecny vlakno na tema "Americkej pekac V6" a tam si o nem diskutuj.. tazatel se ptal na Hyundai V6 a ja nechapu proc sem ustavicne zanasis ty tvoje znacne omezeny nazory..

Myslim ze jsem na tuhle tvoji nepeknou vlastnost narazil uz vicekrat..

Je dobry ze mas rad US auta .. nekdo je treba rad nema, uz to konecne pochop! A pochop ze US auta nejsou vzorem, pokud pro tebe jo tak si to v tichosti uzivej. A uvedom si ze uz 100 let maj auta spalovaci motory s pisty, klikou, spojkou a převodovkou .. jiny princip se zatim skoro ani neosvedcil, vsechen "vyvoj" motoru se tyka vyhradne okolo technologii nikoli principu cinnosti. Timto zdravim vsechny priznivce libovolnych znacek a provedeni vsech motorovych vozitek..
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 12:32
Re: R. Bar.. nebo jak se to jmenuje .. a spol ..
Jistě, princnip maj stejný.....už od Benzovy tříkolky....

Výkony při stejném objemu různé, spotřebu taky, jak tady chci krásně ukázat.

Normy musí plnit všichni stejné. Takže když někdo dokáže na příklad udělat motor 1,0 s výkon 45 HP a druhej ze 65, tak ten první s prominutím umí kulový..... Navíc při naprosto shodné spotřebě.

Případ našeho "Hyundai".

Místo té americké V6 ti tam klidně dosadím jinou, třeba evropskou V6 2,8 V6 od VW (překopaná VR6 (i když důkladně to je fakt) - VW je vůbec znám inovativními technologimi, jako podovzky koncernu), když tě tak štvou amíci....

A máš to. Ted řekneš že protěžuju němce.

Co Takovej Chevy Epica R6 2,5. Další příklad "výkonného motoru" jen co je pravda. Tohle soudruhům nějak nevyšlo, tyto autí....

Oproti tomu, abych nebyl u kritiky - Grandeur je docela povedenej sedan...
neregistrovaný "michal78"
28. 2. 2007 12:49
Re: R. Bar.. nebo jak se to jmenuje .. a spol ..
@ R.Barrichello: k tvemu citatu “A dávat za příklad nákupní tašky s motorem ze sekačky co sou dobrý akorát do města.....“ :

Fabií se loni v ČR prodalo 236 698, a udržely si tak primát nejprodávanějšího modelu mladoboleslavské automobilky

Nová fabia ve verzi hatchback se vyznačuje všemi hlavními rysy, které přivedly již více než 1,5 miliónu zákazníků ke koupi její první generace

Zdroj: [odkaz]

Takze asi jich az zase tak malo na ceskych cestach neni - tedy stale zastavam nazor, ze 167koni je minimalne nadprumer, v kazdem pripade dostacujici, a s ohledem na ceny pohonnych hmot snad i trochu luxus.

Americka auta (samorzejme ze ne vsechny) jsou pro evropu absolutne nepouzitelna – pocinaje rozmery, pres spotrebu, aktivni a pasivni bezpecnost, servisni sit a dostupnost ND a konce katastrofalni urovni dilenskeho zpracovani ....
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 12:59
Re: R. Bar.. nebo jak se to jmenuje .. a spol ..
Motocyklů Yuki a Kentoya se loni prodalo (nevím přesně, plácnu) 20 tis. Kusů. Yamahay 1500. Chceš tím říct že Yamaha je šrot a Yuki etalon?

Asi takhle....Český národ zajímá jen cena a možná tradice, obavy, a dají na pochybné mýty a fámy.

167 HP na 2,7 V6 roku 2006 je prodrůměr, sorry.

Jojo, silně nepoužitelná auta, moc velká, nejsou díly, žere to 30 litrů. Nic lepšího tam nemáš? Zapoměl si že to nezatáčí, nebrzdí.....

Dobré ráno. Dnes je 28.2.2007. Ne 1.1.1970. Zdravím......
neregistrovaný "michal78"
28. 2. 2007 13:18
Re: R. Bar.. nebo jak se to jmenuje .. a spol ..
@ R.Barrichello: vim, ze piseme rok 2007, ale v rijnu lonskeho roku jsem si kupoval nove auto a jednim z kandidatu byl i Chrysler Voyager 2,8CRD aut. – a to mi stacilo……prave v americkem automobilovem prumyslu se myslim zastavil cas...hlavne kvalita zpracovani a haptika
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 13:39
Re: R. Bar.. nebo jak se to jmenuje .. a spol ..
Ropnej Voyager montovanej v Rakousku není moc dobrej příklad ameriky. Ale budiž no.

Co se týče motoru - Stěžuj si u MB. To mě naprosto nezajímá.

Co ti vadilo dál? Tuhá zadní náprava? Nu, tu prostě Voyger má. Co vadilo ještě? Interiér? Myslím vcelku slušný... Dál mě nic nenapadá....

Kvalita zpracování je velmi slušná, mezery nikde nejsou, všechno lícuje. Aspoň u modelů z USA. Jedině že by tyroláci němeli den, možný je všechno...

Faktem je, že Voyagerů tu jedzí hafo. Co francouzkej konkurent Espace? Srovnejme statistiky registrovaným vozidel, hlavně těch v 90.letech. Espace prohraje tak rozdílem 70:30......

Problémy Voyagerů sou známé a sou trojího druhu:

1) dieslové motory, stežujte si u makaronistů z VM Motori ;

2) převodovky, stežujte si u mistrů, co za tím tahali přívesy na OD, lili tam dexron II či III místo toho co tam patří a u servisnamnů co viděli autoamat na obrázku a spravovali to....

3) eletrika- uznávám, byla slabá...

Benzínové V6 motory, pocházející mimochodem od japosnkého Mitsubishi (až na motor 3,8) byly v pohodě.

Další problémy mi nejsou známy. Jo ještě vypálená světla, kdy místní borci tam nacpali 2x silné žárovky než co tam patří.....
neregistrovaný "nico"
28. 2. 2007 13:32
Re: R. Bar.. nebo jak se to jmenuje .. a spol ..
Asi chapu jak to myslis .. myslis ze u tveho chrysler motoru dokazali z 3 litru vytezit nejvetsi vykon, nejvetsi kroutak a nejnizsi spotrebu .. a to auto s tim motorem lita nejlip na svete.. a udelali to amici v jejich dokonalych fabrikach, ktere vubec nemaji potize.. trochu objektivity by ti sluselo vice .. Asi uz to tady bylo milionkrat napsany - je faktem ze co jsem videl stat pred firmama a pred kancelarema v jednom nejmenovanem americkem meste nebyly americky auta ale byly to nemecky auta - nejvice Mercedes a BMW.. a jak oni sami rikaj je to pro ne otazka prestize jezdit v nemeckym aute .. opakuji ze to neni nazor ale fakt takze na namitky nereaguju jsou bezpredmetny .. nevim kolik ti je ani cim se zivis ale az ten tvuj stroj pri trose stesti za pado prodas kup si letenku skoc to tryskace a jed se ten US automobilovej zazrak podivat sam
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 13:47
Re: R. Bar.. nebo jak se to jmenuje .. a spol ..
Jistěže, v USA sou populární japonská a evropská auta. Ale třeba MB už tam zdaleka není co býval, poslední generace třídy C měla velmi zajímavé problémy s elektrikou....

BMW řady 7 zase ty svoje "známé problémy".

Navíc nastupuje nová generace amerikcých vozů, jako Dodge Avenger, Caliber, nový Sebring. Třeba 300C A bratříček od Dodge Magnum) se tam prodávají skvěle, to samé PT Cruiser.

GM třeba uspělo modely Satrun Sky a Pontiac Soltice, které se nestačí vyrábět.

Ford kompletně obměnil výrobní program značky Linocln (až na model Towncar). Nové motory spalují E85, používají se VVT atd....

Jistě že zančky sou v problémech, po Loňském zdražení benzínu se přestaly prodávat SUV a pikapy, ale chytří výrobci už našli za ně náhradu v menších, úspornějších a kvlaitnějších vozech. A obměny budou pokračovat, Pontiac chystá novou řadu G8 atd....
neregistrovaný "michal78"
28. 2. 2007 13:35
Re: R. Bar.. nebo jak se to jmenuje .. a spol ..
@ R.Barrichello: jeste k tvemu „167 HP na 2,7 V6 roku 2006 je prodrůměr, sorry“

Prumerny, novy vuz mel v roce 2006:

v nemecku objem 1860ccm a 126 koni.

Vedou svycari s 2000ccm a 146koni a svedove s 1970ccm / 142 konmi, na poslednim miste jsou portugalove s 1500ccm a 99 konmi.

Stale je 167 koni „ prodrůměr “ ????
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 13:51
Re: R. Bar.. nebo jak se to jmenuje .. a spol ..
Tys mě nepochopil vid: TAK ZNOVU A JESTE LEPE: 2,7 V6 167 HP JE VE SROVNANI S OBODOBNYMY 2,7 V6 STEJNEHO OBODOBI PODPRUMERNA!!!!!!

Ne že 167 HP je obecně podrůměrný výkon!! Tak mi sem nedávej, kolik je průměrný výkon aut v jednotlivých zemích. To s tím nemá co dělat. Představ si na minutu, že nikdo neděá jiný objem než 2,7 V6. Táák.

Kapišto????l
neregistrovaný "hlobilp1"
28. 2. 2007 15:31
Re: R. Bar.. nebo jak se to jmenuje .. a spol ..
Taky nechapu, proc tento motor naladili na takovy vykon, kdyz v Sonate 2001 mel 127 a dokonce az 140kW v novem Santa Fe. Nicmene i tak to auto pojede vcelku slusne.

Hmoznost se mi zjistit nepodarilo, ale rozdil mezi 2,0 a 2,7 neni moc velky... podle www to odhaduju na 60-80kg, max. Vcetne vybavy.

Podle prospektu moje 2,5 vazila jen asi o 40kg vic nez 2,0. Podobne hmotnosti byli i u IV. generace.
28. 2. 2007 12:41
Bez nadpisu
A to jako proč???Proč by škoda měla dělat HTP se 60kw???????? :shock:

Na co by tam potom dávali tu 1.4????Konstručně vyjde určitě levněji než různé technologie....na zvýšení výkonu maloobjemového motoru 8-s

Každá značka má proto jiný výkon,byť stejně objemných agragátů,proto že má v nabídce i silnější za více peněz :roll:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 12:50
Re: Re:
Hyundai u Coupe už nic silnějšího v nabídce nedělá a jiné kupé nemá.

Držme se tématu jo. O Fabii tu nebyla reč, tak nevím co máš.

Už tu škodu vidíš všude, to bude nemoc asi.....
28. 2. 2007 12:51
Bez nadpisu
fabii se neprodalo 236000ks tam mají veliký překlep >:D

To bylo k tvým různě výkonným motorům ;-)

Asi budu nemocný,ale ne tak jako ty,ty chyby nikdy nepřiznáš,já škodu neobhajuju,pokud to není pravda :roll:
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2007 13:25
Bez nadpisu
To mu nevysvětlíš 8-s

Cituji Barriho:na co motory typu 1.8TFSI,se 160HP,když to jde i jednoduše z 2,5 >:D (co že spotřeba je o 3l vyšší)

V amerikách jsou poctivné motory,v evropských jen šunty s kusem železa navíc 8-s

Nak nějak to bylo ne??
Rozbalit vlákno
0