juuuj tak tu sa strhne riadny flame 😲
hlasujem za bmw, aj ked som rozmyslal ci nedam hlas aj audi... a medvede pre nemeckych vyradenych dochodcov nemam velmi v laske, ale pockajme si na nove Cecko, bude to zaujimave...
hlasujem za bmw, aj ked som rozmyslal ci nedam hlas aj audi... a medvede pre nemeckych vyradenych dochodcov nemam velmi v laske, ale pockajme si na nove Cecko, bude to zaujimave...
ja som dal BMW, absolutne bez rozmyslania.
preco? lebo uz v r. 92 som sa ako dieta vozil vo vtedy novej 318i a proste to sa neda aby tie auta neprirastli k srdcu 😊
Treba skusit, potom clovek nic ine nechce. Skusil som vsetky BMW ktore sa dnes predavaju, teda 1tku, novu 3jku, 5tku, 7micku, 6tku a aj X3, X5 a Z4 M.
Aj Mercedes som skusil, starsie MLko, Ecko a Acko. A dakujem, nie je to zle, ale u mna osobne na BMW proste Mercedes nema. Jediny Mercedes ktory sa mi fakt ze paci, tak to je CLS. Tak to bych moch 😊
A Audi, interiery nezaujimave, pre mna bez napadu. Z vonha dizajn moze byt, RS4 alebo RS6 tak to ano, ale inak ma tie auta nenadchynaju. Proste starsi brat VW, ale nie o moc vyspelejsi. Ale zase, A6 allroad minulej generacie to bych moch 😄 Aj RS4 alebo RS6.
Ale BMW by som bral akekolvek, bez vahania.
Je to radost z jazdy, uplna radost z jazdy a pocit, ze clovek nechce vystupit z auta, ale este by sa rad vozil 😊
preco? lebo uz v r. 92 som sa ako dieta vozil vo vtedy novej 318i a proste to sa neda aby tie auta neprirastli k srdcu 😊
Treba skusit, potom clovek nic ine nechce. Skusil som vsetky BMW ktore sa dnes predavaju, teda 1tku, novu 3jku, 5tku, 7micku, 6tku a aj X3, X5 a Z4 M.
Aj Mercedes som skusil, starsie MLko, Ecko a Acko. A dakujem, nie je to zle, ale u mna osobne na BMW proste Mercedes nema. Jediny Mercedes ktory sa mi fakt ze paci, tak to je CLS. Tak to bych moch 😊
A Audi, interiery nezaujimave, pre mna bez napadu. Z vonha dizajn moze byt, RS4 alebo RS6 tak to ano, ale inak ma tie auta nenadchynaju. Proste starsi brat VW, ale nie o moc vyspelejsi. Ale zase, A6 allroad minulej generacie to bych moch 😄 Aj RS4 alebo RS6.
Ale BMW by som bral akekolvek, bez vahania.
Je to radost z jazdy, uplna radost z jazdy a pocit, ze clovek nechce vystupit z auta, ale este by sa rad vozil 😊
kesk mercedes robi aj triedu G a nezda sa mi ze by na nej aspon na slovensku zrovna jazdili dochodcovia >😁 vid napr www.mercedesgklub.sk
Mercedes vnímám jako "dědkovskou"značku,audi je převlečený VW,takže z těch tří celkem jasně BMW.
Ačkoliv automobilky investují hodně peněz do image svoje značky, já se vlivu teto reklamy snažím vyhnout. Ačkoliv jsem dal hlas Mercedesu, protože je to automobilka s největší tradici a nejvíce inovacemi v automobilovém průmyslu, když příjde na výrobky, hodnotil bych je a porovnával, bez ohledu na značku. Cítím se tak svobodnější.
Dal jsem hlas Audi,protože působí jako samostatná divize ve VW Group,a dělá si sama své motory,s VW má společného (oproti Škodě nebo Seatu)velmi málo a to hlavně v nižší střední...Ve vyšších třídách jsou to samostatně stojící auta.Přemýšlel jsem ještě o BMW,ale jako potencionální kupce bych si ho nekoupil,kvůli výbavě a zadnímu náhonu..Mercedes mi vůbec nic neříká.Éra vysoce spolehlivých a majestátních aut je už dávno pryč a současné MB už pro mě nejsou to co bývali...
ja som jednoznacne za BMW. Predstavuje moju filozofiu o aute.. Cela znacka mi "sedi" ci dizajnom alebo technikou.. A to sa tyka aj modelov M.
Mercedes nie je zly ale aj u mna ma image niekde inde.. Aj ked CLS a niektore ina ako nove S su nadherne auta.
A Audi je take dake bez zivota, bez duse, prilis sterilne...
Mercedes nie je zly ale aj u mna ma image niekde inde.. Aj ked CLS a niektore ina ako nove S su nadherne auta.
A Audi je take dake bez zivota, bez duse, prilis sterilne...
Přemýšlel jsem ještě o BMW,ale jako potencionální kupce bych si ho nekoupil,kvůli výbavě a zadnímu náhonu..
Prepac nechcem sa Ta dotknut ale neviem ci ma seat ibiza 1,2 lepsiu vybavu ako BMW 😁
Prepac nechcem sa Ta dotknut ale neviem ci ma seat ibiza 1,2 lepsiu vybavu ako BMW 😁
No to nemá,ale představ si že zase tak chudou výbavu v Ibize nemám!!Myslel jsem o proti svým konkurentům-Audi A3 a MB B.A i takový Cee´d je na tom výbavou velmi velmi dobře,což se třeba o základu BMW 1er říct moc nedá za tu cenu...
k tej Ibize a 1er. viezol si sa v 1er? ak nie, tak ti len tolko poviem, ze odvez sa rad, a zistis ze to auto je na UPLNE inej urovni ako Ibiza. nic proti Ibize, ale to su proste dva neporovnatelne vozy. 1er ako auto a tym co ponuka (kvalita, jazda, spolahlivost, komfort ... a mohol by som pokracovat) je minimalne o 1 kategoroiu vyssie. a ci by som radsej chcel napriklad vypeckovanu Ibizu alebo zakladnu 1er? Odpoved je jednoznacne BMW 1er.
No ale já se ani nepokouším srovnat Ibizu a 1er.Srovnávám BMW s Audi.A3 je oproti 1er krásné auto.Ať jezdí jak chce,nekoupil bych si auto,které se mi nelíbí!!A jednička od BMW k těm škaredým autům aspoň podle mého vkusu jednoznačně patří!!!
Jsem jednoznačně pro BMW, podle mě jsou to nejlepší auta na světě (ve své kategorii). Mercedesy jsou nudné a Audiny... hrůza, jenom plast...
Dal jsem hlas BMW, ale když vidím výsledek, raději jsem měl hlasovat pro Mercedes >😁 Vybíral jsem mezi nimi, protože každé z nich má svoje - BMW je více sportovní, MB je více komfortní. Navíc dnes jsou obě na špici, rychle představují nové modely a jsou velmi pokrokoví. Audi na ně trochu ztrácí. Nejsou to špatná auta, to v žádném případě ne, ale myslím, že ještě nedosahuje prestižní úrovně zbývajících dvou. Je to dáno poměrně krátkou historií značky (v prémiové rovině) i napojením na VW.
lepsi nez dvoulety R3 >😁
jazdim uz 4 roky na impreze wrx (nie sti)
jedine auto z tychto 3 znaciek , ktore mi charakterom (pocitom z jazdy) vyhovovalo a ktore si viem s kludom predstavit miesto imprezy ako komfortnejsiu a usadlejsiu alternativu je BMW 3 s benzinovym 6valcom (330i chodi velmi podobne, mozno menej agresivne, ale velmi provnatelna dynamika pri mensej spotrebe), v kazdom soferovanom audi som mal pocit ze medzi volantom a kolesami je kilo gumy, ked mercedes, sancu ma C320 cdi (ale to by som musel akceptovat automat)
ostatne bmw vratane modnej X5 su prilis velke a tazke, ja hlasujem za BMW 330i (nie 335, bmw ma laka v atmosfere)
jedine auto z tychto 3 znaciek , ktore mi charakterom (pocitom z jazdy) vyhovovalo a ktore si viem s kludom predstavit miesto imprezy ako komfortnejsiu a usadlejsiu alternativu je BMW 3 s benzinovym 6valcom (330i chodi velmi podobne, mozno menej agresivne, ale velmi provnatelna dynamika pri mensej spotrebe), v kazdom soferovanom audi som mal pocit ze medzi volantom a kolesami je kilo gumy, ked mercedes, sancu ma C320 cdi (ale to by som musel akceptovat automat)
ostatne bmw vratane modnej X5 su prilis velke a tazke, ja hlasujem za BMW 330i (nie 335, bmw ma laka v atmosfere)
tuhle sem viděl v bazaru BMW 3xx z roku 96, najeto prý 130 tis (sem se nasmál) a cenovka 120 tis.Kč (sem nasmál podruhé). To si může koupit jen šílenec.....
pekne si to zaskatulkoval >😁
ja mam zase zaskatulkovany lidi ktery jezdej velkejma amerikama jako ty co si tim lecej nejakej komplex >😁
ja mam zase zaskatulkovany lidi ktery jezdej velkejma amerikama jako ty co si tim lecej nejakej komplex >😁
Já si nic neléčím. Nemám co. Nejsem ani malej, ani tlustej a ni nemám krizi středního věku, abych si kupoval Corvettu (převedeno to vé kategorie Z8 apod.)
Navíc jezdím midsizem, což skutečně není velká amerika. Protože v tom případě je Superb či Passat taky velkej. Jen nevím co je pak S-klase BMW 7xx a Audi A8.....
Jen mi přijde proti mysli dávat za např. 11 let starou káru 120 táců, když za 80 můžu mít ouplně to samý. Jen to nebude mít na grille znak BMW,Audi či MB, což je mi naprosto volný...
A navíc neprovnatelné ceny ND, a hlavně o origo dílů jsou tyhle 3 značky totálně mimo....
Navíc jezdím midsizem, což skutečně není velká amerika. Protože v tom případě je Superb či Passat taky velkej. Jen nevím co je pak S-klase BMW 7xx a Audi A8.....
Jen mi přijde proti mysli dávat za např. 11 let starou káru 120 táců, když za 80 můžu mít ouplně to samý. Jen to nebude mít na grille znak BMW,Audi či MB, což je mi naprosto volný...
A navíc neprovnatelné ceny ND, a hlavně o origo dílů jsou tyhle 3 značky totálně mimo....
ja tim nechtel rict ze mas komplex ty pac stratus neni velka kara.
jen jsem reagoval na to tvoje nesmyslny skatulkovani.
co se tyce dilu tak mi rekni kdo dneska na ojety auta starsi peti let origo dily?
a co se tyce ceny ojetin tak se mrkni kolik stoji oejetej koncern a jak dobre se prodava. ale jinak souhlas ze jdou sehnat levnejsi auta za stejnej peniz.
jen jsem reagoval na to tvoje nesmyslny skatulkovani.
co se tyce dilu tak mi rekni kdo dneska na ojety auta starsi peti let origo dily?
a co se tyce ceny ojetin tak se mrkni kolik stoji oejetej koncern a jak dobre se prodava. ale jinak souhlas ze jdou sehnat levnejsi auta za stejnej peniz.
Audi je drahy VW, riadenie ma mdle a diesle dobre. NIe zle auto, ale neoslovi ma.
MB vyraba pomaly celu abacedu a uz neviem, ci A, B, C G, ML...ak ide o bezpecnost posadky je spicka, ale aj tak bys oms a zabil, zaspal by som na rovnych usekoch. V zakrutach soferuje za mna, niekdy sper, niekedy na porazenie.
BMW je asi jedina znacka, kde je jedno co vyraba, vzdy ma clovek pocit, ze je tam nieco sporotove. Radost jazdit. Pre mna znacka, kde sa stretlo najviac kompromisov bez toho, aby sa navzajom rusili. Z tychto troch jednoznacne BMW.
MB vyraba pomaly celu abacedu a uz neviem, ci A, B, C G, ML...ak ide o bezpecnost posadky je spicka, ale aj tak bys oms a zabil, zaspal by som na rovnych usekoch. V zakrutach soferuje za mna, niekdy sper, niekedy na porazenie.
BMW je asi jedina znacka, kde je jedno co vyraba, vzdy ma clovek pocit, ze je tam nieco sporotove. Radost jazdit. Pre mna znacka, kde sa stretlo najviac kompromisov bez toho, aby sa navzajom rusili. Z tychto troch jednoznacne BMW.
MB - auto cikánů
Nic v zlom ale ciganov som viedl aj na chryleri >😁
Podla mna sa to neda zovseobecnovat kazda znacka ma svoje pre a proti..a meni sa to od modelu k modelu...
Zjednodusene BMW super riadenie ale slabsi interier
Mercedes dobre spracovanie najnovsie technologie ale u niektorych modelov trosku nudna jazda (otazka znie ci z prestiznej limuziny chcem robit sportiak)
Audi o audi moc neviem nema moc moje sympatie aj vdaka koncernu.. v com som sedel malo vinikajuce spracovanie ale tiez to neboilo auto po ktorom by som tuzil... aj preto ze sa na slovensku dost kradnu...
je toho samozrejme viac toto je len strucny nazor...
Ondrej Myslel jsem o proti svým konkurentům-Audi A3 a MB B.A i takový Cee´d je na tom výbavou velmi velmi dobře,což se třeba o základu BMW 1er říct moc nedá za tu cenu...
Konkurent audi A3 je od mercedesu model C sportcoupe..
Cee´d nie je konkurentom ani jedneho z tychto aut uz len koli jazdnym vlastnostiam... jasne ze lacnejsie auto v plnej vybave bude mat lepsiu vybavu ako zakladny model o dve triedy vyssieho auta .. je to zase otazkou priorit....
Nic v zlom ale ciganov som viedl aj na chryleri >😁
Podla mna sa to neda zovseobecnovat kazda znacka ma svoje pre a proti..a meni sa to od modelu k modelu...
Zjednodusene BMW super riadenie ale slabsi interier
Mercedes dobre spracovanie najnovsie technologie ale u niektorych modelov trosku nudna jazda (otazka znie ci z prestiznej limuziny chcem robit sportiak)
Audi o audi moc neviem nema moc moje sympatie aj vdaka koncernu.. v com som sedel malo vinikajuce spracovanie ale tiez to neboilo auto po ktorom by som tuzil... aj preto ze sa na slovensku dost kradnu...
je toho samozrejme viac toto je len strucny nazor...
Ondrej Myslel jsem o proti svým konkurentům-Audi A3 a MB B.A i takový Cee´d je na tom výbavou velmi velmi dobře,což se třeba o základu BMW 1er říct moc nedá za tu cenu...
Konkurent audi A3 je od mercedesu model C sportcoupe..
Cee´d nie je konkurentom ani jedneho z tychto aut uz len koli jazdnym vlastnostiam... jasne ze lacnejsie auto v plnej vybave bude mat lepsiu vybavu ako zakladny model o dve triedy vyssieho auta .. je to zase otazkou priorit....
Zásadně nesouhlasím s tím,že Cee´d není srovnatelný s Audi A3,nebo BMW 1er.Máš sice pravdu,že co se týče prestiže a jízdních vlastností,je hlavně 1er jinde,ale proč bychom nemohli srovnat holý základ 1er s holým základem Cee´du??Výkonově jsou na tom podobně,a co se týče zákl.výbavy má jí Cee´d srovnatelnou s 1er,ne-li větší.Nehledě na záruku a prostor,který hraje jasně do karet Cee´du.
Pokud mluvíme o prestiži,Kia se s BMW ooopravdu srovnávat nedá!! 😁
Pokud mluvíme o prestiži,Kia se s BMW ooopravdu srovnávat nedá!! 😁
jo jenze aby sis udrzel tu kia zaruku musis jezdit do autorizovanyho servisu. vem si kalkulacku a spocitej si kolik te to celkem vyjde a pak si spocitej kolik te ta Super zaruka stala penez.
Ruku na srdce Rene i když máš BMW(nevím jestli ještě v záruce,ale asi už ne),snad ho nadáš v případě poruchy nějakýmu mechošovi,nebo si ho nebudeš doma opravovat na koleně?Uznej,že u novejch aut už tam toho moc neopravíš,elektronika je všude.Takže jestli máš BMW,Kiu,či Seata,stejně musíš do autorizovaného servisu!!!
Jasna volba BMW. Ale kdyby mi nekdo chtel dat medveda nebo audinu, nebranil bych se >😁 Ale proc BMW? Medved je u nas povazovan za auto pro bohace s kterym se v zime jen trapite. Audi je vysoce prakticky ale je hrozne okoukany a nicim nenadchne. Je to proste Audi A6... a nic... >😁 je to prakticka kara, reprezentujici ale na BMW ani medvedy nema. schazi ji takovej ten sarm. BMW je kapitola sama pro sebe. Kdo v tom jel pochopi... V zime sou sice taky problemy ale zbytek to vynahradi... To je proste laska...
Já jsem pro Audi. BMW se mi nelibi designově, snad s vyjímkou nové X5 a také kupé-kabria 3 se mi jejich design zdá příliš lacinný a hodně rychle se okouká. K Mercedesům jsem nikdy vztah neměl, tyhle auta mě nikdy ničím neoslovily. Takže zbývá Audi, líbí se mi A6 a A8, co se mi opravdu nelíbí je A4 po faceliftu a Q7. Asi nej je pro mě A6 a A6 Allroad, čistej a nadčasovej design spulu s kvalitou u mě prostě vítězí.
PS: Jinak samozřejmě vím, že pohled na design je u každého jiný. A taky vím, že BMW dělá úžasné motory a Mercedes má zase spoustu technickejch vychytávek, ale já se dost těžko smiřuju s ježděním v autě které mě neosloví...
PS: Jinak samozřejmě vím, že pohled na design je u každého jiný. A taky vím, že BMW dělá úžasné motory a Mercedes má zase spoustu technickejch vychytávek, ale já se dost těžko smiřuju s ježděním v autě které mě neosloví...
Já jsem pro škodu >😁
Ale v práci dávaj přednost audinám 8-s Mercedes je tam jeden a BMW žádné 😞
Ale v práci dávaj přednost audinám 8-s Mercedes je tam jeden a BMW žádné 😞
kdyz mas velkou poruchu tak je lepsi si to pojistit. ale nevim proc by si nemel jezdit do neautorizovanyho servisu. je to jako hazet hrach na zed. to ze se tam bojite jet neznamena ze je ten servis spatnej. jen musite vedet kam jet, kde vam to nezkurvej a kdyz na to nemaj naradi, reknou vam to...
Pokud jde o prkotiny a dotyčnému servisákovi věřím, tak proč ne. Ale větší zásahy nebo předepsané prohlídky bych od neautorizovaného servisu dělat nenechal - tam jde o zkušenosti s konkrétním typem, diagnostiku a možnost používat servisní manuály a to prostě nikdo jiný než autorizovaní nemají. Nehledě k tomu, že autorizovaný servis ručí za odbornost provedeného zásahu a když něco není v pořádku tak se mu dá slušně zatopit, stačí vědět kde a jak (pokud to není francouzská značka >😁 )
Ale jde, jde si spravovat zánovní (tj. 3-6) let stará auta. Servisní či dílenské manuály koupíte na ebay.com (majitelé evropských značek předem uklidnuji že hledat nic nemusí, neb najdou velký kulový, hehehe) a stačí mít vybavenou dílnu popř. známého mechanika co jí má a umět to. Neříkám že jde spravit vše, ale hodně věcí jo....
A tím nemyslím vymněnit kotouče, destičky, volej a vzduchovej filtr. To vám vyměním i na zánovním RR....To je totiž stejný už 40 let.... 😁
A tím nemyslím vymněnit kotouče, destičky, volej a vzduchovej filtr. To vám vyměním i na zánovním RR....To je totiž stejný už 40 let.... 😁
Ondrej: s rukou na srdci ti rikam ze do autorizovanyho servisu jezdim akorat na vymeny oleje a filtru z duvodu orazitkovane servisky pro pripadny dalsi prodej auta.
jinak si vse na aute delam sam. vetsi opravu nez desticky tlumice a par cepu jsem zatim resit nemusel. to ze se ti vysere cela elektrika a nebudes vedet co s tim je mala pravdepodobnost.
jinak si vse na aute delam sam. vetsi opravu nez desticky tlumice a par cepu jsem zatim resit nemusel. to ze se ti vysere cela elektrika a nebudes vedet co s tim je mala pravdepodobnost.
Nikdy si takové auto nekoupím, protože za cenu na kterou bych měl bych koupil jen ojetinu a to bych nechtěl a navíc uživit takové auto není levná záležitost, ale kdybych na to měl tak by u mne vyhrálo BMW trojkové řady. Větší auta už nemám rád a vezl jsem se v několika typech Audi, Mercedesu i BMW a prostě nejsilnější dojem jak vzhledově tak pocitově jsem měl z BMW. Takže jsem hlasoval pro BMW.
souhlas s barichellem.
nemam za zly nekomu ze nerozumi autum nebo to ze si nedokaze vymenit desky ale odsuzovat nekoho za to ze si to dela sam a jaktoze nejede do servisu se mi nelibi.
nemam za zly nekomu ze nerozumi autum nebo to ze si nedokaze vymenit desky ale odsuzovat nekoho za to ze si to dela sam a jaktoze nejede do servisu se mi nelibi.
Tady nejde jen o to zvládnout to na základě toho, že u všech aut je to tak nějak podobně. Tady jde o technické i dovednostní know-how. Vyškolený mechanik ví přesně co a jak má dělat. Pravděpodobnost, že něco udělá špatně nebo závadu špatně diagnostikuje se blíží nule. V případě, že by k tomu i tak došlo, lze uplatnit reklamaci provedené práce. Uznávám, že na řádově deset (nebo kolik) let starém Chrysleru se dá spousta věcí vyřešit "selským rozumem", ale dneska jsou auta (a BMW/MB/Audi tím spíš) mnohem dál. Skutečně mechanické závady jsou málo časté a když k nim dojde je to kumšt vůbec vědět co všechno odmontovat abyste se dostali na dotčené místo.
Souhlasím s Ricardem,v práci máme nějaké mechaniky,dílnu taky celkem solidně vybavenou,ale s odchodem posledních služebních felicií se opravy značně komplikují,fábia je někde úplně jinde a většinou už musí do servisu,o superbu škoda mluvit,tam se daj tak vyměnit kola a dolít olej >😁
Vím že u felicie se spravovaly i poruchy motoru,ještě i u 1.4Mpi ve fabce,ale třeba u HTP to již tak snadné není :?
Vím že u felicie se spravovaly i poruchy motoru,ještě i u 1.4Mpi ve fabce,ale třeba u HTP to již tak snadné není :?
Já dal hlas Audi. Ne že bych s kteroukoli zmiňovanou značkou měl nějaké praktické zkušenosti (až na destiminutový svezení v desetiletý A8 4,2 Quattro LPG 😄 ), mám to akorát tak okoukaný z obrázků tady na tom serveru, ale líbí se mi tam právě už tady kritizovaný interiér bez nápadu. Já to tak mám rád, je mi jedno, jestli sedím ve Škoda, VW, nebo audi, všecko je stejný nebo podobný a mě se to tak líbí. Jsem v tomhle směru dost konzervativní a to, jak se mi líbí vevnitř je pro mě jako potenciálního řidiče nejdůležitější. Proto to AUDI. Ale když se mám koukat zvenku, tak vede jednoznačně BMW se svojí krásnou šestkou. 😁
Jistě, je nutné vědět co kde odmontovat. To dozajista. Což není problém, dkyž máš dílenskou příručku a servisní manuál.
Jinak tě upozornujju, že ten 10 let starej Chryser, čím si narážel na mojí káru má motor Mitsubishi, hydroštely, OBD II (takže lze napojit an diagnostiku), ABS.....
Zas tak jednoduchá kára to není, i když američani nikdy nic nedělali moc složitě, i když v tomhle případě spíš japonci na zakázku američanů abych to řekl přesně.
Jen tam není kryt motoru s plastem no, amíci si na to nepotrpěli - nenajdeš ho ani u 2006 Sebring. Mimochodem u dobrého motoru stačí vyměnit svíčky, klínové řemeny, olej, air filter a PCV valve a případně repasnout starér a altík. Jinak by se nic řešit nemělo (platí všeobecně).
Jinak tě upozornujju, že ten 10 let starej Chryser, čím si narážel na mojí káru má motor Mitsubishi, hydroštely, OBD II (takže lze napojit an diagnostiku), ABS.....
Zas tak jednoduchá kára to není, i když američani nikdy nic nedělali moc složitě, i když v tomhle případě spíš japonci na zakázku američanů abych to řekl přesně.
Jen tam není kryt motoru s plastem no, amíci si na to nepotrpěli - nenajdeš ho ani u 2006 Sebring. Mimochodem u dobrého motoru stačí vyměnit svíčky, klínové řemeny, olej, air filter a PCV valve a případně repasnout starér a altík. Jinak by se nic řešit nemělo (platí všeobecně).
Motor ve tvém Chrysleru nedokážu posoudit, protože o něm nic nevím. Ale obecně dneska jsou motory plné elektroniky, různých čidel atd. Často na opravení závady stačí vymazat paměť ŘJ, a kdy to problém vyřeší a kdy ne jako laik (i když zručný a vybavený) nedokážeš posoudit. Mechanik potřebuje znalosti a zkušenosti s daným typem auta a to se jen z příruček získat nedá (mimochodem pěkná pálka, není levnější zajet do servisu než kupovat servisní manuál?).
Kdybych měl deset let staré auto - a jedno takové v rodině máme a nejezdíme s ním jen do autorizovaného servisu - tak není co řešit. Ale s novým nebo pár let jetým autem, a tím spíš BMW/MB/Audi, to není to pravé ořechové.
Kdybych měl deset let staré auto - a jedno takové v rodině máme a nejezdíme s ním jen do autorizovaného servisu - tak není co řešit. Ale s novým nebo pár let jetým autem, a tím spíš BMW/MB/Audi, to není to pravé ořechové.
Motor Mitsubishi V6 24Valve SOHC.
Čidel tam je, postup při nefukčnosti čidel😒br />
1) prostříkat sprejem na kontakty, pokud nepomůže, zkontrolovat dráty, pokud nepomůže vyměnit čidlo....
Je tam MAP sesonor, čidlo teploty vody, čidlo na ovl. plynu, čidlo k EGR atd...
Vymazat RJ fakt nepomůže, to je blbost...
Je lepší si vyblikat chybové kódy
přes Check Engine (mailfunction light). Manuály na ebay. com moc nestojí.... Rozhodně méně než 900,- kč v origo servisu za hodinu práce, kde navíc vědí kulový...
Čidel tam je, postup při nefukčnosti čidel😒br />
1) prostříkat sprejem na kontakty, pokud nepomůže, zkontrolovat dráty, pokud nepomůže vyměnit čidlo....
Je tam MAP sesonor, čidlo teploty vody, čidlo na ovl. plynu, čidlo k EGR atd...
Vymazat RJ fakt nepomůže, to je blbost...
Je lepší si vyblikat chybové kódy
přes Check Engine (mailfunction light). Manuály na ebay. com moc nestojí.... Rozhodně méně než 900,- kč v origo servisu za hodinu práce, kde navíc vědí kulový...
Nebudu se tady pouštět do obdobrných debat, protože na to nemám znalosti. I když do aut trochu dělám, k odborné mechanické práci jsem nikdy moc nepřičichl. Z toho o píšeš ten motor asi moc složitý není, ale dnešní motory jsou komplikované, jak diesely tak benzíny.
Každopádně můžu dát příklad z praxe. Když u jednoho auta najednou začal kolísat volnoběh, znamenalo to, že byl špatný kontakt u čidla zapalování v jednom válci. To ti diagnostika neřekne, nahlásí jen nějaký chybový kód na tom daném válci. Ale ty musíš vědět že tato konkrétní série toho motoru trpí na tuto závadu. A to s největší pravděpodobností nevíš. A když to náhodou víš, tak seš borec a můžeš se nechat zaměstnat v servise a ne se vrtat v autech doma v garáži.
Co stojí v US použitý manuály v dražbě mě moc nezajímá. V EU stojí nový manuály na auta co se stále vyrábí řádově tisíce korun a bývá i několik aktualizací ročně. K tomu musíš připočítat katalog dílů. Nehledě k tomu, že dovozce soukromníkovi manuály neprodá.
Každopádně můžu dát příklad z praxe. Když u jednoho auta najednou začal kolísat volnoběh, znamenalo to, že byl špatný kontakt u čidla zapalování v jednom válci. To ti diagnostika neřekne, nahlásí jen nějaký chybový kód na tom daném válci. Ale ty musíš vědět že tato konkrétní série toho motoru trpí na tuto závadu. A to s největší pravděpodobností nevíš. A když to náhodou víš, tak seš borec a můžeš se nechat zaměstnat v servise a ne se vrtat v autech doma v garáži.
Co stojí v US použitý manuály v dražbě mě moc nezajímá. V EU stojí nový manuály na auta co se stále vyrábí řádově tisíce korun a bývá i několik aktualizací ročně. K tomu musíš připočítat katalog dílů. Nehledě k tomu, že dovozce soukromníkovi manuály neprodá.
Tak tady myslím máme hezký příklad toho, jak někdo dokáže hodně, když se chce, a někdo dokáže strávit hodně energie vysvětlováním, proč to nejde. 😉
Ale bez urážky, chlapi, dělejte si každej po svým, na svět se vejdete oba.
Ale bez urážky, chlapi, dělejte si každej po svým, na svět se vejdete oba.
Nemáte si kupovat evropská auta a můžete mít taky použité manuály za pár bucks a i ty katalogy (Sandart Katalog či Spare parts catalog) náhradních dílů jdou sehnat. A když ho nemáš, stačí říct místnímu dovozci ND VIN té káry a on ty v on-line katalogu co má to číslo najde (třeba že pravý zrcátko na 05 Corvette má číslo 51568AB3)
Není co řešit 😄
Není co řešit 😄
ja se opet klanim ke klanu Bayerishe Motor Werke(nebo jak se to pise)...rekl bych ze je to samozrejme vec nazoru a nechci nekoho odsuzovat za to ze se mu libi mercedes ale pro me jako sportovne uvazujiciho je jasno jednicko BMW...mercedes je pohodlna perfektne vybavena a bezpecna kara(podle me vhodna ale tak ve veku 60+ >😁 )...a audi by bylo asi na druhym miste protoze nektery jeho auta jsou doopravdy velmi pekny (A/S 5)a s VW to jsou technicky velmi povedeny auta o spolehlivosti nemluve
ja se opet klanim ke klanu Bayerishe Motor Werke(nebo jak se to pise)...rekl bych ze je to samozrejme vec nazoru a nechci nekoho odsuzovat za to ze se mu libi mercedes ale pro me jako sportovne uvazujiciho je jasnou jednickou BMW...mercedes je pohodlna perfektne vybavena a bezpecna kara(podle me vhodna ale tak ve veku 60+ >😁 )...a audi by bylo asi na druhym miste protoze nektery jeho auta jsou doopravdy velmi pekny (A/S 5)a s VW to jsou technicky velmi povedeny auta o spolehlivosti nemluve
ricardo: nejvetsi blbost ktera je ( a bohuzel si to mysli i dost autoservisu) ze vymazanim ŘJ se odstrani chyba.
Impaler: Jistě, každému jak chce. Já třeba kdybych měl prémiový vůz nepojedu jinam než do autorizovaného servisu. A ani s jiným moderním vozem bych nedělal jinak. Chápu, že jsou lidé s opačným postojem, ale mě to za to nestojí. Čas, který bych strávil něčím, co profík vyřeší rutinním postupem za pár minut, raději věnuji něčemu jinému.
Rene: v tomto konkrétním případě ne. Vypadalo by to na poměrně drahou opravu a přitom to byla víceméně banalita. Jinak samozřejmě odstranění následku neřeší příčinu. Ale taky je kolikrát lepší jen vymyzat chybový kód a když se znovu neobjeví tak auto může zase nějakou dobu normálně fungovat dál. Taky záleží na slušnosti servisu, jestli se zákazníkem probere možnosti řešení a dá mu volbu.
Rene: v tomto konkrétním případě ne. Vypadalo by to na poměrně drahou opravu a přitom to byla víceméně banalita. Jinak samozřejmě odstranění následku neřeší příčinu. Ale taky je kolikrát lepší jen vymyzat chybový kód a když se znovu neobjeví tak auto může zase nějakou dobu normálně fungovat dál. Taky záleží na slušnosti servisu, jestli se zákazníkem probere možnosti řešení a dá mu volbu.
Otazka znie ci v autorizovanych servisoch robia profici....
Vacsinou z mojej skusenosti tam robia mumaci ktori vysli zo skoly a o oprave auta nemaju ani najmensie tusenie jedine co vedia je pripojit auto na pocitac..
a ked im ten nic nevyhodi nie je podla nich chyba...
Vedel by som o tom pisat story...
Vacsinou z mojej skusenosti tam robia mumaci ktori vysli zo skoly a o oprave auta nemaju ani najmensie tusenie jedine co vedia je pripojit auto na pocitac..
a ked im ten nic nevyhodi nie je podla nich chyba...
Vedel by som o tom pisat story...
Asi tak nějak. Když při prodřené isolaci drátu chtěli měnit ŘJ....
Nebo na dotaz je mezi těmi dvěšma části převodovky těsnění nebo je to tzv. "natvrdo" následoval protáhlý xicht a odpověd přivezte to sem, my se na to kouknem....
Ne jako kvalitní mechanik-garážista je lepší jak 65% ofiko servisů.....
Nebo na dotaz je mezi těmi dvěšma části převodovky těsnění nebo je to tzv. "natvrdo" následoval protáhlý xicht a odpověd přivezte to sem, my se na to kouknem....
Ne jako kvalitní mechanik-garážista je lepší jak 65% ofiko servisů.....
barri: zas tak horky to s tema ND na evropsky auta neni jak pises 😉
Já hlasoval pro BMW.První je sice podle mě Alfa Romeo,ale tohle téma evidentně zakládal nějakej amatér... 😉 >😁
I když mi v dnešní době dá trochu práce se srovna s designem nový trojky.Jinak ale fpoho.
R.B.-Ty díly bych tak neřešil,něco je drahý na tohle,něco na něco jinýho.Celý to ovlivňuje počet druhovýrobců a počet žádanejch dílů na výměnu.Z toho mi ale vychází,že podle spousty lidí je VW-Audi nejporuchovější,protože dnes a denně slyšim,jak maj ten servis levnej.....
S tim nakolik kdo využívá servis bych se asi moc nehrabal.Navíc i když budu mít dobrýho neorigo mechanika,tak mi asi těžko dá plnou záruku na provedenou opravu a origo díl.Třeba výměna rozvodů.Kámoš doporučí neorigo,vymění a třeba blbě.Řemen praskne,motor se potká,100klacků v *,papír asi žádnej v ruce nemam a kámoš mě nezdraví.Zatim sem nezažil a nikomu ani nepřeju.
I když mi v dnešní době dá trochu práce se srovna s designem nový trojky.Jinak ale fpoho.
R.B.-Ty díly bych tak neřešil,něco je drahý na tohle,něco na něco jinýho.Celý to ovlivňuje počet druhovýrobců a počet žádanejch dílů na výměnu.Z toho mi ale vychází,že podle spousty lidí je VW-Audi nejporuchovější,protože dnes a denně slyšim,jak maj ten servis levnej.....
S tim nakolik kdo využívá servis bych se asi moc nehrabal.Navíc i když budu mít dobrýho neorigo mechanika,tak mi asi těžko dá plnou záruku na provedenou opravu a origo díl.Třeba výměna rozvodů.Kámoš doporučí neorigo,vymění a třeba blbě.Řemen praskne,motor se potká,100klacků v *,papír asi žádnej v ruce nemam a kámoš mě nezdraví.Zatim sem nezažil a nikomu ani nepřeju.
no,tak nevím kdo tu chválí Alfu Romeo,ale fajn.Mercedesy šli hodně co se týče kvality dolů,i šéf Mercedesu to ač nechtěně musel potvrdit a jelikož znám lidi od Mercedesu,tak si na ně dost stěžují,ale když jezdí,tak jezdí nádherně.BMW??To je klasika se zadním náhonem,spíš novej design se nemusí líbit každýmu.A Audi??Tam není toho moc co vytknout,zpracování na jedničku a jízdní vlastnosti taky nemají chybu.
Kamarat doma rozoblal BMW 740i 1999 v max. vybave az na holy skelet (isiel na stolicu) a zase cele zlozil, vsetko perfektne funguje. Takze tvrdit ze sa neda opravit Fabia alebo Superb doma je smiesne. Spickove auta z konca 80-tych rokov boli zlozitejsie a napchanejsie elektronikou ako tieto lowendy. K teme: BMW, samozrejme.
MB - auto cikánů (pravda tedy hlavně starší vozy) ; BMW - mladí frajírci a nafoukaní byznysmeni. AUDI - asi nej "in" značka tady po škodě a VW....
Kdo nemá VW či Audi mezi kravatáky, jako by nebyl....
2- Mercedes ( E ) proste Mercedes
3- Alfa Romeo ( 166 ) láska
4- Jaguar ( xj ) klasika
-----------------
9- Audi - + pohodlie >😁 / - strašne nudne
10- BMW- + dizajn + zadný náhon / - trápna frajerina