Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
11. 3. 2007 12:41
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 12:23
11. 3. 2007 12:45
11. 3. 2007 12:54
11. 3. 2007 12:58
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 12:58
11. 3. 2007 13:01
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 13:06
11. 3. 2007 13:19
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 16:35
11. 3. 2007 16:43
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 16:44
11. 3. 2007 16:49
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 16:53
11. 3. 2007 17:02
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:01
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 17:05
11. 3. 2007 17:11
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:12
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:22
neregistrovaný "petrx"
11. 3. 2007 17:30
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:28
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 17:34
neregistrovaný "petrx"
11. 3. 2007 17:31
11. 3. 2007 17:35
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:33
11. 3. 2007 17:34
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 17:36
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 17:40
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:42
neregistrovaný "petrx"
11. 3. 2007 17:41
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 17:45
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:56
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 18:03
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 18:07
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 18:11
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 18:14
11. 3. 2007 18:25
neregistrovaný "petrx"
11. 3. 2007 18:32
neregistrovaný "sterys"
11. 3. 2007 18:40
neregistrovaný "sterys"
11. 3. 2007 20:10
11. 3. 2007 23:18
neregistrovaný "one-z"
11. 3. 2007 23:28
neregistrovaný "one-z"
12. 3. 2007 08:10
neregistrovaný "Ondrej1"
12. 3. 2007 20:40
neregistrovaný "one-z"
13. 3. 2007 11:28
neregistrovaný "Cheef"
11. 3. 2007 23:22
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 23:29
neregistrovaný "one-z"
12. 3. 2007 00:03
neregistrovaný "m4lcolm"
12. 3. 2007 10:52
neregistrovaný "jeanpav"
12. 3. 2007 12:28
neregistrovaný "sterys"
12. 3. 2007 15:11
11. 3. 2007 11:50
Ojetá fabia 40 kW versus motory např. z Felicie 50kW
Zdravím, na serveru vyzkouseno.cz kde jsou dealeři vozů Škoda, se už dají sehnat ojeté Fabie 40kW ve velmi dobrém stavu (jak oni píší) pod cenu 150 000,-

Musím říci, že tento 6 ventil jsem nikdy neřídil, mám zkušenosti z HTP 12V či z Felicie 50 kW.

Můžete se někdo podělit o zkušenosti z porovnáním těchto motorů? Třeba Felicie 50kW má papírově lepší hodnoty než Fabia 40kW, ale nevím, jestli to platí i v praxi.

Všem díky za příspěvky.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 12:41
Re: Ojetá fabia 40 kW versus motory např. z Felicie 50kW
Také mám zkušenost s Felicii 1.3mpi 50kw,kterou jsem měl rok a teď mám Ibizu 51kw a rozdíl je tady dost znatelný.Hlavně do 100km/h je rozdíl velký..Momentálně zkouším minimální spotřebu a dostávám se pod hranici 5,5/100km při kombinovaném provozu..
11. 3. 2007 12:23
Bez nadpisu
V praxi to uplatní hlavně vy vyšší rychlosti,kde HTP bude ztrácet 8-s

Ve městě myslím lepší HTP,i spotřeba je na straně HTP :roll:

Měl jsem napřed pět let felicii 50kw a potom rok HTP 40kw a že by ta fabia byla slabší,jsem neregistroval ;-)

Navíc jezdím i se služební 40kw htp již přes čtyři roky a 150000km a motor je vážně ve skvělé kondici,skvěle se s ním jezdí :)
Rozbalit vlákno
0
11. 3. 2007 12:45
Bez nadpisu
Jasně psal jsem,že je HTP ve městě pružnější ;-)

Do zhruba 80 bych řek,že jede lépe než felicia 50kw :?
Rozbalit vlákno
6
11. 3. 2007 12:54
Re: Re:
Díky za odpovědi, jak se třeba chová felicia 50kW na dálnici (při nepřekračování rychlosti 130 km/h) a to samé HTP 40kW?
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 12:58
Re: Re:
Ona ale jede celkově lépe než Felicia 50kw-ve všech jízdních režimech,při jakékoliv rychlosti jede líp!!Jak sem ale napsal,nejvíce citelný rozdíl je ale do 100km/h.Spíš bych řekl že je lepší srovnání s Felicii 1.6 55kw.
11. 3. 2007 12:58
Re: Re:
Jde mi o to, že za rozumnou cenu se už dá sehnat HTP 40kW ve verzi Attractive tj. s celkem slušnou výbavou za 150 000,- kdežto u té silnější verze se 47kW se dá sehnat tak kolem 170 000 a výše a to většinou ve verzi Classic plus. Verze ambiente se kolem 170 000 shání dosti těžko.
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 13:01
Re: Re:
No já bych do ojetiny už nešel,mám proto své důvody,ale rozhodně bych se zas tak na cenu nedíval...
11. 3. 2007 13:06
Re: Re:
Já najezdím za rok tak maximálně 10 000 km, tak se mi za nové auto tolik peněz dávat nechce:o( Jak s chovají dealeři škodovky, co prodávají ojetá vozidla, nevím. Je pravda, že pokud oni uvedou, že vozidlo je nehavarováno, po prvním jaiteli se servisní knížkou a u nich pravidelně servisováno, tak snad by to průšvih úplně nebude.

Ale když čtu recenze na fabie, tak jsou dost často dost negativní.
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 13:19
Re: Re:
To si každý musí rozmyslet sám,koupíš novou Fábii(např.),máš na ni záruku,a minimálně 3 roky do ní nedáš ani korunu navíc(kromě výměny oleje apod.)Nemusíš se bát,že bylo s autem špatně zacházeno,a třeba na Fabii I dostaneš i pěkně tučnou slevu(na skladovku).

Nebo to vyřešíš jako já co nechtěl Škodovku kterou má každý a půjdeš do Ibizy,která není tak okoukaná,má silnější motor,lepší výbavu(na úrovni Fabie Ambiente),atraktivnější design,a mnohem lepší cenu!!Já ji pořídil za 234900kč na leasing-přeplatím pouze 4000kč oproti hotovosti.
11. 3. 2007 16:35
Bez nadpisu
Doporučuji podívat se po skladovkách ;-)

Dá se teď sehnat ambiente i za 220000,navíc máš záruku a je to nové auto :-)

Ondrej:zase to s chválením HTP nepřeháněj,protože 40kw se na dálnici 50kw Mpi nevyrovná ani náhodou :roll:

Fabia i do mírného kopce již nestačí a ztrácí konstantní rychlost,kdežto felicia udrží rychlost i při plném obsazení(přibližně do 150) :roll:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 16:43
Re: Re:
Tak to se omlouvám za drobné nedorozumění já mluvil o verzi s 51kw.40kw verzi jsem neřídil od autoškoly a to už jsou 4roky,takže nemohu objektivně porovnat s 1.3 50kw od Felicie.
11. 3. 2007 16:44
Bez nadpisu
aha,no já si to myslel ;-)

Tak já zase nejel nikdy s 51kw verzí,ale 47kw má co dělat,aby felce stačil :roll:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 16:49
Re: Re:
To si opravdu nemyslím,protože jsem s ní jezdil asi rok v práci celkem často.Na základě těchto zkušeností jsem šel do Ibizy.Musím však podotknout,že jezdím pouze sám nebo ve dvou.A vím že Felicie nestačí...
11. 3. 2007 16:53
Bez nadpisu
U 51kw asi felicie moc nejde,u 47kw se to přibližně v 80 dorovnává a potom felicie fabii předjíždí >:D

Na dálnici 47kw do roku v. 2006 točí ještě víc než 40kw verze 8-s

Při dvou na dálnici ještě s HTP žádný problém,ale ve čtyřech už do kopečka max 140(47kw),kdežto felka jede lépe rychleji.... :roll:

mám to vyzkoušené,jak s HTP 40 či 47kw i felicií 1.3 50kw ;-)

PS:jenže felicii je silnější motor prd platný,podvozkově je mnohem jistější fabia ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:02
Re: Re:
No tam potom záleží jak dobře si měl tu Felicii a Fabii zajetou.Mám Ibizu stále v záběhu(6000km),ale rozdíl 5koní je znatelný,sice nijak brutálně ale poznáš to bezpečně.Felicii jsem měl pěkně rozježděnou,ale nejela víc než 170 tachometrových,a Ibiza jezdí už teď lehce přes 180!

Nad 120 do 160km/h je dynamika jakžtakž srovnatelná,ale do 120 Feldě ujedu...
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 17:01
Bez nadpisu
Už kvůli podvozku bych volil Fabii, tříhrnek má sice velmi specifický projev i výkonovou křivku, ale hůř snad nejede. Jen brzdy mi subjektivně přišly ve Feldě lepší - ty 2 metráky Fabie navíc jsou u základních motorizací s bubnovými vzadu hodně znát. Do MY2006 je tu pak enormě krátké zpřevodování pětky, na dálnici se to ve vyšších docela prodraží, přitom s plně naloženým autem stejně na dálniční max. rychlost nezrychlí (např. po zpomalení za předjíždějícím kamionem).
Rozbalit vlákno
0
11. 3. 2007 17:05
Bez nadpisu
já se bavím o verzi 47kw :shock:

na 51 se musím počkat až na novou fabii 8)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:11
Re: Re:
No :roll: to bude asi hodně vyrovnaný...s tou 47kw,ale i tak má Fabka lepší převody a podle mého při polovičním obsazení pojede líp,ale nechci se hádat.Myslím že lepší srovnání je spíš s tou 51kw verzí,pro Feldu hovoří hmotnost...
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:12
Re: Re:
Budeš kupovat novou Fabii?? ;-)
neregistrovaný "petrx"
11. 3. 2007 17:22
To je debata
No toje tema !

Tvrdit, ze Felda jede lepe nez 1.2 47 KW se mi zda trosku out. Mel jsem Feldu 50 KW a ted jsem koupil 1.2 47 KW a neda se to vubec srovnat. Trasy co jsem jezdil tak Fabka zvlada s mnohem vetsim klidem a kopce ty stejne kopce vyjizdi zhruba o 10 az 15 km rychleji.Felda na petku byla mnohem zhnilejsi. Zkus slapnout ve Felde ve 100 na plyn odezva bude velice vlazna. Fabia se ti rozjede lepe je lehceji zprevodovana.

Doporucim ti jed se projet v obou autech a pokud netrefis vytunenou Feldu 1.3 a z nejakehoduvodu spatnou 1.2 musis potvrdit co tady pisu.

Tohle neni vycteny,ale je to zkusenost z provozu pri presedlani z jednoho auta do druheho.

Tyto poznatky ma vetsina lidi co presedlala z Feldy Do 1.2 bavim se o 47 KW verzi. Ve skutečnosti je jeji vykon kolem 55- 56 KW a nema i vetsi kroutak Fabka ?

No debata o ničem
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:30
Re: To je debata
Já to tvrdím taky!!Že Fabka jede líp.Kolega TommyEngelo nechce věřit...
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 17:28
Bez nadpisu
Skutečný výkon 55-56 kw? Odkdy? Tyhle vysněný kilowatty miluju, nejdřív je mívala Felda, teď Fabie 1,2 >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrx"
11. 3. 2007 17:34
Re: Re:
No tak si obcas kup Svet Motoru a muzes si to tam precist. Byl to velky test, kde bylo vice aut vsechny mely vice KW nez udaval vyrobce mereno tusim v Auto Jarov.
11. 3. 2007 17:31
Bez nadpisu
Jak si to pročítám, tak spíše je chvála na 47kW, o 40kW nikdo nic nepíše:o(

Co se týká skladovek, na netu jsem zatímobjevil nejlevnější 47 kW verzi za 234 000 v ČSAO v Praze, akorát chybí palubní počítač a to bych se ještě musel zeptat, kdy byla v 2006 vyrobená kvůli té paté rychlosti resp. jejím zpřevodování.

Verzi ambiente kolem této ceny s 47kW jsem zatím neviděl. A pak jsem taky zvědavý, na kolik přijde Fabie II s 51 kw.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:35
Re: Re:
Na autorevue.cz je kompletní ceník.1.2Htp 51kw vyjde ve verzi Clasic na 282900kč a ve verzi Ambiente na 296900kč...
11. 3. 2007 17:33
Bez nadpisu
Jenže původní otázka zněla 1.2 6V proti 1.3 MPI, tedy 40 kW proti 50kW. A tam bych na HTP v dynamice moc nesázel.

Ale já bych to rozseknul tím, že v dnešní době už je Felicie za zenitem. Raději 40kW v bezpečnější a modernější Fabii, než 50kW ve staré reznoucí Felicii.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 17:34
Bez nadpisu
Souhlas s Mulderem, to jsem se snažil napsat dole.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 17:36
Bez nadpisu
TO je možné, přesto jede vysněných 55 KW 1,2 12V na dálnici mnohem hůř než 1,4 16V 55 KW. :!:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:40
Re: Re:
Nesouhlas se slovem "mnohem" :!: Asi jsi nikdy s 1.2 12v nejel... :!:
neregistrovaný "petrx"
11. 3. 2007 17:42
Re: Re:
Nevim jestly mnohem hur, ale o srovnani 1.2 a 1.4 o tohle tu nejde.Ono zas 1,4 nema 55 KW ale je to nekde kolem 60 KW.
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 17:41
Bez nadpisu
Tři roky jsem ho vlastnil, ale raději jsem do něj vůbec nesedal, ten motor za studena strašně vibroval.. >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 17:45
Re: Re:
No kámoš má 1.4 100PS ale na ten výkon celkem bída :!: Jede sice líp,než 1.2,ale na ten výkon to má jet trochu jinak...
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 17:56
Bez nadpisu
Na to mám malou radu, zkus motor 74 kw vytočit nad 3000 otáček, rozdíl poznáš při prvním předjíždění. Ten motor má jinou charakteristiku,a narozdíl od HTP vylaďeného na nižší otáčky podává dobrou práci v druhé polovině otáček. Tam kde je předjíždění s 1,2 adrenalinový sport, jsi s jednačtverkou dávno zařazený zpět... ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 18:03
Re: Re:
Já nesrovnávám 1.2 s 1.4.Jen říkám,že to moc nejede...Kámoš má v Audi A3 1.6 100PS a to auto jede o dost líp než ta 1.4 100PS.A to je ta Audina o dobrých 200kg těžší než Fábia...
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 18:07
Bez nadpisu
Když umíš správně zacházet tou tyčkou napravo od sedadla řidiče, tak ani ne >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ondrej1"
11. 3. 2007 18:11
Re: Re:
Nee,neumím,to umíš určitě jenom ty >:D :D
11. 3. 2007 18:14
Re: Re:
Tak jak si to tak pročítám, tak 40 kW asi nebrat.
neregistrovaný "petrx"
11. 3. 2007 18:25
srovnani
No ja nevim mel jsem soukrome Feldu a v praci jsme meli jako firemni auta Feldy 1.3 50 KW a kdyz jsme jeli z Prostejova do Prahy tak to 150 kopec nekopec nejelo ani nahodou a ta ani ve dvou. Leckdy jsme se plazili 110 noha na zemi.

Z tech 10 kusu jen jedna dokazala udelat tachometrovych 170 mela i jiny zvuk nejakej vydarenej kousek. Ty ostatni mely problem se zhrabat na 160 fakt to byla fuska.

Ta 1.2 co mam tak se na tech 170 na rovince zhrabe vzdycky a netrva to svete div se vecnost.

Ja jsem k te 1.2 pristupoval take s tim,ze je to 1.2 jeste k tomu 3 valec vazi to o 200 kg vic, ale v realu to auto jede lepe zatim si stojim, ale neberu nikomu jeho nazor.

Jen dodam jeden takovej poznatek. Kolega ma Favorita ve velmi dobrem stavu garazovany proste se o nej stara. Je to 50 KW ma 90000 najeto a zkousel se honit skolegou co ma 1.2 40 kw ten si ji koupil jako novou. Furt ten Favoritak vrtal do toho co si to koupil tu Fabku no a na jednych semaforech stali vedle sebe. Byla to vyzva. Kdybych v tom Favoritu nesedel tak bych tomu neveril, ze ho ta Fabka udela. Sice to bylo o fous ,ale ten Favorit ac papirove by to pro nej mela byt hracka mel velkej problem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sterys"
11. 3. 2007 18:32
6v je v poho
Vrátím se k původnímu tématu. FABKU HTP 40KW mám doma a FELICII 50 kw jsem měl taky+ otec jí má pořád, tak to trochu srovnám. Felda má jednu velkou výhodu a to je hmotnost,myslím že pokud by jsme narvali 1.3 mpi do FABIE vůbec by to nejelo, ale to jen tak naokraj. Jinak trošku lépe drží rychlost do kopce,což je dáno hlavně objemem,který ničím nenehradíš,zhruba do 80 km-h se mi zdá subjektivně lepší 40KW,po této hranici se to srovná a řekl bych že od 120 km-h má navrch už 50 kw Felda. Pokud ale nebudeš tahat přívěs nebo často jezdit naložený, vůbec se toho 6V 40KW nemusíš bát,ostudu neudělá, je dobře zpřevodovaný,líp než 12 v, takže má nižší spotřebu a líp tahá už od nějakých 1800 ot. A srovnávat zbytek těch dvou aut je úplně zbytečné, fabka je jinde, takže doporučuji. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sterys"
11. 3. 2007 18:40
Re: 6v je v poho
Jo a zapoměl jsem dodat že ta tátova FELICIE je ve vynikajícím stavu,najeto jen 69 000km, nebouraná,garáž,atd. 90% jiných Felicií bude v podstatně horším stavu,takže HTP je ok. ;-)
11. 3. 2007 20:10
Bez nadpisu
No já se nechci hádat,ale felicii 50kw jsem se služebním HTP 40kw prostě nestačil 8-s

Ale jinak souhlasím,HTP je rozhodně lepší než 1.3Mpi ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "one-z"
11. 3. 2007 23:18
Re: Re:
Tak tohle je debata... 8-s >:D

Souhlasim s TommyEngelo a m4lcolm.

Nevim proč, ale ten motor umí nadchnout a vytvořit v člověku pocit jak jede, ale skutečnost je trochu jiná. Asi to bude v docela pěkném tahu do 3000 ot/min a krátkých převodech, jinak nevim...

btw měli jsme chvíli doma jednu z prvních HTP (měla označení ještě MPI) a mysleli si jak to jede, jak je to tiché atd. Motor skoro každou chvíli šel přes 4000 ot/min (ale nebyl tolik slyšet), snadno se vytáčel, krátké převody, a my skoro udivení jak to jede oproti favoritu (46kw, zrych. 13s). Ale favorit kvůli hluku málokdy točil přes 3000 ot/min (kromě předjíždění), měl delší převody. Teď po roce ježdění s 16V, jsme jeli kousek s HTP 47 a s tátou jsme se shodli, jak jsem udělal dobře, když jsem vybral 16V. A musim se přiznat, že jsem se docela těšil, až přesedneme do našeho :)
neregistrovaný "one-z"
11. 3. 2007 23:28
Re: Re:
A abych byl k tématu, při normální jízdě na tom bude asi lépe to HTP, důvody níže, ale při ždímání na doraz, bych si na to HTP rozhodně nevsadil.

Ondrej: pravý zastánce HTP, tak teda vezmi tu svojí ibizu a jdi ji porovnat s 1.6/55 ve feldě. Nebo 1.4/74 ve fabii, ono ten motor totiž musíš trochu točit ;-)

Jestli ti přijde tohle, že to nejede, tak se nemá cenu dál bavit.

[odkaz]

Neber to útok na HTP, ale uznej že nejede jako ferrari ;-)
neregistrovaný "Ondrej1"
12. 3. 2007 08:10
Re: Re:
One-z pleteš si pojmy s dojmy a nejspíš neumíš číst!!

Jasně jsem napsal,že 1.2Htp nemůžeš srovnávat s 1.4 100PS!!Jen jsem se snažil napsat,že nejede jako 1,6 100PS!!Nezastávám se 1.2.Jen chci říct,že se tento motor dá srovnávat s ostatními motory tohoto objemu a výkonu.Nic víc,nic míň.Rozhodně nejede jak Ferrari...o tom vůbec nebyla řeč :!: :!:
neregistrovaný "one-z"
12. 3. 2007 20:40
Re: Re:
Ondrej: ano to jsi napsal, ale před tím jsi taky napsal, že rozdíl 16V/74 oproti HTP není nijak velký. Ten motor totiž musíš trochu vytočit, aby se ukázal rozdíl. Potom jsi to skoro chtěl srovnávat s felicií 1.6...

Mě ten motor taky nepřijde tak špatný (do města a na okresky), ale na silnější motory prostě nemá. Ono to chce dát každému motoru co potřebuje, např. ten 16V je nejlepší vytáčet někam k 6500 ot/min, ale 1.6 rozhodně nepotřebuje takové otáčky aby ukázala svůj výkon...

A k tématu jsem už napsal o něco níže.
neregistrovaný "Cheef"
13. 3. 2007 11:28
Re: Re:
Já myslím že ta felda na tom tak slavně nebude, kamarád ji ujel s fabií combi v sdi. Je to přeci jen už zastaralý motor.
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 3. 2007 23:22
Bez nadpisu
@one-z

tak nějak to vidím taky, dokud jsem jezdil jen s HTP, nepřišlo mi to. Zátah odspodu a točivost matou, než člověk začne jezdit i něčím jiným, neregistruje, že se to sice krásně točí, ale v otáčkách netáhne...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
11. 3. 2007 23:29
Re: Re:
m4lcolm: přesně, u tohoto motoru letí otáčky a rychlost skoro stojí...
neregistrovaný "m4lcolm"
12. 3. 2007 00:03
Bez nadpisu
Komu vadí u dnešních motorů, že se musí točit, ať si koupí něco v tédéíčku. :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jeanpav"
12. 3. 2007 10:52
Re:
Fabie je celkově vyspělejší auto a srovnání s Felicií je úplně mimo. Pravda, Felicie je o málo větší, což tady její obhájci určitě vytáhnou. S oběma auty jsem měl zkušenost v práci. Felicie je akorát převlečený favorit. Fabie má výrazně lepší jízdní vlastnosti, je mnohem lépe odhlučněná, lepší řazení, lépe se řídí... Zkrátka je to již německé auto. Jen bych se vyvaroval ročníků před 2002. Porovnání HTP a 1.3 Mpi... můj subjektivní pocit je, že tyto motory nejsou příliš rozdílný. HTP má poměrně hrubý chod, hvízdá, ale vcelku jede. Jel jsem tuhle s firemní Fábií (1.4 Mpi - která je tedy oproti HTP tišší) a HTP mě na dálnici z výjezdu z odpočívadla vzala do kopce. A to jsem to hnal na plný kotel.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sterys"
12. 3. 2007 12:28
Bez nadpisu
Nezlobte se,ale někteří z vás tady motají hrušky s jabkama, srovnávají 74 kw motory s 40 kw apod. Vůbec se nedržíte toho nač se ptal zakladatel linku ato jestli se dají srovnat motory 40kw HTP se čtyřicet let starým motorem 1.3 OHV.Myslím že HTP je dobrá náhrada, nic víc ,nic mín.Záleží s čím před tím tazatel jezdil a jak je náročný na dynamiku, já kupříkladu před fabií měl Renault 1.4 55 kw a nemůžu říct že by byl nějaký extra rozdíl mezi dynamikou 1.2 a 1.4 ,ale nejlepší je vše si tzv.vyzkoušet na vlast.kůži a testnout si to sám. Mně vyhovuje že nemusím HTP vytáčet kdoví kde,stejně nad 4000 ot. to nemá smysl,takže mně 16 v ,12 v motory příliš neoslovují. Jinak dnes jsem jel po delší době s FELICIÍ 1.3 BMM-jednobodák a můžu říct, zlaté HTP,takže pokud FELICII tak jedině MPI! ;-)
Rozbalit vlákno
0
12. 3. 2007 15:11
Bez nadpisu
Fabie je celkově vyspělejší auto a srovnání s Felicií je úplně mimo. Pravda, Felicie je o málo větší, což tady její obhájci určitě vytáhnou. S oběma auty jsem měl zkušenost v práci. Felicie je akorát převlečený favorit. Fabie má výrazně lepší jízdní vlastnosti, je mnohem lépe odhlučněná, lepší řazení, lépe se řídí... Zkrátka je to již německé auto.

Nevím,co to tady začali mnozí plantat,nikdo tady fabii s felicií nesrovnával :shock:

Že je fabka lepší to ví snad i malý dítě,tady šlo o motor 1.3 MPi/50kw a 1.2HTP 6v/40kw :roll:
Rozbalit vlákno
0