Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

48 komentářů

Po novém S-type, chystá Jaguar další malou kočku, která by tentokráte měla konkurovat BMW3,... . Myslíte si, že se automobilka dobře sostřeďuje na mladší klientelu? Já myslím, že je to vidět především na prodejních úspěších.
matuS
skor si myslim, ze taka vazna znacka a s takym renome robi velku hlupost, ze chce spravit svoje modely "ludovymi". ale to nieje politika jaguara, ale fordu (ten ich tusim ma pod palcom)
to určitě, ale malého Jaguara si koupí ti zbohatlíci, kteří asi nevědí nic o autech
Jak to myslís ? To jako že " odborník " raději koupí nějakou německou hromadu plechu bez kousku elegance jako třeba Mercedes nebo Audi ?
A jak to myslis ty - to jako, malej S-type je elegantni? - podle me je to auto pekna traparna (spousta chromu a vubec), ale proti gustu .....😄
sorry - v prvnim radku chybi "ze"
Já neříkám, že S je nějak super, taková XKR8 nebo XJR8 jsou něco úplně jiného, ale nezapomeň, že S je určen pro trošku jinou klientelu, taky je dvakrat levnější. Zatím s ním Jag slaví obrovský úspěch a zvyšuje výrobu. Jinak viděl jsi už noý F-type ?
F-type sem (asi) nevidel. Nemohl bys mi dat adresu kde se nachazi (at to nemusim hledat). dik
Pokud jde o ten S-type, je fakt, ze jsem asi moc zaujatej - nesnasim totiz repliky. (treba takovej novej brouk je podle me nejtrapnejsi auto na svete)
zkus muj web na adrese www.volny.cz/filip nebo mi dej mail a ja Ti ho poslu.
Diky za informace. Ten F je teda moc peknej. (Ja neznalec sem myslel, ze to ma bejt ten novej Jag stredni tridy (konkurent BMW3) - ale ten asi jeste neni nebo je?)
Ne, ten jeste není, ale uz se na nem pracuje, preci jen jsou penize Fordu znat, Jaguar ted predstavil behem par let vic novinek nez predtim za 10 let. A hlavne, konecne jsem se dockal Jagu v F1.
ten F-type je fakt spravnej sportak, na S-type je potrba si zviknout hlavne se me nelibi ta upadajici zadni cast.
A ja jen doufam, ze ho zacnou vyrabet, vypada fakt, jako kdyz je pripraven do vyroby, a dokonce bych rekl, ze je hezci naz jeho predchudce XK180.
Je fakt super, ale obavam ze to je jen concept-car a seriovej bude urci trosku jinak vipadat.
Minimalnezrcatka budou urcite normalni ... Skoda, tyhle se mi fakt libi.
Bohuzel nebudou to jen zrcatka, upravi ho podle predpisu (plavne USA), srovnej concept Beetle nebo BMW Z8 atd. Dostane narazniky (=nebude jiz ta krasna kapota z jednoho kusu), velka zrcatka - vsak vis co mislim.
Najake platforme od Forda pojede "BABY-Jag"? U S-type je to pry z nejakeho Lincolna.
Ta platforma byla vyvinuta v ramci koncernu pro Jaga a Lincoln. Lisi se akorat nastavenim tlumicu a dalsich veci, aby kazda znacka si zachovala svuj jizdni styl. Je to holt dan za to, ze Jag uz neni samostatny.
Tam najdete vse co bylo na adrese www.volny.cz/filip . Pripadne maily funguji jak na filip@volny.cz tak na filip@jaguarracing.cz .

Fik
Chcete-li je někdo poslat, pošlete mi mail na filip@jaguarracing.cz
Kde? Da se nane divat na netu?


luckyluk@altavista.com
vyzkousej adresu [odkaz]
slyšel jse, že bez CATS se téměř nedá jezdit. Auto se houpe, naklání a u mnohých vyvolává zvracení, ale s CATS se dá jezdit už dost dobře.
to je podle me nesmysl, v ruznych testech ( napr. i SM ) pslai, že CATS apod. pouze umoznuji ridicum jezdit normalne. Kdyz to vypnes, tak se to pry chova jak Porsche 911 Turbo - kola gumujou asfalt, zadek se přetáčí atd. Je to dano pohonem zadních kol a výkonem nejakých 370HP. Samozrejme to plati pro XJR a XKR verze. Jaguary vetsinou sedi dost dobre ...
no to sis asi spletl modelovou řadu, jezdil sem Dimlerem z 94 roku a gumovat to chce mít tvrdou náturu, když to auto řve jak kráva a žere jak prase. Netvrdím, že baby negumuje - to gumuje i vylaďená felicie, ale zas to nepřeháněj. A chceš-li gumovat, tak se svez ve Viperu nebo Toyotě Supra.
XKR je sportak, vis ? Jinak Daimler asi fakt negumuje, ale jak řada XKR tak XJR mají akceleraci na 100km/hod mezi 5-6 sekundami...
asi jsme se nepochopili, o tom gumovani jsem myslel radu prave XJR a XKR.
stejně bych si S-typa nekoupil. To bych ty peníze radši narval do velké kočky sice hůř vybavenou, ale už velkou.
Jo, taky bych mel radeji treba i starsi V12 nez novy Sko. Jinak co jsi rikal na tu radu X400 ?

Ja jen doufam, ze tak nebude vypadat.
Jaguar by potřeboval vyrobit úplně nový model něco jako kdysi XJ, aby pouze neobnovoval starší verze, ale to dělá vlastně pořád.
To je fakt, ale treba takove BMW dela v limuzinach totez - evoluci, ne nic revolucniho. A jednomu i druhemu vyrobci to jde, takze ...
no dobře, ale např. takový Mercedes a jeho nové S nebo CL - to je fakt bomba a myslím si, že těch S se prodá víc než Jaguarů nebo Bavoráků 7
Nevím Mercedesy mě neberou - postav vedle sebe XKR8 na 20" kolech a vedle dej jakékoliv kupe od Mercedesu a medvěd bude vypadat jako chudý a pomalý příbuzný.
myslíš třeba CL od Brabuse??? No, nevím ....
jenze medved od brabuse je uz upravený - v tom pripade by jsi tam musel dát třeba XKR od Ardenu ...
Posli mi prosím ty fotky na ludsimr@volny.cz
Precti si schvalne posledni Auto Tip, je tam test osmivalcoveho Ska a za jizdni vlastnosti ma 5 hvezdicek z 5ti. Mam pocit, ze budes mit asi nejakou chybu v informacich.
Propaganda splnila účel - ty jsi toho zářným příkladem a každý kdo má velkého jaguara by se ti vysmál ................
Je jasne, ze jizdni vlastnosti budou horsi nez u XJ a XK rady, ale ta je taky tak o 500 000 - 1000 000 drazssi. Ja nerikam, ze je Sko kdovi jake, taky bych radeji XKR, ale rozhodne to neni sunt, jak ho licis.
Byl představen Jaguar R1 - oficiální web www.jaguarracing.com , můj web www.jaguarracing.cz
A mozna i kupe ...
Kolega z práce mi řekl, že v loňském AMS viděl fotku Ska Kombi. Opravdu něco takového Jágoš zkouší? Zdá se mi, že už to jde někam moc blízko k Fordům; i když proti kombíkům osobně nic nemám.
Zkousi, jmenuje se Shooting Brake, a vypada pomerne slusne. Taky zkousi Sko o vykonu 450PS a bez omezovace jako odpoved na M3.
na tehle adrese jsou vsechny SPY fotky Jagu a daslich aut.
Díky za info, už jsem se podíval a vůbec navypadá špatně. Mimochodem začátkem 90. let dělal Aston Martin dvoudveřáka taky s názvem Shooting Brake. Nebo se mýlím? Už si všechno nepamatuji.
Aston Martin Shooting brake bylo 4 dvéřové kombi.
Tak jo, já už si to nepamatuju. Vím jen, že bylo krásné jako všechny AM's.