zdravím,
co z těchto aut a motorizací by jste s ohledem na praktičnost,poměr užitná hodnota/cena a spolehlivost doporučili?
Auto bude používáno na denodení popojíždění po městě a mimo jiné na dojíždění do práce (cca 6 km jedna cesta).
O komfort mi zas až tak nejde, spíše bych upřednostnil nějakou jednodušší osvědčenou motorovou jednotku a auto , které nebude extra náročné a drahé na servis.
Rád bych , abych příležitostně do auta naložil motorku(D= cca 2.20, V= cca 1.15)
1.Nisann NV200 1.6 benzín(japonec), nebo 1.5 nafta(francouz)
2.Ford Tourneo Connect 1.8 nafta, nebo 1.8 duratec benzín(u nás málo rozšířený)
3. VW CADDY maxi 1.6 benzín (s přetavbou na LPG?), údajně dost žravá a líná varianta...
Mimo to , že se rozhoduji který model vybrat,si ještě nejsem úplně jistý, zda vzít benzín, nebo naftu(odvíjí se taky hlavně od konkrétního motoru a jeho spolehlivosti), ale vzhledem ke způsobu využívání by byl benzín asi vhodnější variantou.
U benzínu bych zřejmě počítal se zástavbou LPG, ale když zvážím jeho pořizovací cenu , tak by spolehlivý diesel, který by s krátkými denodeními popojížďkami neměl problém, vzhledem ke spotřebě byl zřejmě ekonomičtější variantou...
(Diesel by neměl mít filtr pevných částic a dvouhmotný setrvačník).
díky za příspěvky a názory.
PS😜okud by na trhu bylo vhodnější auta, nechám si poradit...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kyklop
0
pokial riesis nove auto, tak na absenciu filtra pevnych castic mozes zabudnut. Vyslovene zly, resp. nespolahlivy motor v sucasnosti asi neexistuje.
co z těchto aut a motorizací by jste s ohledem na praktičnost,poměr užitná hodnota/cena a spolehlivost doporučili?
Auto bude používáno na denodení popojíždění po městě a mimo jiné na dojíždění do práce (cca 6 km jedna cesta).
O komfort mi zas až tak nejde, spíše bych upřednostnil nějakou jednodušší osvědčenou motorovou jednotku a auto , které nebude extra náročné a drahé na servis.
Rád bych , abych příležitostně do auta naložil motorku(D= cca 2.20, V= cca 1.15)
1.Nisann NV200 1.6 benzín(japonec), nebo 1.5 nafta(francouz)
2.Ford Tourneo Connect 1.8 nafta, nebo 1.8 duratec benzín(u nás málo rozšířený)
3. VW CADDY maxi 1.6 benzín (s přetavbou na LPG?), údajně dost žravá a líná varianta...
Mimo to , že se rozhoduji který model vybrat,si ještě nejsem úplně jistý, zda vzít benzín, nebo naftu(odvíjí se taky hlavně od konkrétního motoru a jeho spolehlivosti), ale vzhledem ke způsobu využívání by byl benzín asi vhodnější variantou.
U benzínu bych zřejmě počítal se zástavbou LPG, ale když zvážím jeho pořizovací cenu , tak by spolehlivý diesel, který by s krátkými denodeními popojížďkami neměl problém, vzhledem ke spotřebě byl zřejmě ekonomičtější variantou...
(Diesel by neměl mít filtr pevných částic a dvouhmotný setrvačník).
díky za příspěvky a názory.
PS😜okud by na trhu bylo vhodnější auta, nechám si poradit...