Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "tv"
29. 6. 2006 12:16
Bez nadpisu
Dorabany sytic mozno ano, ale z vyroby...? To pocujem prvy krat.
neregistrovaný "Milllosh"
28. 6. 2006 09:04
Bez nadpisu
mrknu na tu netesnost karburatoru, mozna je to skutecne tim... jinak manualni sytic to ma normalne z vyroby, je to dovoz z Německa, klasicky nerizeny karburator....

podtlakove membrany se daji take sehnat?
27. 6. 2006 21:26
Bez nadpisu
No,já jsem měl na favoritu 135 GLX z roku 1993 taky ruční sytič.Na sloupku řízení.Nechával jsem si ho dělat kvůli snížení spotřeby... >:D

Takže ruční sytič u favoritu existuje :?
neregistrovaný "tv"
27. 6. 2006 17:24
Bez nadpisu
Favorit?!?! Ziaden Favorit, pokial viem, nemal rucny sytic. Je tam tusim taky bimetalovy slimak, ktory sytic otvori/zatvori podla teploty motora. Ak by otacky kolisali v uzkom rozmedzi, povedzme od 800 do 1200, poradil by som, ze mas problem s nejakou netesnostou za karburatorom (posilovac brzd, podtlakovy regulator predzapalu apod.), prip. ze je pneumaticke ovladanie otvorenia klapky sytica vadne. Takisto by som skontroloval kolik, ktorym je pripevnena doska rozdelovaca k hriadeli - ten sa zvykne po case vybit a potom prdzapal lieta hore-dole.

Avsak ak otacky stupaju az k 2500 a ZAROVEN HOVORIME O OBYCAJNOM KARBURATORE A NIE O VSTREKOVANI CI RIADENOM KARBURATORE S KATALYZATOROM, ako Favorit r.v. 90 standardne mal, tak je chyba jedine v sytici alebo skrtiacej klapke.

Nebabral sa Ti niekto v nastaveni karburatora? Karbec, pokial nema ziadnu netesnost, vsetky podtlakove membrany su v poriadku,ak dodavka paliva neviazne a ak sa nastavi podla predpisu vyrobcu (postup sa da najst napr. v mudrych knizkach k Favoritu), pobezi roky rokuce. Urcite dlhsie, ako ktorekolvek elektronicke vstrekovanie...
neregistrovaný "Milllosh"
27. 6. 2006 09:42
Bez nadpisu
no jo jenze to nema automaticky sytic ale klasicky, táhlo pod volantem
neregistrovaný "Beny_1"
25. 6. 2006 08:59
Re: Re:
Pravděpodobně opotřebovaný automatický sytič - vyměnit.
neregistrovaný "Milllosh"
23. 6. 2006 09:53
Bez nadpisu
nikdo neporadi?
neregistrovaný "Milllosh"
21. 6. 2006 12:11
volnoběh - favorit
mám problém: Favorit r.v.90 karburátor... kolísání otáček volnoběhu, při studeném autu v pohodě, po zahřátí kolísají otáčky od normálu k vyšším otáčkám, pod normál neklesají, kolikrát až k cca 2500ot... nedá se to regulovat, když otáčky snížím, pak to zdechá... díval jsme se do karbecu a je tam jakási klapka, která se samočinně otvírá a zavírá... nevím, co tím...