mrknu na tu netesnost karburatoru, mozna je to skutecne tim... jinak manualni sytic to ma normalne z vyroby, je to dovoz z Německa, klasicky nerizeny karburator....
Favorit?!?! Ziaden Favorit, pokial viem, nemal rucny sytic. Je tam tusim taky bimetalovy slimak, ktory sytic otvori/zatvori podla teploty motora. Ak by otacky kolisali v uzkom rozmedzi, povedzme od 800 do 1200, poradil by som, ze mas problem s nejakou netesnostou za karburatorom (posilovac brzd, podtlakovy regulator predzapalu apod.), prip. ze je pneumaticke ovladanie otvorenia klapky sytica vadne. Takisto by som skontroloval kolik, ktorym je pripevnena doska rozdelovaca k hriadeli - ten sa zvykne po case vybit a potom prdzapal lieta hore-dole.
Avsak ak otacky stupaju az k 2500 a ZAROVEN HOVORIME O OBYCAJNOM KARBURATORE A NIE O VSTREKOVANI CI RIADENOM KARBURATORE S KATALYZATOROM, ako Favorit r.v. 90 standardne mal, tak je chyba jedine v sytici alebo skrtiacej klapke.
Nebabral sa Ti niekto v nastaveni karburatora? Karbec, pokial nema ziadnu netesnost, vsetky podtlakove membrany su v poriadku,ak dodavka paliva neviazne a ak sa nastavi podla predpisu vyrobcu (postup sa da najst napr. v mudrych knizkach k Favoritu), pobezi roky rokuce. Urcite dlhsie, ako ktorekolvek elektronicke vstrekovanie...
mám problém: Favorit r.v.90 karburátor... kolísání otáček volnoběhu, při studeném autu v pohodě, po zahřátí kolísají otáčky od normálu k vyšším otáčkám, pod normál neklesají, kolikrát až k cca 2500ot... nedá se to regulovat, když otáčky snížím, pak to zdechá... díval jsme se do karbecu a je tam jakási klapka, která se samočinně otvírá a zavírá... nevím, co tím...