0
Pozdravujem vsetkych priaznivcov Peugeot 206. Potreboval by som ziskat informáciu - ako sa dajú namontovat zadne reproduktory do zadnych dvier v Peugeote 206 (5-dverove), teda akym sposobom mam demontovat plast na zadnych dverach aby som sa dostal do priestoru k reproduktorom v zadnych dverach a ako mam tahat káble az k pristrojovej doske. Vdaka za kazdu pomoc.
Pokud to téma založil znalec Pežotů, tak bych se zeptal na spoustu věcí, pokud to založil ten, kdo chce odpověď, pak je to nošení dříví do lesa. 😄
Asi nejvíc by mi nadchnul ten, kdo by dokázal odhalit škubání při rozjezdu polostudeného motoru u 106-ky. Pak by mi nadchnul někdo, kdo zná výstupy z počítačů 106-ky a 306-ky a uměl by navrhnout dodělávky ve stylu "computer-tuning" - třeba okamžitou spotřebu i jen v relativních jednotkách nebo výstup pro otáčkoměr, který u staré 106-ky chybí. Stejně musí být zajímavé, jestli někdo dokáže dekódovat výstupy z řídící jednotky pro autodiagnostiku - když existují počítačoví hackeři na všechno možné, jakto, že ne na auta ? Nebo třeba jestli už do republiky někdo dovezl 106-elektromobil a jaké jsou s ní zkušenosti, ....
Asi nejvíc by mi nadchnul ten, kdo by dokázal odhalit škubání při rozjezdu polostudeného motoru u 106-ky. Pak by mi nadchnul někdo, kdo zná výstupy z počítačů 106-ky a 306-ky a uměl by navrhnout dodělávky ve stylu "computer-tuning" - třeba okamžitou spotřebu i jen v relativních jednotkách nebo výstup pro otáčkoměr, který u staré 106-ky chybí. Stejně musí být zajímavé, jestli někdo dokáže dekódovat výstupy z řídící jednotky pro autodiagnostiku - když existují počítačoví hackeři na všechno možné, jakto, že ne na auta ? Nebo třeba jestli už do republiky někdo dovezl 106-elektromobil a jaké jsou s ní zkušenosti, ....
na co konkretne shanis tuning a jaky? s tim chip-tuningem to je u Pazout spatny, temer bezvyznamne (cca 6ps za 7.000,-Kc se nevyplati)... takze pokud nemate motor s turbem nebo 16V nezbyva nez potrubi, filtr, hlava atd...
na 306ku hdi. 1. shanim spoiler na zadní - pate- dvere. nasel jsem jeden moc peknej, decentni, ale v belgii, k nam ho nikdo nedovazi. nasel jsem dobrej vejfuk - devil. ten se necha koupit, ale za 20 t. chip. no, neco dela gx, neco v nemecku a neco snad i bervid. ale jake jsou s tim zkusenosti a co na to rika motor....
To Goo😜 ten chiptuning se fakt nevyplati, to radsi tam dej K&Nko a upravi si potrubi (staci nekdo sikovnej se svareckou a hezka koncovka) / ja sam jsem si ho udelal od motoru az do zadu pruchozi - je to rachot ale dobry... nic vic bych na tom HDI radsi nedelal...jelikoz ja mam treba na motoru 110.000km a mam GTI benzín, tak upravim akorat hlavu a vacku...
Je někde vrakoviště Pežotů, zvláště 106-ek ?
Telefonní číslo ?
Potřebuju palubní desku (palivoměr a denní km v háji) a ventilátor topení (opravovaný a furt rámus) či alternátor (špatná ložiska).
Telefonní číslo ?
Potřebuju palubní desku (palivoměr a denní km v háji) a ventilátor topení (opravovaný a furt rámus) či alternátor (špatná ložiska).
2 Tomas: už jsem ti to sice psal v jiné rubrice, ale existuje v Praze speciální vrakoviště na 106 a to na Praze 5, Butovická 100 (vedle fotbalového stadionu Patenidis Motorlet) telefon: 02/551963,57211409. Pro ostatní: ještě se tam specializují na 405. Sám jsem si tam pár dílů na 106 sehnal nebo vymontoval.
Mám zajímavý problém. Vyměnili mi ve 106-ce olej. Za 2 dny na to jsem ze zvědavosti zkontroloval hladinu a zjistil jsem, že je tam asi 1/3 cm nad horní rysku. Pamětliv upozornění, že se může olej dostat do výfuku z spálit katalyzátor jsem to v servisu reklamoval a oni mi řekli, že tam dali přesně 3.4 litru, jak má být a že olejová vana není naťuklá, aby měla menší objem, takže je to správně a že je ta měrka asi blbá a že jsem to třeba neměřil na rovině. Postavili to na rampu a bylo to s horní ryskou, jenže po 3 km jizdy, což nemá žádný rozumný smysl. Existuje možnost nechat si změřit emise, abych zjistil, zda je katalyzátor OK a pokud budou emise špatný, tak aby mi nesebrali osvědčení ? Takové cvičné změření emisí. To bych asi musel mít známého, co ?
Dá se pak katalyzátor sehnat taky z vrakoviště nebo levnější nebo člověk vyplázne 15 000,- Kč ?
Pak se budu dohadovat se servisem, jestli je to jejich vina a jestli už nebyl v pr... předtím.
Dá se pak katalyzátor sehnat taky z vrakoviště nebo levnější nebo člověk vyplázne 15 000,- Kč ?
Pak se budu dohadovat se servisem, jestli je to jejich vina a jestli už nebyl v pr... předtím.
Tak přesně to samé jsem zjistil i já po výměně oleje u Peugeot servisu. Buď je ta měrka blbě zkonstruovaná, nebo jsou to profíci jen cenami. Mimochodem jsem tam měl zrovna nový kat, cena komplet střední díl výfukového potrubí s katem cca 8000,- (Elit). Taky můžu říct, že můj motor nikdy neukápl ani kapičku, naprosto čisťounký, ale jen do doby, než mi v tomtéž profi servise vyměnili rozvoďák, pak to teklo přes těsnění hlavy (to jsem vyreklamoval, vyměnili ho), a navíc to od té doby kape kdesi zboku u alternátoru. Prostě borci. Takových zkušeností mám bohužel víc. Čím dražší, tím horší. Mějte se.
Nemel by si zmatkovat. Mne taky do Favorita dali o 0.5 l vic,bylo to tak 0.5 cm nad horni ryskou a zjistil jsem to po 5000 km. Emise byly O.K. Vypustil jsem olej a jezdil dal. Apropo se mi nechce verit, ze by stredni dil vyfuku s katalyzatorem stal je 8 000,- Kc. Jen katalyzator na Bravu stoji 19 000,- Kc
Tomas: moc te Tvoji rysce nerozumim... jinak za 100-1500 Ti zmeri emise vsude jen tak...jetli je katalyzator v cudu, tak ho vyndej a az pujdes na emise, sup tam s nim 😄
Presne tak... leva packa na ovladani blinkru a svetel na GTI - Valeo, 2000,- v Peugeotu... Valeo u AutoKrasny 1500-1600,-, tak to je temer se vsim...original kupuju jenom takovy drobnosti (spunt,cudlik atd.), to se da...
106, r.v. 1992: Mám rozbitý palivoměr a ventilátor topení a větrání interiéru, tak jsem se informoval na vrakovišti: přístrojovka 500,- - 1000,- Kč a ventilátor 500,- Kč. Pak jsem si pro tu srandu zavolal Pežotům a čekal jsem nějakou ukrutnou pálku a tak neuvěřitelně hrozný to zase není: jednotlivé součásti přístrojovky: tachometr 1662,- Kč + DPH, velký palivoměr 771,- Kč, ventilátor kabiny 2500,- Kč. No, jistě nekoupím si to, ale čekal jsem nesmyslnější pálky. Jinak jsem četl, že auto složené jen z náhradních dílů obvykle teoreticky dosahuje 2 - 4 násobek ceny nového.
Nazdárek, mám dotaz, ať to nemusím hledat půl dne.
Občas mi na teploměru vedle hodin místo teploty blikaj tři pomlčky. Jindy to zase ukazuje správně. Mám tedy podezření na studeňák u čidla. Myslím, že bude někde vepředu u nárazníku, ne? Nebo čím by to mohlo být? A kde to čidlo přesně najdu?
Dík
Občas mi na teploměru vedle hodin místo teploty blikaj tři pomlčky. Jindy to zase ukazuje správně. Mám tedy podezření na studeňák u čidla. Myslím, že bude někde vepředu u nárazníku, ne? Nebo čím by to mohlo být? A kde to čidlo přesně najdu?
Dík
Docala zajímavé i legrační pokoukání je na www.peugeot.com - Concept Cars: prodloužená 306-ka, nebo dokonce 806-obojživelník či co. Jen nevím, zda je to taková designérská sranda či to chtějí v limitovaných sériích opravdu dělat jako 607-Feline - Mikimaus na kolečkách 😃))
Pěkný článek o elektromobilech, ....
Jen o 107 a 307 ani ťuk, variací na 206-ku je tam fúra, ale o 7-kové řadě nic.
Pěkný článek o elektromobilech, ....
Jen o 107 a 307 ani ťuk, variací na 206-ku je tam fúra, ale o 7-kové řadě nic.
ma 206tka oboustranny pozink nebo ne??
mam dojem, ze v tom lzou i prodejci.
Nevite nekdo jak to s tim je?
mam dojem, ze v tom lzou i prodejci.
Nevite nekdo jak to s tim je?
je ten deasel nejak pocut vice nez dvujlitr? Chtel bych ho koupit ale dost se obavam protoze predtim sem mel dvujlitr a to bylo supr a ted nevim ci si mam znova koupit ten alebo deasel lebo ten mme pre zmenu lake ekonomikou prevadzky
Kolik koní měl ve své nejlepší slávě PEUGEOT 205 T16, jde o poslední ostrou, soutěžní verzy před ukončení skupiny"B" . Odpovědi pošlete na ZDN@ATLAS.cz
Děkuji
Děkuji
Prodám Peugeot 205Diesel r.v. 86 5- dveří, 1,8 d,bez CZ dokladů, nebo koupím doklady. info na tel 0602 35 85 59. Díky
Zkusím na originálního odborníka můj a Hafíkovo obvyklý problém. Lehce vystydlá 106-ka z r.v. 1992 na jedničku po prvním rozjezdu škube, případně až úplně chcípne, pomůže jen hodně vytočený motor s extrémně pomalu pouštěnou spojkou. Druhý rozjezd úplně O.K. Jednička se v tu chvíli chová tak, že lehce zmáčknutý pedál plynu nedává nic a pak v určité poloze se tam jako dostane moc benzínu a zase nic, čímž to vyrazí a i chcípne. V další jízdě už i jednička naprosto normální plynulé chování. Servisy nenašly nic, údajně by to mohly být i čidla od oleje, zasekávání benz. pumpy, kterou měli taky venku, ....
Co všechno za data uchovává P106 a P306 v paměti počítače o jízdě ? Data a interface - černá skříňka nebo je rozhranní do PC popsané ? Moci si podojit počítač do PC - to by bylo super - to by pak i hackeři zvládali udělat z notebooka palubní počítač. 😃)
Jako programátor jsem zvědavej, co z toho leze.
Jako programátor jsem zvědavej, co z toho leze.
Zdar Tome, zajímalo by mě, jestli máš ve 106ce ŘJ Bosch nebo Marelli. Já Marelli. Jinak už jsem dlouho neškubal, ale občas si to taky cukne, abych Tě potěšil.Jinak mě zaujal způsob programování volnoběžných otáček jak píše Etzold.
mate nekdo nejake konkretni zkusenosti. je jednoduche nekam dat auto at vam to precipuji, ale neco rozumneho, aby to jelo, ale bylo zaroven setrne k motoru a nemelo to zasadni vliv na zivotnost... poradte. hdi, 306, 90ps. znate nekdo napr. gx tuning?
m: to je presne vono, nikdy nevis, ale pokud ten chiptuning nezvysi vykon nijak brutalne (treba ve spojenim jeste s necim), tak by se nic nemelo po..., akorat se trosku zvysi spotreba ve vyssich otackach... btw. mas jeste zaruku na auto?
...zaruku mam, ale zase kdyz pridas 10 ps za cca 20 000,- k cemu to pak je, je to nepomer 😄. max. ti naroste o 2km, kroutak o 5 Nm a vykon nic moc. ani to nepoznas. to chce znat ten kompromis a nekoho, kdo tomu rozumi....
čau m, no +10PS a +5Nm na 306HDI 90PS to je nějak málo ne?
My děláme 306HDI na 115PS a 253Nm (+25PS a +48Nm) za 21.250,- s DPH s tím, že pro nová auta poskytujeme roční záruku na motor. Se 306-kou to docela pěkně potom jede. Brnkni, když budeš mít náladu to otestovat. 0602/746393
My děláme 306HDI na 115PS a 253Nm (+25PS a +48Nm) za 21.250,- s DPH s tím, že pro nová auta poskytujeme roční záruku na motor. Se 306-kou to docela pěkně potom jede. Brnkni, když budeš mít náladu to otestovat. 0602/746393
A kolik propálených pístů 😃?
mohl by jsi milane.65 rict vic? co ty pisty... ten usklebek je faktickej, nebo ze to je nejak hodne, nebo co? jake jsou nejake limitni a omezujici hodnoty. myslim, co se tyce pomeru paliva, tlaku, vykonu...? motor, resp. auto z vyroby ma vzdy tech slibenych 66 kW, nebo je mezi novejma rozdil napr. ±5 kW...
Přečipování není nic jiného než změna limitnich hodnot programu řídící jednotky motoru na ukor něčeho. V prvé řadě emise, spotřeba a životnost.
Nejhorší na tom je, že diagnostika motoru se většinou tváří, že se nic neděje, ale nárust výkonu o desítky procent je někde vidět. Podle zkušeností kolegů v ser. síti jsou na tom huře 90 HP verze, kde se začaly vyskytovat dosti vážné důsledky. Viz moje předešlá reakce. Common rail má někdy dost problemů sám se sebou a s naší naftou.
Nejhorší na tom je, že diagnostika motoru se většinou tváří, že se nic neděje, ale nárust výkonu o desítky procent je někde vidět. Podle zkušeností kolegů v ser. síti jsou na tom huře 90 HP verze, kde se začaly vyskytovat dosti vážné důsledky. Viz moje předešlá reakce. Common rail má někdy dost problemů sám se sebou a s naší naftou.
...a je tedy neco lepsiho, pro narust vykonu u 90 ps hdi, nez chiptuning? vyfuk s tim neudela temer nic, ne? vzduchovy fultr take ne... co tedy?
Mám 306 TD a bliká mi ukazatel venkovní teploty
--- °C. Myslím si, že to je čidlem, ale nemůžu ho najít, poradí mi někdo ze zkušenějších ? Už jsem tím hledáním strávil celý večer. Díky.
--- °C. Myslím si, že to je čidlem, ale nemůžu ho najít, poradí mi někdo ze zkušenějších ? Už jsem tím hledáním strávil celý večer. Díky.
Pravé ext. zpětné zrcátko, ze spodu.
mate s tim nekdo nejake zkusenosti? slysel jsem, ze frantici, obecne, maji namereny vykon VZDY NIZSI, nez je tomu v papirech. co vy na to? setkali jste se s tim? ja se na to chystam. zvedavost... 😄
Máš pravdu, ale nedá se to říct obecně. Většinou ale např.japonských a francouzských aut se to stává poměrně často a u hodně supersportů.
jo, jo, o tech japoncich jsem to taky slysel... pry nemci jsou na tom dobre. o kolik procent prumerne to je mene? je to zanedbatelne, nebo je to papirovy podvod a lakadlo na zakaznika?
jo, jo, o tech japoncich jsem to taky slysel... pry nemci jsou na tom dobre. o kolik procent prumerne to je mene? je to zanedbatelne, nebo je to papirovy podvod a lakadlo na zakaznika?
Hele, jde o to, že Němci platí daň z výkonu.
Možná je to ve smyslu té jejich touhy chránit se za každou cenu a v každém případě, ale je to tak. Nemci např. i v servisní dokumentaci neuvedou např. kompresní tlak 32-34Barů, ale minimálně 26.
Skoro všechny VW mají na brzdě od 5-20% více výkonu. Např. TDI 90PS mívají 100-105PS, TDI PD 100PS má okolo 120PS, 2.5TDI 102PS má okolo 125PS, 1.6 75PS má okolo 82PS. Přesně jsou třeba motory TDI 110PS a VR6. Ale např. BMW M5 nemá psaný výkon skoro o 20%, Honda CIVIC 1.6 115PS má 98PS. Hodně japonců má třeba požadovaný výkon, ale tak o 600 otáček výš, ale kroutící moment nedosahuje udávaných hodnot. Všeobecně je to těžké, když vezmeme 10 stejných aut, každé z ních bude mít jiné parametry a jde o to jakou výslednou hodnotu budeme prezentovat. Někdo vezme maximum, někdo průměr a někdo třeba minimum. Každý výrobce si brzdí sám a nehledě na to, že prezentovaný výkon je důležité marketingové lákadlo. V praxi je to tak, že budu li jezdit 5 let s BMW a VW a potom si koupím japonce se stejným výkonem a váhou budu mít pocit, že nejede.
Hele, jde o to, že Němci platí daň z výkonu.
Možná je to ve smyslu té jejich touhy chránit se za každou cenu a v každém případě, ale je to tak. Nemci např. i v servisní dokumentaci neuvedou např. kompresní tlak 32-34Barů, ale minimálně 26.
Skoro všechny VW mají na brzdě od 5-20% více výkonu. Např. TDI 90PS mívají 100-105PS, TDI PD 100PS má okolo 120PS, 2.5TDI 102PS má okolo 125PS, 1.6 75PS má okolo 82PS. Přesně jsou třeba motory TDI 110PS a VR6. Ale např. BMW M5 nemá psaný výkon skoro o 20%, Honda CIVIC 1.6 115PS má 98PS. Hodně japonců má třeba požadovaný výkon, ale tak o 600 otáček výš, ale kroutící moment nedosahuje udávaných hodnot. Všeobecně je to těžké, když vezmeme 10 stejných aut, každé z ních bude mít jiné parametry a jde o to jakou výslednou hodnotu budeme prezentovat. Někdo vezme maximum, někdo průměr a někdo třeba minimum. Každý výrobce si brzdí sám a nehledě na to, že prezentovaný výkon je důležité marketingové lákadlo. V praxi je to tak, že budu li jezdit 5 let s BMW a VW a potom si koupím japonce se stejným výkonem a váhou budu mít pocit, že nejede.
diky za informace. je zajimave cist neco z praxe a i s jinymi znackami. klega vymenil seriovou hondu za seriovou mazdu ve stejne objemove tride a i vykonove a mazda je o poznani linejsi... 😲(
Mám 306 TD, 96, opravoval jsem jí po drobné nehodě a nemůžu přijít na poslední závadu. Tou je, že auto při záběru ( tzn. když je v tahu ) tak se přibližně při rychlosti 50-70 km/h roztřese, současně to docela dává rázy do řadící páky. Když přejdu tuto rychlost tak to pak zase jede jako čert, klidně 190 km/h a bez problémů. Je to docela nepříjemné, zkoušel jsem silentbloky na motoru, uložení ramen, ložiska v kole, vyměnil jsem už pravou poloosu, spodní čep na rameni vpravo, prohodil gumy přední za zadní a dál se přiznám, že už nevím. Nesetkal se někdo s něčím podobným, budu vděčný za každý nápad nebo radu. Dík.
Pokud se u nás v servise setkáme s tímto problémem a bývá to dost často následuje tento postup
1-kontrola pneu, myslím tím boulí, dost často to dělá poškozený kord a je uplně jedno jestli je to přední nebo zadní pneu /u před. náhonu/
2-poloosy obě, umý to udělat vyjetá jehla, házivost poloosy, pokud jsou poloosy repas na 99 % je to v nich, setkali jsem se s dobrou repasí až na 3 pokus, po dodání orig. dílu byl klid.
3-středové ložisko uchycení P poloosy.
V každem případě je to z podvozku, jinde to nehledej. Doporučuji udělat 4 hlavou Geometrii a zjistit souosost /to je slov👋 náprav.
1-kontrola pneu, myslím tím boulí, dost často to dělá poškozený kord a je uplně jedno jestli je to přední nebo zadní pneu /u před. náhonu/
2-poloosy obě, umý to udělat vyjetá jehla, házivost poloosy, pokud jsou poloosy repas na 99 % je to v nich, setkali jsem se s dobrou repasí až na 3 pokus, po dodání orig. dílu byl klid.
3-středové ložisko uchycení P poloosy.
V každem případě je to z podvozku, jinde to nehledej. Doporučuji udělat 4 hlavou Geometrii a zjistit souosost /to je slov👋 náprav.
Tak jsem včera po Tvých radách zase lehnul pod auto, že se podívám jestli něco neobjevím. Zjistil jsem, že je trochu ( opravdu ne moc ) vymačkaný a od ramene odlepený silentblok, který drží pravé rameno směrem k podlaze. Tak jsem ho dneska objednal, večer mi ho přivezou a jsem moc zvedavý jestli to pomůže. Pak vyzkouším ten zbytek, jenom jsem přemýšlel nad těmi gumami, dával jsem shodou okolností nové protektory na zimu, ale mate mne, že to třese jenom v záběru. Gumy by snad třásly pořád, nebo ne ?
kterej motor v 405ce mel 108kW? oběm a takový věci. chtěl bych vědět. (mělo by to být 1905ccm)
Byl to motor XU9J4 108/148/6400. Toč. moment - 166/5000. Zdvihový objem - 1905 cm3. Zdvih - 88 mm. Vrtání válců - 83 mm. Kompresní poměr - 9,7. Jinak tenhle motor se dával do Mi 16-tek od modelového roku 1990. Jinak před tím měl ten motor objem něco okolo 1870 cm3, ale nevím to přesně. Zajímavé je, že ten starší motor dosahuje vyšší maximálku při nižší spotřebě, nevím co vedlo Frantíky k tomu, aby ho "Upgradovali".
MI16(XU9J4Z),MI16x4(XU9J4Z).
dva nahore uloz. vackove hr.
Vrtani/zdvih: 83x88,
vykon kW/PS: 108/147-6400 Ot/min
kroutak: 166/5000
kompr.: 9,7:1
MOTRONIC
Altik: 1000W
Bat.: 12V/42Ah
Verze s 3cest. katem
dva nahore uloz. vackove hr.
Vrtani/zdvih: 83x88,
vykon kW/PS: 108/147-6400 Ot/min
kroutak: 166/5000
kompr.: 9,7:1
MOTRONIC
Altik: 1000W
Bat.: 12V/42Ah
Verze s 3cest. katem
Originál zahrádka u 306 je přišroubována 4 ks šroubů M8 imbus s úplně placatou hlavou aby se vešel pod těsnění a dveře. Měl by někdo tip kde je sehnat popřípadě mi poslal rozměry. Díky moc.
...u prodejcu zahradek, u peugeotu... 😄 napr. thule, neumann, a vsichni dealeri. neoriginaly reznou, original vydrzi vice.
jenom proletam co ja vim tak 1,9 8V nejslabsi verze Jetronic, stredni 88kw Motronic, nejsilnejsi Jetronic a 1,9 16V Motronic mejte se
Shanim nějakou dokumentaci, nebo servisní manuál k P605SV3.0.
Mam original francouzskou knizku na vsechny
Peugeoty 605. Od nejslabsich benzinu,diesely az
po 3,0 V6. Byla ale dost draha, stala me 1200 Kc.
Prodal bych ji tak za polovic. Mel jsem 605 srdt. Super auto. Ted mam posledni model 406 HDI. Je
to sracka. Mam ji pul roku a uvazuji o prodeji.
Uz ji nechci ani videt.
Peugeoty 605. Od nejslabsich benzinu,diesely az
po 3,0 V6. Byla ale dost draha, stala me 1200 Kc.
Prodal bych ji tak za polovic. Mel jsem 605 srdt. Super auto. Ted mam posledni model 406 HDI. Je
to sracka. Mam ji pul roku a uvazuji o prodeji.
Uz ji nechci ani videt.
Prosím o radu! Koupil jsem Peugeot 406 lehce bouraný na předek. Původ je z Francie, mohu zdokladovat. Můj problém spočívá v odblokování počítače. Vše funguje, ale bohužel neznám kód na odblokování. Skoušel jsem navštívit renomovaný servis- v Liberci. Bohužel jsem auto nekoupil od nich, tak jediné pro ně možné řešení je vyměnit počitač a veškeré čidla, na to nemam. Udajně lze počitač odblokovat podle čísla motoru. Prosím Vás o radu.
Federal Cars v Praze má databázi číslo karoserie - bezpečnostní kód, ale bylo by nutné jim precizně dokázat, že to auto není kradené.
Pokud jsem dobře pochopil, jedná se o klavesnicový imobilizer. Jestli je to tak, že neviš kod, zkus 1111, byva to nepsane pravidlo.Pokud toto nepomuže zbývá pouze jediná možnost a to výměna řídící jednotky. Čidla se měnit nemusí. Nepomuže ani značkový servis, protože se z diagnostikou nikam "nedostane" pokud se neodemkne řid. jednotka kodem. Nebudeš první a ceny začínají od cca 18000,- kč, dle typu.
Nevím, jak u Peugeota 405 GLI zapojit otáčkoměr, + a - je jasný, ale kde se snímají otáčky, ve schematu z cívky, ale to nesedí, zřejmě z řídící jednotky, neporadí někdo? Díky
Je nejaka firma, ktera provadi chiptuning peugeotu?
...je jich tisic. napr.: www.chiptuning.cz,www.pcnative.cz/gxtuning,www.renocar.cz,www.domansky.com,www.federalcars.cz. dale je dost firem v nemecku a rakousku (viz. vyhledavace). u nas se ceny pohybuji od 20 do 30 tisic kc. v nemecku kolem 1100 dm. je dulezite, aby pri "tunovani" brali ohled na vsechny parametry motoru a ne pouze na urcite "vykonove spektrum". myslim, ze vyse jemenovani pusobi duveryhodnym dojmem. az budes mit precipovano, dej vedet. o jake auto a jaky motor se jedna?
Prosím o radu, po výměně těsnění pod hlavou začalo občas tuhnout řízení, je to jako by občas vynechávalo servo. Při zatáčení chvílema tuhne a chvílema jde normálně. Díky
Máte někdo zkušenosti s výkonem klimatizace v Peugeotu 407. Podle mě u mého vozu má klimatizace malý výkon na vnitřní prostor. Než se to trochu vychladí při teplotách cca 30st. tak to trvá. Mám zkušenosti z Mondea, Focusu, Hondy Jazz a ty chladí za chvíli. V servisu mi řekli, že to má při minimálním chodu větráku chladit na 6st.na teploměru u výdechu klimatizace a to je v pořádku. Děkuji H.
zdravim,máte někdo zkušenosti s originál rádiem v 306?Rád bych ho vyndal,ale nějak to nejde,žádná díra na vidličky tam neni,byla tam jen 1 záslepka,která sem teda vypích a je tam teda 1 díra,ale stejnak nejde ven,pokud někdo víte,tak dejte vědět.Díky Mliko
Prosím, na P407 ide rozmer pneu 205/60 R16H .Ktorý liaty disk je na ne vhodný R16/6,5,alebo R16/7 ?Ďakujem.
Krásný večer,rád bych se zeptal,mám takový problém a nevím přesně co by to mohlo být.Předek auta mi cca po 10-15 min. začne klepat,nejvíce to dělá při neutrálu a taky když sešlápnu spojku.Když je auto v tahu tak to přestane.Se závadou jsem byl v servisu,kompletně se zkontrolovali a promazali obě poloosy a měnilo se ložisko na poloose.S tím že by to mělo být už dobrý,auto zpočátku neklepalo a pak zase začalo..Opět jsem byl v servisu,nejsou si jistý co by jiného to mohlo být.Na ložisko na kole to nevypadá..Nemáte s tím někdo zkušenosti co by to mohlo být?Předem děkuji.
Cawte vsetci, chcel by som sa Vas spytat, ze aky motor by ste odporucali pre Pegeotík 207 ??? 😄
No jasne, mne by v poho stacila aj ta 1.4-ka, a čo to mas za rocnik ??? 😉
5/2008, auto má teraz najazdených necelých 20000km a šoféruje sa čím ďalej tým lepšie.
NOOO, pozrel som si ho a je pekne,a tie zadne, ľavé dvere to má byť čo ??? 😉
to nebolo mojou vinou... Dvere vymenili za nové a na aute sa neprejavili ani neobjavili žiadne negatíva, nebol posunutý stĺpik ani podbeh, nevystrelili ani airbagy (ťukes bol v malej rýchlosti cca 15-20 km/hod). Tak ako som bol spokojný so spoľahlivosťou 206-tky (počas 4 rokov a 80000km nebol okrem výmeny brzdových platničiek a pravidelných prehliadok žiadny iný zásah do auta) je to aj v prípade 207-čky.
Ďalšie otázky píš do diskusie pod mojou recenziou
Ďalšie otázky píš do diskusie pod mojou recenziou
prosim o radu nalil jsem do chladice destil vodu,ale kontrolka me porad hlasi ze nemam vodu
ahojte
uvazujem o kupe 307 SW 2,0 HDI, mnohi ma vsak od tohoto odradzaju, vraj je to velmi poruchovy, nedobry typ. dajte vlastnu skusenost please. dik
uvazujem o kupe 307 SW 2,0 HDI, mnohi ma vsak od tohoto odradzaju, vraj je to velmi poruchovy, nedobry typ. dajte vlastnu skusenost please. dik
Zdravím, prosím Vás nevíte někdo kolik má být motorového oleje v motoru??Jedná se o Peugeot 605,R.v. 92,89Kw, 2.0i
Děkuji
Děkuji
Tých 4,75 píšu pri výmene oleja, takže pravdepodobne po vrchnú rysku. Tak aby tých 5 nebolo veľa...
Dobrý den prajem, mam peugeot 406 2.0 HDi 80kw r.v. 2004. Mam xenony a pred par dnami mi za to pani policajti zobrali technicky preukaz. Chcel by som si to dat zlegalizovať a viem ze v SVK legislative, na to musim mat spravené ostrekovanie xenonov a naklapaci mechanizmus ale neviem či to niekto dokáze spravit. Ak áno, vedeli by ste mi poradit kde kto to robi a kolko by to mohlo cca stať?
Dakujem
Dakujem
Cau. V nedeli sem poslal svou 306 pres strechu, takze ma par pomackanych plechu(vcetne promackleho sloupku u spolujezdce) a je zrejme mimo i leva predni poloosa. Ale v posledni dobe jsem ji daval do kupy, ma novou zadni napravu, motor slape jako hodinky. Bohuzel se mi uz fakt nevyplati ji opravovat a potreboval bych ji strelit na soucastky, nevite jak nejlip na to? Nemam s timhle zkusenosti. Pripadne jestli nevite o nekom, kdo se na Peugeoty specializuje a nehodila by se mu kara navic na soucastky.
Ahoj, v servisu utahovali volant a teď mě bliká kontrolka airbagu, neví někdo, čím to je ??????
cavte chcel by som sa spitat auto ma najazdene 17000 km a ked je motor chladny tak mi skacu otacky a jak keby vynechaval nejaky valec.. sviecky su vymenene a lambda sombda tiez.. co to moze robit?
Koupil jsem si Peugeota 406 2.0 HDi, rok výroby 2000 a přes noc se cosi stalo. Ráno byla baterka úplně vyšťavená (auto jsem v noci zhasnul a všechno vypnul jak se patří). Přes kabely to nechytalo, tak jsem koupil novou baterku (72Ah). Vše ok a druhý den ráno to samé. Centrál nefunkční, otočím klíčkem, vůbec nic se nerozsvítí....mrtvo.
Měli byste prosím radu, co s tím může být??
Předem moc děkuju R.
Měli byste prosím radu, co s tím může být??
Předem moc děkuju R.
Mám 306 1,9 td když teplota venku klesne na pět stupnů nad nulu při startováni zabublá žhaviče mám nové
Ahoj, mám problém s mým kupátkem, nejdou blinkry.
Pojistky zkontrolované,relátka taky a nic. Kdybys věděl o někom
ne moc drahém z Mladoboleslavska,kdo byto zvládl opravit, poraď.
Děkuju. Petr
Pojistky zkontrolované,relátka taky a nic. Kdybys věděl o někom
ne moc drahém z Mladoboleslavska,kdo byto zvládl opravit, poraď.
Děkuju. Petr
Můžete mi někdo poradit jakou si do Peugeota 407 2,0 HDI můžu pořídit baterku. (jak silnou nejvíc)?
díky
díky
prosím může mi někdo poradit 2l benzín 100kw houpou mi otáčky při volnoběhu když vyřadím tak to i někdy chcípne diagnostika nic neobjevila děkuji
Zdravim, mam menší problém a žádám o radu, mam model 406 kombi 2001 rok výroby, motor 3 litr V6 24 ventil, na pátém válci jsme měnili cívku, po výměně, ale kontrolka furt svítila, tak jsme odpojili baterku pro restart, a od té doby nemůžu nastartovat, svítí mi tam kontrolka v podobě klíče, zkoušel jsem všechno podle knížky, jako polohy a držet knoflík atd a nic, točí ale nic, nevíte někdo prosím co stím? děkuji za odpověď.
ČUS LIDI, NEZNÁ NĚKDO NEJAKEJ FÍGL NA DEMONTÁŽ POŠKOZENÉHO TOPENÍ NA 306 rok 97..KOUKAL JSEM DO KNÍŽKY A KVULI TOMU TOPENÍ SE MUSÍ ROZEBRAT 1/2 VNITŘKU AUTA ...NEJDE TO NEJAK JEDNODUŠEJC ..MOŽNÁ TO PUJDE ZDEMONTOVAT NEJAKÝM ZPUSOBEM A I KOUKAL JSEM ŽE BY MOHLO BEJT MÍSTO NA VYSUNUTÍ POD KASTLÍK ALE NEVÍM TO NA 100 proc., TAK JSI RADŠI NECHÁM PORADIT
Zdravím. Pri poslednej jazde mi auto začalo neuveriteľne dymiť na bielo a taktiež sa pridal problém so štartovaním. Váha vzduchu bola menená pred pol rokom. Z agregátu počas jazdy počuť mierne klepanie. Výkon to však neovplyvnilo. Poradí niekto?
Prosím poradil by mi někdo? Mám peugeota 107 r. v. 2007, benzín, obsah 1l, poloautomat. Někdy spojka špatně vypíná a ve vyšší rychlosti klouže, spojková lamela je nová. Děkuju.