Zdá se to možná absurdní, ale chybu tam mají. Tiptronic měl opravdu verzi se 310Nm, a uváděl to i samotný výrobce ve všech materiálech. Novinářská přehlédnutí nejsou vůbec nic neobvyklého, navíc zřejmě nebyl důvod se pídit po případných změnách, když údaje k manuálu byly známé. Ve všech katalozích Škody auto, i na jejich ofic webových stránkách to bylo uvedeno od samého počátku náběhu kombinace Tiptronicu a 1.9 TDI-PD. Důvod tohoto rozdílu byl údajně ten, že Tiptronic mohl komunikovat pouze s řídící jednotkou silnější varianty... To se zdá jako logické vysvětlení, neboť v celém koncernu VW group nebyla provedena kombinace 1.9 TDI-PD 285Nm a Tiptronicu. Vždy se jednalo o silnější variantu se 310Nm...
Superb 1.9 TDI PD 96kW se v automatu opravdu vyráběl, ale na rozdíl od verze s manuální převodovkou měl motor se zvýšeným točivým momentem na 310Nm. Konkrétně tato verze byla používána u VW ve spojení se 6. st. manuálem, zatímco verze s 285Nm pro manuál byla v podstatě totožná s Audi A6 TDI PD. [odkaz]
kravina, ačkoliv vozy škoda nejsou moje parketa. Ale podívejte se kolik HP má ten ropák 1,9, kolik váží superb a k tomu přičtěte že Tiptronic je ejdním z nejhorších automatů co kdy poznali světlo světa a mustíe uznat, že to vozidlo by byla naprostá trága.
On i ten 2,8 V6 s automatem prý údajně není v Superbu žádná slává a rozhodně se nejedná o žádnou stíhačku.....
Myslim, že se v autech vyznám, proto mi to přislo jako blbost, ale radši jsem se musel přesvědčit. Říkal mi to týpek, kterej se v tom vozí...tsss...tvrdil mi, že to nemá spojku... >:D
To teda asi těžko, protože Superb 1,9 S autoamtem (nejlíp Tiprotinic), tak to by byl rychlejší i Hindustan Ambassador (kdo nezná, necht si najde v Google) >:D >:D >:D:D