Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
19. 11. 2006 16:34
neregistrovaný "Cheef"
19. 11. 2006 16:55
neregistrovaný "TomKQT"
19. 11. 2006 16:57
neregistrovaný "milic1"
19. 11. 2006 17:47
19. 11. 2006 18:01
19. 11. 2006 18:12
neregistrovaný "TomKQT"
19. 11. 2006 18:30
neregistrovaný "Lumpy"
19. 11. 2006 18:51
neregistrovaný "k.o.k.s."
19. 11. 2006 19:07
19. 11. 2006 19:13
neregistrovaný "sterys"
19. 11. 2006 20:47
neregistrovaný "one-z"
19. 11. 2006 19:16
neregistrovaný "Cheef"
19. 11. 2006 19:28
19. 11. 2006 21:11
neregistrovaný "BoBik1"
20. 11. 2006 07:57
neregistrovaný "NiceOne"
20. 11. 2006 15:26
20. 11. 2006 17:18
neregistrovaný "NiceOne"
20. 11. 2006 18:39
20. 11. 2006 19:03
neregistrovaný "Cheef"
19. 11. 2006 16:34
Rozdíl mezi 1,2MPI a 1,2HTP ve Fabii
Ví někdo z vás, v čem spočívá rozdíl mezi motory 1,2MPI a 1,2 HTP, vím, že je to hloupej dotaz, ale zajímá mě to. MPI jsem neviděl v žádným ceníku, je to 3 nebo 4 válec??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TomKQT"
19. 11. 2006 16:55
Bez nadpisu
1,2MPI není v žádném ceníku protože Fábii s takovým motorem nekoupíš.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milic1"
19. 11. 2006 16:57
1,2 MPI
1,2MPI ... tak o tomhle motoru slyším poprvé. Pokud vím, tak ve Fabii jsou dvě verze tříválce 1,2HTP a sice 40kW a 47kW.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sranki
19. 11. 2006 17:47
MPI
1.2MPI motor nikdy neexistoval. Do Fabie sa isty cas montovali motory 1.4MPI a 1.0MPI, ktore boli nahradene novo kostruovanym 1.2HTP.

Stare MPI motory maly svoj povod este v motore zo Skody 1000MB a prezil az do 21.st. ;-) Samozrejme s patricnymi zmenami ako celohlinikovy blok a hlava, najprv jednobodove a potom viacbodove vstrekovanie. Zaklad zostal taky isty a na dnesnu dobu uz dost zastaraly - rozvod OHV, 3 loziska klukovho hriadela. Ak sa pozries na motor Fabie 1.4MPI a porovnas blok motora v ktorej kolvek starsej Skode urcite najdes vela podobnosti.

Motor 1.2HTP je uplne nova kostrukcia z dielne Skody a ma 3 valce, rozvod OHC a pouziva bud 2 (40kW, 43kW) alebo 4 (47kW, 51kW) ventily na valec.
Rozbalit vlákno
1
19. 11. 2006 18:01
Re: MPI
Už několikrát jsem viděl Fabii, co měla vzadu štítek 1.2 MPI, takže asi existovat bude. Ale tipoval bych, že rozdíl oproti HTP bude asi jenom ve štítku.
neregistrovaný "TomKQT"
19. 11. 2006 18:12
Bez nadpisu
To by mě zajímalo cos vlastně viděl :-!

Jinak ale pochopitelně štítek si tam každý může dát jaký chce (jaký kde sežene).

V Ml.Boleslavi mu ho tam teda rozhodně nedali.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lumpy"
19. 11. 2006 18:30
Bez nadpisu
MPI je zkratka pro vicebobové vstřikování takže i HTP je MPI.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "k.o.k.s."
19. 11. 2006 18:51
taky
taky sem uz par takovych Fabiii videl (1.2 MPI) ... znalec v tomdle nejsem, takze taky by me zajimalo co se za tim skryva...
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 2006 19:07
Bez nadpisu
No já taky viděl několik takových fábií :shock: :shock:

Docela by mě zajímalo jestli to bylo jen tak z hlavy škodovky nebo co??? :?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sterys"
19. 11. 2006 19:13
1.2 MPI tot HTP 40 kw
1.2 MPI je v podstatě kamufláž pro motor htp 40 kw- co tím soudruzi v Škodě mysleli nevím, ale nemusíte se znepokojovat nový motor ve Fábii to rozhodně není >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Sranki
19. 11. 2006 20:30
Re: 1.2 MPI tot HTP 40 kw
Martas ma pravdu. 1.2MPI je 1.2 HTP len stitok by mal byt iny.
neregistrovaný "one-z"
19. 11. 2006 20:47
Re: 1.2 MPI tot HTP 40 kw
V roce 2003, nebo kdy???, když byl uveden na trh motor 1.2 40kw, tak mu dávali na štítek MPI, shruba po půl roce se přejmenoval na HTP (to víte vymyslet označení takového super motoru chvíli trvá >:D ), myslim že to dokonce souviselo s uvedením 1.2 47kw ;-)
neregistrovaný "Cheef"
19. 11. 2006 19:16
1,2
tak třeba je možný, že označení MPI je použitý u prvních tříválců??? potom se možná začalo používat označení HTTP >:D , ale fakt často vídám fabie s 1,2 MPI a pochybuju, že by si tam někdo jen tak ze srandy lepil jinej štítek
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 2006 19:28
Bez nadpisu
Taky jsem viděl Fábii Junior se štítkem 1.2 MPI. A taky mi to vrtalo hlavou.. :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BoBik1"
19. 11. 2006 21:11
Bez nadpisu
1,2MPI je totéž jako 1,2HTP 40kW. Je to původní označení tohoto motoru, vydrželo jen chvíli. Máme ji ve firmě, kupovali jsme ji zrovna, když jednadvojky nabíhaly do výroby. Dokonce jsme měli objednanou 1,4 44kW, ale po dvou týdnech volali, že tyhle už nebudou a jestli chceme tu 1,2 . . . Označení HTP přišlo až s 47kW verzí, která o něco později nahradila 1,4 50kW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NiceOne"
20. 11. 2006 07:57
Bez nadpisu
Pridavam se k predchozim nekolika nazorum.

Neverici Tomasove maji dukaz primo pod nosem:

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2006 15:26
Bez nadpisu
Pokud název HTP přišel až s 47kw verzí,jakto že máme ve firmě taky jednu z prvních HTP,ještě montovanou v Německu,je to 40kw z roku 2002 a má normální štítek 1.2 HTP :?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "NiceOne"
20. 11. 2006 17:18
Re: Re:
Protoze asi nemate "jednu z prvnich" ale jednu z tech dalsich :)
20. 11. 2006 18:39
Bez nadpisu
hhmm,ta naše byla kupovaná někdy v květnu 2002. :?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
20. 11. 2006 19:03
Bez nadpisu
Skutečně 1.2MPI je HTP. MPI štítek byl na autech jenom pár měsíců na začátku výroby. Těžko říct proč.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud