0
Vyrabaju este Octaviu Tour na zelanie alebo len predavaju uz vyrobene modely Octavia I a lepia nan nalepky TOUR ? :shock:
0
Ano, můžeš si ji nadefinovat podle svého přání. Normálně se vyrábějí, ponechali na ni část linky a podle vyjádření přímo zaměstnanců Škody ji budou vyrábět dokud prodej neklesne pod xxx (číslo jsem zapomněl >😁 ). Nebo pochopitelně dokud na ni budou mít výrobní kapacity 😉
No prý ji budou vyrábět minimálně do konce roku 2007 a v zahraničních závodech asi ještě déle.
Takže si ji můžeš nakonfigurovat podle přání.Ale spíše bych se zaměřil na nějakou skladovku,která bývá s dobrou slevou.Není problém sehnat 1.6 s klimou,centrálem,ABS,dvěma airbagy,metalízou, za 360000Kč 😊
Takže si ji můžeš nakonfigurovat podle přání.Ale spíše bych se zaměřil na nějakou skladovku,která bývá s dobrou slevou.Není problém sehnat 1.6 s klimou,centrálem,ABS,dvěma airbagy,metalízou, za 360000Kč 😊
Možná by bylo ideální, počkat si na konec výroby, až budou dealeři a Škoda vyprodávat sklady. To potom bude určitě výhodné koupit oktávku, dodnes solidní auto, i když starší konstrukce, ale nové a s plnou zárukou. Já bych do toho šel.
No jenže čekej ještě víc než rok a možná i déle :shock:
Já bych spíše šel do nějaké výrazně slevněné skladovky nebo do mírně jeté.Třeba rok starou s TDI za 330000Kč 😁
Já bych spíše šel do nějaké výrazně slevněné skladovky nebo do mírně jeté.Třeba rok starou s TDI za 330000Kč 😁
na Sk sa predavaju teraz v akcii na 0% navysenie pri leasingu , za par korun priplatku je tam aj klima a elektrika, takze za relativne 500 000 sa da kupit celkom dobre vybavena 1,6
predvcerom som bol kuknut tu novu KIA CEE-D, vyzera to celkom kvalitne a pekne, este treba urobit nejau skusobnu jazde, celkom sa mi to auto inak pozdava 😉
Cena Octavie Combi Tour 1,6 MPi začíná na částce 389900,- včetně klimatizace, ABS, imobilizéru a 2x airbag.
no jo to je nějaká akce,ale rok starou octavii s TDI a lepší výbavou jde sehnat kolem 340000kč :roll:
A když od toho odpočítáš slevu, jsi na částce cca 362.000,- korun a to bych raději šel do nové TOURky než do rok staré skoro za ty stejný peníze.
tak mi top vychadza , ze momentalne ked kupit tak Octaviu TOUR, je za dobre peniaze ( podla mna ) s dobrou akciou na leasing , mozno bude niekomu vadit zastaralejsi design, ale az take zle to nie je, mozno je aj dost much vychytanych na tomto aute... :?
No klidně,ale 369900kč není zrovna málo,ten Cee´d bude určitě lepší 8-s Vážně bych se radši podíval po oktávce v bazaru 😊
co hovorite na toto... :?:
[odkaz]
[odkaz]
No nevypadá to vůbec špatně, za 300t SK by to možná nebyla špatná koupě, ale teď jde o proběh km, tyhle ,,manažerská" auta mívají dost nalítáno. A je to 4 roky starý, takže 300 tyček, i když slovenských, není taky málo. Ale parádu bys s tím udělal, o tom žádná. 😜
Vzhledem k tomu , že je to "pouze" 1,6 benzín , tak by mohl nájezd km odpovídat. Naftu si většinou kupují pro větší porce.
Je to sice "jen" 1.6, ale kolikrát i ty mívaj nalítáno dost, ale je opravdu hodně nepravděpodobný, že by si někdo koupil 1.6 s takovou výbavou na velký porce km. Kdyby byla bez výbavy tak bych si myslel spíš, že bude stočená (auto nějakýho nižšího), ale tohle vypadá na dobrou koupi. Hlavně to chce pořádně prolézt a člověk pak ví víc.
aj mne sa zda ze moze mat tak max 100 000 km ( vychadzalo by mi to 4 roky x 25 000km/rok ) ale tie udaje co tam boli by aj mohly byt realne, mne sa tiez zda ze na benzin je to primerane opotrebovanie, pri nafte by som to nasobil x 2
medzicasom ten inzerat zmazali, asi sa uz auto predalo...ale je tam podobna nhrada
[odkaz]
medzicasom ten inzerat zmazali, asi sa uz auto predalo...ale je tam podobna nhrada
[odkaz]
Zdá se ti rozumné kupovat dneska auto bez klimy... vždyť už je vedro i na vánoce 😄.
A proč zrovna O1.. nějakou dobu jsem s ní jezdil a moc mne nebrala, veliká zvenčí (=parkování v Praze 😒) ale přitom malá zevnitř (dítě v sedačce permanentně okopávalo sedadlo řidiče anžto je to tam krátký), u kombíka nemožně řešenej kufr. Skončilo to tak, že jí ukradli ... další problém Octávek.
Navíc jsou obecně dost předražený, přičemž cena dílů srovnatelná ne li větší než na řadu cizích aut... Zvaž to.
A proč zrovna O1.. nějakou dobu jsem s ní jezdil a moc mne nebrala, veliká zvenčí (=parkování v Praze 😒) ale přitom malá zevnitř (dítě v sedačce permanentně okopávalo sedadlo řidiče anžto je to tam krátký), u kombíka nemožně řešenej kufr. Skončilo to tak, že jí ukradli ... další problém Octávek.
Navíc jsou obecně dost předražený, přičemž cena dílů srovnatelná ne li větší než na řadu cizích aut... Zvaž to.
pri mojej vyske 193 cm sa velmi mensie auta vyberat necchem, co sa tyka nahradnych dielov, tak mi kazdy vravi ze na oczaviu sa daju zohnat aj lacnejsie veci
No, pokud máš 193 cm, tak měj na paměti že O1 si koupíš jako dvoumístný auto. Já jsem menší, a dítě vzadu v sedačce už byl problém (sedadlo trvale okopaný, nedalo se prolízt okolo...)
O1 je velká zejména zvenčí, vpředu je prostoru skutečně dost, ale vzadu je to těžká bída, na kolena je tam míň místa než bylo ve Felicii, a při tvojí výšce tam nebude prakticky žádný. Věř mi, s tím autem jsem jezdil jako služebním víc jak rok, tchán ho měl asi 5 let, takže jsem občas jezdil i vzadu, vím dobře o čem mluvím.
O1 je velká zejména zvenčí, vpředu je prostoru skutečně dost, ale vzadu je to těžká bída, na kolena je tam míň místa než bylo ve Felicii, a při tvojí výšce tam nebude prakticky žádný. Věř mi, s tím autem jsem jezdil jako služebním víc jak rok, tchán ho měl asi 5 let, takže jsem občas jezdil i vzadu, vím dobře o čem mluvím.
Jo je to tak.I ceny servisu jsou nižší,v neznačkových i pod 300kč na hodinu.A díly jsou levnější jak originální,tak neoriginální..... 😉
Prosím o radu.
Po přezutí na zimní pneu bylo zjištěno, že na letních předních pneu jsou úplně sjeté vnitřní kraje pneu. Na vnějších stranách je ještě 4-5 mm vzorku.
Že by geometrie, nebo třeba opotřebované čepy? Nebo něco jiného?
Osobně bych dal přednost té geometrii. Dodávám, že na jaře při přezutí na letní, zimní pneu tímto poškozeno nebylo. Od jara najeto cca 10000km.
Díky za rady. :?
Po přezutí na zimní pneu bylo zjištěno, že na letních předních pneu jsou úplně sjeté vnitřní kraje pneu. Na vnějších stranách je ještě 4-5 mm vzorku.
Že by geometrie, nebo třeba opotřebované čepy? Nebo něco jiného?
Osobně bych dal přednost té geometrii. Dodávám, že na jaře při přezutí na letní, zimní pneu tímto poškozeno nebylo. Od jara najeto cca 10000km.
Díky za rady. :?
(cit.) "Po přezutí na zimní pneu bylo zjištěno, že na letních předních pneu jsou úplně sjeté vnitřní kraje pneu. Na vnějších stranách je ještě 4-5 mm vzorku."
- Bylo zjištěno? To se uživatel vozu za celou sezonu ani jednou nejuknul na pneu?
- Bylo zjištěno? To se uživatel vozu za celou sezonu ani jednou nejuknul na pneu?
No neviem či ti takúto diagnostikú na diaľku dokáže niekto urobiť. To je akoby si volal dokotorovi, že ťa bolí brucho 😉
Ak by boli čapy opotrebované, možno by bolo občas počuť nejaký buchot od prednej nápravy, ktorý sa prejaví pri odlahčení kolesa napr. v zákrute a prechode cez nerovnosť.
Z geometrie by to mohla byť zlá zbiehavosť ale aj odklon kolesa.
Ak by boli čapy opotrebované, možno by bolo občas počuť nejaký buchot od prednej nápravy, ktorý sa prejaví pri odlahčení kolesa napr. v zákrute a prechode cez nerovnosť.
Z geometrie by to mohla byť zlá zbiehavosť ale aj odklon kolesa.
Je to tak, nikdo se na to nekoukal. Ony vnitřní kraje pneu nejsou zrovna dobře vidět. Snad jedině při vytočených kolech do rejdu.
Zkrátka si toho nikdo nevšimnul.
Poradí někdo, co by to mohlo být?
Zkrátka si toho nikdo nevšimnul.
Poradí někdo, co by to mohlo být?
Samozřejmě cokoli z parametrů "geometrie", což samozřejmě není pouze "sbíhavost" (v daném případě tedy spíše rozbíhavost), byť právě tam bych asi začal...
P.S.: Pokud k tomu došlo za popisovaných okolností, určitě nebylo možno si nevšimnout "poněkud divného" chování vozu při jízdě. Jenže tohle v dnešní době zřejmě pozná málokdo...
P.S.: Pokud k tomu došlo za popisovaných okolností, určitě nebylo možno si nevšimnout "poněkud divného" chování vozu při jízdě. Jenže tohle v dnešní době zřejmě pozná málokdo...
Na jízdních vlastnostech nic poznat kupodivu nebylo. Jezdí s tím táta, který zase nejezdí tak "na hraně", aby poznal třeba větší nedotáčivost, apod.