Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Servisní prohlídka
neregistrovaný "LACOSTE2006"
| 11. 12. 2006 21:42
Zdar, kolik ste dali ve vašem servisu za servisní prohlídku v 15 000 Km u fábie ?
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 11. 12. 2006 22:05
Ahoj jako bývalý technik ti s klídným srdcem mohu dělit že ta prohlídka vyjde do 2100 korun. Přijde na to jaký je motor pčítám 1,2 olej 10w40 jak říkám do 2100 se v pohodě vejdeš. A práce do 1,5 hodinky hotová pokud jde autohned na řadu. :)
Bez nadpisu
neregistrovaný "NiceOne"
| 12. 12. 2006 08:03
Zalezi na tom jestli budes delat pouze vymenu oleje, ktera je predepsana po 15000km nebo budes delat kompletni rocni prohlidku.

Prvni pripad me vysel vcetne materialu na 1500,- Kc. (doporucuju tedy koupit vlastni olej protoze tim srazis cenu o dalsi 400 dolu).

V druhem pripade to bude kolem tech 2000,-
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 12. 12. 2006 20:39
TO NiceOne: Tak s tou pouhou výměnou oleje bych nesouhlasil. Mohly by být časem problémy se zárukou na vozidlo škodovka je na tohle alergická. Co se týče te servisní prohlídky taky sem rád , když mohu ušetřit nějakou korunku , ale to co říkáš ty je zase sockarna.Pochop že servis nijak nevydělá na obyčejné prohlídce zvlášť roční jediné na čem trošku trhne je material pokud se nepetu tak je na tu prohlídku limit 1,5 hodinky a za tu si naučtuje 500 + když do toho započítám čas přijimacího technika co dělá výstupní prohlídku je to minimum.Takže budte rozumní a pokud si nosíte nějaké vlastní díle do servisu tak jedině do nějakého neznačkového... :D
Re:
neregistrovaný "NiceOne"
| 12. 12. 2006 21:34
1. Skodovka nemuze nic namitat. Pokud najedes rocne 30000 km tak je naprosto v poradku ze si pri 15000km nechas vymenit pouze olej. Je to tak podle servisni knizky. Pokud rocne najedes napr. pouze 20000km, tak je jasne ze rocni prohlidka se dela na kazde prohlidce.

2. Klidne budu kupovat olej v servisu. Ve starem servisu jsem ho i kupoval. Jenze problem je v tom, ze v novem servisu maji pouze predrazeny Castrol. Ten ja nepotrebuju. Radeji misto Castrolu 10W-40 koupim levnejsi OMV s lepsi specifikaci 5W-40.
Bez nadpisu
| 12. 12. 2006 21:52
winsblack:Jaká sockárna.Ono je rozdíl když ve značkovém servise chtějí za součástku 900kč a v mototechně,která není nijak spřízněna se srvisem dáš za tu úplně stejnou součástku 500Kč.A olej ten si taky dokážu sehnat levněji než za tu cenou kterou účtují.
Bez nadpisu
neregistrovaný "residents"
| 12. 12. 2006 22:44
Zrovna včera jsem byl shánět jeden ztracený šroubek od škrtící klapky ve feldě (nakonec ho stejně neměli a šel první samořezku co měli na pultě, protože ten šroubek vůbec nebyl v ETCE vyznačený) u Škodovky a když člověk vidí ty jejich ceny za součástky. :roll:

Olej Castrol, Aral 5W40 za 450-480 litr. Zrovna včera jsem v pátek jsem kupoval na netu Total 9000 5W40, což je podle mě olej minimálně srovnatelný za 160 litr. :-! . V součástkách je to obdobně. Homokinetický kloub 800 (Škoda 1500) atd. Pak se nedá divit tomu, že k nimi mimo auta v záruce, kdy je za to razítko v servisce, nikdo nejede.
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 13. 12. 2006 10:18
Chápu vaše názory , ale ten servis si už těžko přihodí na ND.K těm razítkům nejde jen o záruku 2 roky jak každej vidí ale i na prorezivění karoserie hodně lidí s Feldami doplatilo na to jak jim začaly hnít 5-té dveře.Ty ceny ND origo a druhovýroba to je jasné ,že ceny jsou někde jinde sám pro svou dílnu nakupuji taky neoriga ikdyž cena je super někdy nejsou úplně přesně.Takže vaše názory akceptuji a moje odpověd se týkala pouze te servisní prohlídky, protože mě to samotného štvalo už kvůli majiteli.Někdo zde namítal, že se platí pouze za razítko , s tím si taky nedovolím souhlasit.S každým razítkem si technik potažmo i servis bere na krk že kdyžse něco posere tak garance kulance atd. všechno jde stranou. :D
Bez nadpisu
| 13. 12. 2006 14:10
Nemluvím o neorigo dílech.Chci jen říct jak je možné,že v servise Škoda chcou určity peníz a někde za úplně strejnou taky originál až skoro o polovinu míň.A že by jim ceny určovala Škodovka??Tak proč se to pak dá koupit někde mnohem levněji.

Razítko je jen razítko.Jak se ti něco posere tak zaplatíš plnou cenu a nikdo se stebou ani bavit nebude.Dokud člověk sám nezačne dělat vítr.Pak se ti milostivě začnou věnovat.
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 13. 12. 2006 16:01
Ahoj o těch originálních dílech za polovinu mám určité pochybnosti. podle toho jak píšeš mi připadá , že jsi měl dost negativní zkušenost se servisem. říkáš Razítko je razítko , ale třebas u Oktavky TDI když se ti posere turbo dá se udělat kulance která ted nevím přesně pro příklad udělá 50% slevu na ND to značí turbo podle typu kolem 20000 to značí že máš desítku v kapse pod stromeček.Tím chci říct , že k te kulanci je nutno doložit danove doklady a ofocenou servisní knihu aby to Škoda a.s uznala. A když ti nějakej debíleček technik hodí razítko do servisky za KILo ty budeš něco reklamovat si v pasti.Prostě bych to uzavřel asi taky kupuji si nvé auto tak počítám s náklady na servisní prohlídky atd.Žral jsem ty maníky co si koupí superba v plné palbě a pak bez keců na to na zimu navlíkaj protektory a podobná zvěrstva hold lidičky rozum do hrsti... :!:
Bez nadpisu
| 13. 12. 2006 18:28
Ahoj.No debata se ubírá jiným směrem.Sto lidí sto chuti.

Mno a stou kulanci pomůže servis nebo tě v tom nechaji sami.Tak rád bych si někde přečet.Jo servis se v tom plně angažoval zařídil vyřídil a v co nejkratším čase.A všechno je v pořádku.

P.S. na ty Superby to vážně davali jo.
Bez nadpisu
| 13. 12. 2006 19:21
Jakmile mi skončí dvouletá záruka,možu jezdit už do neorig. servisu aniž by padla záruka proti korozi?? :?
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 14. 12. 2006 23:42
Ahoj co se týče těch superbů nebylo jich mnoho , ale vždy se najde nějaký šetřílek.Ono když si koupíš auto za mega a pak můžeš ušetřit na gumách 4000 za cenu vlastního zdraví a problémů vždycky to našinci udělá radost

Ohledně té záruky na korozi jedině autorizovaný servis.Máš jistotu , že ti to škoda a.s uzná a nemusíš se s nikým hádat. Hlavně je mít v pořádku všechny prohlídky kdyby byl problém s korozí zajedeš garanční technik posoudí, nafotí, ofotí servisku a podle rychlosti vyjádření mateřské firmy ti zavolá ohledně termínu opravy. Tak to alespoň chodilo u nás nevím jak jinde....

PS: Chtěl bych upozornit, že nedělám reklamu značkovým servisům jen sděluji jak to v praxi chodí . Je totiž krajně nepříjemné trefit "blbce" zákazníka kterému se o auto stará nějaký "pepa" z dědiny, že mu po letech něco rezne a servisku předkládá čistou jak slovo boží.. :D
Re:
neregistrovaný "residents"
| 15. 12. 2006 15:35
Nějak nechápu souvislost mezi servisováním v autorizovaném a neautorizovaném servisu a uznáním reklamace v případě koroze. U motoru atd. bych to bral, ale karoserie? To jako máš doložit doklady z myčky atd. od servisu, že to voskovali. :roll: Pokud je tam původní lak a nebylo nic opravováno a rezaví, tak se z uznání záruky nemohou vykroutit.
Re:
neregistrovaný "NiceOne"
| 17. 12. 2006 10:04
Nějak nechápu souvislost mezi servisováním v autorizovaném a neautorizovaném servisu a uznáním reklamace v případě koroze. U motoru atd. bych to bral, ale karoserie? To jako máš doložit doklady z myčky atd. od servisu, že to voskovali. Rolling Eyes Pokud je tam původní lak a nebylo nic opravováno a rezaví, tak se z uznání záruky nemohou vykroutit.

Nejedna se o zakonnou zaruku, takze se klidne kroutit muzou a budou. V zarucnich podminkach je jasne receno, ze musis absolvovat vsechny garancni podminky v autorizovanych servisech. Takze neni o cem debatovat.

...ja do autorizovanych servisu jezdim a jezdit budu i nadale, protoze jsem tam spokojen (narozdil od garazniku ke kterym jsem jezdil s minulym autem) a ani ty ceny nejsou tak vysoke jak jsem si myslel.
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 16. 12. 2006 10:02
A první chytrák se nám ozval >:D Nebudu ti dávat podklady pro tvé chytání za písmenka tedy velmi stručně:Jestli to nechápeš tvůj problém , ale je to jak říkám ta záruka musí být podložena pravidelným servisováním vozu v zde již mnohokrát zmiňovaném Autor. servise...
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 17. 12. 2006 10:27
NiceOne : Konečně někdo kdo dokáže připustit a repektovat , že jednou Škodovka dala pravidla a ty se musí dodržovat :-! Takže spekulanti ani zde nechoďte máte to marné
Bez nadpisu
| 17. 12. 2006 12:13
Já nevím no,ale dát 2000kč za fabii při prohlídce při 15000km,kde vůbec nic nedělají,jen vymění olej + maličkosti se mi zdá dost... :roll:

Já si jezdím jen pro razítko.... ;-)
Re:
neregistrovaný "NiceOne"
| 17. 12. 2006 12:27
Já nevím no,ale dát 2000kč za fabii při prohlídce při 15000km,kde vůbec nic nedělají,jen vymění olej + maličkosti se mi zdá dost... Rolling Eyes

Já si jezdím jen pro razítko.... Wink

Pokud jen meni olej, tak se nejedna o prohlidku, ale o vymenu oleje.

...za tu jsem dal 1500, pricemz 970Kc z toho byl predrazeny olej, ktery jsem si mohl donest sam. ...takze za praci+filtr nejakych 530Kc a v tom je vymena oleje a dignostika. Odectu filtr a mam za praci 400,- Kc ....to je opravdu katastrofa. To by me zajimalo, kterej garaznik me vymeni olej a udela diagnostiku za 400?
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 17. 12. 2006 16:38
Věřte mi, že ty 400 je ještě dobrá cena ,když se tak štráchám serviskami a někdy spatřím účty od konkurence je mi do smíchu, že se najdou ještě důvěřiví lidé. K te ceně tu si nikdo nevybírá je to dle normohodin a někdo si to hold ještě osolí.Ono řekneme si, je to hodně nějakých 400 za hodinu ano samozřejmě, ale ten mechouš co si dělá na sebe má minimálně stejné ceny nebo ne li ještě větší víte jak pánové nemá spešl vercajk a tak se s tím drbe jednou tak déle a někdo ho musí zaplatit :o)
Bez nadpisu
| 17. 12. 2006 19:41
Já mám servis zadarmo,tak proto se mi nechce vrážet do značkového servisu.Jinak když si v práci nevěděli rady,tak mi pomohl technik v neautorizovaném servise,a to za 260Kč/hod.A to si ještě neúčtoval najítí závady a tak podobně.... :roll:
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 17. 12. 2006 19:44
Chlapi nemohu si pomoct ale tahle diskuze pomalu vede k hov........... Je sice hezké že máš servis zadarmo, ale mě spíše zajímala problematika jak to mátese servisy autorizovanými..
Bez nadpisu
neregistrovaný "IT"
| 17. 12. 2006 21:37
Je hezké že Škoda,ale i jiní dali pravidla.Je ale smutné,jak někteří pracují a co ze zákazníka dělají. Konečně vstupem do EU a tlakem komise na zpřístupnění dat je vše trochu jinak-chodím do neznačkového,už to mám sice po záruce,ale chodil jsem tam i v záruku a když bylo něco nutno řešit,normálka udělali.

Poměry se změnily.

Sice může být,že servisu něco trvá kratší dobu,ale:

60 tis prohlídka O TDI-naúčtovány všechny filtry a asi po 10 tis jsme zjistili,že vzduchový,pylový a palivový tam jsou z továrny,nicméně účtovali,krom posledního ty první 2 krát a nechali staré.

Jinde dal kluk auto do servisu. Vjel do jámy a chtěl zkontr.geom. Nadšenec...Měl přijít za 3 hod,tak za 2,5 byl zpět a auto nikde-pak přijelo od bláta-mechanik si vozil roury na stavbu!! Sice udělal křik,ale co si pomohl?Nic.

Na 15 tis jel proto jinam. Jede domů a má pocit,že to nejede tak, jak je zvyklý.Jede k nám do firmy,mechanik poslechne,projede,otevře kapotu a jde po lambdě-jasně že stará.Jak dokáže,že ji čmajzli? Nijak.

Řidič BUSU-má Boru,neb na ni má několik sad kotoučů,destiček,3 spojky,převodovku,nekonečně filtrů atd.Dělal ve vyhlášeném servise VW v Brně.

Tak by se dalo jít...

Já stál u mechanika, kluk možná den po vyučení a málem nevypustil ani celou náplň z motoru u Suzuki.Tester držel vyloženě poprvé v ruce a netušil,co a jak má měřit. Proč, tak to už vůbec ne.

Mrkněte se na klubovky škodováků,pošlu odkaz,je tam někde diskuse o servisech a zhovadilostech,co kde vyvedli.Kouzelné...

Snad nejsu moc OT?

Hezké počteníčko ;-)

Soukr.mám servis,pokud bych měl novou Octávku,že tam auto dám a absolutně vše vzorné.Jenže kolik lidí má tuhle jistotu,o to možná jde,ne?Moc se mýlím?

[odkaz]
Re:
neregistrovaný "NiceOne"
| 17. 12. 2006 22:37
to IT: Vsechny veci o kterych mluvis v mem pripade nepripadaji v uvahu. U garancnich prohlidek chci byt pritomen, takze tezko mi vymeni lambdu nebo nevymeni filtry kdyz jim cumim pod ruce.

Driv jsem na tom netrval, ale pak jsem mel blbej pocit ze nevim co na tom aute delaji, takze ted uz u prohlidek byvam. Nemaj s tim zadnej problem, kdyz sem se ptal mechanika tak rikal ze to chce spousta lidi.

...kdyz jsem jezdil ke garaznikum tak meli problem aby mi auto opravili v konkretni hodinu, natoz aby to bylo na pockani. Meli tam jen dva zvedaky a kdyz na jednom bylo auto bez napravy tak byl proste zvedak a vlastne puj dilny obsazenej. Ve skodovce jich maji asi 5 + dalsi mista bez zvedaku, takze me vzdycky vezmou presne v urcenej cas.
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 17. 12. 2006 22:06
Tak to snad není možné.... U nás za každou blbost po premiich a co se dočítám zejtra to pošlu šéfovi mě totiž ty některé příběhy připadaj dost scifi
Bez nadpisu
neregistrovaný "IT"
| 17. 12. 2006 23:47
Sci fi to není,ale jednak se mně to osobně netýká(ty případy) a pak,po několika měsících se těžko něco dokazuje,nicméně ti lidé přijeli ke mně do práce auta dát do pořádku.

K přítomnosti na dílně:je to sporné.Právní nárok na to není,je to dobrá vůle servisu a osobně bych to jako majitel nepřipustil. O peníze a bezpečnost až na 1. místě.V případě úrazu klienta by to byl dost problém.

Spíš jde o to,aby se přestalo krást a chovali se k lidem slušně.Vím, že u Škody a VW ve městě XY tomu tak bude, v tom samém městě u Renaulta se bude konat naprostá katastrofa,navíc mne tam nenechají a u Suzuki v jiném městě sice mohu být,ale:jestliže u mechanika stojím,on chce zašroubovat zátku ještě,když černý olej vytéká,jsem metr od něj,tak co udělají,když tam zákazník auto nechá?

Shodněme se,že není normální,aby zákazník trvale stál u servisovaného auta,nebo u auta při opravě.

Hezký týden!
Re:
neregistrovaný "NiceOne"
| 18. 12. 2006 07:37
K přítomnosti na dílně:je to sporné.Právní nárok na to není,je to dobrá vůle servisu a osobně bych to jako majitel nepřipustil. O peníze a bezpečnost až na 1. místě.V případě úrazu klienta by to byl dost problém.

...me nejde ani tak o tu pritomnost na dilne, ale o to abych mohl sledovat svoje auto v prubehu opravy, takze pokud ve vasem servisu mate prosklenou stenu dilny, tak neni problem. Ale pokud by moji pritomnost na dilne odmitly tak automaticky odchazim jinam, protoze to ve me vyvola neduveru v to, ze se smym autem bude zachazet slusne.

Problem u neautorizovanych servisu byva take casto v tom, ze zakaznik nema kde pockat, protoze nemaji zadne zazemi. Proste dilna, dva umasteni mechanici a tim to konci. Jiste chapes ze na tu kulturu pristupu k zakaznikum musi ten servis nekde vzit penize a ty si holt zaplati zakaznici.
Bez nadpisu
neregistrovaný "residents"
| 18. 12. 2006 00:02
Značkové x neznačkové. Furt je to o lidech. Zažil jsem se servisy kvanta zažitků a po špatných zkušenostech jsem natrefil na jak říkáte garážníka, který se však za svou práci nemusí stydět a navíc je levný.

např. teď posledně na Feldě 1,6:

ložisko PZ kola SKF 500,-

přelisování 50,-

práce 200,-

výměna převodového oleje Mobil synt. 2,5 l 500,-

spona manžety 15,-

pojist. kroužek 15,-

gufero převodovky a výměna 200,-

seřízení světel 50,-
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 18. 12. 2006 10:50
Přítomnost lidí na dílně je dost specifická záležitost.Nemám výhrady k tomu aby tam byli, ale pouze po určitou dobu. Neodmítnu někoho aby se podíval na auto zespod, aby bivakoval u mechoše po celou dobu opravy to odmítám a zákazniky slušně!!! vyhazuji. Mechanici sou potom nervozní a tak to jde dále.Jak zde poznamenal jeden moudrý člověk všechno záleží na lidech.........

Navíc nemohu opomenout fakt, že se může přihodit nějaký úraz přeci jenom nejsme v dětském koutku ale na dílně. A ty problémy kolem toho si raději ani nedovedu představit.

Mám nyní svého svého garážníka a sem plně spokojen. Termíny vždycky dodrží dělá na sebe a tedy i na své vlastní renomé má pouze jak zde již taky bylo napsáno 2 zvedáky , ale co nadělám.Jeho ceny ND pravidelně kontruluji a je v pohodě. navíc musí makat dobře nebot ve stejném maloměstě které čítá 5000 obyvatel fungují jetě 3 autoservisy....
Bez nadpisu
neregistrovaný "JardaB1"
| 18. 12. 2006 22:34
Nevim v cem je problem, aby zakaznik dohlizel na cely prubeh opravy, pokud mechanik pracuje jak ma, neni duvod aby byl nervozni. A bezpecnost - byl jsem uz v mnoha tezkych provozech, autoservis je proti tomu detska hracka, a jedinym zajistenim byla prilba a podpis prohlaseni, ze vim, co delam ;-)
Bez nadpisu
neregistrovaný "winsblack1"
| 19. 12. 2006 11:26
Nějaký problém v tom zajisté budé , když to praktikuje mizivé procento servisů :D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku