Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

RS, ale Fabia
neregistrovaný "TT"
| 12. 1. 2007 15:10
Ahoj vsichni. Chtel bych se s vama poradit. Nebudu jmenovat konkretniho prodejce Skody, ale ten mi vypracoval pro mne dosti atraktivni nabidku. Mam moznost si vzit z jeho skladu cervenou Fabii RS, najezdeno 7 km, avsak v plne vybave. Elektricke vsechny okna, zrcatka, 4 airbagy, specialni repro ve predu prirozene se Symphony, stresni okno, Construct, a takove drobnosti v interieru jako je zadni loketni operka, drzak na plechovku ve stredovem panelu, jednoduse full vybava, chybi snad je CD changer a zadni parkovaci senzor. A cena? Dohodli by jsme se na 437 000. Tak mam to vzit nebo ne? Mam myslim si opravneny strach, ze po nastupu Fabie II pude hodnota strasne rychle dolu a taky pry ze ten TDi moc nedela dobre predny naprave. Tak vas prosim o radu tykajici se spolehlivosti, jednoduse skusenosti majitelu RS jsou vitany!

P.S: Jinak auto samotne se mi libi, zatah slusnej, hlucnost je prijatelna... a pro TDi sem se rozhod z duvodu, ze rocne najedu 40 000 km.

Takze dik moc predem za odpovedi a nazory TT ( sem jeho fanda TT- cka >:D )
RS, ale Fabia
neregistrovaný "one-z"
| 12. 1. 2007 17:00
Cena je velmi pěkná a propad ceny zřejmě nějaký bude, ale záleží jak auto chceš mít dlouho. Já si myslim že propad ceny bude až o něco dýl, až bude jezdit více FII, tak po roce, dvou... 8-s To je asi vše co ti můžu poradit ;-)
RS, ale Fabia
neregistrovaný "rostam"
| 20. 1. 2007 22:56
Plná palba a má to ESP ? To si tam nepsal a asi bych fo FRS bez ESP nešel ani omylem.
Bez nadpisu
neregistrovaný "alu1"
| 12. 1. 2007 19:04
Sleva cca 90k kč je solidní a pokryje ti přiměřeně ztrátu z prvního roku provozu. Předpokládám, že je to rv 06. Určitě při pozdějším prodeji nevyděláš, to je jasný. Já jsem s PD nadmíru spokojen. Jede to pořád, hooodně rychle a po 15000 km spotřeba 5,3/100 + 1x servis olej a filtry. Jízní vlastnosti auta jako celku sice porovnat nemůžu: kombi a nemám tvrdej podvozek, ale ten motor tam znát je a to dost. Krkonoše, serpentiny a to co jsem si tam dovolil s krátkou fabkou v benzínu, teď nehrozí. TDI má tendenci pochodovat ze zatáčky ven, kór když ještě dupneš na brzy a pak chceš mít rychlej výjezd z vracečky. Ztráty doháním na rovinkách díky zrychlení. Nevim, jestli máš zkušenost s TDI, ale ani ten proklamovanej rachot, není až tak brutální. Samozřejmě studený a na volnoběh se to klepe, ale po rozjezdu klídek. Ve vyšších rychlostech mám pocit, že ta benzínová dělala větší hluk, protože už prostě nemohla a při 140-150 točila přes 4000/min, TDI si brumlá a neví o tom.... Pomohlo?? ;-)
Re:
neregistrovaný "shaktar"
| 12. 1. 2007 20:14
nechcem tu do toho moc kecať, ale ak viem, tak 1,9TDi 96kW bola vo Fabiach iba výsadou RS-iek. Takže sorry, že sa tak blbo pýtam, kde si tam ten motor vzal?

ja som šiel s fabiou 1,9 TDi 74kW, je to tažký motor, ale dá sa naučiť s tým jazdiť (to viem od kamaráta, nenajazdil som s tým až tak veľa)

ale aj tých 100 koníkov vie to autíčko pekne rozhýbať
Re:
neregistrovaný "alu1"
| 12. 1. 2007 20:46
:-) Kupoval jsem ojetou, mela uz nahranej sw na "prej" 96kw.(Nekde jsem driv uvadel, ze mam chip..sorry). Nemeril jsem ho, ale znamej po zjisteni, ze mam jiny sw, mi ho hned "ukrad" a laduje to do fabii:-). Pocitam, ze verze TDI 74kw a 96kw, se opravdu lisi jen v softweru rj. Mozna jsou na RS motoru i jine upravy, ale vzhledem k politice VW, kdy jsou schopny po malych upravach dodat TDI ve vicero vykonovych verzich, bych se nedivil, kdyby to byl ten samej motor. Musel bych se svezt i v RS, abych mohl rict, ze je to to samy svezeni, co se zrychleni tyce. kombik preci jen bude mit jiny jizdni vlastnosti. Ale jezdi se s tim paradne....a nehuli!!!!
Re:
neregistrovaný "shaktar"
| 12. 1. 2007 20:50
tak to si šťastný muž, keď nehúli... ale ta RS asi bude mať výhodu vo váhe a ten rozdiel bude asi zrejme len v SW a myslím, že RS, má 6-kvalt prevodovku, tak možno to bude iné ešte aj v tom
Bez nadpisu
neregistrovaný "andree_cz"
| 13. 1. 2007 09:11
ale ta RS asi bude mať výhodu vo váhe a ten rozdiel bude asi zrejme len v SW a myslím, že RS, má 6-kvalt prevodovku, tak možno to bude iné ešte aj v tom

Celkem bych se divil, kdyby to melo dimenzovanou prevodovku na takovy narust tociveho momentu, ci mozna vyssi prutok vstrikovacu.
Bez nadpisu
neregistrovaný "Hanz"
| 15. 1. 2007 16:11
RS mel bracha, rikam mel protoze to asi pred 2 mesicama rozsolil - na levou stranu cumaku - totalka . Teda auto diky .... bracha je v pohode. Mel to 3 roky tak jsem s tim taky parkrat jel. A musim rict ze na takhle maly auto je to trosku brutalni zatah. Ne jezdi a sedi fakt jako zavodka. S tou 6 - kou je to fakt neni tam az takovy rozdil (mezi 5 a 6). Kazdopadne je tam drazsi provoz - vetsi olejova napln - drazsi olej - vyssi spotreba oleje. Ale ta spotreba - v podstate muzes jet porad na na max. a prumerna 7-8 litru. A fakt si zaradis......

TT: No musim rict ze byt tebou tak do toho nejdu. Minuly tyden bracha jel do nemecka pro subaru legacy 2.0, 3 roky stary, 40.000 km. Mel stesti po 73 letym duchodcovi, ktery udajne kazdy 3 roky kupuje novy..... Cena: 420.000..... Vcera me svezl a to je teda neco uplne jinyho nez nejaky RS. Nejen teda svezeni ale ta neuveritelna propracovanost od kastle az po detaily interieru. No treba sesle v RS tem ze seburu nesehaji ani .... takze pokud vylozene netouzis po novym a dieselu rozhodne bych se poohlydl po necem jako je tohle AUTO.

Dneska kdyz sem rano sedl do svoji Thalie, sem si pripadal jak v auticku na kolotocich :-( No toz nee, su spokojene >:D

Preju dobry vyber
Bez nadpisu
neregistrovaný "franc"
| 15. 1. 2007 16:34
když budu mluvit za sebe tak bych ti jí za takovou cenu jedině doporučil. Za podobný peníze nic novýho nekoupíš s takovýmhle motorem a výbavou. Sám mám to samé. červená fabie RS, tady docela dobre vybavenou. Koupil jsem ji po prvním majiteli, rok a půl starou, najeto 45000. cena byla tehdy 350 tisíc, mam ji skoro rok a nedal jsem do toho nic /vyjma oleje a všech filtů/. musím říct, že absolutní spokojenost. Koupil jsem jí už čipovanou na 170 PS. Jede to fakt perfektně, ten zátah je docela brutální. Spousta lidí už tady psala, že spojka na to není stavěná, kolik mi vydrží turbo atd. Neříkám, že je to stavění na tento výkon, ale zatím všechno šlape tak jak má. Jinak spotřebu mám dlouhodobu 6,1. Jezdím po městě podle předpisů, na okreskách taky. občas se svezu po dálnici vyšší rychlostí. Jinak přeju ať slouží ke spokojenosti jestli si jí koupíš.
Bez nadpisu
neregistrovaný "mamoulian"
| 16. 1. 2007 10:40
Zdravím...Fabku RS jsem měl dva roky a něco málo k tomu....najezdil jsem 75tis km...Ze začátku vcelku pohoda, auto jelo krásně, bylo dobře ovladatelné i zkrz těžký čumák....spotřeba kolem 6,5 někdy 7....podle stylu jízdy. Motor jsem nečipoval i když jsem zpočátku chtěl...

Časem (tak 20tis km) se ale dost vybouchalo uložení přední nápravy - silentbloky, které mě servis vyměnil...napřed nechtěli, prej že je to ok, ale pak přes známého nakonec jo, ale ochota žádná, arogantní jak sviňa, škodóvka nej na světě....atd....

Ty nové vydrželi 15tis a bylo to zase stejné....Na pytel je taky fakt, že fabia i v provedení RS má uložení totožné s normální fabkou a to je dost debilní řešení...pač v kombinaci s tužšími tlumiči a sníženými pružinami je vcelku logické, že nastane výše zmiňovaný problém...dřív nebo později...

Dál (od 40ti tis) se začal ozývat interiér....vrzání, klepání...některé pazvuky doteď nevím, odkud jsou...dost mě to sralo.

A teď to hlavní....v 70tis km jsem jel po dálnici a najednou auto přestalo táhnout...zestavil jsem a volal do servisu a ti mi rekli at dojedu, pokud je auto pojízdné...tak jsem dojel...Ukázalo se, že prdlo turbo a část lopatky vlítla do válce a zničila ho...takže motor v *...

Fakt paráda...a to jsem se k motoru choval slušně (zahřívání, dochlazování, nevytáčel do červena atd...).

Nebýt známého tak mi to beztak na záruku nevzali...do konce chybelo 14 dní...Opět arogantní *, kteří se mi snažili vnutit fakt, že jsem "přetočil" motor....to se pak chlapci divili, když zjistili pravou příčinu...

Nevím, ale zpětně bych do fábky už nešel, pač po určité době se začne projevovat fakt, že toto auto není pro takové podmínky stavěné a výrobce to prostě nevychytal komplet...viz třeba nelogicky měké uložení náprav...a nebo také spojka, která je totožná s provedením 74 kW (opravdu)...

Teď mám oktávku RS TDi a uvidím jak to dopadne...ale přece jen věřím, že by to tentokráte mohlo být lepší....
Avatar - STi (Modo Team)
jen špatná zkušenost - nebál bych se...
| 16. 1. 2007 11:35
Tak tenhle příspěvek je fakt smutnej... ale já mám opačný zkušenosti. Mám Fábii RS tři roky, koupená byla nová a v podstatě jediná závada ihned po koupi byla upadlá hadička od zadního ostřikovače. Od té doby nic, mám najeto asi 65000km a pravda,interiér už se ozývá,ale náprava i po kontrole je v pohodě a to jezdim velmi často po Pražských kostkách. O spotřebě a zátahu už tu psali jiní, já sice původně chtěl něco sportovnějšího,ale náklady rozhodli... Takže bych radil koupit, protože ta cena je dobrá a ztráta hodnoty zdaleka nebude velká - naopak v poměru s jinými modely malá, protože z důvěrných zdrojů vím,že nové FII RS ať už bude s jakymkoli motorem, bude až po faceliftu FII.

Jinak otec si teď pořídil Octavii RS TDI - je to dospělejší, pohodlnější (teda na těch kostkách ne) auto,ale sranda je s tim daleko menší. Tak mnoho úspěchů při výběru.
Bez nadpisu
neregistrovaný "TT"
| 16. 1. 2007 12:52
Dík moc všem, tak si pro ni v pátek jdu. Fabii RS jsem měl v hledáčku už dávno, protože jsem nenašel na trhu jiné auto s podobným motorem a stejnou (porovnatelnou) cenou. Jistě, Polo ho má taky, ale ty ceny jsou už posazeny někde jinde. Takže ješte jednou dík moc.

P.S: To WRX: To jsi mně a jistě i dalších překvapil s tím, že nová Fabia RS vyjede až po faceliftu FII. To znamená až za nějaké 3-4 roky? To je zvláštní, protože mnohé periodika, dokonce i německé píší, že to bude ve třetím kvartálu 2008. Tak teď nevím... :roll:
Avatar - STi (Modo Team)
Nová FII RS
| 16. 1. 2007 13:56
No nevim,jak moc je tedy můj tajný zdroj důvěryhodný,ale vzhledem k tomu,že do vývoje Škody vidí přímo,tak bych tomu i věřil. Důvodem tohoto zdržení prý je,že nová FII má tak málo přístupu vzduchu k motoru,že by jakýkoli silnější agregát nemohl "dýchat" a dostatečně chladit. To se dá řešit samozřejmně i umístěním několika správně vypadajících otvoru do nárazníku nebo kapoty,ale jak známe VW,to není (někdy bohužel) zcela jejich styl. Netvrdím,že by se tomu mělo zcela věřit,ale... no uvidíme. Ke "staré" RS gratuluju!
Bez nadpisu
neregistrovaný "mamoulian"
| 16. 1. 2007 14:35
Věřím že budeš spokojený, já taky byl...snad se to obejde bez problémů co potkaly mě...
Bez nadpisu
neregistrovaný "JirkaFazer"
| 18. 1. 2007 14:15
Nemám sice osobní zkušenost s Fabii, ale s Ibizou 1,9 TDi 96Kw, takže stejný motor jako Fabie RS. Jak už tady zaznělo, problémy s nápravou jsou i u Seatu. Auto je nové, momentálně najeto 190.000km. Pár měsíců po koupy reklamace na rázy od podvozku. Vyměněno ulžení motoru a spoustu dalších věcí. V podstatě se dá říct, že vyměnili celý spodek a občas se tam něco ozve. Upadená hadička v ostřikovači zadního skla byla taky :). Jinak auto jezdí spolehlivě, nic závažného se nestalo, jen se teď musí udělat TK. Je to rok 02. Dlouhodobá průměrná spotřeba je 4,6 litrů a i při hodně ostré jízdě (Praha-Brno za 1:05) byla 8 litrů.

Za cenu plně vybavené Fabie už můžeš sehnat o něc hůře vybavenou Octavii a prostoru tam je na rozdávní. Zálež na každém co ho láká a co preferuje.
Reklamní polepy
neregistrovaný "Empi1"
| 20. 1. 2007 23:18
Zdravím, poraďte, čím bych nejlépe odstranil zbylé lepidlo po reklamních polepech na autě. Nálepky šli dolů, a lepidlo po malých písmenkách jsem odstranil benzínem, ale trvalo to. Ta veliká tak dlouho nechci drhnout, aby to nešlo i s lakem Díky :?
Reklamní polepy
neregistrovaný "JaVok"
| 5. 2. 2007 19:47
Použij originál ředidlo na chemopren, neobsahuje toluen a neporušuje lak. Zbytky lepidla jen "nacucej" ředidlem, lepidlo se vysráží do takových smrkanců, které lehce setřeš. Následně omyj jemným hadrem a ředidlem. Pokud jsou pod určitým úhlem pohledu na laku zřetelné obrysy původního polepu, přelešti celou plochu kvalitní "renovační" leštěnkou…
Mimo mísu
neregistrovaný "krosnic007"
| 21. 1. 2007 13:33
Ahojky!

Já vím, že mě asi pošlete někam...Ale já si nemůžu pomoct >:D

Já, kdybych se chtěl svézt, koupím si Hondu Civic Type-R...teď se dá sehnat za 300 000,- +/- (nebo víc, ale to už jsou pak vymazlený kousky)

Koukni sem...[odkaz]

Je tam 2litr i-VTEC, což je podle všech testů a tak super motor!

A svezení je taky báječný...(někde uplně jinde, jak s RS - a to nic proti ní)

No a ušetřený peníze (něco bych si schoval na benzín...přecejen za 6 litrů asi jezdit nebudeš.. :-! ) bych investoval nějak jinak dle tvé volby...

Takže pokud netrváš mermomocí na naftě tak...

Jinak je to neporuchová kára, no koroze atd...Je to držák a navíc nezničitelnej motor..
Avatar - Sranki
Bez nadpisu
| 21. 1. 2007 14:33
Možno to tu už bolo, ale aj tak dávam zaujímavý link na porovnanie Mini vs Fabia RS. Angláni zostali dosť prekvapkaný ;-)

[odkaz]
Fabia RS?
neregistrovaný "SpeedyRam"
| 21. 1. 2007 14:41
Hm, zajímavá cena...kde že to je? Dám mu víc... >:D ...sranda...Ale k věci. Fabii mám i když jen 1.4 jako druhé auto a jsem s ní naprosto spokojený. (naj 102 000). Je to sice malé ale dost tuhé auto aby těžký diesel uneslo. Problém bych viděl jen v tom že bude nedotáčivější než s benzínem. Jinak bych do toho šel. ;-)
Bez nadpisu
neregistrovaný "m4lcolm"
| 21. 1. 2007 15:01
Opravdu objektivní srovnání, přeplňovaná nafta vs. menší benzín plněný atmosféricky... >:D
Re:
neregistrovaný "SpeedyRam"
| 21. 1. 2007 15:37
Ano bylo to objektivní, protože 1.4ku mám a s RS jsem řídil, jak myslíš že jsem přišel na to že je nedotáčivější?? A tazatel se taky ptal na spolehlivost a další věci, na které jsem se snažil objektivně odpovědět... :?
Bez nadpisu
neregistrovaný "m4lcolm"
| 21. 1. 2007 15:49
Nenarážím na Tebe, ale na to video, prostě mohli porovnávat aspoň přeplňovaný Cooper S s tou FRS, takhle mám spíš dojem, že měla "překvapivě" vyhrát Fabia...
Avatar - Sranki
Re:
| 21. 1. 2007 16:13
Porovnanie týchto dovch zdvôvodnili tým, že oba stoja okolo 12tis libier, max. rychlost okolo 125 mil/h a zrýchlenie 0-60 m/h okolo 9s. No a somozrejme si celé publikum tiplo, že vyhrá Mini, pochopitelne ;-)

Nerobím si žiadne ilúzie o objektívnosti tohoto programu, takže to berte len ako zaujímavosť, a trebárs ako príklad toho, ako angláni berú Skodu.
Soráč
neregistrovaný "SpeedyRam"
| 21. 1. 2007 15:55
Jo takhle, omlouvám se, nevěděl jsem že mluvíš o tom videu...já myslím že tazatel asi Coopera zrovna neřeší, když psal že najede za rok 40 000. Jako hlavního konkurenta RS bych viděl Grande Punto 1.9 a Ibizu se stejným motorem jako je v RS ;-)
Bez nadpisu
neregistrovaný "m4lcolm"
| 21. 1. 2007 16:08
Já bych volil GP, k dravému motoru patří i dravý vzhled 8)
Bez nadpisu
neregistrovaný "m4lcolm"
| 21. 1. 2007 17:38
To je holt cena za image, na západě (aspoň co jsem já byl) holku na Fabii RS pořád nesbalíš...
Re:
neregistrovaný "SpeedyRam"
| 21. 1. 2007 18:00
Tady na Fabku RS taky žádnou nenabalíš. Tady potřebuješ velké SUV (alias teréňák) s ESP... >:D
Bez nadpisu
neregistrovaný "m4lcolm"
| 21. 1. 2007 18:06
Na Cooper možná jo... >:D >:D
Bez nadpisu
neregistrovaný "SpeedyRam"
| 21. 1. 2007 18:20
To snad jo....vůbec na sportovněji zaměřené ještě jdou, ale bojím se doby kdy už nepůjdou ani na SUV ale jenom na MPV, snad už mi to v té době bude jedno.... >:D
Bez nadpisu
neregistrovaný "m4lcolm"
| 21. 1. 2007 18:54
Mě to je jedno už teď >:D >:D
Bez nadpisu
neregistrovaný "SpeedyRam"
| 21. 1. 2007 19:16
Ne kámo, nesmíš se podceňovat. Kup Miníka a vyjeď na lov... >:D a jestli to bude fungovat tak to hoď na fórum, a uvidíš jak tě dealeři od BMW budou mít rádi... >:D
Bez nadpisu
neregistrovaný "m4lcolm"
| 21. 1. 2007 19:25
kámo, balit jakoukoliv buchtu na jakékoliv auto je slabota. Respektive typ buchet na ně se lepících je slabota... >:-[]
Bez nadpisu
neregistrovaný "SpeedyRam"
| 21. 1. 2007 19:50
Na káru jsem se žádnou zbalit nepokoušel, asi ani na to nemám správný typ auta a zrovna to nemám zapotřebí, ale nedávno jsem tankoval a k vedlejšímu stojanu přijel takový nic moc vypadající chlap (bylo mu asi 50 a i když hodně mužů v těchto letech vypadá stále k světu, tento k nim rozhodně nepatřil), a ta o 30 let mladší blondýnka rozhodně nebyla jeho dcera (což se díky mistrně provedenému francouzáku nedalo nevidět). Ale k věci: to čím přijel bylo nové TT v červené barvě na příplatkových BBS. Myslím že kdyby jel něčím obyčejným tak se s ní možná ani neseznámí, protože by si řekla - Hm, přijel v Passatu, to bude nějaký páprda... A odsoudila by ho dřív něž by zjistila jaká je výše jeho konta, pardon charizmatu. ;-) .....taky asi záleží co od takové buchty očekáváš....on si tím byl asi vědom, že nepůjde o nezištnou lásku.... >:D
Bez nadpisu
neregistrovaný "m4lcolm"
| 21. 1. 2007 19:59
Tak tak, jak říkáš... Taky jsem nikdy neměl tu potřebu 8)
Bez nadpisu
neregistrovaný "mamoulian"
| 24. 1. 2007 10:42
Je to sice malé ale dost tuhé auto aby těžký diesel uneslo

omlovám se, ale musím se jako bývalý majitel FRS vrátit k této nepravdě...tak tedy, auto je sice tvrdé, ale to s tím, jestli dokáže "unést" těžké TDíčko nemá moc co do činění. Jde o to, že veškeré uložení nápravy (silentbloky, uložení stabilizátorů, stabilizátory atd...) je totožné jako u benzínových a slabších dieslových verzí. A propo v kombinaci s tužšími tlumiči a nízkoprofilovými pneu s minimem pružící hmoty to dělá vcelku neplechu...Mě odešlo uložení komplet po 50ti 60ti tisících....kdo bude jezdit hodně slušně a na hranici předpisů vydrží to dýl... Znám další 3 majitele FRS a problém měli stejný, dřív či později...

Servis se k tomuto problému nestaví zrovna fér a komplet silentbloky mi vyměnili jen díky známému a drobnému bakšiši na cigarety...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku