Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
10. 2. 2007 17:24
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 17:44
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 18:26
10. 2. 2007 18:30
10. 2. 2007 19:00
10. 2. 2007 19:33
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 19:28
neregistrovaný "Zdenekold"
10. 2. 2007 19:37
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 20:07
10. 2. 2007 20:24
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 20:24
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 21:46
neregistrovaný "Zdenekold"
10. 2. 2007 21:45
10. 2. 2007 21:46
neregistrovaný "Felotron"
10. 2. 2007 21:50
10. 2. 2007 22:23
neregistrovaný "Zdenekold"
10. 2. 2007 22:23
neregistrovaný "Felotron"
10. 2. 2007 23:05
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 23:10
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 23:40
neregistrovaný "AutoExpert"
11. 2. 2007 11:08
neregistrovaný "spree"
11. 2. 2007 17:30
neregistrovaný "Ferin"
11. 2. 2007 17:56
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 17:30
neregistrovaný "Ferin"
11. 2. 2007 09:26
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 2. 2007 12:50
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 13:25
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 13:04
neregistrovaný "kesk"
11. 2. 2007 13:08
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 13:15
neregistrovaný "kesk"
11. 2. 2007 13:39
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 13:58
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 14:05
neregistrovaný "spree"
11. 2. 2007 14:29
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 14:46
neregistrovaný "IT"
11. 2. 2007 15:23
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 15:36
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 15:02
neregistrovaný "Felotron"
11. 2. 2007 15:20
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 15:37
11. 2. 2007 15:38
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 2. 2007 16:20
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 17:39
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 16:26
11. 2. 2007 18:13
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 21:21
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 21:28
neregistrovaný "kesk"
11. 2. 2007 23:09
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 23:25
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 23:44
neregistrovaný "kesk"
11. 2. 2007 23:56
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 00:07
neregistrovaný "kesk"
12. 2. 2007 00:20
neregistrovaný "SpeedyRam"
12. 2. 2007 01:01
neregistrovaný "kesk"
12. 2. 2007 08:50
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 09:39
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 14:17
neregistrovaný "ITAL 1"
12. 2. 2007 15:03
neregistrovaný "martinV"
12. 2. 2007 15:20
neregistrovaný "ITAL 1"
12. 2. 2007 10:09
12. 2. 2007 10:17
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 10:20
12. 2. 2007 10:21
12. 2. 2007 10:28
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 10:30
12. 2. 2007 10:37
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 12:17
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 12:25
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 12:32
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 12:46
12. 2. 2007 15:26
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 15:43
12. 2. 2007 15:44
12. 2. 2007 15:47
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 15:54
12. 2. 2007 15:56
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 15:58
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 16:02
12. 2. 2007 16:02
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 16:10
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 16:05
neregistrovaný "m4lcolm"
12. 2. 2007 16:06
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 16:07
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 16:07
12. 2. 2007 16:08
neregistrovaný "Felotron"
12. 2. 2007 16:12
neregistrovaný "m4lcolm"
12. 2. 2007 16:38
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 16:55
neregistrovaný "kesk"
12. 2. 2007 16:55
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 17:19
neregistrovaný "SpeedyRam"
12. 2. 2007 17:27
neregistrovaný "kesk"
12. 2. 2007 17:43
neregistrovaný "SpeedyRam"
12. 2. 2007 19:05
neregistrovaný "one-z"
13. 2. 2007 00:02
neregistrovaný "martinV"
12. 2. 2007 19:05
neregistrovaný "one-z"
13. 2. 2007 06:41
13. 2. 2007 08:01
neregistrovaný "m4lcolm"
13. 2. 2007 10:33
13. 2. 2007 10:57
neregistrovaný "martinV"
13. 2. 2007 11:00
neregistrovaný "tv"
13. 2. 2007 11:05
neregistrovaný "martinV"
13. 2. 2007 11:12
neregistrovaný "tv"
13. 2. 2007 11:16
neregistrovaný "martinV"
13. 2. 2007 11:28
neregistrovaný "rradik"
13. 2. 2007 18:34
neregistrovaný "one-z"
13. 2. 2007 12:27
neregistrovaný "Felotron"
13. 2. 2007 19:50
13. 2. 2007 20:58
neregistrovaný "SpeedyRam"
14. 2. 2007 07:32
neregistrovaný "NiceOne"
14. 2. 2007 07:40
neregistrovaný "jirixxxl"
14. 2. 2007 08:42
neregistrovaný "martinV"
14. 2. 2007 13:07
neregistrovaný "Ferin"
14. 2. 2007 13:28
neregistrovaný "martinV"
14. 2. 2007 13:49
neregistrovaný "Ferin"
14. 2. 2007 15:49
neregistrovaný "martinV"
14. 2. 2007 15:49
14. 2. 2007 16:51
neregistrovaný "SpeedyRam"
14. 2. 2007 18:15
neregistrovaný "Nástrojař"
14. 2. 2007 18:17
neregistrovaný "Nástrojař"
14. 2. 2007 18:01
neregistrovaný "m4lcolm"
14. 2. 2007 18:05
neregistrovaný "martinV"
14. 2. 2007 18:11
neregistrovaný "SpeedyRam"
14. 2. 2007 20:24
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 17:24
Nový model fabie I
Jsem se šel kouknout na konfigurátor škody jaké jsou dostupné barvy pro fabii RS, protože na autorevue jsem v diskuzi (sekce škoda) viděl od jednoho uživatele vyfocené fabie RS v blue race metalíze. A jsou moc pěkné :-) No a jak jsem tam vlezl, tak vidím název Fabia Combi Classic Fit >:D Je to limitovaný akční model, nedodává se do něj 2.0 MPI/85 kw a vypadá moc pěkně (má nárazník z FRS), kola 16", na výběr 4 barvy (červená, černá, stříbrná, žlutá - jako RS), sportovní interiér celý v černém. Nádhera... >:D Ale trochu zklamání přichází z výbavy, která jak již název napovídá, je stejná jako u classicu, až na zmiňované prvky 8-s

Ale docela mě překvapuje, jak na konci výroby je škoda u fabie aktivní a jsem rád. Oba modely vypadají nádherně :)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 17:44
Re: Nový model fabie I
Jo a na tu FRS jsem trochu zapomněl. Na stránkách škody zatím nic není, ale když už je někdo vyfotil při převozu, tak snad budou... Ta barva jí moc sluší :)
Avatar - Sprint
10. 2. 2007 18:26
Fit
Taky jsem se na ni včera koukal. Vypadá to jako celek pěkně, ale ta výbava je opravdu slabá. Ani ten centrál to nemá, nemluvě pak o druhým airbagu nebo dokonce el. oknech.

Sleva tam určitě nějaká je (20000kč), ale i tak je cena značná. Zvlášť po dovybavení alespoň na rozumný standart. :(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
10. 2. 2007 18:30
RS
Co se týká Fabie RS v race blue metalíze, tak všechny co se zatím vyrobily jdou na export. Navíc všechny co jsem viděl byly s pravostraným řízením.
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2007 19:00
Bez nadpisu
Jo,je pěkná,ale vzhledem k poměru cena/výbava nic moc :?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 19:33
Re: Re:
Peet: jj, když jsem viděl výbavu, tak mě napadlo, že je to model pro tunery >:D , nebo lidi co chtějí pěkný sportovnější interiér a sportovněji pojatou fabii i zvenku, ale za každou kravinu se musí připlatit 8-s . Mě se líbí, ale chtělo to výbavu jako má ambiente.

Navíc sportovní auto musí být co nejlehčí :mrgreen: A přijde mi trošku škoda ponižovat motorizace 1.4/74 a 1.9/74 a dávat je do takových chudáčků na výbavu :(

To s tou fabií RS je teda velká škoda :'-(
neregistrovaný "Zdenekold"
10. 2. 2007 19:28
Provozní hmotnost
Nevíte proč Škodovka udává provozní hmotnost jako rozpětí 1095-1185, když řada jiných automobilek udává jedno číslo, o kterém říká, že je to auto se všemi náplněmi, plnou nádrží a řidičem o hmotnosti 75 kg?

Jinak tomu konfigurátoru nevěřte, za tu cenu to nejsou schopni prodat. Bez metaliky a s motorem 1.4 + základní věci se to vyšplhalo na 382 000 a to jěště nevím, jestli v tom základu je alespoň mechanická klimatizace.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 19:37
Re: Provozní hmotnost
Zdenekold: to rozpětí je kvůli výbavě, dolní hranice - bez výbavy (nebo bez příplatku), horní hranice - plná palba ;-)
Avatar - Sprint
10. 2. 2007 20:07
hmotnost
U dieslových motorů ale uvádějí pouze jednu hodnotu.

Zřejmě si s tím nikdo moc práce nedal. Je to nedokonalé a měli by to upravit.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 20:24
Re: hmotnost
Jsem teď ze sebe udělal pěkného blb.. :*) Když jsem jí viděl, tak se mi opravdu hodně zalíbila a říkal jsem si, že to není špatná nabídka. Po zobrazení výbavy přišel šok, ale pořád jsem viděl před sebou tu fotku (na které podle mě vypadá vážně skvěle), tak mi to ani tak nepřišlo, že je bez výbavy... Teď jsem si konečně řekl, že jí porovnám s ambiente. Dovybavil jsem je na stejno a přišel šok číslo dva, ale POŘÁDNÝ :x Ten jejich super hyper akční limitovanej model je o 500 dražší než ambiente a k tomu nemá ani nalakovaná zrcátka a má omezenou paletu barev a nemožnost zvolit světlejší sportovní interiér. S těma 16" bude lépe vypadat nárazník z RS, ale ani ten po faceliftě nevypadá rozhodně špatně. Tímto mě škoda hooodně zklamala :-( Aspoň zvýhodnění 30 000 mohli udělat... Asi hraje na to, že všechny uchvátí ta fotka jako mě a bezmyšlenkovitě jí koupí :x
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 20:24
Re: hmotnost
Jinak po tomto zjištění bych do ní rozhodně nešel, když vyjde ještě dráž než ambiente. By mě zajímalo co tímto sledují? Fakt mě tímto zklamali a i nasra.., oblbují lidi akorát :-( :x

Bych celé vlákno nejradši smazal, protože je o ničem. Ale možná pomůže zájemcům o tento akční model...
neregistrovaný "Zdenekold"
10. 2. 2007 21:46
Re: hmotnost
Neřeš to, věř mi, že přijdeš na prodejnu a oni tu slevu 30 000 vytahnou. Vím o tom své, když jsem v prosinci hledal, co bych koupil.
10. 2. 2007 21:45
Bez nadpisu
Tak snaží se udržet starý kombík do podzimu než přijde nový 8-s

Ceníkovou cenu příliš neber,u prodejce dostaneš určitě slevu a ty nárazníky a sportovní interiér taky nejsou špatné,pár lidí to určitě naláká >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Felotron"
10. 2. 2007 21:46
Bez nadpisu
Porad vychazi tisickrat vyhodneji a lip Megane v akci za 342 tisic...

(vetsi auto, vyssi uroven bezpecnosti)

Skoda, ze Skoda ma tak vysoky ceny :(
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2007 21:50
Bez nadpisu
Taky už mi to začíná vadit a začínám zastávat názor,že si škoda přestává českých zákazníků vážit 8-s

Má sice skvělá auta výborné kvality,ale ceny nejsou alespoň tady přijatelné :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Zdenekold"
10. 2. 2007 22:23
Re: Re:
Tommy: oni to mají dobře spočítané a zatím jim to dobře vychází včetně "mediální masáže" české veřejnosti. Vem si kolik prodali a jaké mají postavení na českém trhu, nejsou charita. Mohu to posoudit podle sebe. Kdybych si nechtěl poprvé v životě udělat trochu radost a byl nucen šetřit, tak jsem měl vyhlédlou také Fa. Ne každý se dostane k akčnímu modelu zahraniční automobilky, ne každému sedí nemožnost ovlivnit výbavu ap. Kdyby to moje auto bylo o pouhých 10 000 dražší, nikdy bych ho nekoupil. Měl jsem psychologickou hranici, přes kterou jsem odmítl jít.
neregistrovaný "Felotron"
10. 2. 2007 22:23
Bez nadpisu
Ja sice pro Fabii moc argumentu nenajdu (bohuzel), ale ac jezdim v Hyundai, radeji bych sedlal vuz ceskych barev - nejradeji T700 ;)

...ale mozna jednou v ramci nejake akce... snad... snad bude koupit Skodovku rozumne a vyhodne...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 23:05
Bez nadpisu
Nevim o co se snaží, ale začínám si myslet to co ty Tommy, že Škoda si českých zákazníků váží čím dál méně a je mi to líto, protože jí mám rád :-( Koukněte do minulosti, akční modely Tour de France, Sportline a další, všechny se odlišovali a přinášeli zákazníkům různé pakety a hlavně bylo cenové zvýhodnění třeba 20, 30 tisíc.

Mě vyšla cena o 500 Kč vyšší než u Ambiente (ke které jsem samozřejmě přihodil 16" kola a sportovnější interiér - udělal jsem je výbavově stejné). Řeknete si 500 navíc nic není, ale můžete si vybrat jen ze 4 barev (ambiente 13), nemá nalakovaná zrcátka (am. má) a je jen v černém interiéru (u am. na výběr černý a kombinace světlého a černého). Classic Fit nabízí jen ten nárazník z RS.

Z toho mi jasně vyplývá, nekupovat tento super limitovaný model...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
10. 2. 2007 23:10
Re: Re:
Zdenekold: jo věřim tomu že u prodejce dostanu nějakou tu slevu, ale tu dostanu i na tu ambiente. A kdo ví jestli se mu bude chtít slevňovat akční model, aby ta ambiente neměla třeba i lepší cenu...

Tento akční model, který je podle mě ve všem horší, můžou prodat jedině když oblbnou lidi :-( , dříve ty akční modely byly úplně o něčem jiném...
neregistrovaný "AutoExpert"
10. 2. 2007 23:40
Bez nadpisu
Rok od roku pozice škody na českém trhu slábne,Roomster se nestal autem roku(že by byl horší než předcházející nové škodovky???Ne :shock: )jen čechům přestává být škodovka zajímavá....

Kam až chce škoda dojít??To ji vážně tak český trh nezajímá,že by nemohla udělat nějakou normální akční verzi,buď levnější,nebo s výbavou navíc????

Takhle brzy bude na našich cestách smutný pohled,deset aut cizí značky,jedna škoda :(
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "spree"
11. 2. 2007 11:08
Re: Re:
Presne tak. Kde su tie casy tolkych akcnych modelov ake mala Felicia :-(

Mozno za to moze aj VW...
neregistrovaný "Ferin"
11. 2. 2007 17:30
Re: Re:
TommyAngelo: Kam až chce škoda dojít??To ji vážně tak český trh nezajímá,že by nemohla udělat nějakou normální akční verzi,buď levnější,nebo s výbavou navíc????

Takhle brzy bude na našich cestách smutný pohled,deset aut cizí značky,jedna škoda

No, já si naopak myslím, že to bude konečně "normální" a žádoucí stav. Současný rozložení vozovýho parku v ČR s naprostou dominancí Škodovky rozhodně normální není. Pak:

1) Se škodovka konečně chytne za hlavu a začne prodávat auta za rozumnou cenu a s "normální" výbavou.

2) Přestanou být český silnice a parkoviště tak monotónní.

3) Přestane být ten, co si nedejbože nekoupí škodovku, černou ovcí rodiny.

4) Stane se českej trh eště zajímavější pro cizí značky (s příslušnými pozitivními dopady na zákazníka).

PS: Jen tak na okraj. Moc sem nepochopil ten reklamní slogan Škodovky, "Simply clever". Vskutku český auto! >:D Zvlášť, když v jiných zemích ho překládají do místního jazyka.
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 17:56
Re: Re:
Ferin: nevim jestli to bude normální, já bych spíše řekl, že je to normální teď. Nemám moc možnost porovnávat jak jsou na tom jiné země, ale když jsem šel v Itálii po ulici, tak jsem viděl jedno punto vedle druhýho, řecko, které nemá svojí automobilku (nebo má?), je na tom už jinak...

Chtělo by to aby se škoda chytla za hlavu už teď, ale ona k tomu nemá důvod. To mi až tak nevadí, je dominantní na trhu a takhle by se nejspíše zachoval každý výrobce, ale co má znamenat teď ten "nový" akční model...

A jestli by se stal zajímavý pro ostatní automobilky, o tom by se dalo diskutovat. Právě že teď se musí snažit a bojovat různými akcemi proti škodě, které stačí jen prodávat auta, protože si zákazníky najdou.
neregistrovaný "Ferin"
11. 2. 2007 17:30
Re: Re:
[Vloženo dvakrát, zas to ňák blbne. :(
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 2. 2007 09:26
Bez nadpisu
Třeba zkouší, co všechno jim Češi sežerou. A pokud to vyjde, zkusí to příště znovu... Tomu se říká kapitalismus 8)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 12:50
Bez nadpisu
Wow, nestacim sa cudovat, uz aj zaryti nadsenci Skodky priznavaju co byvali Skodovkari uz vedia... U mna Skodka prvy krat prehrala ked odpisala pickup, druhy krat ked otrhala vybavu Fabie a snazila sa silou mocou autu vyrobit povest auta (aj ci najma) pre chudobnych a treti krat ked nasadila snazeniu korunu a odpisala jeden valec. Odvtedy to uz nepocitam, nakolko sa o tie auta nezaujimam.

Moja posledna poctiva Skodka bola zelena Fabka MPI 09/2001. Ktovie kedy a ci bude este nejaka...

Nemusite na toto reagovat ci flamovat, je to len moja poznamka na okraj ako to vidim ja.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 13:25
Re: Re:
tv: jj, smutná realita :-( Za chvíli bude akční model o 20 tis. dražší než normální a když vhodně oblbnou lidi, tak to budou kupovat...

Než PSA, tak spíše KIA, Hundai, možná i Dacia. Jeden příbuzný už přešel k Hundai... S tátou si děláme srandu, že prodáme fabii a koupíme si jiné, posledně to bylo, když jsme viděli v globusu Kiu Cerato, asi za 300 tis., prostor větší, výbava lepší a bylo by to nové auto. Aby se z té srandy nestala brzy realita...

Ale protože mám zatím škodu rád, hodně se mi líbí designově, líbí se mi i interiér (líbí se mi právě kvůli té ztrohosti), tak mě tohle mrzí :'-( . Doufám, že tento akční model byl jen přehmat... 8-s

Navíc si vůbec neumim představit, kolik by přišlo lidí o místo 8-s (firma, dodavatelé, prodejci...)
neregistrovaný "kesk"
11. 2. 2007 13:04
Bez nadpisu
aj mna, tak ako asi kazdeho velmi mrzi cenova politika automobilky skoda. je vidiet nezaujem o zakaznika, asi ich uz viac zaujimaju perspektivnejsie trhy napr. v Indii alebo Cine... spoliehaju sa na svoje stale postavenie na trhu v CR a SR a moze sa im to velmi rychlo vyplatit, ked ich predbehne napr. koncern PSA...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 13:08
Bez nadpisu
Heh, u mna sa tak uz stalo. Vo firme a v rodine uz Skodovky nie su.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kesk"
11. 2. 2007 13:15
Bez nadpisu
ale ty si zatial jeden z mala... znamy sa nedavno rozhodoval medzi 407 2.0 hdi a OII 2.0 tdi. rozhodol sa pre OII, pretoze 2.0 hdi oproti 2.0 tdi proste nejde, a mozem to potvrdit tiez som sa viezol s oboma. na 407 boli jedinou vyhodou tie brutalne brzdy... a design je uz vecou vkusu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 13:39
Re: Re:
Ono to není ještě tak hrozné, takže třeba ta OII může při výběru vyhrát regulérně, to samé u fabie. Když dá prodejce zajímavou slevu a vezme se combi, tak fabie nemá v podstatě konkurenta. Ale co má znamenat tento akční model... :roll: :?:

Uvidíme jaké budou ceny u FII oproti konkurenci :)
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 13:58
Bez nadpisu
one-z: hmm, nam v Ziline vraj chybaju ludkovia v Kii a tak si viem predstaavit katastroficky scenar pre pripad ze by to Skodovku (vlastne VW aby sme boli presni) prestalo bavit. Ved aj staro-novy velitel VW je vraj nakloneny viac na stranu drahych a luxusnych "ludovych" fagn ako sozial-edicion auticiek pre deticky. Ach ja, ufidime was bude s Ostojrope, mozno musela chodila na echt-fagn Superb HTP. :-)

Jediny 2.0HDi co mam je najslabsia 66kW verzia a dvojliter v OII som nikdy neskusal, takze k tomu nemam co povedat. Teraz vsak mam 1.6HDi 80kW a pri porovnani s 1.9 TDI 77kW (ak mozem 5km skusobnu jazdu v Oktavke povazovat za dostacujucu) su tie motory zhruba porovnatelne, akurat TDI je o styri triedy hlucnejsie. No a co sa tyka ceny, za tu istu cenu mam o 35cm dlhsie auto, tempomat, dazdovy a svetelny senzor, metalizu, Hydractive 3+, ESP, auto-klimu, 4 elektricke okna a prepazku N1 naviac (bral som skladove auto). Nebolo nad cim rozmyslat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spree"
11. 2. 2007 14:05
Bez nadpisu
Asi hlavny problem znacky Skoda je ten, ze ich privelmi ovplyvnuje VW. Zhodne motory, prvky interieru, podvozku,... setria kde mozu.

Dnes tie auta uz nie su osobnosti, nemaju dusu.

Kebyze aspon zachovaju OHV motory a nenahradili ich 3-valcami :-(

Mozno im to raz dojde :roll:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 14:29
Bez nadpisu
Neviem, ci prave 3-loziskove OHV by malo byt tym, co Skodu Skodou robi, ten motor museli relativne hlboko prekopat, aby to zvladalo moment/vykon 1.4-ky a zaroven splnalo emisie, ale mam iste cisto technicke vyhrady k jeho udajnemu nastupcovi a zastupcovi. Nechcem rozputavat flame a preto radsej nepisem o ktory sa jedna :-)

Zmenu to chcelo, ale predstavoval som si ju inac.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "IT"
11. 2. 2007 14:46
dotázek
Kdosi napsal slova "Mediální masáž.."

Prosil bych nějaký konkr.příklad,jak jsem jako občan mediálně Škodou masírován? V mém věku je mi fuk, jestli sponzorují hokej nebo Tour de France. Nesleduji ani jedno.

Takže příklady masáže a důkazy jejích výsledků.Tj. prokázat,nakolik nějaká "mediální masáž" rozhodla o tom, že si někdo Škodu koupil či koupí.

Ideální by byla marketingová anylýza reklamy.

Jinak jenom kecy.

Píši to stále a napíši to pro zopakování: Za férové považuji,když někdo napíše,že ho Škoda se**re a má orgasmus třeba....mně nic nenapadá,tak třebaaaaa z Ceeda. Je to pocitvé,legitimní,bez okecávání.

Tam kdesi v NEWS už vím, že jakmile se objeví něco o Škodě,okamžitě naběhne cizinec Klaudius a bude mít se Škodou obrovský problém. Což třeba já s KII nemám.Vím že si ji nekoupím,stačí mi Auris,když už auto této třídy.

Mizím opět do oblasti SZ,tam to má smysl,ale fakt bych prosil o nějaký důkaz té tzv. "masáže". Není to mýlka s thajsou masáží?

>:D :shock:

Jestli mohu pošťouchnout: člověk, který si koupí auto na základě toho,že někdo něco sponzoruje,nebo někde vidí reklamu na auto,nebo dokonce založí téma, jaké auto do 1,5 mil(a teď nevím jestli s nebo bez DPH), měl by s tím něco začít dělat...

Stále více mám pocit, že lidé berou auto jako věc každodenní spotřeby,kupují podle toho, na co mají,nemají,jestli se tam vlezou se psem, jaký kufr, jestli spokojeni,nespokojeni atd., ale jinak to většinová populace nijak neprožívá.

178 tis ks v zemi, kde žije 10,5 mil aut a z toho je 45 tis nebo kolik "hra" na dodávky,neb Porsche dodávkou určitě není,ví to každý, tak bez těchto osobních aut N1 jsme někde na 130 tis,z toho další mraky služebních,tak jaká masáž,když národ kupuje ojetiny a nová téměř ne?

Při prům.platu 21 hrubých je v ČR drahá i ojetina za 130 tis, což je

nějaké Mondeo,staré 7 let...

Jdu psát daňové přiznání,to je důležitější,ať to čuníci a pablbci s tupohlavkem zase prošustrují na ptákoviny >:-[]

BTW: matuS,Lubos1,tv,shi dostanou snad dnes SZ o jednom novém zdroji informací,nějak jsem na to pozapomněl,musím napravit, ale dobrý.... Pozorný čtenář vidí, že tři SZ jdou na SK a jen jedna do CZ. :!:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 15:23
Re: dotázek
spree: pro mě duši mají, asi proto že škodu mám rád ;-)

1.4 OHV vyměnit chtěly, 1.2 HTP není rozhodně špatný motor, ale mě na něm vadí nezvyklý zvuk, proto mám 16V (každého volba co si vybere)

Po přečtení příspěvku od IT, jsem pochopil, že jsem to nepsal asi dost jasně. Akčním modelem classic fit mě škoda zklamala (důvody níže), ale jinak celkově ji mám rád. Přirovnal bych to k někomu koho máte rádi a ten někdo vám třeba něco ne moc pěkného řekne, budete chvíli naštvaní ale za chvíli to přejdete, jako to skoro už přešlo mě. Škodovky nejsou rozhodně nejlevnější, ale také mají kus auta navíc (f combi, obrovský kufr u OII), kvalita se mi zdá také o něco lepší (konkurenti s podobnou dobou vzniku jako fabia, ne nové clio atd.) No jsem zvědavý na ceny FII, jestli budou podobné jako u FI, tak pohoda :)
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 15:36
Re: dotázek
Jinak, ten kdo si přečte mé příspěvky, tak musí vidět jak jsem pomalu vychlad >:D Prostě tímto modelem škoda šlápla hodně vedle, ale ono to není nikde o moc lepší 8-s . Dávají super ceny, ale jen když to člověk vezme na leasing. Takže, když si to nepropočítá, tak ho oblbnou, jako se teď snaží oblbnoout škoda. Ten model je výhodný jenom, když se k tomu nic nepřiplatí.

IT napsal: "Pozorný čtenář vidí, že tři SZ jdou na SK a jen jedna do CZ"

To je jako co? Prostě jsou ti vyjmenovaní pro tebe bližší, proto jim tu SZ pošleš, jinak jako nevim co to má znamenat :roll:
neregistrovaný "Felotron"
11. 2. 2007 15:02
Bez nadpisu
Taky bych rekl, ze medialni masaz se nekona. Reklamy jsou vseobecne u vsech vyrobcu stejne. Kdyz se projedes po dalnici, vidis billboardy od vsech znacek...

Clovek je spis masirovanej svym okolim, protoze spousta lidi se divi, ze si nekdo koupi neco jinyho nez Fabii nebo Octavii.

(Kdyz jsem si koupil Accenta, tak se me jeden znamej nevericne zeptal: "Ty vole co to je? Proc sis nekoupil auto?") >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 15:20
Bez nadpisu
S tou reklamou je to asi tak, ako to napisal jeden znamejsi a spolahlivejsi diskuter v threade, kde sa lucil Mitsi, plne s nim suhlasim (kto chce, nech si to tam najde). Ved nakoniec, ine studovane mozgy nerobia cele dni nic ine, len vymyslaju ako najlepsie a co najpresvedcivajsie natlacit ludom do hlav kaleraby. Su za to plateni a este ako!

IT, dakujem za doveru, ze si ma zahrnul na svoj list!
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2007 15:37
Bez nadpisu
Jenže s novou fabkou mě celkem zklamaly,rozhodně nemůžu říct,že by se mi nelíbila nebo tak něco,ale kdyby byla o pět čísel širší,hned by aji lépe vypadala,teď vypadá moc úzká :-(

První generaci jsem v dobách její největší slávy(až do nedávna) považoval za vrchol,to nejlepší co jde koupit(v rámci B segmentu),o nové generaci už to netvrdím a tvrdit už nejspíš nebudu.....Budu si muset počkat na fabii III >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
11. 2. 2007 15:38
Bez nadpisu
Píši to stále a napíši to pro zopakování: Za férové považuji,když někdo napíše,že ho Škoda se**re a má orgasmus třeba....mně nic nenapadá,tak třebaaaaa z Ceeda. Je to pocitvé,legitimní,bez okecávání.

Přidal bych ještě adjektivum primitivní. Ale proti gustu žádný dišputát, že? Naštěstí se tu diskuze v takovém tónu ještě nevedou.

Tam kdesi v NEWS už vím, že jakmile se objeví něco o Škodě,okamžitě naběhne cizinec Klaudius a bude mít se Škodou obrovský problém.

Ano, ale názory vždy píše slušně a věcně, i když s nimi nemusíš souhlasit. To Ty tam dokážeš pourážet polovinu lidí a druhou zhnusit namyšlenejma kecama, čím jezdí tvoje dcery, co studují atd.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 16:20
Bez nadpisu
one-z: len v ramci srandy Ti chcem pripomenut, co isto vies, ze iba kufor auto nerobi a ze v prvej Oktavke ten kufor dost znacne platili cestujuci vzadu :-) A ani nova O nie je jedina vo svojej cenovej relacii, ktora ma velku "r*t", ked raz prides blizsie k vychodu SK, rad Ti to predvediem :-). Njo a este tu mame novy Logan :-) Dohodnime sa, ze uplne kazde auto akejkolvek znacky ma vacsinu meratelnych parametrov, u ktorych ho nejake ine podobne auta prekonavaju no a mozno jeden-dva, ktorymi zase ono prevysuje ostatnych. Ostava na buducom majitelovi, aby si z nich poskladal taku mozaiku, aka mu vyhovuje.

Jedna vec sa mi zda cudna - preco vacsina ludi ocakava, ze novsi model bude aspon o milimeter ci kilo vacsi ci tazsi alebo aspon topanky (boty) budu mat o cislo viac. Francuzi ci Taliani v tom maju jasno - male auto ma 3.5m (AX, Saxo, C2), stredne o pol metra viac (ZX, Xsara, C4) a velke znamena este dalsi polmeter masa naviac (CX, XM, C5). Len ten Golf nam stale rastie a prerastol snad uz aj dve triedy a asi je uz aj vacsi ako brat Passat pred 15-imi rokmi...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 17:39
Re: Re:
tv: v tom máš pravdu, že kufr auto nedělá. Ale když někdo bude chtít malé auto kvůli nákladům ale zároveň velký kufr (nejméně 400 litrů), tak toho moc na výběr nemá (to byl i můj případ). OII už není až tak sama, ale 560 a 580 litrů také nenabídne kde kdo a navíc možnost pohonu 4x4.

A taky nevim co teď všechny popadlo, že když není nastupující generace větší tak je špatná. Je pravda, že když by se zmenšili všechny rozměry, především uvnitř, tak by se to nelíbilo moc ani mě, ale chce si to nejdřív vyzkoušet. Jinak felicia combi, rozměry nevim, ale kufr větší a prostor pro posádku taky, takže fabia combi udělala krok zpět a jak jí všichni kupovali/kupují...
11. 2. 2007 16:26
Bez nadpisu
Potom mě mrzí že fabia nerostla taky >:D

nová octavia na tom je podstatně líp,ta narostla do všech směrů :(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 18:13
Bez nadpisu
PS: Jen tak na okraj. Moc sem nepochopil ten reklamní slogan Škodovky, "Simply clever". Vskutku český auto! Zvlášť, když v jiných zemích ho překládají do místního jazyka.

Ja to vidim takto: ked clovekovi na Slovensku niekto o Ceskom aute povie po Anglicky s tazkym Nemeckym prizvukom "Schkoda, zimply klevaa", tak som bud blby ja alebo ten, kto tu reklamu vyrobil/zaplatil. Je to sice drobnost, ale aj taka trolinku malicka znamka coho? arogantnosti? hluposti? nadradenosti? Fakt tomu nerozumiem...

Ale ako som uz predtym povedal, uz dlhsiu dobu ma to voooobbbeeeccc netrapi.
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2007 19:30
Reklama & Tradice
tv: Proc si rada lidi kupuje auto od firmy Skoda je v prvni rade proto, ze tato firma ma svou tradici a v povedomi lidi pretrvavaji vice uspechy z minulosti nez prohry. V soucasne dobe je dle meho nazoru vetsina lidi ovladana reklamou. Jedna se o reklamu oficialni ale i skrytou, kdy i prestizni motoristicke casopisy nekdy porovnavaji hrusky s jabkama.

Ja sam jsem mel 4 skodovky (S110, S120, Formana a Octavii I). Pri vyberu sveho soucasneho auta jsem si stanovil parametry, ktere byly taky hlavnim kriteriem nakupu:

1. stabilizacni system

2. vsechny airbagy

3. automaticka klimatizace

4. provedeni kombi

5. tazne zarizeni

6. stresni nosic

7. jizdni vlastnosti

8. provozni naklady

9. spolehlivost

10. cena

Vyhral Focus a musim rict, ze skodovka nebyla ani druha.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 21:21
Bez nadpisu
Ked som kupoval svoje prve nove auto (Fabia Combi MPI 09/2001), vtedy ine kombi v podobnej cene nebolo a bol som rad, ze si mozem dovolit prave SKODU, lebo alternativou boli iba Daewa sedany a tie som fakt nechcel. To bol kocik ta Fabia! A toho miesta aj na rozdavanie...! Medzitym sa moje potreby zmenili, Skoda vypustila Pickup a so zvysnou produkciou porobila cary-mary-fuk a uz tam zrazu nemam co kupit. Ale to som uz pisal nizsie.

Nevychadzam vsak z udivu, ako rychlo sa veci menia. Fabiu som mal vo firme a odviezol som v tom 3-och chlapov (plus ja) a material cez pol Slovenska v pohode. V tom istom case bola Fabia viac ako dobra aj ako rodinne auto v prevedeni HB s 1.4MPI. Dnes ak to nie je Oktavka s aspon 1.6MPI je to vraj dobre iba "do mesta a na nakupy". Kde ten svet speje...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kesk"
11. 2. 2007 21:28
Bez nadpisu
tv uplne s tebou suhlasim, ludia su uz trochu povrchnejsi a pre niektorych je uz pomaly hanba jazdit fabkou.

videl som to na rodicoch ked si kupovali auto, najprv chceli fabku, potom octavku a skoncili pri grand vitare, ktoru im fuckt do mesta obidvom treba. a pred desiatimi rokmi stacila cordoba a vsetci susedia nam ju zavideli :shock:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 23:09
Bez nadpisu
Ej, tak to sa trochu pochlapili, za tu GV mohli mat po jednej fabke kazdy :-) Ale maju pravdu, uz v KE pomaly nie je kde parkovat a vasa rodina vlastne robi sluzbu nam ostatnym - Ty pesujes bez auta a Tvoje parkovacie miesto zabera rodicovska GV. Usetrili ste 2 parkovacie miesta, dakujeme! :-)

PS: ja mam co hovorit so svojou takmer 5-metrovou spagetkou...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
11. 2. 2007 23:25
Re: Re:
Rozhodně se za fabii nestydím a slouží jako rodinné auto ;-) .

Jinak jestli skoro 5 nebo 4.2 je už jedno :-) , do města je nejlepší skútr, nebo pidiautíčko okolo 3.5 metru...
neregistrovaný "kesk"
11. 2. 2007 23:44
Bez nadpisu
ved ja som to tak ani nemyslel aby si sa za fabku hanbil, ja som svojim prispevkom prave odsudzoval ludi ktori fabkou opovrhuju..

tv: to je pravda, uz to tu zacina byt trochu huste, a este co tu stvaraju ti mestski kvazipolicajti ked zaparkujes trochu blbo to je fuckt vrchol... tiez dopomohli k tomu ze vo svojich 22 rokoch mam evidencnu kartu vodica 4 stranovu a vodicak v cistiarni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
11. 2. 2007 23:56
Bez nadpisu
Ty musis byt pekne kvikto...

Neviem co a kde robi MP, ale u nas pred firmou stoja auta kade-tade na chodniku az nie je kde a ako prechadzat peso, ale ani raz sa tam neukazali... A to garantujem, ze by tam mohli chodit na otocku a na istotu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kesk"
12. 2. 2007 00:07
Bez nadpisu
no za to u nas, pod blokom dali zakaz zastavenia aj statia na obe strany cesty, pri tom predtym sa tam parkovalo na obidvoch. nemozem ani vyniest do bytu nakup a uz mi fotia auto. za rok som mal na odd. MP v mojej mestskej casti zalozeny cely fotoalbum iba s mojim autom. prvych 25 krat som im nenadaval, vzdy som sa s nimi nejako dohodol, ale oni mali tu drzost, ze mi s fotkami vyzvanali doma pred dverami o osmej vecer a pytali zaplatenie pokuty (pokut). ale dalsich 80 krat uz som bol na nich naozaj vulgarny, parkrat uz na mna privolali aj naozajstnych zelenych kolegov. vrchol bol, ked ma frajerka cakala pod branou s nastartovanym autom, cca 2 minuty, a uz pri nej boli a priblizne 19 rocny mestsky policajt sa tvaril ze je riaditel zemegule a pytal 500 sk,-. ked ma zbadal (samozrejme mna uz poznal) a zacal sa obavat dalsieho mojho inteligentneho vystupu tak uz bol ochotny riesit to iba dohovorom. a to vsetko v blbej sidliskovej ulicke :!:

len som chcel povedat ze je otazka casu, kedy ta to caka pred firmou tiez, staci ze mas jedno koleso na travniku... vtedy to postupia sprave mestskej zelene... no proste hruuuza
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SpeedyRam"
12. 2. 2007 00:20
EMpíci
Třeba často jezdím po Orlové a tam člověk nemůže ani nikoho vyhodit na autobusové zastávce, protože už tam straší se svým botičkovským autem. Ale musím je i pochválit. Hledal jsem něco v Karviné. Stojím a ptám se nějaké babky a přijedou měšťáci a ptají se co tam dělám že tam nesmím stát. Já jim říkám že něco hledám a oni co a tak jsem jim to řek a oni řekli ať jedu za nima a dovedli mě až na místo. Zablikal jsem na ně a jeli pryč. Díky hoši. Bez vás bych tam kroužil ještě teď. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kesk"
12. 2. 2007 01:01
Bez nadpisu
tak papucu som este nedostal aj ked si niekedy koledujem. otec ju uz parkrat mal (u nas pod branou) a vzdy mu ju vyzuvali pod sprskou vulgarizmov. uz to ale vyriesil, kupil si tie obrovske klieste a uz sa tesi ako im pri najblizsej prilezitosti tu papucu odstikne. inak je to inteligentny clovek, ale tu sa to uz inak s mestskimi policajtmi neda... pracuju pre nich 18-19 rocni magori bez maturity a ked trochu blbo zastanes tak maju prednasky ako docenti :!:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 08:50
Bez nadpisu
Heh, tak to ja na papucu mam iny nastroj - vytocim kolesa a spustim auto na doraz a mozu ma tak akurat cakat... BTW, ktoremu sidlisku sa teda vyhnut? Lebo v samom centre parkujem 2-3 krat do mesiaca, neplatim nikdy a naposledy som pokutu dostal mozno pred 8-imi rokmi. Aj firma je v sirsom centre, ale tam sa objavia iba vtedy, ked niekto zatarasi vyjazd z parkoviska (povacsinou su to mimokosicki a naozaj si nevsimnu ze brania vyjazdu, je mi ich luto) a vratnik zavola tu slavnu MP odtahovku. Vtedy sa tam organizuju a predvadzaju a "chodnikaci" si idu dole schodmi nohy zodrat, aby preparkovali... Mam okna do ulice, to je vzdy zabava...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 09:39
Re: Re:
one-z: Já teda neznám jinou zemi (a to ani echt nacionalistickou ameriku), kde by byl poměr/převaha domácích vozů takovej, jako v ČR. Ani v Německu nebo ve Francii. A to eště člověk musí přihlédnout k tomu, že je tam minimálně třikrát tolik automobilek nabízejících asi desetinásobný množství modelů. Fakt zírám, že to tady škodovka s těma svýma 3 (Roomster teprve nabíhá) modýlkama tak převálcovala.

Z vlastní zkušenosti ze svýho blízkýho okolí vím, že většinu lidí prostě ani samotnou nenapadne, koupit něco jinýho. Vždyť ta škodovka je "naše", je nelevnější, servis všude, taky nejlevnější, ND jak by smet. Když je pak náhodou někdo upozorní i na jiný alternativy, najednou nestačí zírat: "Myslíš?? No neříkej! Tak ukaž. No jo, ono je to větší. A má to víc érbegů! Dokonce to vynde i levněj. A ten servis...jaktože je to levnější než škodovka??..."
neregistrovaný "ITAL 1"
12. 2. 2007 14:17
Re: Re:
Myslím si že převaha Škody v domácím prodeji je dána pouze falešným nacionalismem, zvykem a u některých i neznalostí nebo a hloupostí. Škoda již vůbec není česká a to ani majetkem ani konstrukcí. Pouze rukama dělníků, tak že není k nacionalismu ani ten nejmenší důvod. Možnosti oprav a ND rovněž není vůbec opodstatněná, neboť ND na Škoda jsou stejně drahé jajko na jiné značky, servis mnohdy ještě dražší. Ze zvyku rovněž Škodovku koupit nejde, když si vzpomenu na léta minulá na Š 1000 MB, 100, 120, Favorit a Felicia, začnou mě bolet ruce a dělat mdlo. Dokud neměl člověk zaolejované ruce až po lokte tak to nefungovalo a nejezdilo, o jízdních vlastnostech, užitných vlastnostech a pohodlí se radši zmiňovat nebudu ani v kontextu tehdejších možností. Že by se to najednou pod vedením Němců naučili dělat, to asi není zrovna pravděpodobné, občas s Fabií jezdím pracovně tak vím co je to za " zázrak ". Radši nehovořit. Z toho všeho mi plyne že nic proti nikomu, ale Škodu rozhodně nikoliv. Stačí se podívat co vymysleli pod názvem Rommster a Fabia II. Leda že by přišli s polovičními cenami, pak by to opodstatnění mělo. A´t si každý koupí co chce ale ve většině se jedná o dost nebezpečná vozidla díky svým slabším brzdám, mizerným jízdním vlastnostem a aýž na výjimky ničemným výkonům motoru. Děkuji nechci.
neregistrovaný "martinV"
12. 2. 2007 15:03
Re: Re:
Jestli sis nevšiml tak spousta jiných automobilek má v nabídce taky slabší motory. A jaký mizerný jízdní vlastnosti máš na mysli? Srovnávej to s třídou kam patří, najdeš tam i horší.

Neříkám , že se mi líbí cenová politika Škody, ale dělat z toho auto za polovinu ceny je moc.
neregistrovaný "ITAL 1"
12. 2. 2007 15:20
Re: Re:
Konkrétně Fabia v zatáčkách nejisté, silně citlivé na boční vítr, hlučné, velmi mizerné brzdy. Měl jsem možnost porovnat několik těchto schodných modelů a co kus to originál. Každá jinak citlivé řízení, jinak účinné a citlivé brzdy a jiná hlučnost uvnitř. Pouze pracovní pásmo motoru bylo ve všech stejné a to velmi úzké. Vpředu obtížné nastupování díky malým dveřím, velké přístrojové desce o kterou se vždy praštím do nohy, a poměrně vysokým sedadlům. Octavia je přeci jenom lepší, avšak v TD provedení velmi hlučné a u všech úzký vnitřní prostor. Avšak jízdní komfort, vlastnosti, řízení i brzdy již nemají takový rozptyl a jsou již slušněji dimenzované. Zde však vadí velmi nedbalé dílenské zpracováni, zejména u Octavia II. Stará na tom byla výrazně lépe, zde výtek nešlo mít. U modelu Superb je nemožně vysoká hlučnost na zadních sedadlech / špatné zakončení výfuku / jinak běžně známé nedostatky spíše estetického charakteru což se někjomu může líbit, někomu ne. Co se týče konstrukce tak je to prostě celé auto zastaralé o nejméně jednu generaci.
12. 2. 2007 10:09
Bez nadpisu
Když už tak hodnotíš,tak v Německu se loni prodalo 164100 vozů VW,druhým bylo BMW s 79900ks,třetím opět domácí opel s 53400ks a teprve čtvrtý byl dovozový Ford s 45800ks.Pátý Renault měl pouze 25100ks 8-s

Domácích tří značek se dohromady prodalo přes 300000,zahraničních asi kolem 140000ks,takže myslím že převaha škody je zcela odpovídající a normální,zkrátka jde o domácí značku ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 10:17
Re: Re:
:?: :?: :?:

Trocha demagogie, srovnávat škodovku a proti ni stávět 6 německých automobilek, nabízejících víc, než desetinásobek modelů. Nemyslíš??

Jinak, ta převaha škodovky je myslím eště vyšší, než v Německu součet všech německých značek.

Já myslím, že v ČR by byla odpovídající (vzhledem k "významu" a nabídce Škodovky) tak 1/5. I vzhledem k tomu, že nenabízí žádný miniauto, malý ani velký MPV (Roomster to rozhodně není), dodávku, městský auto ve stylu P1007, sporťáka atd.
12. 2. 2007 10:20
Bez nadpisu
Pokud sis to přečetl,tak jsi zjistil,že jsou to jenom tři značky 8-s

Podívej se na Vw samostatný,tvoří to samé množství jako všechny cizí prodané vozy 8-s

Co že má více modelů???Je dražší,němci jsou bohatší,můžou si vybírat :roll: (nejen vw)
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2007 10:21
Bez nadpisu
Podle mě by byl podíl škody odpovídající ve výši 45-55% :?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 10:28
Re: Re:
Počet modelů vypovídá něco o bohatosti??? Miniauta a malý MPV jsou dražší, než Oktávka nebo Superb?? Tady ti v té argumentyci něco nehraje.

Pokud vím, v Německu je VW, BMW, Porsche, Audi, Opel,..., což číslo tři významně převyšuje.

Jestli ti ale připadá, aby Škodovka se 3,5 modelama obsadila 55 % trhu, a "zbylých" asi 180 modelů 45 %, normální, tak prosím. Ať žije pestrost na našich silnicích, ať žije cenová politika Škodovky!! :'-(
12. 2. 2007 10:30
Bez nadpisu
Mě je to jedno,jen jsem chtěl poukázat,že domácí značky se vždy preferují více než zahraniční :?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 10:37
Re: Re:
To já nezpochybňuju. I ta mnou zmiňovaná jedna pětina škodovku silně nadsazuje. Nadvláda škodovek v ČSSR nebo Trabantů a Wartburgů v NDR se dala chápat za komačů, kdy nešlo nic jinýho dovézt. Ale byla to veselá podívaná? Moc ne. :'-(
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 12:17
Bez nadpisu
Jaj, tak vy tu riesite take veci... To by ist mohli ist aj do nasej vlady...

Aka je struktura vozoveho parku a ci sa na to dobre pozera a kolko je na parkovisku akych aut (pripadne akej farby ako lentilky), to ma preslo ked som mal cca 15 rokov a odvtedy ma to nejako netrapi... :-)

Ak to niekoho potesi, Skode pomaly, ale isto klesa podiel na trhu a zase inych moze potesit, ze ten podiel je este stale dost velky. Mne osobne je to jedno.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 12:25
Re: Re:
Jenom abych nebyl špatně pochopenej, já Škodovce samozřejmě úspěchy přeju, proti jejím autům (ne už tak proti prodejní politice) nic extra nemám (ale ani je nijak zvlášť neobdivuju), akorát mně ten českej automobilovej šovinismus přinde až směšnej. A je ke škodě (s malým š ;-) ) každýho českýho řidiče, pač toho Škoda s velkým š silně zneužívá (což mně jako spotřebiteli, český auto, nečeský auto, samozřejmě vadí).

Pokud je každý "jednoapůltý" auto potkaný v protisměru to samý, tak se i ten nejkrásnější model (což rozhodně není případ škodovky) rychle okouká. Bohužel. :'-(
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 12:32
Re: Re:
PS: Škoda Fabia kombi byla i moje favoritka, dokud jsem nezjistil, že existují i jiný možnosti. ;-)
12. 2. 2007 12:46
Vyber auta
Ferin: Ja taky nerikam, ze bych si skodovku (fabii, octavii, ...) nekoupil. Jen bych si udelal tabulku, kde bych porovnal nekolik modelu minimalne podle kriterii, ktere jsem drive uvedl a svych momentalnich financnich moznosti.

Pokud by vysla nejlepe Skoda, pak bych si ji urcite koupil. Rozhodne by mne ale nechavali v klidu nektere nazory v tomto foru:

1. auto ma uz prilis mnoho ridicu

2. auto ma hlinikova kola (sam je mam jenom proto, ze jsem forda proste chtel a ani po hodine diskuzi prodejce neslevil)

3. sam jsem zjistil ze automaticke sterace jsou k nicemu. Za rok se mi znicily sterace v cene 1600, protoze zapinaji kdy chteji a stiraji suche nebo namrzle okno)

4. taky tempomat bych ozelel

5. bezpecnostni vybava by mela urcite prednost pred metalizou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 15:26
Bez nadpisu
Kurniksopa, Ital, Ty na com jazdis?

Niezeby sa mi ziadalo zastavat sa Fabie, ale co tu pises su vylozene kecy. Inak povedane, to iste mozes povedat o ktoromkolvek aute na trhu a nebudes sa mylit, lebo k takym subjektivnym nazorom jednoducho nie je argument ani protiargument.
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2007 15:43
Bez nadpisu
Ty Itale ty si buď naprostý magor nebo o autech víš asi jako moje babička >:-[]

Fabia byla považována do nedávna za vzor svými jízdními vlastnostmi,řízením a řazením :shock: :shock:

Špatné dílenské zpracování????????Prober se a podívej se do té OCTAVIE!!

Takový blbečky mám fakt rád.Najezdil jsem s fabiemi i octaviemi a superbem už dost přes 150000km a nikdy jsem nenašel dvě fabie s odlišným řízením a jízdními vlastnostmi(vyjímka je junior)

Fabia je o generaci horší jo?????Podle mě nikdys neseděl ve fabii ani octavii,protože jinak bys tohle napsat nemohl!!!!Neříkám že jsou to nejlepší auta,ale mezi ty lepší rozhodně patří >:-[]

Tobě typuju tak 13 roků a 7tříd základní školy >:D

Doufám že jaks rychle nastoupil na diskuzi,tak s ní taky taky tak rychle vyjedeš!!!!!!

S pozdravem tvůj TommyEngelo
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2007 15:44
Bez nadpisu
vloženo 2x :?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 15:47
Re: Re:
TommyEngelo: Aniž bych se chtěl nějak zapojovat do debaty, o zastaralosti psal Ital v souvislosti se Superbem (nikoliv Fabií) a tam se to, myslím, nedá popřít.
12. 2. 2007 15:54
Bez nadpisu
ne,to psal k fabii....

snažím se vždy psát rozumně,ale tohle už je příliš :?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 15:56
Bez nadpisu
Tommy, nenechaj sa vyprovokovat, to nie je treba a nic to neriesi. Ja viem, stupili Ti na Skodovku, ale je to len auto.

Medzi nami - s tou Fabiou ako vzorom tych veci co si vypisal dole, to je asi nejaky miestno-casovy folklor, nie? Nepopieram, voci Felicii veliky skok, ale zase nerobme z toho TGV v spolocnosti parnych lokomotiv...

PS: je tazke, ak nie nemozne, viest produktivne debaty k nemeratelnym vyjadreniam typu "FoFo ma najlepsi podvozok" ci "XY ma najlepsie plasty". Zamyslime sa nad tym...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 15:58
Re: Re:
U modelu Superb je nemožně vysoká hlučnost na zadních sedadlech / špatné zakončení výfuku / jinak běžně známé nedostatky spíše estetického charakteru což se někjomu může líbit, někomu ne. Co se týče konstrukce tak je to prostě celé auto zastaralé o nejméně jednu generaci.
12. 2. 2007 16:02
Bez nadpisu
jo to jo,ale já myslel tohle:

Konkrétně Fabia v zatáčkách nejisté, silně citlivé na boční vítr, hlučné, velmi mizerné brzdy. Měl jsem možnost porovnat několik těchto schodných modelů a co kus to originál. Každá jinak citlivé řízení, jinak účinné a citlivé brzdy a jiná hlučnost uvnitř. Pouze pracovní pásmo motoru bylo ve všech stejné a to velmi úzké. Vpředu obtížné nastupování díky malým dveřím, velké přístrojové desce o kterou se vždy praštím do nohy, a poměrně vysokým sedadlům.

Tohle mě fakt naštvalo :roll:

Je to sice jen auto,ale fakt by mě zajímalo,proč se tu třeba nekritizují zahraniční značky,pořád škoda,hlavně že v západní evropě se jich prodává čím dál víc >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 16:02
Bez nadpisu
Otazka: ako poznam, ze je auto konstrukcne o jednu generaciu stare?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
12. 2. 2007 16:10
Re: Re:
Já myslím, že se tu kritizujou úplně všechny auta (snad s výjimkou japonců, to sou zkrátka nedotknutelný modly ;-) ), často bohužel naprosto tupýma heslama, ve stylu "itala/francouze/korejce/škodovku nikdy!!", bez toho, že by nám ale dotyčnej sdělil něco konkrétnějšího, než svý "rasistický preference" (nebrat prosím osobně ;-) ). Já bych bral, kdyby tady šel někdo se svoji kůží na trh a řekl: Dávám přednost tomu a tomu autu, protože... a mám to podložený tímto... A ne to je šunt, todle nikdy, má lepší podvozek (v čem???), lepší jízdní vlastnosti (kerý???), spolehlivější (podle čeho???), kvalitnější plasty ( >:D ) atd.

Takže si to neber tak osobně, tohle fórum chce dost velkej nadhled, aby člověk neskončil na JIPce. :P
neregistrovaný "m4lcolm"
12. 2. 2007 16:05
Bez nadpisu
Otazka: ako poznam, ze je auto konstrukcne o jednu generaciu stare

U Superbu velmi jednoduše, všichni víme, že je to faceliftovaný starý Passat... Vyjma vzhledu stačí zmínit třeba obstarožní nabídku motorů: od muzejního 2.0 8V po skoro muzejní 2,8.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 16:06
Bez nadpisu
No, Tommy, oni sa kritizuju, ale Ty chodis vacsinou na Skoda forum a zapamatas si kritiku hlavne vtedy, ked sa tyka Skody. Asi to bude v tom.

Okrem toho, Skodoviek je na cestach 2-3x viac, ako ostatnych aut, takze ako zjednodusime, jedna kritika na zahranicne auto = 2-3 kritiky na Skodu. 8)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 16:07
Bez nadpisu
Odoslane 2x.
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2007 16:07
Bez nadpisu
Přesto to je docela dobrá východní limuzína ;-)

Myslím že je stále celkem komfortní,já s ním jezdím přes dva roky,102000km a plná spokojenost :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Felotron"
12. 2. 2007 16:08
Bez nadpisu
Tahle diskuze tezce utekla mimo tema...

Ja se Fabie zastavat nehodlam... Ale odbocil bych jinym smerem. Kazdy clovek si hodnoti auta podle svych kriterii. Fabia podle meho nazoru neni rodinne auto (stejne jako zbytek konkurentu), protoze pokud rodinu pocitam 4 lidi s vyskou okolo 180cm, tak se tam pohodlne nevlezou. Jizda v podobne obsazenem aute na stovky kilometru je spis otazka nouzoveho transportu "odnekud nekam." Takze k cemu auto daneho segmentu je? Podle me jsou auta fabioviteho typu pokud mozno na ekologickou a ekonomickou dopravu do zamestnani ci na nakup. Hodnotit jizdni vlastnosti auta, ktere je staveno predevsim na mestsky pripadne primestsky provoz mi pripada uplne mimo misu. A ze by v tech Fabiich byl takovy rozdil vlastnosti - muze byt. Protoze typicky cesky clovicek se stara o sluzebni auta vzdy "skvele". Takze se pak neni cemu divit, ze...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
12. 2. 2007 16:12
Bez nadpisu
To sice je, ale není to tak dlouho, co sis stěžoval, že jede jako menší motor u konkurence a žere jako moderní osmiválec... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 16:38
Bez nadpisu
U Superbu velmi jednoduše, všichni víme, že je to faceliftovaný starý Passat... Vyjma vzhledu stačí zmínit třeba obstarožní nabídku motorů: od muzejního 2.0 8V po skoro muzejní 2,8.

No ja si nemyslim, ze by znamkou "progresu" bolo to, ze sa tu a tam navari o milimeter hrubsi plech ci sa zmenia uhly postavenia kolies. Ved podvozkove platformy prezivaju roky takmer bez zmeny... Co sa tyka motorov, ako som uz inde pisal, ak zelezo nie je preco zasadne menit z hladiska emisii, ucinnosti alebo hmotnosti ci uspory vyrobnych nakladov, ktore sa inak v existujucom stave nedaju dosiahnut, tak nevidim dovod preco na nom robit zmeny (vyrobne tolerancie a elektronicky management samozrejme zmenou prechadzaju, to je normalne).

Lebo vela dnesnych zmien mi pripada ako zmena kvoli zmene. Napr. Win Vista - ja fakt nepotrebujem animovane okienka a ohromujuce audio-vizualne efekty len preto, lebo by stotisic programatorov prislo o robotu a dalsich desattisic menezerov o luxusny zivot...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kesk"
12. 2. 2007 16:55
Bez nadpisu
a ceresnickou na torte je koniec motora 2.0 tdi v superbe. a nesnazte sa tu presviedcat o nejakych technickych dovodoch, bol to cisto marketingovy tah...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
12. 2. 2007 16:55
Bez nadpisu
Já bych bral, kdyby tady šel někdo se svoji kůží na trh a řekl: Dávám přednost tomu a tomu autu, protože... a mám to podložený tímto...

OK, ja zacnem, aj ked to tu niekde asi o 20 prispevkov naspat uz napisane mam.

Fabiu Combi MPI 09/2001 som bral, lebo inej moznosti vtedy nebolo, velkostou a motorom mi bolo vyhovujuce a ked som sa do toho prvykrat v zivote posadil (predtym som vo Fabke este nesiel), tak som sa utvrdil, ze som veru dobre urobil. Tiche, pohodlne, primerane vykonne a velke auto za primeranu cenu (378500Sk). Dodnes si to myslim. Az na jeden jediny krat, ked som fakt bol nalozeny po strechu a ani kabaty uz nebolo kde dat, som sa vzdy pomestil.

Berlingo som bral preto, lebo Fabka uz zacinala byt mala. Chcel som turbodiesel s odpoctom DPH. Svoj ucel a ocakavania splnil na 110% a dodnes plni. Zrat zerie primerane (6.25 pocas 80 tisic km), jazdne vlastnosti nad moje ocakavania dobre, prejazdnost zasnezenymi cestami a lahkym terenom vyborna, priestoru vyse hlavy az-az.

C5-ku som bral, aby som platil radsej leasingovke to, co by som inak platil danovemu uradu. Citroen som chcel, kombi som chcel, odpocet DPH som chcel, benzin som nechcel a presne take auto mali na salone. Nelutujem.

Skodovku som uprednostnil z dovodu, ze sa mi pacila a mala presne to, co som chcel. Okrem toho v rodine sme vzdy mali Skodovky. No a dnes davam prednost Citroenu preto, lebo sa mi paci jeho historia, riesenia, jazdne pohodlie a mnoho dalsich veci, ktore nie su prilis na pisomne opisovanie. Mal som doteraz 3 vlastne a 1 sluzobny volakedy davno este ako pracujuci student.

Staci?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SpeedyRam"
12. 2. 2007 17:19
Navážení se do Škodovek
Nevím proč má někdo takovou potřebu bezdůvodně nebo neobjektivně pomlouvat jakoukoli značku. V tomto případě Škodu. Nebyla náhodou ta Fabie ve které Ital jel 10 let stará Felície? Nevím v kolika jel a kolik řídil, ale já jsem jich řídil dohromady asi 5 (z toho jednu mám doma) a žádné rozdíly v brzdách, řízení ani zpracování jsem nezaznamenal. Jediné s čím můžu souhlasit je, že tříválec opravdu není trhač asfaltu a o zvuku se radši ani nebudu vyjadřovat, ale někomu to stačí. Zase má celkem malou spotřbu. Brzdy nejsou tak ostré jako v mojí Oktávce, ale je na ně spoleh a nevadnou. Řízení je přesné a lehké. Řazení taky. Jízdní vlastnosti podle mě stále patří na špičku mezi malými auty a na okreskách se dá s Fabkou ujet i silnějšímu autu celkem bez problémů.

Co se týče Octavie: Ani po 180tkm mi nikde nic nevyrže, neodpadává nebo se jiným způsobem nesnaží o výměnu nebo opravu. Nevím kde Ital přišel na to "zoufalé" zpracování. Oc II je na tom ještě o kus dál. Toto mi přišlo vycucané z prstu.

A Superb? Toho jsem neřídil, ale jako spolujezdec se mi jízda moc líbila. Byla to verze 2.5 TDI. Náklony jsem cítil, ale u takto zaměřeného auta mě to nepřekvapilo. Spíš jsem si užíval toho místa vzadu (jasně že jsem chtěl sedět vzadu >:D ) a zátahu TDI. Zastaralost je podle mě věc názoru. Superb sice není horkou technickou novinkou, ale ani neurazí. A takové typické časopisové řeči, že nesedí tak jako BMW 5 a není tak komfortní jako MB E.....pánové, ale tyto auta taky stojí daleko, daleko víc.

Škoda možná není nejlepší značka na světě, ale dokáže mile překvapit. V létě jsme přestavovali kuchyň, a jelikož měl instalatér a spol. pokaženou Avii tak jsem materiál i nářadí dopravoval Oktávkou. A věřte nebo ne, když sklopíte sedačky tak můžete vozit i velké svařovací bomby, hektary kachliček, litry barev a tuny hasáků a šroubováků bez problémů. Zaklapnete kufr a jedete makat. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kesk"
12. 2. 2007 17:27
Bez nadpisu
gratulujem speedy, ze ti octavka drzi po 180tkm. moja sa rozpadavala pri 170 tkm, vrzgalo uplne vsetko (keby len vrzgalo). za 5 rokov som dal za "spotrebny material" asi 150 t. Sk. nastastie asi tak na polovicu s otcom, ale aj tak. kusok pred definitivnym rozpadnutim som ju rozbil, ale nejako to ani velmi nelutujem :*)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SpeedyRam"
12. 2. 2007 17:43
Bez nadpisu
Nevím cos to měl za kousek a ani netuším jak si s ní jezdil, ale hodně mých známých má nebo mělo Oktávku a ti co jí měli tak si buď koupili II, Superba nebo zůstali v Koncernových vodách. Prostě spokojenost. Jediné co té mojí dopřávám je kvalitní servis. Není to žádná leštěnka co nesmí sjet ze silnice. Naopak, často s ní jezdím po polních nebo lesních cestách a vše OK. :?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "one-z"
12. 2. 2007 19:05
Re: Re:
Pane tady se to rozjelo >:D Reagovat už na nikoho nebudu protože bych se vtom ztratil... Ale také mě zaujalo přirovnání fabie, co kus to unikát. Tipoval bych, že to byly už pěkně olítané fabie nějaké firmy. Jinak souhlas s Tommym, že fabie ještě nedávno byla rozhodně v té lepší půlce, ať už jízdními vlastnostmi, kvalitou a bohužel i o něco vyšší cenou, než např. konkurenti z koreje. U fabie II to bude už jen ten průměr, aspoň všechno tomu nasvědčuje, ale jestli bude vhodně zvolená cenová politika... :-) Jinak že nechali starý podvozek mi vůbec nevadí, ale trochu jiný předek a jiný interiér mohli udělat a ne jenom zkopírovat, ale i tak se mi vcelku líbí ;-)
neregistrovaný "martinV"
13. 2. 2007 00:02
Re: Re:
No jo šetří se všude a Škoda/VW není jediná. Třeba horká novinka Fiat Bravo využívá 60% součástí ze Stila.

Jinak Fabia II se mi začíná celkem líbit, ale počkám si jak bude vypadat ve skutečnosti.

Jediná věc co nechápu je zachování nebo spíš ještě zmenšení šířky a nárůst do výšky. Vím , že bude uvnitř širší, ale jde hlavně o designovou stránku.
neregistrovaný "one-z"
12. 2. 2007 19:05
Re: Re:
2x :?
13. 2. 2007 06:41
Bez nadpisu
No,taky nikdo neprotestuje :-)

60% stejných dílů má i felicie proti favoritu 8-s

One-z:dík za podporu >:D

ale já jsem asi ještě žádnou pořádně olítanou fábií nejel,ta nejstarší byla 1.4MPI,2000 a měla najeto něco přes 200tkm, a ničeho jsem si nevšiml 8-s

Kdyby zakryli tachometr,a očistili interiér.....tak bych tipoval že to auto má tak 70-80000km :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
13. 2. 2007 08:01
OT ad Bravo
Tak to jste hoši na omylu, jakožto majiteli Stila se mi to nelíbístejně jako u Fabie. Podobně jako v jejím případě je technika na takové úrovni, že ještě jednu generaci postačí, ale vzhledem k tomu, kam Fiat s novým Bravem míří (vysoko, mrkněte se na ceny) mohli zlepšit zadní nápravu. Ale abych jen nekritizival, Bravo bude mít úplně novou paletu motorů a pryč bude i největší slabina Stila, dlouhá řadicí páka 8)
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2007 10:33
Bez nadpisu
Já si to myslím také.Proč měnit podvozek,když je stále z hlediska jízdních vlastností dobrý 8-s

Proč měnit stávající motor,když vyhovuje výkonem,pružností i spotřebou :?: (k fabii)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "martinV"
13. 2. 2007 10:57
Re: Re:
Souhlasím, ale mělo by se to odrazit i na ceně. Když se ušetřilo za vývoj tak by se měla Škodovka pochlapit.
neregistrovaný "tv"
13. 2. 2007 11:00
Bez nadpisu
Ono s tym vyvojom je to trochu zlozitejsie, podvozkova platforma sa vyvijala pre celu radu aut a nielen pre Fabiu. Okrem toho, cena na trhu sa uz davno neodvija od vyrobnych nakladov, to asi vie alebo aspon tusi kazdy (aj ked niektori politici sa tvaria, ze nie).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "martinV"
13. 2. 2007 11:05
Re: Re:
To vím nebo aspoň tuším, ale je tu prostor na zlepšení ceny, když už je všechno ostatní společný s Roomsterem.
neregistrovaný "tv"
13. 2. 2007 11:12
Bez nadpisu
Nie, nemyslim si. Cenu urcili marketingovi odbornici a k vyrobnym nakladom sa prihliadne len vtedy, keby to ti marketingovi odbornici zjavne podpiskli... Myslis, ze napr. metaliza fakt stoji presne 10 tisic Sk ako si za nu uctuje kazda jedna automobilka? Nie, zdaleka nie tolko, ale ludia su ochotni to zaplatit, tak preco nie? Co na tom, ze vacsina aut sa robi s metalizou...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "martinV"
13. 2. 2007 11:16
Re: Re:
No jestli to marketingový odborníci zase pos...ou tak už nevím čím by mohla nová Fabia tak moc zaujmout. Je to sice docela kvalitní, pro někoho pěkný , ale je tu spousta , spousta dalších . GP, Corsa, 207. Jestli bude Fabka dražší tak nevím. V roce 99 měla podle mě co nabídnout , byla o dost větší a možná i hezčí než většina tehdejší konkurence. Dnes už je situace jiná.
neregistrovaný "rradik"
13. 2. 2007 11:28
Re: Re:
jako majitel skodovky mas me uznani za takovouto objektivni reflexi skutecneho stavu veci
neregistrovaný "one-z"
13. 2. 2007 18:34
Re: Re:
martinV: přesně, FII spadne zřejmě ke kvalitnímu průměru, možná zůstane i v nadprůměru (kde je teď fabia I) a když se vhodně zvolí ceny, tak to bude dobrá osvědčená technika z předcházející fabie za rozumné peníze. Vše záleží jenom na ceně...
neregistrovaný "Felotron"
13. 2. 2007 12:27
Bez nadpisu
K tomu pouzivani dilu v dalsich generacich - to mi pripomina clanek z nejakeho casopisu, kde srovnavali Golf I az V ;)

Jinak jak psal Tommy Favorit/Felicia - 60% je malo >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2007 19:50
Bez nadpisu
Šéf škodovky před několika lety v rozhovoru uvedl,že zjistili,že fabii jde vyrábět efektivněji, a tedy levněji. "auto bude levnější nebo na něm budeme více vydělávat, možná obojí"

Jsem zvědav co vykouzlí >:D

Jinak rozhodně souhlasím(už jsem to i psal).Nová fábia již nebude patřit ke špičce jako první generace v dobách své slávy :-( Bude se řadit pouze k průměru,možná k lepšímu průměru.V šířce bude ale jistě na jednom z posledním míst. Jízdní vlastnosti podle mne taky nebudou lepší než u předchůdce díky vyššímu těžišti a kosmetickým úpravám podvozku 8-s

Pokud bude stát 1.2HTP classic kolem 280000kč,tak už bych vážně uvažoval o konkurenci, musím uznat že třeba GP bude možná lepší 8-s

Nechci však předbíhat a proto si obrázem udělám až po důkladné prohlídce a projížďce :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SpeedyRam"
13. 2. 2007 20:58
nová Fabia
Jsem sice fanda škodovek, ale objektivně musím říct, že nová Fabia je pro mě velkým zklamáním. Čekal jsem podle hesla "Simply clever" kus auta navíc. Něco na pomezí malých aut a nižší střední třídy za cenu evropského malého vozu. Toto se nekonalo. Dočkal jsem se v podstatě stejně velkého auta (nevadí) s nepovedeným designem (můj názor) který vznikl zkřížením Roomsteru a Swiftu, které má stejný podvozek (vůbec nevadí ale!) jako předchůdce a jen povyrostlo o pár cenťáků na výšku aby se v ní dalo jezdit v kloboucích, a díky tomu má podle médií horší jízdní vlastnosti (velké zklamání) než F 1, místo výšky měli radši zvětšit šířku. Jestli bude základní provedení ještě dražší než základ nynějšího (nemyslím Junior), tak to byl velký krok vedle.

Já být na vývojovém postu v Mladé Boleslavi a dostat za úkol postavit novou Fabku, pod podmínkou že podvozková platforma musí být stejná se starou, tak bych to udělal takto:

Pojal bych to jako velký facelift. Karoserie by vycházela svým pojetím z Roomsteru ale zároveň by si ponechala typické rysy staré Fabie (např. široký C sloupek a tvar zadních světel). Výška by zůstala zachována, ale rozšířila by se alespoň o 5 cm, stejně tak bych jí o pár cm prodloužil (kvůli kufru).

Palubní deska by měla zaujmout nejen kvalitou ale i vzhledem. Měla by působit mladistvě ale zároveň by neměla odradit ani starší zákazníky. Něco ve stylu Seatu Ibiza.

Na podvozku bych udělal jen doladění a pochopitelně i zvětšení rozchodu kol, kvůli větší šířce.

Motory bych dal tyto: 1.2 HTP, 1.4 16V, 1.6 (102k) a jako vrchol u běžného modelu 1.6 FSI, diesely bych nechal tak jak jsou.

Takto by pro mě vypadalo ideální malé auto. Se starou Fabkou (moje druhé auto) jsem naprosto spokojený a věřím že ani ta nová nebude žádný aušus, ale kdybych znova kupoval malé auto tak bych se asi určitě porozhlédnul někde jinde. :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "NiceOne"
14. 2. 2007 07:32
Re: nová Fabia
Jsem sice fanda škodovek, ale objektivně musím říct, že nová Fabia je pro mě velkým zklamáním. Čekal jsem podle hesla "Simply clever" kus auta navíc. Něco na pomezí malých aut a nižší střední třídy

To je Roomster. Proc by mela mit skodovka vic aut jak ty rikas "na pomezi tridy"??? Fabia je proste male auto a hotovo. Kdo chce vetsi musi jit do vyssi kategorie. Nevidim na tom nic spatneho.
neregistrovaný "jirixxxl"
14. 2. 2007 07:40
Bez nadpisu
Já jsem taky fanda Škodovek. Ale : Roomster je malé MPV. A je pro toho, kdo chce MPV. Cenově se blíží k Octavii, která je o třídu výš. Takže malé MPV za moc peněz. Mně by se taky líbila nová Fabia na pomezí tříd.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "martinV"
14. 2. 2007 08:42
Re: Re:
Přesně, co je platné, že je FII vyšší. Osobně nechápu, proč. Místo nad hlavou bylo celkem v pořádku. Taky bych spíš ocenil nárůst do šířky. Ta šířka mi vadí i na Roomsteru.
neregistrovaný "Ferin"
14. 2. 2007 13:07
Re: Re:
Až na to, že Roomster není žádný MPV, neb nesplňuje základní definiční znaky. Pouze je tak z mě neznámých důvodů prezentován. Ale už to tady bylo rozebíraný.
neregistrovaný "martinV"
14. 2. 2007 13:28
Re: Re:
A co jsou základní definiční znaky? Podle mě je to podobné jako Meriva a Note. V čem je tedy problém?
neregistrovaný "Ferin"
14. 2. 2007 13:49
Re: Re:
Už jenom ten hlavní a nejviditelnější. MPV má mít jednolitou karoserii bez zřetelných přechodů/předělů mezi jednotliýma hlavníma častma (kapota-kabina-kurf). Roomster se sice MPV trochu přibližuje variabilitou, ale je to spíš taková "obytná dodávka". Vzhledově je to auto naprosto stejnýho typu jako Berlingo, Kangoo, Partner,..., který nazvat MPV nikoho ani nenapadne. U provedení praktik už není vůbec o čem diskutovat. Ale už se o tom tady minimálně v jenom vláknu diskutovalo, stačí dohledat.

Ostatně to má tahle kategorie už v názvu - "monospace".

Typičtí představitelé sou Espace (jako "vynálezce" této kategorie) nebo Modus. No a k nim má Roomster daleko, jako Blšany do Ligy mistrů. ;-)
neregistrovaný "martinV"
14. 2. 2007 15:49
Re: Re:
Jo máš pravdu už si vzpomínám. Taková blbá definice se tu už objevila a nedošlo se nikam. Např. u Modusu, který zmiňuješ jasně rozeznám kapotu od kabiny. To samé u Note. Prostě kombi s vyšší stavbou, ale variabilnějším interiérem. Jde spíš o to jak je využitelný prostor uvnitř.

A naopak u klasických dodávek typu Transit je jasná jednolitá karoserie bez jasných přechodů/předělů.Proč z nich nikdo nedělá MPV.

Tohle prostě nikam nepovede a to, že tuhle kategorii zavedli Francouzi zrůdičkama typu Piccaso, kde nepoznáš předek od zadku, dnes už nic neznamená. Design je už dávno někde jinde a ani nový Scenic se toho pravidla nedrží.
14. 2. 2007 15:49
Bez nadpisu
Jenže ta výška u nové fábiny je dost důležitá,když se ostatní rozměry nezvětšily 8-s

interiér je o 3cm výše,což umožnilo vytvořit prostornější interiér než je u předchůdce ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SpeedyRam"
14. 2. 2007 16:51
Bez nadpisu
Definice typu co je a co není MPV mi v dnešní crossoverové době příjde nesmyslná. Skoro každé nové mini, malé nebo auto nižší střední třídy se výškou čím dál tím víc přibližuje právě MPV. A důvod? Opravdu nevím. Asi se chystá móda klobouků. Jinak netuším proč by měl mít člověk nad hlavou půl metru vzduchu (úmyslně přehnáno). Taky nevím co víc přinášejí malá MPV typu Meriva navíc oproti malým kombíkům. Já měřím 180 cm a na výšku staré Fabie vpředu ani vzadu jsem si nikdy nestěžoval, ani nikdo koho jsem vezl. A když už vezu někoho kdo má víc než 190 cm, tak si většinou stejně sedá dopředu kvůli prostoru pro nohy.

Velká MPV chápu, protože je mi jasné že snad žádný normální kombík (snad Mercedes E) nedokáže nabídnout víc míst k sezení než je 5. Malá MPV ale taky jen 5, takže nechápu. A výhled z vozu? Možná někomu vyhovuje sedět vysoko nad zemí, ale to je asi všechno co mě napadá. Jo, ještě "zvětšená variabilita". Ale po pravdě, který z majitelů jí využívá v jiné míře než je běžné sklopení sedadel? :'-(
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Nástrojař"
14. 2. 2007 18:15
Re: Bez nadpisu
To víš, "stádo" na serepetičky slyší, tak proč to marketingově nevyužít. Proč mít v autě 2 schránky na blbosti, když jich můžou nabídnout třeba 12 o celkovém objemu třeba 34litrů. Jsou to pro mě blbosti a myslím si že pro rozumného člověka taky. Spousta lidí se ale podle toho dokáže rozhodovat. Myslím si, že s tím místem nad hlavou je to stejné. Šířku nové Fabie bych ale neodsuzoval. Když si člověk uvědomí, kolikrát v autě veze víc jak 4 lidi (samozřejmě včetně řidiče), tak není důvod dělat auto široké. Od toho jsou tu vyšší třídy. Pak jsou poznat výhody úzkého auta ve městech, na parkovištích a hlavně pro ženy bych řekl i v provozu. To samé platí i o převisech a rozvoru.
neregistrovaný "Nástrojař"
14. 2. 2007 18:17
Re: Bez nadpisu
Omlouvám se za vícero poslání. Nějak mi to ve Firefoxu blbne :(
neregistrovaný "m4lcolm"
14. 2. 2007 18:01
Bez nadpisu
@Tommy

Jak pomůže odstranit tvýšení o pár centimetrů jeden ze zásadních nedostatků FI, potažmo FII, tedy nedostatečnou šířku? To mi vysvětli. :shock:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "martinV"
14. 2. 2007 18:05
Re: Re:
Tommy určitě myslel prostor do objemu. Proto ten ;-)

Jinak vnitřní šířka se prý zvětšila.

to Ferin:

MPV má mít jednolitou karoserii bez zřetelných přechodů/předělů mezi jednotliýma hlavníma častma (kapota-kabina-kurf).

Ty jo, to je přesně tohle >:D

[odkaz]
neregistrovaný "SpeedyRam"
14. 2. 2007 18:11
Re:
Máš pravdu s tím stádem....bohužel. :'-( Ale s tou šířkou jsem to myslel tak, že né že by byla malá. Ve staré Fábii mi přijde dostačující, ale že v poměru k výšce té nové to vypadá blbě. :'-(
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2007 20:24
Bez nadpisu
Já myslel místo pro kolena a lepší sezení díky lepšímu podepření stehen...... ;-)
Rozbalit vlákno
0