Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: International Engine of the Year 2008: ve znamení přeplňování (kompletní výsledky)

V prestižní odborné anketě letos opět triumfovali motoráři BMW. Úspěch zaznamenaly také motory Volkswagenu a některých japonských automobilek.
Zpět na článek
16. 5. 2008 07:36
17. 5. 2008 12:38
neregistrovaný "exctenar"
16. 5. 2008 07:55
neregistrovaný "mates"
16. 5. 2008 14:06
16. 5. 2008 17:30
neregistrovaný "mates"
16. 5. 2008 18:20
16. 5. 2008 17:32
16. 5. 2008 19:39
neregistrovaný "MiSho1969"
16. 5. 2008 08:14
16. 5. 2008 08:29
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
16. 5. 2008 09:43
neregistrovaný "nextrom"
16. 5. 2008 09:53
16. 5. 2008 10:00
16. 5. 2008 10:03
16. 5. 2008 10:40
16. 5. 2008 10:50
16. 5. 2008 10:10
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 10:42
17. 5. 2008 12:20
16. 5. 2008 10:15
16. 5. 2008 10:43
16. 5. 2008 11:24
16. 5. 2008 11:33
16. 5. 2008 10:15
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 10:50
16. 5. 2008 11:34
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 11:35
16. 5. 2008 11:57
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 12:14
16. 5. 2008 14:20
16. 5. 2008 15:32
16. 5. 2008 15:53
16. 5. 2008 16:12
16. 5. 2008 16:27
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 5. 2008 12:18
17. 5. 2008 13:43
17. 5. 2008 14:53
16. 5. 2008 09:56
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 10:13
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 10:15
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 10:17
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 10:21
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 10:35
16. 5. 2008 11:37
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 17:55
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 5. 2008 18:40
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 5. 2008 11:54
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 14:52
neregistrovaný "ST-F"
18. 5. 2008 19:04
neregistrovaný "filip.veith"
18. 5. 2008 18:53
neregistrovaný "filip.veith"
16. 5. 2008 11:35
neregistrovaný "Tony84"
16. 5. 2008 11:44
16. 5. 2008 12:13
neregistrovaný "tomasjedno"
18. 5. 2008 19:08
neregistrovaný "filip.veith"
18. 5. 2008 19:11
neregistrovaný "filip.veith"
16. 5. 2008 14:00
16. 5. 2008 14:34
neregistrovaný "tatra1"
16. 5. 2008 14:43
neregistrovaný "tatra1"
16. 5. 2008 18:15
16. 5. 2008 14:43
neregistrovaný "kuní xicht"
16. 5. 2008 15:03
16. 5. 2008 15:21
16. 5. 2008 18:17
16. 5. 2008 18:22
16. 5. 2008 19:05
16. 5. 2008 19:58
16. 5. 2008 20:41
17. 5. 2008 12:50
16. 5. 2008 18:23
anonym
16. 5. 2008 18:58
anonym
16. 5. 2008 19:02
anonym
16. 5. 2008 19:10
anonym
16. 5. 2008 19:16
anonym
18. 5. 2008 19:27
neregistrovaný "filip.veith"
16. 5. 2008 19:01
anonym
16. 5. 2008 19:03
anonym
16. 5. 2008 19:07
anonym
16. 5. 2008 19:15
anonym
16. 5. 2008 19:09
anonym
16. 5. 2008 20:41
neregistrovaný "nextrom"
16. 5. 2008 22:23
neregistrovaný "nextrom"
16. 5. 2008 23:01
neregistrovaný "nextrom"
17. 5. 2008 20:34
neregistrovaný "nextrom"
17. 5. 2008 10:59
neregistrovaný "e)voVIII®"
18. 5. 2008 11:24
neregistrovaný "carmik"
18. 5. 2008 14:49
18. 5. 2008 19:40
neregistrovaný "filip.veith"
Avatar - freeman
16. 5. 2008 07:36
USA
Nechcem byť škodoradostný ale niekde som nevidel žiaden Americký motor. Či už v podaní GM a FORD (nie Americký) atď.. Som prekvapený, že ani nad 4000 cm3 nič. Ak si predstavíme koľko ľudí jazdí v Amerike na autách je to alarmujúce.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "exctenar"
17. 5. 2008 12:38
Re: USA
Ani nemůžeš.Také nechci být rýpavý,ale nejlepší motory dělají němci a japonci(tam je to docela jedno kdo,byť Honda je určitě No.1 !!!).Velice blízko jsou italové a může si každý přát či pasát co chce.Korejci moc dobře ví,proč jim motory do i30/ceed dělali němci. :-! Jenže u motoru je kromě jeho konstrukce nesmírně důležité příslušenství,stačí palivové systémy a turba,jen jako příkladek.Když se to pěkně sladí,je jasné,kdo a proč vede. :yes:
neregistrovaný "mates"
16. 5. 2008 07:55
Velka ostuda
pro Ford ;-\ Bida nad bidu. Meli by mit vetsi zastoupeni v takove ankete/soutezi!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - T613
16. 5. 2008 14:06
Re: Velka ostuda
co bys chtěl od automobilky na F. F jako fi.. a fičák to není >:-[]
neregistrovaný "mates"
16. 5. 2008 17:30
Re: Velka ostuda
Chtel bych, aby mela alespon 3 motory v teto ankete. Jen jako PR. I pres vykriky nekterych, to ze tam prakticky nic nema, neznamena, ze by motory nemel a ze by nemely svetovou uroven.
Avatar - T613
16. 5. 2008 18:20
Re: Velka ostuda
Myslím, že se třemi motory žádnou ostudu nemá (i když jeden je vyvinu v široké spolupráci). Za mnohem větší tragédii považuji výsledky Mercedesu. Jen dva motory!
A když se mrkneš, že Japíci mají zastoupení v každé kategorii, a v některých jsou skoro jen oni.. Voskové copy umí, a krom BMW a VW zbytek čumí.
16. 5. 2008 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "MiSho1969"
16. 5. 2008 19:39
Re: Velka ostuda
Clovek by cakal ze skor budes nakloneny k BMW podla nicku ktory vysvetluje krasne auto ale ako vidim tak asi ne ;-\
16. 5. 2008 08:14
chyba v textu
Konkrétně v konstatování "Počtvrté v řadě vyhrává tuto kategorii pětilitrový desetiválec BMW. Překonal tak motor 3,2 z předchozí generace BMW M3 a stal se nejúspěšnějším motorem v historii této ankety." 4x v řadě totiž už vyhrál ve své třídě i motor 2.0 TFSI a motor BMW R6 3,2 vyhrál dokonce 6x, a to v letech 2001-2006.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
16. 5. 2008 08:29
Re: chyba v textu
Máte pravdu, to je chyba, opravím. Děkujeme.
neregistrovaný "nextrom"
16. 5. 2008 09:43
dest turbo x na druhou krat jeden valec deleno peti
Na takove putovni pohary co si je firmy nadeluji nema cenu hledet. Je to jen oblbovani cloveka komplikovanou technikou ktere nikdo nerozumi a jen je falesne omamen pochybnym techno-nelogickym pokrokem :no:
Rozbalit vlákno
1
16. 5. 2008 09:56
Re: dest turbo x na druhou krat jeden valec deleno peti
Tohle tedy moc nechápu. Takže pro lidi je nejlepší co nejjednodušší věc (motor), které budou rozumět? Pochybný techno-nelogický pokrok ? Nelogický v čem, že se snaží nabídnout uživatelům nižší spotřeby, nižší emise, vyšší komfort. Od toho přeci motorističtí novináři jsou, aby předávali auto-negramotným lidem informace napříč spektrem srozumitelnou formou. Já, motoristický novinář, člověk který střídá spoustu automobilů tvrdím, že ten a ten motor (to a to auto) je v tom a tom lepsší/horší než něco jiného. Jestli mi budete věřit, vaše věc.
16. 5. 2008 09:53
TURBOBÁL
>:-[] >:-[] :yes: Čti... čti... čti:
VOLKSWAGEN - druhý a třetí nejlepší motor světa. Šestý nejlepší nový motor roku. Třetí a čtvrtý nejúspornější motor světa. První a druhý motor světa do 1,4l. Druhý nejlepší motor světa do 1.8l. První motor světa do 2,0l. Třetí nejlepší motor světa do 3,0l. A takhle je to dál a dál...

Kde jsou ty perly světa z dálněvýchodního bloku? Klid, vyplač se do koberečků a příště si kup něco z koncernu VW. A poklud jsi diamantovej kovboj, vem to rovnou do Mnichova. Skutečnost, že TTT má nejúspornější motor v kubatůře tvého oblíbeného roseného tupláku tě nemusí nijak rmoutit. Jo, svět se dělil, dělí a dělit i nadále bude jen na ty co umí a na ty co... no prostě na ty ostatní.

P.S. Vyrábí ford ještě auta?

Tak dnes velmi silné - BRAVWO BRAVWO BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
25
16. 5. 2008 10:00
Re: TURBOBÁL
Rudý terč hájí na horních příčkách jen Subaru. Čekal bych větší "sílu" z východu. Plochá nafta se očividně povedla a 2,5T podruhé za sebou vítězem, taky docela solidní. P.S. ještě že v GT-R japíci ukazují že to přeci jen umí.
16. 5. 2008 10:40
Re: TURBOBÁL
Jo... i když až na tu naftu okrajová témata.
16. 5. 2008 10:50
Re: TURBOBÁL
Samozřejmě, stejně jako BMW M5, ale ukazuje to, že přeci jen umí a kde jinde prezentovat své schopnosti než v okrajových sportovních modelech.
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 10:10
Re: TURBOBÁL
přišel jsi o trochu rychleji a tak musím reagovat...

nadvláda? čteš to vůbec? 2,0 a 1,4 - toť vše!

nejvýkonější motor- nic
nejúspornější - 3 - zase jenom 1,4
motor do 1,0 - nic
motor od 1 do 1,4 - zase jenom 1,4
motor od 1,4 do 1,8 - všímej že toyota tam má dva motory a to nemluvím o hondě
motor do 2,0 - jsou tam celkem 4! japonci
od 2,0 do 2,5 - nic
od 2,5 do 3 - Audi - né VW... GTI to je motor Audi
od 3 do 4 - nic ( na konci Audi - né VW)
nad 4 - nic ( Audi - né VW)

Nechápu co tady křičíš hurá, když v kategorii 2,0 - 2,5 vw není... kde jsou ty TDI, a ostatní 4a 6ti válce!!!

A vysokovýkoné motory- to je to nejvyšší hitech - nic. Přitom motory typu 4,2FSI nebo 5,0 a 5,2... mám pokačovat!!!

Shoď brýle od VW a dívej se normálně... neprosazuj jenom jednu věc, když nemáš úplně pravdu. Je tolik skvělých motorů a jsou také od VW, ale taky od konkurence...
16. 5. 2008 10:42
Re: TURBOBÁL
Neblázni, to nahoře, to je majstrštyk Koncernu a Německa vůbec.
Avatar - Ondore
16. 5. 2008 10:15
Re: TURBOBÁL
Je zaujímavé sledovať jednosmerné klapky na očiach v praxi. Ja tam všade čítam BMW a niekomu tam napriek tomu ako jasná hviezda svieti VW...
16. 5. 2008 10:43
Re: TURBOBÁL
Jednosměrku máš v hlavě leda ty. OteVWři láheVW VWodky, Ondore, dnes slaVWíme >:-[] :yes: :yes:
Avatar - Ondore
16. 5. 2008 11:24
Re: TURBOBÁL
Tak "nazdraví", alebo ako vravia moji americkí priatelia: "Nadrazi" >:D

Tí ostatní to trochu naštudujú a výsledky sú jasné, skúsim to cez ľudové pranostiky:
- Auto do objemu 1.6 kupovaťi, peneži nemíti a motor roka len snívaťi.
- Ak trochu money našetriti, BMW motor 1.6 míťi, ostatní je v ří*i.
- Ak chceš dobre orati a úrodu prevelikú potrebuješ na voz daťi, furgon škodu 1.8 TFSI musíš zakúpiťi.
- Hospodár dobrý do kamen zatopí, do Subaru a Hondy na próby zaskočí.
- Až si v plnke v zimě v létě, tož žádné iné, enem v BMW autě cesta kvete.
- Ked poddaní Tvoji desiatok každodenný dávajú Ti zas, neopomeň stavať stodolu novú, do nej vrané koníky dáš. Á osem lexusné eSkové 7er tátoše, vezeš sa jako pán, len nestrať galoše.
16. 5. 2008 11:33
Re: TURBOBÁL
>:D Dobrý :yes:
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 10:15
Re: TURBOBÁL
GTI, nezlob, buď objektivnější a otevři i druhé oko. Na celkový pohled jedno oko nestačí. ;-)
16. 5. 2008 10:50
Re: TURBOBÁL
No právě, vyhráli to dva - z prémie BMW a ze (super)mainstreamu VOLKSWAGEN. BRAVWO BRAVWO BRAVWO :yes:
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 11:34
Re: TURBOBÁL
Ty jsi prostě rozený provokatér, viď. ;-)
16. 5. 2008 11:35
Re: TURBOBÁL
ProVWokuje VOLKSWAGEN. Dokonale :-) :-) :yes:
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 11:57
Re: TURBOBÁL
Mě nejvíc provokují takové pěkné lehce poodhalené čtyřky!!! >:D :yes:
16. 5. 2008 12:14
Re: TURBOBÁL
>:-[] ;-) :yes:
16. 5. 2008 14:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 5. 2008 15:32
Re: TURBOBÁL
Odpoved na: "P.S. Vyrábí ford ještě auta?"
Co tak auto roku 2007 FORD S-MAX?
PS: Kedy naposledy malo vw auto roku? Alebo to je nepodstatna anketa? >:-[]
Avatar - miromen
16. 5. 2008 16:12
Re: TURBOBÁL
Ano a to rozhodně lepši než ww srači.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 5. 2008 16:27
Re: TURBOBÁL
Len taka poznamka: Japonsko malo v porote dvoch a Juzna Korea jedneho zastupcu.

Co je vzhladom na velkost japonskej produkcie a fakt, ze najvacsou svetovou automobilkou v pocte predanych a vyrobenych aut je Toyota, obrovsky nepomer.

Britania, ako takpovediac organizatorska krajina, bez jedinej vlastnej automobilky (pardon, London Taxi Int. je stale britska) ma styroch.
[odkaz]

Skoda, ze sa nehodnoti zivotnost a spolahlivost motorov, ver mi, GTI, vysledky by boli uple ine. Ale to by sa muselo hodnotit objektivne a exaktne, kdezto IEotY je viac o nazoroch porotcov.

Japonec zvitazi, len ak prinesie nieco revolucne a nie je mozne to prehliadnut aby sa predislo zdiskreditovaniu ankety. Preto v minulosti zvitazili Renesis a Toyota Hybrid Drive. (Teraz nemam na mysli ciastkove ankety, ale hlavnu kategoriu.)

A k tvojmu P.S. Ano, Ford, okrem vedenia penzijneho fondu v USA, stale vyraba auta a od roku 2005 pouziva pri stvorvalcovych modeloch motory Mazda MZR s nalepkou Duratec :-)
Avatar - Falco
17. 5. 2008 12:18
Re: TURBOBÁL
Všimni si u čeho stojí Mr. Yamaguchi [odkaz] Japončíci vědí >:-[]
Avatar - T613
17. 5. 2008 13:43
Re: TURBOBÁL
každý má svoje úchylky >:-[]
Avatar - Falco
17. 5. 2008 14:53
Re: TURBOBÁL
Rozkoš, nebo úchylka? >:-[]
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 09:56
nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
Je skoro neuvěřitelné, že v tak pestré plejádě motorů (ať už záž/vznět/hybrid)je taková nadvláda BMW.

Tolik značek, tolik vývojových center, tolik prodaných vozů...

BMW

Takže co k tomu dodat..., asi toliko, že si chtějí podržet svůj post sportovní značky, která není založená jen na krátkodobé reklamě, ale je to podložené těmito výsledky.

Je zarážející, že takové monstrum, jako je koncern VW má tak malé zastoupení. Pokud se ohlédneme zpátky, tak trvalejšího úspěchu slaví jenom motor 2,0 TFSI. Přitom prodeje tohoto agregátu tomu ale vůbec neodpovídají.

1,4 je konstrukčně velmi zajímavá, ale uvidíme co servis... :-)

Všichni si kupují TDI od VW ( tedy spíše Audi :-) ). Tolik opěvované a už možná zprofanované TDI. To oni rozhýbali evropu do nafty a ejhle... oni jsou také výrobci, kteří jsou v naftě nováčci a jsou lepší!! Honda. Několik let zpátky přišla s peckou 2,2. Teď Subaru!

Kde je to portfólio, ten vývoj, ty investice VW, když v dieslových agregátech to na ceny není?

Já osobně nejsem příznivce nafty. Najezdím 60tis ročně a tankuji benzín. Je pravda, že jsou motory, kde jsem musel říci, je to pecka ( viz. Honda 2,2, nebo BMW (120/330/535!), dokonce Renault se 175k atd...)
Ale... nejsem zastánce.

Je vidět, že se konkurence těžce přiostřuje a japonské automobilky umí svojí pečlivostí přispět do toho mlýna svojí "troškou".

Takže vyvíjejte a vyrábějte... my žďom!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - da_b0mb
16. 5. 2008 10:03
Re: nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
No pokud se nepletu, tak zrovna Honda je jednim z nejvetsich vyrobcu spalovacich motoru (mozna primo nejvetsi)...takze bych od ni cekal vic. Hondu muzu, a benziny od Hondy jsou bezesporu kvalitni motory, ale...na stupne vitezu to nestaci
16. 5. 2008 10:12
Re: nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
U Hondy bych to viděl na to, že v současnosti nemá model ve kterém by mohla rozumně prezentovat své schopnosti (vysokootáčkové sportovní atmosféry). Když naposledy ukázyli svůj potenciál (S2000) tak titul měli. V běžných modelech se prostě musí tak nějak zavděčit všem a co si budeme povídat patří sice k té širší špičce, ale vrchol to není.
Avatar - da_b0mb
16. 5. 2008 11:06
Re: nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
Jooo v S2000 je skvelej motor...snad se mi nekdy postesti :-) Ale jinak si myslim, ze takovej Accord by klidne mohl byt kandidatem na neco zivejsiho
16. 5. 2008 11:18
Re: nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
Tak to samozřejmě. Ono není zas tak velký problém udělat nějaký větší a silnější motor třeba zrovna do Acco, ale aby ten motor byl absolutní špička a navíc, aby se ještě zalíbil novinářům, kteří rozhodují v anketě motor roku, to už je jiná. Neřikám, že an to Honda nemá, ale je otázkou jestli lze konkurenci převálcovat s atmosférou, když se všichni pomalu uchylují k turbům.
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 10:13
Re: nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
máš pravdu... ale mají svoje želízka. Mě spíše překvapuje amerika... absolutně nic!
Avatar - da_b0mb
16. 5. 2008 10:27
Re: nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
Prvni co me uhodilo do oci, byla absence Fordu
Avatar - TurboKluk(smazat hodnoceni)
Re: nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
TAK ja se absenci ameriky nedivim pac nikdy nemeli zadne poradne motory, jo možna posledni 5-ti kybl v turbu bych bral ale jinak je to bida, benziny na objem slabe diesely slabe a s comon-railem poruchove tak co si vybrat
16. 5. 2008 10:12
Re: nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
pokud umíš číst a znova si přečteš výsledky, tak zjistíš, že nejlepší motory jsou od BMW a těsném závěsu jsou nové motory TFSi od VW a to prakticky v celém nabízeném spektru od 1.4TSi -92 kW, přes 103 a 125 kW, dále pak skvělý 1.8 TFSi (tam chybí, ale je rovněž špičkový motor) až po 2.0 TFSi... takže prakticky celá benzínová řada novodobých motorů od VW tvoří špičky nabízených motorů ve světovém měřítku. Těch pár zástupců japonských značek a ještě na místech za první pětkou naznačuje, že japoncům spíše ujíždí vlak a značky, které si vždycky hrály na nejlepší motory jako Honda, poněkud chybí. V dieslech je situace pro VW o trochu horší, nicméně i zde se nemá koncern za co stydět a stále současná TDi patří k dobrým motorům, zvláště po nedávné inovaci systému PD, která přinesla výrazné zmírnění hluku těchto motrů při zachování vynikající spotřeby, tak i nových commonrailů.
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 10:15
Re: nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
hele, já jsem neřekl, že jsou nějaká dominanta, ale když se podíváš na výsledky, tak jsou tam velmi dobře zastoupeni a nemůžeme tvrdit, že je tam jenom BMW a potom VW (teda spíše Audi).
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 10:17
Re: nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
jo ještě... v celém rozsahu od 1,4 DO 2,0... >:D ???
16. 5. 2008 11:34
Re: nadvláda BMW a vystrkují drápky taky Japonci
Je to přesně jak píšeš. Pro mnohé neuvěřitelné... leč taková už pravda bývá.
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 10:21
Ještě naposled k výsledkům
Můj postřeh byl takový, že jednička je BMW.

Že se umí prosadit i japonci v pozicích, kde dříve kraloval VW

Že v motorech tdi už není VW král...

A že všichni mají svoje dobrý motory... (včetně VW)

A že čekám na další
Rozbalit vlákno
0
16. 5. 2008 10:35
KOMPRESNÍ TLAKY
>:-[] >:-[] :yes: Koukám, že v motorech kraluje prémie a jeden... (super)mainstream. Moc to neštuduj, výsledky jsou jasné.

Jestli to nevíš, tak tvůj autoživot se bude v tom lepším případě odehrávat mezi 1,4l a 3,0 l. Čím výše vystoupáš, tím ti bude v autě lépe.

Jedeš-li subkompakt, ber dvojitě dopovanou jednačtyřku od... VW, Jedeš-li kompakt, ber jednaosmičku či dvojku s turbem od... VW. Jedeš-li střední, pak jasně, valíš prémii na třech naftovejch litrech od VW. Když jsme u té prémie, jasně, jedeš bavoráčka až do luxtřídy. A u toho BMW si ostatně můžeš nechat vyrobit i motor pro svou dněstěsedmu. Na ostatní se vykašli. Tvůj svět je to, co sis právě přečet´.

P.S. Hééééj, ptám se podruhé, vyrábí ještě ford v Evropě auta, nebo už jen šlapací tříkolky?

BRAVWO BRAVWO BRAVWO :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
27
Avatar - da_b0mb
16. 5. 2008 10:58
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
>:D Jestli nekdo podrazdene zareaguje na tvoji provokaci, tak to bude tupec ;-) Ale on se vzdycky nekdo najde....
16. 5. 2008 11:10
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Každej ví, že jsem napsal pravdu... Vnímáš to ticho? Je po boji. SUPERMAINSTREAM potvrzen :yes: :yes:
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 11:37
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Za rok to bude jinak, vyhraje to ČÍNA a INDIE. >:D
Avatar - Ondore
16. 5. 2008 11:42
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Ticho? Uplácal si ich čapicou, pravda je predsa len jedna. Ach jo :*)
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 5. 2008 17:55
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Ty bojuješ?
Proč? S kým? Za co? Pro koho? Za kolik?
Já myslel, že se tady diskutuje a nikoliv bojuje.
Tak sorry, já jdu diskutovat jinam. Mé zbraně jsou argumenty, žádné útoky. A ze zadu už vůbec ne. :yes:
16. 5. 2008 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 5. 2008 18:40
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Diskuse není šikana diktátem, co jak je nebo není.Diskuse je postoj, kontinuitní vývoj, umění naslouchat druhého a snažit se dojít k co možná nejobjektivnějšímu poznání. Diskuse jsou polemiky, filosofická témata, poznání, objevování.
Diskuse není bitevní pole. :-)
Avatar - T613
16. 5. 2008 18:42
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
pravda pravdoucí :yes:
16. 5. 2008 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
17. 5. 2008 12:28
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
zasekla sa ti fáza?
Avatar - gld
17. 5. 2008 12:29
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
žiadne ticho po boji, nikto nemá náladu sa tu hádať s takým...inžinierom ako ty..

pozdravuj máti
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 11:54
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
ford pořád vyrábí... to snad je jasný.
to že nemá zástupce, je "trochu" hanba, ale rozhodně to není konec světa...

když už jsme u těch motorů... pokud vím, tak
3,0 V6 TDI 150/165/171kW atd ... udělalo audi. Jo a samo Audi nám na školeních řeklo, že 2,7 je povedenější.
2,0 TFSI 147kw/ atd... udělalo audi

Teď stručný přehled koncernoých motorů...

1,2 HTP/ 1,2 TDI/ 1,4 16V/ 1,4 TFSI/1,6/ 1,6 FSI/ 1,8 TFSI/1,9 TDI -66,74,75,77,81,85,96,...kW /2,0 TDI-103,125/2,4 V6/ 2,5 V6 TDI/2,7 V6 TDI/2,8 V6/ 3,0V6 TDI/3,2 V6 FSI/ 3,6 ...4,2FSI/ TDI bla,bla bla 5,0,5,2 /6,0 TDI, 6,0 benzín...

2 motory úspěch a 1,8...? hm inovace starýho 5ti ventilu na technologii FSI... Lájoš v magyáru se tomu smál. ať žije recyklace!
16. 5. 2008 12:12
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Asi vám na školení zapomněli říci, že AUDI je... VW. Zde to, mimo tebe, víme opravdu každý... :-)

Svět samo nekončí tím, že Ford zde nemá reprezentata, je to ovšem obrovská tragedie, fatální ostuda a nutně se to musí projevit na prodejích. Ostatně, podívej se, jak se prodává Passat proti Mondeu... výmluvné. Ford, to je ten, co prodal Jaguara, co prodal či prodává Land Rover, a ten co nemá motor mezi nejlepšími... ptám se, co je tedy evropský ford?
16. 5. 2008 12:56
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Jasně víme to, co to znamená TSi před T-JET-em dobrej vtip.
Ale pouze v anketě, na silnici jsou na to téměř nastejno, T- jet mírně vpředu. :yes: >:D >:D
16. 5. 2008 14:40
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Tak proč to tak nevidí ti co ty auta (a motory) porovnávají, tedy novináři. Pro mne je směrodatnější hodnocení několika novinářů, kteří se shodnou v testu, než pošuk vyřvávající Fiat, sypající na sebe špagety a parmezán s rukou v kíblu s pískem z Bibione.
16. 5. 2008 15:47
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
>:D >:D >:-[] :yes:
16. 5. 2008 21:59
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Proč to tak nevidí novináři no protože jsou od někoho dobře zaplacený a teď hádej od koho můžeš dvakrát.
Avatar - gld
17. 5. 2008 12:34
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
novinári sú samozrejme dobre zaplatení..a kto platí ten..no, nejdeme prudiť..

btw-audi je audi, volkswagen je volkswagen, neviem prečo tu úspechy motorov audi prezentuje istý inžinier ako úspechy VW..zoskupenie, koncern je obchodná záležitosť
neregistrovaný "ST-F"
16. 5. 2008 14:52
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
audi je VW...jasně. koncern.

ale... je tam pořád to ale... vw nikdy nebude audi a nikdy nebude JAKO audi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PROTOŽE U AUDI SE STYDÍ ZA VW. protože audi je už někde jinde.

A TO JE SVATÁ PRAVDA. ÁÁÁÁMEN
16. 5. 2008 15:49
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Aha... AUDI je to, co chce Volkswagen aby AUDI bylo. A Volkswagen je to, co chce Volkwagen aby Volkswagen byl. Jestli mě jen zkoušíš, tak to nedělej, tyhle popěvky zabíraly na diskuzi někdy kolem roku 1850 :-)
Avatar - gld
17. 5. 2008 12:35
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
volkswagen je medzistupeň od audi a audi je medzistupeň k mercedesu alebo BMW..stará pravda, zavri oči ak sa ti nepáči
neregistrovaný "filip.veith"
18. 5. 2008 19:04
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
S tímto musím souhlasit. Jen blázen si koupí VW za cenu okolo milionu a ten, kdo chce SKUTEČNOU prémiovku, nepůjde ani do Audi.
neregistrovaný "filip.veith"
18. 5. 2008 18:53
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Je sice hloupé, že se nechám vyprovokovat automatem, který má na starosti propagaci lidových vozítek, ale snad jen pro pobavení ostatních: kdyby tomu Němci legislativně nebránili, tak Ti PORSCHE brzo řekne, čím má VW být >:D >:-[] >:D
16. 5. 2008 16:19
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Kde jsi vzal tu recyklaci motoru 1.8TFSI? Jedná se o zcela nový motor, liší se i zdvihovým objemem. Technicky vychází z 2.0 TFSI. Má tedy přímé vstřikování, vyvažovací hřídele, vodou chlazené turbo.
Navíc se některé tebou jmenované motory už dávno nevyrábí.
16. 5. 2008 14:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - da_b0mb
16. 5. 2008 14:51
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
Palec nahoru, palec dolu...u tebe clovek nikdy nevi...je to omyl nebo schíza?
Avatar - gld
17. 5. 2008 12:37
Re: KOMPRESNÍ TLAKY
to je choroba
neregistrovaný "Tony84"
16. 5. 2008 11:35
1,4TSI úsporný???
1,4TSI a úsporný motor,jo??? si musejí dělat *!!! ano když jezdíš bez nohy na plynu tak to bere podle tabulek, ale jakmile jedeš jako člověk, rozuměj podle předpisů, tak spotřeba roste exponenciálně nahoru, jako u všech málo objemových turbo zážehových motorů. prostě směšné...
Rozbalit vlákno
3
16. 5. 2008 12:57
Re: 1,4TSI úsporný???
Teraz jazdim 1,4 TSI 122 PS, ktore ma papierovo priemer 6,3. Ja rozhodne nejazdim predpisovo : 70 mesto 100-120 mimo a 140 dialnica a mam cca 6,7. Motor ma cca 3000 km takze po zabehu este poklesne. Keby som s tym jazdil ako prasa tak vtedy spotreba porastie ale da sa jazdit rychlo a usporne.
16. 5. 2008 18:45
Re: 1,4TSI úsporný???
Docela by mně zajímala životnost tohoto motoru.Až budeš mít najeto půl milionu km bez oprav,tak budu věřit že je dobrý.
Avatar - gld
17. 5. 2008 12:38
Re: 1,4TSI úsporný???
volkswagen priznáva že životnosť motorov 1.4TSi je cca300 000 km, no takže..
16. 5. 2008 11:44
Male objemy
Jezdil jsem jako student s omezenym rozpoctem P 107 s litrovym benzinem. Za dva roky najel 73 tis.. CZ/Evropa. Mesto, hory, dalnice. Zima, leto... Casto motor dost pretizeny. Otacky, teploty, dlouhodobe zatizeni... Vubec se nedivim ze uz je to nekolik let za sebou ve sve kategorii Motor Roku. Motor a cele auto fantasticke. Samozrejme v mezich tridy:) Absolutni spolehlivost. Super zvuk.) Schopnost jezdit velmi usporne. Potrebujes vykon, neni problem (50 kw/800kg). Potom si ale pri maximalce bral az k osmi l.. Zaverem. Toyota vyvinula dokonaly motor ktery ted neni zadna novinka. Montuje se do cele rady aut vlastni produkce nebo jinych znacek. Jedna se sice o malinky objem ale do budoucna vice a vice dulezity. I diky tomuto motoru je Toyota nej. automobilkou sveta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomasjedno"
16. 5. 2008 12:13
turboéra
Když vezmu v bežné motory, tj. od 1000 cm3 do 1400 cm3 a od
1400 cm3 do 1800 cm3, tak je evidentní jasná dominance turbomotorů. Mám takový pocit, že výrobcům se tahle strategie náramně hodí. Báječné snížení emisí pro uspokojení evropské komise, perfektní výkony na které zákazník slyší. Oproti klasickým atmosférám to ještě přináší takovej pěknej bonus. Když porovnám délku záruky a průměrné stáří aut, větší servisní náročnost, možná i menší živostnost - tak proč na ty eura, či jeny nanastavit dlaň.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "filip.veith"
18. 5. 2008 19:08
Re: turboéra
to jsi vystihl :yes:
16. 5. 2008 12:38
Daljia "naj" sutaz...
Ako to uz vieme aj o COTY, v anketach tybu "... of the year" sa deju divne veci. No mozno taliani a francuzi su tak dobri, ze proste 70 percent cen na COTY neakym sposobom dostanu, alebo iba oni platia najviac...
Otazka znie, tuto uvedene motory su najlepsie na svete, alebo niekto sa potrebuje zviditelnit, a niekto zas porotu podplacat nepotrebuje. Nechcem spochybnovat kvalitu BMW, ci VW, ale sa pozrite na internet a precitajte si par clankov, co si o takych cenach myslia podaktori zurnalisti...
Rozbalit vlákno
3
16. 5. 2008 12:56
Re: Daljia "naj" sutaz...
Staci sa pozriet na vysledky z poslednych rokov, proste bmw, vw, toyota a subaru... tazko uveritelne, ze skoro kazdy rok vyhra skoro ten isty motor, co rok predtym, a ze okrem tychto znaciek sa nikto nenajde, ktora by spravila minimalne porovnatelny motor, alebo sa tam iba az tak nepchaju do zadkov...
Dalsia anomalia, v kategorii motor s najlepsim vykonom vyhralo porsche, a porazilo bmw a pritom vo svojej kategorii cize v kat. 3000-4000 cm kubickych zas vyhralo bmw...? No jo, tie ceny sa musia neak "spravodlivo" rozdelit....
neregistrovaný "filip.veith"
18. 5. 2008 19:11
Re: Daljia "naj" sutaz...
přesně tohle mě taky zarazilo >:D naprostý souhlas :yes:
16. 5. 2008 14:00
ferrari
neviem teda ako prebiehal ten test, ale ferrari ma snad uplne inú charakteristiku ako bwm.. prečo to zrovnávaju? mne osobne tento titul je na dve veci. ako aj titul auto roka, ktorý ma výpovednu hodnotu 0.. že nám to to BMW neukázalo v F1 tie motory,kde sa na ferrari nechytaju >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tatra1"
16. 5. 2008 14:34
Re: ferrari
mozna ne, ale zacinaji dychat ostatnim ve predu na zada, a pro nas divaky je to prijemna podivana, nebo ne?
neregistrovaný "tatra1"
16. 5. 2008 14:43
Re: ferrari
mne by zajimala jak velkou roli se odrazi titul auto roku na prodejich? Jelikoz je znamo, ze auto roku nejsou No.1 v prodejich nebo ano?
16. 5. 2008 18:15
Re: ferrari
Ja by som zas povedal, ze otazka znie:
Zvisia sa predaje daneho auta, cize aj zisk o tolko, kolko dana automobilka 'investuje' do toho, aby tu cenu vyhrala...
:-!
16. 5. 2008 14:25
Tak tu máme zase jednu pěknou marketingovou soutěž...
... s dosti "pádnými" výsledky ... nechť udělají soutěž a testují objektivní měřitelné charakteristiky podle přesně předem daného klíče ... a pak to bude k něčemu ... do té doby je to ve většině kategorií jen oblbování lidí rádoby něčím ... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kuní xicht"
16. 5. 2008 14:43
Gratulujem!!!!
Blahoželám pánom z VW a BMW k zdrvujúcej výhre nad ostatnými účastníkmi. Jasne to dokazuje technologickú vyspelosť týchto dvoch legiend. Trochu ma ale mrzí umiestnenie a najmä zastúpenie hviezdy ciest. Čo sa stalo, Stuttgart?
Rozbalit vlákno
0
16. 5. 2008 15:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:21
Re: NEMECKÝ UM
Ktorý motor od BMW pokladáš za najlepší?? A z čoho súdiš, že najlepší v mainstreeme je práve VW?? Dostali ťa tolko tie motory turbo-kompresor??
16. 5. 2008 18:17
Re: NEMECKÝ UM
No proste v mainstreamu niet inej volby ako koncernu, ktora s VW, SKodovko a Seatom do kopy nepreda toko aut ako toyota... A k tomu uz su aj vrcholom, na vrcholu, a top naj extra mega giga, ikona, blablablabla este nam nieco prezrad Ty jedinecny mogul automobilizmu.
16. 5. 2008 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 5. 2008 19:05
Re: NEMECKÝ UM
Mne to je jedno, ci to vytvori jedno auto z mnoha, ale mozes tu vymenovat aj ten zbytok, nic to na tom nezmeni. Tak ci tak, preda viac. A na to kamo, ze Ty by si mohol niekoho pasovat za neznalka roka, mas este dost daleko. Najprv dokonci tu zakladku...
16. 5. 2008 19:58
Re: NEMECKÝ UM
Nejlepší asi jo, ale ne pro mě a ani pro tebe, tak proč to vůbec řešit.
16. 5. 2008 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
17. 5. 2008 12:50
Re: NEMECKÝ UM
lebo nemáš vodičák a modely 1:24 nemajú anketu o najlepší motor, preto daniel
16. 5. 2008 16:46
MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
K tomuhle se nedostává dostatečně silných slov obdivu a pochvaly. Tak tedy: AUDI, BENTLEY, BUGATTI, LAMBORGHINI, SCANIA, SEAT, ŠKODA a... VOLKSWAGEN, jedním sloVWem - KONCERN... Koncert Koncernu, BRAVWO BRAVWO BRAVWO :yes: :yes:

P.S. Někde jsem teď čet´, že v áčkách snad vykupujou fordy rovnou na place. Berou to na váhu a dávaj za metrák kilo. Na nic nečekej, u VW maj otevřeno sice i v sobotu, ale abys pak nemusel čekat půl roku na jednoho antracitového geteičkového drzka... na dvoulitrovém světovém, vskutku světovém benzínu :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
32
Avatar - miromen
16. 5. 2008 16:55
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
To viš o prava auta jako je ford je rvačka.
16. 5. 2008 16:58
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Zejména kvůli motorům... >:D
Avatar - miromen
16. 5. 2008 17:56
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Přesně tak např. v nižši středni 1.6 ktery je nejprodavanějši v teto třidě tak tam ww ubohost.
Avatar - gld
17. 5. 2008 12:51
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
ticho..hm, žiadne argumenty koncernistov
anonym
16. 5. 2008 18:23
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
...stačilo napsat bravo BMW, bravo VW a bravo Subaru, další slova netřeba ;-)
Avatar - T613
16. 5. 2008 18:26
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
ale ten meďour je tragoška. No a VW group nic jiného nezbývá, když se rve s Bentley, Bugatti a Audi tam kam se rve. :-!
anonym
16. 5. 2008 18:58
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
No, tragoška...jen je kousek za BMW, takže ankety nevyhrává a novinářům nestojí z tý jízdy v MB chlouky na prde*i a tak ty motory nenominují, no. neiděl bych to tak tragidky, 320 CDI je špička, 220 CDI taky, v benzínech to umí divize AMG taky parádně rozpálit...vsadím se, že majitel E AMG se po přečtení téhle ankety jen pousměje. Auto totiž dělá motor, ankety novináři. jezdíš v tom ale pak sám (představa, že ti do jízdy kecá pět redaktorů je docela úsměvná) :-)
Avatar - T613
16. 5. 2008 19:01
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
tak co myslíš, že si z těch anket a TÜV reportu dělám ;-) :-!
anonym
16. 5. 2008 19:02
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
tuv přečtu a zamyslím se, nic víc. O mnoho víc než nějaká anketa je pro mě pokec s lidmi od fochu, kteří to dělají třeba deset let, byli x krát na okruhu a nejsou to dementi (i takoví totiž u nás píší do časáků) >:D ;-)
Avatar - T613
16. 5. 2008 19:06
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
:yes: >:-[] z tebe bude jednou i moudrý muž
anonym
16. 5. 2008 19:10
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
snažím se. PS: Yoda říká: nevěř novinářům všechno ;-) >:-[]
Avatar - T613
16. 5. 2008 19:15
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Yoda mi nic neříká, já měl vždy rád Darth Vadera >:-[] A to nemyslím toho odsaď! Toho nechám Pierrovi ;-) :-!
anonym
16. 5. 2008 19:16
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
;-)
neregistrovaný "filip.veith"
18. 5. 2008 19:27
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Všechny automobilky se teď snaží prodávat auta s přídomkem sportovní. Sportovní vzhled, podvozek atd. Mercedes na tuhle hru nepřistoupil a vyrábí "jen" špičková, luxusní, spolehlivá auta. Navíc to, že motor 63 AMG předběhl i Ferrari jasně dokazuje, že i MB umí. Kvůli takovéhle anketě Mercedes o svou klientelu určitě nepřijde :-)
16. 5. 2008 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
16. 5. 2008 19:01
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Jasně, ale v podstatě dva ze tří motorů subaru se umístily velmi dobře, takže ani oni na tom nejsou zase tak blbě ;-)
Avatar - T613
16. 5. 2008 19:02
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Navoskované copy jsou na tom hoodně dobře ;-)
anonym
16. 5. 2008 19:03
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Motor roku je fakt špica, akorát žere jak pes...teda...zápasník sumo >:D
Avatar - T613
16. 5. 2008 19:05
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Myslíš takoví jako jsou u Forestera? Hlavně ten co si pohazuje z hřívou je sladkej >:-[]
anonym
16. 5. 2008 19:07
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Ty bláho, u mě tahle reklama fakt vyhrává na celý čáře...povedla se :-). žádnej uplakanej fakan se psem, co nemůže přes ulici, žádnej pec, co mu minutu letí kexík, žádný auta co se rozdvojujou a pak zase spojujou, žádný transformers, žádný malovaní seriáláci v autosalonu...prostě bezvadnej vtipnej nápad zpracovanej na jedničku. a ti důchodci nakonci >:-[] :yes:
Avatar - T613
16. 5. 2008 19:13
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
na téhle stránce máš ukrajinskou verzi reklamní akce >:-[]
[odkaz]
po Grand Modus hodně povedená reklama ;-) :yes:
anonym
16. 5. 2008 19:15
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
To je. Ukrajince znám, nejlepší je ta, jak outback vytahuje zapadlý tank >:-[] >:D :yes: . pádím, pěkný večer ;-)
Avatar - T613
16. 5. 2008 19:16
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Večerníček už skončil? >:-[]
16. 5. 2008 19:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
16. 5. 2008 19:09
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
bravo bylo psáno v pořadí počtu jednotlivých brav, která jsem pak sečetl do jednoho brava, které jsem vyřkl. je to už jasné? >:D :-!
16. 5. 2008 18:24
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Aaa, aaa, aaach, aaaach, ? Uz si? Este nie, aaach aaaach, a uz mas to vsetko na palubovke golfu z vynikajucich zmakcenych plastov.... jeeej, tak Tebe staci tak malo... >:-[]
16. 5. 2008 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 5. 2008 19:02
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Fakt to je jedina pomerne normalna otazka, ktoru tu vies ludom polozit?
16. 5. 2008 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 5. 2008 19:12
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
To, ze Ti niekto na nieco odpovie, neznamena, ze na to nevie odpovedat. Tym padom, nevies odpovedat na otazku, ktoru Ti uz polozilo minimalne 10 diskuterov na tychto strankach, ake auto mas Ty, alebo si ho iba fakt honis na otcovu sluzobnu faceliftovanu fabku vo farbe corrida uni?
Ano, 11.april 1986, v Nitre. Potrebujes este nieco alebo, iba nevies odpovedat na tu moju otazku ty... 'ikona'...
16. 5. 2008 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 5. 2008 19:16
Re: MOTOROVÁ SHRNOVAČKA
Este by som k tomu dodal, jak BRAVWurne vy.... khm, vysere s ceskou klientelou ten koncern... >:D
[odkaz]
neregistrovaný "nextrom"
16. 5. 2008 20:41
zurnalista ovlada svet
Hmmm, tady je videt pro koho se takova srovnani delaji 8-s

...a od koho jsou
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "nextrom"
16. 5. 2008 22:23
Re: zurnalista ovlada svet
"Porotci hodnotí podle jízdních dojmů a na základě svých vědomostí o použitých technologiích a vlastnostech toho kterého motoru. V každé kategorii rozdělí mezi pět motorů 25 bodů. Nejvíce je možné udělit jedinému motoru 15 bodů a nejméně 1 bod."
--------------------------------------… />
To jsou "opravdova" kriteria, takze si kazdy muze udelat svuj obrazek o zurnalistickem pristupu k veci! Neco takoveho se pak predhodi narodu
;-\

Stejne tak by mohla porovnavat i cervena Karkulka !! 8-s
16. 5. 2008 23:17
Re: zurnalista ovlada svet
A jak to chceš tedy hodnotit ty? Chceš snad nejdřív novináře zkoušet z jejich znalostí a pak jim dovolit hlasovat? Kdo jiný může zvolit, který motor je nejlepší v dané kategorii než právě novinář?
17. 5. 2008 16:53
Re: zurnalista ovlada svet
Navíc mají obrovskou výhodu globální automobilky. Při počtu novinářů z Ameriky, Austrálie,atd. nemají šanci automobilky, které na těchto trzích nepůsobí. To však nesnižuje kvalitu jejich motorů.
neregistrovaný "nextrom"
16. 5. 2008 23:01
Znacka nehraje roli
Jestli se dnes auto jmenuje VW a nebo Ford, Fiat a nebo Skoda, Renault a nebo Peugeot to dnes nehraje vubec zadnou roli. Dnes hraje roli jen budget jakym firma diponuje aby si mohla nakoupit nekde na svete konstrukci, ktera udela motor na miru jejich vyrobku. Muze to byt pro me za me treba v Indii a nebo v Birme. O co vlastne jde ?? Technologie a technika je jedna vec, ale pak vidime jakou roli hraje politika a strategie aby automobilka vubec patricnym budgetem disponovat mohla. Snad nebudete verit tomu, ze by dnes nejaka etablovana automobilka neumela neco vyrobit co ostatni uz vyrabi?? Jen se jedna o to, zda-li neco takoveho, co produkuje BMW dava smysl napr. pro Peugeot a nebo Ford. Myslite, ze snad Ford neumi vyrobit motor ktery dosahuje kriticke stredni rychlosti pistu (myslim ze to je 20m/s) ?? Kdo si neco takoveho vymyslel, jako tohle srovnavani motoru, to si clovek musi domyslet sam...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Falco
17. 5. 2008 12:31
Re: Znacka nehraje roli
Jak si automobilka může zakoupit konstrukci která ještě neexistuje? VW jako první sériové auto na světě kombinovalo výhody přímého vstřikování benzinu a přeplňovaní kompresorem. Konstrukčně složitý systém, který vznikl v hlavách německých inženýru, vyniká vysokou provozní účinností, dobrou spotřebou a dynamikou - a proto sbírá jedno ocenění za druhým.

Vše se nedá koupit! Technologii musí někdo vymyslet, někdo vyrobit, a poté možná někdo prodat! Právě tyto skutečnosti odlišují vítěze od poražených!
neregistrovaný "nextrom"
17. 5. 2008 20:34
Re: Znacka nehraje roli
Ja nevim jak ty, ale v Tdi jsem jel kdyz jeste u VW nemeli jediny takovy model ve vyrobe !!

Samozrejme to byla uplne jina znacka ktera s Tdi prisla jako prvni do seriove vyroby, ne VW !
neregistrovaný "e)voVIII®"
17. 5. 2008 10:59
úspornosť
tak určite medzi najúspornejšie motory mali pridať aj Subaru Diesel
mno prevládajú nemecké bludy >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "carmik"
18. 5. 2008 11:24
nej ... motory roků
Trochu bych chtěl zklidnit horké hlavy na obou stranách barikády,o objektivním výsledku této ceny mám vlastní názor a tak ji beru s rezervou.
Pokud vezmu v potaz pouze kategorii: motor roku xxxx:
1999 - Toyota Yaris 1.0
2000 - Honda 1.0 Hybrid
2001 - BMW 3.2 / BMW 3.2
2002 - BMW 4.4
2003 - Mazda RENESIS Rotary
2004 - Toyota HSD Hybrid
2005 - BMW V10 5.0
2006 - VW 1.4 TSI
2007 - BMW 3.0 Twin Turbo
2008 - BMW 3,0 Twin Turbo

Takže podle odborné poroty je za těch několik let nejlepší BMW ?
Já si to tak úplně nemyslím.
Rozbalit vlákno
0
18. 5. 2008 14:49
Mercedes
Nedá mi to abych se nezeptal, jaktože v těch tabulkách až na jednu vyjímku chybí Mercedes. Jinak lídr vývoje.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "filip.veith"
18. 5. 2008 19:40
Re: Mercedes
Protože jeho zákazníci se o výsledeky anket a názory ostatních nezajímají. Jdou si prostě koupit MERCEDES !!!