Pokud dobře čtu, tak píše, že byl i v prostějovské pobočce a nic. Zkus toho Fedora, pokud to bude dělat on sám, tak by to mělo být v pohodě. Těm jeho některým pohůnkům moc nevěřím.
Tak to jsem přehlídl. Sorry. Já u nich byl s Tartarini sekvencí a nemůžu si stěžovat (oproti autoplyncentrum >😒] ). Jinak si myslím, že optimálně seřídit starší (konstrukčně) systémy - nesekveční je daleko větší kumšt. Jinak co bereš za plyn? Já poslední dobou beru za 13,30 v Držovicích u Mechaniky a nemůžu si stěžovat. Jak si měřil tu spotřebu? Já jeden čas byl taky šokován obrovskou spotřebou jak se v prosinci ochladilo (vycházelo to na 14 a víc litrů), ale bylo to nastavením tlaku na přepínači, kdy to přepínal na benzín a ještě bylo v nádrži.
Upřímně řečeno, by mě zajímalo, co se dá na starších plynech moc seřizovat. Já jezdím s Felicií, na plyn najeto 135000, ještě jsem neměnil ani součástku, nic neseřizuji a jezdím asi za 8,3.
2 Zdenekol😜 A vidíš najdou se i takoví, kteří ten sekvenc neumí nastavit. Byl jsem 2x v autoplyncentru a vždy mě tam nechali nastavený testovací režim a na každé křižovatce to chcípalo a nedrželo otáčky.
Do Domamyslice na Grizzly nejezdíte? To je teprv pumpař - drbna hadra.
Do Domamyslice na Grizzly nejezdíte? To je teprv pumpař - drbna hadra.
Těch plynů jsem měl víc, Š-105 - léto 10 litrů, zima 12 litrů, Forman - léto 10 litrů, zima 12 litrů, Octavia 1,8T - léto 10 litrů, zima 12 litrů. Vždycky v jiným servise. Všichti mechanici řílají, že je to moc velká spotřeba, jenže nikdo to nenastavil, aby to žralo míň (LPG firmy - Troubky, Olomouc, Toveř, Prostějov) - takže jsem úplně klidný - asi to tak má být. A to nejsem žádnej divočák - dálnice max. 130.
Sorry Zdenekolde, ale že jezdíš za 8,3 ti teda nevěřím - možná snad, že to dlouho nahříváš na benzín a nejedeš víc než 70 a do kopce tlačíš.
A to co píše pepakvatropolis je snad proti přírodě - léčba rychlostí😄
Sorry Zdenekolde, ale že jezdíš za 8,3 ti teda nevěřím - možná snad, že to dlouho nahříváš na benzín a nejedeš víc než 70 a do kopce tlačíš.
A to co píše pepakvatropolis je snad proti přírodě - léčba rychlostí😄
Léčba rychlostí v tomto případě není úplná blbost. V případě, že je o auto po klouboučníkovi, které bylo zvyklé na podtáčení, má málo najeto a je jinak v dobrém stavu, tak vypálení karbonu a naučení mu prospěje.
nosal: - sorry, s tou spotřebou jsem tě trochu houpal, teď jsem to přepočítal a je to asi 8,5 litru. Beru asi 30 litrů do nádrže (+/- nějaké drobné) a v minulosti jsem na to v létě ujel 375 až 380 km, teď je to horší, tak 355 až 360 km. Nevím prostě mé Feldě ten plyn svědčí. A tlačit nemusím a to ani do kopce.
Zdenekold - OK, s tvými čísly souhlasím. Předpokládám, že máš vyhřívanou garáž, nebo dlouho jedeš na benzín. Jedná se o to, že když je motor studenej (reduktor není nahříván) - plyn do motoru defacto teče, tzn., že při jízdě se studeným motorem máš obrovskou spotřebu. Toto není z mé hlavy (tak mi to říkal plynař). Údajně z jednoho litru kapalného plynu se vytvoří až 120 litrů plynu - proto taková spotřeba na studený motor (hlavně v zimě).
Pokud se mýlím, tak mě prosím někdo opravte.
A lidi, kolik vám žerou vaše káry - docela by mě to zajímalo - zatím jsou tady jen dva extrémy.
Pokud se mýlím, tak mě prosím někdo opravte.
A lidi, kolik vám žerou vaše káry - docela by mě to zajímalo - zatím jsou tady jen dva extrémy.
Mám feldu 1,6 se sekvencí Tartarini a spotřeba se pohybuje od 7,7 do 9,0 plynu. K tomu je potřeba připočíst benzín. V zimě pokud jezdím častěji popojížděčky po městě, tak je to někdy i 1😁 benzín😜lyn. Jinak v létě na dovolené to vycházelo na 0,3 benzínu na 100 km (ujeto 4600 km, kus jsem jel na benzín) a spotřeba plynu cca 8,3. Na toroid 42 l ujedu od minimálně 400 do cca 450 km, rekord 486. Beru vždy z prázdné do plné od 34-37 (podle toho jak vypne pistole a jak to chtějí zaokrouhlit). V Chorvatsku mě však natlakovali 43,96, v Černé Hoře 43,66 a u OMV v Bratislavě obsluha odešla a ať si to vypnu až to bude, při 42,20 mě došly nervy a tak jsem to raději vypl ručně. >😁
Teď jsem se podíval do tabulek, kde si to vedu podrobně od přestavby na plyn a za 11200 km jsme spotřeboval 128 litrů benzínu (1,14/100) a 964 litrů LPG (8,61/100).
Teď jsem se podíval do tabulek, kde si to vedu podrobně od přestavby na plyn a za 11200 km jsme spotřeboval 128 litrů benzínu (1,14/100) a 964 litrů LPG (8,61/100).
Jestli to dobře počítám, tak v zimě jezdíš taky za 12 litrů (poměr 1😁), takže jsem zase klidný - asi nám to žere všem stejně. Je jasný, že když jedu na dovolenou, uslálenou rychlostí kolem 80-100, tak to jedu taky za 8 litrů. Ale jinak v režimu mix (město-mimo město) se běžně pohybuju kolem 10 léto - 12 zima.
2 nosal: Není to tak doslova. Pokud pojedu v zimě v mrazu po městě kilák, dva, tak než sekvenc přepne na LPG tak to trvá někdy i kilometr než se to zahřeje. Pokud zastavím a vypnu motor, tak se to opakuje, prostě i když je motor teplý, tak je tam určitá prodleva. (Teď je to s oteplením podstatně lepší). Takže takové ty ***čky (děcka do školy atd.) to pak může být i půl na půl a LPG by se vůbec nevyplatil. Ale ne teda 12 litrů celkem. O co to vezme víc benzínu, o to míň plynu. Naštěstí jezdím i mimo město, takže pak se to srovnává. Jinak plyn je u nás za 13,5.
jenže šance že kápnu zrovna na fedora je .....mizivá ..... za dva měsíce mám emise , takže půjdu k němu a asi to nechám přenastavit s tím ...fakt paradoxem je to , že když to mělo bohatší směs tak to jelo i do 10 ....
Říkám si , že to pořádně protáhnu po dálnici a třeba bude nižší ... některý auta fakt když mají otáčky tak jim jde spotřeba dolů :idea:
Říkám si , že to pořádně protáhnu po dálnici a třeba bude nižší ... některý auta fakt když mají otáčky tak jim jde spotřeba dolů :idea:
Že kapneš na Fedora je šance velká a není problém při objednání říct, že si přeješ, aby to dělal on. K problémovým věcem chodí stejně.
Já jsem s ním nebyl spokojen jenom jednou, kdy mi měnil jenom vlastní motorek čerpadla (BA) a nakonec mě to stálo téměř to samé, jako kdybych koupil nové, originální čerpadlo celé a vyměnil si ho sám. Ale jinak postupuje systematicky.
Na té brněnské myslíš "bratra slovana"?
Já jsem s ním nebyl spokojen jenom jednou, kdy mi měnil jenom vlastní motorek čerpadla (BA) a nakonec mě to stálo téměř to samé, jako kdybych koupil nové, originální čerpadlo celé a vyměnil si ho sám. Ale jinak postupuje systematicky.
Na té brněnské myslíš "bratra slovana"?
"bratr slovan" .terfný >😁 >😁 >😁
k fedorovi vozím ještě feli brc a ta už má na lpg62000km a téměř vždy se vejdu do 9l ... takže z tohoto hlediska výborný ...
ten favoš je po nějakým důchodci , ani nechtěl dřív moc jezdit , tak nevim jestli ten motor je úplně ok (byl s ním zpočátku problém jet víc jak 110kmh, pak jsem to rozjezdil otáčkovou léčbou na 150 , pak jsem zase slevil a jezdil100kmh dálnice , že budu mít nízkou spotřebu ... h..no mám >😒]
k fedorovi vozím ještě feli brc a ta už má na lpg62000km a téměř vždy se vejdu do 9l ... takže z tohoto hlediska výborný ...
ten favoš je po nějakým důchodci , ani nechtěl dřív moc jezdit , tak nevim jestli ten motor je úplně ok (byl s ním zpočátku problém jet víc jak 110kmh, pak jsem to rozjezdil otáčkovou léčbou na 150 , pak jsem zase slevil a jezdil100kmh dálnice , že budu mít nízkou spotřebu ... h..no mám >😒]
beru na brněnské od cvaknutí po cvaknutí ...samo že vždycky to měřím na stejné pumpě .... byla to první spotřeba .
Ten veselý chlápek co to tu často tankuje( ten co bumbá a pěje národní písně >😁 >😁 >😁 ) říká fávo do 9l ...jinak k fedorovi ....
Jinak ad sekvent ....myslím , že tvoje zařízení není problém seřídit pro kohokoliv .... napojí na pc a má daný hodnoty , který by tam měly být ...tot vše
Ten veselý chlápek co to tu často tankuje( ten co bumbá a pěje národní písně >😁 >😁 >😁 ) říká fávo do 9l ...jinak k fedorovi ....
Jinak ad sekvent ....myslím , že tvoje zařízení není problém seřídit pro kohokoliv .... napojí na pc a má daný hodnoty , který by tam měly být ...tot vše
ježiš ......vám to teda pěkně žere .....já jezdím s toyotou corollou z roku 1991 ,karbec ......a nad 8litru lpg se dostanu málokdy(no možná někdy v zimě ...) .....jezdím většinou za 7l
Klobouk dolů jestli nekecáš. Moje známá, která má Š-120 na LPG jezdí taky pod 8 litrů (její věk je asi 60 let). Nic ve zlým. >😁
Mam ve formanu BRC, jezdím 100km v rozmezí 7,9-8,1 teď v zimě. Tj při ceně 15.30kč=1.21km. V létě 1kč,km. A to mám najeto 240tis km :yes:
(montáž AGW brno) , při montáži ujeto cca 77500 km . Bylo mi řečeno ,
že to bude zpočátku víc žrát - dobrý , bral jsem to - bylo to trvale mezi
9,5 - 10 l stylem mix( cca 30%město , 70%venkov a dálnice). Pak jsem jel na
záruční seřízení (po 1600km - celkem ujeto 79350km), prý tam byla bohatá
směs , "upravil , seřídil" jak sám říkal , mělo by to klesnout . Jenže
se tak vůbec nestalo , právě naopak. Spotřeba stoupla na 11(při stejném
jízdním stylu samozřejmě). Tak jsem se naštval a zajel do jejich
prostějovské pobočky s tím , že to moc žere a ať s tím něco podělají.
Podělali , seřídili(najeto 81 100 km) (tentokráte komplet- karburátor i
bohatost plynu) , vysolil jsem 270 kč s nadějí , že už to snad poklesne k
oněm 8-9 l , jak to u normálních favoritů bývá . Opět se tak nestalo ,
dynamika mi šla rapidně dolů a co je horší - spotřeba se mi vůbec
nezměnila !!! Stále 11 !!! Už opravdu nevím a myslím budu muset asi zajet
někam jinam. Má otázka zní . Můžete mi někoho doporučit, kdo to opravdu
umí ???Nejlépe morava .Co např. Fedor Prostějov ??? (jsem prostějovák)
Nebo se mám do toho pustit sám - zatočit nějakým směrem tím šroubem
bohatosti ???
Díky za každou radu
P.S.: myslím , že tímto potvrzuji kvalitu firmy AGW tak, jak se o ní
všude píše na netu ......