107 komentářů
Me spis vadi jina vec. Stojim na vedlejsi a chci obocit doleva na hlavni. Po hlavni jezdej auta zprava i zleva - hustej provoz. Najednou zprava chvili nic nejede, cekam tedy az kolem profici ti co jedou zleva abych se tam s kvilenim gum nacpal. Vtom ten co jel zleva najednou pribrzdi a bez blinkru odboci. To sem tam moh vjet, kdybych to vedel!!! No nic, zprava uz neco jede, tak chvili pockame. Za chvili zprava nic, zleva ritic, cekam nez projede, jenze on zpomali a bez blinkru uhne .... a tak porad dokola. Nakonec to dopadne tak, ze mi rupnou nervy a proste pri prilezitosti tam vpalim, at ti ostatni musi brzdit nebo ne. Proste pakarna. Takze kdyz jedete po hlavni a chystate se odbocit, tak proboha davejte ty blinkry!
Jo tyhle ***i,ktery nedavaj blinkry mne serou stejnym zpusobem jako tebe a vsechny.Mnohdy je to kvuli mobilu u ucha!To vis,kdyz pulinteligentovi,kterej neumi ani ridit auto jeste nekdo zavola,stava se z nej nebezpecnej kripl,kterej omezuje,ale i ohrozuje provoz.!Ale rozhodne nejsem proti pouzivani mobilu v autech!-To bych zakazal jen tem,ktery to dohromady nezvladnou,coz je bohuzel nemozne!
Chtěl bych se připojit k HoPovi, ale zajdu ještě dále. Prosím Vás dávejte ty blinkry i když odbočujete z vedlejší nebo když zastavujete. Opravdu se to vyplatí.
Jo a pri odbocovani vpravo zajedte co nejvice vpravo a pri odbocovani vlevo, co nejvice vlevo. Na semaforu se rozjizdime vsichni najednou (od toho jsou ty semafory i nahore) ...
Stejne to nikdo co to dela cist nebude. Nejhorsi ale nejsou jenom kloubouci, ale i brejlouni okolo 25 - 30ti. Co jezdi "bezpecne" po meste.
A ti co jezdi pres 80 ve meste jezdi taky jako hovada. Vetsinou to debilni jezdeni spociva v nahlem dodrzovani predpisu.
Naprikla😜 Nekdo predjizdi po kolejich kolonu a na semaforu, ne ze by pockal na kolejich na zelenou, ale nekomu to tam nesmaslne svihne (a za krizovatkou jede dal po kolejich).
Nebo: Dva pruhy - pravy odbocovaci, levy rovne, pravy pokracuje dal plnou carou, co zataci doprava, tou zebrou, co se pres ni jako nema jezdit (nevim, jak se tomu rika 😄 a napojovacim pruhem zprava. Tj. rovne se da bez problemu jet pravym pruhem, ale silenec, co jede treba kilo a predjizdi ty co jedou rovne v levem, jim to tam svihne (asi v nahlem navalu dodrzovani predpisu, nebo ja nevim proc). Ano, specielne myslim Tebe Lobo! Urcite to tak delas!!!
Priste o tom, jak se "bezpecne", ale svizne (haha) jedouci blbci v rychlych autech pletou do cesty Trabantum, tisicovkam a spol.
Stejne to nikdo co to dela cist nebude. Nejhorsi ale nejsou jenom kloubouci, ale i brejlouni okolo 25 - 30ti. Co jezdi "bezpecne" po meste.
A ti co jezdi pres 80 ve meste jezdi taky jako hovada. Vetsinou to debilni jezdeni spociva v nahlem dodrzovani predpisu.
Naprikla😜 Nekdo predjizdi po kolejich kolonu a na semaforu, ne ze by pockal na kolejich na zelenou, ale nekomu to tam nesmaslne svihne (a za krizovatkou jede dal po kolejich).
Nebo: Dva pruhy - pravy odbocovaci, levy rovne, pravy pokracuje dal plnou carou, co zataci doprava, tou zebrou, co se pres ni jako nema jezdit (nevim, jak se tomu rika 😄 a napojovacim pruhem zprava. Tj. rovne se da bez problemu jet pravym pruhem, ale silenec, co jede treba kilo a predjizdi ty co jedou rovne v levem, jim to tam svihne (asi v nahlem navalu dodrzovani predpisu, nebo ja nevim proc). Ano, specielne myslim Tebe Lobo! Urcite to tak delas!!!
Priste o tom, jak se "bezpecne", ale svizne (haha) jedouci blbci v rychlych autech pletou do cesty Trabantum, tisicovkam a spol.
K teme predbiehanie😒br />
Nie kazdy veri v svoj odhad a preto si nechava viac miesta na predbiehanie a caka a caka a ostatnym tecu nervy...Ked uz neide dopredu nech aspon `umozni pedbiehanie` (ako o tom hovori aj vyhlaska). Na Slovensku ju mame podobnu ako v ostanych Europskych krajinach ....
O strasich panoch za volamtom😒br />
Nezabudajte ze aj vy raz budete starsi...
Moj dedko, ked mal 70 odovzdal vodicak dobrovolna na DI aj ked mal od lekara potvrdenie o zdravotnom stave (cital bez okuliarov ) so slovami ze to uz nie je prenho, nebude zavadzat a ohrozovat druhych, trocha pohybu mu len prospeje a MHD ma zadarmo a ked sa potrebuje dostat obcas niekam rychlo tak ho tam niekto hodi alebo namiesto benzinu si zaplati taxi. Za predane auto si kupil farebnu telku a automaticku pracku....No koment. Nech si z neho vezmu priklad vsetci ktori idu 50 a ledva sa udrzia na ceste. Ked ma niekto problemi s pohybom, co starsi ludia dost casto, nech sa necha odviest niekym inym lebo potom uz nedokaze prelozit rychlo nohu z plynu na brzdu a katastrofa je tu ....
Nie kazdy veri v svoj odhad a preto si nechava viac miesta na predbiehanie a caka a caka a ostatnym tecu nervy...Ked uz neide dopredu nech aspon `umozni pedbiehanie` (ako o tom hovori aj vyhlaska). Na Slovensku ju mame podobnu ako v ostanych Europskych krajinach ....
O strasich panoch za volamtom😒br />
Nezabudajte ze aj vy raz budete starsi...
Moj dedko, ked mal 70 odovzdal vodicak dobrovolna na DI aj ked mal od lekara potvrdenie o zdravotnom stave (cital bez okuliarov ) so slovami ze to uz nie je prenho, nebude zavadzat a ohrozovat druhych, trocha pohybu mu len prospeje a MHD ma zadarmo a ked sa potrebuje dostat obcas niekam rychlo tak ho tam niekto hodi alebo namiesto benzinu si zaplati taxi. Za predane auto si kupil farebnu telku a automaticku pracku....No koment. Nech si z neho vezmu priklad vsetci ktori idu 50 a ledva sa udrzia na ceste. Ked ma niekto problemi s pohybom, co starsi ludia dost casto, nech sa necha odviest niekym inym lebo potom uz nedokaze prelozit rychlo nohu z plynu na brzdu a katastrofa je tu ....
To je pravda. Když už někdo nepředjíždí (z jakéhokoliv důvodu!), tak by měl mít alespoň tolik ohleduplnosti, aby dovolil předjet ostatním. Sice nemám problém s výkonem auta při předjíždění, ale jsou lidé, kteří třeba nestihnou předjet všechna auta a určitě nejsou zvědavý na to, aby jim nějakej * blokoval zpáteční zařazení do pruhu. Dost mi taky štve, když začnu předjíždět a najednou se z kolony přede mnou vyřítí dědula, aniž se koukne do zrcátka, jestli náhodou někdo nepředjíždí. To má člověk celkem pěknou honičku!
>Jo a pri odbocovani vpravo zajedte co nejvice vpravo a pri odbocovani vlevo, co nejvice vlevo.
Tohle se neda rict pausalne. Je spis lepsi premyslet hlavou. Da se to pouzit jenom, kdyz odbocujes z hlavni na vedlejsi, nebo kdyz vjizdis z vedlejsi na sirokou hlavni. Ale jsou i krizovatky, kde prestoze odbocujes vlevo se musis narvat co nejvic doprava, aby na tu vedlejsi, co z ni jedes mohla odbocit treba liazka s vlekem a nebo je uhel tak priblbly, ze vozidlo odbocujici vpravo z hlavni musi najet co nejvic vlevo, aby to vytocilo a nanapakovalo to do ***a, ktery na vedlejsi sice dava prednost, ale ridi se jednoduchym pravidlem: "Jedu vlevo - stojim vlevo".
Tohle se neda rict pausalne. Je spis lepsi premyslet hlavou. Da se to pouzit jenom, kdyz odbocujes z hlavni na vedlejsi, nebo kdyz vjizdis z vedlejsi na sirokou hlavni. Ale jsou i krizovatky, kde prestoze odbocujes vlevo se musis narvat co nejvic doprava, aby na tu vedlejsi, co z ni jedes mohla odbocit treba liazka s vlekem a nebo je uhel tak priblbly, ze vozidlo odbocujici vpravo z hlavni musi najet co nejvic vlevo, aby to vytocilo a nanapakovalo to do ***a, ktery na vedlejsi sice dava prednost, ale ridi se jednoduchym pravidlem: "Jedu vlevo - stojim vlevo".
Dale mne rozcilujou klobouci a vajickari,ktery se plazej po dalnici v levym pruhu 130,kdyz pravej je prazdnej!To je potom musim objizdet zprava,coz by mohl byt prestupek = minus pro moji penezenku!
Jednou mi to udelal nejakej Vietnamec s Peugeotem BOXER,jel asi 100,v levym,nikde nic,dvouproudovka.Predjel jsem toko Konga zprava,zaradil se pred nej a prudce (v navalu vzteku) jsem to zaslapnul (mam Toyotou SPORT) tzn. ten zlutej to neubrzdil a tuknul to do mne!Zastavil jsem ho a po kratkem stekani se jsem mu vyhrozoval,ze zavolam FLOYDY!!,nebo at navali litr.Dal mi litr a prosil at nikam nevolam.Tak jsme pokracovali dal - oba nervy v pr*deli,ja navi c plnou nadrz k dobru...Uz radeji koncim.
Jednou mi to udelal nejakej Vietnamec s Peugeotem BOXER,jel asi 100,v levym,nikde nic,dvouproudovka.Predjel jsem toko Konga zprava,zaradil se pred nej a prudce (v navalu vzteku) jsem to zaslapnul (mam Toyotou SPORT) tzn. ten zlutej to neubrzdil a tuknul to do mne!Zastavil jsem ho a po kratkem stekani se jsem mu vyhrozoval,ze zavolam FLOYDY!!,nebo at navali litr.Dal mi litr a prosil at nikam nevolam.Tak jsme pokracovali dal - oba nervy v pr*deli,ja navi c plnou nadrz k dobru...Uz radeji koncim.
Jasne,zapomel jsem rici,ze jsem tak ucinil po predchozim blikani a troubeni (6ti sirenovym klaxonem) a von ani *! Proste jede a cumi dopredu jak krava - sracky,ktery nepredjedou zprava se za nim vlecou - zacpy na dalnici..To je OK ? Jaky mas auto,jak jezdis? Ja najedu rocne pres 100 000,takze je dost pravdepodobny,ze se potkame.CAU
Dalsi lahudka - v Praze na krizovatkach,pri silnem provozu,na zelenou se rozjedou auta a najednou zacpa - nemaji se kam schovat,padne zelena pro druhy smer (kolmy k prvnimu) a zacne se troubit nadavat atd.>Kdyz vidite ze se tam nevejdete,tak tam ne*erte do krizovatky!!Vrele dekuji a omlouvam se za ty vyrazy,nimene mam na ne pravo,protoze(jak pravi HONZAX) jsem zralej na psychiatra.
Myslim-že Honza tady řekl o Sazimanovy něco v tom smyslu, že je slušně řečeno nenormální protože někoho předjel z prava a pak mu to zašláp. Správný to určitě není, ale na druhou stranu Sazimana chápu protože co je tohle za člověka kterej jede pořád v levym a nikde nic žádný jiný auto. Mě se kolikrát stane, že začnu předjíždět auto opravdu v klidu a ten magor začne zrychlovat. Pánové nic mě nenase.. tolik jako tohle. Přece když mě někdo dojede tak ho nechám předjet. A nejvíc mě to naštve když mi tohle dělá člověk kterej má evidentně pomalejší auto i myšlení. A druhá věc je když dojedete kolonu aut. Určitě to všichni znáte.No a nikdo se nemá k předjíždění. Tak co uděláte nastoupíte do toho, ale protože ty všichni ostatní chtějí vyrazit taky tak jsou nalepený na sebe a strašně se rozčilujou když se mezi ně musíte dostat. Samozřejmě jak přejede proti auto tak vypálíte znova a ty Lojzíci tam budou pořád jen vykukovat. Já jezdim teď už tak půl na půl rychle a normálně, ale i když jedu jako prase a dojede mě auto tak ho nechám VŽDYCKY předjed i když bych mohl sám.
Jasne, ja to tak taky myslel - treba pri odbocovani vlevo ve meste, se da casto najet doprostred a vejdou se tam treba i tri auta, aby ostatni mohli jet, ale hodne lidi tam nevjede a lidi za nim musi brzdit, resp. na to na ctyrproudovce strhnout doprava.
A ted k predjizdeni - mam slabe nervy a nemam garaz, tj. jezdim vetsinou starymi vraky. Typicky prikla😜 Dojizdim "bezpecne" jedouci zenskou nebo brejlouna (klobouci v Praze moc nejsou) a chystam se predjizdet, v zrcatku vidim, jak to za mnou nekdo kali. Nechavam ho teda predjet, ale on jede presne takovou rychlosti, ze musim bud brzdit abych to nenapalil do brejlouna, nebo mu to tam svihnout, kalice proste ani nenapadne zrychlit.
To same - jede Avie 60kou dojizdim ji tak, aby az uvidim, ze v protismeru uz nic nepojede, jsem se rozjel a par metru za Avii, kdy me miji posledni protijedouci auto jsem uz jel dost rychle a zacal predjizdet. Casto mi to do te mezery svihne auto, co me a Avii dojelo a samozrejme zacne brzdit tak debilne (nemuze jeste predjizdet) ze uz ji nepredjedu. Pripadne, kdyz pustim auto co ma rychlost (dojizdi kolonu za mnou a Avii) a predjizdi nas vsechny a ja se teda zacnu rozjizdet pozdeji nez bych mel, tak nekdo z kolony zacne predjizdet (sranda je, kdyz tam vjede tomu co predjizdi vsechny).
Takhle bych mohl mluvit jeste hodiny. Dobre je taky, kdyz auto pred kopcem jede 80. Necham si odstup a zacnu se rozjizdet, abych kopec vyjel rozumnou rychlosti. Pokud to mezi me a toho blba (80) nekdo nesvihne a zase nezacne brzdit, tak tradicne blba 100vkou dojedu a musim pribrzdit, jemu najednou sepne (uz jede tak 60) a slapne na to. Ja uz se samozrejme nerozjedu a blokuju vsechny za sebou. Atd.
Jestli mi nekdo chce radit, at si koupim lepsi auto, tak at si... Ja na to proste nemam nervy a barak si zatim kupovat nehodlam.
A ted k predjizdeni - mam slabe nervy a nemam garaz, tj. jezdim vetsinou starymi vraky. Typicky prikla😜 Dojizdim "bezpecne" jedouci zenskou nebo brejlouna (klobouci v Praze moc nejsou) a chystam se predjizdet, v zrcatku vidim, jak to za mnou nekdo kali. Nechavam ho teda predjet, ale on jede presne takovou rychlosti, ze musim bud brzdit abych to nenapalil do brejlouna, nebo mu to tam svihnout, kalice proste ani nenapadne zrychlit.
To same - jede Avie 60kou dojizdim ji tak, aby az uvidim, ze v protismeru uz nic nepojede, jsem se rozjel a par metru za Avii, kdy me miji posledni protijedouci auto jsem uz jel dost rychle a zacal predjizdet. Casto mi to do te mezery svihne auto, co me a Avii dojelo a samozrejme zacne brzdit tak debilne (nemuze jeste predjizdet) ze uz ji nepredjedu. Pripadne, kdyz pustim auto co ma rychlost (dojizdi kolonu za mnou a Avii) a predjizdi nas vsechny a ja se teda zacnu rozjizdet pozdeji nez bych mel, tak nekdo z kolony zacne predjizdet (sranda je, kdyz tam vjede tomu co predjizdi vsechny).
Takhle bych mohl mluvit jeste hodiny. Dobre je taky, kdyz auto pred kopcem jede 80. Necham si odstup a zacnu se rozjizdet, abych kopec vyjel rozumnou rychlosti. Pokud to mezi me a toho blba (80) nekdo nesvihne a zase nezacne brzdit, tak tradicne blba 100vkou dojedu a musim pribrzdit, jemu najednou sepne (uz jede tak 60) a slapne na to. Ja uz se samozrejme nerozjedu a blokuju vsechny za sebou. Atd.
Jestli mi nekdo chce radit, at si koupim lepsi auto, tak at si... Ja na to proste nemam nervy a barak si zatim kupovat nehodlam.
Musim s tebou ve vsem naprosto souhlasit. Garaz taky nemam, nevim jestli slabsi nervy, ale radsi dojedu nekam o 10 minut pozdejc nez vubec. Miluju ***y, ktery me predjedou v neprehledny zatacce, pres plnou takovym stylem, ze uhybam ja i ti v protismeru. A o pul kilometru dal je dozenu svym snecim tempem (90) v prvnim meste na cervene na krizovatce.
Vtom s Vama souhlasim taky,nervy mam slaby,co je moc to je moc!!.To Risa,dik za zastani,zrejme vis o co jde,von ten Honzax bude asi nejakej skudkar,tim padem se ho to dotklo.
Tak Sazimame /nebo Sazinko, jak chceš/, tos mě teda pěkně nasral. Tak za prvé: ptal ses, jaký mám auto. Je to Škoda 120 L, r.v. 1984, maximálka 140 km/h /tach👋. Já teda rozhodně nepatřím k těm, co se na silnici ***kujou a překáží druhým. Jedu, kolik mi to jede /zas tak, aby mě to nesežral👋, když někde jedu, držím se napravo a umožním silnějším autům aby mě předjeli. Na druhé straně je pravda, že tam u nás, kde to znám /a nejenom tam/, kolikrát předjíždím Fáva, Feldy i silnější auta, který řídí lidi, co neuměj jezdit. Takoví *, co se držej nalevo a neumožní předjetí, mě taky pěkně serou. A nejvíc ti, jak už bylo řečeno, co když je chceš předjíždět, začnou zrychlovat /nejraději, když se blíží nepřehledná zatáčka/, a ty se musíš zařadit za ně, abys je pak dál stejně předjel /protože se za tu chvíli jezdit nenaučí/. To, jak jsem se nasral, pramenilo jednak z toho, že jsem neznal další okolnosti /např. to, žes ho troubením několikrát upozornil/, a za druhé z toho, že takový věci se fakt nedělají /tobě je jedno, že ti někdo napakuje zezadü do kufru - to nechápu/.
Je jasný, že to, jaký má kdo auto, záleží především na ekonomický situaci /já bych taky chtěl Escorta, třeba 2000 RS, ale nemám na něh👋. Ale chci říct jednu podstatnou věc a končím v tomhle tématu - i když máš slabší a starší auto, můžeš v něm jezdit poměrně svižně a bezpečně, POKUD TO OVŠEM UMÍŠ!!! Jezdit s nadupanou károu jako prase umí každej *, ale zvládnout třeba řízenej smyk v 60 ve škodovce, to už chce cvik. Je to totiž o tom, že kdo se naučí jezdit na staré šunce, umí sednout do všeho a máloco ho překvapí - samo, že musí poznat i silnější auta -a to jsem měl čest mockrát, to si buď jist. Ale ti, co se učí jezdit na moderních kárách, když přesednou do starého střepu, mají problém se třeba jen rozjet nebo zařadit. A až se svezeš se vším, s čím jsem jel zatím já /a že jsem z těch mladších ročníků - nejen osobáky, ale Liaz, Ávia, traktory, vysokozdvižné vozíky atd. - prostě všechno, co má kola - a kromě autobusu mám na to všechno i papíry - pak mluv něco o tom, kdo s čím umí jezdit. A jinak většinou jezdím se služební Feldou 1,3 Kombi/50 Kw a rozhodně ten pro někoho skromný výkon využívám, takže o nějakém loudání na silnici nemůže být řeč. A fakt nemám rád na silnici hovada, co ohrožují druhý - to se na mě nezlob.
Je jasný, že to, jaký má kdo auto, záleží především na ekonomický situaci /já bych taky chtěl Escorta, třeba 2000 RS, ale nemám na něh👋. Ale chci říct jednu podstatnou věc a končím v tomhle tématu - i když máš slabší a starší auto, můžeš v něm jezdit poměrně svižně a bezpečně, POKUD TO OVŠEM UMÍŠ!!! Jezdit s nadupanou károu jako prase umí každej *, ale zvládnout třeba řízenej smyk v 60 ve škodovce, to už chce cvik. Je to totiž o tom, že kdo se naučí jezdit na staré šunce, umí sednout do všeho a máloco ho překvapí - samo, že musí poznat i silnější auta -a to jsem měl čest mockrát, to si buď jist. Ale ti, co se učí jezdit na moderních kárách, když přesednou do starého střepu, mají problém se třeba jen rozjet nebo zařadit. A až se svezeš se vším, s čím jsem jel zatím já /a že jsem z těch mladších ročníků - nejen osobáky, ale Liaz, Ávia, traktory, vysokozdvižné vozíky atd. - prostě všechno, co má kola - a kromě autobusu mám na to všechno i papíry - pak mluv něco o tom, kdo s čím umí jezdit. A jinak většinou jezdím se služební Feldou 1,3 Kombi/50 Kw a rozhodně ten pro někoho skromný výkon využívám, takže o nějakém loudání na silnici nemůže být řeč. A fakt nemám rád na silnici hovada, co ohrožují druhý - to se na mě nezlob.
To : risa. Uplne ta chapem. Na Slovensku a hlavne na vychode je to uplne bezny fakt. Najnovsie su to pseudo-tir, teda napr. nove Avie turbo, vlecies sa hore kopcom, snazis sa ho obehnut a ked uz konecne je volno, ten * prida
a fakt je, ze hore kopcom o nejakom extra zrychleni na pick-up-e hovorit nemozno. Takych by som strielal a neplati to len o Aviach.
a fakt je, ze hore kopcom o nejakom extra zrychleni na pick-up-e hovorit nemozno. Takych by som strielal a neplati to len o Aviach.
Hele, tys me teda ale vodhad, presne tak to delam.Hele, muj oblibenej manevr😁va pruhy, levej odbocovaci do leva, pravej rovne, ale ja to tak 120kou(100 je malo) strihnu tim levym odbocovacim pruhem pres zebru.Presne tak!NAvic je to v miste, kde se to trosku zataci, takze abych to nemusel vyjizdet mrsknu si to krasne rovne a klidne i rychlejc.
reakce na tvuj prispevek 22/8/99: nemyslim si ze klobouci by se meli srazet do skarpy, ja je taky nemam v oblibe, ale uvedom si, ze to sou taky ridici, sice nejsou takovi mistri sveta jako ty, ale potrebujou se taky premistit.
nechapu proc nadavas na stary skodovky, kterejch je u nas zatim daleko nejvic a nase ekonomicka situace nedovoluje aby si nas narod dovolil lepsi a hlavne rychlejsi vozidlo, myslim si ze 95% ridicu tenhle fakt respektuje a podle toho se taky k pomalejsim autum chovaj, bohuzel ty patris k tem peti ze sta, ktery jezdej jak prasata a premejslej malickem u nohy
pokud se nepletu (mozna jo, asi nejsem IN), ale mam pocit, ze na nasich dalnicich je povoleno 130, pak se nesmis divit, ze musis stale brzdit jak *** kvuli pomalejsim autum, ktera ve skutecnosti jedou tak, jak se ma jezdit (rada-kdybys jezdil jako vostatni, tak bys usetril za benzin, za brzdovy voblozeni a hlavne bys nebyl stale nasranej kvuli *, za ktery si stejne muzes sam)
takze ja osobne bych sebral papiry tobe, to povoleni na odstrel by meli vydat na tebe, jentak mimochodem, chtel bych te videt, jak to budes valit az ti bude tech sedmdesat, jestli fakt budes i pak schumacherII nebo budes jezdit jak skodna urcena na odstrel
ps. tipoval bych te na debilniho tricetiletyho prazacka s natriskanou prkenici a farem za milion, jestli se mejlim tak dej vedet
nechapu proc nadavas na stary skodovky, kterejch je u nas zatim daleko nejvic a nase ekonomicka situace nedovoluje aby si nas narod dovolil lepsi a hlavne rychlejsi vozidlo, myslim si ze 95% ridicu tenhle fakt respektuje a podle toho se taky k pomalejsim autum chovaj, bohuzel ty patris k tem peti ze sta, ktery jezdej jak prasata a premejslej malickem u nohy
pokud se nepletu (mozna jo, asi nejsem IN), ale mam pocit, ze na nasich dalnicich je povoleno 130, pak se nesmis divit, ze musis stale brzdit jak *** kvuli pomalejsim autum, ktera ve skutecnosti jedou tak, jak se ma jezdit (rada-kdybys jezdil jako vostatni, tak bys usetril za benzin, za brzdovy voblozeni a hlavne bys nebyl stale nasranej kvuli *, za ktery si stejne muzes sam)
takze ja osobne bych sebral papiry tobe, to povoleni na odstrel by meli vydat na tebe, jentak mimochodem, chtel bych te videt, jak to budes valit az ti bude tech sedmdesat, jestli fakt budes i pak schumacherII nebo budes jezdit jak skodna urcena na odstrel
ps. tipoval bych te na debilniho tricetiletyho prazacka s natriskanou prkenici a farem za milion, jestli se mejlim tak dej vedet
1)Klobouci do prikopa.2)Proc nemam rad stary skodovky?Nejspis proto, ze sou tak technicky zastaraly, ze nejsou schopny zvladnout dnesni narocnej provoz a jsou nebezpecim pro ostatni ridice.3)Ze lidi nemaj na drazsi auta, to je jejich potiz, ne moje.4)Polisi mi papiry v zivote nevezmou, na to nemaj!5)prazak teda nejsem, ani nemam autak za milion, trosku prestrel!
koukam ty ses taky pekny hrablo stejne jak lobo, uz jenom to ze se dokazes * za takovou blbost, kterou ti udelal nakej vietnamec (ja vim delat se to nema, ale vsichni chybujem, jenom ty ses buh a delas vse spravne, prosim omluv nas-* co neumime jezdit), te posouva do role favorita v prijimacim rizeni do blazince, avsak tvoje reakce pribrzdenim, to je teda vec.....to je tak vodporna hovadina, ktera nemuze napadnout normalniho cloveka, i vopice nebo soustruh by to vymysleli lip, skoda ze si ty policajty nezavolal, meli ti ty papiry sebrat a bylo by vo jednoho blbecka min...., jinak si myslim ze patris do stejne spolecenske vrstvy jako lobo. ps.souhlasim s honzou x
Dik,ze mi to pises 2x,jsem trochu pomalejsi....
Takze - kdybych ty floydy zavolal,tak to vodsere ten kong,protoze nedodrzel vodstup!-to cumis co jak husa do flasky,takovy jsou nase zasrany zakony.Sam jsem za to vyplaznul pred 5ti lety asi 25000 za opravu favorita,kdyz to takhle zaslapnul nejakej dedek z Chrudimi,pote co prejel beninku a doslo mu 50m za ni,ze chce tankovat.Byla v nem tenkrat jedne Filka a ja!Marne jsem se to snazil polisum vysvetlit!Takze to byla lekce znalosti predpisu za prachy,ktery ty projezdis za rok!
Az si jednou rozbijes hubu prave kvuli nejakymu kloboukovi,kterej ma taky pravo na zivot na silnici,kdyz ti to tam kejchne pri tvem predjizdeni tak zmenis svoje chovani na psycholabilni,jako ja!Pak budes rikat,ze patrej na polni cestu a nebo vyhradne do pravech pruhu.
Takze - kdybych ty floydy zavolal,tak to vodsere ten kong,protoze nedodrzel vodstup!-to cumis co jak husa do flasky,takovy jsou nase zasrany zakony.Sam jsem za to vyplaznul pred 5ti lety asi 25000 za opravu favorita,kdyz to takhle zaslapnul nejakej dedek z Chrudimi,pote co prejel beninku a doslo mu 50m za ni,ze chce tankovat.Byla v nem tenkrat jedne Filka a ja!Marne jsem se to snazil polisum vysvetlit!Takze to byla lekce znalosti predpisu za prachy,ktery ty projezdis za rok!
Az si jednou rozbijes hubu prave kvuli nejakymu kloboukovi,kterej ma taky pravo na zivot na silnici,kdyz ti to tam kejchne pri tvem predjizdeni tak zmenis svoje chovani na psycholabilni,jako ja!Pak budes rikat,ze patrej na polni cestu a nebo vyhradne do pravech pruhu.
Dik,ze mi to pises 2x,jsem trochu pomalejsi....
Takze - kdybych ty floydy zavolal,tak to vodsere ten kong,protoze nedodrzel vodstup!-to cumis co jak husa do flasky,takovy jsou nase zasrany zakony.Sam jsem za to vyplaznul pred 5ti lety asi 25000 za opravu favorita,kdyz to takhle zaslapnul nejakej dedek z Chrudimi,pote co prejel beninku a doslo mu 50m za ni,ze chce tankovat.Byla v nem tenkrat jedne Filka a ja!Marne jsem se to snazil polisum vysvetlit!Takze to byla lekce znalosti predpisu za prachy,ktery ty projezdis za rok!
Az si jednou rozbijes hubu prave kvuli nejakymu kloboukovi,kterej ma taky pravo na zivot na silnici,kdyz ti to tam kejchne pri tvem predjizdeni tak zmenis svoje chovani na psycholabilni,jako ja!Pak budes rikat,ze patrej na polni cestu a nebo vyhradne do pravejch pruhu.
Takze - kdybych ty floydy zavolal,tak to vodsere ten kong,protoze nedodrzel vodstup!-to cumis co jak husa do flasky,takovy jsou nase zasrany zakony.Sam jsem za to vyplaznul pred 5ti lety asi 25000 za opravu favorita,kdyz to takhle zaslapnul nejakej dedek z Chrudimi,pote co prejel beninku a doslo mu 50m za ni,ze chce tankovat.Byla v nem tenkrat jedne Filka a ja!Marne jsem se to snazil polisum vysvetlit!Takze to byla lekce znalosti predpisu za prachy,ktery ty projezdis za rok!
Az si jednou rozbijes hubu prave kvuli nejakymu kloboukovi,kterej ma taky pravo na zivot na silnici,kdyz ti to tam kejchne pri tvem predjizdeni tak zmenis svoje chovani na psycholabilni,jako ja!Pak budes rikat,ze patrej na polni cestu a nebo vyhradne do pravejch pruhu.
promin rozbrecet sem te nechtel, ale nevim proc se vymlouvas na to, ze ten vietnamec nedodrzoval poradnej vodstup, protoze to, jak si to popsal a ja tomu verim, on chudak ani nemohl...kdyz me nekdo predjede, zaradi se tesne prede me a zahaltuje to jak pako, nemuzu si preci udelat zadnej vodstup,jestlize on pojede ve sportovni tojote (nebo jak se menuje to tvoje delo) a ja pojedu dodavkou mozna i nalozenou, tak to do nej narvu chte nechte....a ze se to stalo i tobe, za to samozrejme muze ten deda, ale rozdil je ten, ze von je starej a uz mu to mozna trochu vynechava a urcite to neudelal schvalne, ale ty ses (doufam) mladsi a i pres spatne zkusenosti z minulosti si to udelal a SCHVALNE!!!!
Ten kong mohl ba dokonce mel uhnout,kdyz na nej troubim a blikam jak blazen a nic!Navic zaslapnul jsem to ne na krev,ale s citem,aby toho mel plny brejle a aby si to v ty smradlavy palici uchoval pro priste a nepodilel se na vytvareni kolon na dalnicich.A k tomu dedovi od Chrudimi,vsichni rikaj ,ze za to mohl on,nicmene jemu pojistovna vsechno zaplatila z mych penez a ja si auto spravoval za svoje!Tak az mi ty prachy nekdo s odstupem casu vrati,budu mozna taky v klidu vrcet 100Km/h za nejakym pakem,myslet si o * a cekat 10 Km az nekam uhne.
to, ze si sve komplexy z mladi lecis na nekom, kdo zrovna nejel podle predpisu, to je mi jedno (i kdyz chapu tvoji nasranost na toho dedu), ale to, ze se na nasich silnicich vyskytujou magori, kteri delaj veci jako ty a vubec si neuvedomujou, ze muzou zavinit nehodu (v tvym pripade se to povedlo), tak to me desi (ode dneska si davam bacha na tojoty)
No, rozkecal ses tady slusne, jen co je pravda.Ale vazne si me nevodhad.Z Prahy nejsem, auto teda za meloun nemam, z toho veku uber tak tretinu a ses doma!Moc neval voci a nediv se, ze i mladej clovek ma jezdeni v maliku.Myslim, ze vubec nevis, co je to hazardni a drsna jizda.Posledni clovek, kterymu sem to dokazoval, se zaprisahnul, ze se mnou do auta uz v zivote nevleze(mel slaby nervy).Jestli mas chut, mohl bych ti povypravet zkazky o tom, jaky prasarny delam na silnici, kde a jak rychle jezdim atd., jenze bys to asi neskous´ , co?
to ze jezdis jak prase,me vubec nezajima, to ze s tebou nikdo nechce jezdit vypovida o jedinem: oni maj rozum, ty ne, ale co me zarazi je to, ze kdyz chci jezdit rychle nebo dokonce hodne rychle, musim pocitat s tim, co me muze na silnici vsechno potkat a kdyz na to budu pripravenej tak me nemuze nic vytocit, ty bys urcite chtel aby vsichni sedeli doma na * a silnice byly jenom tvoje co? jezdit muzes jak chces, ale musis bejt v klidu a ne abys byl nasranej kvuli kazdy hovadine (treba to, ze nekdo jede po dalnici 100 a predjizdi pomalejsi auto), kdyz ses pak vytocenej fest, tak to zavani pruserem nebo *, jakejch treba SAZIMAM dela kotel...
nezda se ti absurdni tvrzeni:"...ze kdyz budu pocitat se vsim, co me muze na silnici potkat a ze kdyz se na to pripravim, tak se nebudu vytacet?...".Kdybych to delal, tak v zivote na silnici nevyjedu.Stat se muze cokoli a nikdy nelze predvidat vsechno.Jeden priklad za vsechny:lze predpovidat taborici cyklisty na silnici za zatackou(coz sem zazil)?Lze predpokladat, ze starej dedek ve skodovce nerespektuje(ani se o ne nezajima) rozliseni hlavni a vedlejsi a klidne ti tam bez uzardeni vjede a jeste se divi, co troubim?
Chlapi,chlapi to je parada!!Jeden (HonzaX)jezdi
svoji 120 kontrolovane smyky v 60km/h,druhej zase
rika ,ze ma 120 lepsi jizdni vlastnosti nez felicia a ja jenom zasnu!!Podle meho ve 120 nejde
kontrolovat nic a smyk uz vubec ne!Zalezi kdy se
ti ta hadice(OR4)odpoji od vozovky a koncis v kotoulech.
svoji 120 kontrolovane smyky v 60km/h,druhej zase
rika ,ze ma 120 lepsi jizdni vlastnosti nez felicia a ja jenom zasnu!!Podle meho ve 120 nejde
kontrolovat nic a smyk uz vubec ne!Zalezi kdy se
ti ta hadice(OR4)odpoji od vozovky a koncis v kotoulech.
Nazdar draku,to jsem rad ze tady koncis,protoze tvoje argumenty jsou fakt na hranici unosnosti.
Myslis,ze jsi jedinej z nas co jezdil s Lizou,Avii,nebo vyskozdviznou kriplkarou ? Tak cti: Jezdil jsem s tim samym,navic jeste RAKETOMETEM GRAD a BVPckem, jako instruktor ridicu,jestli jsi o tom nekde slysel!(Timto zdravim vsechny RAKETAKY z kasaren PARDUBICE Hurka).A ten kotrolovanej smyk mne taky dojima - takovejch "kotroleru" uz jsou plny hrbitovy,ty vole! To samy plati o tvejch 140Km/h v ty tvoji rachotine,to uz se stavas taky nebezpecnym ucastnikem dopr. provozu,i kdyz jedes po dalnici!Prostuduj trochu teorii o podvozku a zacni uvazovat.Jestli se ti obcas stane,ze dohonis nelaku Facko a ono ti neuhne,tak se nediv,vzdyt to je vo necem jinym a ten drajvr ve Fa nemuze vedet,ze ta S120 za nim ma na to,aby ho predjela.Nemysli si,ze jsem taky nemel S120!,mam s ni najeto dost,ale nezlob se mne to je zoufalej kram pro rok 1999!.Nejsem zadnej milionar,ale za 50.000 koupis auto 100x lepsi nez mas,samozrejme musis v tom umet chodit a sem tam neco opravit,sehnat atd...Ale za odmenu ti to vzdy nastartuje,ne jako ten tvuj kram,kde musis poladit sytic a buhvico,aby to v -10st. mrazu zaclo alespon skytat,pote hulit a za nedlouho priskokama vpred popojizdet!...Nebo v lete to v zacpe neuvaris,nebo za deste se ti odmlzi okna!To jsou veci,ktery v 120 nepoznas,to mi ver.Uz je toho dost,tak koncim .!
Myslis,ze jsi jedinej z nas co jezdil s Lizou,Avii,nebo vyskozdviznou kriplkarou ? Tak cti: Jezdil jsem s tim samym,navic jeste RAKETOMETEM GRAD a BVPckem, jako instruktor ridicu,jestli jsi o tom nekde slysel!(Timto zdravim vsechny RAKETAKY z kasaren PARDUBICE Hurka).A ten kotrolovanej smyk mne taky dojima - takovejch "kotroleru" uz jsou plny hrbitovy,ty vole! To samy plati o tvejch 140Km/h v ty tvoji rachotine,to uz se stavas taky nebezpecnym ucastnikem dopr. provozu,i kdyz jedes po dalnici!Prostuduj trochu teorii o podvozku a zacni uvazovat.Jestli se ti obcas stane,ze dohonis nelaku Facko a ono ti neuhne,tak se nediv,vzdyt to je vo necem jinym a ten drajvr ve Fa nemuze vedet,ze ta S120 za nim ma na to,aby ho predjela.Nemysli si,ze jsem taky nemel S120!,mam s ni najeto dost,ale nezlob se mne to je zoufalej kram pro rok 1999!.Nejsem zadnej milionar,ale za 50.000 koupis auto 100x lepsi nez mas,samozrejme musis v tom umet chodit a sem tam neco opravit,sehnat atd...Ale za odmenu ti to vzdy nastartuje,ne jako ten tvuj kram,kde musis poladit sytic a buhvico,aby to v -10st. mrazu zaclo alespon skytat,pote hulit a za nedlouho priskokama vpred popojizdet!...Nebo v lete to v zacpe neuvaris,nebo za deste se ti odmlzi okna!To jsou veci,ktery v 120 nepoznas,to mi ver.Uz je toho dost,tak koncim .!
Ty stranky mas S U P E R ! ! ! Zda se,ze mas stejny konicek jako ja,drzim ti palce,jeste se ozvu emajlem!Mj. Jsi na radary.cz?… to dobrej podraz na ty sedivy svestky!!
ty nejsou moje, driv tady byl jeden clovek s loginem beranek a tohle URLko sem hodil, to je jeho stranka...aspon to rikal
ja netvrdim, ze se s necim takovym nemuzes setkat, taky sem zazil spustu blbejch prihod, ktery zavinili lide, kterym bohuzel nebylo prano, kdyz se rozdaval rozum, ale ja sem na to pripravenej, vim, ze se to muze stat a kdyz se to stane, tak se nerozciluju jak pako, nikdy sem na nikoho netroubil, neblikal ani sem mu nedelal naschvaly, to je vysada zejmena prazacku, ale tebe nasere i normalni ridic, kterej jede, tak jak se ma.....
..."jede, jak se ma".... asi mas na mysli podle predpisu, jo, takovy ridici, to je vopruz, podle predpisu jezdim jen v zime nebo kdyz je vecer silnej dest, jinak...nic pro me
jezdi si jak chces, ale furt nechapu, proc nadavas na lidi, ktery vubec neznas, nic ti neudelali, jezdej normalne.....
tahle rubrika to je snad nejvetsi bomba, takhle sem se jeste nezasmal. jenom jednu poznamecku: LOBO nebud si tak jistej ze neprides o papiry, ze na tebe policajti nemaj. mohlo by se ti to zle vymstit.
Všem frajerům! Vcelku správný příspěvek o tom, jak by se mělo jezdit se nádherně zvrhnul ve chvástání *, kteří patří za mříže a ne na silnici. Právě tací jsou pravou škodnou všech a měli by jim plynový pedál z vozu demontovat. Žasnu nad názory, že Š120 nepatří na naše silnice. Na u nás stanovené maximální rychlosti stále ještě v pohodě stačí a že u nás jsou *, kteří ji nesnesou před sebou v koloně jedoucí po státovce 100kou, za to její majitelé nemohou. Když už mi vadí, tak ji předjedu, ale tam, kde to má smysl (ne kilometr před nájezdem na dálnici, odbočkou do krajského města a pod.) a hlavně když bezpečně můžu. Ne každý se v téhle mizerii vzmůže na něco "lepšího". Jinak zcela souhlasím s názory, že u nás se jezdit neumí - o plynulém předjíždění náklaďáků v pořadí v jakém jsme je dejeli, "zipování" při souběhu dvou proudů, postavení se v pruhu při odbočování, ale i třeba přibrzdění či uhnutí, aby někdo jiný mohl projet, se nám může jen snít. Ucpané křižovatky *, kteří nemohou projet, ale přesto se tam vecpou, raději nekomentuji. Nejde jen o nedodržování psaných pravidel (většina zmíněných příkladů je v pravidlech podchycena!), ale schází nám sebemenší známky slušnosti a ohleduplnosti. Vstupujeme do evropy jako banda sobeckých tupců, kteří si ve svých plechovkách (dost často na koleně vybouchaných vracích, šéfům patřícím pick-upech a dodávkách, případně za vytunelované prachy koupených superfárech) myslíme o sobě, že jsme nadřidiči. Omlouvám se menšině slušných řidičů (ať už starých škodovkách či slušných vozech), které jsem mezi české řidiče zahrnul.
Kecy!Samy kecy!Pravidla spravnyho pirata:1)Zasadne slapej pedaly az na podlahu, at uz je to plyn nebo brzda, nema cenu slapat je napul.Plnej plyn nemas nadarmo!2)Predjizdej kdykoli, kdekoli a kohokoli!3)Vsem ostatnim slimakum davej najevo, co si o nich myslis hlasitym troubenim!4)Tvuj vzor - ridic Daniel z filmu Taxi!5)Ohleduplnost a podobny nesmysly na silnici nepatrej!
To: RaFan - Naprostej souhlas, líp bych to nenapsal. Stává se z toho další Kdykolí, kdekoli... hlavně na hřbitově. Zdravím všechny, kdo umí jezdit s tím co mají, a jěště k tomu plynule a bezpečně. Zdar Já.
Wartburg,Trabant a Skoda 1000,100,105,120,125,130
opravdu uz na nase silnice nepatri!!Maximalne na
polnacky,aby nezdrzovali AUTA.
opravdu uz na nase silnice nepatri!!Maximalne na
polnacky,aby nezdrzovali AUTA.
To je skutečně bezva nápad! Ale než se to zrealizuje, bude zapotřebí provést daňovou reformu týkající se všech daní souvisejících se silnicemi - silniční daně, spotřební daně a podobně. A to tak, aby majitelé vozítek jako Wartburg,Trabant a Skoda 1000,100,105,120,125,130 platili pouze správu a údržbu polních cest, zatímco správu a údržbu veškerých silnic aby platili výhradně majitelé AUT.
Neboť jak by k tomu sociálně slabí majitelé oněch starších vozítek přišli, když by měli platit údržbu silnic, na které by je alexv nepustil, aby nezdržovali AUTA.
Neboť jak by k tomu sociálně slabí majitelé oněch starších vozítek přišli, když by měli platit údržbu silnic, na které by je alexv nepustil, aby nezdržovali AUTA.
Delit to podle znacek nema smysl, protoze bys musel pridat Dacia, Olcit, Moskvič a jine trosky. Spis by stalo za uvahu vyradit ze silnicniho provozu vozidla, ktera nejsou schopna dosahnout rychlosti alespon 80 km/h. Vyjimku pouze pro zemedelske stroje nebo nejake jine specialy. Provoz vozidel znacky Avia postavit mimo zakon.
Ale aby tyto "vozitka - trosky" nezdrzovaly i na polnich cestach traktory a jine stroje.
Je pravda, že se svou Š 120 do kopce často zdržuju, ale po rovině a z kopce zase zdržují ostatní mne. Musím občas předjíždět i různé Peugeoty a Mercedesy, protože v nich jedou kloboučníci. Na dálnici, když jedu 120-130, tak jsem každou chvíli v levém pruhu a předjíždím ty slimáky, co jedou 100.
A jestli jste mysleli, že Alexv má auto, tak se pletete. Má Filcku a dělá, jako by měl aspoň Audi.
Chaaaaaaaaaaa, pan ALEXV ma Filcku???? To mi neni jasny, co by delal, kdyby na silnice pousteli jenom "AUTA" . Lecktera S120-130 je na tom lip, nez ta "karikatura na auto". Zajimavy je, jak se tihle Feliciari chovaji. Mysli si, ze jejich Fe 1.3 je superrychlik... schvalne to pozorujte a zjistite, ze obecne nejvetsi prasaci jsou Felicie 1.3...
Jinak - stezovat si, ze nekdo jezdi podle pravidel muze jenom magor. Pokud ses tak dobrej, tak ho predjed. Jestli na to nemas, tak si nestezuj...
Jinak - stezovat si, ze nekdo jezdi podle pravidel muze jenom magor. Pokud ses tak dobrej, tak ho predjed. Jestli na to nemas, tak si nestezuj...
Ty prablbe mam filcku,ale ne motor 1.3 ty bozi
hovadko v posmrtny skudce.Jedes maximalne 80km/h
a delas machry!!!Jestli te nekde potkam tak uhni
nebo ti vykourim *!!
hovadko v posmrtny skudce.Jedes maximalne 80km/h
a delas machry!!!Jestli te nekde potkam tak uhni
nebo ti vykourim *!!
Myslim,ze pan Anonym se zde predvedl vcera na plne
care!S homosexualama jeho razeni nechci mit nic
spolecneho-viz jeho stranky!!Mel by spis vyhledat
psychiatricke vysetreni!!
care!S homosexualama jeho razeni nechci mit nic
spolecneho-viz jeho stranky!!Mel by spis vyhledat
psychiatricke vysetreni!!
S tamtím anonymem nemám nic společného. Jako anonym může odpovídat každý (pokud ví jak na to a je líný si zakládat svůj login).
Mel by jsi vyhledat psychiatricke vysetreni!
JSEM *Jméno: anonym
Datum: 15-09-1999 v 10:03:40
Předmět: Re: JSEM GUMA (ANONYM nemůže odpovídat!)Dá se přihlásit s ještě menším "A"Jméno: Anonym
Datum: 15-09-1999 v 09:57:18
Předmět: Re: JSEM GUMA (ANONYM nemůže odpovídat!) (Orig)Koukám, že se dá přihlásit také jako anonym s malým a.Jméno: anonym
Datum: 15-09-1999 v 10:03:40
Předmět: Re: JSEM GUMA (ANONYM nemůže odpovídat!)Dá se přihlásit s ještě menším "A"Jméno: Anonym
Datum: 15-09-1999 v 09:57:18
Předmět: Re: JSEM GUMA (ANONYM nemůže odpovídat!) (Orig)Koukám, že se dá přihlásit také jako anonym s malým a.Jméno: anonym
pro neandrtalce
V teto rubrice se opravdu clovek pobavi....
...no a kdyz uz jsem tady, naucte se lidi konecne pouzivat svetla. Nechapu blbce, kteri jezdi ted za sera bez svetel [a obcas i za tmy]. Nakopat je do *!!!
...no a kdyz uz jsem tady, naucte se lidi konecne pouzivat svetla. Nechapu blbce, kteri jezdi ted za sera bez svetel [a obcas i za tmy]. Nakopat je do *!!!
Mas pravdu, ja neziju v CR ale pokazde kdyz tam jedu po dalnici(nebo jedno kde), tak se vzdy obejevi (vecinou 2 nebo 3) rizci s feldama, jedou jak hovada a pritom jedou tesne za sebou. S toho pak musi byt krasny seriovi havarie a plny hrbitovy.
Nejhorsi trosky na silnicich jsou filcky 1.9D. Ty by se mely zakonem zakazat. Neakceleruje to, smrdi to a dela to kraval. 0-100 za 17 vterin, cha cha, za takovou dobu se da roztlacit zebrinak. A jeste horsi je, kdyz v tom jedu ja.
Jak dlouho máš papíry ty * ? Předpokládám, že dobrejch 14 dní. A doufám, že do 14 dní si rozbiješ svůj xicht vo diferák u Tatry s pískem. Takovýdle pacienti co ještě mutujou a tatínek jim koupí auto aby mohli machrovat, končej naštěstí povětšinou na koronárce. Taky jsou pak hrozně rádi, když je někdo ve stodváce, koho před chvílí předjeli vytáhne z vraku. Voni sou takový magoři, že by sami sebe nejspíš přejeli. Jediný pozitivum na tom je, že je nemocnici přeškolej na dárce ledvin ....
Tak teď už aspoň vim, kterej *** tam ten odkaz vrazil. Hele, napiš nám, jaký to je, hoblovat druhou buznu. To musí bejt hrůza bejt posunovač hoven.
No jestli seš v tom nevinně tak sorry. V životě by mě nenapadlo něco tak ubohýho jako logovat se na nekoho jinyho. Vo tom, jaky to je hoblovat buznu nic nevim, ale v televizi si jednou jeden pan hrozne chvalil.
no dneska ráno jsem ve štrůdlu na frekventované křižovatce sledoval, jak naši "řidiči" jsou schopni se pohybovat. A byl sem nasranej co to šlo. Na jednu zelenou na volné odbočení doleva projely 3 auta, někdy 4 - to už skoro na červenou. Přitom je zajímavý, že když tam stál první autobus MHD tak za ním projelo ještě 5 aut. Holt je to podle tý říkanky : všichni jedem sborem, za tím prvním volem .... Takovejm řidičům, co se odlepujou z křižovatky jak když tam zapustili kořeny, bych hned za křižovatkou řezal ptáky !!!!!!
Jo, tak máš recht. Nejlepší jsou samozřejmě ženský, místo aby čuměli na semafor, si začnou malovat na ty xichty vobličeje a když na ně houkneš, tak místo aby jeli se na tebe otočej a maj pindy. Taky maj obyčejně zařazenej kvalt, s kterym tam přijeli (některé i pětku) a to se pak ježej vlasy, když vidíš jak tam lověj jedničku a přitom se jim rozsvítěj couvačky. A úplně nejlepší jsou ty, který se chytěj za voči a propuknou v usedavej pláč. Viděl jsem jednoho nerváčka, kterej stál za nějakou takovou. Když už tam stála druhej cyklus, tak se nervově zhroutil a při třetím cyklusu jí nárazník na nárazník z tý křižovatky vytlačil.
Takze pani, teraz som si par tyzdnov daval schvalne pozor a povedal by som ze existuju typicky zenske a m uzske chyby za volantom. Muzske chyby pramenia z prilisnej agresivity, rychlosti a pocitu, ze mne sa nemoze nic stat. (Najlepsim prikladom je vystrihany, bezkrky *** v A8, alebo BMW, ktory musi predbiehat uz predbiehajuce auto, t.j. felda predbieha aviu, ale vyholenec nevydrzi a zaroven predbieha feldu.Lobo by nam mozno porozpraval). Zenske chyby podla mna pramenia z toho, ze nevedia citat premavku. Netusia, kedy, by kto mohol brzdit, nevsimnu si, ze sa za nich priblizilo druhe auto, neuvedomia si, ze ked blikne oranzova, tak ten za nou to nemusi zabrzdit. Rovnako castou chybou je, ze najprv sa bez smerovky menia jazdne pruhy (vynimkou je nova organizacia dopravy na Racianskom namesti, kde zo zasady smerovku nedavaju muzi-Blavaci vedia o com hovorim), potom si to uvedomia, hodia smerovku a zacnu kontrolovat zrkadla a brzdit, ale to vsetko na rozhrani dvoch jazdnych pruhov, presne podla hesla - stredova ciara je preto stredova, pretoze ide stredom auta. Absolutne si neuvedomia, co tym sposobuju. Alebo pomalsie auto predbieha zenska a za nou ja. Zenska ani nahodou nezrychli tak, aby umoznila bezpecne predbehnut aj mne a hned sa zaraduje a spomaluje, cim ma nuti predbehnut aj ju, co nie je vzdy mozne a nasleduje tvrde brzdenie. A najnovsi nesvar: Zenska ide 150 km po dialnici, zazvoni jej telefon a v tom momente da nohu dole z plynu a vobec, ale vobec ju nezaujima co sa deje za nou.
Neviem, asi bude zenske vnimanie rozdielne od muzskeho. Vas sa zena (priatelka, milenka, matka...) neopytala, ako mozes naraz citat a pozerat televizor ? Jednoducho, nie su schopne vykonavat dve veci naraz.Priklad. Nastupila k nam do firmy kocka, dostala Almeru a uz ju tak dobila ze az. Sranda je, ze vzdy vtedy ak pri nej sedela ina zenska. Posledny kusok: Narazila do mercedesu, ktory stal(Uz asi 30 sekund) na cervenu. Ked sme sa jej pytali ako to je mozne, tak nam povedala ze sa zarozpravala... Co na to poviete ?
Neviem, asi bude zenske vnimanie rozdielne od muzskeho. Vas sa zena (priatelka, milenka, matka...) neopytala, ako mozes naraz citat a pozerat televizor ? Jednoducho, nie su schopne vykonavat dve veci naraz.Priklad. Nastupila k nam do firmy kocka, dostala Almeru a uz ju tak dobila ze az. Sranda je, ze vzdy vtedy ak pri nej sedela ina zenska. Posledny kusok: Narazila do mercedesu, ktory stal(Uz asi 30 sekund) na cervenu. Ked sme sa jej pytali ako to je mozne, tak nam povedala ze sa zarozpravala... Co na to poviete ?
Ha ha, to je přesně vono. Když se chceš před ženskou předvést, jakej seš machr, tak při průjezdu křižovatkou šlapej zároveň na plyn a na brzdu, podřazuj, spusť blinkry, kontroluj si zrcátko, vyhoď vajgla z okna a přitom jí ještě upozorni na tu hezkou vilku za křižovatkou.... Prostě všechno, co chlap normálně a běžně dělá najednou. V jejích očích (jen v očích, protože to jinak nepřizná) seš polobůh za volantem a nechápou, jak můžeš zvládnout TOLIK VĚCÍ NAJEDNOU !!!! Jo jinak - včera mě předjela ženská ve městě a měla tam aspoň kilo.....v půl třetí odpoledne.....vedle základní školy....ženská !!!!
Já jezdím se Š120. Jezdim maximální rychlostí povolenou vzhláškou a někdy možná někoho v kopci zdržuju. Rád nechám každého ať mě předjede, když na to má. Ale nedávno se mi stalo, že jsem je za Ladovkou, kterou jsem se chystal předjet, takže mezi ní a mnou byl tak metr místa. Pak se objeví nějaký rychlý hovado a začne mě předjíždět, aniž by se podíval, jestli proti němu něco nejede. Mě zbejvalo jedině dupnout na brzdy, jinak by mě vytlačil do příkopu. Jelikož mě nefungoval klakson, tak jsem ho ani nemohl vytroubit. Netrvalo to ani dvě minuty a to samý mi udělal další kripl.
Pokud chce někdo jezdit rychle a předjíždět nás šneky jezdící povolenou devadesátkou, ať to tak dělá, ale ať má ohled na ostatní řidiče.
Pokud chce někdo jezdit rychle a předjíždět nás šneky jezdící povolenou devadesátkou, ať to tak dělá, ale ať má ohled na ostatní řidiče.
Všechno by to vyřešilo kdyby šneci dodržovali rozestupy. Ale když se jich pár sjede tak to je peklo takového hada předjet. A mezi sebe vás nepustí. Chtělo by to zvýšit povinné ručení u starších vozů a malejch kubatur tak na 20 000Kč ročně a bylo by po problémech co chudáci, kteří už teď platí 7000 Kč a musí se plahočit za šneky, kteří platí sotva tisíc. To se pak občas stane, že na to někdo trochu šlápne aby neriskoval s každým šnekem zvlášť, že se nebude moct vrátit, je to podstatně bezpečnější zvláště pokud je rozhled. Pošušňáníčko je zvlášť když jeden šnek jede metr za druhým, místo aby se rozjel, a pak toho druhýho dva kiláky předjíždí. Ja když to někdy sleduju tak 90 a 130 jsou považovány spíše za doporučené nejnižší ryhlosti 90% si to frčí víc.
A úplně nejlepší to je takhle při neděli, když se jede Rallye Chalupa - Praha. To jedou klasický kolonkáři tak po dvaceti až třiceti a jedou těch svejch 90 km/h s pravidelnejma odstupama. Potom se zezadu přiřítěj nějaký ***i, kterejm to jede tak vo třicet víc a začnou předjíždět. Kdyby předjížděli po jednom, tak jim musej rozestupy stačit, ale ty * předjížděj zpravidla po dvou až po čtyřech. Jsou to bez vyjímky všechno pražáci !!! Tím, že se dva nacpou do mezery pro jednoho, zbrzděj ty za nima a tak se kolona rozhází a pak se stává, že se jede metr za sebou, zrychluje se a zpomaluje. Takže takový ty slinty o kolonách a rozestupech si strč někam. Mě jezdí auto 205 km/h a nemám potřebu si léčit komplexy na někom, kdo si ještě nenakrad na lepší auto. Jezdím v koloně jako každej normální řidič u nás i na západě. Když pospíchám, tak předjíždím taky, ale tak abych neohrozil někoho jinýho. A většina bouraček je právě kvůli takovejm vymašťěncům, co předjížděj v noci za deště přes plnou a před kopcem.
Výborně vše by zřejmě vyřešilo zrušit tu plnou mimochodem na 50% míst je na prd a přerušovaná je tam kde nepředjedete ani s Ferari traktor. Jinak zrušit kopce déšť tmu a mlhu by taky neškodilo co to dát do vyhlášky.😄 Jinak je tu opravdu velkej provoz a komouši s takovouto motorizací či (autorizací😃 počítaly až na rok 2020. A tak musí být obě skupiny trochu ohledupnější. A policajti by měli být tam kde je to třeba a ne tam kde někoho nachytaj.
To je fakt geniální odpověď! Poručíme větru dešti ! Zkus si někdy stopnout, kolik ušetříš času, když pojedeš podle vyhlášky a když jako prase. Většinou to zase takovej rozdíl není. S těmi vraky je to pravda, co se dneska potká na silnici, to je hrůza. Měli by se dávat pokuty i za neseřízený světla. K silnicím jako takovejm - jsou hrozný, ale každej jenom nadává, ale nepřispůsobí styl jízdy.
To je ono!Nesel mi klakson v eletrice mam zkraty,
sterace nefachci,blinkry obcas!Tyhle vraky jezdi
po nasich silnicich,vetsinou jsou to Skudky co
maj svuj horizont uz 20let za sebou.Lidi uvedomte
si,ze i kdyz podplatite technickou tak se v tom
kramu zabijte sami a netahejte do toho ostatni!
sterace nefachci,blinkry obcas!Tyhle vraky jezdi
po nasich silnicich,vetsinou jsou to Skudky co
maj svuj horizont uz 20let za sebou.Lidi uvedomte
si,ze i kdyz podplatite technickou tak se v tom
kramu zabijte sami a netahejte do toho ostatni!
Nevím, ale zkusím spočítat dejme tomu 60000Km za rok rychlostí půměrnou rychlostí 60 km/h to je 1000 hodin při průměru 100 km/h to je 600 hodin strávených v autě rozdíl 400 hodin to je 16,66 dne. To čumím!
Ale taky obrovská spotřeba navíc. Možná, že právě ti lidé kteří takto honí čas ani nemají nárok na dovolenou jako např. podnikatelé tak získají alepoň část dovolené takto. I když za cenu dalších daňových odvodů a obrovského rizika. Jinak nejsem také příznivcem bezhlavé jízdy, ale když je to možné tak se taky svezu.
Ale taky obrovská spotřeba navíc. Možná, že právě ti lidé kteří takto honí čas ani nemají nárok na dovolenou jako např. podnikatelé tak získají alepoň část dovolené takto. I když za cenu dalších daňových odvodů a obrovského rizika. Jinak nejsem také příznivcem bezhlavé jízdy, ale když je to možné tak se taky svezu.
Víš kdy mám jako příznivec klidnější jízdy takovej ten krásnej pocit zadostiučinění ? Když jedu v koloně, předjede mě pár ***ů v kvílících Feliciích a nakonec se všichni sejdem na závorách. To si potom jen tak z hecu podržím dvojku do 90km/h, než si ťukne omezovač a všechny ty blbečky předjedu hned za přejezdem. To bys pak viděl jak se to dotkne jejich ega ze svejch 50kW !
Z toho vyplývá, že ne všude ušetříš čas kvaltem. Taky je dobrý si spočítat, jestli za ušetřenej čas neprojdeš víc benzínu navrch, než za stejnou dobu vyděláš... Projet třeba 5 litrů benzínu navíc, ojet si víc gumy apod., abys nakonec ušetřil 10 minut, se mi nezdá moc lukrativní.....
Já jezdím většinou v klidu (okolo 100km/h) a i když na to taky někdy šlápnu a nebo jezdím po městě, tak se vždycky vejdu max. do 10l/100km. A to mám dvoulitra.
Z toho vyplývá, že ne všude ušetříš čas kvaltem. Taky je dobrý si spočítat, jestli za ušetřenej čas neprojdeš víc benzínu navrch, než za stejnou dobu vyděláš... Projet třeba 5 litrů benzínu navíc, ojet si víc gumy apod., abys nakonec ušetřil 10 minut, se mi nezdá moc lukrativní.....
Já jezdím většinou v klidu (okolo 100km/h) a i když na to taky někdy šlápnu a nebo jezdím po městě, tak se vždycky vejdu max. do 10l/100km. A to mám dvoulitra.
souhlas, jezdit rychle neni frajerina. Jezdit bezduvodne pomalu (klobouci a plata od vajec) je slusne nebezpecny. Nejlepsi je jezdit rozumnou rychlosti a PLYNULE....tzn do zatacek zbytecne nebrzdit na 20kmh a na rovinkach to pak rozjizdet na 200....... Klidne se svezu za o trochu pomalejsim autem, kdyz pojede plynule.
Moje řeč. Ještě ke kloboukům a platům od vajec - ještě horší než klobouk je šátek a horší než vajíčka je francouzká hůl.
Ale úplná paráda je na sněhu, když v táhlý přehledný zatáčce spíš rovině předjíždíš řetězáka, svoje auto dáš naštorc a předním oknem se mu koukáš do bočních oken jak valí oči, efektní je mu zamávat.
Slyšel jsem o člověku, který si pod plynový pedál zasunoval dřevěný klínek, aby ušetřil. Neužil si úspor - klínek pasoval i pod brzdu ...
Nedávno jsem dojel na cestě do Prahy (okreska, II. nebo III. tř., úzká, hodně zatáček) jednoho "Klobouka" ve Favoritu r.v. tak 1990. Písková barva auta, lesklý lak, starej chlap, klobouk... Vědom si těchto skutečností, podvědomě podřazuji a sahám po blinkru, ale na poslední chvíli si to rozmyslím. Ten člověk vykružuje zatáčku v ideální stopě, řadí a vyráží na rovinku - zrychluje tak na 110 asi tak o 10 - 20 km/h pomaleji než bych jel já (silnější, modernější, lepší vůz). Projíždí další vzornou zatáčku a další rovinku, vesnice - tam zpomaluje na 80 - dle mého tachometru - takže asi 74 km/h. Za vesnicí krásně čistě předjíždí prskající š120, jejíž majitel jezdí na smrdutou samohonku. Zapínám recirkulaci vzduchu (reflex - kdykoli vidím trabanta, 120ku, či 100 let starej diesel), chvíli čekám na příležitost, předjíždím a dojíždím opět "pískového klobouka". Je to radost jet za někým takovým i když před zatáčkami jde úměrně k svému vozu víc na brzdy, než bych musel já. Nechám se vést tímto řidičem per excellence a možná se i trochu učím (jezdím přes15 let). Lehce za půlkou cesty ho předjíždím a v jeho tempu vedu zase já. V Praze si zamáváme. Víc takovejch řidičů povzdechnu si ve chvíli, kdy mi ňákej ňouma vjede z nájezdu na magistrálu rovnou do levýho pruhu aby tam hrdinně dodržoval padesátku (osobně si myslím že zavedení padesátky byl větší Rumlův zločin než Sarajevo). Povolenou rychlost mimo obec jsme překračovali cca o 20 - 30 km/h a v obci o 20 km/h - ideální a logický rychlostní limit (i pro klobouky myslím). BTW - Tu štreku jezdím léta a vždy se ploužím tak 40 - 50 kolem jedné hospody. Místní alkoholici si rádi schrupnou na krajnici. Další veekend jsem tu cestu jel znova. Kolona vajíčkářu si to několik desítek kilometrů hasila 30-50 a ve vesnicích se nepochopitelně zastavovala. Bez rozestupů. Občas si na té cestě prohlížím pomníčky a přemýšlím kolik lidí asi zabila bezdůvodně pomalá jízda. Až si zase někdo zasunete pod plyn pomyslný klín, přemýšlejte o tom, že může spadnout pod brzdu někomu jinému.
Nedávno jsem dojel na cestě do Prahy (okreska, II. nebo III. tř., úzká, hodně zatáček) jednoho "Klobouka" ve Favoritu r.v. tak 1990. Písková barva auta, lesklý lak, starej chlap, klobouk... Vědom si těchto skutečností, podvědomě podřazuji a sahám po blinkru, ale na poslední chvíli si to rozmyslím. Ten člověk vykružuje zatáčku v ideální stopě, řadí a vyráží na rovinku - zrychluje tak na 110 asi tak o 10 - 20 km/h pomaleji než bych jel já (silnější, modernější, lepší vůz). Projíždí další vzornou zatáčku a další rovinku, vesnice - tam zpomaluje na 80 - dle mého tachometru - takže asi 74 km/h. Za vesnicí krásně čistě předjíždí prskající š120, jejíž majitel jezdí na smrdutou samohonku. Zapínám recirkulaci vzduchu (reflex - kdykoli vidím trabanta, 120ku, či 100 let starej diesel), chvíli čekám na příležitost, předjíždím a dojíždím opět "pískového klobouka". Je to radost jet za někým takovým i když před zatáčkami jde úměrně k svému vozu víc na brzdy, než bych musel já. Nechám se vést tímto řidičem per excellence a možná se i trochu učím (jezdím přes15 let). Lehce za půlkou cesty ho předjíždím a v jeho tempu vedu zase já. V Praze si zamáváme. Víc takovejch řidičů povzdechnu si ve chvíli, kdy mi ňákej ňouma vjede z nájezdu na magistrálu rovnou do levýho pruhu aby tam hrdinně dodržoval padesátku (osobně si myslím že zavedení padesátky byl větší Rumlův zločin než Sarajevo). Povolenou rychlost mimo obec jsme překračovali cca o 20 - 30 km/h a v obci o 20 km/h - ideální a logický rychlostní limit (i pro klobouky myslím). BTW - Tu štreku jezdím léta a vždy se ploužím tak 40 - 50 kolem jedné hospody. Místní alkoholici si rádi schrupnou na krajnici. Další veekend jsem tu cestu jel znova. Kolona vajíčkářu si to několik desítek kilometrů hasila 30-50 a ve vesnicích se nepochopitelně zastavovala. Bez rozestupů. Občas si na té cestě prohlížím pomníčky a přemýšlím kolik lidí asi zabila bezdůvodně pomalá jízda. Až si zase někdo zasunete pod plyn pomyslný klín, přemýšlejte o tom, že může spadnout pod brzdu někomu jinému.
Ale napřed se stejně musíš podívat jesti někdo nejde za tebou, protože tě to dost zbrzdí.
Jinak v zimě nebo na oslizlu je lepší se otáčet na fleku na ruční brzdu. Je to bezpečnější potřebuješ menší prostor a netrvá to tak dlouho takže nezdržuješ ostatní.
Jinak v zimě nebo na oslizlu je lepší se otáčet na fleku na ruční brzdu. Je to bezpečnější potřebuješ menší prostor a netrvá to tak dlouho takže nezdržuješ ostatní.
To jo, ale s Bavorem bych toho na ručku na fleku moc nenatočil. Tam stačí víc plynu a otočíš se i bez ručky.
Objasním jaké zkušenosti mne vedou k napsání tohoto příspěvku: jak mnozí z nás pociťují, naše silnice byly tak dobré na intenzitu provozu, která byla možná za bolševika (mnohé silnice z této éry pocházejí a podle toho taky vypadají, některé ty lepší jsou ještě z dob Franze Josefa). A za bolševika si auto pořídil jen nějaký soudruh na poukaz, v pozdější době i movitější rodinka třeba žigula. Dnes má auto (záměrně se nezmiňuji v jakém tech. stavu, či je s nebo bez SPZ) doslova každý, resp. není už problém nějaké přibližovadlo vlastnit. A tak je nám najednou na těch silnicích z éry minulé (bohužel ale i na těch nejnovějších) najednou nějak těsno. Když tak denně jezdím skoro několik pár desítek let jednu trasu, vidím po každoročním vodorovném značení vozovky, jak rok od roku ubývá přerušované čáry (dost by mne zajímalo, jestli je to na základě vyhodnocení nějaké dopravní instituce, nebo to jen záleží na tom bambulovi, co na tý mašině sedí - a to se nevyjadřuji k tomu, že na rovném přehledném useku se objevila plná čára, zatímco ejhle v nepřehledné zatáčce je přerušovaná). Po letošním značení je sitace taková, že na úseku zhruba 25 km se dá předjedt doslova pouze několikrát na pár metrech. A teď už se dostanu k TÉMATU: jede přede mnou Škoda 105, před ní supí krokem naložená avie. Na úseku, kde se konečně dá předjet - ale předpokládá to rychlou reakci, tzn. podřadit, přidat plyn a prostě jet. Proč ne, když proti nic nejede. Co se však stane - mnohokrát vůbec nic nebo vozidlo hlemýždím tempem (zřejmě na 5 př. stupeň, pokud ho má) začně předjíždět tak, že už nikdo jiný za ním nemá šanci. Bohužel to není záležitost jen Škod 105, ale běžně se takto chovají řidiči dvoulitrových vozů. To co jsem popsal výše, je ovšem ta o dost lepší varianta dopravní situace, neboť běžně dochází k takové: za avií š105 - nic, za ní ještě několik vozů a pak řidič s BMV (to nechci nikoho napadnout, jenom mne tahle značka napadla). Tomu rupnou nervy, když vidí toho prvního hrabala a začne předjízždět celou kolonu. Když už mu tam ten první či druhý po "zralé úvaze" náhodou nevjede, tak při dnešní husté frekvenci provozu a krátkých úsecích pro předjíždění prostě nemá šanci celý manévr bezpečně dokončit. A je z toho infarhtová situace pro několik účastníků, v lepším případě pískají jenom gumy, v horším případě se na místo později dostavuje pohřební služba. Prosím opravte mne, pokud se v popisu situace mýlím. Smyslem celého příspěvku je APEL: vážení kolegové, kteří máte slabá či silnější auta: každé to auto disponuje nějakým výkonem, tak jej prosím občas využijte, nebo se na těch našich silnicích už vůbec nehneme. Tím nechci řící, abyste jezdili rychle a riskantně (takových " kolegů" už je asi dost"), ale prostě se na té silnici pružně pohybovali, aby se někam dopravili i ostatní. A věřte že vím o čem mluvím, jedno z prvních "aut" byl Fiat 126 a i s tímhle autem neoplývajícícm se dalo předjet. Z mojich cest po silnicích třeba v Německu mám poznatek, že pokud se tam vytvoří kolona vozidel, vždy plynule předjíždí jeden po druhém ( a někdy jsou to pěkné báby) bez "nervových situací" (no sem tam se taky nějaký blázen třeba v Porsche najde). Když už jsem u té plynulosti provozu, samotnou kapitolou je rozjíždění v koloně vozidel před křižovatkou. Nikdy jsem nepochopil důvody, které některým řidičům brání se včas rozjet a křižovatku projet plynule v pravidelných odstupech bez zdržování!
U6 končím (uf to sem toho nadatlil)- jezděte prosím tak, abychom se všichni bezpečně dostali tam, kam potřebujeme a to pokum možno v rozumném čase. Na co nám budou výkonná, rychlá, bezpečná a já nevím jaká auta, když se v nich budeme pohybovat šnečí rychlostí nebo nás nekteří z výše popsaných důvodů budou permanentně ohrožovat na životě!!!
Najviac ma vytáčajú debilní kamiónisti, ktorí si krátia dlhú chvíľu tým, že naznačujú pravou smerovkou, že môžem predbiehať ... a keď sa vysuniem do protismeru, spoza zákruty sa valí dvestovkou iné auto. A potom, keď sa na toho kamiónistu pozrieš, len sa rehoce, ako s tebou vypiekol ...