Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
30. 7. 1999 11:17
neregistrovaný "HonzaX1"
30. 7. 1999 12:24
neregistrovaný "hop1"
30. 7. 1999 14:05
neregistrovaný "HonzaX1"
30. 7. 1999 14:44
neregistrovaný "hop1"
9. 8. 1999 00:00
neregistrovaný "horys18"
9. 8. 1999 10:15
neregistrovaný "HonzaX1"
10. 8. 1999 22:11
neregistrovaný "RadekS"
11. 8. 1999 11:08
neregistrovaný "Netopýr"
11. 8. 1999 17:55
neregistrovaný "hop1"
11. 8. 1999 21:49
neregistrovaný "RadekS"
12. 8. 1999 10:17
neregistrovaný "HonzaX1"
12. 8. 1999 11:13
neregistrovaný "hop1"
12. 8. 1999 21:50
neregistrovaný "RadekS"
15. 8. 1999 00:00
neregistrovaný "hop1"
16. 8. 1999 09:33
neregistrovaný "RadekS"
16. 8. 1999 09:41
neregistrovaný "hop1"
14. 8. 1999 19:29
neregistrovaný "2funky"
17. 8. 1999 08:59
neregistrovaný "Netopýr"
22. 8. 1999 20:08
neregistrovaný "2funky"
22. 8. 1999 22:23
neregistrovaný "hop1"
24. 8. 1999 16:55
neregistrovaný "renmew"
24. 8. 1999 17:37
neregistrovaný "hop1"
24. 8. 1999 21:51
neregistrovaný "2funky"
26. 8. 1999 00:00
neregistrovaný "HonzaX1"
14. 9. 1999 17:54
neregistrovaný "Harvey"
16. 9. 1999 12:23
neregistrovaný "HonzaX1"
5. 4. 2001 23:38
neregistrovaný "pakosta"
2. 9. 1999 14:32
neregistrovaný "Volha"
2. 9. 1999 14:42
neregistrovaný "HonzaX1"
16. 12. 2000 07:29
neregistrovaný "PROF"
21. 12. 2000 09:59
neregistrovaný "Kokoslav"
28. 12. 2000 07:52
neregistrovaný "PROF"
25. 12. 2000 12:16
neregistrovaný "Suma"
neregistrovaný "HonzaX1"
30. 7. 1999 11:17
Zdravím
Zdravím všechny příznivce off-roadů a myslím, že tady to téma dost citelně chybí. Já osobně bohužel žádný nevlastním, ale vážně o tom uvažuji. Ale měl jsem několikrát možnost projet se v ARO po lesních a polních cestách, jednou jsem s ním dokonce s velkým vlekem svážel auto z lesa. Byl to už novější typ se čtyřokou maskou a

ochranným rámem. Co se týče vlastností v terénu, je to fakt dost dobrý auto, vyžaduje sice větší sílu při řízení, ale vyjede i tam, kde ostatní auta stojí. Jenže je to poruchový rumunský stroj a tak je na něm pořád dost práce. Ale nevíte někdo, kde by se dalo sehnat solidní ARO /nebo UAZ, GAZ apod./, ale pouze s dieselovým motorem - Rumuni tam dávali tuším 1,9 l Peugeot. Moc díky a zkusme to tu rozhejbat.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "hop1"
30. 7. 1999 12:24
Re: Zdravím
Já mám fáro, ty máą áro. Kdo má víc? :-)))
neregistrovaný "HonzaX1"
30. 7. 1999 14:05
Re: Zdravím
Tak nějak, sranda musí bejt. A co vy chataři, to nemáte nikdo off-roada.
neregistrovaný "hop1"
30. 7. 1999 14:44
Re: Zdravím
Mám, i dyľ nejsem chatař. Mám toyotu, ale nikdo si se mnou o ní nechce povídat, bééé bůůů. Je v sekci Off-road, téma Toyota. Proč si nezaloľil tohle téma v offroadech? Moľná by si ho tam vąimlo víc lidí, je to tam přehlednějąí.
neregistrovaný "horys18"
9. 8. 1999 00:00
Poradte
Momentalne bydlim v USA a vlastnim Jeep Grand Cherokee 5.2 r.v.97.A tak nemam zkusenosti s dieselem motorem.Chtel bych si v Cechach koupit off-road neco jako Patrola,Pajero,Maverick nebo Fronteru.Samozrejme diesel.Chtel bych utratit nejvice 500 000 kc ale nechci se v tom aute celou dobu hrabat.Co by jste mi kdo poradil co koupit.Potrebuju vedet kterej dieslovej motor jak vydrzi.A i celkove ktery aute je nejlepsi.Diky za odpoved.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HonzaX1"
9. 8. 1999 10:15
Re: Poradte
No, konkrétně s motorama ti nemůžu sloužit, takové zkušenosti nemám. Ale já, kdybych si kupoval off-road, tak bych šel asi do Nissanu Patrol /asi minulá generace, máš v ní vše co potřebuješ a není to přeplácané elektronikou a luxusní výbavou = příliš vysoká cena/ nebo Land Rover Defender /klasický terénní vůz za relativně slušnou cenu a hlavně se skvělými jízdními vlastnostmi/. Obě tyto auta jsou super v terénu, můžu jenom doporučit naviják /pokud chceš jezdit v těžším terénu/ a kvůli spotřebě asi TD. A zkušenosti - Patrol mají naši místní elektrikáři a pějí na něj samou chválu. Jednou dokonce zkoušeli, kdo udělá větší skok - a takových 6 - 8 metrů byl běžný průměr. A Land Rover - jsou lidi, kteří tvrdí že jsou to jediný opravdový terénní auta /a skoro bych tomu věřil, nebejt těch Japonců/. Ještě by stálo za úvahu Mitsubishi Pajero, několikanásobný vítěz rallye Paříž-Dakar. Zatím čau HonzaX.
neregistrovaný "RadekS"
10. 8. 1999 22:11
Auverland Holba
Kazdy zajemnce o off-roada, ktery chce opravdu jezdit v terenu by nemel prehlednout znacku Auverland Holba. Informace najdete na teto adrese:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Netopýr"
11. 8. 1999 11:08
Re: Auverland Holba
Super, hned prvni stranka je v 1024x768, na coz mych 800x600 proste nestaci. Jinak je to auto pekne, ale zakladni cena 550 000,- je preci jen trochu dost. (550 000 =nová Niva, ARO, Samuraj, UAZ, a jestě skoro polovina zbyde)
neregistrovaný "hop1"
11. 8. 1999 17:55
Re: Auverland Holba
Nevím jak je na tom Auverland Holba, ale to co chvíli vyráběla Avia v licenci, to je hrůza. Tři roky starý auto totálně rezavý, motor pod +10°C nechytne, průchodnost terénem lehce nad úrovní © 120. Dílenský zpracování straąný. Komfort = nula. Pokud byste si to někdy někdo chtěli koupit tak se zeptejte správců horskejch chat, těm to některý firmy "chytře" nakoupily. Co vám budu povídat, prostě vyhozený prachy. Jak je na tom originál (Auverland) to fakt nevim, ale nejdřiv by mě museli přesvědčit.
neregistrovaný "RadekS"
11. 8. 1999 21:49
Re: Auverland Holba
Je jiste ze se Auverland Holba nemuze rovnat po stance konfortu s Landrovery nebo Mercedesy G, ale co se tyce pruchodnosti terenu vyrazne je prevysi..
neregistrovaný "HonzaX1"
12. 8. 1999 10:17
Re: Auverland Holba
No tak Mercedes tř. G je jistě luxusní a pohodlné auto, ale o jeho terénní vlastnosti asi nebudou na špičce tohoto segmentu. I když je pravda, že je používá třeba Bundeswehr - no bodejť, Němci. Ale já fakt nechci v terénním autě žádný velký komfort - do džípu patří vysílačka, no rádio by se ještě sneslo, trochu pohodlné sedačky ale hlavně snadné ovládání všech funkcí - přiřazování předku, redukce atd. To je asi nejdůležitější, protože v terénu nemáš čas přemýšlet, kam sáhnout, musí to být automatický - teda ve smyslu manuálního ovládání. Taky je fakt, že auta typu ARO, UAZ, GAZ atd. nejsou vozy na překonávání velkých vzdáleností, ale především na jízdu v těžkém terénu.
neregistrovaný "hop1"
12. 8. 1999 11:13
Re: Auverland Holba
Tak to si asi spad z jahody naznak. Proč by se asi stavěly trialové speciály na podvozku Mercedesu G?

To ľe má auto klimatizaci a podobně neznamená ľe neprojede terénem. Například má na rozdíl od Auverlandu uzávěrky přední i zadní nápravy. Samosvorný diferenciál pouze na zadní nápravě Auverlandu je jen velmi chudou náhraľkou. Jestli si někdy jezdil v terénu tak to jistě víą. S LandRoverem mnoho zkuąeností nemám, ale asi bych taky neváhal, i kdybych měl koupit pět let starýho proti novýmu Auverlandu. Měl bych totiľ jistotu ľe mi to auto vydrľí daląích dvacet let.
neregistrovaný "RadekS"
12. 8. 1999 21:50
Re: Auverland Holba
Rika ti neco pojem Zahori na Slovensku?
neregistrovaný "hop1"
15. 8. 1999 00:00
Re: Auverland Holba
Ne, o co jde?
neregistrovaný "RadekS"
16. 8. 1999 09:33
Re: Auverland Holba
Je oblast na Slovensku, je tam pisecny podklad, nedavno tam byla off-road soutez a Auverland Holba dopadl mnohem lepe nez tebou opevovane :-)) off-roady. Nedavno taky probihali srovnavaci testy mezi Auverlandy Holba a MB G - voj. verze, opet Auverland Holba vyhral...
neregistrovaný "hop1"
16. 8. 1999 09:41
Re: Auverland Holba
Jo na pisku, tomu bych veril. Vzhledem k vaze je to asi jasny. Ale pisek pomalu abys jezdil hledat na Slovensko!
neregistrovaný "2funky"
14. 8. 1999 19:29
Auverland
Zrovna dnes jsem jednu "avii" předjížděl, uhnul ze silnice, abych ho mohl předjet, asi mu to moc nejelo. No, ale je to jeden z mála off-roadů, který se ještě vyráběj se sklápěcím předním sklem :-). Nemá Géčko i závěrku mezinápravového diferenciálu ? Jinak jezdim Samuraiem ,a až si nahrabu ňáký ty $, tak ho vyměním za Lend Rover Defender :-) !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Netopýr"
17. 8. 1999 08:59
Mercedes G vs. ARO apod.
Mas pravdu hope, je to videt hned na prvni pohled, ze mercedes G je zcela tereni auto, hlavne pokud se podivas na mekke perovani, svetlou vysku a v neposledni rade take na ty jeho tuhe napravy je to skutecne ryze terenni auto, ale ja bych si ho nekoupil ani za polovinu toho co stoji (kdybych na to mel)existuje totiz za takovou cenu spousta Nisanu a Toyot, ktere jsou luxusni a do terenu daleko vhodnejsi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "2funky"
22. 8. 1999 20:08
Sverepec
Jedete někdo do Sverepce na Off Road Festival '99 (24. - 26.9. 1999) ???
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
22. 8. 1999 22:23
Re: Sverepec
Mozna ja.
neregistrovaný "renmew"
24. 8. 1999 16:55
ARO
Mozna bychom se mohli vratit k puvodnimu tematu. Potrebuju koupit off-road. Otazka je, jestli koupit novejsi ARO apod. nebo starsiho "cizince". Pokud vim tak pro bezne pouziti (bydlim na horach) je ARO 240, Niva v pohode. Mate nekdo zkusenost jak je to se spolehlivosti Nivy nebo ARA (r.v. 1990 a novejsi)? Na druhou stranu co Patrol, Pajero apod. r.v. 1990 a starsi - sype se to?

Dik
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "hop1"
24. 8. 1999 17:37
Re: ARO
Ja muzu mluvit jen za Toyotu. Ta je spolehliva, i kdyz jde o rok 1988. Nissan na tom bude podobne. Strejda mel ARO (asi 1993, nevim presne) a furt se mu to sypalo. Hrozne spatny materialy.
neregistrovaný "2funky"
24. 8. 1999 21:51
Re: ARO
S Arem nebo s Nivou nemam tež mnoho zkušeností. Avšak při pořízení těchto vozidel, bych doporučoval nejméně dva kusy :-) ... určitě se sypou. Snad jen určitě vím, že Niva nemá rám.
neregistrovaný "HonzaX1"
26. 8. 1999 00:00
Re: ARO
Jeden známý k nám jezdil s Ladou Nivou. Vždycky, když po delší cestě vylezl z auta, tak se mu ještě půl hodiny klepaly ruce, jak byl vyklepanej. Prý je to stálým pohonem všech kol, kde se vibrace přímo přenášejí do řízení. Máte někdo konkrétní zkušenost - fakt je to u Nivy normální, nebo to byl problém jen tohoto vozu?
neregistrovaný "Harvey"
14. 9. 1999 17:54
Re: ARO
No, pokial ja viem, tak to trasenie riadenim sa u Nivy prejavovalo opotrebovanim...Neviem, ci u vsetkych, ale poznam spravcu horskej chaty s tymto problemom....Mal aj pocetne poruchy typu zlomena zadna naprava, prasknute disky kolies a pod.
neregistrovaný "HonzaX1"
16. 9. 1999 12:23
Re: ARO
No, ty problémy s Nivou asi budou tím, že je to klasický all-roader, tedy vůz na nezpevněné cesty a ne do opravdového terénu. To, že nemá rám a konstrukce podvozku se v podstatě blíží sériovému Žigulíku /vyjma pohonu 4x4, navíc stálého/, hovoří samo za sebe. Takže já bych si Nivu nekoupil, protože když s ní chceš jezdit tam, kde ostatní nevyjedou /tj. v pořádném terénu, mimo cestu/, musíš počítat asi se stejnými problémy jako ten správce, o kterém jsi psal.
neregistrovaný "pakosta"
5. 4. 2001 23:38
Re: ARO
Já osobně bych ti ARO doporučoval ale určitě mi to hodně lidí bude vyvracet ale já na to kašlu ARA mě chytli a jsem jejich velkej fanda. Ale musím dát těm co je haní trošku za pravdu že to neni bez poruchoví auto ale co si dneska koupíš za ty prachy a na druhou stranu když se mu budeš trochu věnovat tak ti bude držet a ukáže ti v terénu fakt hodně. Já osobně tet jedno stavim (pod odborným dohledem Autodoctora kterej má v hlavě hodně zajímavjch vychytávek ) a dávám do předu pevnou nápravu z M 461 a naftovej motor z mercedesu. Jestli tě zjímaj ARA tak se můžeš zapojit do naší diskuze v rubrice off road. Zatim čuris Pakosta
neregistrovaný "Volha"
2. 9. 1999 14:32
nový terénní GAZ
už jste viděli nový ruský HUMMER - GAZ 3937 ???

mrkněte na [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HonzaX1"
2. 9. 1999 14:42
Re: nový terénní GAZ
No, to je teda bestie, tu bych doma v garáži mít nechtěl. Ale ta nová řada osobáků je zajímavá - to je někdo koupil, nebo spolupracují s někým - padlo tam jméno Hyundai.
neregistrovaný "PROF"
16. 12. 2000 07:29
Starý téma, ale v tuto dobu aktuální, bude zima...
Nečekejte, že až napadne sníh, tak že silnice budou vymetený a posypaný. Nebude to tím, že silničáři zaspali, ale tím, že si šoféři nepořídili ty pravý auta. Tak co jste si kdo opatřil na zimu? Aro není zas tak hrozná varianta (243 s plechovou střechou). Např. je to jedno z mála aut, kterým nejenže dojedete až k vleku, ale pohodlně se v něm přezujete, protože má sedačky podél. Pokud je vás víc, než dva, tak už se trochu mačkáte, ale pořád lepší, něž osobákem. Navíc je laciný.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kokoslav"
21. 12. 2000 09:59
Achoy!
Zdravim vas. Muzu vam rict, ze me dost nastvalo, kdyz jsem rozebral motor meho auta (Renault 18 1984), a zjistil jsem ze to je motor z ARO! Prasknul mi pist - asi proto ze ARO motor se nesmi tocit vic jak 5000 (prej), a ja ho smazil na 6500 (kdybych vedel co to tam je, tak...). Co si o tom myslite?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "PROF"
28. 12. 2000 07:52
Re: Achoy!
to kokoslav: Tenhle motor byl již v Renaultu 8, kde měl nižší objem. Ve své době to bylo super auto. Strčil bych do toho Dacii, což je samozřejmě to samé (a bezkonkurenčně levné) a byl by klid. Při objemu 1300 se jednalo o bezproblémový motor, zvláště u prvních typů, kde se ještě tolik neprojevila rumunská "pečlivost".
neregistrovaný "Suma"
25. 12. 2000 12:16
ARO 10
Jsem jiz nějaky mesic vlastnikem vozu ARO 10, rv 85, ale stezovat si nemohu. Spotreba okolo 8 litru, projede temer vsude. Dokonce je i po bouracce. V rychlosti 80 kmh do nej vlitl celne nejaky Opel Omega. Jeho motor byl pod sedackou ridice ARA. Na Opleu skoda asi 150 tisic, na ARu stacilo vyklepat naraznik a jelo se dal. Zatim krome praskleho klinoveho remene a prosekane hadice z chladice od vrtulky alternatoru se mi jeste nic nestalo. Pri potizi si mohu zapnout redukci ci 4x4 a jedu. Je to sice trochu mensi, ale pro 2 lidi auto na vsechno.

Zatim mohu jen chvalit.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud