Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

4x4 u "silničních vozů"
neregistrovaný "novak1"
| 9. 9. 1999 06:32
Máte někdo zkušenosti s přínosem technologií 4x4 na jízdní vlastnosti vozů. Porovnám-li technologie stálého náhonu 50% přední + 50% zadní náprava (např. SUBARU)tj klasická visco spojka a nové technologie okamžitě se připínající druhé nápravy (např HONDA HRV-CRV)- haldex spojka?

díky
4x4 u "silničních vozů"
neregistrovaný "austin"
| 9. 9. 1999 14:10
Diskutovali jsme to v červenci myslím v rubrice SAAB nebo Subaru pročti oboje. Vyjádření k Haldex ale nenajdeš, jen komentáře z jedné nebo druhé strany.
4x4 u "silničních vozů"
neregistrovaný "austin"
| 9. 9. 1999 14:12
Příště to strč to již existující rubriky, nové nikdo nečte. Toyota např. zdaleka není o TOY TOY.. apod.
4x4 u "silničních vozů"
neregistrovaný "2funky"
| 19. 9. 1999 22:09
"Samočinné přiřazení pohonu na všechny čtyři kola v ošemetných situacích je v terénu rozporuplné a v těžkých situacích nechává řidiče na holičkách. Příklad - zastavení v prudším výjezdu s nezpevněným povrchem a snaha o znovurozjetí zamotalo hydraulice "hlavu" a nepřiřadil zadní náhon, byť předek se činil seč mohl, stáli jsme" test Honda CR-V Off Road Magazín 1/98, jinak asi není nad stálý pohon všech kol. Ještě lépe pak s mezinápravovým diferákem se závěrkou. Ať žije 4x4 !
4x4 u "silničních vozů"
neregistrovaný "wawrik"
| 20. 9. 1999 09:42
2novak: Mala nepresnost: Subaru nema klasicku viskospojku, ale klasicky medzinapravovy DIFERENCIAL s viskospojkou ako ciastocnou uzavierkou. Rozdiel medzi tymito rieseniami je dost podstatny...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku