Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
9. 9. 1999 06:32
neregistrovaný "novak1"
9. 9. 1999 14:10
neregistrovaný "austin"
9. 9. 1999 14:12
neregistrovaný "austin"
19. 9. 1999 22:09
neregistrovaný "2funky"
20. 9. 1999 09:42
neregistrovaný "wawrik"
neregistrovaný "novak1"
9. 9. 1999 06:32
4x4 u "silničních vozů"
Máte někdo zkušenosti s přínosem technologií 4x4 na jízdní vlastnosti vozů. Porovnám-li technologie stálého náhonu 50% přední + 50% zadní náprava (např. SUBARU)tj klasická visco spojka a nové technologie okamžitě se připínající druhé nápravy (např HONDA HRV-CRV)- haldex spojka?

díky
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "austin"
9. 9. 1999 14:10
Re: 4x4 u "silničních vozů"
Diskutovali jsme to v červenci myslím v rubrice SAAB nebo Subaru pročti oboje. Vyjádření k Haldex ale nenajdeš, jen komentáře z jedné nebo druhé strany.
neregistrovaný "austin"
9. 9. 1999 14:12
Re: 4x4 u "silničních vozů"
Příště to strč to již existující rubriky, nové nikdo nečte. Toyota např. zdaleka není o TOY TOY.. apod.
neregistrovaný "2funky"
19. 9. 1999 22:09
Re: 4x4 u "silničních vozů"
"Samočinné přiřazení pohonu na všechny čtyři kola v ošemetných situacích je v terénu rozporuplné a v těžkých situacích nechává řidiče na holičkách. Příklad - zastavení v prudším výjezdu s nezpevněným povrchem a snaha o znovurozjetí zamotalo hydraulice "hlavu" a nepřiřadil zadní náhon, byť předek se činil seč mohl, stáli jsme" test Honda CR-V Off Road Magazín 1/98, jinak asi není nad stálý pohon všech kol. Ještě lépe pak s mezinápravovým diferákem se závěrkou. Ať žije 4x4 !
neregistrovaný "wawrik"
20. 9. 1999 09:42
Re: 4x4 u "silničních vozů"
2novak: Mala nepresnost: Subaru nema klasicku viskospojku, ale klasicky medzinapravovy DIFERENCIAL s viskospojkou ako ciastocnou uzavierkou. Rozdiel medzi tymito rieseniami je dost podstatny...